تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید upjers Wonderland

دانلود بازی اندروید upjers Wonderland

دانلود بازی اندروید upjers wonderland

 عجایب سرزمین عجایب - ماجراجویی فوق العاده شما آغاز می شود
کمک! موجودات سایه شیطانی، خواهر و برادر کوچک خود را ربوده اند و از طریق یک پورتال جادویی از بین رفته اند. چه کسی در حال حاضر کمک خواهد کرد؟ به نظر می رسد هیچ کس به کمک آنها عجله نداشته باشد. پس از آن شما می توانید از طریق پورتال و به یک دنیای خارق العاده بروید. صرفه جویی در خواهر خود را! امروز ماجراجویی عجایب سرزمین عجایب را دانلود کنید
در یک بازی فانتزی با شکوه، Wonderland پر از وظایف هیجان انگیز، ویژگی های منحصر به فرد و مناظر با شکوه است:

جهت دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید

 

 



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) +دیتا

دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) +دیتا

دانلود بازی اکشن اندروید Modern Combat Versus - مدرن کامبت 6

با قابلیت آنلاین بازی کردن

Modern Combat در مقابل یکی از بهترین تیراندازی های آندروید و بازی اکشن Gameloft است. این بازی برای دستگاه های تلفن همراه اندروید طراحی شده است. اگر شما طرفدار بازی تیراندازی آنلاین و بازی اکشن هستید، این بازی برای شما مناسب است.  هنگامی که شما شروع به بازی کنید، ابتدا عامل خود را انتخاب کنید و به عنوان دروس آموزشی داده شده بر روی صفحه نمایش به جلو بروید. نقش شما در کار و نه استاد و استاد با تیم خود در زمینه نبرد. هنگامی که شما بازی می کنید، باید به یاد داشته باشید که مهاجمان "اسلحه" N را اجرا می کنند و مخفی کردن تروریست ها برای پشتیبانی و مدافعان، عامل هر نوع سبک جنگی هستند. در نقطه شروع مبارزه مدرن در مقابل شما باید از مراحل مشخصی که ابتدا جدید شروع می شود مطلع شوید و از لیگ نقره شروع کنید و اینکه چگونه این بازی را تحت تاثیر قرار می دهد، سبک بازی، لیگ نقره ای برای بازیکنان جدید ایجاد شده است، زیرا این امر به شما اجازه می دهد که در برابر بازیکنان دیگر از سراسر جهان به چالش بپردازید، بهتر است در رقابت های لیگ برتر بازی کنید، زیرا آنها با امتیازات برنده شده و امتیاز، بالاترین و بیشتر شما در جنگ ها به دست می آورید، لیگ برتر شما تبدیل خواهد شد و این به شما این امکان را می دهد که در برابر بازیکنان بسیار پیشرفته و پیشرفته بازی کنید، در هیچ زمان سخت تر و سخت تر می شود، بنابراین باید در نظر بگیرید مبارزه مدرن در مقابل تقلب، از الماس ها برای اعمال ارتقا و بهبود شخصیت مبارزه خود استفاده کنید. به FPS آنلاین رایگان و سرگرم کننده بروید که عصر جدیدی از بازی های تیرانداز را تعریف می کند.
نماینده خود را انتخاب کنید، نقش خود را تسلط داشته و در میدان جنگ با تیم خود تسلط پیدا کنید. از مأموریت های مهاجم "N" و قاتلان پنهانی به طرفداران و مدافعان تیم، یک نماینده برای هر سبک جنگی وجود دارد. سه عامل مختلف برای شما وجود دارد که بتوانید یک فرم را انتخاب کنید، هر کدام از آنها یک سطح و منافع و منافع منحصر به فرد در یک زمان داشته باشد، و این همان چیزی است که شما باید برای بهبود و ارتقاء آن در آینده با آن کار کنید. مبارزه مدرن در مقابل هک کردن شما باید خیلی طولانی تر در زمان بسیار محدود شود و تنها زمانی اتفاق می افتد که شما الماس کافی نداشته باشید.
حرکت در کنار UI بازی و نحوه بازی به نظر می رسد از داخل، بنابراین شما را شگفت زده نخواهد کرد هنگامی که نبرد شروع می شود، اولین چیزی که در اطراف مکان حرکت می کند و این می تواند با استفاده از جوی استیک در گوشه سمت چپ انجام شود، آن را به جهت دلخواه حرکت دهید تا شخصیت بطور فوری پیگیری شود، آتش زدن به اهداف می تواند به راحتی انجام شود با دکمه آتش در گوشه سمت راست فقط اطمینان حاصل کنید که هدف مورد نظر شما با همان جوی استیک است که برای حرکت در اطراف استفاده می شود و هنگامی که شما به طرف مقابل می روید، روی دکمه آتش کلیک کنید تا گلوله ها را آزاد کنید خارج از لوله سلاح.

جهت دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید President Simulator

دانلود بازی اندروید President Simulator

دانلود بازی شبیه سازی اندروید President Simulator - مدیر

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با یک بازی جذاب با عنوان President Simulator در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Oxiwyle .  اگر من رئیس جمهور بودم، کشور در وضعیت بسیار بهتر بود ...
مطمئن هستید؟ اثباتش کن! بازی "رئیس جمهور شبیه ساز" به شما اجازه می دهد تا یکی از 163 کشور مدرن را تحت کنترل داشته باشید. سیاست، رسانه، جاسوسی، بلایای طبیعی، جنگ، مالیات، مبارزه با جرم و جنایت ... قدرت، عقل و استقامت خود را نشان دهید. ساخت یک ابرقدرتی که قواعد آن را تصویب کند، در غیر این صورت جهان کشور شما را خراب خواهد کرد
مدیریت کشور آسان نیست. با این حال شما موفق خواهید شد! خودت ببین.

جهت دانلود بازی اندروید President Simulator به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Clickitty Cat

دانلود بازی اندروید Clickitty Cat

دانلود بازی فکری و معمایی Clickitty Cat اندروید

برای اولین بار در ایران در سایت AMIN-ANDROID منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : CLICKITTY CAT در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : CESTRIAN SOFTWARE .  Cat Clickitty در Greenville زندگی می کند و دوست دارد ماهی بخورد! خوشبختانه، کارخانه ماهی Greenville فقط در جاده قرار داردمتاسفانه، سگ و پرنده دوست دارند ماهی ماهی گربه بخورند.از طریق خیابان ها و باغ های Greenville حرکت کنید و دریابید چگونه خوردن ماهی قبل از سگ یا پرنده می تواند آنها را دریافت کند. ما امیدواریم که از Playit Catit لذت ببرید.لطفا بازخورد بازبینی را مرور کنید تا بتوانیم در نسخه های آینده پیشرفت کنیم.

جهت دانلود بازی اندروید Clickitty Cat به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید 1.20 Medieval Life - زندگی در قرون وسطی

دانلود بازی اندروید 1.20 Medieval Life - زندگی در قرون وسطی

دانلود بازی اندروید به سبک شبیه سازی شده - RPG نقش آفرینی Medieval Life

این نسخه برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد Medieval Life 1.20

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Medieval Life - زندگی در قرون وسطی در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : AlphaQuest Game Studio هست . این بازی بسیار محبوب هست . حتی در ایران هم طرفداران خاص خودشو داره . همونطور که در بالا عرض کردم و مشاهده کردید این بازی سبک نقش آفرینی - شبیه سازی شده - RPG - Simulation داره . خب ترکیبی از چند سبک چی دیگه میتونه از این بهتر باشه . قطعا بازی گرافیک خوبی هم داره و امیدوار هستم بتونید با این بازی اوقات بیهوده خودتون رو پر کنید .  ماجراجویی جدید شروع می شود از همان سازندگان زندگی موفق دریایی، ما در حال حاضر: زندگی قرون وسطی! تجربه منحصر به فرد سرمایه داران و RPG با موضوع قرون وسطی محبوب! شما می توانید قلعه های ارزشمند پادشاهان و ملکه ها را خریداری کنید، و داخلی خانه خود را با مبلمان برای همه سلیقه ها سفارشی کنید. چرخه روز و شب را تحت تاثیر قرار دادن مناظر و شکار مشاهده کنید. سفر در سراسر جهان و سعی کنید به دنبال همه موجودات افسانه ای برای ایجاد ثروت.

جهت دانلود بازی اندروید Medieval Life 1.20 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی محبوب اندروید 8 ball Pool - بیلیارد آنلاین

یکی از محبوب ترین بازی های جهان و بهترین بازی بلیارد جهان

بازی قابلیت آنلاین بازی کردن را دارا است

نسخه مود شده و مگامود قرار داده شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : 8 Ball Pool در خدمت شما هستیم . همون طور که میدونید این بازی یکی از پردانلود ترین و محبوب ترین بازی ها در جهان هست . مخصوصا بهترین بازی بیلیارد در جهان هم هست . این بازی از استودیو بازی سازی : MiniClip هست که تخصصش انتشار بازی هایی به زبان انگلیسی هست . بازی در مارکت گوگل پلی: امتیاز 4.5 از 5.0 را کرده است و نکته قابل توجه این است که حدود 1 میلیارد دانلود داشته است و از این بین 11 میلیون نفر رای داده اند. بازی سه بعدی - 3 بعدی هست و همین باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی شده است که امروزه جزو محبوب ترین بازی ها در جهان میباشد.
8 Ball Pool یک بازی استخر برای آندروید است که به شما امکان می دهد تا در سراسر جهان از طریق اینترنت در بازی های مبتنی بر نوبت بازی کنید تا ببینید چه کسی بهترین است.
بازی در 8 Ball Pool بسیار شبیه به هر یک از دیگر است بازی استخر از انگشت خود برای هدایت نشانه استفاده می کنید و آن را به جلو بکشید تا توپ را در مسیری که می خواهید قرار دهید. از آنجا، باید تلاش کنید و حریف خود را با پیروی از قوانینی که از جیب اول ساخته شده است، بکشید - توپهای راه راه یا جامد را بکشید.
هنگامی که شما برنده بازی می شوید، سکه ها را برنده خواهید شد. شما می توانید از آن سکه های خارج از بازی برای خرید ارتقاء مختلف برای نشانه خود استفاده کنید. در ابتدا، آن خواهد بود چوب ساده است، اما به زودی شما می توانید چیزهای جدید اضافه کنید تا سبک واقعی خود را به مسابقه یو پی اس اضافه کنید.
8 Ball Pool یک بازی استخر با گیم پلی جامد است، جایی که می توانید در برابر دوستان فیس بوک خود بازی کنید یا تصادفی مخالفان در اینترنت. این بازی دارای گرافیک عالی و خوبی است.

جهت دانلود آخرین نسخه بازی اندروید 8 ball Pool به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Animelee - مبارزه بین حیوانات

دانلود بازی اندروید Animelee - مبارزه بین حیوانات

دانلود بازی اندروید مبارزه ای و اکشن Animelee - مبارزه بین حیوانات

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی امکان آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Animelee در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Sungrand هست . بازی در سبک مبارزاتی هست و حقیقتا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست . نکته قابل توجه این هست که : به طور مثال مبارزه بین دولفین و کروکودیل هست و این که مبارزه بین آن ها در آب انجام میشود .  اگر شما نمیتوانید مبارزه با بازی را به اندازه کافی دریافت کنید، سعی کنید کمی وحشی شوید! در Animelee، شما حق دارید که تسلیم شوید. می خواهید سریع بروید؟ برو روباه رفتن برای همه قدرت خارج؟ کروک شما را پوشانده است آیا می خواهید با رفلکس و مهارت به جای دکمه فشرده برنده شوید؟ جنگ می تواند یک نزاع تازگی بین حیوانات با سرعت بالا باشد یا یک بازی استراتژی میان استراتژی های آهسته و سنگین که می تواند در عرض چند ثانیه به پایان برسد. ببینید اگر شما می توانید اقدام شدید و combos بی پایان از Animelee رسیدگی کنید.
Tense، جنگ های ناگهانی لانه در انتظار شما.

جهت دانلود بازی اندروید Animelee به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Gun Simulator

دانلود بازی اندروید Gun Simulator

دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده Gun Simulator - شبیه سازی شده تفنگ

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید: Gun Simulator در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Words Mobile .  Gun Simulator ارائه می دهد نزدیکترین تجربه شما می توانید به هیجان واقعی بودن در محدوده تیراندازی! این بازی یک بازی شبیه سازی تفنگ 3D فوق العاده واقع بینانه در Google Play است. سلاح های مورد علاقه خود را از موجودی تپانچه، تفنگ ساچمهای، تفنگ تک تیرانداز و شمشیربازی بردارید. بیا و تجربه تیراندازی نهایی در محدوده های داخلی و خارجی در Gun Simulator! این که آیا شما تازه به ورزش های تیراندازی یا تیرانداز تیراندازی می پردازید، می توانید هیجان تیراندازی انواع اسلحه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را تجربه کنید.
تصور کنید که هیجان زدگی های شلیک شده از جانب مورد علاقه ارتش آمریکا یا ضربه زدن به یک چشم گاو با یک تپانچه کلاسیک، Gun Simulator احساس واقعی خود را از اینکه چطور یک اتاق را فقط با کشیدن ماشه روشن می کند، فراهم می کند.

جهت دانلود بازی اندروید Gun Simulator به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید VirtualCraft

دانلود بازی اندروید VirtualCraft

دانلود بازی اندروید واقعیت افزوده VirtualCraft

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید VirtualCraft در خدمت شما هستیم.این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : UpMyApp هست . سازنده قصد داشته این بازی رو یک جورایی در سبک ماینکرفت بسازه ولی خب موفق نبوده و اینکه این بازی در سبک واقعیت افزوده و شبیه سازی نیز است .  VirtualCraft واقعیت افزوده شما در دنیای 3D است که با آن می توانید فانتزی های خود را تحقق بخشید. تیم ما تکنولوژی نوآورانه را با کمک گوشی خود برای تبدیل شدن به عینک واقعیت مجازی ارائه می دهد. تلفن شما به عنوان یک پورتال در جهان 3D نامحدود خدمت خواهد کرد.

جهت دانلود بازی اندروید VirtualCraft به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید India Vs Pakistan هندی ها مقابل پاکستانی ها

دانلود بازی اندروید India Vs Pakistan هندی ها مقابل پاکستانی ها

دانلود بازی ورزشی کریکت اندروید INDIA VS PAKISTAN

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : India Vs Pakistan در خدمت شما هستیم . همون طور که میدونید هندی ها و پاکستانی ها دشمنی دیرینه ای دارند مخصوصا در ورزشی کریکت که ورزش محبوب آن ها است .  آیا شما آماده هستید تا با بزرگترین رقابت های ورزشی در تمام دوران روبرو شوید؟ این هند مقابل پاکستان است - بازی با فشار بالا و هیستری متهم شده است! از سازندگان بازی های موفق مانند Power Cricket T20 و Champs World Cricket، یکی دیگر از بازی های آتشین - هند و پاکستان است.
در پاکستان در مسابقات حماسی از پاکستان استفاده کنید. انفجار چهار و شش نفره به غلبه بر مخالفان. هلیکوپتر محبوب و عکس های جرقه ای را برای کمک به هند به پیروزی بزرگ برسانید. نبرد رقبا نهایی در زمین های خانگی و تورهای بین المللی. برخی از مسابقات نمادین را با فیلترهای خاصی که شما را در زمان حمل می کنند را تحمل کنید. بت در هیجان ترین بازی ها از جمله جام جهانی در 4 دهه گذشته بازی کرد. ضربات برجسته ای را به دست آورید و تبدیل به یک افسانه در سراسر جهان شوید. پاکستان را به صورت رایگان از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

جهت دانلود بازی اندروید India Vs Pakistan به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Boxing Combat - بکس 2017

دانلود بازی اندروید Boxing Combat - بکس 2017

دانلود بازی بکس 2017 اندروید - Boxing Combat

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Boxing Combat 2017 در خدمت شما هستیم . جدید ترین و باحال ترین بازی ورزشی در رشته بکسی که دیدید .  راه خود را به سمت بالا بکشید و تاج را ببرید، در این همه اقدامات، بوکس و عنوان رزمی اول شخص. شخصیت خود را انتخاب کنید و آنها را در برابر انواع مبارزان انتخاب کنید، هر کدام با سبک منحصر به فرد خود، حرکت و قدرت و یا سلاح های خاص. گام به حلقه و کار خود را تا رتبه بندی. آیا می توانید همه آنها را شکست دهید و قهرمان شوید؟ با قدرت های مختلف و سلاح های مختلف از انواع مختلف دشمنان چالش برانگیز - اگر شما بخواهید پیروزی خود را پس از قرار دادن مهارت های خود در آزمون در عرصه نهایی بوکس.

برای دانلود بازی اندروید Boxing Combat به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Flip Knife 3D - تلنگر چاقو

دانلود بازی اندروید Flip Knife 3D - تلنگر چاقو

دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده - آرکید - Arcade - امتیاز Flip Knife 3D

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Flip Knife 3D - تلنگر چاقو 3 بعدی در خدمت شما هستیم . این بازی زیبا و جذاب از استودیو بازی سازی : Rooster Games هست که طرفداران فراوانی هم داره . بازی از سبک 3d - سه بعدی بهره مند هست و همین امر باعث شده این بازی یکی از جذاب ترین بازی های شبیه سازی چاقو باشد . در ضمن این اولین و بهترین بازی چاقو در جهان برای سیستم عامل های اندروید است ! شاید برایتان خنده دار باشد ولی این واقعیت است ! . بازی گیم پلی داره که واقعا لذت تمامی نداره و حس عالی داره که پیشنهاد میکنم تجربش کنید . شما ره میگذارم با متن ترجمه شده :  آماده شدن برای یک بازی در سطح نشست سطح اعتیاد!
سعی کنید این شبیه ساز چاقو با حداکثر گرافیک و پویایی فیزیک.
ده ها نوع مختلف از چاقوهای انتظار شما. جمع آوری همه و چالش با دیگر بازیکنان
بازی نوع در انتظار شما. دسته کوچک موسیقی جاز و بازی. اکنون به بازی بپیوندید و شروع به بازی کنید

برای دانلود بازی اندروید Flip Knife 3D به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید 1.0.5 Big City Life : Simulator - زندگی در شهر بزرگ

دانلود بازی اندروید 1.0.5 Big City Life : Simulator - زندگی در شهر بزرگ

دانلود بازی Big City Life:simulator - بازی شبیه سازی شده زندگی در شهر بزرگ

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Big City Life در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Cactus Game Company که خالق بازی های معروفی همچون World of Derby و بازی Clash of Crime mad san andreas که شبیه سازی شده بازی gta 5 - gta san andreas بود که به صورت کم حجم در آورده بود . این بازی قطعا یکی از بازی های شبیه سازی شده به زندگی هست که واقعا بهتون پیشنها میکنم که این بازی جذاب و عالی رو دانلود کنید . سبک خاصی داره بازی و حس خیلی عالی رو بهتون الغا میکنه .  پسر جوان به یک شهر بزرگتر آمد، جایی که او با مشکلات بقا مواجه شد، چون شهر بزرگ نیاز به فرصت و پول بیشتری دارد. او در مشاغل مختلف کار می کند، تجربه تازه ای می گیرد، کار را تغییر می دهد. با تلگراف پیتزا، حذف زباله، او کار جدید و پیچیده تر را تسلط می دهد. در این مرحله، همه چیز فقط در زندگی جدید خود در یک شهر بزرگ آغاز می شود. اگر چه این سان آندریاس و لوس سانتوس نیست، اما شما مجبور نیستید از همه خسته شوید
ما به طور منظم Big City Life: Simulator را با توجه به پیشنهادات شما به روز می کنیم. فراموش نکنید که یک بررسی را ترک کنید!
این یک بازی در سبک Grand Theft Auto است، مانند . GTA SAN ANDREAS میباشد . زمان آن است که یک شهر بزرگ را فتح کنیم و خود را در تمام شکوه خود نشان دهیم. برای تبدیل شدن به معروف، شما توسط سلاح، تیراندازی و ترک پلیس کمک نخواهید کرد. راه خود را با یک کارگر ساده شروع کنید و نردبان شغلی را حرکت دهید. تعداد زیادی از وظایف، ماموریت ها، چرخ های شیب دار در بازی Big City Life: Simulator.

برای دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده big City Life به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی نقش آفرینی جنگ آشپزها - Chef Wars اندروید

دانلود بازی نقش آفرینی جنگ آشپزها - Chef Wars اندروید
دانلود بازی اندروید Chef Wars - برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید - اولین بازی سبک RPG - نقش آفرینی آشپزی

بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن نیاز به اتصال اینترنت دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید به سبک نقش آفرینی - RPG با عنوان: Chef Wars - جنگ آشپز ها در خدمت شما هستیم و ضمن این که این بازی از استودیو بازی سازی : MindCake Games هست . این بازی اولین بازی در جهان به سبک آشپزی در سبک نقش آفرینی یا همان RPG هست . این بازی در این مدت کم کاربران بسیار زیادی به خودش جلب کرده و برای این که ما اولین سایت در ایران بودیم که این بازی رو منتشر کردیم به همین دلیل فکر نمیکنم اصلا ایرانی در این بازی وجود داشته باشه و شما باید از همین امروز با اشتراک گذاشتن این بازی از سایت امین-اندروید توجه ها رو به این بازی جلب کنید. نگاهی کوتاه به داستان و سبک بازی : رستورانتو درست کن . سرآشپز - خدمت کار - پیشخدمت و همه و همه رو استخدام کن تا معروف بشی . باید خودتو بین این همه رستوران و آشپز بکشی بالا و مشتریات زیاد بشن تا درآمد بیشتری کسب کنی.  همه ی شهر های جهان رو به تسلط خودت در بیار تا غذاهایی که از شهر های مختلف جهان جمع کردی مخلوطی از بهترین غذاها بشه.......

برای دانلود بازی اندروید Chef Wars به ادامه طلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی شبیه سازی شده بقاء در زیر آب -Subwater Survival اندروید

دانلود بازی شبیه سازی شده بقاء در زیر آب -Subwater Survival اندروید

برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید این بازی منتشر شد

دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده Subwater Survival - بقاء در زیر آب

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید. امیدوارم حالتون عالی باشه امروز با عنوان بازی اندروید subwater survival درخدمت شما هستیم از شرکت بازی سازی TGP. این بازی در سال 2017 در مارکت های جهانی منتشر شد که با افتخار در ایران برای اولین بار در سایت ما منتشر شد. بازی سبک شبیه سازی شده دارد که به simulator معروف است. شرح و  داستان بازی : هواپیمای شما در یک جهانی جدید و اقیانوسی عجیب به نام Subnautica سقوط میکند و شما باید برای زنده ماندن به زیر آب برید و تجهیزات لازم را که به زیر دریا رفته است بردارید. باید حواستان باشد که گرفتار موجودات زیر آب نشوید و باید برای زنده ماندن از امکانات زیر آب استفاده کنید. به طور مثال : پیدا کردن چراغ قوه برای برای اکتشافات درون جنگل - اکسیژن برای رفتن به زیر آب! هرچه تجهیزات بیشتری پیدا کنید قطعا میتوانید به عمق های پایین تر بروید و مهلت زنده ماندنتان را بیشتر کنید. شما در این حین باید اکسیژن خود را مدیریت کنید که مبادا اتفاقی که نباید بیفتد, بیفتد!!!!

برای دانلود بازی اندروید Subwater Survival به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی دوچرخه سواری Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه اندروید

دانلود بازی دوچرخه سواری Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه  اندروید

برای اولین بار در ایران و برای دومین بار در جهان میان تمامی سایت ها!!!!!!

بازی قابلیت آنلاین دارد و اگر شما مایل بودید میتوانید این بازی را به صورت آنلاین هم بازی کنید

دانلود بازی اندروید دوچرخه سواری تور فرانسه 2017 - Tour De France

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Tour De France 2017 - تور فرانسه دوچرخه سواری در خدمت شما هستیم.این بازی از کمپانی Playsoft هست که هر ساله این بازی رو منتشر میکنه. که پارسال Tour De France 2016 رو تولید و پخش کرد. خوشبختانه مفتخر بودیم برای اولین بار در ایران و برای دومین بار در جهان این بازی رو برای شما دوستان عزیز امین-اندروید به اشتراک بزاریم.این بازی از رو به رو نشون میده و 2 بعدی ولی شما میتونید حس دوچرخه سواری رو درک کنید و از این بازی لذت ببرید. این بازی زمین ها و Map های مختلفی داره برای مسابقه که از جمله میشه به سواحل غروب و جنگ های حاصل خیز اشاره کرد و نام برد.این بازی نسخه رسمی این مسابقات هست یعنی به سفارش فدراسیون دوچرخه سواری جهان که مرکزش فرانسه هست ساخته و تولید شده است.شما میتوانید با دانلود بازی اندروید Tour De France 2017 از امکانات این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی اندروید Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه به ادامه مطلب مراجعه بکنید.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی SWAT Shooter اندروید

دانلود بازی SWAT Shooter اندروید

              برای اولین بار در ایران  میان سایت های ایرانی

              بازی قابلیت آفلاین (بدون اینترنت) و آنلاین (با اینترنت) را دارد

             دانلود بازی اندروید SWAT SHOOTER "تیرانداز های اسوات"

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی SWAT SHOOTER درخدمتتون هستیم.همون طور که در عکس میبینید این بازی شباهت بسیار زیادی به عنوان بازی COUNTER STRIKE داره. ولی کمپانی این بازی با کمپانی COUNTER STRIKE فرق داره و تولید کننده بازی SWAT Shooter شرکت:RAY3d هست.این شرکت بیشتر تو کار ساخت بازی های سوم شخص و تفنگی هست و هر دفعه تونسته در کارنامه ی خودش آثار با شکوهی رو به جا بگذاره. اثر SWAT SHOOTER بسیار محبوب شده و به خصوص بین گیمر های ایرانی.SWAT SHOOTER جوری طراحی شده که به جرات میتونیم بگیم مپ ها (نقشه ها) - تفنگ ها و کاراکتر ها (ادم های درون بازی) که تقلیدی از بازی counter strike هست خیلی بهتر از خود عنوان CS از آب در اومده و دلیل اصلیش هم به همین خاطر هست.خلاصه بازی SWAT SHOOTER از اون عناوین بازی هاست که به شدت میتونیم به شما دوستان عزیز همیشگی امین-اندروید پیشنهاد کنیم.

برای دانلود بازی SWAT SHOOTER به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی بسکتبال 2017

دانلود بازی بسکتبال 2017

 بهتر است برای اجرای این بازی اتصال اینترنت همیشه روشن باشد.

دانلود بازی اندروید بسکتبال 2017 + دیتا  (جدید ترین به روزرسانی سال)

                                                   NBA 2k17 2017 ANDROID

                                              اختصاصی امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک پست بسیار خوب با عنوان بازی Basketball 2k17 Nba درخدمت شما هستیم.این بازی از گرافیک خارق العاده ای ایجاد شده و شرکت اون هم شرکت نام آشنای 2k.inc هست. که خالق بازی هایی همچون:کشتی کج-انواع فوتبال و انواع بسکتبال بوده است. و بهتره که کمی هم به گرافیک بازی بپردازیم:بازی دارای سبک گرافیک مدرن هست و میشه گفت در بعضی از قسمت ها از تکنولوژی روز دنیای 3d-سه بعدی هم کمی استفاده شده است.در این بازی سعی شده تا جایی که امکان داره شخصیت های بازی (بازیکن ها) و تیم ها بسیار شبیه سازی بشه که میشه گفت تا حدود بسیار زیادی در این امر موفق بوده است. و اما نکته دیگه. این بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم داره. یعنی شما میتونید در سراسر دنیا با رقیب هاتون در لیگ هایی که شما یا اون ها تشکیل میدید به یک رقابت دوستانه و ورزشی بپردازید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Stonies

دانلود بازی اندروید Stonies

دانلود بازی اندروید به سبک:استراتژیک-شبیه سازی شده Stonies "هجری ها"

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید برای معرفی و دانلود قرار گرفت

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون خوب باشه.امروز با عنوان بازی استراتژیک Stonies در خدمت شما هستیم.این بازی یکی از آثار جدید از شرکت بازی سازی:Upjers GmbH است که طرفداران بسیار زیادی دارد.موضوع این بازی از این قرار است:بازی stonies یک بازی شبیه سازی شده و استراتژیک است که سعی داشته زندگی هجری ها که همان انسان های نخستین است را به شما نمایش بدهد.شما در این بازی استراتژیک باید سعی کنید منابع جمع آوری کنید و ساختمان های نوین در زمان قدیم بسازید و زندگی خود را به پیشرفت بیشتر برسانید.بازی گیم پلی و جذاب و اعتیاد آوری دارد و از تکنولوژی بازی های 3D-سه بعدی استفاده کرده است.شما در این بازی به شکار حیوانات,ساختن ساختمان,ساخت روستایی جدید, میپردازید.درواقع سعی شما این است که دنیای هجری ها را به پیشرفت برسانید.امین-اندروید  به شما توصیه میکند که این بازی زیبا و جذاب را از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر بیشتر از این بازی به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

My Hospital-دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده بیمارستان من+تریلر رسمی بازی

My Hospital-دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده بیمارستان من+تریلر رسمی بازی

 

بنام الله ||| ما اولین سایت در ایران بودیم که این بازی را منتشر کردیم ||| ویژه

حدود 50,000 هزار دانلود و امتیاز 3.7/5.0 در گوگل پلی استور(آمار نه چندان خوب)                   بازی آنلاین بوده و همیشه به اینترنت نیاز دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران عزیز امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون بسیار بسیار عالی باشه.امروز با عنوان بازی:My Hospital-دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده بیمارستان من+تریلر رسمی بازی. در خدمتتون هستیم.سازنده این بازی شرکت:Cherrypick است که محدودیت نه چندان زیادی داره و در این بازی نتوانسته است محبوبیت خودرا زیاد کند و امتیاز بسیار کم 3.7/5.0 را کسب کرده است.این بازی مانند این است که شما واقعا مدیر یک بیمارستان هستید و برای خدمت به مردم امکاناتی را برای بیماران آن بیمارستان فراهم میکنید.در واقع بازی سبکی مدیریتی زمان را در خود گنجانده است که بازهم با آمار نه چندان خوب این بازی میتوان گفت که: بازی باز هم طرفدار های به خصوص خود را دارد.بازی از نظر خود من:بسیار جذاب و جذب کننده است و وقت از دست رفته معلومتان نمیشود و برای افراد بیکار در خانه بسیار عالی است. این بازی میتواند کمک خوبی به کودکان هم بکند چون میتوانند از بچگی با شغل پرستاری-پزشکی و غیره آشنا شوند و یک نکته+ مثبت هم در این بازی همین است که عرض کردم خدمتتان.اگر در بیمارستانتان لوله ای خراب شد باید تعمییرش کنید و اگر کودکان به بازی نیاز داشتند برایشان جایگاه های تفریحی درست کنید.من سعی میکنم زیاد حرف نزنم و با شما دوستان عزیز و گرامی در ادامه مطلب همراه باشم.برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد.در تاریخ 8 بهمن ماه 1395 و 27 jaunary

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.