تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

نقد و بررسی نسخه ویندوز 41148

نقد و بررسی نسخه ویندوز 41148

یک اثر دو بعدی در سبک 41148، ‌قطعا برای اندروید مخاطب بیشتری‌ جذب می کند. هنگامی که راه غلط را پیش ببرد،‌ با نقدهای منفی مواجه خواهد شد.

با یک مثال شروع‌ می کنیم :
اکتیویژن،‌ خالق سری‌ Call of Duty در سال های اول و با انتشار نسخه های مختلف از این بازی مخاطبان بسیاری را جذب کرد. اما در سال های اخیر می بینیم که این عنوان تنها به اندازه یک دستگاه پولساز برای اکتیویژن اهمیت دارد.

💰هرساله با انتشار یک نسخه یا DLC هایی با قیمت یک بازی کامل، بی سر و ته تر از قبلی به بازار می آید و مخاطبان خود را از دست می دهد.
این رویه برای 41148،‌ از نسخه کامل شروع شد. فروش حتی راهنمای بازی که در خیلی از سایت ها یافت می شود و طراحی های هنری‌ که تعداد انگشت شماری بیشتر نیستند. و اکنون با نسخه ویندوز؛ نسخه ای که حتی اشکالات نسخه اندروید نیز هنوز در آن یافت می شود، با قیمت ۵۰۰۰ تومان و زحمت یک خروجی خشک و خالی به فروش می رسد. حتی تکسچرها و بافت های بازی نیز پیشرفتی نداشته اند.

🔝قطعا 41148 اثری متفاوت و ماندگار است، اما برای درآمدزایی به چیزی بیش از نسخه ویندوز بدون پیشرفت و آیتم های بی استفاده نیاز دارد.

منبع کانال تلگرام: FGSFANS@



برچسب ها : ,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
[-Text3-]
.