تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی جی تی آی 5 - GTA SAN ANDREAS اندروید

دانلود بازی جی تی آی 5 - GTA SAN ANDREAS اندروید

         دانلود بازی اندروید GTA 5 - دانلود بازی اندروید GTA SAN ANDREAS

                                     پیشنهادی سایت امین-اندروید

              شبیه سازی شده کامپیوتر (هیچ فرقی با نسخه کامپیوترش نداره)

دیتا با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 1600 مگابایت دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی GTA SAN ANDREAS در خدمتتون هستیم. این بازی از کمپانی (شرکت بازی سازی ) Rock Star Games هست. شرکتی که توانست با عنوان بازی های GTA سر و صدای زیادی در دنیای گیم و بازی ایجاد کنه.این بار هم بازی محبوبش GTA رو برای گوشی های اندروید منتشر کرد که مثل همیشه میلیون ها دانلود و مخاطب از سرتاسر جهان داشته. این بازی هیچ فرقی با نسخه کامپیوترش نداره و به جرات میتوانیم بگوییم که حتی از نظر کیفیت هم فرقی با نسخه کامپیوتر خودش نداره.در واقع هیچ مرحله ای از بازی کم نشده و نسخه اصلی بازی هست . که سانسور شده هم نیست. مطمئن هستم که از این بازی زیبا و مهیج لذت میبرید و ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. هرچی از خوبی های این بازی بگوییم کم است. و برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.

برای دانلود بازی GTA SAN ANDREAS اندروید به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,

دانلود بازی PES 2017 1.1.1 اندروید

دانلود بازی PES 2017 1.1.1 اندروید

                                     دانلود بازی فوتبال اندروید

 دانلود بازی اندروید PES 2017 1.1.1 برای اندروید(آخرین نسخه جهانی)

                                پیشنهادی سایت امین-اندروید

بازی PES 2017 آنلاین است و برای اجرای همیشگی آن به اتصال اینترنت نیاز دارید

و دیتای بازی با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 1 گیگ و 200 مگابایت یا

کمتر دارد.(دانلود تیم ها - گزارشگر - لیگ ها و امکانات مختلف بازی در دیتا )

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید. امیدوارم هرکجا که هستید حالتون خوب باشه.امروز با عنوان بازی PES 2017 برای اندروید درخدمت شما هستیم. همونطور که میدونید این بازی یکی از پرطرفدار ترین بازی های جهان چه در اندروید و چه در کامپیوتر هست. و کمتر کسی هست که تا به حال اسم این بازی رو نشنیده باشه!. این بازی در گوگل پلی در بازی های ورزشی و فوتبالی در رتبه های نخست قرار دارد. امسال همه انتظار داشتند که اول سال 2017 بازی Pes 2017 سریع منتشر بشه برای اندروید ولی Konami کمی لفت داد و بازی کمی دیرتر به بازار گرم بازی های جهانی خودشو رسوند. ولی اونها دلیل این کارو اضافه کردن امکانات زیاد به بازی از جمله:شبیه سازی بهتر بازیکنان-اضافه شدن 12 لیگ معتبر جهان (یا حتی بیشتر) و اضافه کردن گزارشگر میتوان نام برد. و دیگر دلایلش هم رفع برخی باگ ها هنگام انجام بازی میتوان نام برد. این بازی بخش های مختلف و بسیار زیادی مانند نقل و انتقالات و .... داره که هنگام بازی کردن میتوانید اون ها رو هم ببینید.

برای دانلود بازی Pes 2017 اندروید به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی Shadowfight2 1.9.29 برای اندروید

دانلود بازی Shadowfight2  1.9.29 برای اندروید

                                دانلود آخرین نسخه Shadowfight2 برای اندروید             

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران سایت امین اندروید .  امروز با بازی جذاب Shadowfight2 در خدمت شما هستیم ! این بازی در سبک خودش محشره و متفاوته و به شدت پیشنهاد میکنیم تجربش کنید ! یکی از بازی های جذاب کمپانی Nekki . تا این لحظه این بازی حدود       100,000,000 نصب داشته که آماری فوق العاده به حساب میاد . این بازی دارای دو بخش آفلاین و آنلاینه که بخش آنلاینش بسیار جذابه و شما میتوانید با رقیبان از سراسر جهان به رقابت بپردازید . 

برای دانلود این بازی جذاب به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

تریلر بازی ایرانی سمر برای اندروید (قسمت 1)

سلام خدمت تمامی کاربران عزیز امین-اندروید. این تریلر که دیدید از بازی ایرانی سمور هست که به زودی برای سیستم عامل اندروید منتشر خواهد شد

(اثری از نیما بالامنش)



برچسب ها : ,,,,,

تعویض رنگ حرفه‌ای در فتوشاپ

تعویض رنگ حرفه‌ای در فتوشاپ

قرار است تا در این دوره چگونگی تغییر رنگ برای هرچیزی اعم از رنگ لباس، رنگ مو، رنگ گل، گیاهان و هرچیزی دیگری را بیاموزید. این تغییر رنگ بدون عوض شدن حالت عکس انجام می‌شود. به‌طور مثال اگر بخواهید رنگ لباس را عوض کنید اما هیچ چیزی از لباس تغییر نکند (حتی حالت چین و چروک لباس‌ها) می‌توانید از این آموزش استفاده کنید. همه این‌ها در نرم‌افزار فتوشاپ که یکی از بهترین محیط‌های ویرایش عکس است انجام می‌شد

                            



صفر تا صد درگاه پرداخت اینترنتی

صفر تا صد درگاه پرداخت اینترنتی

در این دوره قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه یک درگاه پرداخت اینترنتی بسازید و آن را روی سایت خود قرار دهید.

این محتوای آموزشی صفر تا صد ساخت یک درگاه پرداخت اینترنتی را به شما آموزش می‌دهد؛ به صورتی که پس از پایان این دوره مهارت کافی برای ساخت درگاه پرداخت اینترنتی و نحوه قرار دادن آن روی سایت خود را خواهید داشت.

این روش که از سریع‌ترین روش‌های درگاه پرداخت اینترنتی است، می‌تواند در کمترین زمان ممکن اطلاعاتتان را تایید کرده و درگاه شما را برای عملیات پرداخت آماده کند.

                                



برچسب ها : ,

سریع ترین روش رتوش

سریع ترین روش رتوش

روتوش کردن بیشتر برای پرتره‌ها به منظور زیباتر کردن صورت انجام می‌شود. البته روتوش گستردگی بسیار بزرگتری دارد اما عموم افراد برای زیباتر کردن چهره‌های داخل عکس‌ها از رتوش استفاده می‌کنند. در این آموزش ما سریع‌ترین شیوه روتوش تصویر را در نرم‌افزار فتوشاپ به شما آموزش می‌دهیم.

لینک دانلود



آموزش فتوشاپ :ساخت تصویر دارای خطایدید

آموزش فتوشاپ :ساخت تصویر دارای خطایدید

 

در این آموزش فتوشاپ  برای شما تهیه شده است به شما نشان می دهیم

که چگونه بااستفاده از فتوشاپ و ترکیب تصاویر یک تصویر دارای خطای دید درست کنید 

لینک دانلود 

  

 

 



آیا هک تلگرام وجود دارد؟

آیا هک تلگرام وجود دارد؟

آیا هک تلگرام وجود دارد؟ آیا تبلیغاتی که در فضای مجازی درباره ی هک تلگرام است راست است؟ آیا نرم افزاری به نام هک تلگرام اصلا وجود دارد؟!!! پس هدفشان از این کار چیست؟!!! (همه و همه در این پست اختصاصی از سایت امین-اندروید) *با ما همراه باشید.

سلام خدمت تمامی کاربران امین-اندروید. امیدوارم که حالتون خوب باشه. امروز با یک پست اختصاصی در خدمتتون هستیم که کمی با پست های دیگمون متفاوت هست.امروز مقاله ای اختصاصی از سایت امین-اندروید واستون نوشتیم که بفهمیم آیا این تبلیغات هایی که در فضای مجازی وجود دارد درباره دانلود هک تلگرام و فروش آن راست هست یا نه؟. چون امروزه افراد سودجو افراد بسیار زیادی را در دام خود انداختند که تابان آن را هیچکس نمیتواند بپردازد. برای همین این پست رو نوشتیم تا گوشزد بیشتری بشه که به این افراد سودجو اصلا اعتماد نکنید. چون 100% بعد ها ناراحت هستید از این که چرا بیشتر حواستون جمع نبود که سرتون کلاه بره.

برای خواندن ادامه مقاله هک تلگرام به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی بسکتبال 2017

دانلود بازی بسکتبال 2017

 بهتر است برای اجرای این بازی اتصال اینترنت همیشه روشن باشد.

دانلود بازی اندروید بسکتبال 2017 + دیتا  (جدید ترین به روزرسانی سال)

                                                   NBA 2k17 2017 ANDROID

                                              اختصاصی امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک پست بسیار خوب با عنوان بازی Basketball 2k17 Nba درخدمت شما هستیم.این بازی از گرافیک خارق العاده ای ایجاد شده و شرکت اون هم شرکت نام آشنای 2k.inc هست. که خالق بازی هایی همچون:کشتی کج-انواع فوتبال و انواع بسکتبال بوده است. و بهتره که کمی هم به گرافیک بازی بپردازیم:بازی دارای سبک گرافیک مدرن هست و میشه گفت در بعضی از قسمت ها از تکنولوژی روز دنیای 3d-سه بعدی هم کمی استفاده شده است.در این بازی سعی شده تا جایی که امکان داره شخصیت های بازی (بازیکن ها) و تیم ها بسیار شبیه سازی بشه که میشه گفت تا حدود بسیار زیادی در این امر موفق بوده است. و اما نکته دیگه. این بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم داره. یعنی شما میتونید در سراسر دنیا با رقیب هاتون در لیگ هایی که شما یا اون ها تشکیل میدید به یک رقابت دوستانه و ورزشی بپردازید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی خدای جنگ : سلسله ی کوه الیمپوس اندروید – God of war: Chains of Olympus 1.0.1

دانلود بازی خدای جنگ : سلسله ی کوه الیمپوس اندروید – God of war: Chains of Olympus 1.0.1

God of war: Chains of Olympus 1.0.1 –

دانلود بازی خدای جنگ : سلسله ی کوه الیمپوس اندروید

یک بازی در سبک اکشن برای کاربران امین-اندروید

به دلیل علاقه شدید شما به مجموعه بازی های GOD OF WAR و استقبال شما این نسخه هم قرار داده شد

گاد آف وار - نام یک بازی جذاب و جدید در سبک اکشن میباشد که ما امروز در امین-اندروید مطابق درخواست های فراوان شما این بازی را برای شما کاربران اندرویدی به عنوان اولین سایت فارسی زبان را داریم. در این بازی اندروید یک لشکر بزرگی از کریتوس بی رحم در انتظاز شما است .در این بازی یک ادم دلیر در تمامی نبرد ها مقابل ارتش  Percian مبارزه میکند .شما در این بازی به همراه قهرمان اصلی بازی که اسطوره ای از یونان باستان است به تمام قسمت های خطرناک و کشنده میروید و مبارزه خواهید کرد . مبارزه خونین، شمشیر درخشان، گرافیک باور نکردنی و داستان حماسی و...همه و همه برای شما در این بازی تهیه دیده شده است .اگر از طرفداران بازی های اکشن هستید بی شک  بازی خدای جنگ : سلسله ی کوه الیمپوس میتواند یک بازی جذاب و مهیج برای شما باشد.                                                      
 

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت کاملا رایگان درسایت امین-اندروید دانلود کنید

جهت دانلود نسخه دیگر این بازی با نام God OF WAR 2016 کلیک کنید.



برچسب ها : ,,,,,,

مصاحبه با نیما بالامنش | بازی ساز

مصاحبه با نیما بالامنش | بازی ساز

مصاحبه اختصاصی سایت امین-اندروید با بازی ساز جوان ایرانی:نیما بالامنش

                                             مصاحبه ی اختصاصی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز هم با یک پست و مطلب جدید در خدمت شما هستیم.باز هم مصاحبه ای داشتیم با یک بازی ساز ایرانی . امروز مصاحبه ای کوتاه با جناب آقای نیما بالامنش واستون گذاشتیم.نیما بالا منش آثار های جالبی از خودش به جا گذاشته:مثل بازی  های :آشوب-مجموعه بازی های شیوع که 4-5 قسمت داره. و بازی جومونگ که اولین بازی اندرویدی جومونگ در ایران و حتی در جهان هست!!!!!.خب زیاد خستتون نمیکنم.برای خواندن این مصاحبه به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,

مصاحبه با سید جواد حسینی | بازی ساز

مصاحبه با سید جواد حسینی | بازی ساز

بنام الله ||| مصاحبه با بازی ساز موفق ایرانی ||| سید جواد حسینی

این مصاحبه  بین امین-اندروید و آقای سید جواد حسینی انجام شده است

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.اول از همه باید به خاطر اینکه 1 ماه پست نذاشتیم عذرخواهی کنیم.چون واقعا درگیر مشغله .... بودیم.امروز مصاحبه ای بین سایت ما و بازی ساز موفق جناب آقای سیدجواد حسینی انجام گرفته شده است که دوست داشتیم شما رو هم در این گفت و گو شریک کنیم.همون طور که میدونید جناب آقای حسینی بازی های معروفی مانند:جدال با شیاطین 1 و جدال با شیاطین 2 و نبرد خیر و شر(5124) و گرا و سقوط اهریمن ساختند که تقریبا همشون دانلود خوبی داشتند و مورد حمایت خوبی قرار گرفته شدند.زیاد سرتون رو به درد نمیارم و برای خوندن این مصاحبه به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,

ساخت بازی جدید از گروه بازی سازی سایت امین-اندروید

ساخت بازی جدید از گروه بازی سازی سایت  امین-اندروید

            انتشار احتمالی بازی جدید از گروه بازی سازی سایت امین-اندروید      

                    هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این بازی نمیتوانیم به شما بدهیم

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای این جهان هستید حالتون عالی باشه.همون طور که میبینید از عنوان این مطلب قراره که ما دومین اپلیکیشن گروهمون(گروه تک نفره) رو بسازیم و این اولین بازی ما خواهد بود.اولین نرم افزار ما با عنوان سیستم عامل ها در مارکت مایکت انتشار شد و با استقبال خوبی مواجه شد.
توضیحات مفصل در باره تاریخ انتشار و جزیات و داستان بازی:این بازی با عنوان جنگ سیستم عامل ها به زودی برای سیستم عامل اندروید(ممکن است برای سیستم عامل های دیگر هم انتشار شود) ساخته خواهد شد.موضوع این بازی درباره ی جنگ بین سیستم عامل های:اندروید و آی او اس است و شما در نقش یک قهرمان هستید و آن قهرمان اندروید است. ساخت این بازی به زودی تمام خواهد شد و سبک پلتفرمی (مانند بازی قارچ خور) خواهد داشت.موتور این بازی کانستراکت 2 است که از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و در مقایسه با موتور بازی سازی گیم میکر چند برابر قدرتمند تر است.ما سعی میکنیم این بازی را وقتی تمام کنیم و برای انتشار قرار دهیم که هیچ گونه باگ و اشکالی نداشته باشد و شما بتوانید به راحتی این بازی را انجام دهید.به احتمال زیاد بازی رایگان خواهد بود. و  باز هم تاکید میکنم که این بازی تاریخ انتشار دقیقی نخواهد داشت (فعلا) چون ما میخواهیم این بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.
به محض این که ساخت این بازی تمام شود اول از همه بازی را در سایت قرار میدهیم و بعد برای مارکت ها میفرستیم.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Stonies

دانلود بازی اندروید Stonies

دانلود بازی اندروید به سبک:استراتژیک-شبیه سازی شده Stonies "هجری ها"

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید برای معرفی و دانلود قرار گرفت

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون خوب باشه.امروز با عنوان بازی استراتژیک Stonies در خدمت شما هستیم.این بازی یکی از آثار جدید از شرکت بازی سازی:Upjers GmbH است که طرفداران بسیار زیادی دارد.موضوع این بازی از این قرار است:بازی stonies یک بازی شبیه سازی شده و استراتژیک است که سعی داشته زندگی هجری ها که همان انسان های نخستین است را به شما نمایش بدهد.شما در این بازی استراتژیک باید سعی کنید منابع جمع آوری کنید و ساختمان های نوین در زمان قدیم بسازید و زندگی خود را به پیشرفت بیشتر برسانید.بازی گیم پلی و جذاب و اعتیاد آوری دارد و از تکنولوژی بازی های 3D-سه بعدی استفاده کرده است.شما در این بازی به شکار حیوانات,ساختن ساختمان,ساخت روستایی جدید, میپردازید.درواقع سعی شما این است که دنیای هجری ها را به پیشرفت برسانید.امین-اندروید  به شما توصیه میکند که این بازی زیبا و جذاب را از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر بیشتر از این بازی به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

دانلود نرم افزار کاربردی اندروید

دانلود نرم افزار کاربردی اندروید

دانلود نرم افزار کاربردی-آموزش اندروید "سیستم عامل ها" از تیم امین-اندروید

بنام الله ||| بررسی و لینک دانلود برای اولین بار در ایران در سایت ما ||| ویژه-حمایتی

اولین آثار تیم امین-اندروید(این نرم افزار توسط سایت ما ساخته شده است) با کمک JoApp

برای حمایت از سایت ما لطفا در مایکت(Myket)به ما پنج ستاره بدهید.

جهت قرار گرفتن در مارکت های جدید(فروشگاه های نرم افزار مثل بازار) در همین پست قرار داده میشه

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با نرم افزاری که خودمون ساختیم در خدمتتون هستیم.این نرم افزار اسمش است سیستم عامل ها.تیم امین-اندروید سعی بر این داشته که این نرم افزار رو جوری طراحی کنه که با سیستم عامل های معروف جهان آشنا بشید.در این نرم افزار توجه بسیار زیادی به سیستم عامل هایی همچون:جاوا-اندروید-آی او اس شده است.البته در این نرم افزار آموزش های فراوانی وجود داره که میدونم پس از استفاده از اون مورد قبول شما است.در این نرم افزار سعی داشتیم که بخش های مهمی که برای شما سوال هست پاسخ بدیم.به طور مثال در بخش اندروید ما بخش هایی مانند:برترین بازی های اندروید,تاریخچه اندروید و .... قرار دادیم. شما میتونید با دانلود این نرم افزار با حجم کم بتونید لذت ببرید و اطلاعات خودتون درباره ی سیستم عامل هایی که وجود داره ببرید بالا.امیدوارم لذت ببرید برای دانلود و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لطفا برای حمایت از سایت ما این نرم افزار را دانلود کنید و در مارکت هایی که این نرم افزار وجود داره امتیاز 5 ستاره بدین. با تشکر

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,

برترین بازی مردمی نهمین جشنواره وب و موبایل ایران 95

برترین بازی مردمی نهمین جشنواره وب و موبایل ایران 95

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم که حالتون خوب باشه.امروز خبری جدید به دستمون رسید که گفته شده در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران سال 1395 بازی برتر از گروه بازی سازی مستقل Mp Game بوده است با عنوان بازی:قلعه:نبرد صلاح الدین که به زودی این بازی رو برای شما دوستان عزیز سایت امین-اندروید به اشتراک میگذاریم.با تشکر از نگاه و توجه شما دوستان عزیز



برچسب ها : ,,,,,,,

تاریخ انتشار بازی ایرانی قلعه:نبرد صلاح الدین

تاریخ انتشار بازی ایرانی قلعه:نبرد صلاح الدین

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.امروز با خبر جدید رو به رو شدم و اون هم بازی جدید از گروه بازی سازی مستقل Mp Game بود.فکر میکنم گروه Mp Game رو بشناسید.گروه Mp Game بازی معروف حریم رو برای شما دوستان عزیز ساختند.........

متن خبر اصلی در کانال تلگرامی گروه بازی سازی Mp Game:تاریخ انتشار بازی "قلعه: نبرد صلاح الدین" در مارکت کافه بازار مشخص شد!⚔🛡

سه شنبه همین هفته 95/12/10 ساعت 17

تغییرات نهایی را در نسخه بازار مشاهده خواهید کرد

امیدوارم تونسته باشیم به شما کمک کرده باشیم.با تشکر.smiley



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,

دانلود بازی فکری Dive Club اندروید

دانلود بازی فکری Dive Club اندروید

بنام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد ||| ویژه

                              دانلود بازی فکری dive Club برای اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون هرکجای ایران عزیز باشه عالی باشه.امروز با عنوان بازی:Dive Club در خدمتتون هستیم.این بازی ساخته ی شرکت نام نا آشنای:EggBox هست.امیدوارم از این بازی لذت ببرید.اگر شما هم علاقه مند به بازی های پرتابی هستید و دنبال همچین چالش باحالی هستید بهتون پیشنهاد میکنم که این بازی رو از دست ندین.ویژه ویژه!!!!. نیم نگاهی به داستان و جزئیات بازی:بازی Dive Club یک بازی در سبک فکری است.در این بازی شما باید از لوله گربه یا شیر ماهی را شلیک کنید و به بالا هدایت کنید و طبق معمول اگر خوب هدایت شود قطعا از امتیاز خوبی برخوردار خواهد بود.بازی از جنس تمرکزی و کنترلی است که معمولا طرفداران بسیار زیادی هم به دنبال خود خواهد آورد.بازی را از دست ندهید.پیشنهاد سایت امین-اندروید به شما!. برای دانلود بازی اندروید Dive Club به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی ایرانی 41148:3 برای اندروید

دانلود بازی ایرانی 41148:3 برای اندروید

          مجموعه بازی 41148 جزو پرافتخار ترین بازی های ایرانی است.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی:41148:3 در خدمتتون هستیم.همونطور که دیدین ما نسخه های 1 و 2 این بازی رو هم در سایتمون قرار دادیم و با استقبال خوبی برخورد شد و ما تصمیم گرتفیم نسخه سوم این بازی که مثل نسخه های 1 و 2 رایگان بود قرار بدیم در سایتمون.لاذم به ذکر است که بگوییم:از قرار دادن نسخه 4 این بازی معذوریم(به دلیل این که نسخه چهارم این بازی در مارکت های ایرانی مانند بازار با قیمت 3,000 هزار تومان به فروش میرسد).نیم نگاهی به داستان و جزئیات بازی:در اپیزود سوم بازی یعنی 41148:3 (همین نسخه) شما پس از کشتن هیولای غول اپیزود دوم کلیدی را پیدا میکنید با نام آپارتمان 133.سینا شک دارد که این کلید برای چه است و وقتی آدرس آن خانه را پیدا میکند مدارکی پیدا میکند که انگار خیلی چیز ها به او مربوط میشود و او فرد مهمی است و آیا او عضو سازمان 41148 است یا عضو سازمان آن معبدی که در اپیزود اول مشاهده کردید.این اپیزود تفاوت بسیار زیادی با اپیزود های قبلی خود دارد چون سینا فردی اکشن خواهد شد و بازی سبک خون آلودی را به خود می گیرد.آیا به نظر شما این پایان راه است؟آیا سینا فردی خطرناک و بد است؟! همه همه(نیمی از آن) در این اپیزود قابل مشاهده است. برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,

دانلود بازی ایرانی 41148:2 برای اندروید

دانلود بازی ایرانی 41148:2 برای اندروید

مجموعه بازی های 41148 جزو پرافتخار ترین بازی های ایرانی است.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی 41148:2 در خدمت شما هستیم.همانطور که میدانید این بازی جزو پرطرفدار ترین یا حتی پرطرفدار ترین بازی تاریخ ایران بوده است و قصد دارد این بازی راهی مارکت های خارجی مانند:گوگل پلی بشود.همانطور که دیدین در پست قبلی 41148:1 رو گذاشتیم و به دلیل درخواست فراوان قسمت دوم این بازی رو هم برای شما کاربران عزیز امین-اندروید فراهم کرده ایم.نیم نگاهی به داستان و جزئیات بازی 41148:2:سینا تنتا فردی بود که حافظه ی خود را از دست داده است(در اپیزود اول این بازی مشاهده کردید).وقتی در آن معبد خورشیدی غولی به او حمله کرد سریعا از آن ساختمان فرار کرد. و کلیدی به دست آورد.کلید مال ساختمانی بود که انگار خانه ی اوست.شما باید در اپیزود دوم این بازی سینا را همراهی کنید تا به راز آن معبد ترسناک پی ببرد.باید حواستان باشد چون در بازی سختی ها و دشواری های فراوانی منتظر شما است.برای دانلود بازی 41148:2 به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود بازی ایرانی 41148:1 برای اندروید

دانلود بازی ایرانی 41148:1 برای اندروید

این بازی جزو پرافتخار ترین بازی های ایرانی در مارکت های اندرویدی ایرانی است.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی اندروید 41148:1 در خدمتتون هستیم.این بازی یک بازی کاملا وطنی هست که ساخته ی آقای مهدی فنائی بازی ساز مشهور است.اگر برای اولین بار این بازی را میبینید پیشنهاد ما به شما این است که حتما این بازی ایرانی را دانلود کنید.نیم نگاهی به داستان و جزئیات بازی:داستان بازی در 41148:1 اینجور اتفاق می افته:اول بازی که شروع میشود مردی با یک سنگ تیزی زنی را می کشد و ناگهان از خواب می پرد و خودش را در یک جای عجیب میبیند.چیزی که بیشتر او را آزار می دهد این است که:او هیچی از گذشته ی خود به یاد نمی آورد و شما باید در این بازی به او کمک کنید که به راز های آن معبد ترسناک پی ببرد.بازی سبکی ترسناک در خود گنجانده است که طرفداران زیادی دارد.این بازی ممکن است که در اپیزود اولش یعنی 41148:1 کمی زود به پایان برسد اما حتما برای شما جالب است و این بازی شما را جذب میکند که 2 اپیزود بعدی را که رایگان است دانلود کنید و داستان را کشف کنید.(در ضمن این بازی اپیزود چهارمش یعنی 41148:4 به مبلغ 3,000 تومان در مارکت های اندرویدی مانند کافه بازار به فروش میرسد.برای حمایت از این بازی و بازی ساز ایرانی پیشنهاد میشود خریده شود!.)

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجع کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود بازی ایرانی مهدیار برای اندروید

دانلود بازی ایرانی مهدیار برای اندروید

                  دانلود بازی اندروید مهدیار (بازی ایرانی از گروه مصاف)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید امیدوارم هرکجا که باشین حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی ایرانی:دانلود بازی اندروید مهدیار در خدمتتون هستیم.این بازی یک بازی وطنی و ایرانی هست که برای پلتفرم های سیستم عامل اندروید ساخته شده است که طرفداران بسیار بسیار زیادی دارد.سازنده این بازی:شرکت مصاف هست و ژانر این بازی:سبک زندگی و ماجراجویی-ماجرایی است که به تازگی اپیزود اول آن منتشر شده است.بازی برای سنین 7+ سال بسیار مناسب است.نیم نگاهی به جزئیات و داستان بازی:مهدیار یک پسر بچه ای است که همه از او راضی هستند ولی کمی در کارهایش بی نظم است و شما باید در این بازی که انجام می دهید او را هدایت کنید و مشکل او را حل کنید.مهدیار هر روز به مدرسه می رود و با اتفاقات جالبی رو به رو میشود. خانه ی آن ها در فاصله کم شهر قرار دارد و بسیار جایی که زندگی میکنند زیبا است و سرسبز است.مهدیار باید در کارهای خانه مانند:آشپزی-درست کردن کیک و غیره به مادر خود کمک کند.مهدیار یک بازی ماجراجویی است که در مراحل اولیه بازی شما باید کمی ذهنتان را به تحرک بیندازید تا مساله های نه چندان پیچیده بازی را حل کنید.این بازی یک بازی پیشنهادی ما به شما است که میدانیم اگر این بازی را تجربه کنید حتما عاشق این بازی وطنی خواهید شد.

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود تم اندروید"Neon Gold Theme Go Launcher"تم طلایی

دانلود تم اندروید

                دانلود تم اندروید"Neon Gold Theme Go LAuncher" تم طلایی جذاب

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه.امروز پس از ماه ها بالاخره یک تمی رو منتشر کردیم.چون دیدیم همش که بازی نمیشه.این تم قابلیت های بسیار زیادی داره و رنگ براق طلایی هم داره.این تم به دلیل موفق بودن در کارش این تم رو به 58 زبان زنده ی دنیا ساخته و ترجمه کرده که با افتخار نام زبان فارسی هم بین این 58 زبان وجود دارد.این ترم طراحی بسیار عالی داره که طراحیش خیلی خیلی اچ دی-HD هست.این تم سعی کرده که خودشو از تم های دیگه جداکنه و منو های جدید و عالی از آب در بیاد از کارش.شما اگه دوست نداشته باشید پس زمینه این تم گرافیکی HD-اچ دی رو میتونید به راحتی اون رو تغییر بدین.

برای دانلود تم و دیدن تصاویری بیشتر از این تم به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,

تاریخ انتشار بازی دزد بی مزد 8

تاریخ انتشار بازی دزد بی مزد 8
سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشین حالتون عالی باشه.امروز من در وبلاگ رسمی آقای گنجه زادگان اخباری درباره ی تاریخ انتشار بازی دزد بی مزد 8 و جزئیات اون رو دیدم که دوست داشتم برای شما عزیزانی که علاقمند به این سری بازی ایرانی هستین به اشتراک بزارم.ایشون در وبلاگشون عرض کردند که یک سری از مشکلات باعث شده که این بازی زمانش عقب بیفته ولی عرض نکردند که دقیقا این مشکلاتی که ازش حرف میزنند چی هست؟.

متن کامل درباره مشکلاتشون:

 سلام دوستان...متاسفانه یک مشکل (البته چندین مشکل) برام پیش اومده که ممکنه احتمالا برای همیشه بازیسازی رو بذارم کنار....البته قبل از آن دزد بی مزد 8 و 9 و 10 ساخته می شود...دوستانی که دوست دارند بازیسازی رو ادامه بدم دعا کنند مشکلاتم حل شود و آن دسته افرادی که دوست ندارند بازی بسازم هم آرزو کنند مشکلاتم حل نشود 😉 کناره گیری من قطعی نیست اما موندنم هم حتمی نیست...فعلا که تا دزد بی مزد 10 خدمتتون هستم....پشت سر هم دزد بی مزد 8 و 9 و 10 بی وقفه ساخته می شود!! منتظر پایان سرنوشت ایلیا باشید.....

دزد بی مزد 8 در 2 کشور رخ می دهد که اولین کشور مصر و دیگری.....می باشد....این بازی نیز همانند جنگجوی جنگ اکشن خالص خواهد بود و متفاوت تر....و داستان خاص و تازه ای برای ایلیا دارد....ضمنا دزد بی مزد در 10 قسمت پایان می یابد

 

 تاریخ انتشار دزد بی مزد 8 در حدود 15 الی 20 اسفند ماه 95 می باشد

 

منبع:وبلاگ رسمی آقای مهدی گنجه زادگان



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی اکشن Gangstar New Orleans اندروید

دانلود بازی اکشن Gangstar New Orleans اندروید

دانلود بازی اندروید Gangstar New Orleans "خلافکار های نیو ارلانز"

شگفتی جدیدی از شرکت بزرگ بازی سازی گوشی های موبایل "گیم لافت"

بازی با کیفیت خارق العاده و کیفیت HD شبیه به مجموعه بازی های GTA

دیتا همراه خود بازی دانلود میشود و بر روی گوشی های مدل پایین اجرا نمیشود.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای ایران قشنگ باشین حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی اکشن اندروید Gangstar New Orleans "خلافکار های نیو ارلانز" که آثاری جدید از شرکت بازی سازی پرآوازه گیم لافت است.این بازی مخلوطی از بازی های Gangstar Rio City و Gangstar Vegas است. و گیم لافت قصد ندارد این سبک را ادامه ندهد.این بازی در سال 2017 معرفی و منتشر شد.توجه داشته باشید که این بازی نسخه ی Beta است. یعنی نسخه آزمایشی پس توقع این را که به آسانی و یا به خوبی در گوشی های شما اجرا بشود را نداشته باشید.نیم نگاهی به بازی و داستان آن:این بازی یک بازی اکشن و خارق العاده با کیفیت HD-اچ دی است که طرفداران بسیار زیادی را مجذوب خود کرده است.شما در ایالات نیو ارلانز میچرخید و با جنایات بد خود زندگی بد خود را میچرخانید!.بازی دارای اکشن بسیار بالایی است.شما در این بازی اگر جنایات بیشتری انجام دهید پلیس های شهر به دنبال شما می آیند پس هرچه سریع تر از محل حادثه فرار کنید.بازی اینگونه تمام خواهد شد:این بازی مانند بازی های هم سبکی خودش که شما در نقش یک خلافکار هستید"باید با ماموریت هایی که انجام میدهید پولی را به دست بیاورید و وسایل و امکانات زندگی و وسال جنگی خودرا ارتقاء بدهید.ما میخواستیم نسخه مود شده را قرار دهیم اما کشور ما تحریم است می فهمی؟تحریم است! و ما نمیتوانیم چند بازی از شرکت GAme Loft را در گوشی موبایل خود نصب کنیم.!!..... برای دانلود این بازی و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب این پست مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی آنلاین Z City برای اندروید

دانلود بازی آنلاین Z City برای اندروید

بنام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد ||| ویژه

دانلود بازی اندروید Z City -شهر زامبی ها "برای اولین بار در ایران در سایت ما"

این بازی قابلیت بازی به صورت:آفلاین و آنلاین را دارا است-Offline&Online

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای این سرزمین پهناور باشین حالتون عالی باشه و همیشه ی خدا خوب باشید!.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی اندروید Z City - شهر زامبی ها در خدمتتون هستیم که برای اولین بار در ایران مفتخر بودیم که این بازی را برای شما دوستان عزیز پخش کنیم.امیدوارم از این کارما لذت برده باشین.نیم نگاهی به داستان و جزئیات بازی:زامبی ها اینجا-زامبی ها آنجا. زامبی ها همه جا!.وقت آن رسیده که انتقام خون آلود را بگیرید.زامبی ها کل جهان را تسخیر کرده اند و انسانی زنده نمانده است.به جزء تعداد محدودی از انسان ها.اگر انسان هایی که زنده مانده اند زامبی هارا شکست دهند قطعا انسان های دیگر دوباره به زندگی عادیشان می پردازند.پناهگاه خود را به بهترین حالت ممکن بسازید و از تجهیزات امنیتی استفاده کنید و از وسایل قوی برای رو به رو شدن با زامبی ها استفاده نمایید.گاهی ممکن است زامبی ها به شما حمله کنند و باید از پناهگاه خود دفاع کنید.شما هم میتوانید به زامبی های خشن حمله کنید و آن ها را از رو به روی راه بردارید.!.بازی یک سبک جالب و دوست داشتنی استراتژی را دارد و میدانم که شما از این سبک بسیار خوشتان می آید.(بازی در سبک بازی کلش آف کلنز است-Clash Of Clans).برای دانلود این بازی زیبا و مهیج و دریافت اطلاعات بیشتر از این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بازی Z City برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد.

در تاریخ:11 فبریه مصادف با: 23 بهمن ماه 1395



برچسب ها : ,,,,,,,,

مصاحبه با گروه گیملایف(میلاد الفت) | بازی ساز

مصاحبه با گروه گیملایف(میلاد الفت) | بازی ساز

مصاحبه ویژه ||| با بازی ساز جوان ایرانی||| گروه گیم لایف (میلاد الفت)

این مصاحبه اختصاصی بوده و کپی برداری از آن بدون ذکر منبع ....(مصاحبه بین سایت امین-اندروید و آقای میلاد الفت انجام شده است.)لطفا حق سایت را رعایت فرمائید با تشکر.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز یک مصاحبه ای ویژه با گروه گیم لایف(آقای امید الفت) داشتیم.شاید ایشون رو با نامشون کمتر بشناسید ولی ایشون سازنده بازی شیردل هستند که این روز ها زبان زد مردم ایران شده.همونطور که اطلاع دارید بازی شیردل یک بازی وطنی و ایرانی است که برای حمایت از ایران و ایرانی ساخته شده است.این بازی در کافه بازار جزو بازی های تازه برگزیده انتخاب شده است.بازی دارای گرافیک جالب و عالی هست که پیشنهاد میکنم حتما این بازی رو بخرید.داستان و قضیه بازی از این قرار است:شیردل

برای نجات جهان و سرزمین عزیزمان ایران به جنگ با اهریمنان بروید


سال 1420 خورشیدی


نیروهای استکبار جهانی به قصد تسخیر کل دنیا،به مناطق گوناگون جهان حمله ور شده اند و با تخریب و کشتار جهانی، وحشت را به سراسر دنیا انتقال داده اند.در این بین تنها کشوری که خود را نباخته و به هر صورت در برابر استکبار مقاومت میکند کشوری به نام ایران است.به همین دلیل نیروهای استکبار جهانی برای مقابله با ایران تمام سیاستمداران و دانشمندان خود را فرا میخواند تا برای سرکوب ایران چاره ای بیاندیشند.پس از جلسات بسیار زیاد و هم اندیشی باز هم به نتیجه ای نمیرسند تا اینکه دست با دامان جادوگر اعظم خود میشوند.جادوگر اعظم تنها راه شکست اتحاد ایران را باز کردن دروازه زمان و ورود نیروهای اهریمنی زمانهای کهن، برای نابودی و ایجاد تفرقه بین ایرانیان میداند..........


شیردل یک بازی اکشن-نقش آفرینی ایرانی است که در آن سعی شده است که با به کارگیری از تلفیق گرافیک و گیم پلی جداب مخاطبان خودرا ساعت ها سرگرم کند.

برای خواندن مصاحبه ما با گروه بازی سازی گیم لایف(آقای میلاد الفت) به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی آنلاین اندروید جنگندگان جهانی World of Fighter

دانلود بازی آنلاین اندروید جنگندگان جهانی World of Fighter

بنام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما(امین-اندروید)منتشر شد ||| ویژه

دانلود بازی اندروید اکشن جهان جنگندگان World of Fighter-برای اولین بار در ایران و بازی قابلیت چند نفره(آنلاین) و تکنفره(آفلاین)هم دارد.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای این زمین پهناور که هستید حالتون و تنتون عالی و سلامت باشه.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی اندروید World Of Fighter-جهان جنگان که ساخت شرکت کمی آشنای:GameUS.inc هست.شاید اسمش به گوشتون خورده باشه اما خب به هرحال میریم سر اصل مطلب و توضیحاتی درباره ی این بازی.این بازی یک بازی اکشن است با حجم کم و گرافیکی نسبتا خوب یا میتوان گفت عالی.بازی سبکی PVP است و میتوانید شما به صورت آنلاین یا آفلاین این بازی لذت بخش با گیمپلی خوب را انجام دهید.نکته مثبت و جذب کننده بازی این هست که در بازی لیگ هم وجود دارد و شما میتوانید با شکست حریفانتان به صدر جدول بروید و جوایز ارزنده برنده شوید.در این بازی شخصیت هایی مانند:جکی چان و بروسلی و خواهر بروسلی هم نقش دارند . راستی این رو هم بگم جتلی هم در این بازی ایفای نقش میکند.حمله کردن در این بازی بسیار حال میدهد(به قول مــــعروف!!!).این بازی را ما مفتخر بودیم که برای اولین بار در ایران و برای دومین بار در جهان(پس از سایت اندروید گیم 365) منتشر کنیم که همین امر باعث افتخار من و تیم من خواهد بود.تنها راهی که مارا خوشحال میکند این است:نظرات شما فقط مارا دلگرم میکند و برای ادامه حیات امین-اندروید نیاز است که شما مارا حمایت کنید و ماهم به موقع و از طرف خودمان پاسخگو تشکر های شما دوستان عزیز باشیم.برای دانلود و خواندن اطلاعات بیشتر این بازی به ادامه مطلب بروید و سپس از نظرات خودتان مارا آگاه سازید.

این بازی برای اولین بار در ایران و جهان در سایت ما(امین-اندروید)منتشر شد.مصادف با 17 بهمن 1395 و 5 فبریه 2017



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی Speed Chess سرعت در شطرنج اندروید

دانلود بازی Speed Chess سرعت در شطرنج  اندروید

بنام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد ||| ویژه

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران سایت امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی: دانلود بازی Speed Chess سرعت در شطرنج برای اندروید در خدمتتون هستیم.سازنده این بازی شرکتیست بی نام نشان:MindStorm Studios که فکر نکنم شماهم همچین اسمی به گوش چشمتان خورده باشد.آیا شطرنج باز حرفه ای هستی؟آیا کسی نیست که باهاش شطرنج بازی کنی؟خب مشکلی نیست.تو این بازی میتونی هم به صورت آنلاین و آفلاین بازی کنی و قدرتت رو به رخ دیگران بکشی.این طوری میتونی یه شطرنج باز مجازی حرفه ای در جهان بشی.!تازه رتبه بندی هم داره.ایرانی هم زیادن تو این بازی.سطح خودت رو ببر بالا با شطرنج باز های بیشتر و قوی تر مبارزه کن(هرچه سطح شما بالاتر برود(Level Up) میتوانید با شطرنج باز های هم سطح خود مبارزه کنید.).بازی توضیح خاصی نداره و با بازی کردن همه چی دستت میاد.در این بازی سعی کن قوی شی تا پرچم کشورمون یعنی ایران رو ببری بالا و شعر معروف شاعر که میگه:پرچم بالاس.......... خخخخ شوخی کردم.ببخشید زیادی دارم صحبت میکنم برای دانلود این بازی فکری و هیجانی و توضیحات بیشتر در پیرامون بازی به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
ليست صفحات
تعداد صفحات : 11
.