تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon

دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon

دانلود بازی RPG نقش آفرینی Lionheart: Dark Moon

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

برای اجرای بازی به اتصال اینترنت نیازمندید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی محشر با عنوان : Lionheart: Dark Moon در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : emerald city games هست .  بلند کردن و بازی با نام تجاری جدید RPG موبایل با گرافیک خیره کننده و انیمیشن! ارتش قدرتمند خود را از قهرمانان از طیف گسترده ای از شخصیت های شگفت انگیز و جانوران ساخت! مبارزه با جنگ های استراتژیک و داستان محوری به عنوان جمع آوری حیوانات خانگی، سنگهای قیمتی و معجون ها برای شکست دادن صدای زمزمه ها و راندن تاریکی!
بازگشت به جهان زیبا، جذاب و خطرناک شیرین قلب در تاریک ماه
هر قهرمان داستان خود را
همه آنها را جمع آوری کنید و قدرت خود را از سر راه خود به پیروزی بردارید!
The Vaultkeeper افتاده است و تاریکی دوباره باز می گردد. زمان برای نوه های خود، تیموتی و ناتالیا، برای راه اندازی یک سفر حماسی برای جمع آوری کلید و قهرمانان افسانه ای آزاد برای پیوستن به شما در جنگ است. بازگشت به جهان در مواجهه با Tactics Lionheart و کشف موارد جدید، از جنگل های عرفانی از خرابکاران تا ماسه های پر از Ibrim. بر روی کارفرمایان ترسناک مانند Koscha Deathless و قورباغه ی وحشتناک نگاه کنید، زیرا شما مبارزه می کنید نه تنها برای زنده ماندن، بلکه برای نجات بسیار ساختگی جهان!

جهت دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon به ادامه مطلب بروید

ویژگی های بازی اندروید Lionheart: Dark Moon :

 ▶ [OVER 100 HEROES AWESOME TO COLLECT!]
قهرمانان 3D زیبا با انیمیشن پر از این جهان زرق و برق دار است. جمع آوری آرشه های رز لوپ، انجیل های انسانی، جنگجویان سنتاور، خرس ها، اشکالات، پرندگان و بسیاری از نژادهای بسیار جذاب و متنوع دیگر!
▶ [سیستم مبارزه با بهره وری و سرگرم کننده]
امتحان کردن ترکیب های دوستی و مهارت های شارژ. دشمنان را فریز کن، آنها را در انگور بچسبانید یا آنها را به آتش بکشید! مبارزه با 4 قهرمان در هیجان جنگ های مبتنی بر نوبه خود!
▶ [قدرت با حیوانات خانگی، مهارت ها و پدیده ها]
پیدا کردن حیوانات خانگی نادر و افسانه ای که قهرمانان خود را در نبرد کمک کند. جمع آوری جواهرات برای باز کردن مهارت های جدید و قدرتمند. جمع آوری قهرمانان زنگ برای بالا بردن سطح خود و قوی تر شدن!
▶ [شکستن جهان در ARENA]
مبارزه با مسابقات هفتگی برای گرفتن دوستان و رقبای خود را به عنوان هدف شما برای نقطه بالا در جهان! جوایز هفتگی براساس رتبه شما!
▶ [و خیلی بیشتر!]
تکمیل مأموریت های روزانه و شیرجه رفتن به قسمت پشت صحنه حماسه
LIONHEART: DARK MOON.

تصاویری از محیط بازی اندروید Lionheart: Darkmoon :

 

 

 

بخش دانلود نرم افزار نــرم افزار اندرویدی

 

 




آموزش نصب بازی اندروید Lionheart: Darkmoon :
ابتدا فضایی برای نصب برنامه مشخص کنید
برنامه را نصب و استفاده کنید

 

جی جی گرافیک | مرجع کد و گرافیک

 



برچسب ها : ,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
[-Text3-]
.