تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

پیشبینی میشود بازی اندروید Animal Crossing در ماه مهر منتشر شود

پیشبینی میشود بازی اندروید Animal Crossing در ماه مهر منتشر شود

 برای آن چه که ارزش دارد، تقریبا هیچ چیز نیست، یک تحلیلگر پیش بینی کرده است که در این دسامبر حمل و نقل حیوانات از طریق تلفن همراه خارج خواهد شد.
انتقال حیوانات برای تلفن همراه از سال گذشته، در زمانی که Shigeru Miyamoto از شخص خود Rubicon توسط اعلام چندین پرونده نینتندو برای موبایل با این حال، تا به حال تاخیر دیده شده است، و در این مرحله هیچ کس واقعا نمی داند چه اتفاقی می افتد.
هیچ کس، به استثناء دیوید گیبسون، تحلیلگر Macquarie Capital Securities Securities، معتقد است که انتقال حیوانات به زودی در ماه دسامبر 2017 به تلفن همراه خواهد رسید. در این مرحله مشخص نیست که چه نسخه موبایل از Animal Crossing مانند خواهد بود، اما پیش از این، آیپد های نینتندو در تلفن همراه، مدل رایگان برای بازی را دریافت کرده اند.
Animal Crossing همه چیز در مورد خرید چیزهاست و سازگار تر است با Free- مدل بازی را از تقریبا هر IP دیگر که می توانیم آن را در نظر بگیریم، آماده کنیم تا بتوانیم به آقای گیبسون در پیش بینی خودمان بپیوندیم: این بازی رایگان خواهد بود.
هر کسی که با تجربه پیش بینی های تحلیلگر آشناست آنها واقعا آب زیادی ندارند، بنابراین شما نباید برای ماه دسامبر خیلی هیجان زده باشید. اما هنوز هم، خوب است که به یاد داشته باشید هر بار یک بار در حالی که حیوانات عبور تلفن همراه در حال آمدن است.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید CANE - Chapter 1: Ghosts

دانلود بازی اندروید CANE - Chapter 1: Ghosts

دانلود بازی ترسناک اندروید CANE - Chapter 1 : Ghosts - کین - فصل 1 - روح ها

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی جذاب از همه نوع سبک در خدمت شما هستیم با عنوان بازی : Cane - Chapter 1 : Ghost . اگر در متن خط بالایی مشاهده کنید نوشتم که از همه نوع سبک و اما از همه نوع سبک جزو چه چیز هایی است : ترسناک - دیتا دار - معمایی - فکری - پازلی - نقش آفرینی یا همون RPG .  به چشم خصوصی Isla Cane و همسرش Kasper Pike در ماجراهای خود در کل شهر Blackstone پیوست. پس از بمب گذاری سرزنش سر Inn Case Isla و Kasper نیاز به پول برای پرداخت بدهی های خود دارند. خوشبختانه دولت فقط یک پاداش بزرگ را برای یک جنایتکار معرفی کرد که نمیتواند آن را بپذیرد. هدف: گای هفنر. جنایات: قتل و جنایت بزرگ. Isla و Kasper تنها نیستند - نیمی از شهر به دنبال Hafner و با رقابت این تپه Isla نیاز به استفاده از دانش از گذشته شنی خود را برای پیدا کردن او را قبل از هر کس دیگری ...
کاوش در صحنه جنایت درخواست اطلاعات در اطراف شهر و صحبت با کارآگاهان رقیب برای حل پرونده. با افراد و اشیاء با کشیدن در اطراف صفحه و دست زدن به آنها در دنیای بازی، تعامل برقرار کنید. صدها خط از گفت و گو به طور کامل ابراز نمره تاریک و جاز در یک سفر مبتنی بر داستان است.

جهت دانلود بازی اندروید Cane - Chapter 1 : Ghosts به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Wizard King

دانلود بازی اندروید Wizard King

دانلود بازی استراتژیک اندروید Wizard King - جادوگر بزرگ

جزو اولین منتشر کننده ها در ایران

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Wizard King در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی محبوب و مشهور : Maru_Games . بازی در سبک استراتژیک - Stratugey و دفاعی - Tower Defense هست که معمولا سبک دفاعی رو سایت های دیگر هم در بسته بندی استراتژیک قرار میدهند زیرا فرق چندانی با هم ندارند و هرجا نامی از بازی دفاعی باشد قطعا اسم استراتژیک هم در آن میدرخشد . کمی بپردازیم به جزیات و امکانات بازی : در داستان اولیه آمده است که : شما را اول در بازی خوش آمد میگویند و عنوان اینکه آیا شما جادوگران آمادگی یک سفر پر ماجرا و پر داستان را دارید؟. شما در یک سرزمینی جادوگرانه بسیار وحشتناک زندگی میکنید و در این اطراف سرزمینی به نام : نوردیا - Nordia وجود دارد . مسافران و کشاورزانی به آنجا سفر کرده اند ولی اما به یک مشکل بسیار عجیب خورده اند و آن هم این است که جادوگران پلید آن ها را میکشند و وسایلشان را به غارت میبرند . البته باید این را هم اضافه بکنید که شما در نقش جادوگر بد نیستید و شما فقط وظیفه تان کمک به مردم شهر است . آیا شما نگران این هستید که در مبارزات شکست بخورید ؟ آیا نگران این هستید که با قوی تر از خودتان به مبارزه بپردازید ؟ اصلا نگران نباشید زیرا با هر بار مبارزه کردن غنایم بسیار زیادی به دست می آورید و میتوانید سلاح ها و جادو های خود را ارتقاء دهید . لازم به ذکر است که بگویم : این بازی برای ارتقاء از سبک کارتی یا همان TCCG بهره مند شده است . فقط این را یادتان باشد شاید اسمتان زیاد جالب نباشد اما وظیفه اصلی شما کمک به مرد Nordia - نوریا هست پس لطفا جادوی خود را در راه بد استفاده نکنید!

جهت دانلود بازی اندروید Wizard King به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon

دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon

دانلود بازی RPG نقش آفرینی Lionheart: Dark Moon

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

برای اجرای بازی به اتصال اینترنت نیازمندید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی محشر با عنوان : Lionheart: Dark Moon در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : emerald city games هست .  بلند کردن و بازی با نام تجاری جدید RPG موبایل با گرافیک خیره کننده و انیمیشن! ارتش قدرتمند خود را از قهرمانان از طیف گسترده ای از شخصیت های شگفت انگیز و جانوران ساخت! مبارزه با جنگ های استراتژیک و داستان محوری به عنوان جمع آوری حیوانات خانگی، سنگهای قیمتی و معجون ها برای شکست دادن صدای زمزمه ها و راندن تاریکی!
بازگشت به جهان زیبا، جذاب و خطرناک شیرین قلب در تاریک ماه
هر قهرمان داستان خود را
همه آنها را جمع آوری کنید و قدرت خود را از سر راه خود به پیروزی بردارید!
The Vaultkeeper افتاده است و تاریکی دوباره باز می گردد. زمان برای نوه های خود، تیموتی و ناتالیا، برای راه اندازی یک سفر حماسی برای جمع آوری کلید و قهرمانان افسانه ای آزاد برای پیوستن به شما در جنگ است. بازگشت به جهان در مواجهه با Tactics Lionheart و کشف موارد جدید، از جنگل های عرفانی از خرابکاران تا ماسه های پر از Ibrim. بر روی کارفرمایان ترسناک مانند Koscha Deathless و قورباغه ی وحشتناک نگاه کنید، زیرا شما مبارزه می کنید نه تنها برای زنده ماندن، بلکه برای نجات بسیار ساختگی جهان!

جهت دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید President Simulator

دانلود بازی اندروید President Simulator

دانلود بازی شبیه سازی اندروید President Simulator - مدیر

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با یک بازی جذاب با عنوان President Simulator در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Oxiwyle .  اگر من رئیس جمهور بودم، کشور در وضعیت بسیار بهتر بود ...
مطمئن هستید؟ اثباتش کن! بازی "رئیس جمهور شبیه ساز" به شما اجازه می دهد تا یکی از 163 کشور مدرن را تحت کنترل داشته باشید. سیاست، رسانه، جاسوسی، بلایای طبیعی، جنگ، مالیات، مبارزه با جرم و جنایت ... قدرت، عقل و استقامت خود را نشان دهید. ساخت یک ابرقدرتی که قواعد آن را تصویب کند، در غیر این صورت جهان کشور شما را خراب خواهد کرد
مدیریت کشور آسان نیست. با این حال شما موفق خواهید شد! خودت ببین.

جهت دانلود بازی اندروید President Simulator به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL 2.1.0 + مود

دانلود بازی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL 2.1.0 + مود

دانلود بازی ورزشی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL

این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید skilltwins football در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : HELLO THERE AP . این بازی در مارکت محبوب گوگل پلی : کمتر از 5 دانلود داشته و امتیاز 5.0 از 5.0 نمره را کسب کرده است که امری طبیعی برای اینگونه بازی ها میباشد .  بازی SKILLTWINS FOOTBALL GAME 2 در نهایت در اینجا وجود دارد! در حال حاضر با بیش از 10.000 سطح!
پس از نزدیک به 10 میلیون دانلود از بازی اصلی، با هزاران بررسی 5 ستاره، موفقیت بین المللی در نهایت می شود عاقبت.
بازی به عنوان مشهور جهان Duot Freestyle "SkillTwins" یوسف یعقوب، بهترین تماشاگر در سراسر جهان به عنوان هدف شما برای رسیدن به 10 میلیون طرفدار و کسب غنای حماسی است.
ShowTime!
بازی بیش از 10.000 سطح به عنوان شما سفر جهان
استفاده از زمان و خلاقیت برای مدیریت موانع به چالش کشیدن و مهارت از مخالفان. شما اهداف باور نکردنی و اهداف مشخص را در سطوح شگفت انگیز تری کچشب به عنوان مکان های شگفت انگیز مشاهده می کنید؛
ایالات متحده آمریکا، چین، استرالیا، مالزی، مصر، ایتالیا، ژاپن، آفریقای جنوبی، انگلستان، هندوستان و بسیاری دیگر!
SKILLTWINS SKILLTWINS WITH MOCAP TECHNOLOGY
قفل کردن و انجام 25 مهارت منحصر به فرد مانند دوقلوهای انجام شده - ثبت شده در یک استودیوی Motion Capture با Jakob Josef برای گرفتن احساس واقعی و واقعی SkillTwins
کشف جاده از مهارت های مهارت
به دانستن Jakob جوزف برای واقعی، به عنوان شما باز کردن قفل درست داستان ها و فیلم های منحصر به فرد از زندگی SkillTwins
سفارشی کردن مهارت های با موارد CRAZY
تغییر مدل مو، لباس، لوازم جانبی، footballs، مخالفان بیشتر! SkillTwins یک قایق در حالی که مهارت می پوشند؟ یا کلاه کوسه را حمل کنی؟ با یک کلبه طلایی مطمئن!
سبک های شخصی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید. به راحتی می توانید اهداف مهارت های حماسی خود را ثبت کنید و نشان دهید که همه چیز را می دانید که باید شماره ی یک باشد.
بلند کردن صدای موسیقی EPIC
لذت بردن از موسیقی متن عالی در بازی، و یا در حزب و یا هر کجا که شما از طریق Spotify می خواهید!
دانلود کنید و تبدیل شدن به بهترین معلم در جهان! آن را نشان می دهد!

جهت دانلود بازی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید True Skate 1.4.31 + مود

دانلود بازی اندروید True Skate 1.4.31 + مود

دانلود بازی ورزشی اندروید True Skate 1.4.31 + نسخه مود شده

اولین منتشر کننده این نسخه از بازی در سایت ما

بازی با قیمت$2.63 دلار در مارکت گوگل پلی فروخته می شود

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : True Skate در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : True Axis هست . نکته مثبت این بازی در مارکت گوگل پلی این است : کسب امتیاز 4.5 از 5.0 نمره و حدود 1 میلیون تا 5 میلیون دانلود .  اسکیت بورد معتبر ترین بازی است.توسط اسکیت بازان در سراسر جهان دوست داشتنی است. بهتر است پس از آن fingerboarding.توجه: اسکیت واقعی واقعی با یک پارک اسکیت بورد و حاوی مطالب اضافی تنها با خرید در برنامه در دسترس است. زیر را ببینید. بازی انصافا دارای گیم پلی فوق العاده ای هست و طرفداران بسیار زیادی در ایران داره . این بازی همونطور که در آمار گوگل پلی مشاهده کردید و اعلام کردم حقیقتا دارای آمار بسیار عالی هست و اینکه امتیاز 4.5 از 5.0 را از بین حدود 114 هزار نظر و رای کسب کرده است .

جهت دانلود بازی اندروید True Skate به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

کدام لپ تاپ برای ویرایش عکس بهتر است؟

کدام لپ تاپ برای ویرایش عکس بهتر است؟

 من نیاز به یک لپ تاپ جدید دارم من دارای مشخصات بالا اما توشیبا Portégé قدیمی است که به من خدمت کرده است، اما من شروع به یک دوره هنر و عکاسی مطالعه به طوری که نیاز به صفحه نمایش بالا (شاید صفحه نمایش لمسی) و قدرت پردازش بیشتر. آیا من باید مک بگیرم یا ویندوز یک گزینه خوب است؟ آیلین

جهت دریافت جواب به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Tome of Heroes

دانلود بازی اندروید Tome of Heroes

دانلود بازی اکشن اندروید Tome of Heroes

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Tome of Heroes در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Pulciu . Tome of Heroes یک بازیکن واقعی در مقابل بازی پخش شده برای دستگاه های تلفن همراه است. این یک دنیای فانتزی است که در آن شما یک تیم از قهرمانان را در اطراف استراتژی خود که شما در حین مبارزه در عرصه در مقابل سایر مخالفان از سراسر جهان کنترل می کنید تعیین می کنید.
این بازی به اندازه کافی آسان است برای هر بازیگر، همچنین بازیکنان را با فرصت هایی برای بازی کردن و پاداش دادن به استراتژی های خود و واکنش های سریع ارائه می دهد.
حالت های جدید بازی، نقشه ها، قهرمانان و پاداش های بصری در به روز رسانی بازی های ماهانه رایگان ما منتشر می شود! اگر دوست دارید بازیکن رقابتی در مقابل بازیکن، شما باید Tome از قهرمانان را امتحان کنید!

جهت دانلود بازی اندروید Tome of Heroes به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Hoodrip Skateboarding

دانلود بازی اندروید Hoodrip Skateboarding

دانلود بازی بدون دیتا اندروید Hoodrip Skateboarding

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم که حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Hoodrip Skateboarding در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Arcticplay Studios . بازی حجم خیلی کمی داره و این خودش میتونه یک پارامتر مثبتی برای بازی باشه . از دیگر امکانات بازی میشه به این که کسی روی اسکیت سوار نیست اشاره کرد . جالب اینجاست که کنترل ساده بازی و یک اسکیت خالی چقدر میتونه جذب و مهیج باشه . یعنی شما باید یک اسکیت بدون سرنشین رو حمل کنید و خنده دار تر و جالب تر این هست که باهاش میتونید انواع حرکات تکنیکی رو به معرض نمایش بزارید . بازی امتیازی هست و خیابان ها بسیار با کیفیت غیر قابل توجهی شبیه سازی شده اند و این خودش میتونه یک تکته منفی داشته باشه . وقتی ما این بازی رو تست و انجام دادیم حقیقتش با محلات بسیار غمگین و شب آلود مواجه شدیم و باز هم این یکی خودش میتونه توی بازی کردن شما اثرات منفی بزاره .

جهت دانلود بازی اندروید Hoodrip Skateboarding به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود نرم افزار اندروید Game Hacker - هک بازی

دانلود نرم افزار اندروید Game Hacker - هک بازی

دانلود نرم افزار هک بازی ها - Game Hacker

با این نرم افزار به سادگی بازی های خود را هک کنید

در صورت چینی بودن بازی زبان را از طریق نرم افزار به انگلیسی تغییر دهید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک نرم افزار بعد از چندین روز در خدمت شما هستیم . عنوان نرم افزار : Game Hacker - هک کننده بازی هست . این نرم افزار از استودیو : متاسفانه نام سازنده رو نمیتونیم بگیم چون به صورت چینی اسمش هست و ما ... .
بازی هکر یک برنامه است که شما را در بازی های ویدئویی بسیار عالی تقلب می کند. با گیم پلی بسیار ساده تر از آنچه که در ابتدا ممکن است پیش بینی کنید، همه چیز که برای شروع نیاز دارید، بازی سریع بازی هر انتخابی است و نمره را بدست می آورید. هنگامی که نمره خود را علامت گذاری کرده اید، بازی هکر را از طریق بازی که شما فقط بازی کرده اید باز کنید و شماره را برای نمره خود تایپ کنید. فقط چند ثانیه شما متوجه خواهید شد که هر تعدادی که تایپ میکنید به نظر نمیرسد برای این بازی به نظر نمیرسد، البته میتوانید آن شماره را در هر زمان خاص تغییر دهید.
بازی هکر یکی از آن برنامههایی است که میتواند مفید باشد برای موارد خاص، اما نوع کلی لذت می برد از بازی های ویدئویی. در نهایت در پایان روز، نقطه تقلب چیست؟ به خودتان این سوال را بپرسید: با گرفتن یک نمره جعلی که شما واقعا با آن بازی نمیکنید، چه چیزی بدست می آورید؟
توسط Erika Okumura
برنامه ها برای دست زدن به بازی های آندروید در حال افزایش
تقلب همیشه بد است، ما می دانیم، اما در در مورد بازی این تمرین از لحاظ ظاهری ثابت است و بعضی از هک ها قانونی تر از دیگران است. چند سال پیش، روند بزرگ Cheat Engine for Windows، یک ابزار است که کد را در بازی های در حال اجرا وارد می کند تا به شما اجازه می دهد بازی های آنها را انجام دهید. همان چیزی که در Android ساخته شده است با برنامه هایی است که به شما اجازه می دهد بازی های خود را تغییر دهید. GameGuardian، Game Killer و Game Hacker یکی از محبوب ترین ها برای این اهداف هستند. ساده ترین و قدرتمند ترین بازی Modifier.Free و بدون تبلیغات! ساخته شده توسط SBman از چاین! SBgameHacker آسان ترین است برای استفاده از اندیشه تغییرات مصنوعی (هیچ کس). خوب، کوچک، سریع، سبز، رایگان، بدون تبلیغات. نرم افزار برای تغییر بازی با تغییر داده های حافظه از بازی در حال اجرا، پول، خون، نمره، غرفه، و تعدادی از ارزش های پارامتر. ساده و عملی، مانند چگونگی تغییر، نحوه تغییر بازی شما به عکس ها تماس بگیرید 【امکانات】 دقت جستجو: ارزش بازی هایی را که می بینید را جستجو کنید، اکثریت موارد عملی را جستجو کنید؛ جستجوی فازی: به یک خاص وارد نشوید داده های بازی یک عدد صحیح نیست، شما نمی توانید مستقیما اطلاعات را جستجو کنید، متعلق به یک جستجوی فازی، فیلتر کردن داده ها: به تعیین اندازه دامنه داده ها و بهبود بهره وری؛ مشاهده آموزش: تغییر در ساخته شده در 3 مجموعه از نمونه های آموزش کلاسیک، در همان زمان وب سایت رسمی بیسکویت نیز آموزش با بازی های بیشتر را تغییر دهید 【توجه داشته باشید】 بازی تغییر نیاز به استفاده عادی از گوشی ROOT! ☆ پشتیبانی از انگلیسی، چینی، چینی سنتی. من اینجا هستم: . من سعی کردم به بهترین کار را برای کاربران انگلیسی و سنتی چینی، لطفا به من پنج ستاره، نرم افزار رایگان و بدون تبلیغات، پنج ستاره در قدرت من و تنها برداشت، شما را دوست دارم!

جهت دانلود نرم افزار اندروید GAme Hacker به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید GUNCAT

دانلود بازی اندروید GUNCAT

دانلود بازی تیراندازی اندروید GUNCAT

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون مثل همیشه عالی باشه . امروز با عنوان بازی GUNCAT در سبک تفنگی یا همان تیراندازی در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Shorbreak Studios S.C .  گرفتن سلاح، حذف همه پرندگان مزاحم و افزایش نمره تا زمانی که مهمات اجرا می شود! مطمئن شوید که پرنده ها را حمل می کنید و یا اسلحه های بهتر را برای به دست آوردن تجربه تیراندازی خریداری می کنید
مهم نیست چه چیزی - کلاغ های سیاه و یا دیگران را نگرفتید KA-BOOM !!!
سیستم Combo به بازیکنان ماهر احترام می گذارد دقت 100٪ عالی ترین امتیاز را تضمین می کند.

جهت دانلود بازی اندروید GUNCAT به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Hackers

دانلود بازی اندروید Hackers

دانلود بازی استراتژیک اندروید Hackers

پیشنهادی سایت امین-اندروید          | | |          جزو اولین منتشر کننده ها در ایران

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون بسیار عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Hackers در خدمت شما هستیم در یک سبک استراتژیک و کاملا فوق العاده از استودیو بازی سازی معروف و محبوب : Trickstar Arts . شما در این بازی حس فوق العاده ای دارید چون شما در نقش یک هکر امنیتی بین المللی ایفای نقش میکنید .  شیرجه رفتن به فضای سایبری برای توسعه و ایمن شبکه مجازی 3D خود و هک کردن اهداف مختلف در سراسر جهان.
Darknet هرگز تا به حال دسترسی نداشته است! با استفاده از این رابط بصری با رزولوشن بالا سایبر، شما می توانید برنامه های تحقیقاتی، اعتبار هکر خود، غارت یا مبارزه برای کشور خود را در جنگ جهانی اول سایبر.

جهت دانلود بازی اندروید Hackers به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی آنلاین اندروید Spirit Run: Multiplayer Battle

دانلود بازی آنلاین اندروید Spirit Run: Multiplayer Battle

دانلود بازی آنلاین اندروید Spirit Run: Multiplayer Battle

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

با قابلیت آنلاین بازی کردن

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Spirit Run: Multiplayer Battle در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : RetroStyle Games هست . بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد یعنی یک بازی ران - RUN برای اولین بار درجهان هست یه جورایی .  پیوستن به مسابقات دراماتیک جهان در جهان اجرای روحیه
مبارزه و پیروزی حماسه در زمان واقعی مسابقه، به دست آوردن روح دوستان و دشمنان خود را
کمک به فرزندان خود را - برای دفاع از معبد آزتک از آخرالزمان
مراقب باشید، گول زدن کشتن مار ها، پرش از تله های خطرناک فرار کنید، از fireballs فرار کنید - مهارت های خود را به ما نشان دهید!
از قدرت های قدرتمند و جادوگرهای خنده دار برای رقابت با دیگر بازیکنان استفاده کنید.

جهت دانلود بازی اندروید Spirit Run: Multiplayer Battle به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید aa +مود

دانلود بازی اندروید aa +مود

دانلود بازی استراتژیک اندروید AA

یکی از برترین بازی های جهان

امین-اندروید:جزو اولین منتشر کننده های این نسخه

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید AA در خدمت شما هستیم . این بازی یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های اندروید در جهان هست که برای خیلی از سیستم های چون آی او اس هم ساخته شده است و این خودش میتواند یکی از سند ها برای اثبات برترین بازی باشد . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : General Adaptive Apps Pty Ltd هست . نکته ای که اول از هرچیزی ما را جذب این بازی میکند این است که : این بازی از 50 میلیون تا 100 میلیون دانلود داشته است و از بین میلیون ها کامنت(نظر) امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کرده است . شاید در عکس برایتان بازی چیزی بی کیفیت و خیلی عجیب به نظر برسد و باید این را اعتراف بکنم که ما خودمان تاحالا این بازی را تست نکردیم و به واسطه معروف بود این بازی این بازی را در سایت منتشر کردیم . نسخه های زیادی به مانند عناوینی مانند: CC - BB - DD یا همان AA منتشر شده است ولی باید همیشه حواستان باشد که نام استویو بازی سازی : General Adaptive Apps Pty Ltd در آن برچسب خورده باشد . در غیر این صورت این بازی (Fake) تقلبی میباشد .
aa همانطور که از نام آن نشان می دهد، به عنوان یک بازی کم حجم است. در آن، شما باید سعی کنید مجموعه ای از سوزن ها را درون دایره ای کوچک چرخان قرار دهید. تنها قاعده: سوزن هایی را که قبلا در دایره گیر کرده اند لمس نکنید.
برای رها کردن سوزن ها فقط صفحه را لمس کنید. هنگامی که شما انجام می دهید، سوزن به سمت جلو حرکت می کند. اگر شما تمام سوزن ها را در دایره دریافت می کنید، سطح خود را ضرب می کنید. اگر، از سوی دیگر، یکی از سوزن های شما به دیگری بازمی گردد، باید مجددا شروع کنید.
سطح اول بسیار ساده است، زیرا شما فقط چند سوزن دارید و مرکز دایره به آرامی حرکت می کند. با این حال، همانطور که سطوح ضرب و جرح می کنید، نه تنها سوزن های بیشتری برای قرار دادن وجود دارد، بلکه دایره سریعتر حرکت می کند و همه چیز بسیار پیچیده تر خواهد شد.
aa یک بازی ساده است که بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است یک دلیل خوب: بسیار، بسیار اعتیاد آور است.

جهت دانلود بازی اندروید AA به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

نقد و بررسی بازی Absolver

نقد و بررسی بازی Absolver

نام بازی : Absolver
سبک : هنر های رزمی (Martial Arts Fighting)
شرکت سازنده :  SloClap studios
موتور ساخت : Unreal Engine 4
تاریخ انتشار : 2017
پلتفرم: Playstation 4 و Microsoft Windows

نقد بازی Absolver:
یکی از جدید ترین بازی های تحت شبکه استیم بازی Absolver میباشد. این بازی در سبک هنر های رزمی و دارای جهان نیمه باز هست و عموما به صورت چند نفره یا Multiplayer بازی میشود.
هرچند که قابلیت بازی به صورت تک نفره و یا Solo در این بازی وجود دارد, چالش بر انگیز بودن این بازی همراه با غیر فعال بودن بخشStart a School که بعدا به آن اشاره خواهم کرد سبب گرایش تعداد بیشتری از بازیکنان به سوی بخش پلیر بر علیه پلیر (PvP) و یا همکاری (Co-op) میشود.

گرافیک و کیفیت کلی : این بازی توسط موتر گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده بنابر این گرافیک بسیار انعطاف پذیر و بهینه سازی شده می باشد. بسیازی از صحنه های این بازی توسط شخص طراحی شده پس در نتیجه گرافیک هنری این بازی بسیار جالب توجه میباشد. در کل این بازی دارای گرافیک فنی قابل قبول و گرافیک هنری بسیار خوب است.
امتیاز گرافیک کلی بازی = 7/10

گیم پلی : گیم پلی این بازی فوی تریت اِلِمان این بازی هست به شکلی که تمرکز اصلی سازنده ها بر روی این بخش میباشد.
هر پلیر این قابلیت را دارد که از بین 3 استایل مبارزه ی مختلف بازی یکی را انتخاب نموده و حرکات رزمی خود را به شکل Combo به میل خود طراحی نماید. گیم پلی بازی بسیار دشوار چالش برانگیز است و از جهاتی شبیه بازی Dark Souls طراحی شده.  بازی دارای جهانی باز میباشد و قابلیت شخصی سازی بسیار جالبی در این بازی وجود دارد به صورتی که همه چیز از قبیل لباس , ماسک , استایل مبارزه و حرکات رزمی مختلف به صورت Combo همگی توسط شما قابل تغییر است. در بازی اِلِمانی وجود دارد که پس از به اتمام رساندن خط داستانی بازی فعال میشود به نام Start a School. با فعال کردن این قابلیت شما میتوانید سبک مبارزه و حرکان رزمی خود را به بازیکنان دیگر آموزش دهید. گیمپلی کلی بازی بسیار روان و لذت بخش هرچند دشوار است.
امتیاز کلی گیمپلی = 8.5/10

داستان : داستان این بازی همانند عنوان های مشابه مانند Dark Souls و Demon Souls و Bloodborne بیشتر نقش الحاقی دارد و بیشتر داستان به صورت تکه کلام ها و داستان هایی که شخصیت های بازی به شما میگویند به بازیکن گفته میشود و این به شماست که پاسخ سوال های بی جواب خود را حدس بزنید. در ابتدای بازی بازیکن در نقش یک Drifter (دوره گرد ) میباشد و هدف وی شکست دادن 7 ترد شده میباشد تا لقب Absolver که یکی از بهترین درجات در این بازی میباشد را کسب کند.
امتیاز کلی داستان : 5/10

صدا و موسیقی : بازی دارای موسیقی چندانی نبوده ولی در مکان های خاص و در مبارزه با شخصیت های ترد شده ی بازی موسیقی های حماسی و دلهره آور شنیده میشود. دیالوگ های این بازی از زبان خاصی پیروی نمیکند چون که این بازی از زبان مخصوص خود استفاده میکند.
امتیاز کلی موسیقی و صدا : 6.5/10

جمع بندی : در کل بازی Absolver یک سبک نسبتا جدید را به صنعت بازی معرفی میکند و میتواند علاقه مندان بازی های دشوار و شبیه Dark Souls و یا Bloodborne و حتی بازیکنان جدید را تا ساعت ها و حتی روز ها سرگرم کند
امتیاز کلی بازی = 7/10

 

نمره های زیر از 10 نمره محاسبه می شوند . به طور مثال : 7 از 10

گرافیک نمره 7 از 10 نمره را کسب کرده است
گیم پلی نمره 8.5 از 10 نمره را کسب کرده است
داستان نمره 5 از 10 نمره را کسب کرده است
موسیقی و صدا نمره 6.5 از 10 نمره را کسب کرده است

 

منبع کانال : Games_Tube@

 

 

امتياز نهايي نمره 7 از 10 نمره را کسب کرده است


برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Speed Gods - خدایان سرعت

دانلود بازی اندروید Speed Gods - خدایان سرعت

دانلود بازی ماشینی اندروید Speed Gods - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : خدایان سرعت - Speed Gods در خدمت شما هستیم در سبک بازی های ترافیکی . لازم به ذکر است که بگیم این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : IM3 GAMING inc .  خداحافظی بازیکنان را به دنیای اتومبیل های سریع و حتی شهرهای سریعتر انتقال می دهد. خدایان سرعت به بازیکنان اجازه می دهند از طریق یک جهان که مونتانا فرانسه را با عشق خود به هنر دوست دارد. شغل های رنگی خلاقانه، شهر های بی نظیر و فریم ورک های فرانسوی فریم را برای این بازی هیجان انگیز که حواس خود را می گیرد، تنظیم می کند. این بازی سریع ء تنظیم می شود که بزرگترین نسخه ما در مقیاس بزرگ است.

جهت دانلود بازی اندروید Speed Gods به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

بازی اندروید Monster Hunter Style RPG به زودی در غرب منتشر میشود

بازی اندروید Monster Hunter Style RPG به زودی در غرب منتشر میشود

 پروژه اژدها، توسط شرکت تابعه Sega، goGame، در سراسر جهان به یک چلپ چلوپ تبدیل شده است و با توجه به اعلامیه مطبوعاتی که اخیرا دریافت کرده ایم، به 1 مورد در فروشگاه App Store و Google Play در ماه ژوئن دست زدیم. کاملا مطمئن نیستم که چگونه این کار را انجام داد، چون فقط در آسیای جنوب شرقی موجود است، اما بازی در بخش RPG فروشگاه App در لائوس در حال حاضر 1 است، بنابراین ما فقط می گوییم که به اندازه کافی خوب است و حرکت می کند.
نقطه است، ما فکر می کنیم طرح اژدها بسیار مناسب است. آن را می بیند که شما به عنوان یک شکارچی قهرمان در پادشاهی فانتزی Heiland بازی می کنید. اژدهای بد تمام حیوانات را در هیولند به هیولاها تبدیل کرده است و شغل شما برای شکار آنها است.

 بله، این یکی دیگر را در هیولا شکارچی، با گیم پلی است که بیشتر آشنا است. کشتن هیولا، استفاده از قطعات خود را برای ساخت تجهیزات، استفاده از این تجهیزات برای کشتن سخت تر هیولا، و غیره تا زمان خواب.
بسیاری از حالت ها، چند نفره، چت، گرافیک رنگارنگ. با توجه به این انتشار مطبوعات، این "سرگرم کننده ترین است که شما می توانید با یک انگشت داشته باشید."
اگر شما می توانید یک لحظه فکر کردن در مورد لذت داشتن با یک انگشت را برای یک ثانیه متوقف کنید، می توانید برای پروژه اژدها در Google Play پیش ثبت نام کنید. این بازی در ابتدای ماه اکتبر در سراسر جهان خواهد بود.



برچسب ها : ,,,,,

پیشبینی میشود بازی اندروید Taichi Panda 3: Hunter ماه آینده منتشر شود

پیشبینی میشود بازی اندروید Taichi Panda 3: Hunter ماه آینده منتشر شود

 در صورتی که شما نمی دانید، Taichi پاندا یک سری از RPG های هک و اسلش RPG با گرافیک چشمگیر و تحسین برانگیز است. شما به عنوان یک پاندا بازی می کنید که می تواند تای چی را انجام دهد.
این عاقبت می بیند که شما مهارت های رزمی Taichi Panda را در برابر اژدها به کار می برید. این در دنیای فانتزی عظیم و پر جنب و جوش پر از محیط های متنوع و موجودات افسانه ای، از جمله تک شاخ ها و گریفن ها قرار دارد.
رئیس های جهان PvE، وقایع تصادفی، غارت، "جنگ های پانورامیک" و همه چیزهایی که از آن انتظار دارید اگر شما به بازی هایی مانند Dungeon Hunter هستید، احتمالا از این یکی لذت خواهید برد. این تا 10 اکتبر نیست، اما شما می توانید از پیش ثبت نام کنید تا مطمئن شوید که در اولین موج قرار دارید.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی فوق العاده اندروید NOUKK

دانلود بازی فوق العاده اندروید NOUKK

دانلود بازی ماجراجویی اندروید NOUKK

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : NOUKK در خدمت شما هستیم . از استودیو بازی سازی اندروید : KOSHIOSHI .  NOUKK یک بازی پلت فریبنده ای است که با عشق و اشتیاق فراوان برای جزئیات ساخته شده است.
NOUKK، شکارچی کوچک سعی دارد عشق زندگی خود و بقیه قبیله اش را که توسط آدم ربایان مورد حمله قرار گرفته اند و گروگان گرفته اند .
او در یک سفر خطرناک تلاش می کند و تمام آنها را ذخیره می کند. در طول مسیر او بسیاری از خطرات و چالش های هیجان انگیز را گذراند.

جهت دانلود بازی اندروید NOUKK به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید BUNNY RUSH 3D

دانلود بازی اندروید BUNNY RUSH 3D

دانلود بازی RUN ران اندروید BUNNY RUSH 3D

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : BUNNY RUSH 3D در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : 9Splay . این بازی در سبک 3بعدی و البته در سبک ران = RUN هست یا همون دوییدنی خودمون .  "چی؟ Boss Evil اسیر دوستان ما!! 」جستجو برای تمام قطعات گم شده هواپیما برای ذخیره دوستان خود را از رئیس شیطان. دونده منحصر به فرد 3D با ویژگی های اجتماعی غنی، با دوستان و کاربران در سراسر جهان رقابت می کند! بازی در هر زمان، در هر نقطه
【داستان】
در سال 2520 میلادی، یک گروه از bunnies از سیاره Metoo شروع به یک ماجراجویی فضایی. متأسفانه آنها توسط رئیس شیطان مورد حمله قرار گرفتند و دوستشان «آلیس» دستگیر شد. رئیس شیطان به سمت یک سیاره به نام زمین حرکت کرد، و به همین ترتیب ماجراجویی پرندگان بی نهایت به نوبه خود غیر منتظره بود!

جهت دانلود بازی اندروید BUNNY RUSH 3D به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Faily Skater

دانلود بازی اندروید Faily Skater

دانلود بازی ورزشی اسکیت اندروید Faily Skater

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Faily Skater در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Spunge GAmes Pty Ltd . این بازی واقعا سبک فوق العاده ای داره و شما در یک اسکیت سوار ایفای نقش میکنید . بازی دارای گرافیک فوق العاده عالی و قابل قبولی هست . خب قطعا شما میتونید در این بازی ابزار اسکیت خودتون رو ارتقاء بدید و از خودتون امتیاز ها و رکورد های جدیدی به جای بگذارید .  در این بازی فیزیکی مبتنی بر فیلی در فیلیج ماجراجویی خود به عنوان فیلمی از شهر سان فرانسیس فایلی دست بکشید. در این بازی مبتنی بر فیزیک، باید یک شهر بی پایان که پر از موانع خطرناک و خنده دار از جمله خیابان های شلوغ، کوچه و خیابان ها، پارک ها، ساختمان ها و پشت بام ها در نتیجه Faily سرگرم کننده و تقریبا ناپایدار و بهترین از همه نهایی CRASHES.

جهت دانلود بازی اندروید Faily Skater به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Overground

دانلود بازی اندروید Overground

دانلود بازی Overground برای اندروید

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Overground در خدمت شما هستیم در سبکی پازلی - معمایی و فکری . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Tap Up هست . Overground یک بازی موبایل است که در آن شما توانایی نشان دادن اراده، چابکی و صبرتان را نشان می دهید.با شش سطح با پیچیدگی کاملا متفاوت آشنا شوید.آماده باشید تا به جهان از احساسات جدید، راه های هوایی و هواپیماهای تند و تند بپیوندید.

جهت دانلود بازی اندروید Overground به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Secret Files 2: Puritas Cordis

دانلود بازی اندروید Secret Files 2: Puritas Cordis

دانلود بازی فکری و معمایی اندروید Secret Files 2: Puritas Cordis

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

 ما توصیه می کنیم بازی بر روی دستگاه های با 1 گیگابایت رم و یا بیشتر اجرا شود. لطفا سطح جزئیات گرافیکی را در منوی گزینه در صفحه عنوان تنظیم کنید اگر برنامه به درستی کار نکند و یا قبل از شروع بازی برای پاک کردن حافظه، دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید.

 فایل های مخفی 2: Puritas Cordis نیاز به حداقل Android 4.1 (Jelly Bean) و بالاتر دارد و بر روی دستگاه هایی با RAM 1 گیگابایت یا بیشتر اجرا می شود. به عنوان یک برنامه کامل حق بیمه، خرید اولیه دسترسی به تمامی محتوا و ویژگی ها را فراهم می کند - هیچ قسمت مالیاتی یا سایر IAP ها وجود ندارد.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Secret Files 2:Puritas Cordis در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Animation Arts Creative Gmbh هست. [بازی کامل! هیچ EPISODES! فایل های مخفی 2: Puritas Cordis: نینا و مکس بازگشت به صفحه لمسی در پیگیری مجموعه سری فایل های مخفی. عاقبت طولانی پیش بینی نخستین خود را در فروشگاه Play جشن می گیرد و به طور کلی به روز رسانی می شود. نسخه موبایل همراه با گرافیک HD جدید، معماهای بهبود یافته، صدای اضافی و انیمیشن های جدید است!] فوران آتشفشانی، زمین لرزه ها، سونامی ... جهان در آستانه فاجعه است. آیا آنها تصادفات تصادفی هستند، نتایج تغییرات آب و هوایی و یا جهان در مورد پایان دادن به؟ همانطور که نینا Kalenkow و حداکثر متوجه می شوند که تمام این وقایع توسط یک پیامبر قرون وسطایی پیش بینی شده اند، آنها عمیقا به این اسرارها کشیده می شوند. نینا و ماکس باید در سراسر جهان سفر کنند، زیرا معلوم است که فاجعه جهانی در راه است. آیا اسناد طولانیمدت را در پاریس می توان از تحقیقات خود حذف کرد یا آیا این راه حل در یک مجتمع معبد اندونزیایی یافت می شود؟ و راز تاریک جامعه Puritas Cordis چیست؟ مسابقه دراماتیک با زمان شروع می شود.

جهت دانلود بازی اندروید Secret Files 2: Puritas Cordis به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Super Smashball

دانلود بازی اندروید Super Smashball

دانلود بازی اکشن اندروید Super Smashball

با افتخار برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اکشن اندروید : Super Smashball در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : PlayChemy .  در قلمرو مرده ها، شما باید راه خود را برای آزاد کردن روح خود سرزنش کنید. چرخش توپ سریع تر برای قدرت مخرب بیشتری. جمجمه فوق العاده هرگز سرگرم کننده نبوده است.این بازی ماجراجویی اکشن منحصر به فرد نیروی محوری فیزیک است. با استفاده از این مکانیک بازی سرگرم کننده جدید شما را از طریق جهان زیرزمینی سفر می کنید تا عمیق ترین اسرار را باز کنید و در نهایت توپ و زنجیری که شما را به هم متصل می کند.

جهت دانلود بازی اندروید Super Smashball به ادامه مطلب بروید
 



برچسب ها : ,,,,,

بازی مبارزه ای Capcom به زودی برای اندروید منتشر میشود

بازی مبارزه ای Capcom به زودی برای اندروید منتشر میشود

 Capcom اعلام کرده است که تمام بازی های جدید پازل جنگنده که به زودی به اندروید و iOS عرضه خواهند شد. این بازی به سادگی با عنوان Puzzle Fighter نامگذاری شده است، این بازی اولین بار از پلتفرم بلو-تطبیق در برابر مبارزه با پلتفرم های مبارزه ای و سریع و سریع برای موبایل استفاده می کند. این بازی از همان ابتدا به عنوان یک عنوان تلفن همراه ساخته شده است و بازی با طرفداران این مجموعه آشنا است اما با گرافیک مدرن و فراوانی شخصیت های جدید از بازی های مختلف Capcom مانند Resident Evil، Devil May Cry و Mega Man ساخته شده است. این بازی عمدتا یک بازی رقابتی در مقابل بازی با قابلیت های آنلاین است.
The Original Puzzle Fighter یک بازی آنلاین بازی بود که در سال 1996 راه اندازی شد. به عنوان یک سری بازی های Street Fighter اصلی، Puzzle Fighter شامل بازیگران آشنا از جنگجویان نازک شکل چیبی است که سبک کاریکاتور ژاپنی است. گیم پلی بازی، در این سری از بازی های پازل مشابه تتریس بود، اما به جای آن بازیکنان نیاز داشتند که رنگ های بلوک های سقوط کنند و به همین ترتیب حریف خود را به هم بزنند. در این زمان بازیکنان سه شخصیت را برای مبارزه انتخاب می کنند، یکی شخصیت اصلی است و دو نفر دیگر از شخصیت های پشتیبانی می کنند که به طور هوشیاری توانایی ها و حملات شخصیت اصلی را افزایش می دهد. سبک هنری chibi در نسخه جدید نیز وجود دارد، اگر چه در وضوح بالاتر و کاراکترها به عنوان مدلهای 3D کامل به جای دوبعدی متحرک ارائه شده است. در مورد بازیگران، Capcom تا کنون Ryu، Ken، E. Honda و Chun-Li را از سری Street Fighter، و همچنین Jill از Resident Evil، Frank West از Dead Rising، مایک هاگگار از نبرد مبارزه، X از مگا Man X و Morrigan از Darkstalkers. هر یک از شخصیت ها باید با توانایی های منحصر به فرد خود، حرکت های ویژه و صدای فراگیر باشد. با توجه به بازی هایی مانند این ها بهتر است در برابر مخالفان زنده بازی کند، Puzzle Fighter جنگ های چند نفره در زمان واقعی را در برابر سایر بازیکنان تکرار می کند و هیجان بازی در همان کنسول را نیز تکرار می کند.
Mobile Puzzle Fighter خواهد بود که به صورت رایگان برای عنوان و بازيکنان PAX West اولین تست بازی این آخر هفته در سیاتل در غرفه Capcom خواهد بود. توسعه دهنده ژاپنی قصد دارد به زودی نرم افزار بازی را در مناطق انتخابی راه اندازی کند، در حالیکه در اواخر سال 2017 برنامه ریزی شده است. تاریخ دقیق هنوز مشخص نشده است، همچنین روش های کسب درآمد در بازی و سایر ویژگی ها. Capcom همچنین تریلر کوتاه تیزر را منتشر کرده است که در واقع هیچ گیم پلی و مجموعه ای از تصاویر را نشان نمی دهد. شما می توانید همه آنها را پایین پایین بررسی کنید.



برچسب ها : ,,,,,

آیا Google یک تحدید ملی است؟

آیا Google یک تحدید ملی است؟

 این ایده که ممکن است گوگل به یک تهدید ملی تبدیل شود، چیزی است که من در هنگام خواندن ستون واشنگتن پست توسط Zephyr Teachout، که در حال حاضر استاد حقوق در دانشگاه Fordham است. (به عنوان یک یادداشت جانبی، Teachout به نظر می رسد یک نام ایده آل برای یک معلم است.)
او استدلال قانع کننده ای را انجام می دهد که گوگل به یک نقطه رسیده است که دیگر اجازه نمی دهد مخالفت خارج از شرکت - با این حال، با توجه به اخطار اخیر یک مهندس گوگل است که ممکن است در داخل شرکت نیز باشد.
ظاهرا گوگل برای سازماندهی مبارزه با انحصارها مالی را تأمین کرده است اما زمانی که این سازمان آن را اعلام کرد، گوگل گفته است که خاتمه گروه را هماهنگ کرده است. با توجه به این که به نظر می رسد که بسیاری از پول هایی که برای روزنامه نگاری به سر می برند، به گوگل می رسد و همچنین گوگل توسط اتحادیه اروپا به شدت رفتار می کند، که گوگل از توانایی چشمگیر آن برای کشتن مخالفت استفاده می کند مشکل است. محصولی از هفته آینده نزدیک خواهد شد: یک پوشش روکش چوب زیبا برای لپ تاپ، گوشی هوشمند، رایانه لوحی یا دستگاه بازی شما.

جهت خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید The Deep: Sea of Shadows

دانلود بازی اندروید The Deep: Sea of Shadows

دانلود بازی اکشن اندروید The Deep: Sea of Shadows

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید The Deep: SEa of Shadows در خدمت شما هستیم در سبکی کاملا متفاوت ولی به نام اکشن . بازی خب اون اکشنی که فکر میکنید نیست یعنی اون اکشنی نیست که شما فقط در ذهنیتتون پاشیدن خون روی دیوار یا ... را دارا باشد . این بازی از استودیو بازی سازی مشهور و محبوب و کلان اندرویدی : DHX MEDIA INTERACTIVE هست .  یک جوهر تاریک مرموز، عمق اقیانوس را خفه می کند و موجوداتی را که در آن زندگی می کنند، فاسد می کنند، و نکتون ها به کمک شما نیاز دارند تا رمز و راز را از بین ببرند! در اولین بازی ماجراجویی اکشن بر اساس مجموعه تلویزیونی متحرک The Deep به عنوان مورچه و Fontaine به عنوان Aronnax خلبان خود بازی می کنید و سپس در کت و شلوار Knight عمیق تر می شوید. همانطور که شما کشف، شما خرابه های غرق شده روبرو می شوند و اسرار گمشده Lemuria را پیدا کنید! باز کردن توانایی های جدید قدرتمند برای شوالیه، و استفاده از آنها برای شکست نیروهای تاریک در محل کار!.ضربه تند وشدید زدن برای حرکت و استفاده از اسکنر خود را برای تحقیق در زندگی دریایی و امکان مصنوعات لمورایی. از توانایی های شوالیه های خود برای درمان سیلیف خراب شده استفاده کنید و نور و صلح را به عمق اقیانوس بازگردانید.

جهت دانلود بازی اندروید The Deep: Sea of Shadows به ادامه مطلب مراجعه کنید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Clickitty Cat

دانلود بازی اندروید Clickitty Cat

دانلود بازی فکری و معمایی Clickitty Cat اندروید

برای اولین بار در ایران در سایت AMIN-ANDROID منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : CLICKITTY CAT در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : CESTRIAN SOFTWARE .  Cat Clickitty در Greenville زندگی می کند و دوست دارد ماهی بخورد! خوشبختانه، کارخانه ماهی Greenville فقط در جاده قرار داردمتاسفانه، سگ و پرنده دوست دارند ماهی ماهی گربه بخورند.از طریق خیابان ها و باغ های Greenville حرکت کنید و دریابید چگونه خوردن ماهی قبل از سگ یا پرنده می تواند آنها را دریافت کند. ما امیدواریم که از Playit Catit لذت ببرید.لطفا بازخورد بازبینی را مرور کنید تا بتوانیم در نسخه های آینده پیشرفت کنیم.

جهت دانلود بازی اندروید Clickitty Cat به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Vista Golf - نمایش گلف

دانلود بازی اندروید Vista Golf - نمایش گلف

دانلود بازی ورزشی اندروید Vista Golf - نمایش گلف

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Vista Golf در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Shallot Game LLC . این بازی همونطور که از اسمش پیداست یک بازی ورزشی و کاملا گلفی هست ! . بازی گیم پلی فوق العاده ای داره و پیشنهادی سایت امین-اندروید هم هست . شاید شما وقتی اسم گلف میاد یه بازی سه بعدی و یک آدم براتون تصور بشه ولی این بازی از بالا نمایش داده میشه و با اون گلف هایی که دیدید کلا فرق میکنه و کاملا خاص تر و بهتر از نظر سبک امتیازی هست .  ویستا گلف یک بازی ساده اما ظریف مینی گلف است، تعریف شده توسط کنترل های ترد و رقابت بی پایان دوره های جدید هر هفته. ما میخواهیم خالص ترین مینی گلف را در جیب خود ایجاد کنیم، بنابراین اگر شما هر دو سرگرم کننده و سرخوردگی را دنبال کنید، بازی Vista شماست. حالت رقابتی: هر هفته، در سه دوره 18 سوراخ رقابت کنید. در پایان هر هفته، سه رهبر به تساوی می رسند و سه دوره جدید زیبا باز خواهند شد.حالت بی نهایت: آرامش و بازی را تا آنجا که می خواهید، در حد بی حد و مرز کمی بزرگتر از اندازه تنظیم کنید.

جهت دانلود بازی اندروید Vista Golf به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
ليست صفحات
تعداد صفحات : 11
.