تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید Solomons Keep

دانلود بازی اندروید Solomons Keep

دانلود بازی اکشن اندروید solomons keep | برای اولین بار در ایران

 در نزدیکی شهر Dead Hawg، از Grimwood گذشته، در همان حوالی کوه Awful، برج خزنده از ملات و سنگ وجود دارد.
در داخل این ساختمان فاسد، سیاهترین نابود کننده زمان مدرن، سلیمان تار، روی وحشتناک خود نشسته است تاج و تخت.
به عنوان یک فارغ التحصیل نزدیک از کالج جادوگر، امتحان نهایی شما به طوفان سلیمان نگه دارید. فرستادن جادوگر تاریک، غارت اموال شیطانی خود را، غارتگران وحشتناک خود را جدا کنید، و یک بار برای معلمان خود ثابت کنید که شما به اندازه شما احمق نیستید.

جهت دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) +دیتا

دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) +دیتا

دانلود بازی اکشن اندروید Modern Combat Versus - مدرن کامبت 6

با قابلیت آنلاین بازی کردن

Modern Combat در مقابل یکی از بهترین تیراندازی های آندروید و بازی اکشن Gameloft است. این بازی برای دستگاه های تلفن همراه اندروید طراحی شده است. اگر شما طرفدار بازی تیراندازی آنلاین و بازی اکشن هستید، این بازی برای شما مناسب است.  هنگامی که شما شروع به بازی کنید، ابتدا عامل خود را انتخاب کنید و به عنوان دروس آموزشی داده شده بر روی صفحه نمایش به جلو بروید. نقش شما در کار و نه استاد و استاد با تیم خود در زمینه نبرد. هنگامی که شما بازی می کنید، باید به یاد داشته باشید که مهاجمان "اسلحه" N را اجرا می کنند و مخفی کردن تروریست ها برای پشتیبانی و مدافعان، عامل هر نوع سبک جنگی هستند. در نقطه شروع مبارزه مدرن در مقابل شما باید از مراحل مشخصی که ابتدا جدید شروع می شود مطلع شوید و از لیگ نقره شروع کنید و اینکه چگونه این بازی را تحت تاثیر قرار می دهد، سبک بازی، لیگ نقره ای برای بازیکنان جدید ایجاد شده است، زیرا این امر به شما اجازه می دهد که در برابر بازیکنان دیگر از سراسر جهان به چالش بپردازید، بهتر است در رقابت های لیگ برتر بازی کنید، زیرا آنها با امتیازات برنده شده و امتیاز، بالاترین و بیشتر شما در جنگ ها به دست می آورید، لیگ برتر شما تبدیل خواهد شد و این به شما این امکان را می دهد که در برابر بازیکنان بسیار پیشرفته و پیشرفته بازی کنید، در هیچ زمان سخت تر و سخت تر می شود، بنابراین باید در نظر بگیرید مبارزه مدرن در مقابل تقلب، از الماس ها برای اعمال ارتقا و بهبود شخصیت مبارزه خود استفاده کنید. به FPS آنلاین رایگان و سرگرم کننده بروید که عصر جدیدی از بازی های تیرانداز را تعریف می کند.
نماینده خود را انتخاب کنید، نقش خود را تسلط داشته و در میدان جنگ با تیم خود تسلط پیدا کنید. از مأموریت های مهاجم "N" و قاتلان پنهانی به طرفداران و مدافعان تیم، یک نماینده برای هر سبک جنگی وجود دارد. سه عامل مختلف برای شما وجود دارد که بتوانید یک فرم را انتخاب کنید، هر کدام از آنها یک سطح و منافع و منافع منحصر به فرد در یک زمان داشته باشد، و این همان چیزی است که شما باید برای بهبود و ارتقاء آن در آینده با آن کار کنید. مبارزه مدرن در مقابل هک کردن شما باید خیلی طولانی تر در زمان بسیار محدود شود و تنها زمانی اتفاق می افتد که شما الماس کافی نداشته باشید.
حرکت در کنار UI بازی و نحوه بازی به نظر می رسد از داخل، بنابراین شما را شگفت زده نخواهد کرد هنگامی که نبرد شروع می شود، اولین چیزی که در اطراف مکان حرکت می کند و این می تواند با استفاده از جوی استیک در گوشه سمت چپ انجام شود، آن را به جهت دلخواه حرکت دهید تا شخصیت بطور فوری پیگیری شود، آتش زدن به اهداف می تواند به راحتی انجام شود با دکمه آتش در گوشه سمت راست فقط اطمینان حاصل کنید که هدف مورد نظر شما با همان جوی استیک است که برای حرکت در اطراف استفاده می شود و هنگامی که شما به طرف مقابل می روید، روی دکمه آتش کلیک کنید تا گلوله ها را آزاد کنید خارج از لوله سلاح.

جهت دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Etherlords: Heroes and Dragons

دانلود بازی اندروید Etherlords: Heroes and Dragons

دانلود بازی استراتژیک اندروید Etherlord: Heroes And Dragons

سلام خدمت تمامی کاربران . امروز با بازی Etherlord: Heroes And Dungeons از استودیو : Nival در خدمت شما هستیم .  خودتان را در Etherlords، یک جهان فانتزی شگفت انگیز که در آن Vitals، Kinets و Chaots در یک مقابله مرگبار برای منابع حیاتی و حیاتی جهان قفل شده اند، غوطه ور کنید. دشمنان خود را درهم بشکنید، موجودات خود را جمع آوری و تکامل دهید، و استراتژی های جدیدی را برای غلبه بر درگیری های PvP و مسابقات روزانه کشف کنید. Etherlords رایگان است و شما می توانید هر چیزی در بازی به صورت رایگان، اما برخی از موارد را می توان با پول واقعی خریداری شده است. خوش بگذرد! STORY
جهان ها توسط حوادث بزرگ ویران شده اند و اکنون تحت سلطه الهه هرج و مرج رنج می برند. ماموریت شما این است که جهان را بازسازی کنید و صلح و شادی را برای آنها به ارمغان بیاورید. هر جهان توسط یک رئیس منحصر به فرد ادعا می شود و شما باید آنها را یک به یک برای تکمیل مبارزات خود را شکست دهید.
نکته: تنظیم استراتژی خود را برای هر رئیس برای مقابله با توانایی های منحصر به فرد خود.
ساختار
ارتش شما بسیار ارزشمند است. بیش از 200 هیولا برای خرد کردن، از گرگها به اژدها، جادوگر به پادشاه عقرب، Manticores، Gryphons، و حتی Colossus!
ارتقاء ارتش شگفت انگیز خود را با متحدان نادر، برتر و حتی افسانه ای به ارمغان بیاورید و آنها را به مبارزه با دشمنان خود برسانید.
نکته: استفاده از یک زادگاه فرانسوی برای به دست آوردن موجودات بیشتری از ماموریت ها
ارتقا ارتقاء ارتش خود را با ادغام نیروها. بهترین جنگجو را انتخاب کنید و نیروهای خود را تغذیه کنید، که خود را برای ارتقاء انتخابی خود قربانی کنید. هر سطح اتر هزینه خواهد کرد. فراموش نکنید که جنگجویانتان را با دنیا که تازه ایجاد کرده اید افزایش دهید - این باعث می شود که شما یک بیهوده غیرفعال که در نبرد کمک می کند.
نکته: دوستان را اضافه کنید تا شانس خود را برای بدست آوردن فیوژن عالی افزایش دهید.
استراتژی:
حتی اگر دشمن شما داشته باشد یک ارتش بسیار قوی تر، استراتژی های زیادی وجود دارد که می تواند شما را نبرد کند. قبل از شروع جنگ، رزمندگان را از مجموعه خود انتخاب کنید که به شما در مقابله با توانایی های حریف کمک می کند. از Glyph استفاده کنید که ظاهرا آسیب شما را افزایش می دهد. و Crystal Wrath کمک بسیار بزرگی است حتی در مواجهه با سخت ترین مسائل. تنها محدودیت تخیل شما است!
بخش آنلاین:
مخالفان خود را در عرصه برای مبارزه با صعود به سطح بالا بکشید! رقابت برای بالاترین نمره برای گرفتن اتر و استراحت تقویت کننده های آرنا در مسابقات PvP. رویداد ها
چالش ها هر روز در انتظار شما هستند - جنون اژدها، تنها با گرگ ها، Inferno، Gryphon Hunt - و این فقط چند مورد است که به شما کمک می کند اتر اضافی و اضافه کردن منحصر به فرد
به یاد داشته باشید: به دنبال برنامه در صفحه فیس بوک ما
گرافیک:
این بازی بر روی موتور Unity ساخته شده است، بنابراین شما فانتزی ماجراجویانه جهان فانتزی ما را شامل جنگ با جلوه های بصری بصری، گرافیک HD و کار دوربین عالی Etherlords توسط Nvidia و Unity نمایش داده شد و برای گرافیک برجسته نامزد شد.

جهت دانلود بازی به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اکشن اندروید Radiation City

دانلود بازی اکشن اندروید Radiation City

دانلود بازی اکشن Radiation City برای اندروید

پیشنهادی سایت امین-اندروید

سلام خدمت تمامی کاربران . امروز با یک بازی مهیج و اکشن با عنوان Radiation City در خدمت شما هستیم . این بازی از گروه بازی سازی Atypical Games هست .  خوش آمدید به دنیای تابش شهر که در آن یک ماجراجویی زنده ماندن بزرگ در انتظار شماست! چهل سال پس از حادثه ناگوار نیروگاه هسته ای چرنوبیل، سرنوشت شما را به ناحیه شهر پرپایه ای که به دقت مجددا پرورش داده شده است به ارمغان می آورد. کشف داستان شگفت انگیز، کشف رمز و راز و تلاش برای نجات یکی از عزیزان شما.
این یک کار آسان نیست. این یک منطقه بزرگ جهان باز است که با خطرات و ناهنجاری ها پر شده است. شکارچیان گرسنه و موجودات انسانی، همه آنها بخشی از شما را می خواهند. عناصر همراه با تابش و پدیده غیر قابل توضیح، محیطی زیبا و دوست داشتنی را جایی که نباید باشد را ایجاد کنید. با این حال، اینجا هستید.
برای منابع داخل هر ساختمان و به خصوص نشانه های پریپیت: پلیسسیا، مرکز فرهنگی، سینما پرومتئوس، استخر شنا و تمام ساختمان های مسکونی رها شده را رها کنید. صنایع دستی و ابزار خود را انتخاب عاقلانه. کشف و استفاده از اردوگاه ها برای ایمن گذراندن شب. تجهیزات، سلاح و وسایل نقلیه شما ممکن است پیدا کنید و استفاده کنید تنها دوستان شما.
موفق باشید!



برچسب ها : ,,,

دانلود بازی اکشن اندروید Fury Cars

دانلود بازی اکشن اندروید Fury Cars

دانلود بازی فوق العاده اکشن Fury Cars برای سیستم عامل اندروید

پیشنهادی سایت امین-اندروید

سلام خدمت کاربران . امروز با یک بازی مهیج و اکشن و استراتژی یا همون استراتژیک Fury Cars در خدمت شما هستیم . این بازی سازندش استودیو بازی سازی : Sergey Petuhov .  ترکیبی منحصر به فرد از استراتژی و عمل! فرماندهی یک کاروان خودروهای سوء استفاده و درگیر شدن در ماشین های انفجاری با دشمنان واقعی. در این سفر پس از آخرالزمانی از زمین بتونه کاوش کنید. جمع آوری و ارتقاء قدرتمندترین اتومبیل ها و تبدیل شدن به بزرگترین جنگجو در جاده ها!

جهت دانلود بازی اندروید Fury Cars به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon

دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon

دانلود بازی RPG نقش آفرینی Lionheart: Dark Moon

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

برای اجرای بازی به اتصال اینترنت نیازمندید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی محشر با عنوان : Lionheart: Dark Moon در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : emerald city games هست .  بلند کردن و بازی با نام تجاری جدید RPG موبایل با گرافیک خیره کننده و انیمیشن! ارتش قدرتمند خود را از قهرمانان از طیف گسترده ای از شخصیت های شگفت انگیز و جانوران ساخت! مبارزه با جنگ های استراتژیک و داستان محوری به عنوان جمع آوری حیوانات خانگی، سنگهای قیمتی و معجون ها برای شکست دادن صدای زمزمه ها و راندن تاریکی!
بازگشت به جهان زیبا، جذاب و خطرناک شیرین قلب در تاریک ماه
هر قهرمان داستان خود را
همه آنها را جمع آوری کنید و قدرت خود را از سر راه خود به پیروزی بردارید!
The Vaultkeeper افتاده است و تاریکی دوباره باز می گردد. زمان برای نوه های خود، تیموتی و ناتالیا، برای راه اندازی یک سفر حماسی برای جمع آوری کلید و قهرمانان افسانه ای آزاد برای پیوستن به شما در جنگ است. بازگشت به جهان در مواجهه با Tactics Lionheart و کشف موارد جدید، از جنگل های عرفانی از خرابکاران تا ماسه های پر از Ibrim. بر روی کارفرمایان ترسناک مانند Koscha Deathless و قورباغه ی وحشتناک نگاه کنید، زیرا شما مبارزه می کنید نه تنها برای زنده ماندن، بلکه برای نجات بسیار ساختگی جهان!

جهت دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Tome of Heroes

دانلود بازی اندروید Tome of Heroes

دانلود بازی اکشن اندروید Tome of Heroes

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Tome of Heroes در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Pulciu . Tome of Heroes یک بازیکن واقعی در مقابل بازی پخش شده برای دستگاه های تلفن همراه است. این یک دنیای فانتزی است که در آن شما یک تیم از قهرمانان را در اطراف استراتژی خود که شما در حین مبارزه در عرصه در مقابل سایر مخالفان از سراسر جهان کنترل می کنید تعیین می کنید.
این بازی به اندازه کافی آسان است برای هر بازیگر، همچنین بازیکنان را با فرصت هایی برای بازی کردن و پاداش دادن به استراتژی های خود و واکنش های سریع ارائه می دهد.
حالت های جدید بازی، نقشه ها، قهرمانان و پاداش های بصری در به روز رسانی بازی های ماهانه رایگان ما منتشر می شود! اگر دوست دارید بازیکن رقابتی در مقابل بازیکن، شما باید Tome از قهرمانان را امتحان کنید!

جهت دانلود بازی اندروید Tome of Heroes به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Super Smashball

دانلود بازی اندروید Super Smashball

دانلود بازی اکشن اندروید Super Smashball

با افتخار برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اکشن اندروید : Super Smashball در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : PlayChemy .  در قلمرو مرده ها، شما باید راه خود را برای آزاد کردن روح خود سرزنش کنید. چرخش توپ سریع تر برای قدرت مخرب بیشتری. جمجمه فوق العاده هرگز سرگرم کننده نبوده است.این بازی ماجراجویی اکشن منحصر به فرد نیروی محوری فیزیک است. با استفاده از این مکانیک بازی سرگرم کننده جدید شما را از طریق جهان زیرزمینی سفر می کنید تا عمیق ترین اسرار را باز کنید و در نهایت توپ و زنجیری که شما را به هم متصل می کند.

جهت دانلود بازی اندروید Super Smashball به ادامه مطلب بروید
 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید The Deep: Sea of Shadows

دانلود بازی اندروید The Deep: Sea of Shadows

دانلود بازی اکشن اندروید The Deep: Sea of Shadows

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید The Deep: SEa of Shadows در خدمت شما هستیم در سبکی کاملا متفاوت ولی به نام اکشن . بازی خب اون اکشنی که فکر میکنید نیست یعنی اون اکشنی نیست که شما فقط در ذهنیتتون پاشیدن خون روی دیوار یا ... را دارا باشد . این بازی از استودیو بازی سازی مشهور و محبوب و کلان اندرویدی : DHX MEDIA INTERACTIVE هست .  یک جوهر تاریک مرموز، عمق اقیانوس را خفه می کند و موجوداتی را که در آن زندگی می کنند، فاسد می کنند، و نکتون ها به کمک شما نیاز دارند تا رمز و راز را از بین ببرند! در اولین بازی ماجراجویی اکشن بر اساس مجموعه تلویزیونی متحرک The Deep به عنوان مورچه و Fontaine به عنوان Aronnax خلبان خود بازی می کنید و سپس در کت و شلوار Knight عمیق تر می شوید. همانطور که شما کشف، شما خرابه های غرق شده روبرو می شوند و اسرار گمشده Lemuria را پیدا کنید! باز کردن توانایی های جدید قدرتمند برای شوالیه، و استفاده از آنها برای شکست نیروهای تاریک در محل کار!.ضربه تند وشدید زدن برای حرکت و استفاده از اسکنر خود را برای تحقیق در زندگی دریایی و امکان مصنوعات لمورایی. از توانایی های شوالیه های خود برای درمان سیلیف خراب شده استفاده کنید و نور و صلح را به عمق اقیانوس بازگردانید.

جهت دانلود بازی اندروید The Deep: Sea of Shadows به ادامه مطلب مراجعه کنید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید West Gangs - تبهکاران غربی

دانلود بازی اندروید West Gangs - تبهکاران غربی

دانلود بازی تیراندازی اندروید West Gangs - باند غربی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : West Gangs در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید: CHOU ENTERTAINMENT هست . بازی اکشن هست و کاملا سبک غربی داره و خیلی هم سبک تیراندازی داره . بازی از اون سبک هاست که اگر به سبک های تیراندازی علاقه داشته باشید خیلی واستون جذاب و مهیج هست . نکته قابل توجه در این بازی این است که باید برای خود تیم درست کنید و جزو قوی ترین تبهکاران شهر بشوید و با باند های تبهکاری دیگر دوئل ( Duel ) کنید و یکی از این گروه ها برنده نبرد ها باشد . شما میتوانید با کشتن تبهکار های دیگر از باندهای دیگر درآمد کسب کنید . با این درآمد هایی که کسب کردید میتوانید اسلحه های جدیدتری از فروشگاه ها تهیه و خرید کنید و ازشان استفاده بکنید . نکته قابل توجه دیگر در بازی این است که : در بین سالن ها و کوچه ها و بیابان ها میتوانید یک منطقه را برای دوئل خود با دیگران انتخاب بکنید .  انتخاب بزرگی، استخدام بازیکنان دیگر در باند خودتان، و شکست دادن دیگر افراد غیر قانونی از طریق دوئل سریع.
کسب درآمد و صعود از نردبان برای تبدیل شدن به قاچاقچی ترین مورد از هفته و کسب درآمد منحصر به فرد.
خنک کننده در سالن و انتخاب در میان مجموعه ای کامل از سلاح ها، سرقت ها، تفنگ ساچمهای، تفنگ برای مطابقت با سبک بازی شما.
از لحاظ فجیع تر، فضیلت بالاتر بر روی سر شماست! فقط بهترین اسلحه های جنگی زنده ماندن و راه خود را از طریق شهرت غرب قدیم راه می اندازند. اما بازیکنان می توانند انتخاب کنند که شما را در باند خود استخدام کنند و برای سهیم شدن در باند خود هزینه کنند

جهت دانلود بازی اندروید West Gangs به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Street Combat 2: Fatal Fighting - مبارزه مرگبار

دانلود بازی اندروید Street Combat 2: Fatal Fighting - مبارزه مرگبار

دانلود بازی مبارزه ای اندروید Street Combat 2 : Fatal Fighting

پیشنهادی سایت امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Street Combat 2 : Fatal Fighting در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید :HSGAME STUDIO CN هست . که فکر میکنم به خاطر اون CN آخرش یک استودیو چینی بازی سازی باشه . دقیق نمیدونم. آسان نیست که یک برنده در یک پیروزی وحشیانه باشد. اما حالا، آیا شما آماده هستید که تمام دشمنان مقابل شما را شکست داده و شکست دهید؟ در مواجهه با حملات مستمر مرگبار مخالفان، شما باید سلاح های خود را انتخاب کنید تا این گانگستر ها و خائنانی را به درس های تیزهوشان بسپارید. پیش بینی شده مبارزه بازی اکشن "مبارزه خیابانی 2: مبارزه مرگبار" را می توان به صورت رایگان دانلود کنید! جنگ های گوی خود را با سلاح های ویرانگر و مهارت های پر زرق و برق آغاز کنید.
"مبارزه خیابانی 2: مبارزه مرگبار" عاقبت "مبارزه خیابانی: جنگ کونگ فو" است. ما سطوح پرطرفدارتری با صحنه های جدید و بازی جدید اضافه کرده ایم که باعث می شود تا شما از این بازی اکشن فوق العاده بسیار لذت ببرید. شما شرکا و تله های مختلف را پیدا خواهید کرد و حتی می توانید از یک ماشین برای حمله به دشمنان خود استفاده کنید. فقط این جهان را کشف کنید و بسیاری از بازی های هیجان انگیز تر را پیدا خواهید کرد
شما ریو هستید، مردی که تمام عمرش پر از پاتو و داستان است. به خاطر بدهی پدرت به زندان افتاده اید. و حامله ها پس از جمله، خواهرش را مورد آزار و اذيت قرار دادند و باعث مرگ او شدند. حالا شما باید سلاح خود را بکشید و از مشت های خود استفاده کنید تا این گانگستر ها را بکشند! شروع انتقام خود را در حال حاضر!
شخصیت های فوق العاده، گرافیک خیره کننده، سلاح های سرد، گیم پلی بسیار جذاب، "مبارزه با خیابان 2: مبارزه با مرگبار" به ارمغان می آورد تجربه مبارزه بی سابقه ای برای شما! بهترین ضربه، ضربه زدن و ضربه زدن به دشمنان خود را با قدرت ویرانگر! تنها بهترین جنگنده می تواند ضرب و شتم و خراب کردن دشمنان خود را برای تبدیل شدن به نجات دهنده نهایی! کمپاهای بی پایان، حملات مرگبار پیوسته و نبرد هیجان انگیز شما را متوقف خواهد کرد تا بازی این بازی را متوقف کنید. شما باید با تعداد زیادی از دشمنان با حملات دزدان دریایی مرگبار مبارزه کنید. تنها یک بازمانده بین شما و مخالفان شما وجود خواهد داشت! در مواجهه با دشمنان مختلف با سبک های مختلف مبارزه از جمله تکواندو، موی تای، کونگ فو، بوکس، شما باید تمام این گانگستر ها و خائنانی را شکست داده و سر و صدا کنید! ارتقا قدرت حمله و قدرت دفاعی شما و یا باز کردن سلاح های ویرانگر جدید با سکه هایی که از هر جنگی دریافت کرده اید. در "مبارزه خیابانی 2: مبارزه مرگبار" شما همچنین می توانید خود را در اتاق تمرین آموزش دهید. شما می توانید گانگستر های بی پایان و خائنانی را شکست دهید و بکشید تا سکه ها و جوایز دیگر را کسب کنید! در حال حاضر، تبدیل شدن به قوی ترین جنگنده و کشتن تمام این گانگستر ها و خائنانی! با کنترل های ساده شما می توانید stunts شگفت انگیز و ضربات برای شکستن مخالفان خود را به طور ناگهانی شکست
اگر شما دوست دارید بازی و یا بازی اکشن، شما نمی توانید از دست ندهید بازی فانتزی آزاد بازی مبارزه با مبارزه آزاد است. "مبارزه خیابانی 2: مبارزه با مرگ" می تواند خاطرات دوران کودکی خود را از بازی بازیابی کند. طرفداران بازی در هنگام برخورد با گانگسترهای بی پایان و خائنانی تجربه ای برای مبارزه با پمپاژ خون خواهند داشت! لذت بردن از استفاده از قدرت ویرانگر و مهارت های خود را برای شکست دادن و سر و صدا کردن تمام مخالفان خود را به صورت کشنده!

جهت دانلود بازی اندروید Street Combat 2: Fatal Fighting به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Desire Path - مسیر دلیری

دانلود بازی اندروید Desire Path - مسیر دلیری

دانلود بازی اکشن و فکری اندروید Desire Path - مسیر دلیران

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : desire path در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Nanovation هست . یک استودیو متفکر با بازی هایی مخصوص کاربران متفکر و باهوش . شاید  در لحظه اول به عنوان بازی که به نام اکشن نوشته شده است بخندید . اما خب این بازی تلفیقی از سبک های اکشن و فکری هست . اکشن خاصی در بازی داره ولی %70 بازی بر پایه فکر و تفکر پایه گذاری شده است . مطمعن هستم شما هم میتونید مراحل سخت و نفس گیر این بازی رو رد کنید .  "مسیر دلخواه نشان دهنده کوتاه ترین یا آسان ترین مسیر حرکت بین مبدا و مقصد است".راهنمای مکعب خود را تا آنجا که می توانید بروید، در حالی که اجتناب از تله ها و موانع دیوانه مانند سنبله، buzzsaws، لیزر و بیشتر، در مسیر خود ادامه دهید! فعال کردن سوئیچ ها و خودتان کلون خود را برای جمع آوری دو برابر مقدار جواهرات!

جهت دانلود بازی اندروید Desire Path به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Viking Hunters - شکارچیان وایکینگ

دانلود بازی اندروید Viking Hunters - شکارچیان وایکینگ

دانلود بازی اکشن اندروید Viking Hunters - شکارچیان وایکینگ

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید : Viking Hunters - شکارچیان وایکینگ در خدمت شما هستیم . از استودیو نام آشنای : AppSoluteGames .  حشرات و خراش ها به باران تبدیل شده اند، غبار به جزایر قطبی عقب مانده است، این بار یک بار دیگر شکار می شود.
آماده سازی کشتی، تیراندازی خدمه. نبرد حماسی خواهد بود زیرا ما خدایان را در کنارمان داریم. هیولاهای غول پیکر از اعماق ظاهر می شوند تا تغذیه کنند، هرچند که عمیق در زیر امواج قرار می گیرند، قدرت و حیله گویی آنها بسیار مهیج است. ما گنجینه های ارزشمند خود را می گیریم و یا به زیبایی سقوط می دهیم.
مانند بسیاری از ما قبل از ما تلاش خواهیم کرد تا هیولاهای افسانه ای غریب را پیدا کنیم و به عنوان قهرمانان بازگردیم ... با این حال ممکن است کمی تمرین انجام شود.

جهت دانلود بازی اندروید Viking Hunters - شکارچیان وایکینگ به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Drant

دانلود بازی اندروید Drant

دانلود بازی اندروید به سبک اکشن Drant

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Drant از استودیو بازی سازی اندروید : TenTakel Aerobic در خدمت شما هستیم . بازی اکشن هست ولی نه اون اکشنی که فکرشو میکنید . درواقع یه جورایی هم سبک ماریو یا همان قارچ خور خودمون هست و نکته دیگر این هست که بازی سبک پلتفرمر داره که طرفداران کمی هم نداره ولی خب توی ایران طرفداران چندانی نداره .  یک اژدها کوچک توسط سنگ گلیم سنگ بزرگ فرو ریخت. آیا می توانید به او کمک کنید تا از آن خارج شود؟ بعد از این چه خواهد شد؟ در Drant بیایید!
در این بازی اکشن چالش انگیز شما باید از طریق سطوح مختلف بدون لمس هر چیزی پرواز کنید. هدف این است که پرونده ها را تنظیم کنید، سکه ها را جمع آوری کنید تا شخصیت های جدید را باز کنید و اسرار بسیاری را بیابید. سفر اژدها را از طریق فیلم های کوتاه بین دنیاهای مختلف دنبال کنید.

جهت دانلود بازی اندروید Drant به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید War Lord

دانلود بازی اندروید War Lord

دانلود بازی اندروید اکشن WAR LORD

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : WAR LORD - جنگ سالار . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : HawksGames هست که فکر میکنم این بازی در گوشه های سایت ما نمایان باشه و قابل رویت باشد .  زمان آن برای انجام اقدامات و انجام کارهای خوب برای مردم است. مبارزه با تروریسم را در بازی اول شخص با محیط واقعی وارد کنید. چرخش و مبارزه برای صلح و رفاه. با گرافیک زیبا، کنترل آسان و گیم پلی صاف، نخستین شخص بزرگ بازی را با سطوح مختلف بازی می کند. شجاعت ایستادن، مبارزه با تروریست ها و نجات جان دیگر فعالان عرصه های دستگیر شده توسط تروریست ها را تجربه کنید. سپس دنده و بازی نهایی اول شخص تیراندازی بازی با بسیاری از تیراندازی ها برابری میکند.

جهت دانلود بازی اندروید WAR LORD به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Cluckles'Adventure

دانلود بازی اندروید Cluckles'Adventure

دانلود بازی اکشن اندروید Cluckles'Adventure

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید:Cluckles'Adventure در خدمت شما هستیم.این بازی از استودیو بازی سازی اندروید Little Adventures . بازی در سبک اکشن هست ولی کیفیت خیلی بدی داره . این جوری که میگم منظورم این هست که اگر کسایی که با بازی های پیکسلی آشنایی ندارند یا اینکه اصلا علاقه ای به این سبک ندارند اصلا ارزش تست کردن نداره . فقط و فقط این بازی برای کاربران بازی های پیکسلی - Pixle Game ساخته شده است .  در آخرین بروزرسانی، بازي Drop Down بطور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است، به این ترتیب Cluckles به آسان تر از طریق سیستم عامل ها می تواند از بین برود. رفتار کشیدن پایین برای کشف سطوح مفید است، مخصوصا هنگام جستجو برای مناطق مخفی.
- رفتار لغزش پایین تنظیم شده است که حساس تر باشد.
- یک صفحه نمایش منو آموزشی اضافه شده است تا بهتر توضیح دهید که استفاده از drop-down استفاده شده، در واقع در تنظیمات> کنترل.
من بسیار مشتاق شنیدن هر بازخوردی که ممکن است در مورد رفتار لغزش پایین داشته باشید. اگر احساس کردید، لطفا به من یک ایمیل بفرستید و به من بگوئید که آیا شما فکر میکنید رفتار قطره ای بهتر است یا هنوز هم نیاز به کار دارد (از منوی اصلی در بازی به «اعتبارات> دکمه ایمیل» بروید).

جهت دانلود بازی اندروید Cluckles'Adventure به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Animelee - مبارزه بین حیوانات

دانلود بازی اندروید Animelee - مبارزه بین حیوانات

دانلود بازی اندروید مبارزه ای و اکشن Animelee - مبارزه بین حیوانات

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی امکان آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Animelee در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Sungrand هست . بازی در سبک مبارزاتی هست و حقیقتا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست . نکته قابل توجه این هست که : به طور مثال مبارزه بین دولفین و کروکودیل هست و این که مبارزه بین آن ها در آب انجام میشود .  اگر شما نمیتوانید مبارزه با بازی را به اندازه کافی دریافت کنید، سعی کنید کمی وحشی شوید! در Animelee، شما حق دارید که تسلیم شوید. می خواهید سریع بروید؟ برو روباه رفتن برای همه قدرت خارج؟ کروک شما را پوشانده است آیا می خواهید با رفلکس و مهارت به جای دکمه فشرده برنده شوید؟ جنگ می تواند یک نزاع تازگی بین حیوانات با سرعت بالا باشد یا یک بازی استراتژی میان استراتژی های آهسته و سنگین که می تواند در عرض چند ثانیه به پایان برسد. ببینید اگر شما می توانید اقدام شدید و combos بی پایان از Animelee رسیدگی کنید.
Tense، جنگ های ناگهانی لانه در انتظار شما.

جهت دانلود بازی اندروید Animelee به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Cat Quest

دانلود بازی اندروید Cat Quest

بازی برنده جوایز فراوانی از کشور های مختلفی شده است

دانلود بازی اندروید RPG - نقش آفرینی CAT QUEST

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندرودی : Cat Quest در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : The GentleBros . این بازی سبک نقش آفرینی داره و کمی هم در این بازی از اکشن - Action استفاده شده است . بازی گیم پلی نسبتا خوبی داره و اگر چند بار بازی کنید به سبکش آشنا میشید و از این بازی کاملا لذت میبرید و این رو هم اضافه کنم ما یکی از اولین منتشر کننده های این بازی بودیم و امیدوارم همین طور روزانه به پیشرفت خودمون ادامه بدیم و به علاوه این که شما هم از سایت ما حمایت بکنید . با تشکر .  پرش به یک ماجراجویی بزرگ از اژدها، سحر و جادو و گربه ها در کتک زدن Drakoth شر و خواهر گره خورده خود را! کاوش نقشه عظیم عظیم فالینارد، زندگی ریسک و اندام را به سیاه چال ها برای غارت حماسی کشانده و یک نخ را به یک کاراکتر خزنده از شخصیت ها در یک تجمع از مأموریت های جانبی تحمیل می کند.

بازی دارای جوایز بسیار زیادی شده است که نام میبریم:

"نمایشگاه Tokyo Game 2016 Indie"
"نمایشگاه یونایتد 2016"
"نمایشگاه جایزه جوایز 2017" Casual Connect 2017 "بهترین بازی موبایل در سال 2017"
"مبارزه با گربه Quest به طور کامل در زمان واقعی اتفاق می افتد و درخشان است سادگی آن. " - Kotaku

جهت دانلود بازی اندروید Cat Quest به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded

دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded

دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

این بازی به شدت فراوان پیشنهاد میشود

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه امروز با یک بازی عالی در خدمت شما هستیم با عنوان:red western dead reloaded از استودیو بازی سازی اندروید : ZULU . این بازی قطعا و حتما یکی از آن دسته بازی ها و سبک هایی می باشد که تمامی کاربران امین-اندروید و ایرانی گیمر به دنبال آن هستند . سبکی متفاوت با گیم پلی و گرافیکی جدید و نو آوری شده . شاید برخی با دیدن پوستر عکس و دیدن کلمه اکشن به یاد بازی Call OF Juarez - کال آف خوآرز بیفتند که بازی در بیابان های کالاهاری آمریکا اتفاق می افتاد و به سبک قدیمی آمریکا انجام می شد . همانطوری کی میخواستیم یعنی در آمریکا با آدم های وحشی و جنگجو!. سلام، گاوچران! به سالن خوش آمدید! غرب وحشی در انتظار شما است، پر از رمز و راز، ماجراهای و خطرات. دشمنان و دوستان، مشت زنی های مبارزه و عجله طلا داستان شما را خوشمزه تر خواهد کرد. این متنی که دیدید بخشی از داستان بازی بود . پس نتیجه میگیریم شما در نقش یک گاوچران یا همان وسترن های خودمان نقش ایفا میکنید . گیم پلی بازی همه را مجذوب خود کرده است . چیزی که بیشتر ما را خوشحال میکند این است که : این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد و ما مطمعن هستیم که این بازی در آینده ای نه چندان دور و یا شاید همین فردا این بازی به یکی از معروف ترین بازی های جهان شود . شاید هم جهان نه ولی در همین ایران خودمان بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

جهت دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Tiny Commandos - کماندوهای کوچک

دانلود بازی اندروید Tiny Commandos - کماندوهای کوچک

دانلود بازی اندروید Tiny Commandos - کماندوهای کوچک

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Tiny Commandos . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Tressor Game Studio .  کماندوهای کوچک یک بازی تیرانداز شخص ثالث برای آندروید است که در آن شما باید به مبارزه با انبوهی از بیگانگان در یک نبرد حماسی بپردازید. کهکشان در حال جنگ است و ما با یک حمله بیگانه رنج می بریم، ماجراهای زیادی را با سرباز حیوانات مورد علاقه خودمان زندگی می کنیم و به او کمک می کنیم که دنیا را نجات دهیم. آماده باشید تا از حمله بیگانه دفاع کنید و به سربازان حیوانات خود برسید میدان جنگ .

جهت دانلود بازی اندروید Tiny Commandos به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Dear Leader - رهبر عزیز

دانلود بازی اندروید Dear Leader  - رهبر عزیز

دانلود بازی اکشن اندروید Dear Leader - رهبر عزیز

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Dear LEader در خدمت شما هستیم. از استودیو بازی سازی اندروید : Uglysoft . این بازی خیلی سبک جالبی داره بر اساس موشک سازی های : کره شمالی صورت گرفته و داستان روند جالبی داره روی زندگی رهبر کره شمالی. سال 2011 است. رپ در حال آمدن است و جهان ناامیدی - یک رویداد است که منجر به آخرالزمان شیطانی خواهد شد. از تمام مکان های روی زمین، شیاطین تصمیم گرفتند از کره شمالی وارد شوند. با وجود اینکه بقای انسانها در تعادل حل شده است، زمان آن فرا رسیده است که کرۀ شمالی کره شمالی را ترک کند - رهبر عزیز، کیم جونگ ایل و شاهزاده جونگ یون باید کوشش کامل نظامی خود را برای مبارزه با شیاطین از جهنم درگیر کند. آیا کره شمالی کماکان از حمله حمایت می کند؟ آیا 2012 وجود خواهد داشت؟

جهت دانلود بازی اندروید Dear Leader به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Las Vegas City Gangster

دانلود بازی اندروید Las Vegas City Gangster

دانلود بازی سبک GTA اندروید Las Vegas City Gangster

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

این بازی پیشنهاد سایت امین-اندروید می باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Las Vegas City Gangster در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید: Ping9 Games . بازی خیلی خیلی شباهت داره به مجموعه بازی های جی تی آی - GTA اندروید و GAngstar Vegas . درواقع این بازی رو یه جورایی پیشنهادی گذاشتیم توی سایت.مطمعن هستم از این بازی خشونت وار و اکشن و تیراندازی نهایت لذت رو میبرید و با کامنت ها - نظرها ی خوبتون ما رو شاد و خوشحال میکنید .  خوش آمدید به شهر گناه جهان ... لاس وگاس در کویر Mojave، که با انرژی، کازینو 24 ساعته و گانگستر ها در حال غرق شدن است !!!
پرطمطراق ترین بازی سال 2016 در شهر وگاس است. همه ما عاشق شهر گناه هستیم (خوب، این بیشتر رابطه عشق / نفرت است - قلب و روح ما را دوست دارد وگاس؛ کبد و حساب بانکی ما آن را تحقیر می کند). اما برای پل فرانک ما، وگاس بسیاری از خاطرات بد را ترک کرده است. او با انتقاد از مافیا و گانگستر های متعدد وگاس روبرو است.
داستان:
فرانک همواره وگاس را دوست داشت و همه کارهای تحویل پیتزا را انجام داد، او یک دوست دختر داشت که یک رقصنده باشگاه نوار در نوار نوار بالا بود. آنها در سعادت زندگی می کردند، تا زمانی که فرانک به پیکا به یک کارگردان مشهور ظاهرا مافیا فرستاد، چیزی را دید که او به آن توجه نکرده بود.
برای این دیدار فرانک مجبور به پرداخت هزینه شد. مافیا با تمام قدرت هایش به سراغ او آمد و دستانش را در آغوش پلیس فاسد به مدت 20 سال به فرانک فرستاد. دوست دخترش نیز به باشگاه نوار مافیا محدود شده بود.
5 سال بعد فرانک از زندان آزاد شده است، بنابراین این بازی سفر و انتقام یک مرد عادی در برابر مافیا و جرایم سازمان یافته است. مربی بالا در شهر است و می خواهد کسی را که در مسیر او ایستاده است پاک کند.

جهت دانلود بازی اندروید Las Vegas City Gangster به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Vault Raider - roguelike dungeon crawler

دانلود بازی اندروید Vault Raider - roguelike dungeon crawler

دانلود بازی اکشن - پازلی اندروید Vault Raider - roguelike dungeon crawler

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Vault Raider - Roguelike Dungeon Crawler . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Dreamwalk Studios .  صدای ریدر یک کلاسیک گاه به گاه کلاسیک گاه به گاه مبتنی بر کاشی است، یک انگشت، زمان کشتن قاچاقچی سیاه چال!
به عنوان یک کوتوله، زمان می آید زمانی که شما باید برای شروع یک ماجراجویی و ترک شهر خود را در جستجوی طلا، شکوه .. و غذا. این یک سنت قدیمی است که چندین سال پیش تاسیس شده است: کسی که بیشترین طلا را به ارمغان می آورد، باید به عنوان دزد دریایی نهایی شناخته شود. در معرض غارهای تاریک و سیاه چال ها برای گرفتن تمام ثروت، اما فراموش نکنید که شکم خود را پر کنید. سواحل گنج را باز کنید تا طلا را غارت کنید، اسلحه های اسرار آمیز، معجون ها و ابزارهایی برای کمک به شما در رسیدن به سطوح عمیق تر، پر از هیولا های شریرانه و غارت بهتر.
این بازی فانتزی آزاد سیاه چال بهترین مناسب برای طرفداران: خزنده ها سیاه چال، RPG های گاه به گاه، RPG پازل، سیاه چال های خوش طعن، سیاه چال 2، mintedungeon minutequest، بازی های فانتزی rougelike / roguelite و بازی های رایگان ماجراجویی.

جهت دانلود بازی اندروید Vault Raider به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی Grand Theft Auto III جی تی آی 3 اندروید +مود

دانلود بازی Grand Theft Auto III جی تی آی 3 اندروید +مود

دانلود بازی Grand Theft Auti III جی تی آی 3 اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : GTA 3 یا همون GTA LIBERTICITY در خدمت شما هستیم که خیلی عالیه و از استودیو بازی سازی : Rockstar Games هست.حماسه جسورانه ای است که همیشه برای بازی های باز در جهان تغییر کرده است.
به شهر Liberty خوش آمدید. جایی که همه چیز شروع شد
Rockstar Games جشن 10 سالگرد یکی از تاثیر گذارترین بازی های تمام وقت. The Grand Theft Auto III که به طور قابل ملاحظه ای تحسین برانگیز است، به دستگاه های تلفن همراه می آید و زندگی عالم تاریک و تاریک Liberty City را به همراه می آورد. Grand Theft Auto III با یک دنیای باز و گسترده و متنوع، شخصیت وحشی از هر پیاده روی زندگی و آزادی برای کاوش در اراده، جنایات تاریک، جذاب و بی رحمانه را در نوک انگشتان خود قرار می دهد.
با صدای ستاره ای بازیگر، Grand Theft Auto III این بازی است که ژانر جهان را برای یک نسل تعریف می کند.

جهت دانلود بازی اندروید GTA 3 - جی تی آی 3 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Boxing Combat - بکس 2017

دانلود بازی اندروید Boxing Combat - بکس 2017

دانلود بازی بکس 2017 اندروید - Boxing Combat

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Boxing Combat 2017 در خدمت شما هستیم . جدید ترین و باحال ترین بازی ورزشی در رشته بکسی که دیدید .  راه خود را به سمت بالا بکشید و تاج را ببرید، در این همه اقدامات، بوکس و عنوان رزمی اول شخص. شخصیت خود را انتخاب کنید و آنها را در برابر انواع مبارزان انتخاب کنید، هر کدام با سبک منحصر به فرد خود، حرکت و قدرت و یا سلاح های خاص. گام به حلقه و کار خود را تا رتبه بندی. آیا می توانید همه آنها را شکست دهید و قهرمان شوید؟ با قدرت های مختلف و سلاح های مختلف از انواع مختلف دشمنان چالش برانگیز - اگر شما بخواهید پیروزی خود را پس از قرار دادن مهارت های خود در آزمون در عرصه نهایی بوکس.

برای دانلود بازی اندروید Boxing Combat به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Kingsman: The Golden Circle Games

دانلود بازی اندروید Kingsman: The Golden Circle Games

دانلود بازی اندروید Kingsman: The Golden Cricle Games

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Kingsman: The Golden Cricle Games در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی :NHN PIXLECURB CORP . همانطور که میدانید عنوان : Kingsman: The Golden Cricle Games نام یکی از برترین فیلم های قرن حاضر است و طرفداران بی شماری را دارد .  به عنوان نماینده شاهزاده خانم استخدام شوید! شما باید با تکمیل شبیه سازی مجازی مرلین، آموزش های خود را منتقل کنید. گری به کفشهای تخم مرغ، هری، روکی، مرلین و بسیاری دیگر، هر کدام با سبک، مهارت ها و ابزارهای خود، و جهان را از تهدیدات پنهانی که درون آن درهم می شکند، گام بگذارید.
ثابت کنید که آنچه را که می خواهید واقعی کنید شاهزاده خانم در Kingsman: بازی دایره طلایی، زندگی می کنند از بزرگترین جنگ Kingman در یک بازی با نام تجاری جدید بازی پازل!

جهت دانلود بازی kingsman:The GOlden Cricle Games به ادامه مطلب بروید
 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Frenzy Hero

دانلود بازی اندروید Frenzy Hero

دانلود بازی اندروید RPG - نقش آفرینی Frenzy hero

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

ممکن است بازی دیتا دار باشد (با خودش بازی دانلود شود) و بازی اینترنتی باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Frenzy Hero در خدمت شما هستیم . بازی نقش آفرینی و سه بعدی - 3D و کمی هم که نه خیلی اکشن - Action . بازی از استودیو بازی سازی : Flygames.Mobi هست . من از همینجا یک عذرخواهی به شما بدهکار هستم به دلیل این که بازی تست نشده و کاربران سردرگم شده اند . چون تست نکردیم نمیدانیم که این بازی آنلاین هست یا اینکه آفلاین . به هر حال حین نصب کردن اون متوجه خواهید شد. Frenzy Hero یک بازی RPG اقدام 3D است که شما می توانید تیم افسانه ای خود را از یک لژیون از قهرمانان ساخت و این چالش را. ترکیبات بی شماری برای PVP Arena، PVE Dungeons، محاکمات قهرمانانه، کارفرمایان جهانی، Huntts Bounty و Raids Guild. کاملا یک ماجراجویی است که نباید از دست بدهید.

برای دانلود بازی اندروید Frenzy Hero به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Iron Shield - سپر آهنین

دانلود بازی اندروید Iron Shield - سپر آهنین

دانلود بازی سوم شخص تفنگی - تیراندازی اندروید Iron Shield - سپر آهنین

بازی Iron shield برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

این بازی پیشنهاد سایت امین-اندروید میباشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید Iron shield - سپر آهنین در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : IronGamesCom . بازی سبک سوم شخصی داره . تفنگی هست یا به قول معروف Shoot - یا FPS است . بازی از طرف سایت ما پیشنهاد میشه ضمن اینکه با افتخار برای اولین بار در ایران این بازی رو گذاشتیم و امید است که بتونید لحظات دلچست و پرحالی رو با این بازی سپری کنید .  سپر آهن - تیرانداز سوم شخص. غرق در دنیای هیجان انگیز عملیات مخفی نظامی. "آهن سپر" - سازمان جهانی مبارزه با شبکه های تروریستی "Tech". ماموریت شما - نابود کردن اشیاء استراتژیک "Tech" در سراسر جهان. شما این فرصت را دارید که به عنوان شخصیت های مختلف از عامل جنون گمراه کننده به مزدور عضلانی بازی کنید. پایگاه "تکنولوژی" را برای تولید سلاح، مواد مخدر، آموزش تروریستی و غیره از بین ببرد. در زرادخانه شما همه چیز از تپانچه ها تا پرتابگرهای موشک است. خود را در دنیای باز غرق کنید، سناریوهای بسیار زیادی را برای عبور از ماموریت از حادثه ویرانگر به حالت خفیف به ارمغان خواهد آورد.

جهت دانلود بازی اندروید Iron Shield به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Chrono Clash - قبیله چرونو

دانلود بازی اندروید Chrono Clash - قبیله چرونو

دانلود بازی اندروید نقش آفرینی Chrono Clash - قبلیه چرونو

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

ممکن است بازی برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز داشته باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Chrono Clash در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی مشهور : Gamenami . فقط همون اول بگم این بازی از یکی از بازی های آسیایی در جهان هست که دقیق نمیدونم از کدوم کشور ولی 100% - صد در صد از کشور هایی همچون : چین - چین تایپه - هنگ کنگ - کره جنوبی - کره شمالی و دیگر کشور هایی که شبیه به زبان نوشتاری اونها دارند . داستان:
به عنوان جنگ عجایب باستانی همچنان به خشم، شهرت و ثروت وجود دارد؛ به خصوص برای یک گروه از مزدوران مانند شما.
رهبری یک تیم خود را در تماس های مختلف و نظارت بر تاکتیک های خود را. مدیریت منابع، باز کردن کلاس های جدید شغلی و پیدا کردن آثار قدرتمند برای تبدیل شدن به مشهور از طریق زمین Tevalles
بازی:
Chrono Clash تاکتیک RPG با یک سیستم مبتنی بر نوبه خود منحصر به فرد است که از زمان به عنوان یک منبع استفاده می کند. مهارت های قدرتمندی ممکن است آسیب بیشتری را متحمل شوند، اما برای بازپس گیری از باز شدن کاربر برای حمله بهبود می یابند.

برای دانلود بازی اندروید Chrono Clash به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Flip Knife 3D - تلنگر چاقو

دانلود بازی اندروید Flip Knife 3D - تلنگر چاقو

دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده - آرکید - Arcade - امتیاز Flip Knife 3D

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Flip Knife 3D - تلنگر چاقو 3 بعدی در خدمت شما هستیم . این بازی زیبا و جذاب از استودیو بازی سازی : Rooster Games هست که طرفداران فراوانی هم داره . بازی از سبک 3d - سه بعدی بهره مند هست و همین امر باعث شده این بازی یکی از جذاب ترین بازی های شبیه سازی چاقو باشد . در ضمن این اولین و بهترین بازی چاقو در جهان برای سیستم عامل های اندروید است ! شاید برایتان خنده دار باشد ولی این واقعیت است ! . بازی گیم پلی داره که واقعا لذت تمامی نداره و حس عالی داره که پیشنهاد میکنم تجربش کنید . شما ره میگذارم با متن ترجمه شده :  آماده شدن برای یک بازی در سطح نشست سطح اعتیاد!
سعی کنید این شبیه ساز چاقو با حداکثر گرافیک و پویایی فیزیک.
ده ها نوع مختلف از چاقوهای انتظار شما. جمع آوری همه و چالش با دیگر بازیکنان
بازی نوع در انتظار شما. دسته کوچک موسیقی جاز و بازی. اکنون به بازی بپیوندید و شروع به بازی کنید

برای دانلود بازی اندروید Flip Knife 3D به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی مبارزه ای اندروید 8Bit Fighters

دانلود بازی مبارزه ای اندروید 8Bit Fighters

دانلود بازی سبک پیکسلی - مبارزه ای اندروید 8bit Fighters

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکن خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : 8 bit fighers در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Zax ma . این بازی مبارزه ای است و به صورت 2 بعدی ساخته شده است و این بازی اگر اشتباهo نکنم پیکسل - pixel هست که در دنیای گیم بسیار طرفدار داره . امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید . شما را با ترجمه سایت گوگل همراه میکنم :

این بازی ترکیبی از عناصر بازی مانند میراث سمت اسکرول و 2D بازی های مبارزه. تصور کنید شما می توانید حرکت و combos را شیک تمام 2D بازی مبارزه در یک بازی اسکرول سمت کلاسیک را انجام دهد. بنابراین در حال حاضر دانلود کنید و مبارزان 8 بیتی است. با اسکرول سمت مراحل کلاسیک، مهارت های مبارزه بسیار جذاب و تن از بازیها، دشمنان غنی و دعوا رئیس ارضای هر پرنیان هاردکور. ویژگی ها - بیش از 20 مرحله مختلف در انتظار chanllenge خود را! - 8 شخصیت قابل پخش همراه با حرکت های مختلف منحصر به فرد و تکنولوژی! - ارتقا شخصیت خود را با حرکت های جدید و تکنیک های باز کردن قفل آنها! - دسته کوچک موسیقی جاز زنجیره قابل ویرایش و حرکت های خاص فراهم می کند امکانات بی نهایت! - آسان به کارشناسی کارشناسی ارشد سیستم های حمله که مناسب هر دو مبتدی و بازی مبارزه استادان! منتظر چی هستی؟ شود 8 بیتی! به یک جنگنده! الان بازی کن! ______________________________________________ 8 بیت Fithers رایگان برای دانلود و بازی است. با این حال، لطفا اطلاع داد که برنامه همچنین اجازه می دهد به شما برای خرید ارز مجازی (به نام "کریستال")، که همچنین می تواند توسط جمع آوری آنها در صحنه به دست آورد. برنامه اجازه می دهد تا به شما برای انتقال کریستال برای باز کردن توانایی که شما در بازی کمک کند. زبانهای پشتیبانی شده: انگلیسی و چینی این بازی ممکن است آگهی های شخص ثالث که شما را به یک سایت شخص ثالث تغییر مسیر خواهد شد. لطفا به من بازخورد برای ساخت بهبود به این بازی. زبانهای پشتیبانی شده: انگلیسی و چینی این بازی ممکن است آگهی های شخص ثالث که شما را به یک سایت شخص ثالث تغییر مسیر خواهد شد. لطفا به من بازخورد برای ساخت بهبود به این بازی. زبانهای پشتیبانی شده: انگلیسی و چینی این بازی ممکن است آگهی های شخص ثالث که شما را به یک سایت شخص ثالث تغییر مسیر خواهد شد. لطفا به من بازخورد برای ساخت بهبود به این بازی.

برای دانلود بازی اندروید bit fighters به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید 1.0.5 Big City Life : Simulator - زندگی در شهر بزرگ

دانلود بازی اندروید 1.0.5 Big City Life : Simulator - زندگی در شهر بزرگ

دانلود بازی Big City Life:simulator - بازی شبیه سازی شده زندگی در شهر بزرگ

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Big City Life در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Cactus Game Company که خالق بازی های معروفی همچون World of Derby و بازی Clash of Crime mad san andreas که شبیه سازی شده بازی gta 5 - gta san andreas بود که به صورت کم حجم در آورده بود . این بازی قطعا یکی از بازی های شبیه سازی شده به زندگی هست که واقعا بهتون پیشنها میکنم که این بازی جذاب و عالی رو دانلود کنید . سبک خاصی داره بازی و حس خیلی عالی رو بهتون الغا میکنه .  پسر جوان به یک شهر بزرگتر آمد، جایی که او با مشکلات بقا مواجه شد، چون شهر بزرگ نیاز به فرصت و پول بیشتری دارد. او در مشاغل مختلف کار می کند، تجربه تازه ای می گیرد، کار را تغییر می دهد. با تلگراف پیتزا، حذف زباله، او کار جدید و پیچیده تر را تسلط می دهد. در این مرحله، همه چیز فقط در زندگی جدید خود در یک شهر بزرگ آغاز می شود. اگر چه این سان آندریاس و لوس سانتوس نیست، اما شما مجبور نیستید از همه خسته شوید
ما به طور منظم Big City Life: Simulator را با توجه به پیشنهادات شما به روز می کنیم. فراموش نکنید که یک بررسی را ترک کنید!
این یک بازی در سبک Grand Theft Auto است، مانند . GTA SAN ANDREAS میباشد . زمان آن است که یک شهر بزرگ را فتح کنیم و خود را در تمام شکوه خود نشان دهیم. برای تبدیل شدن به معروف، شما توسط سلاح، تیراندازی و ترک پلیس کمک نخواهید کرد. راه خود را با یک کارگر ساده شروع کنید و نردبان شغلی را حرکت دهید. تعداد زیادی از وظایف، ماموریت ها، چرخ های شیب دار در بازی Big City Life: Simulator.

برای دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده big City Life به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 FPS 2.7.2a + مود

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 FPS 2.7.2a + مود

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 v2.7.2a

این بازی به شدت پیشنهاد میشود (حتما دانلود کنید)

بعضی از مراحل بازی نیازمند اینترنت است و بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای ایران هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید : Modern Combat 5 در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی مشهور و بسیار جهانی و بزرگ : Gameloft. همون اول کار میریم سراغ سبک بازی: بازی سبک FPS داره یا به قول معروف و همگانی FPS. خیلی ها این بازی رو حتی با مجموعه بازی های call of duty مقایسه میکنند.بدون شک این بازی بهترین بازی اندرویدی در سبک FPS-SHOOT هست . این بازی میلیون ها طرفدار در سرتاسر جهان داره و در مارکت گوگل پلی : امتیاز 4.8 از 5.0 نمره را کسب کرده است و حدود 100 ها میلیون دانلود داشته است که یکی از پردانلود ترین و بهترین بازی های جهان (در گوشی های موبایل) هست.بازی بسیار گرافیک چشم نوازی داره و همانطور که عرض کردم بعضی چیز هاش کپی CALL OF DUTY هست ولی قطعا به بازی call of duty نمیرسه . به چند دلیل : زیرا این بازی برای گوشی موبایل ساخته شده است و گوشی موبایل قدرتش هنوز به اون قدری نرسیده که بخواد با کامپیوتر رقابت کنه و دلیل دیگش هم موتور بازی سازی هست و تا اونجایی که میدونم CALL OF DUTY موتور خاص و مخصوص خودش رو داره و خودش موتور رو ساخته و موتور گیم انجین اختصاصی هست و اگه اسمشو درست نام ببرم فک میکنم اسمش: Foreskan باشه حالا دقیقا یادم نمیاد و حضور ذهنی ندارم.> "کنترل شارپ، گرافیک چشمگیر" - Pocket GamerStep به عنوان آخرین قسط در بهترین سری FPS بار دیگر برای بازی تیرانداز بار دیگر! یک جوخه ایجاد کنید، دوستان خود را اضافه کنید و مهارت های فردی و تیم خود را در برابر جوخه های دیگر در جنگ چند نفره پویا تست کنید. سپس به یک دنیای در معرض هرج و مرج گام بردارید و راه خود را از یک موقعیت دشوار پس از دیگری بیرون بیاورید تا معشوقتان را کشف کنید که سعی دارند جهان را به شلاق تبدیل کنند. مبارزه مدرن 5 از کنترلر بازی HID پشتیبانی می کند. Moga Pro همچنین در حالت B (حالت HID) پشتیبانی می شود.

برای دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Noblemen:1896

دانلود بازی اندروید Noblemen:1896

دانلود بازی اندروید Noblemen:1896 - مردان نوبل 1896

این بازی به شدت پیشنهاد میشود - (این بازی جذاب را از دست ندهید)

دیتا با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 460 مگابایت دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید به سبک اکشن : مردان نوبل 1896 - Noblemen در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی مشهور : Mohican Lab هست . این بازی تا کنون در گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5.0 نمره را کسب کرده است و بنا بر دلایلی از تعداد دانلود این بازی بی خبر هستیم. بازی از سبک هایی بسیار هیجان انگیز است که اگر این بازی را از دست بدهید قطعا شما عقب افتاده هستید! به جرات میتوان گفت این بازی یک سبکی و نوآورانه میباشد. سال 1896 است و جنگ آغاز شده است ... به راستی، نیروهای امنیتی توسط قاتل سوار بریده می شوند. در فاصله، آتش بطری، به عنوان یک تانک Steam Tumber پمپ، آتش توپ خود را می کشد. تیم Gatling Gatling شما یک آتش سوزی را از بین می برد و یک تیم دشمن را مانند گندم بریده است. پشت سر شما هواپیمای کلاس بالادستی Frigate شما را قبل از رها کردن حلزون خود از حمایت از آتش اطمینان می بخشد. مواد غذایی
* واقعیت متداول منحصر به فرد 1896!
* مبارزه تیرانداز شدید - در مقیاس بزرگ مقابله!
* مبارزه با توپ، تفنگ، موشک، قایق، سواره نظام، قلعه، و بیشتر!
* کمپین نوآورانه - برنامه ریزی حملات خود را از بالا، سپس مبارزه و منجر به جنگ در این زمینه!
* مقیاس باور نکردنی - تماشا به عنوان قلعه انفجار میدان جنگ از راه دور، بالن هواپیما بالادست، و جنگ افزارهای آهن مجهز پشتیبانی از ارتش خود را از ساحل! * * "پرش در / پرش "گیم پلی - استاد هاردکور تیرانداز گیم پلی، و یا فعال کردن نبرد خودکار و تماشای مبارزه ها، بدون استرس!
* جمع آوری و استفاده از کارت های قدرتمند نبرد برای تغییر جزر و مد نبرد!
 

برای دانلود بازی اندروید Nobleman:1896 به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Ninja Assassin: Shadow Fight

دانلود بازی اندروید Ninja Assassin: Shadow Fight

دانلود بازی اندروید Ninja Assasin:Shadow Fight - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Ninja Assasin : Shadow Fight در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Little Fox Games . این بازی در تاریخ 9 شهریور 1396 در جهان منتشر شد و باز هم با افتخار برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این بازی را منتشر کردیم.بازی به معنی نینجای قاتل : مبارز سیاه است . بازی به سبک اکشن - پلتفرمی هست .  ممکن است که ویژگی های این بازی بسیار ساده باشند ولی در کمال تعجب بسیار این ویژگی ها اعتیاد آور میباشند. این بازی به شما لحظات هیجانی و تجربه غیرمنتظره ای را ارائه میدهد. شما میتوانید توانایی های خود را با استفاده از طلاها و سنگ های جمع آوری شده در مبارزه با دشمنان خود و طبیعت ارتقاء بدهید تا در مراحل بالای بازی به مشکل نخورید و آهنگ خود را با بازی هماهنگ بکنید. شما باید از تله ها حرکت کنید تا تمام دشمنانی که قصد کشتن شما را دارند متوقف کنید. بازی بسیار سخت است و شما میتوانید خود را به یک استاد حرفه ای تبدیل نمایید. بازی مراحل بسیار زیادی دارد که درباره آن در ادامه مطلب صحبت خواهیم کرد.شما میتوانید این بازی را به صورت رایگان از سایت پرطرفدار امین-اندروید دانلود کنید.

برای دانلود بازی اندروید Ninja Assasin : Shadow Fight به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی آنلاین COntra City اندروید

دانلود بازی آنلاین COntra City اندروید

دانلود بازی اندروید آنلاین CONTRA CITY ONLINE - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی آنلاین میباشد و برای اینکه به طور همیشگی این بازی را اجرا کنید به اینترنت نیاز دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : CONTRA CITY ONLINE در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Edkon Games GMBH که در تاریخ 9 شهریور 1396 برای اولین بار در ایران این بازی در سایت ما منتشر شد. بازی آنلاین هست و برای اجرای همیشگی آن به اینترنت نیاز دارید. بازی به سبک FPS هست یا همون بازی های تیر اندازی و یکی از بهترین ویژگی هاش رو میشه ویژگی : رقابت در سرتاسر جهان با دوستان خود نام برد . در این بازی انواع لباس هایی رو که دوست دارید میتونید انتخاب بکنید و یکی دیگر از ویژگی هاش این هست که میتونید شخصیت خودتون رو انتخاب کنید به طور مثال : میتونید شخصیت هایی نظیر : کماندو - گانگستر - نظامی - رپر - دوچرخه سوار و ده ها نوع دیگر که در به روزرسانی های جدید اضافه میشوند یا در خود بازی وجود دارند . در واقع وظیفه شما در این بازی این هست که : باید خودتون رو رئیس شهر بکنید به معنی دیگر : شما باید قدرت رو در دست بگیرید (اون هم با زور و بازو). وسایل تجهیزاتی بسیار زیادی وجود داره مانند : انواع سلاح های مدرن مانند : کتانا - اژدهای کویر - AK47 یا همون کلاشینکف - پرتاب موشک. در این بازی میتونید مانند تمامی بازی های استراتژیک آنلاین قبیله و یا همون اتحاد خود را ایجاد کنید و با بقیه به رقابت بپردازید.

برای دانلود بازی اندروید Contra City Online به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید GTA VICE CITY 1.0.7

دانلود بازی اندروید GTA VICE CITY 1.0.7

دانلود بازی جی تی آی GTA VICE CITY اندروید

برای بازی حدود 1.5 گیگ فضای خالی نیاز دارید

دیتا بازی با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 1گیگابایت دارد

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید. امروز با عنوان بازی اندروید : GTA VICE CITY - جی تی آی در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی : Rockstars Games هست که تمامی گیمر های عزیز این شرکت محبوب رو میشناسند و در واقع شروع موفقیت های جی تی آی - GTA از عنوان بازی های GTA شروع شد که تا به امروز جدید ترین نسخه اش GTA V بوده است که بین گیمر ها محبوبیت فوق العاده خاصی را دارد. این بازی در مارکت محبوب گوگل پلی : با قیمت 4.99$ فروخته میشود اما ما به رایگان برای کاربران ایرانی این بازی را منتشر کرده ایم. بازی نمره 4.2 از 5.0 را کسب کرده است و حدود 5 میلیون دانلود در سرتاسر جهان داشته است. بازی داستان های متعددی دارد: ولی جزیات کلی این است که شما یک خلافکار بسیار حرفه ای هستید که در کار قاچاق مواد مخدر تا فروش اسلحه هستید. نگاهی به سبک و داستان بازی: به شهر خودتان خوش آمدید! بازی در سال 1980 به بعد اتفاق می افتد.شما به تازگی از زندان آزاد شده اید و برای خرج و مخارج خود مجبور هستید که ماموریت هایی برای کله گنده های این شهر انجام بدهید. ولی اصل کار این است که : قتلی در کار نباشد. از سرقت ماشین و موتور گرفته است تا سرقت پول از بانک.  بازی با گرافیک و وضوح بسیار بالایی است و به طور عامیانه میتوان گفت : بازی بسیار باحال است.اگر شماهم از طرفداران مجموعه بازی های GTA VICE CITY هستید به شما پیشنهاد میشود این بازی را انجام بدهید. راستی یه چیز دیگه : آیا میدانستید این بازی قابلیت وصل شدن دسته را دارد؟ یعنی شما میتوانید با وصل کردن کابل USB دسته خود به گوشی خود با دسته هم بازی کنید یا حتی با کیبورد های مخصوص که میتوانید واقعا لذت خاصی را کسب کنید. امین-اندروید پیشنهاد میدهد که این بازی جذاب و پرتنش را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی اندروید GTA VICE CITY به ادامه مطلب بروید

 

اگر از طرفداران بازی جی تی آی - GTA هستید . برای دانلود بازی GTA SAN ANDREAS که نسخه دیگری از بازی GTA است اینجا کلیک کنید

 

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Quantum Siege

دانلود بازی اندروید Quantum Siege

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد - دانلود بازی آنلاین Quantum Siege اندروید

بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن به اینترنت نیازمندید

دیتا بازی با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 470 مگابایت دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : دانلود بازی اندروید Quantum Siege در خدمت شما هستیم. این بازی از استودیو بازی سازی : Armada InterActive هست که در 4 روز پیش این بازی رو منتشر کرد و خوشبختانه باز هم برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید این بازی منتشر شد.بازی داستان بسیار عالی دارد و میتوان گفت بهترین بازی جاه طلب و اوج جاه طلبانه است . امکانات متعددی داره این بازی به طور مثال و نمونه : باید در زمان سفر کنید یا این که امکانات PVP - که به مبارزه دو بازیکن معروف هست میتوان نام برد. بازی از امکان 3d - سه بعدی ساخته شده که این روز ها در اوج تکنولوژی هستیم و الان بازی های 3 بعدی بسیار بسیار روی بورس بازی سازان هست. بازی واقعا ارزش دانلود کردن داره. شما در این بازی نقش یک رهبر و راهبرد و ناجی بالقوه زمین رو دارید که باید از بشریت محافظ کنید . بازی سبک نقش آفرینی - RPG داره و معمولا این بازی ها بازی های آنلاین هستند که در این بازی هم بازی آنلاین است و برای اجرای اون به اتصال اینترنت به هنگام اجرای بازی نیازمندید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید 1.6.0 Blazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter Strike

دانلود بازی اندروید 1.6.0 Blazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter Strike

دانلود بازی اندروید Blazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter Strike

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد . به زودی شاهد سودجویی سایت های ایرانی هستیم!

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی اندروید اکشن Blazing Sniper در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Happy Fish . این بازی آفلاین است و به شما میتوانیم قول بدهیم بازی به زودی غولی در سراسر جهان خواهد شد. و ما توانستیم که این بازی را برای اولین بار در ایران و پس از گوگل پلی این بازی را منتشر کنیم. چون شما لایق بهترین ها هستید! . امیدوارم که بتوانیم در آینده رابطه بهتری با کاربران سایتمان بر قرار بکنیم.این بازی داستان بسیار عالی دارد و نکته ای که بسیار برای کاربران اهمیت دارد این است که بازی در یک مکان فقط اتفاق نمی افتد بلکه در مکان هایی به مانند: رشته کوه های بلند - جنگل هایی با خاک های حاصل خیر - دریای مدیترانه و ... بازی به نحوی که عالی هست اصلا زبان ما قاصر از تعریف از جزیات بازی هست . در واقع به شما قول میدهیم که از دانلود این بازی ناراحت و اندوهگین نمیشوید و بلکه هزاران بار هزاران بار مارا ستایش خواهید کرد!!!

برای دانلود بازی اندروید  به ادامه مطلب برویدBlazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter Strike

توجه توجه! شما لایق بهترین ها هستید!



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی Gods Wars 4: Arise of War God اندروید

دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی Gods Wars 4: Arise of War God اندروید

دانلود بازی اندروید Gods war 4 - برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

بازی آنلاین است و برای اجرای بازی به اینترنت نیاز مندید(هنگام بازی اینترنت روشن باشد)

کسب امتیاز 4.4 از 5.0 و حدود 500  هزار دانلود در گوگل پل از استودیو بازی سازی:YCG GAME

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه. امروز با عنوان بازی آنلاین - نقش آفرینی Gods War 4 در خدمت شما هستیم.این بازی در  این ماه در گوگل پلی و مارکت های دیگر منتشر شد و توانست آمار بسیار عالی : 4.4 از 5.0 نمره و حدود 100 هزار تا 500 هزار دانلود را کسب کند. بازی آنلاین هست و ایرانی های زیادی در این بازی هستند . پس احساس تنهایی نمیکنید. اگر نمیدونید بازی های RPG چی هستند توضیح میدم: مخفف role playing game رو میگند. و معمولا در 90% مواقع این بازی ها آنلاین هستند و بدون اینترنت نمیتونید بازی کنید. در واقع به فارسی به این بازی ها بازی های نقش آفرینی هم میگویند. یعنی شما باید در این بازی ها ایفای نقش کنید و خودتون رو اثبات کنید و در رتبه های برتر قرار بگیرید. بازی از استودیو بازی سازی YCG GAMES هست که این بازی تجربه های اولش نیست و طبق گفته سازنده شکست های متعدد و فراوانی در انتشار بازی ها داشته است و این اولین تجربه حرفه ای این تیم بازی سازی هست.داستان بازی داستان خیلی طولانی هست و در این متن گنجایش نوشتن ندارد . معمولا تمامی بازی های نقش آفرینی از متن های طولانی و داستان های طولانی استفاده میکنند که باعث جذابیت بازی خواهد شد.

برای دانلود بازی اندروید GODS WARS 4: Arise of War God به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی نقش آفرینی جنگ آشپزها - Chef Wars اندروید

دانلود بازی نقش آفرینی جنگ آشپزها - Chef Wars اندروید
دانلود بازی اندروید Chef Wars - برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید - اولین بازی سبک RPG - نقش آفرینی آشپزی

بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن نیاز به اتصال اینترنت دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید به سبک نقش آفرینی - RPG با عنوان: Chef Wars - جنگ آشپز ها در خدمت شما هستیم و ضمن این که این بازی از استودیو بازی سازی : MindCake Games هست . این بازی اولین بازی در جهان به سبک آشپزی در سبک نقش آفرینی یا همان RPG هست . این بازی در این مدت کم کاربران بسیار زیادی به خودش جلب کرده و برای این که ما اولین سایت در ایران بودیم که این بازی رو منتشر کردیم به همین دلیل فکر نمیکنم اصلا ایرانی در این بازی وجود داشته باشه و شما باید از همین امروز با اشتراک گذاشتن این بازی از سایت امین-اندروید توجه ها رو به این بازی جلب کنید. نگاهی کوتاه به داستان و سبک بازی : رستورانتو درست کن . سرآشپز - خدمت کار - پیشخدمت و همه و همه رو استخدام کن تا معروف بشی . باید خودتو بین این همه رستوران و آشپز بکشی بالا و مشتریات زیاد بشن تا درآمد بیشتری کسب کنی.  همه ی شهر های جهان رو به تسلط خودت در بیار تا غذاهایی که از شهر های مختلف جهان جمع کردی مخلوطی از بهترین غذاها بشه.......

برای دانلود بازی اندروید Chef Wars به ادامه طلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اکشن Ninslash اندروید

دانلود بازی اکشن Ninslash اندروید

دانلود بازی اندروید سبک اکشن Ninslash - برای اولین بار در ایران و دومین بار در جهان

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید Ninslash درخدمت شما هستیم در سبک اکشن که طرفداران خودش رو داره. بازی کیفیت فانتزی داره و میشه گفت از کیفیت موسطی برخوردار هست . این بازی از استودیو بازی سازی نام نا آشنای : Pelya منتشر شده است و حدود 1000 تا 5000 دانلود داشته است و نمره ی 4.3 از 5.0 نمره را کسب کرده است که آمار خوبی رو با این بازی از خود به جای گذاشته است. بازی از هر نظر در شرایط خوبی هست و ضمن این که از دو بخش آنلاین و آفلاین تشکیل شده است و کاربران اگر اینترنت نداشته باشند میتوانند از طریق منو-Menu بازی با ربات سیستم بازی کنند ولی سطحش به سطح کاربران آنلاین نمیرسد. برخی معتقدند این بازی از دو سبک اکشن و آرکید برخوردار است ولی هنوز به نتیجه قطعی هیچ سایت خارجی نرسیده و دلیلش هم همین تنوعاتی که در بازی وجود دارد هست. امیدوارم با این بازی لحظاتی شما سرگرم بشید.

برای دانلود بازی اندروید NinSlash به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی موتور و ماشین سواری Jil Jung Juk اندروید

دانلود بازی موتور و ماشین سواری Jil Jung Juk اندروید

دانلود بازی اندروید Jil Jung Jok - سبک بازی : موتور سواری  در خیابان ها - اکشن

برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

این بازی بر اساس فیلم Jil Jung Jok و سه شخصیت Jil - Jung - Jok ساخته شده است (محصول کشور هند)
سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه امروز با عنوان بازی اندروید:Jul Jung Jok در خدمت شما هستیم که سبکی موتور سواری در خیابان ها و اکشن را با خود دارد.این بازی از استودیو CMGT هست . بازی محصول کشور هند هست و به دلیل علاقه زیاد مردم هندوستان به فیلم Jil Jung Jok این بازی ساخته شد و در سال 2016 فیلم Jil Jung Jok پرفروش ترین و پرمخاطب ترین فیلم هندوستان شد. بازی سبک جالبی داره و گیم پلی بسیار بسیار عالی داره و میدونم که حین بازی بسیار لذت میبرید. در این بازی خلاقانه امکانات خلاقانه ای هم وجود دارد و به طور مثال: هنگام رانندگی موتور میتوانید تیر اندازی کنید. در بازی با سکه هایی که به دست می آورید میتوانید اسلحه های خود را تقویت و وسیله نقلیه خود را ارتقاء و عوض کنید و یکی از نکته های مثبت بازی همین است که همیشه آپدیت دارد و هیچوقت بازی تمامی ندارد.

برای دانلود بازی اندروید Jil Jung JUk به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Mortal Kombat X 1.13.0+دیتا+نسخه مود(بی نهایت)+گیم پلی(تریلر)-برای تمامی پردازنده ها

دانلود بازی اندروید Mortal Kombat X 1.13.0+دیتا+نسخه مود(بی نهایت)+گیم پلی(تریلر)-برای تمامی پردازنده ها

بنام الله ||| ما جزو اولین سایت هایی بودیم که این نسخه را ارائه کردیم ||| درخواستی

درخواستی دوست عزیز امیر حسین (عضو کانال تلگرامی) telegram.me/amin_androidx

سلام امروز یک بازی پیشنهادی بسیار بسیار عالی قرار دادیم به نام Mortal Kombat X Version 1.13.0 که تا امروز که من این پست رو واستون قرار دادم آخرین نسخه (نسخه نهایی تا به امروز) است.این بازی بسیار هیجان انگیز هست که تا کنون در گوگلی پلی استور(فروشگاه گوگل پلی) :  حدود 50 میلیون دانلود داشته است و امتیاز 4.5/5 را داشته است. که این خود یک آمار بسیار بزرگی است که همه را جذب میکند که دانلود کنند. من امروز به شما این بازی را پیشنهاد میدهم و به شما می گویم اگر این بازی را دانلود نکنید 100% ضرر کردید و از تکنولوژی روز اندروید عقب مانده اید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,

Metal Squad 4.0.3+MOD-دانلود بازی اندروید سرباز فلز+تریلر رسمی بازی

Metal Squad 4.0.3+MOD-دانلود بازی اندروید سرباز فلز+تریلر رسمی بازی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه و شاد و خرم باشید.امروز با عنوان بازی:Metal Squad 4.0.3+MOD-دانلود بازی اندروید سرباز فلز+تریلر رسمی بازی در خدمتتون هستیم.سازنده این بازی شرکت معروف: Sora Game است که حتما برای دهه 60 و 70 های بازی باز بسیار نام آشناست.حتما آن هایی که گوشی های موبایل با سیستم عامل جاوا و سگا یا پلی استیشن 1 داشتند نام این بازی را فراموش نخواهند کرد. این بازی جزو معروف ترین بازی های جهان شده بود در زمان خودش(در زمان پلی استیشن 1 - سگا - گوشی های موبایل با سیستم عامل جاوا). یک بازی به سبک اکشن است که با تیراندازی در آن آمیخته شده است. این بازی حدود 5 میلیون دانلود و امتیاز 4.3/5.0 را در گوگل پلی استور کسب کرده است. سرباز کوچکی در دنیا وجود دارد که میخواهد عدالت را با جواب دشمنان انجام دهد. و آن جواب چیست؟جواب آن است که : دشمنان را بکشید و از بین ببرید. شما در این بازی موظف هستید که به رئیس آخر بازی (شرور جهان) برسید و اورا از بین ببرید و جهان را به صلح دعوت کند و با کشتن رئیس بد جهان<جهان در آرامش قرار میگیرد. این سرباز مقام سرجوخه(جوخه) را دارد و همینطور در مراحل بعدی باید پیشرفت کنید و سلاح های خودرا به پیشرفت برسانید و به هرچه راحت تر از قبل دشمن را از پای در بیاورید. این بازی دارای اکشن خوبی است و سن نیاز برای این بازی +12 سال است. برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی Real Steel HD 1.37.6+MOD+Data اندروید+نسخه بی نهایت بازی+تریلر رسمی بازی

دانلود بازی Real Steel HD 1.37.6+MOD+Data اندروید+نسخه بی نهایت بازی+تریلر رسمی بازی

دانلود بازی اندروید Real Steel HD V1.37.6+MOD+DATA+نسخه بی نهایت+دیتا+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما قرار گرفت ||| ویژه

کسب امتیاز 4.2 از 5.0 نمره و حدود 500 هزار دانلود در سراسر جهان

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون هرکجا که باشید عالی باشه.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی Real Steed HD برای اندروید در خدمتتون هستیم.این بازی یک بازی پرطرفدار از شرکت هست.RBE هست.که این بازی فیلمش منتشر شده بود در سال 2011 که با استقبال جهانی مردم روبه رو شد و برای همین شرکت این فیلم تصمیم گرفت که بازی این فیلم پرطرفدار رو هم منتشر کنه که بازهم در بازیش بسیار نمره ی خوبی کسب کرد.داستان بازی از این قرار است:قهرمانان به دنیا می آیند ولی از جهان نمیروند.این قهرمانان رباتانی هستند که برای نجات بشریت ساخته شده اند.مبارزه ای انجام دهید با ربات های شرور تا جهان در آرامش کامل باشد.زئوس(پادشاه ربات جهانیان) بسیار بد است و شما وظیفه دارید رئیس شرور خودرا از بین برده و بازهم جهانی پاک و با صلح و آرامش بسازید.این بازی ممکن است که جنگی بین ربات ها باشد ولی از سبک های بوکس هم استفاده شده است و برای همین است که این بازی برای گوشی های اندروید جذاب است.من زیاد تایپ نمیکنم و دوست دارم شما به ادامه مطلب بروید و از این بازی لذت بخش لذت کافی را برده و درآخر از نظرات خوبتان مارا آگاه سازید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود Gangstar Vegas v3.2.1c – بازی گانگستر وگاس اندروید (آفلاین)

 دانلود Gangstar Vegas v3.2.1c – بازی گانگستر وگاس اندروید (آفلاین)

بنام الله ||| ما جزو اولین کسانی بودیم که بروزرسانی(آپدیت) را قرار دادیم ||| ویژه

باسلام خدمت تمامی کاربران محترم و عزیز ارزشمند سایت امین-اندروید امروز بازی به سبک جی تی آی (GTA) با عنوان گنگستر وگاس(GangStar Vegas) که از شرکت بزرگ گیملافت(GameLoft) پدید آمده است. اگر امین-اندروید را قبول دارید ما این بازی را جزو بازی های پیشنهادی سایت قرار دادیم.من خودم به شخصه عاشق بازی هایی هستم که در شهر دوربزنیم و مردم را داغان کنیم!!! و دقیقا این بازی همانچیزی است که دنبالش هستیند و هستم!!!

برای اطلاعات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی ماجراجویی دکستر 2 - Dexter 2 اندروید

دانلود بازی ماجراجویی دکستر 2 - Dexter 2 اندروید

دانلود بازی اندروید ماجراجویی Dexter 2 - برگرفته از سری فیلم های دکستر

دیتای بازی با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 164 مگابایت دارد

برای اجرای این بازی حد اقل به RAM +512 نیازمند است

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی مهیج و ماجراجویی Dexter 2 درخدمت شما هستیم.این بازی از استودیو بازی سازی : Ecko Code هست . بازی دکستر برگرفته شده از سری فیلم های Dexter هست که در قرن 19 تا 20 طرفداران بی شماری داشت.شرح کوتاهی درباره بازی Dexter 2 اندروید: شما در نقش پلیس هستید.برای آرامش شهر خود دست به کارهای خطرناکی میزنید.در این راه ممکن است کشته شوید.بازی دارای عناصر کاراگاهی و ماجراجویی هست که این نوع بازی ها در نوع خودش دارای طرفدار های زیادی است.مراحل این بازی سعی شده با شبیه سازی کامل و 100% انجام بشه و تمامی مراحل این بازی و حتی شخصیت های بازی شبیه سازی کامل به فیلم معروف Dexter 2 هست.در واقع اگر شما مجموعه فیلم های Dexter2 رو دیده باشید رد کردن و انجام دادن مراحل برای شما کار سخت و دشواری نخواهد بود.این بازی دارای گرافیک بسیار بسیار عالی هستش که میتونیم برای توضیح راحت تر گرافیک اون رو با عنوان بازی Maxpayne اندروید مقایسه کنیم و حتی سبک و قرن و ساختار بازی ها در یک سال اتفاق می افته که در نوع خودش نکته جالبی هست.اگر علاقه مند به بازی های ماجراجویی و جناحی و پلیسی هستید امین-اندروید به شما پیشنهاد میکنه که عنوان بازی Dexter 2 اندروید رو از دست ندهید.
 

برای دانلود بازی اندروید Dexter 2 به ادامه مطلب بروید.

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اکشن Warhammer 40,000:Carnage اندروید

دانلود بازی اکشن Warhammer 40,000:Carnage اندروید

دانلود بازی آنلاین اندروید Warhammer 40,000:Carnage

این بازی آنلاین بوده و برای اتصال همیشگی به بازی به اتصال همیشگی اینترنت نیاز مندید + این که دیتای بازی برای هدر نرفتن حجم و احتمال این که خرابی پیش بیاید با خود بازی دانلود میشود.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون خوب باشه. امروز با عنوان بازی آنلاین اندروید Warhammer 40,000:Carnage درخدمت شما هستیم  . این بازی از کمپانی roadhuse game هست که موفق ترین بازی این شرکت همین بازی هست که با میلیون ها دانلود در سراسر جهان که حدود: 1میلیون است مواجه شده است. شرح بازی: با دشمنان فرازمینی بجنگید و با خدایان و نیمه خدایان به رقابت و جنگ بپردازید. وضعیت موجود جهان اصلا جالب نیست.جهان به قهرمان های زیادی نیاز دارد . یکی از آن ها شما هستید. بازی از فضاهای بسیار جالبی ساخته شده است که قدرت اصلی این بازی قدرت Lighting - رعد و برق هست که قطعا حین بازی از فضای اون لذت میبرید.

برای دانلود بازی اندروید Warhammer 40,000:Carnage به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود آخرین نسخه بازی فوق العاده Combat Squad اندروید

دانلود آخرین نسخه بازی فوق العاده Combat Squad اندروید

دانلود بازی اکشن - آنلاین جوخه انتحاری  Combat Squad اندروید

بازی آنلاین بوده و برای اجرای همیشگی آن به اتصال همیشگی اینترنت نیازمندید و ممکن است حین بازی موارد مورد نیاز بازی دانلود شوند!

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی Combat Squad که یک اثر کاملا فوق العاده از شرکت A-33 Studio هست در خدمت شما هستیم. این بازی یک بازی سوم شخص فوق العاده است که کمتر بازی با این کیفیت برای اندروید ساخته شده است.توضیحاتی درباره ی داستان بازی:حال وقت نبرد است. نبردی تاکتیکی با دشمنان.از فرماندهان سرپیچی نکنید و خودتان فرمانده ای جدید بسازید. در تاکتیک ها و استراتژی های مختلف خودتان تصمیم گیری بکنید و باعث شوید شما پیروز کننده ی جنگ بین دشمن خونین باشید.کنترل نبرد دشمن را در دستان خود بگیرید و نگذارید وارد حریم خصوصی مرز شما بشوند و با امکانات و اسلحه هایی که در دست دارید سیلی محمی به دشمنان خود بزنید!.................

برای دانلود بازی Combat Squad اندروید به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
.