تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید Speed Gods - خدایان سرعت

دانلود بازی اندروید Speed Gods - خدایان سرعت

دانلود بازی ماشینی اندروید Speed Gods - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : خدایان سرعت - Speed Gods در خدمت شما هستیم در سبک بازی های ترافیکی . لازم به ذکر است که بگیم این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : IM3 GAMING inc .  خداحافظی بازیکنان را به دنیای اتومبیل های سریع و حتی شهرهای سریعتر انتقال می دهد. خدایان سرعت به بازیکنان اجازه می دهند از طریق یک جهان که مونتانا فرانسه را با عشق خود به هنر دوست دارد. شغل های رنگی خلاقانه، شهر های بی نظیر و فریم ورک های فرانسوی فریم را برای این بازی هیجان انگیز که حواس خود را می گیرد، تنظیم می کند. این بازی سریع ء تنظیم می شود که بزرگترین نسخه ما در مقیاس بزرگ است.

جهت دانلود بازی اندروید Speed Gods به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Recharge RC

دانلود بازی اندروید Recharge RC

دانلود بازی مسابقه ای ماشین اندروید ReCharge RC

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید: Recharge RC در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Hondoune Games . بازی از بالا نمایش داده خواهد شد و گیم پلی متفاوتی داره و خیلی پیشنهاد نمیشه . وسیله نقلیه خود را سفارشی کنید، آهنگ های نژاد بسیار خود را ایجاد کنید، آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و دوستان خود را با تابلوی چند نفره و ناهمزمان چند نژاد تطبیق دهید!
راه خود را به ReCharge RC هدایت کنید! با استفاده از سفارشی سازی وسیله نقلیه بی حد و حصر، به اشتراک گذاری آهنگ آنلاین با یک فروشگاه در حال رشد، مدیران آنلاین آنلاین برای هر مسیر، حتی کسانی که شما ایجاد می کنید، و چند نفره ناهمگام اجازه می دهد شما را به مسابقه روح هر ورودی رهبران! لذت بردن از فیزیک واقع بینانه که خطوط بین بازی و شبیه سازی را خنثی می کند و اجازه می دهد تا روبرت ها و جانبازان به طور یکسان شادی را تجربه کنند که مسابقه RC است!

جهت دانلود بازی اندروید Recharge RC به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Master Rider

دانلود بازی اندروید Master Rider

دانلود بازی ماشینی اندروید Master Rider

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Master Rider در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : PlayPax Games هست . این بازی 2 بعدی هست و خیلی سبک جالبی داره و کمی هم در بازی از تصاویر و طراحی های Pixel - پیکسلی به کار گرفته شده است . بازی از نظر گرافیک در سطح متوسط و از نظر گیم پلی در سطح خوب یا این که خیلی خوب است . قطعا اگر شما این بازی را انجام بدهید پشیمان نخواهید شد .  شگفت انگیز بازی اعتیاد آور هیولا کامیون با گرافیک HD. از طریق تمام موانع برای رسیدن به سطح پایینی رانندگی کنید. با 100 چالش عالی. از آن لذت ببریدجلوگیری از تمام موانع در راه خود، کنترل کامیون هیولا خود را با فیزیک به دلیل کامیون به گزاف گویی، رانش و تایر به عنوان رانندگی واقعی! بازی خیلی توضیحات خاصی رو دارا نیست و امیدوارم که در این بازی لذت ببرید

جهت دانلود بازی اندروید Master Rider به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی موتور و ماشین سواری Jil Jung Juk اندروید

دانلود بازی موتور و ماشین سواری Jil Jung Juk اندروید

دانلود بازی اندروید Jil Jung Jok - سبک بازی : موتور سواری  در خیابان ها - اکشن

برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

این بازی بر اساس فیلم Jil Jung Jok و سه شخصیت Jil - Jung - Jok ساخته شده است (محصول کشور هند)
سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه امروز با عنوان بازی اندروید:Jul Jung Jok در خدمت شما هستیم که سبکی موتور سواری در خیابان ها و اکشن را با خود دارد.این بازی از استودیو CMGT هست . بازی محصول کشور هند هست و به دلیل علاقه زیاد مردم هندوستان به فیلم Jil Jung Jok این بازی ساخته شد و در سال 2016 فیلم Jil Jung Jok پرفروش ترین و پرمخاطب ترین فیلم هندوستان شد. بازی سبک جالبی داره و گیم پلی بسیار بسیار عالی داره و میدونم که حین بازی بسیار لذت میبرید. در این بازی خلاقانه امکانات خلاقانه ای هم وجود دارد و به طور مثال: هنگام رانندگی موتور میتوانید تیر اندازی کنید. در بازی با سکه هایی که به دست می آورید میتوانید اسلحه های خود را تقویت و وسیله نقلیه خود را ارتقاء و عوض کنید و یکی از نکته های مثبت بازی همین است که همیشه آپدیت دارد و هیچوقت بازی تمامی ندارد.

برای دانلود بازی اندروید Jil Jung JUk به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

Need for Speed No Limits v2.4.2+DATA+MOD-دانلود بازی اندروید نید فور اسپید+دیتا+تریلر رسمی بازی

Need for Speed No Limits v2.4.2+DATA+MOD-دانلود بازی اندروید نید فور اسپید+دیتا+تریلر رسمی بازی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران عزیز امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه و سرحال باشید.امروز با عنوان بازیNeed for Speed No Limits v2.4.2+DATA-دانلود بازی اندروید نید فور اسپید+دیتا+تریلر رسمی بازی در خدمتتون هستیم.این بازی تا کنون بالای 50 تا 100 میلیون دانلود داشته است. و یکی از آثار شرکت معروف EA است. بعضی ها فکر میکنند که Need For Speed برای Gameloft-گیملافت هست ولی اینطور نیست. بعضی از قسمت هارا گیملافت و بعضی هارا EA می سازد.این بازی یکی از پرطرفدار ترین بازی های اندروید در جهان است.درست است که حجم کم تری نسبت به Asphalt 8 دارد ولی از نظر کیفیت با او رقابت شدید و تنگنایی دارد.بازی دارای گیمپلی جالب و فوق العاده ای است و کیفیتش هم بسیار بسیار عالی است. از نظر من این بازی را از دست ندهید. بازی بخش Online(Multiplayer)-آنلاین-چند نفره دارد. بازی بر روی گوشی های کیفیت پایین اجرا نخواهد شد.لطفا سوال نفرمایید.این بازی یکی از پروژه های موفق EA است که در جهان محبوبیت خاصی دارد. سری بازی های Need for speed و ASphalt رقابت شدیدی باهم دارند. همین رقابت باعث این شده است که هر سری از بازی پیشرفت بهتری نسبت به بازی قبل خود داشته است.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید و بعد از نظرهای گرمتان از ما حمایت کنید.

اگر علاقه مند به سری بازی های ماشینی هستید (در این سبک) بازی Asphalt 8:Airborne که در سایت ما قرار دارد را از دست ندهید.(برای دانلود Asphalt 8:airborne) کلیک کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود Asphalt 8:Airborne 3.1.1c-آخرین نسخه بازی اندروید آسفالت 8+تریلر رسمی بازی

دانلود Asphalt 8:Airborne 3.1.1c-آخرین نسخه بازی اندروید آسفالت 8+تریلر رسمی بازی

به نام خدا.سلام عرض میکنم خدمت تمامی دوستان عزیز و همراهان همیشگی سایت امین-اندروید.امروز با بهترین بازی ماشینی جهان و یکی از بازی های برتر اندروید جهان در خدمت شما هستیم. با عنوان بازی:Asphalt 8:Airborne 3.1.1c-دنلود آخرین نسخه بازی اندروید آسفالت 8+تریلر رسمی بازی اندروید asphalt 8:Airborne 3.1.1c. خب همانطور که گفتم این بازی در بازی های ماشینی اندروید برترین و در بازی اندروید یکی از پرمخاطب ترین بازی های اندروید در جهان است.سازنده شرکت این بازی,شرکت معروف"GameLoft" است که اگر اهل بازی باشید با بازی های معروف آن آشنا هستید مانند:Gangsters vegas که جزو پرمخاطب ترین بازی های اندروید است.درسته که این نسخه از بازی در 26 دسامبر 2016 در جهان پخش شده است. ولی به دلیل درخواست مکرر کاربران عزیز مجبور شدیم این بازی را با تاخیر فراوان به دست شما دوستان عزیز به رایگان برسانیم. این بازی یک بازی ماشینی شبیه سازی شده به واقعیت است که از آن بازی ها است که وقتی بازی میکنید مانند این است که واقعا در حال رانندگی در جاده های آمریکا و لندن هستید!. گیم پلی این بازی حرف ندارد و اگر حرف میداشت اینقدر معروف نمی شد!!!.این بازی بخش آنلاین هم دارد و شما میتوانید دوستان خود را به چالش اتوموبیلرانی جهان بکشانید. دیتای این بازی با خود بازی دانلود میشود. پس لطفا سوال نشود.برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجع فرمایید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,

دانلود بازی آسفالت نیترو-Asphalt Nitro 1.7.1g

دانلود بازی آسفالت نیترو-Asphalt Nitro 1.7.1g

                                                                      به نام خدا

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید و همراه کانال تلگرامی ما.امروز با یک بازی ماشینی معروف جهان و پرهیجان و به علاوه بر آن دارای یک حجم کم.این بازی در گوگل پلی بار ها دانلود شده.

بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی استور (فروشگاه گوگل پلی) ساخت شرکت گیملافت. با قابلیت اجرای آنلاین و دارای امتیاز بالای 4.5/5 نمره از بین 50 میلیون بار دانلود! (این پست به شما دوستان و کاربران عزیز سایت و کانال تلگرامی ما پیشنهاد میشود) این پست را ازدست ندهید و برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,

Trial Xtreme 4 1.9.38+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتورسواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی

Trial Xtreme 4 1.9.38+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتورسواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| جزو اولین سایت هایی که این نسخه را منتشر کرد بودیم ||| ویژه

حدود 70 میلیون دانلود در سرتاسر جهان و امتیاز 4.2/5.0 و بازی امکان آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای ایران عزیز باشید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی Trial Xtreme 4 1.9.8+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتور سواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی در خدمت شما عزیزان هستیم.قطعا بازی تریال اکثترم-Trial Xtreme جزو پرطرفدارترین بازی های جهان است.مخصوصا در پلتفرم های اندروید.این بازی از زمانی که سیستم عامل اندروید شروع به کار کرد این بازی و شرکتش بازی سازی رو شروع کردند.درضمن شرکت این بازی شرکتی نیست جز شرکت معروف:Deemedya که متخصص ساخت بازی های مسابقه ای و Racing هست که طرفداران خودش رو داره.این بازی قطعا بهترین بازی مسابقه ای موتورسواری هست.دراین بازی مسابقه ای که بازی 2بعدی و 3 بعدی هست باید مسابقاتی را با حریفانتان در سرتاسر جهان انجام دهید.باید شما کسب پول کنید (پول نقد) در مسابقاتتان.هیچ بازی به سختی این بازی نخواهد بود و این رو هم لاذم به ذکر است که بگوییم به قول معروف:خــــــــیلی حــــــــال مـــــیده!.برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.