تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

چرا اپیزود دیگری از 41148 ساخته نشد

چرا اپیزود دیگری از 41148 ساخته نشد

چرا اپیزود دیگری از 41148 ساخته نشد ؟!
✅ #اختصاصی FGSFans

اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، می بینیم که بحث های زیادی درباره رایگان دانلود کردن بازی های پولی وجود داشته است. از کسانی که با سن کم اجازه خرید بازی های پولی را ندارند، تا آدم های "مثلا" عاقلی که به خودشان زحمت ۲ یا ۳ هزارتومان ناقابل که یک صدم پول زیادی که صرف بازی های خارجی می کنند، نمی شود. اگر نمی توانید بازی ای را بخرید، رایگان هم دانلود نکنید ! بالاخره زمانی می رسد که توانایی خرید بازی را پیدا می کنید. مطمئنا حمایت از بازی های ایرانی و مخصوصا نمونه های خوب آن ها،‌ می تواند باعث پیشرفت صنعت گیم ایران بشود و بلکه بتوانیم تا سال های آینده در دنیا نیز سربلند باشیم.

41148، اثری متفاوت از مهدی فنائی بود که متاسفانه توسط خیلی ها حمایت نشد. تعداد بسیار زیادی بازی را رایگان دانلود کردند و از ضرر سازنده،‌ لذت بردند. تعداد زیاد دانلودهای غیرقانونی را از بازدید بالای ۸۰۰ هزار تریلر اپیزود ۴ می توان فهمید.

💡اگر مردم کمی فکر می کردند که این بازی، حاصل زحمت ها و تلاش های یک فرد است،‌ شاید به همین راحتی آن را رایگان به اشتراک نمی گذاشتند و یا آن را رایگان دانلود نمی کردند.

🔚 41148 تمام شده، اما بهتر است کمی فکر کنیم تا اتفاقی که برای این بازی افتاد و به ضرر سازنده تمام شد، برای بازی های دیگری تکرار نشود. قطعا 41148 با حمایت می توانست گسترده تر و بهتر بشود.

منبع کانال تلگرامی: FGSFANS@



برچسب ها : ,,,,

نقد کننده یا خراب کننده؟

نقد کننده یا خراب کننده؟

یک عده ی خیلی کمی بودن که با بازی سازان ایرانی مشکل داشتن که خودشون رو گیمر می دونستن
کلا شاید 4 نفر بودن
کانال زدن و تا می تونستن به گیم ایرانی توهین کردند
تا که فهمیدن نظرسنجی هاشون همش به مشکل برمیخوره و ضایع میشن
نتونستن همه رو ضدگیم ایران کنن و کانال رو پاک کردن
ایران 22 میلیون گیمر داره
گیمر هایی که از خیلی چیزا گذشتن تا بازی کنند
از تکلیف مدرسه که زود می نوشتن و واسش کتک می خوردن تا بازی کنند
از تحریم ها که میپیچوندنش و بازی می کردن
از دیسکی که خراب بود و باید کلی میزدنش تا باز بشه و سی دی بازی رو داخلش قرار بدن
از اینکه سیستم نداشتن میرفتن کار می کردن تا تو گیم نت بازی کنن
از کرک های خراب
گرافیک کم
رم کم
از خیلی چیزا
از اینکه زبان همیشه انگلیسی بود از داستان هیچی نمی فهمیدن فقط میدونستن یک نفر بده و یک نفر خوب
مطمئنم که یک گیمر ایرانی خوشحال میشه که بازی سازی ایرانی پیشرفت کنه
که حداقل یکبار کامل داستان بازیو بفهمه
حالا اگه بخوان بازی بسازن خو کولاک می کنند
به سوسول های خارجی نمیگن گیمر
اونا تو بازی هیچی نیستن
برای ایرانی ها pro gamer هم کمه
مطمئنم یک عده بی فرهنگ و بیگانه پرست نمی تونم pro gamer ایرانی رو طرف خودشون بکشن
درود به شرف 22 میلیون گیمر های ایرانی  که گول بیگانه پرست هارو نمی خورن

  1. منبع:کانال IRGAME

  2. لینک کانال:IRGAME_TEL@

  3. جهت عضویت در کانال IRGAME_TEL کلیک کنید



برچسب ها : ,,,

کپی بازی یا الهام گیری؟ (2)

کپی بازی یا الهام گیری؟ (2)

کارمون شده قضاوت
کلا قاضی بودن تو ذات ما بوده
تا یک بازی میبینیم میگیم کپی از فلان بازیه
حالا یک چیز میمونه الهام گیری یا کپی🤔
یک بازی رو مثال می زنم
تنهایی ،با وجود کیفیت مناسب و گیم پلی خوب بهش تهمت کپی زدن
شاید سازنده بازی الهام گیری کرده باشه اما هرگز کپی نکرده
این وسط بازی هایی هم هستن که حتی ایکون بازی هم از خودشون نیست به این میگن کپی
یا مثلا تو گوگل بنویسی الاغ، عکس الاغ رو همون طوری بزاری تو بازی بعد بگی طبیعی ترین بازی ایرانی
این میشه کپی
41148 هیچ وقت از جایی کپی نرفت ولی شاید میشه گفت از لیمبو الهام گرفت
الهام نه کپی !!!
آدم های بزرگ همیشه الهام میگرفتن
Doom
اولین بازی موفق اول شخص بود
حالا می شه گفت بازی ندای وظیفه یا بتلفیلد یک بازی کپی از Doom هستند
نه بلکه الهام گرفتند
بین مخاطبین بازی های خارجی کسی گفت ندای وظیفه کپی از Doom است ؟
نه بلکه الهام گرفته است
امیدوارم  دیگر به بازی های ایرانی تهمت کپی نزنیم

  1. منبع:کانال IRGAME

  2. لینک کانال:IRGAME_TEL@

  3. جهت عضویت در کانال IRGAME_TEL کلیک کنید



برچسب ها : ,,,

مشکلات بازی ایرانی | قسمت سوم

مشکلات بازی ایرانی | قسمت سوم

همه بازی های مشکلاتی دارند اما بعضی از ان مشکلات بسیار همه گیر شده اند که گیمر ها را از ادامه بازی منصرف می کنند
در ادامه با شما هستیم با قسمت سوم و پایانی مشکلات بازی های ایرانی

1_ذخیره
یعنی کل وقت ما تو این ذخیره سازی اشتباه رفت
آدم یاد سگا میوفته
کل مپ رو جرمیخوری تا برسی یک جا یهو یک باگی چیزی میاد قشنگ میذاردت همونجا که بودی خب عزیز من یک کم بیشتر کار می کردی اینجوری نمیشد حالا فرض کن بازی داستانی باشه ،انمیشن زیاد هم داره و از دکمه رد شدن (skip) هم خبری نیست باید هر دفعه که gameover شدی کل انمیشن رو از اول تحمل کنی
 

2_صداگذاری
متاسفانه برخی از بازیسازان تکیه گاه بازی سازی رو گوگل قرار دادن
یعنی هرچی تو گوگل بود همونو واسه همه چیز استفاده می کنن
بوگاتی روشن می کنی صدا پیکان میده
پژو 206 روشن می کنی صدا پراید میده
گاو صدا الاغ میده
گنجشک صدا قناری میده
شیشه ترک می خوره ، صدا ترکیدن شیشه میده
با یک ذره وقت گذاشتن می تونید صداسازی رو یاد بگیرید و نیازی به گوگل نداشته باشید

3_راحتی بازی کردن
فرض کنید در یک بازی اول شخص هدایت بازیکن با کلید های جهت دار باشه و واسه دویدن از کلید z در کیبورد استفاده شه
حالا شما باید موس رو بگیرید یا کلید z
شایدم باید بیخیال دویدن بشیم
راحتی در بازی کردن واقعا مهمه و اگه نباشه گیمر از بازی کردن سیر میشه

از شما بابت خواندن قسمت سوم مشکلات بازی های ایرانی ممنونیم

  1. منبع:کانال IRGAME

  2. لینک کانال:IRGAME_TEL@

  3. جهت عضویت در کانال IRGAME_TEL کلیک کنید



برچسب ها : ,,,,

مشکلات بازی ایرانی | قسمت دوم

مشکلات بازی ایرانی | قسمت دوم

همه بازی های مشکلاتی دارند اما بعضی از ان مشکلات بسیار همه گیر شده اند که گیمر ها را از ادامه بازی منصرف می کنند
در ادامه با شما هستیم با قسمت دوم مشکلات بازی های ایرانی

1_داستان
از وقتی که بازی 41148 منتشر شد 80 درصد بازی های ماجرایی که در کافه بازار و دیگر مایکت ها منتشر شد داستان یکسان داشتند یعنی یک فرد که حافظه خود را از دست داده و تلاش میکنه تا حافظش رو بدست بیاره و شروع میکنه به گشتن در بازی اگر هم در ان میان انمیشنی بود دیالوگ های مثل من کجام یا سرم داره گیج میره داشت 15 درصد هم که داستان دیگری داشتن، کیفیت خوبی نداشتن
و فقط 5 درصد بازی ها خوب بود
داستان نوشتن هم سخت نیست و یک ذره فکر می خواد  حتما هم نباید داستان call of duty و گرافیک ماریو باشه اگر گرافیک ضعیف دارید به سراغ بازی های طنز بروید

2_شخصی سازی بازی فقط برای کسی که بازی رو خریده
یعنی وقتی داری بازی می کنی باید dvd داخل دستگاه باشه و گرنه بازی اجرا نمیشه خب حداقل فعالسازی با کد رو میزاشتید که هربار نیاز نباشه dvd
داخل دستگاه باشه . خلاصه اگه dvd شکست باید یک dvd دیگر تهیه کنید

3_راز و ترفند ممنوع
تمام کیف بازی به رمز هاو ترفند های اونه که اکثر بازی های ایرانی فاقد راز و ترفند هستند
راز هم حتما نباید نوشته های عجیب و غریبی باشند که نیاز به رمز گشایی دارند .
مثلا قایم کردن تفنگی در جایی عجیب

  1. منبع:کانال IRGAME

  2. لینک کانال:IRGAME_TEL@

  3. جهت عضویت در کانال IRGAME_TEL کلیک کنید



برچسب ها : ,,,,

مشکلات بازی ایرانی | قسمت اول

مشکلات بازی ایرانی | قسمت اول

همه بازی های مشکلاتی دارند اما بعضی از ان مشکلات بسیار همه گیر شده اند که گیمر ها را از ادامه بازی منصرف می کنند
در ادامه با شما هستیم با برخی از این مشکلات

1_تیراندازی
در اکثر بازی های ایرانی تیر در هنگام شلیک دیده می شود و به صورت عجیبی به سوی هدف می رود درحالی که این اتش است که باید دیده شود .
تیر در هنگام رها شدن سرعت بسیار بالایی دارد
و برای دیدن آن نیاز به دوربین دارید
البته در این میان سلاح هایی هم هستند که تیرشان قابل دیده شدن باشد که تعداد ان ها بسیار کم است
2_فیزیک
در بازی های مسابقه ای ایرانی اگر ماشین شما با سرعت 160 کیلومتر در ساعت با یک عابر تصادف کتد
عابر کاملا ریلکس چرخی می زند و پخش زمین می شود و اگه در همان بازی با سرعت 10 کیلو متر بر ساعت همین کار را تکرار کنید همین حرکت را می بینید که حس بدی را به گیمر می دهد
3_جزئیات
می توان گفت یکی از مهمترین اصل ها در بازی سازی
جزئیات می باشد
جزئیات به طبیعی تر شدن بازی بسیار کمک می کند
متاسفانه بازی سازان ایرانی بیشتر روی کلیات کار تکیه می کنند و تعداد اندکی از بازی های ایرانی دارای جذئیات بالایی می باشند  نبود جذئیات مهمی مانند
 بوق ماشین از جذابیت بازی بسیار کم میکند
گذاشتن کلید خاموش و روشن کردن ماشین یا چراغ ها
شاید کار کوچکی باشد اما به جذابیت و بهتر شدن بازی کمک بسیاری می کند

  1. منبع:کانال IRGAME

  2. لینک کانال:IRGAME_TEL@

  3. جهت عضویت در کانال IRGAME_TEL کلیک کنید



برچسب ها : ,,,

اگر از بازی های ایرانی حمایت کنیم چه اتفاقی میفته؟

اگر از بازی های ایرانی حمایت کنیم چه اتفاقی میفته؟

اگر هم حمایت میکنید فقط و فقط از بازی هایی که ارزش دارند حمایت کنید

شاید سوال خیلی ها باشه (اگه از بازی های ایرانی حمایت کنم چه اتفاقی میوفته)
اگه ما از بازی های ایرانی حمایت کنیم سازندگان بازی های درامد قابل توجهی گیرشان می آید
و این درامد باعث میشه دیگر سراغ شغل دیگری نروند و بازی سازی را به عنوان شغل اول انتخاب کنند
و اینگونه میشه بازیساز به کار های خود کیفیت می دهد
حال وقتی بازی های ایرانی زیاد شد بعضی شرکت ها دست به ساخت کنسول های ایرانی با کیفیت می کنند و چون کنسول ها بدون واسطه به دست ما می رسد ،قیمت ارزانی خواهند داشت
و اینجوری میشه که صنعت بازی سازی کشور رشد می کنه

ولی متاسفانه تعدادی بی فرهنگ مانع بازی سازی ایران هستند
برای این افراد متاسفیم .

منبع : کانال IRGAME_Tel

جهت عضویت درhttp://telegram.me/irgame_tel کانال IRGAME کلیک کنید

irgametel@



برچسب ها : ,,,,

کپی بازی یا الهام گیری؟

کپی بازی یا الهام گیری؟

بعضی مواقع برخی از بازی ها باعث می شوند تا به فکر فرو برویم و یا از آنها الهام بگیریم. این الهام گیری می تواند ساخت و نوشتن یک داستان باشد، نقاشی و ساخت آثار هنری باشد و یا حتی می تواند پایه گذار یک بازی جدید و نو باشد!

یک بازی ساز مستقل کره ای با نام Yang Bing، دو سال پیش تریلری از عنوان Final Fantasy XV مشاهده کرد و این تریلر آنچنان برای او الهام بخش بود که باعث شد تا او به فکر ساخت یک بازی نو با الهام از عنوان Final Fantasy XV بیوفتد. این بازی جدید، Lost Soul Aside نام دارد و گفته شده است که برخی اِلمان های خود را از عناوین سری Ninja Gaiden نیز وام گرفته است. جالب است بدانید که تمام این پروژه، به صورت کامل توسط خود Yang Bing و تک نفره ساخته شده است! او در توییتر گفت:

“دو سال پیش تریلری از FFXV دیدم که به شدت مرا شگفت زده کرد. آن تریلر را به تمام دوستانم نشان دادم و به آنها گفتم که بازی ها حالا اینگونه هستند و چنین باکیفیت به نظر می رسند. در آن زمان که تریلر FFXV را دیدم، آرزو می کردم که روزی بتوانم عنوانی همانند آن بسازم و همین باعث شد تا FFXV به یک مدل و الگو برای من تبدیل شود.”

همانطور که از تصاویر و تریلر بازی که در ادامه قرار دارند، می توان دید که بازی تا حد بسیار زیادی از FFXV الهام گرفته است، اما Yang Bing اعلام کرد که قرار است تا از این پس، راه و روش خود را برای ساخت بازی در پیش بگیرد:

“باید بگویم که در آینده، طراحی بازی را تغییر خواهم داد و کاری خواهم کرد تا بازی منحصر به فرد تر به نظر بیاید. FFXV به من یاد داد تا چگونه راه بروم و چگونه قدم بردارم و حالا زمان آن رسیده است تا راه خودم را انتخاب کنم و پروژه را به روش خودم بسازم.”

این عنوان بسیار جذاب و خیره کننده به نظر می رسد و با درنظر گرفتن اینکه تمام چیزهایی که در بازی میبینیم، توسط یک نفر ساخته شده است، واقعا قابل ستایش می باشد. این عنوان توسط Unreal Engine 4 ساخته شده است و Yang Bing به خوبی از پس اِلمان های مختلف بازی، برآمده است. بازی ساز این پروژه، همچنین اعلام کرد که فعلا این عنوان بسیار جای کار داشته و تا مرحله ی نهایی، فاصله ی زیادی دارد. او همچنین اعلام کرد که پلتفرم های این بازی نیز، فعلا مشخص نمی باشند.



برچسب ها : ,,,,

شروع به کار کمپین نه به بازی های ایرانی

شروع به کار کمپین نه به بازی های ایرانی

ما هیچ مشکلی با هیچ بازی سازی نداریم! این کمپین جهت پیشرفت کشور برای ساخت بازی های نوین ساخته شده است.لطفا برداشت بد نکنید!!! هدف اصلی این کمپین ریشه کن کردن بازی های کپی شده و بدون ایده و نوآوری هست!!!

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.شاید از خودتان سوال بکنید که چرا ما تا دیروز از بازی سازان حمایت میکردیم و حتی با بازی ساز های مختلفی مصاحبه کردیم! باید بگویم که : ما هم هنوز حمایت خود را از بازی های ایرانی اعلام مکینم! و این کمپین فقط و فقط برای حمایت از بازی سازان ایرانی است که مشکلات بازیشان در اینجا مطرح بشود. و یکی دیگر از این هدف ها این است برای ریشه کن کردن طعم بازی های عادی و بی کیفیت است. اگر دقت کرده باشید این روز ها در مارکت های مختلف بازی هایی به سبک پلتفرمی را مشاهده میکنیم که همه تقلید از بازی دیگر است و همینطور روزانه توقع ما از یک بازی ایرانی کمرنگ تر شده است . این کمپین از امروز کار خود را شروع خواهد کرد.

به ما بپیوندید:amin-android.ir

 



برچسب ها : ,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.