تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL 2.1.0 + مود

دانلود بازی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL 2.1.0 + مود

دانلود بازی ورزشی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL

این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید skilltwins football در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : HELLO THERE AP . این بازی در مارکت محبوب گوگل پلی : کمتر از 5 دانلود داشته و امتیاز 5.0 از 5.0 نمره را کسب کرده است که امری طبیعی برای اینگونه بازی ها میباشد .  بازی SKILLTWINS FOOTBALL GAME 2 در نهایت در اینجا وجود دارد! در حال حاضر با بیش از 10.000 سطح!
پس از نزدیک به 10 میلیون دانلود از بازی اصلی، با هزاران بررسی 5 ستاره، موفقیت بین المللی در نهایت می شود عاقبت.
بازی به عنوان مشهور جهان Duot Freestyle "SkillTwins" یوسف یعقوب، بهترین تماشاگر در سراسر جهان به عنوان هدف شما برای رسیدن به 10 میلیون طرفدار و کسب غنای حماسی است.
ShowTime!
بازی بیش از 10.000 سطح به عنوان شما سفر جهان
استفاده از زمان و خلاقیت برای مدیریت موانع به چالش کشیدن و مهارت از مخالفان. شما اهداف باور نکردنی و اهداف مشخص را در سطوح شگفت انگیز تری کچشب به عنوان مکان های شگفت انگیز مشاهده می کنید؛
ایالات متحده آمریکا، چین، استرالیا، مالزی، مصر، ایتالیا، ژاپن، آفریقای جنوبی، انگلستان، هندوستان و بسیاری دیگر!
SKILLTWINS SKILLTWINS WITH MOCAP TECHNOLOGY
قفل کردن و انجام 25 مهارت منحصر به فرد مانند دوقلوهای انجام شده - ثبت شده در یک استودیوی Motion Capture با Jakob Josef برای گرفتن احساس واقعی و واقعی SkillTwins
کشف جاده از مهارت های مهارت
به دانستن Jakob جوزف برای واقعی، به عنوان شما باز کردن قفل درست داستان ها و فیلم های منحصر به فرد از زندگی SkillTwins
سفارشی کردن مهارت های با موارد CRAZY
تغییر مدل مو، لباس، لوازم جانبی، footballs، مخالفان بیشتر! SkillTwins یک قایق در حالی که مهارت می پوشند؟ یا کلاه کوسه را حمل کنی؟ با یک کلبه طلایی مطمئن!
سبک های شخصی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید. به راحتی می توانید اهداف مهارت های حماسی خود را ثبت کنید و نشان دهید که همه چیز را می دانید که باید شماره ی یک باشد.
بلند کردن صدای موسیقی EPIC
لذت بردن از موسیقی متن عالی در بازی، و یا در حزب و یا هر کجا که شما از طریق Spotify می خواهید!
دانلود کنید و تبدیل شدن به بهترین معلم در جهان! آن را نشان می دهد!

جهت دانلود بازی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید True Skate 1.4.31 + مود

دانلود بازی اندروید True Skate 1.4.31 + مود

دانلود بازی ورزشی اندروید True Skate 1.4.31 + نسخه مود شده

اولین منتشر کننده این نسخه از بازی در سایت ما

بازی با قیمت$2.63 دلار در مارکت گوگل پلی فروخته می شود

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : True Skate در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : True Axis هست . نکته مثبت این بازی در مارکت گوگل پلی این است : کسب امتیاز 4.5 از 5.0 نمره و حدود 1 میلیون تا 5 میلیون دانلود .  اسکیت بورد معتبر ترین بازی است.توسط اسکیت بازان در سراسر جهان دوست داشتنی است. بهتر است پس از آن fingerboarding.توجه: اسکیت واقعی واقعی با یک پارک اسکیت بورد و حاوی مطالب اضافی تنها با خرید در برنامه در دسترس است. زیر را ببینید. بازی انصافا دارای گیم پلی فوق العاده ای هست و طرفداران بسیار زیادی در ایران داره . این بازی همونطور که در آمار گوگل پلی مشاهده کردید و اعلام کردم حقیقتا دارای آمار بسیار عالی هست و اینکه امتیاز 4.5 از 5.0 را از بین حدود 114 هزار نظر و رای کسب کرده است .

جهت دانلود بازی اندروید True Skate به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Hoodrip Skateboarding

دانلود بازی اندروید Hoodrip Skateboarding

دانلود بازی بدون دیتا اندروید Hoodrip Skateboarding

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم که حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Hoodrip Skateboarding در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Arcticplay Studios . بازی حجم خیلی کمی داره و این خودش میتونه یک پارامتر مثبتی برای بازی باشه . از دیگر امکانات بازی میشه به این که کسی روی اسکیت سوار نیست اشاره کرد . جالب اینجاست که کنترل ساده بازی و یک اسکیت خالی چقدر میتونه جذب و مهیج باشه . یعنی شما باید یک اسکیت بدون سرنشین رو حمل کنید و خنده دار تر و جالب تر این هست که باهاش میتونید انواع حرکات تکنیکی رو به معرض نمایش بزارید . بازی امتیازی هست و خیابان ها بسیار با کیفیت غیر قابل توجهی شبیه سازی شده اند و این خودش میتونه یک تکته منفی داشته باشه . وقتی ما این بازی رو تست و انجام دادیم حقیقتش با محلات بسیار غمگین و شب آلود مواجه شدیم و باز هم این یکی خودش میتونه توی بازی کردن شما اثرات منفی بزاره .

جهت دانلود بازی اندروید Hoodrip Skateboarding به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Faily Skater

دانلود بازی اندروید Faily Skater

دانلود بازی ورزشی اسکیت اندروید Faily Skater

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Faily Skater در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Spunge GAmes Pty Ltd . این بازی واقعا سبک فوق العاده ای داره و شما در یک اسکیت سوار ایفای نقش میکنید . بازی دارای گرافیک فوق العاده عالی و قابل قبولی هست . خب قطعا شما میتونید در این بازی ابزار اسکیت خودتون رو ارتقاء بدید و از خودتون امتیاز ها و رکورد های جدیدی به جای بگذارید .  در این بازی فیزیکی مبتنی بر فیلی در فیلیج ماجراجویی خود به عنوان فیلمی از شهر سان فرانسیس فایلی دست بکشید. در این بازی مبتنی بر فیزیک، باید یک شهر بی پایان که پر از موانع خطرناک و خنده دار از جمله خیابان های شلوغ، کوچه و خیابان ها، پارک ها، ساختمان ها و پشت بام ها در نتیجه Faily سرگرم کننده و تقریبا ناپایدار و بهترین از همه نهایی CRASHES.

جهت دانلود بازی اندروید Faily Skater به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Vista Golf - نمایش گلف

دانلود بازی اندروید Vista Golf - نمایش گلف

دانلود بازی ورزشی اندروید Vista Golf - نمایش گلف

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Vista Golf در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Shallot Game LLC . این بازی همونطور که از اسمش پیداست یک بازی ورزشی و کاملا گلفی هست ! . بازی گیم پلی فوق العاده ای داره و پیشنهادی سایت امین-اندروید هم هست . شاید شما وقتی اسم گلف میاد یه بازی سه بعدی و یک آدم براتون تصور بشه ولی این بازی از بالا نمایش داده میشه و با اون گلف هایی که دیدید کلا فرق میکنه و کاملا خاص تر و بهتر از نظر سبک امتیازی هست .  ویستا گلف یک بازی ساده اما ظریف مینی گلف است، تعریف شده توسط کنترل های ترد و رقابت بی پایان دوره های جدید هر هفته. ما میخواهیم خالص ترین مینی گلف را در جیب خود ایجاد کنیم، بنابراین اگر شما هر دو سرگرم کننده و سرخوردگی را دنبال کنید، بازی Vista شماست. حالت رقابتی: هر هفته، در سه دوره 18 سوراخ رقابت کنید. در پایان هر هفته، سه رهبر به تساوی می رسند و سه دوره جدید زیبا باز خواهند شد.حالت بی نهایت: آرامش و بازی را تا آنجا که می خواهید، در حد بی حد و مرز کمی بزرگتر از اندازه تنظیم کنید.

جهت دانلود بازی اندروید Vista Golf به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Street Combat 2: Fatal Fighting - مبارزه مرگبار

دانلود بازی اندروید Street Combat 2: Fatal Fighting - مبارزه مرگبار

دانلود بازی مبارزه ای اندروید Street Combat 2 : Fatal Fighting

پیشنهادی سایت امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Street Combat 2 : Fatal Fighting در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید :HSGAME STUDIO CN هست . که فکر میکنم به خاطر اون CN آخرش یک استودیو چینی بازی سازی باشه . دقیق نمیدونم. آسان نیست که یک برنده در یک پیروزی وحشیانه باشد. اما حالا، آیا شما آماده هستید که تمام دشمنان مقابل شما را شکست داده و شکست دهید؟ در مواجهه با حملات مستمر مرگبار مخالفان، شما باید سلاح های خود را انتخاب کنید تا این گانگستر ها و خائنانی را به درس های تیزهوشان بسپارید. پیش بینی شده مبارزه بازی اکشن "مبارزه خیابانی 2: مبارزه مرگبار" را می توان به صورت رایگان دانلود کنید! جنگ های گوی خود را با سلاح های ویرانگر و مهارت های پر زرق و برق آغاز کنید.
"مبارزه خیابانی 2: مبارزه مرگبار" عاقبت "مبارزه خیابانی: جنگ کونگ فو" است. ما سطوح پرطرفدارتری با صحنه های جدید و بازی جدید اضافه کرده ایم که باعث می شود تا شما از این بازی اکشن فوق العاده بسیار لذت ببرید. شما شرکا و تله های مختلف را پیدا خواهید کرد و حتی می توانید از یک ماشین برای حمله به دشمنان خود استفاده کنید. فقط این جهان را کشف کنید و بسیاری از بازی های هیجان انگیز تر را پیدا خواهید کرد
شما ریو هستید، مردی که تمام عمرش پر از پاتو و داستان است. به خاطر بدهی پدرت به زندان افتاده اید. و حامله ها پس از جمله، خواهرش را مورد آزار و اذيت قرار دادند و باعث مرگ او شدند. حالا شما باید سلاح خود را بکشید و از مشت های خود استفاده کنید تا این گانگستر ها را بکشند! شروع انتقام خود را در حال حاضر!
شخصیت های فوق العاده، گرافیک خیره کننده، سلاح های سرد، گیم پلی بسیار جذاب، "مبارزه با خیابان 2: مبارزه با مرگبار" به ارمغان می آورد تجربه مبارزه بی سابقه ای برای شما! بهترین ضربه، ضربه زدن و ضربه زدن به دشمنان خود را با قدرت ویرانگر! تنها بهترین جنگنده می تواند ضرب و شتم و خراب کردن دشمنان خود را برای تبدیل شدن به نجات دهنده نهایی! کمپاهای بی پایان، حملات مرگبار پیوسته و نبرد هیجان انگیز شما را متوقف خواهد کرد تا بازی این بازی را متوقف کنید. شما باید با تعداد زیادی از دشمنان با حملات دزدان دریایی مرگبار مبارزه کنید. تنها یک بازمانده بین شما و مخالفان شما وجود خواهد داشت! در مواجهه با دشمنان مختلف با سبک های مختلف مبارزه از جمله تکواندو، موی تای، کونگ فو، بوکس، شما باید تمام این گانگستر ها و خائنانی را شکست داده و سر و صدا کنید! ارتقا قدرت حمله و قدرت دفاعی شما و یا باز کردن سلاح های ویرانگر جدید با سکه هایی که از هر جنگی دریافت کرده اید. در "مبارزه خیابانی 2: مبارزه مرگبار" شما همچنین می توانید خود را در اتاق تمرین آموزش دهید. شما می توانید گانگستر های بی پایان و خائنانی را شکست دهید و بکشید تا سکه ها و جوایز دیگر را کسب کنید! در حال حاضر، تبدیل شدن به قوی ترین جنگنده و کشتن تمام این گانگستر ها و خائنانی! با کنترل های ساده شما می توانید stunts شگفت انگیز و ضربات برای شکستن مخالفان خود را به طور ناگهانی شکست
اگر شما دوست دارید بازی و یا بازی اکشن، شما نمی توانید از دست ندهید بازی فانتزی آزاد بازی مبارزه با مبارزه آزاد است. "مبارزه خیابانی 2: مبارزه با مرگ" می تواند خاطرات دوران کودکی خود را از بازی بازیابی کند. طرفداران بازی در هنگام برخورد با گانگسترهای بی پایان و خائنانی تجربه ای برای مبارزه با پمپاژ خون خواهند داشت! لذت بردن از استفاده از قدرت ویرانگر و مهارت های خود را برای شکست دادن و سر و صدا کردن تمام مخالفان خود را به صورت کشنده!

جهت دانلود بازی اندروید Street Combat 2: Fatal Fighting به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی محبوب اندروید 8 ball Pool - بیلیارد آنلاین

یکی از محبوب ترین بازی های جهان و بهترین بازی بلیارد جهان

بازی قابلیت آنلاین بازی کردن را دارا است

نسخه مود شده و مگامود قرار داده شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : 8 Ball Pool در خدمت شما هستیم . همون طور که میدونید این بازی یکی از پردانلود ترین و محبوب ترین بازی ها در جهان هست . مخصوصا بهترین بازی بیلیارد در جهان هم هست . این بازی از استودیو بازی سازی : MiniClip هست که تخصصش انتشار بازی هایی به زبان انگلیسی هست . بازی در مارکت گوگل پلی: امتیاز 4.5 از 5.0 را کرده است و نکته قابل توجه این است که حدود 1 میلیارد دانلود داشته است و از این بین 11 میلیون نفر رای داده اند. بازی سه بعدی - 3 بعدی هست و همین باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی شده است که امروزه جزو محبوب ترین بازی ها در جهان میباشد.
8 Ball Pool یک بازی استخر برای آندروید است که به شما امکان می دهد تا در سراسر جهان از طریق اینترنت در بازی های مبتنی بر نوبت بازی کنید تا ببینید چه کسی بهترین است.
بازی در 8 Ball Pool بسیار شبیه به هر یک از دیگر است بازی استخر از انگشت خود برای هدایت نشانه استفاده می کنید و آن را به جلو بکشید تا توپ را در مسیری که می خواهید قرار دهید. از آنجا، باید تلاش کنید و حریف خود را با پیروی از قوانینی که از جیب اول ساخته شده است، بکشید - توپهای راه راه یا جامد را بکشید.
هنگامی که شما برنده بازی می شوید، سکه ها را برنده خواهید شد. شما می توانید از آن سکه های خارج از بازی برای خرید ارتقاء مختلف برای نشانه خود استفاده کنید. در ابتدا، آن خواهد بود چوب ساده است، اما به زودی شما می توانید چیزهای جدید اضافه کنید تا سبک واقعی خود را به مسابقه یو پی اس اضافه کنید.
8 Ball Pool یک بازی استخر با گیم پلی جامد است، جایی که می توانید در برابر دوستان فیس بوک خود بازی کنید یا تصادفی مخالفان در اینترنت. این بازی دارای گرافیک عالی و خوبی است.

جهت دانلود آخرین نسخه بازی اندروید 8 ball Pool به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید India Vs Pakistan هندی ها مقابل پاکستانی ها

دانلود بازی اندروید India Vs Pakistan هندی ها مقابل پاکستانی ها

دانلود بازی ورزشی کریکت اندروید INDIA VS PAKISTAN

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : India Vs Pakistan در خدمت شما هستیم . همون طور که میدونید هندی ها و پاکستانی ها دشمنی دیرینه ای دارند مخصوصا در ورزشی کریکت که ورزش محبوب آن ها است .  آیا شما آماده هستید تا با بزرگترین رقابت های ورزشی در تمام دوران روبرو شوید؟ این هند مقابل پاکستان است - بازی با فشار بالا و هیستری متهم شده است! از سازندگان بازی های موفق مانند Power Cricket T20 و Champs World Cricket، یکی دیگر از بازی های آتشین - هند و پاکستان است.
در پاکستان در مسابقات حماسی از پاکستان استفاده کنید. انفجار چهار و شش نفره به غلبه بر مخالفان. هلیکوپتر محبوب و عکس های جرقه ای را برای کمک به هند به پیروزی بزرگ برسانید. نبرد رقبا نهایی در زمین های خانگی و تورهای بین المللی. برخی از مسابقات نمادین را با فیلترهای خاصی که شما را در زمان حمل می کنند را تحمل کنید. بت در هیجان ترین بازی ها از جمله جام جهانی در 4 دهه گذشته بازی کرد. ضربات برجسته ای را به دست آورید و تبدیل به یک افسانه در سراسر جهان شوید. پاکستان را به صورت رایگان از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

جهت دانلود بازی اندروید India Vs Pakistan به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Blocky BEAST MODE Football

دانلود بازی اندروید Blocky BEAST MODE Football

دانلود بازی اندروید سبک RUN(ران - دویدن) Blocky BEAST MODE(R) Football

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : فوتبال آمریکایی در سبک دویدن در خدمت شما هستیم که میشه : Blocky BEAST MODE FOOTBALL که 4 روز هست این بازی منتشر شده و با افتخار برای اولین بار در ایران این ابزی رو منتشر کردیم و امیدوارم با استقبال خیلی خوبی مواجه بشه و شما هم بتونید از این بازی لذت ببرید. راش، مانور، و راه خود را از طریق دفاع در حالت کامل BEAST (R) به عنوان NFL در حال اجرا بازگشت Marshawn لینچ، در این بازی سریع در حال اجرا! راندن زمین فوتبال را به عنوان شما اجرا، به مقابله و سر و صدا از طریق دفاع، با تعداد زیادی از سرگرم کننده و طنز است . بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Full Fat است.

برای دانلود بازی اندروید Blocky BEAST MODE به ادامه مطلب بروید

 

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Boxing Combat - بکس 2017

دانلود بازی اندروید Boxing Combat - بکس 2017

دانلود بازی بکس 2017 اندروید - Boxing Combat

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Boxing Combat 2017 در خدمت شما هستیم . جدید ترین و باحال ترین بازی ورزشی در رشته بکسی که دیدید .  راه خود را به سمت بالا بکشید و تاج را ببرید، در این همه اقدامات، بوکس و عنوان رزمی اول شخص. شخصیت خود را انتخاب کنید و آنها را در برابر انواع مبارزان انتخاب کنید، هر کدام با سبک منحصر به فرد خود، حرکت و قدرت و یا سلاح های خاص. گام به حلقه و کار خود را تا رتبه بندی. آیا می توانید همه آنها را شکست دهید و قهرمان شوید؟ با قدرت های مختلف و سلاح های مختلف از انواع مختلف دشمنان چالش برانگیز - اگر شما بخواهید پیروزی خود را پس از قرار دادن مهارت های خود در آزمون در عرصه نهایی بوکس.

برای دانلود بازی اندروید Boxing Combat به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید MY NBA 2k18

دانلود بازی اندروید MY NBA 2k18

دانلود بازی اندروید MYNBA2k18 - بازی کارتی 2k18 بسکتبال

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندرید . امروز با عنوان بازی اندروید : بسکتبال 2k18 در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو رسمی بازی سازی : 2k.inc ساخته شده است . همون استودیوی معروفی که بازی هایی همچون کشتی کج - بسکتبال رو خلق کرده و الان هیچ استودیویی نتونسته به خوبی اون شبیه سازی بکنه . همین اول کار باید بگم که این بازی نسخه رسمیش هست ولی بازی کارتی هست .  برنامه همراه برای برنده جایزه NBA 2K حق رای دادن با MyNBA2K18 است. با ویژگی های موجود، از جمله توانایی اسکن چهره شما به NBA 2K18 از دستگاه تلفن همراه و فرصت های روزانه برای کسب مجوز مجازی، MyNBA2K18 باعث می شود که شما در ارتباط با NBA 2K18 در PS4 و Xbox One باشید. MyNBA2K18 همچنین شامل مجموعه بازی NBA 2K مضمون کارت، MyTEAM Mobile است که اجازه می دهد تا بازیکنان کارت های مورد علاقه خود را از بازیکنان NBA و افسانه ها برای رقابت با رقبای دیگر در سراسر جهان در بازی های سریع، مسابقات ورزشکار و رویدادهای خاص در بازی، به رقابت بپوشانند. تکرار سال جاری شامل کارت های نام تجاری جدید، اهداف روزانه است که پاداش های عالی، راه های جدید برای بهبود کارت های خود و انگیزه های تیم جدید را کسب می کنند!

برای دانلود بازی اندروید MY NBA 2k18 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Dream League Soccer 2017 +مود

دانلود بازی اندروید Dream League Soccer 2017 +مود

دانلود بازی فوتبال Dream League Soccer 2017 اندروید

بازی Dream League Soccer 2017 قابلیت آنلاین و آفلاین بازی کردن را دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید Dream League Soccer 2017 در خدمت شما هستیم . یکی از برترین بازی های اندروید در جهان (به جرات) . بازی از استودیو بازی سازی firsttouchgames هست . این بازی قابلیت این رو داره که به صورت اینترنتی و بدون اینترنت هم بازی بکنید . بازی در گوگل پلی نمره 4.7 از 5.0 نمره را کسب کرده است و حدود 10 میلیون هم دانلود در سرتاسر جهان داشته است و نکته مثبت هم میشه به ایرانی های فراوانی که در این بازی وجود دارند هم اشاره کرد .  Dream League Soccer یک بازی فوتبال است که در آن شما تیم خود را به پیروزی هدایت می کنید، از ابتدای فروتنی در پایین یک لیگ تخیلی که در آن تیم های مختلف از سراسر اروپا رقابت می کنند شروع می شود.
هنگامی که بازی را شروع می کنید، باید نام تیم را انتخاب کنید، تجهیزات خود را طراحی کنید و یک کاپیتان را انتخاب کنید. پس از اتمام کار، می توانید در لیگ مقابل تیم های متضاد مختلف شروع به بازی کنید تا بتوانید پیروزی بیشتری کسب کنید.
در طول ماجراجویی شما همچنین می توانید جنبه های مختلف تیم خود را مدیریت کنید: بهبود استادیوم، استراتژی های جدید را امتحان کنید، علائم را ایجاد کنید و آمار را برای شروع شروع کنید. همه این مسابقات شما را تحت تاثیر قرار می دهد
اما سرگرم کننده واقعی هنگامی که شما وارد شبیه ساز بازی می شود شروع می شود. شما فقط سه دکمه داشته باشید: عبور، ساقه و مرکز، که بیش از اندازه به اندازه کافی برای لذت بردن از گیم پلی شگفت انگیز است. با استفاده از این گزینه ها، می توانید دیوارها را بکشید، عمیق عبور کنید، توپ را به سمت هدف بکشید، توپ را به سمت هدف هدایت کنید، توپ را در سرتاسر میدان بکشید، و غیره. با این سه دکمه می توانید فوتبال بازی کنید.
Dream League Soccer یک بازی فوتبال شگفت انگیز برای آندروید است. این یک گیم پلی سرگرم کننده، گرافیک خوب و یک تن از تیم ها و بازیکنان شناخته شده است.

برای دانلود بازی اندروید Dream Leauge Soccer 2017 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Football Empire

دانلود بازی اندروید Football Empire

دانلود بازی اندروید مدیریت فوتبال FOOTBALL EMPIRE

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

ممکن است برای اجرای بازی به اینترنت نیاز داشته باشید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : FOOTBALL EMPIRE در خدمت شما هستیم در سبک بازی های مدیریتی و آن هم مدیریت به سبک تیم فوتبال . این بازی از استودیو بازی سازی مشهور : DIGAMORE ENTERTAINMENT هست که بسیار آمار خوبی هم داره و در گوگل پلی امتیاز بسیار خوب 4.3 از 5.0 نمره را کسب کرده است و حدود 100 هزار دانلود داشته است و هر روز هم آمار زیر و رو کم و زیاد می شود .  بنابراین، در امپراطوری فوتبال، نه تنها شما را به نقش مدیر می گیرید، بلکه مسئول تمام قلمروهای باشگاه نیز هستید: فضای شهری محروم را به امپراتوری فوتبال بسیار خود تبدیل کنید و  بازیکنان خود را با بسیاری از موارد آموزشی تمرین کنید . در این بازی نسبتا آنلاین میتوانید با دوستان خود به رقابت بپردازید . بازی به شدت پیشنهاد می شود زیرا از گرافیک فوق العاده هم بهره مند است.

برای دانلود بازی اندروید مدیریت فوتبالی FOOTBaLL EMPIRE به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

Trial Xtreme 4 1.9.38+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتورسواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی

Trial Xtreme 4 1.9.38+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتورسواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| جزو اولین سایت هایی که این نسخه را منتشر کرد بودیم ||| ویژه

حدود 70 میلیون دانلود در سرتاسر جهان و امتیاز 4.2/5.0 و بازی امکان آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای ایران عزیز باشید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی Trial Xtreme 4 1.9.8+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتور سواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی در خدمت شما عزیزان هستیم.قطعا بازی تریال اکثترم-Trial Xtreme جزو پرطرفدارترین بازی های جهان است.مخصوصا در پلتفرم های اندروید.این بازی از زمانی که سیستم عامل اندروید شروع به کار کرد این بازی و شرکتش بازی سازی رو شروع کردند.درضمن شرکت این بازی شرکتی نیست جز شرکت معروف:Deemedya که متخصص ساخت بازی های مسابقه ای و Racing هست که طرفداران خودش رو داره.این بازی قطعا بهترین بازی مسابقه ای موتورسواری هست.دراین بازی مسابقه ای که بازی 2بعدی و 3 بعدی هست باید مسابقاتی را با حریفانتان در سرتاسر جهان انجام دهید.باید شما کسب پول کنید (پول نقد) در مسابقاتتان.هیچ بازی به سختی این بازی نخواهد بود و این رو هم لاذم به ذکر است که بگوییم به قول معروف:خــــــــیلی حــــــــال مـــــیده!.برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی دوچرخه سواری Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه اندروید

دانلود بازی دوچرخه سواری Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه  اندروید

برای اولین بار در ایران و برای دومین بار در جهان میان تمامی سایت ها!!!!!!

بازی قابلیت آنلاین دارد و اگر شما مایل بودید میتوانید این بازی را به صورت آنلاین هم بازی کنید

دانلود بازی اندروید دوچرخه سواری تور فرانسه 2017 - Tour De France

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Tour De France 2017 - تور فرانسه دوچرخه سواری در خدمت شما هستیم.این بازی از کمپانی Playsoft هست که هر ساله این بازی رو منتشر میکنه. که پارسال Tour De France 2016 رو تولید و پخش کرد. خوشبختانه مفتخر بودیم برای اولین بار در ایران و برای دومین بار در جهان این بازی رو برای شما دوستان عزیز امین-اندروید به اشتراک بزاریم.این بازی از رو به رو نشون میده و 2 بعدی ولی شما میتونید حس دوچرخه سواری رو درک کنید و از این بازی لذت ببرید. این بازی زمین ها و Map های مختلفی داره برای مسابقه که از جمله میشه به سواحل غروب و جنگ های حاصل خیز اشاره کرد و نام برد.این بازی نسخه رسمی این مسابقات هست یعنی به سفارش فدراسیون دوچرخه سواری جهان که مرکزش فرانسه هست ساخته و تولید شده است.شما میتوانید با دانلود بازی اندروید Tour De France 2017 از امکانات این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی اندروید Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه به ادامه مطلب مراجعه بکنید.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی PES 2017 1.1.1 اندروید

دانلود بازی PES 2017 1.1.1 اندروید

                                     دانلود بازی فوتبال اندروید

 دانلود بازی اندروید PES 2017 1.1.1 برای اندروید(آخرین نسخه جهانی)

                                پیشنهادی سایت امین-اندروید

بازی PES 2017 آنلاین است و برای اجرای همیشگی آن به اتصال اینترنت نیاز دارید

و دیتای بازی با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 1 گیگ و 200 مگابایت یا

کمتر دارد.(دانلود تیم ها - گزارشگر - لیگ ها و امکانات مختلف بازی در دیتا )

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید. امیدوارم هرکجا که هستید حالتون خوب باشه.امروز با عنوان بازی PES 2017 برای اندروید درخدمت شما هستیم. همونطور که میدونید این بازی یکی از پرطرفدار ترین بازی های جهان چه در اندروید و چه در کامپیوتر هست. و کمتر کسی هست که تا به حال اسم این بازی رو نشنیده باشه!. این بازی در گوگل پلی در بازی های ورزشی و فوتبالی در رتبه های نخست قرار دارد. امسال همه انتظار داشتند که اول سال 2017 بازی Pes 2017 سریع منتشر بشه برای اندروید ولی Konami کمی لفت داد و بازی کمی دیرتر به بازار گرم بازی های جهانی خودشو رسوند. ولی اونها دلیل این کارو اضافه کردن امکانات زیاد به بازی از جمله:شبیه سازی بهتر بازیکنان-اضافه شدن 12 لیگ معتبر جهان (یا حتی بیشتر) و اضافه کردن گزارشگر میتوان نام برد. و دیگر دلایلش هم رفع برخی باگ ها هنگام انجام بازی میتوان نام برد. این بازی بخش های مختلف و بسیار زیادی مانند نقل و انتقالات و .... داره که هنگام بازی کردن میتوانید اون ها رو هم ببینید.

برای دانلود بازی Pes 2017 اندروید به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی بسکتبال 2017

دانلود بازی بسکتبال 2017

 بهتر است برای اجرای این بازی اتصال اینترنت همیشه روشن باشد.

دانلود بازی اندروید بسکتبال 2017 + دیتا  (جدید ترین به روزرسانی سال)

                                                   NBA 2k17 2017 ANDROID

                                              اختصاصی امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک پست بسیار خوب با عنوان بازی Basketball 2k17 Nba درخدمت شما هستیم.این بازی از گرافیک خارق العاده ای ایجاد شده و شرکت اون هم شرکت نام آشنای 2k.inc هست. که خالق بازی هایی همچون:کشتی کج-انواع فوتبال و انواع بسکتبال بوده است. و بهتره که کمی هم به گرافیک بازی بپردازیم:بازی دارای سبک گرافیک مدرن هست و میشه گفت در بعضی از قسمت ها از تکنولوژی روز دنیای 3d-سه بعدی هم کمی استفاده شده است.در این بازی سعی شده تا جایی که امکان داره شخصیت های بازی (بازیکن ها) و تیم ها بسیار شبیه سازی بشه که میشه گفت تا حدود بسیار زیادی در این امر موفق بوده است. و اما نکته دیگه. این بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم داره. یعنی شما میتونید در سراسر دنیا با رقیب هاتون در لیگ هایی که شما یا اون ها تشکیل میدید به یک رقابت دوستانه و ورزشی بپردازید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی آنلاین اندروید جنگندگان جهانی World of Fighter

دانلود بازی آنلاین اندروید جنگندگان جهانی World of Fighter

بنام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما(امین-اندروید)منتشر شد ||| ویژه

دانلود بازی اندروید اکشن جهان جنگندگان World of Fighter-برای اولین بار در ایران و بازی قابلیت چند نفره(آنلاین) و تکنفره(آفلاین)هم دارد.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای این زمین پهناور که هستید حالتون و تنتون عالی و سلامت باشه.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی اندروید World Of Fighter-جهان جنگان که ساخت شرکت کمی آشنای:GameUS.inc هست.شاید اسمش به گوشتون خورده باشه اما خب به هرحال میریم سر اصل مطلب و توضیحاتی درباره ی این بازی.این بازی یک بازی اکشن است با حجم کم و گرافیکی نسبتا خوب یا میتوان گفت عالی.بازی سبکی PVP است و میتوانید شما به صورت آنلاین یا آفلاین این بازی لذت بخش با گیمپلی خوب را انجام دهید.نکته مثبت و جذب کننده بازی این هست که در بازی لیگ هم وجود دارد و شما میتوانید با شکست حریفانتان به صدر جدول بروید و جوایز ارزنده برنده شوید.در این بازی شخصیت هایی مانند:جکی چان و بروسلی و خواهر بروسلی هم نقش دارند . راستی این رو هم بگم جتلی هم در این بازی ایفای نقش میکند.حمله کردن در این بازی بسیار حال میدهد(به قول مــــعروف!!!).این بازی را ما مفتخر بودیم که برای اولین بار در ایران و برای دومین بار در جهان(پس از سایت اندروید گیم 365) منتشر کنیم که همین امر باعث افتخار من و تیم من خواهد بود.تنها راهی که مارا خوشحال میکند این است:نظرات شما فقط مارا دلگرم میکند و برای ادامه حیات امین-اندروید نیاز است که شما مارا حمایت کنید و ماهم به موقع و از طرف خودمان پاسخگو تشکر های شما دوستان عزیز باشیم.برای دانلود و خواندن اطلاعات بیشتر این بازی به ادامه مطلب بروید و سپس از نظرات خودتان مارا آگاه سازید.

این بازی برای اولین بار در ایران و جهان در سایت ما(امین-اندروید)منتشر شد.مصادف با 17 بهمن 1395 و 5 فبریه 2017



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Bang Bang Tennis-بنگ بنگ تنیس+تریلر رسمی بازی (برای اولین بار در ایران و جهان)

دانلود بازی اندروید Bang Bang Tennis-بنگ بنگ تنیس+تریلر رسمی بازی (برای اولین بار در ایران و جهان)

بنام الله ||| ما اولین سایت در ایران و جهان بودیم که این بازی را قرار دادیم ||| ویژه

تا کنون 3 بار دانلود شده از طریق گوگل پلی و امتیاز 5.0/5.0 را کسب کره است.شما میتوانید جزو اولین ها باشید.:)

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با یک بازی تقریبا کودکانه ولی متناسب سن 3 تا 1میلیون سال درخدمت شما هستیم.چـــــرا؟؟؟!!!به دلیل این که این بازی از بس جالب و طنز واستون خواهد بود که سنو سال نخواهد شناخت. این بازی دارای گرافیک جالبی هست.این بازی را 12 زبان زنـــــده دنیا از جمله:هلندی-ایتالیایی-هندی-چینی ساده-چینی سنتی-اندونزی-پرتغالی-ژاپنی-اسپانیایی-روسی-انگلیسی-آلمانی-فرانسوی. این بازی به دلیل این که این 12 کشور (با زبان چینی ساده یا چین تایپه 13 کشور) در تنیس(بدمینتون) جهان مشهور هستند ترجمه و ساخته شده است.در این بازی شما میتوانید 30 شخصیت را بازکرده و به صورت آنلاین (MultiPlayer) و یا به صـــورت تک نفره(Single Player) انجام دهید

این بازی در ساعت 5:28 غروب در 23 دی مـــــاه (ژوان -january) برای اولین بار در ایران و جهان در سایت امین-اندروید منتشر شد . برای اطلاعات بیشتر و دانلود به ادامـــــه مـــــطــــــلـــــبــــــ بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.