تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

نقد و بررسی بازی Absolver

نقد و بررسی بازی Absolver

نام بازی : Absolver
سبک : هنر های رزمی (Martial Arts Fighting)
شرکت سازنده :  SloClap studios
موتور ساخت : Unreal Engine 4
تاریخ انتشار : 2017
پلتفرم: Playstation 4 و Microsoft Windows

نقد بازی Absolver:
یکی از جدید ترین بازی های تحت شبکه استیم بازی Absolver میباشد. این بازی در سبک هنر های رزمی و دارای جهان نیمه باز هست و عموما به صورت چند نفره یا Multiplayer بازی میشود.
هرچند که قابلیت بازی به صورت تک نفره و یا Solo در این بازی وجود دارد, چالش بر انگیز بودن این بازی همراه با غیر فعال بودن بخشStart a School که بعدا به آن اشاره خواهم کرد سبب گرایش تعداد بیشتری از بازیکنان به سوی بخش پلیر بر علیه پلیر (PvP) و یا همکاری (Co-op) میشود.

گرافیک و کیفیت کلی : این بازی توسط موتر گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته شده بنابر این گرافیک بسیار انعطاف پذیر و بهینه سازی شده می باشد. بسیازی از صحنه های این بازی توسط شخص طراحی شده پس در نتیجه گرافیک هنری این بازی بسیار جالب توجه میباشد. در کل این بازی دارای گرافیک فنی قابل قبول و گرافیک هنری بسیار خوب است.
امتیاز گرافیک کلی بازی = 7/10

گیم پلی : گیم پلی این بازی فوی تریت اِلِمان این بازی هست به شکلی که تمرکز اصلی سازنده ها بر روی این بخش میباشد.
هر پلیر این قابلیت را دارد که از بین 3 استایل مبارزه ی مختلف بازی یکی را انتخاب نموده و حرکات رزمی خود را به شکل Combo به میل خود طراحی نماید. گیم پلی بازی بسیار دشوار چالش برانگیز است و از جهاتی شبیه بازی Dark Souls طراحی شده.  بازی دارای جهانی باز میباشد و قابلیت شخصی سازی بسیار جالبی در این بازی وجود دارد به صورتی که همه چیز از قبیل لباس , ماسک , استایل مبارزه و حرکات رزمی مختلف به صورت Combo همگی توسط شما قابل تغییر است. در بازی اِلِمانی وجود دارد که پس از به اتمام رساندن خط داستانی بازی فعال میشود به نام Start a School. با فعال کردن این قابلیت شما میتوانید سبک مبارزه و حرکان رزمی خود را به بازیکنان دیگر آموزش دهید. گیمپلی کلی بازی بسیار روان و لذت بخش هرچند دشوار است.
امتیاز کلی گیمپلی = 8.5/10

داستان : داستان این بازی همانند عنوان های مشابه مانند Dark Souls و Demon Souls و Bloodborne بیشتر نقش الحاقی دارد و بیشتر داستان به صورت تکه کلام ها و داستان هایی که شخصیت های بازی به شما میگویند به بازیکن گفته میشود و این به شماست که پاسخ سوال های بی جواب خود را حدس بزنید. در ابتدای بازی بازیکن در نقش یک Drifter (دوره گرد ) میباشد و هدف وی شکست دادن 7 ترد شده میباشد تا لقب Absolver که یکی از بهترین درجات در این بازی میباشد را کسب کند.
امتیاز کلی داستان : 5/10

صدا و موسیقی : بازی دارای موسیقی چندانی نبوده ولی در مکان های خاص و در مبارزه با شخصیت های ترد شده ی بازی موسیقی های حماسی و دلهره آور شنیده میشود. دیالوگ های این بازی از زبان خاصی پیروی نمیکند چون که این بازی از زبان مخصوص خود استفاده میکند.
امتیاز کلی موسیقی و صدا : 6.5/10

جمع بندی : در کل بازی Absolver یک سبک نسبتا جدید را به صنعت بازی معرفی میکند و میتواند علاقه مندان بازی های دشوار و شبیه Dark Souls و یا Bloodborne و حتی بازیکنان جدید را تا ساعت ها و حتی روز ها سرگرم کند
امتیاز کلی بازی = 7/10

 

نمره های زیر از 10 نمره محاسبه می شوند . به طور مثال : 7 از 10

گرافیک نمره 7 از 10 نمره را کسب کرده است
گیم پلی نمره 8.5 از 10 نمره را کسب کرده است
داستان نمره 5 از 10 نمره را کسب کرده است
موسیقی و صدا نمره 6.5 از 10 نمره را کسب کرده است

 

منبع کانال : Games_Tube@

 

 

امتياز نهايي نمره 7 از 10 نمره را کسب کرده است


برچسب ها : ,,,,,,

معرفی بازی استراتژیک STEAMPOWER 1830

معرفی بازی استراتژیک STEAMPOWER 1830

 انقلاب صنعتی ممكن است به نظر نرسد كه موضوع بسیار هیجان انگیز است، اما مسیر تاریخ را تغییر داد. بدون آن احتمالا کمونیسم، جنگ جهانی دوم یا گوگل نبوده است.
SteamPower 1830 به شما امکان می دهد تا در طبقه ی پایین انقلاب صنعتی قرار بگیرد و شما را یکی از مهم ترین افرادی که تا به حال داشته زندگی می کرد. بد برای یک دانلود رایگان نیست!

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

نقد و بررسی بازی The House of Da Vinci - به دنبال کد

نقد و بررسی بازی  The House of Da Vinci - به دنبال کد

نقد و بررسی بازی اندروید خارجی The House of Da Vinci - به دنبال رمزگشایی

نقد و بررسی شده توسط تیم امین-اندروید | اختصاصی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با نقد و بررسی بازی خارجی محبوب The House of Da Vinci در خدمت شما هستیم . لئوناردو داوینچی ممکن است بزرگترین هنرمند، مخترع و کلاهبردارهای جهان است که تا به حال شناخته شده است، اما او دارای برخی از مسائل مربوط به نام تجاری جدی است.
با توجه به ظاهر بی نهایت در فرهنگ پاپ به عنوان مخترع مزاحم آرکه ای تیپ، به علاوه یک namecheck تاسف در عنوان یکی از پرطرفدارترین رمانهایی که تا کنون نوشته شده است، کلمات "داوینچی" بیشتر احتمال دارد که انتظاراتشان کمتر از افزایش آنها باشد.
خوشبختانه، مجلس داوینچی بسیار بهتر از آن چیزی است که نسبتا نامعقول است. این گیج جادویی که بسیار جلا داده می شود بیش از کمی الهام از تلفن همراه Megahit اتاق، اما جای خود را در کنار کلاسیک Fireproof به لطف برخی از طراحی پازل تخیلی و نمایش کشویی بالا کسب می کند.

جهت خواندن بقیه نقد و بررسی بازی خارجی The House of Da Vinci به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

معرفی بازی ایرانی شتاب در شهر 2

معرفی بازی ایرانی شتاب در شهر 2
  1. بدون شک عنوان «شتاب در شهر» یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ ایرانی است که در نهایت به فروش خوبی دست یافت. همین مسئله نیز سازندگان این عنوان در استودیو آروین تک را بر آن داشت تا به‌دنبال ساخت نسخه دوم با نام شتاب در شهر ۲: سرعت‌شکنان باشند؛ اتفاقی که در نهایت رخ داده و این عنوان هم‌اکنون آماده‌ی انتشار است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

    بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌‌ای همانند گذشته آیین رونمایی این عنوان را برگزار و اعلام کرد که پروسه‌ی انتشار این عنوان از تاریخ دهم مردادماه سال جاری برای رایانه‌های شخصی آغاز خواهد شد. همچنین طبق سخنان سازندگان، در این عنوان پیشرفت‌های چشم‌گیری شاهد هستیم که از مهم‌ترین آنان می‌توان به داستان‌ غنی، بهبود گرافیک و فیزیک خودروها اشاره کرد.

    همان‌طور که در متن نیز  به آن اشاره شد، پروسه‌ی انتشار این عنوان از چند روز قبل آغاز شده اما متاسفانه شرکت‌های نشر بازی‌های ویدئویی از لحاظ پوشش تمامی بخش‌های کشور همچنان دارای مشکلات بسیاری بوده و ممکن است نتوانید این عنوان را در محل زندگی خود خریداری کنید. به‌همین دلیل، شرکت پرنیان که وظیفه نشر این عنوان را برعهده داشته، قابلیت خرید اینترنتی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده که می‌توانید از لینکی در ادامه قرار داده شده، اقدام کنید.
  2. منبع:کانال IRGAME

  3. لینک کانال:IRGAME_TEL@

  4. جهت عضویت در کانال IRGAME_TEL کلیک کنید



برچسب ها : ,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.