تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

بازی اندروید Monster Hunter Style RPG به زودی در غرب منتشر میشود

بازی اندروید Monster Hunter Style RPG به زودی در غرب منتشر میشود

 پروژه اژدها، توسط شرکت تابعه Sega، goGame، در سراسر جهان به یک چلپ چلوپ تبدیل شده است و با توجه به اعلامیه مطبوعاتی که اخیرا دریافت کرده ایم، به 1 مورد در فروشگاه App Store و Google Play در ماه ژوئن دست زدیم. کاملا مطمئن نیستم که چگونه این کار را انجام داد، چون فقط در آسیای جنوب شرقی موجود است، اما بازی در بخش RPG فروشگاه App در لائوس در حال حاضر 1 است، بنابراین ما فقط می گوییم که به اندازه کافی خوب است و حرکت می کند.
نقطه است، ما فکر می کنیم طرح اژدها بسیار مناسب است. آن را می بیند که شما به عنوان یک شکارچی قهرمان در پادشاهی فانتزی Heiland بازی می کنید. اژدهای بد تمام حیوانات را در هیولند به هیولاها تبدیل کرده است و شغل شما برای شکار آنها است.

 بله، این یکی دیگر را در هیولا شکارچی، با گیم پلی است که بیشتر آشنا است. کشتن هیولا، استفاده از قطعات خود را برای ساخت تجهیزات، استفاده از این تجهیزات برای کشتن سخت تر هیولا، و غیره تا زمان خواب.
بسیاری از حالت ها، چند نفره، چت، گرافیک رنگارنگ. با توجه به این انتشار مطبوعات، این "سرگرم کننده ترین است که شما می توانید با یک انگشت داشته باشید."
اگر شما می توانید یک لحظه فکر کردن در مورد لذت داشتن با یک انگشت را برای یک ثانیه متوقف کنید، می توانید برای پروژه اژدها در Google Play پیش ثبت نام کنید. این بازی در ابتدای ماه اکتبر در سراسر جهان خواهد بود.



برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
[-Text3-]
.