تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL 2.1.0 + مود

دانلود بازی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL 2.1.0 + مود

دانلود بازی ورزشی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL

این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید skilltwins football در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : HELLO THERE AP . این بازی در مارکت محبوب گوگل پلی : کمتر از 5 دانلود داشته و امتیاز 5.0 از 5.0 نمره را کسب کرده است که امری طبیعی برای اینگونه بازی ها میباشد .  بازی SKILLTWINS FOOTBALL GAME 2 در نهایت در اینجا وجود دارد! در حال حاضر با بیش از 10.000 سطح!
پس از نزدیک به 10 میلیون دانلود از بازی اصلی، با هزاران بررسی 5 ستاره، موفقیت بین المللی در نهایت می شود عاقبت.
بازی به عنوان مشهور جهان Duot Freestyle "SkillTwins" یوسف یعقوب، بهترین تماشاگر در سراسر جهان به عنوان هدف شما برای رسیدن به 10 میلیون طرفدار و کسب غنای حماسی است.
ShowTime!
بازی بیش از 10.000 سطح به عنوان شما سفر جهان
استفاده از زمان و خلاقیت برای مدیریت موانع به چالش کشیدن و مهارت از مخالفان. شما اهداف باور نکردنی و اهداف مشخص را در سطوح شگفت انگیز تری کچشب به عنوان مکان های شگفت انگیز مشاهده می کنید؛
ایالات متحده آمریکا، چین، استرالیا، مالزی، مصر، ایتالیا، ژاپن، آفریقای جنوبی، انگلستان، هندوستان و بسیاری دیگر!
SKILLTWINS SKILLTWINS WITH MOCAP TECHNOLOGY
قفل کردن و انجام 25 مهارت منحصر به فرد مانند دوقلوهای انجام شده - ثبت شده در یک استودیوی Motion Capture با Jakob Josef برای گرفتن احساس واقعی و واقعی SkillTwins
کشف جاده از مهارت های مهارت
به دانستن Jakob جوزف برای واقعی، به عنوان شما باز کردن قفل درست داستان ها و فیلم های منحصر به فرد از زندگی SkillTwins
سفارشی کردن مهارت های با موارد CRAZY
تغییر مدل مو، لباس، لوازم جانبی، footballs، مخالفان بیشتر! SkillTwins یک قایق در حالی که مهارت می پوشند؟ یا کلاه کوسه را حمل کنی؟ با یک کلبه طلایی مطمئن!
سبک های شخصی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید. به راحتی می توانید اهداف مهارت های حماسی خود را ثبت کنید و نشان دهید که همه چیز را می دانید که باید شماره ی یک باشد.
بلند کردن صدای موسیقی EPIC
لذت بردن از موسیقی متن عالی در بازی، و یا در حزب و یا هر کجا که شما از طریق Spotify می خواهید!
دانلود کنید و تبدیل شدن به بهترین معلم در جهان! آن را نشان می دهد!

جهت دانلود بازی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی آنلاین اندروید Spirit Run: Multiplayer Battle

دانلود بازی آنلاین اندروید Spirit Run: Multiplayer Battle

دانلود بازی آنلاین اندروید Spirit Run: Multiplayer Battle

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

با قابلیت آنلاین بازی کردن

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Spirit Run: Multiplayer Battle در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : RetroStyle Games هست . بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد یعنی یک بازی ران - RUN برای اولین بار درجهان هست یه جورایی .  پیوستن به مسابقات دراماتیک جهان در جهان اجرای روحیه
مبارزه و پیروزی حماسه در زمان واقعی مسابقه، به دست آوردن روح دوستان و دشمنان خود را
کمک به فرزندان خود را - برای دفاع از معبد آزتک از آخرالزمان
مراقب باشید، گول زدن کشتن مار ها، پرش از تله های خطرناک فرار کنید، از fireballs فرار کنید - مهارت های خود را به ما نشان دهید!
از قدرت های قدرتمند و جادوگرهای خنده دار برای رقابت با دیگر بازیکنان استفاده کنید.

جهت دانلود بازی اندروید Spirit Run: Multiplayer Battle به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Speed Gods - خدایان سرعت

دانلود بازی اندروید Speed Gods - خدایان سرعت

دانلود بازی ماشینی اندروید Speed Gods - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : خدایان سرعت - Speed Gods در خدمت شما هستیم در سبک بازی های ترافیکی . لازم به ذکر است که بگیم این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : IM3 GAMING inc .  خداحافظی بازیکنان را به دنیای اتومبیل های سریع و حتی شهرهای سریعتر انتقال می دهد. خدایان سرعت به بازیکنان اجازه می دهند از طریق یک جهان که مونتانا فرانسه را با عشق خود به هنر دوست دارد. شغل های رنگی خلاقانه، شهر های بی نظیر و فریم ورک های فرانسوی فریم را برای این بازی هیجان انگیز که حواس خود را می گیرد، تنظیم می کند. این بازی سریع ء تنظیم می شود که بزرگترین نسخه ما در مقیاس بزرگ است.

جهت دانلود بازی اندروید Speed Gods به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Overground

دانلود بازی اندروید Overground

دانلود بازی Overground برای اندروید

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Overground در خدمت شما هستیم در سبکی پازلی - معمایی و فکری . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Tap Up هست . Overground یک بازی موبایل است که در آن شما توانایی نشان دادن اراده، چابکی و صبرتان را نشان می دهید.با شش سطح با پیچیدگی کاملا متفاوت آشنا شوید.آماده باشید تا به جهان از احساسات جدید، راه های هوایی و هواپیماهای تند و تند بپیوندید.

جهت دانلود بازی اندروید Overground به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Secret Files 2: Puritas Cordis

دانلود بازی اندروید Secret Files 2: Puritas Cordis

دانلود بازی فکری و معمایی اندروید Secret Files 2: Puritas Cordis

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

 ما توصیه می کنیم بازی بر روی دستگاه های با 1 گیگابایت رم و یا بیشتر اجرا شود. لطفا سطح جزئیات گرافیکی را در منوی گزینه در صفحه عنوان تنظیم کنید اگر برنامه به درستی کار نکند و یا قبل از شروع بازی برای پاک کردن حافظه، دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید.

 فایل های مخفی 2: Puritas Cordis نیاز به حداقل Android 4.1 (Jelly Bean) و بالاتر دارد و بر روی دستگاه هایی با RAM 1 گیگابایت یا بیشتر اجرا می شود. به عنوان یک برنامه کامل حق بیمه، خرید اولیه دسترسی به تمامی محتوا و ویژگی ها را فراهم می کند - هیچ قسمت مالیاتی یا سایر IAP ها وجود ندارد.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Secret Files 2:Puritas Cordis در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Animation Arts Creative Gmbh هست. [بازی کامل! هیچ EPISODES! فایل های مخفی 2: Puritas Cordis: نینا و مکس بازگشت به صفحه لمسی در پیگیری مجموعه سری فایل های مخفی. عاقبت طولانی پیش بینی نخستین خود را در فروشگاه Play جشن می گیرد و به طور کلی به روز رسانی می شود. نسخه موبایل همراه با گرافیک HD جدید، معماهای بهبود یافته، صدای اضافی و انیمیشن های جدید است!] فوران آتشفشانی، زمین لرزه ها، سونامی ... جهان در آستانه فاجعه است. آیا آنها تصادفات تصادفی هستند، نتایج تغییرات آب و هوایی و یا جهان در مورد پایان دادن به؟ همانطور که نینا Kalenkow و حداکثر متوجه می شوند که تمام این وقایع توسط یک پیامبر قرون وسطایی پیش بینی شده اند، آنها عمیقا به این اسرارها کشیده می شوند. نینا و ماکس باید در سراسر جهان سفر کنند، زیرا معلوم است که فاجعه جهانی در راه است. آیا اسناد طولانیمدت را در پاریس می توان از تحقیقات خود حذف کرد یا آیا این راه حل در یک مجتمع معبد اندونزیایی یافت می شود؟ و راز تاریک جامعه Puritas Cordis چیست؟ مسابقه دراماتیک با زمان شروع می شود.

جهت دانلود بازی اندروید Secret Files 2: Puritas Cordis به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Radial-G:Racing Revolved

دانلود بازی اندروید Radial-G:Racing Revolved

دانلود بازی مسابقه ای اندروید Radial G:RACING REVOLVED

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه. امروز با عنوان بازی اندروید:RADIAL G:RACING REVOLVED در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Tammeka Ltd. این بازی به سبک مسابقه ای هست . شما باید فرمانبر یک سفینه فضایی باشید حالا نمیدونم دقیقا سفینه هست یا چیز دیگه . به هر حال بازی سبک مسابقه ای داره و شما باید سعی کنید در این مسابقات اول بشوید. آیا می توانید سریعترین بازی را در VR انجام دهید؟ جایزه منتقدان، Radial-G: مسابقه رولولد به روز دوری می آید.به کابین خلبان یک کشتی مسابقه مربوط به آینده بروید و مسیرهای ضد گرانش را به عنوان آغاز جنگ آغاز کنید. Radial-G در مسابقات مبارزه ای با حرکات کامل غوطه وری را ارائه می دهد که شامل چرخش ها، جهش ها، تقسیم و مسابقه منحصر به فرد منحصر به فرد است.

جهت دانلود بازی اندروید Radial-G:RACING REVOLVED به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Sonic Forces: Speed Battle

دانلود بازی اندروید Sonic Forces: Speed Battle

دانلود بازی ران - Run اندروید Sonic Forces: Speed Battle

پیشنهادی سایت امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با بازی Sonic Forces: SPeed Battle در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی SEGA که قطعا و حتما باهاش خاطرات فراوانی دارید . همون طور که میدونید سازنده این بازی همون سازنده کنسول قدیمی بازی SEGA هست و منتشر کننده بازی های قدیمی هست . قطعا شما هم سونیک اثری متفاوت رو در جهان رو به یاد می آورید . همون بازی که سالهاست در خاطرات پیر و جوان باقی مانده است . این دفعه این بازی با سبک ران یا همان RUn دویدنی در خدمت شما هست مثل بازی SUbwayr Surf .  فورا مسابقه و رقابت با بازیکنان واقعی از سراسر جهان است. با حداکثر سرعت دویدن، خرد کردن و مبارزه با راه خود را از طریق مخالفان واقعی در جنگ های چهار بازیکن در زمان واقعی است. جمع آوری و استفاده از سلاح ها در مسابقه و رها کردن آنها برای به دست آوردن لبه برای پیروزی!
رقابت به عنوان صوتی خارپشت، دم، امی، قلاب، سایه و بیشتر! باز کردن و ارتقاء شخصیت ها و سلاح های جدید برای ساختن تیم نهایی.

جهت دانلود بازی اندروید Sonic Forces: Speed Battle به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Recharge RC

دانلود بازی اندروید Recharge RC

دانلود بازی مسابقه ای ماشین اندروید ReCharge RC

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید: Recharge RC در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Hondoune Games . بازی از بالا نمایش داده خواهد شد و گیم پلی متفاوتی داره و خیلی پیشنهاد نمیشه . وسیله نقلیه خود را سفارشی کنید، آهنگ های نژاد بسیار خود را ایجاد کنید، آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و دوستان خود را با تابلوی چند نفره و ناهمزمان چند نژاد تطبیق دهید!
راه خود را به ReCharge RC هدایت کنید! با استفاده از سفارشی سازی وسیله نقلیه بی حد و حصر، به اشتراک گذاری آهنگ آنلاین با یک فروشگاه در حال رشد، مدیران آنلاین آنلاین برای هر مسیر، حتی کسانی که شما ایجاد می کنید، و چند نفره ناهمگام اجازه می دهد شما را به مسابقه روح هر ورودی رهبران! لذت بردن از فیزیک واقع بینانه که خطوط بین بازی و شبیه سازی را خنثی می کند و اجازه می دهد تا روبرت ها و جانبازان به طور یکسان شادی را تجربه کنند که مسابقه RC است!

جهت دانلود بازی اندروید Recharge RC به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی محبوب اندروید 8 ball Pool - بیلیارد آنلاین

یکی از محبوب ترین بازی های جهان و بهترین بازی بلیارد جهان

بازی قابلیت آنلاین بازی کردن را دارا است

نسخه مود شده و مگامود قرار داده شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : 8 Ball Pool در خدمت شما هستیم . همون طور که میدونید این بازی یکی از پردانلود ترین و محبوب ترین بازی ها در جهان هست . مخصوصا بهترین بازی بیلیارد در جهان هم هست . این بازی از استودیو بازی سازی : MiniClip هست که تخصصش انتشار بازی هایی به زبان انگلیسی هست . بازی در مارکت گوگل پلی: امتیاز 4.5 از 5.0 را کرده است و نکته قابل توجه این است که حدود 1 میلیارد دانلود داشته است و از این بین 11 میلیون نفر رای داده اند. بازی سه بعدی - 3 بعدی هست و همین باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی شده است که امروزه جزو محبوب ترین بازی ها در جهان میباشد.
8 Ball Pool یک بازی استخر برای آندروید است که به شما امکان می دهد تا در سراسر جهان از طریق اینترنت در بازی های مبتنی بر نوبت بازی کنید تا ببینید چه کسی بهترین است.
بازی در 8 Ball Pool بسیار شبیه به هر یک از دیگر است بازی استخر از انگشت خود برای هدایت نشانه استفاده می کنید و آن را به جلو بکشید تا توپ را در مسیری که می خواهید قرار دهید. از آنجا، باید تلاش کنید و حریف خود را با پیروی از قوانینی که از جیب اول ساخته شده است، بکشید - توپهای راه راه یا جامد را بکشید.
هنگامی که شما برنده بازی می شوید، سکه ها را برنده خواهید شد. شما می توانید از آن سکه های خارج از بازی برای خرید ارتقاء مختلف برای نشانه خود استفاده کنید. در ابتدا، آن خواهد بود چوب ساده است، اما به زودی شما می توانید چیزهای جدید اضافه کنید تا سبک واقعی خود را به مسابقه یو پی اس اضافه کنید.
8 Ball Pool یک بازی استخر با گیم پلی جامد است، جایی که می توانید در برابر دوستان فیس بوک خود بازی کنید یا تصادفی مخالفان در اینترنت. این بازی دارای گرافیک عالی و خوبی است.

جهت دانلود آخرین نسخه بازی اندروید 8 ball Pool به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید India Vs Pakistan هندی ها مقابل پاکستانی ها

دانلود بازی اندروید India Vs Pakistan هندی ها مقابل پاکستانی ها

دانلود بازی ورزشی کریکت اندروید INDIA VS PAKISTAN

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : India Vs Pakistan در خدمت شما هستیم . همون طور که میدونید هندی ها و پاکستانی ها دشمنی دیرینه ای دارند مخصوصا در ورزشی کریکت که ورزش محبوب آن ها است .  آیا شما آماده هستید تا با بزرگترین رقابت های ورزشی در تمام دوران روبرو شوید؟ این هند مقابل پاکستان است - بازی با فشار بالا و هیستری متهم شده است! از سازندگان بازی های موفق مانند Power Cricket T20 و Champs World Cricket، یکی دیگر از بازی های آتشین - هند و پاکستان است.
در پاکستان در مسابقات حماسی از پاکستان استفاده کنید. انفجار چهار و شش نفره به غلبه بر مخالفان. هلیکوپتر محبوب و عکس های جرقه ای را برای کمک به هند به پیروزی بزرگ برسانید. نبرد رقبا نهایی در زمین های خانگی و تورهای بین المللی. برخی از مسابقات نمادین را با فیلترهای خاصی که شما را در زمان حمل می کنند را تحمل کنید. بت در هیجان ترین بازی ها از جمله جام جهانی در 4 دهه گذشته بازی کرد. ضربات برجسته ای را به دست آورید و تبدیل به یک افسانه در سراسر جهان شوید. پاکستان را به صورت رایگان از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

جهت دانلود بازی اندروید India Vs Pakistan به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Blocky BEAST MODE Football

دانلود بازی اندروید Blocky BEAST MODE Football

دانلود بازی اندروید سبک RUN(ران - دویدن) Blocky BEAST MODE(R) Football

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : فوتبال آمریکایی در سبک دویدن در خدمت شما هستیم که میشه : Blocky BEAST MODE FOOTBALL که 4 روز هست این بازی منتشر شده و با افتخار برای اولین بار در ایران این ابزی رو منتشر کردیم و امیدوارم با استقبال خیلی خوبی مواجه بشه و شما هم بتونید از این بازی لذت ببرید. راش، مانور، و راه خود را از طریق دفاع در حالت کامل BEAST (R) به عنوان NFL در حال اجرا بازگشت Marshawn لینچ، در این بازی سریع در حال اجرا! راندن زمین فوتبال را به عنوان شما اجرا، به مقابله و سر و صدا از طریق دفاع، با تعداد زیادی از سرگرم کننده و طنز است . بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Full Fat است.

برای دانلود بازی اندروید Blocky BEAST MODE به ادامه مطلب بروید

 

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Boxing Combat - بکس 2017

دانلود بازی اندروید Boxing Combat - بکس 2017

دانلود بازی بکس 2017 اندروید - Boxing Combat

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Boxing Combat 2017 در خدمت شما هستیم . جدید ترین و باحال ترین بازی ورزشی در رشته بکسی که دیدید .  راه خود را به سمت بالا بکشید و تاج را ببرید، در این همه اقدامات، بوکس و عنوان رزمی اول شخص. شخصیت خود را انتخاب کنید و آنها را در برابر انواع مبارزان انتخاب کنید، هر کدام با سبک منحصر به فرد خود، حرکت و قدرت و یا سلاح های خاص. گام به حلقه و کار خود را تا رتبه بندی. آیا می توانید همه آنها را شکست دهید و قهرمان شوید؟ با قدرت های مختلف و سلاح های مختلف از انواع مختلف دشمنان چالش برانگیز - اگر شما بخواهید پیروزی خود را پس از قرار دادن مهارت های خود در آزمون در عرصه نهایی بوکس.

برای دانلود بازی اندروید Boxing Combat به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Master Rider

دانلود بازی اندروید Master Rider

دانلود بازی ماشینی اندروید Master Rider

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Master Rider در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : PlayPax Games هست . این بازی 2 بعدی هست و خیلی سبک جالبی داره و کمی هم در بازی از تصاویر و طراحی های Pixel - پیکسلی به کار گرفته شده است . بازی از نظر گرافیک در سطح متوسط و از نظر گیم پلی در سطح خوب یا این که خیلی خوب است . قطعا اگر شما این بازی را انجام بدهید پشیمان نخواهید شد .  شگفت انگیز بازی اعتیاد آور هیولا کامیون با گرافیک HD. از طریق تمام موانع برای رسیدن به سطح پایینی رانندگی کنید. با 100 چالش عالی. از آن لذت ببریدجلوگیری از تمام موانع در راه خود، کنترل کامیون هیولا خود را با فیزیک به دلیل کامیون به گزاف گویی، رانش و تایر به عنوان رانندگی واقعی! بازی خیلی توضیحات خاصی رو دارا نیست و امیدوارم که در این بازی لذت ببرید

جهت دانلود بازی اندروید Master Rider به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Temple Run 2 1.39.3 - فرار از معبد 2

دانلود بازی اندروید Temple Run 2 1.39.3 - فرار از معبد 2

دانلود بازی اندروید Temple Run 2  - فرار از معبد

یکی از پرطرفدارترین بازی های اندروید در جهان

پیشنهادی سایت امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید Temple Run 2 در خدمت شما هستیم . اون هم با عنوان : دانلود آخرین نسخه بازی اندروید Temple run 2 که میشه نسخه Temple Run 2 1.39.3 که آپدیت هایی جدید اعمال شده . فعلا قصد نداریم نسخه مود شده رو بزاریم . میدونم همه شما با این بازی آشنایی دارید و 100% - صد در صد یک بار این بازی رو تجربه کردید و از اون لذت بردید . اما خب همیشه این بازی در حال آپدیت دادن جدید است و همیشه نسخه ی بعدی بهتر از نسخه ی قبلی است و این اثبات شده برای تمامی گیمر های این بازی است پس قطعا این نسخه از بازی که جدید ترینش هم هست با دیگر نسخه های قدیمی که بازی کردید زمین تا آسمان فرق داره و پیشنهاد میشه که این بازی جذاب رو دانلود کنید. Temple run 2 قسط بعدی در سری Endless Runner است. موفق ترین و محبوب ترین مجموعه در تاریخ (قسمت مشت بیش از 170 میلیون بار دانلود شد). این دقیقا فرمت اصلی را ارائه می دهد که مکانیک بازی بسیار شبیه آن است، در حالی که تعدادی افزونه جالب اضافه می کند.
از جمله ویژگی های جدید موجود در Temple Run 2 معرفی موانع و قدرت های جدید است، نگه داشتن بازیکن بیشتر به همه چیز هشدار که در اطراف آنها قرار دارد. علاوه بر این، شما می توانید هر زمان که بخواهید قدرت یواس بی را فعال کنید، علاوه بر این یک عنصر استراتژی اضافی را در ترکیب اضافه کنید.
یکی دیگر از توسعه های جالب در Temple Run 2 این است که اکنون هر کدام از شخصیت های زیادی که می توانید انتخاب کنید دارای خاصیت خاص خود هستند توانایی ها، به این معنی است که شما می توانید هر یک از آنها را به نوبه خود کارشناسی ... پس از آنها از قبل خریداری شده البته.
گرافیک نیز به طور قابل توجهی در مقایسه با قسط اول بهبود یافته است. نمایش بهتر شخصیت و مناظر جذاب تر و بافت فقط برخی از چیزهایی هستند که در نگاه اول قابل توجه است.
Temple Run 2 یک بازی واقعا سرگرم کننده است، جایی که شما می توانید ساعت ها و ساعت ها پریدن، لغزش و از بین بردن تمام موانع است که معترضان شجاع ما باید در جهت نجات جان خودشان از فرار استفاده کنند.
Temple Run 2 یک سطح جدید در جنگل می گیرد
این روزها کلمات دونده بی پایان کاملا مترادف Temple Run 2. هر دو این عاقبت و بازی اصلی زندگی می کنند تاریخ بازی های موبایل است و نباید فراموش شود، هرچند به سختی می توان گفت که گیم پلی ساده آنها امروز به همان اندازه سرگرم کننده است. این بازی تتمی برای گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی فقط سطح جدیدی را به دست آورد که به راحتی تغییر می کند: جنگل های از دست رفته، جنگل های بارانی با خطر.
ادامه مطلب
Temple Run 2 یک سطح جدید در جنگل می گیرد
این روزها کلمات دونده بی پایان، تقریبا مترادف Temple Run 2. هر دو این عاقبت و بازی اصلی، تاریخ زندگی بازی موبایل را زنده می کنند و نباید فراموش شوند، هرچند که سخت است که گیم پلی ساده آنها امروز به همان اندازه سرگرم کننده باشد . این بازی تتمی برای گوشی های هوشمند و تبلت ها فقط سطح جدیدی را به دست آورده است که به خوبی آن را تغییر می دهد: جنگل های از دست رفته، یک جنگل بارانی خطرناک است.

برای دانلود بازی اندروید Temple Run 2 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Hovercrash

دانلود بازی اندروید Hovercrash

دانلود بازی مسابقه ای اندروید HoverCrash

بازی HoverCrash برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون خیلی خوب باشه . امروز باعنوان بازی اندروید:Hovercrash در خدمت شما هستیم که به سبک مسابقه ای ساخته شده است . این بازی شما را میتواند از خیلی خستگی ها نجات دهد . در کل نسب به حجمی که داره ما پیشنهاد میکنیم چون فقط 30 مگابایت حجم داره . در ضمن این بازی اثریست از استودیو بازی سازی اندروید : Kiemura Ltd .  کشتی ضد گرانسی با سرعت بالا خود را انتخاب کنید و (یا در واقع شناور) جاده شوید! دوج موانع عجیب و غریب و خطرناک به عنوان شما سعی می کنید برای زنده ماندن تا زمانی که ممکن است. و هنگامی که اصول اولیه را یاد می گیرید، انگشت خود را از روی صفحه نمایش بیرون بکشید و ضریب ضریب نمره خود را حتی سریعتر افزایش دهید.
گرافیک خیره کننده، موسیقی متن فیلم EDM با انرژی و کنترل ساده یک انگشت، Hovercrash یک تجربه منحصر به فرد تعقیب نمره بالا است. Hovercrash یک مسابقه سرعت، حداقل بازی با هیجان، تونل و توربو است!
"بازی سریع و گاهی اوقات خسته کننده از dodging، بافی، و فشار دادن شانس خود را"
- جایزه برنده جایزه جیبی

برای دانلود بازی اندروید HoverCrash به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Overspin

دانلود بازی اندروید Overspin

دانلود بازی اندروید سبک مسابقه ای Overspin

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : overspin در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی : Monkey Mafia هست که اولین اثر از این استودیو هست که شانس آوردند در همین اوایل کارشون استقبال های خوبی از کشور های جهان مثل : چین - کره - هند - افغانستان صورت گرفته . بازی چون تست نشده نمیتونیم توضیحات زیادی بدیم و فقط توضیحات سازنده رو برای شما میگیم(البته به صورت ترجمه شده در دیکشنر): مسابقه با شهر 3D با زامبی ناز ما! راندن به سمت چپ یا راست برای جلوگیری از موانع. جمع آوری سکه ها و ارتقاء یو پی اس های قدرتمند! با دوستان کار کنید، امتیازات خود را ضرب و شتم کنید و پاداش های عالی را دریافت کنید!

برای دانلود بازی اندروید Overspin به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Equilibre

دانلود بازی اندروید Equilibre

دانلود بازی فوق العاده اندروید Equilibre - این بازی به شدت پیشنهاد میشود!

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد - بازی قابلیت آنلاین هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی امتیازی و تعادلی : equilibre در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Oddix Games . بازی خیلی  خیلی سبک باحال و هیجان انگیز داره . بازی 2 بعدی هست و حتی میتونید با دوستانتون هم رقابت کنید . برای رقابت با دوستانتان کافیست که به حساب فیسبوک - Facebook خود متصل بشوید . در واقع این از اون بازی ها نیست که مثلا 2 تا خر با هم مسابقه بدن بلکه این بازی جوریه که رقابت سر امتیاز گرفتن با خر هست . بازی خیلی خیلی فوق العادست و سایت ما به شدت این بازی رو پیشنهاد میکنه . شما رو همراهی میکنیم با متن ترجمه شده توسط ابزار های ترجمه و دیکشنری :  اجازه ندهید که یک کیسه فقط به یک سقوط برسد
به تلفن چپ، راست یا تلفن خود بچرخید تا شمار کیسه ها را متعادل سازید
بیشتر از این که کیسه را در تعادل حفظ کنید، بیشتر نمره می دهید
با حساب فیس بوک خود وارد شوید تا با آن رقابت کنید دوستان شما.

برای دانلود بازی اندروید equilibre به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Dream League Soccer 2017 +مود

دانلود بازی اندروید Dream League Soccer 2017 +مود

دانلود بازی فوتبال Dream League Soccer 2017 اندروید

بازی Dream League Soccer 2017 قابلیت آنلاین و آفلاین بازی کردن را دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید Dream League Soccer 2017 در خدمت شما هستیم . یکی از برترین بازی های اندروید در جهان (به جرات) . بازی از استودیو بازی سازی firsttouchgames هست . این بازی قابلیت این رو داره که به صورت اینترنتی و بدون اینترنت هم بازی بکنید . بازی در گوگل پلی نمره 4.7 از 5.0 نمره را کسب کرده است و حدود 10 میلیون هم دانلود در سرتاسر جهان داشته است و نکته مثبت هم میشه به ایرانی های فراوانی که در این بازی وجود دارند هم اشاره کرد .  Dream League Soccer یک بازی فوتبال است که در آن شما تیم خود را به پیروزی هدایت می کنید، از ابتدای فروتنی در پایین یک لیگ تخیلی که در آن تیم های مختلف از سراسر اروپا رقابت می کنند شروع می شود.
هنگامی که بازی را شروع می کنید، باید نام تیم را انتخاب کنید، تجهیزات خود را طراحی کنید و یک کاپیتان را انتخاب کنید. پس از اتمام کار، می توانید در لیگ مقابل تیم های متضاد مختلف شروع به بازی کنید تا بتوانید پیروزی بیشتری کسب کنید.
در طول ماجراجویی شما همچنین می توانید جنبه های مختلف تیم خود را مدیریت کنید: بهبود استادیوم، استراتژی های جدید را امتحان کنید، علائم را ایجاد کنید و آمار را برای شروع شروع کنید. همه این مسابقات شما را تحت تاثیر قرار می دهد
اما سرگرم کننده واقعی هنگامی که شما وارد شبیه ساز بازی می شود شروع می شود. شما فقط سه دکمه داشته باشید: عبور، ساقه و مرکز، که بیش از اندازه به اندازه کافی برای لذت بردن از گیم پلی شگفت انگیز است. با استفاده از این گزینه ها، می توانید دیوارها را بکشید، عمیق عبور کنید، توپ را به سمت هدف بکشید، توپ را به سمت هدف هدایت کنید، توپ را در سرتاسر میدان بکشید، و غیره. با این سه دکمه می توانید فوتبال بازی کنید.
Dream League Soccer یک بازی فوتبال شگفت انگیز برای آندروید است. این یک گیم پلی سرگرم کننده، گرافیک خوب و یک تن از تیم ها و بازیکنان شناخته شده است.

برای دانلود بازی اندروید Dream Leauge Soccer 2017 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Electro Pong

دانلود بازی اندروید Electro Pong

دانلود بازی اندروید Electro Pong - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی دارای قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد - قابلیت آفلاین هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Elctro Pong برای اولین بار در ایران از استودیو بازی سازی نام نا آشنای : Pinnatta INC در خدمت شما هستیم . بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد و ارزش یک بار بازی کردن هم دارد. جا داره از همینجا به علت بد ترجمه شدن متون عذرخواهی کنم(بنا به دلایلی تا 3 روز تایپ نمیکنم). لذت بردن از بازی های محبوب کلاسیک مورد علاقه همه، PONG به صورت رایگان
بازی با دوستان خود و نشان دادن آنها که رئیس در بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل شما می دانید و عشق، اما سریع تر و بهتر از همیشه قبل از! پیوستن به ما و رقابت در مدیران، تجربه حالت های جدید، کسب دستاوردها، و به دست آوردن حقوق bragging در میان دوستان خود! بازی سبک مسابقه ای یا همان آرکید هم دارد و امید است که لذت ببرید

برای دانلود بازی اندروید Electro Pong به ادامه مطلب بروید
 



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی آنلاین Darts of Fury اندروید

دانلود بازی آنلاین Darts of Fury اندروید

دانلود بازی آنلاین اندروید Darts Of Fury - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

با قابلیت آنلاین بازی کردن(چند نفره) و آفلاین بازی کردن (بدون اینترنت)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان : دانلود بازی اندروید Darts Of Fury در خدمت شما هستیم . این بازی تازه امروز در جهان منتشر شد و خوشحالم که برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد. بازی از استودیو بازی سازی : Yakuto هست که اصلا استودیویی نام آشنایی نیست در کشور ما . این بازی از دو بخش آنلاین - آفلاین تشکیل شده که همونطور از اسمش معلومه Online اینترنتی و میتونید با کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید ولی بخش Offline اینترنت نیازی نداره و شما میتونید به طور کامپیوتری با سیستم بازی کنید. نیم نگاهی به داستان و امکانات بازی: بیایید دارت بازی! چالشی جدید برای هدف گیری دقیق. جوایز خود را در راه ارتقاء وسایل دارتی خود خرج کنید. روز خوبی نداشتی؟ اشکال نداره بیا دارت بازی و کل عصبانیت هاتو توی پرتاب دارت خالی کن.امیدوارم از این بازی زیبا هیجان انگیز لذت ببرید.

برای دانلود بازی اندروید Darts OF Fury به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

Need for Speed No Limits v2.4.2+DATA+MOD-دانلود بازی اندروید نید فور اسپید+دیتا+تریلر رسمی بازی

Need for Speed No Limits v2.4.2+DATA+MOD-دانلود بازی اندروید نید فور اسپید+دیتا+تریلر رسمی بازی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران عزیز امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه و سرحال باشید.امروز با عنوان بازیNeed for Speed No Limits v2.4.2+DATA-دانلود بازی اندروید نید فور اسپید+دیتا+تریلر رسمی بازی در خدمتتون هستیم.این بازی تا کنون بالای 50 تا 100 میلیون دانلود داشته است. و یکی از آثار شرکت معروف EA است. بعضی ها فکر میکنند که Need For Speed برای Gameloft-گیملافت هست ولی اینطور نیست. بعضی از قسمت هارا گیملافت و بعضی هارا EA می سازد.این بازی یکی از پرطرفدار ترین بازی های اندروید در جهان است.درست است که حجم کم تری نسبت به Asphalt 8 دارد ولی از نظر کیفیت با او رقابت شدید و تنگنایی دارد.بازی دارای گیمپلی جالب و فوق العاده ای است و کیفیتش هم بسیار بسیار عالی است. از نظر من این بازی را از دست ندهید. بازی بخش Online(Multiplayer)-آنلاین-چند نفره دارد. بازی بر روی گوشی های کیفیت پایین اجرا نخواهد شد.لطفا سوال نفرمایید.این بازی یکی از پروژه های موفق EA است که در جهان محبوبیت خاصی دارد. سری بازی های Need for speed و ASphalt رقابت شدیدی باهم دارند. همین رقابت باعث این شده است که هر سری از بازی پیشرفت بهتری نسبت به بازی قبل خود داشته است.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید و بعد از نظرهای گرمتان از ما حمایت کنید.

اگر علاقه مند به سری بازی های ماشینی هستید (در این سبک) بازی Asphalt 8:Airborne که در سایت ما قرار دارد را از دست ندهید.(برای دانلود Asphalt 8:airborne) کلیک کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود Asphalt 8:Airborne 3.1.1c-آخرین نسخه بازی اندروید آسفالت 8+تریلر رسمی بازی

دانلود Asphalt 8:Airborne 3.1.1c-آخرین نسخه بازی اندروید آسفالت 8+تریلر رسمی بازی

به نام خدا.سلام عرض میکنم خدمت تمامی دوستان عزیز و همراهان همیشگی سایت امین-اندروید.امروز با بهترین بازی ماشینی جهان و یکی از بازی های برتر اندروید جهان در خدمت شما هستیم. با عنوان بازی:Asphalt 8:Airborne 3.1.1c-دنلود آخرین نسخه بازی اندروید آسفالت 8+تریلر رسمی بازی اندروید asphalt 8:Airborne 3.1.1c. خب همانطور که گفتم این بازی در بازی های ماشینی اندروید برترین و در بازی اندروید یکی از پرمخاطب ترین بازی های اندروید در جهان است.سازنده شرکت این بازی,شرکت معروف"GameLoft" است که اگر اهل بازی باشید با بازی های معروف آن آشنا هستید مانند:Gangsters vegas که جزو پرمخاطب ترین بازی های اندروید است.درسته که این نسخه از بازی در 26 دسامبر 2016 در جهان پخش شده است. ولی به دلیل درخواست مکرر کاربران عزیز مجبور شدیم این بازی را با تاخیر فراوان به دست شما دوستان عزیز به رایگان برسانیم. این بازی یک بازی ماشینی شبیه سازی شده به واقعیت است که از آن بازی ها است که وقتی بازی میکنید مانند این است که واقعا در حال رانندگی در جاده های آمریکا و لندن هستید!. گیم پلی این بازی حرف ندارد و اگر حرف میداشت اینقدر معروف نمی شد!!!.این بازی بخش آنلاین هم دارد و شما میتوانید دوستان خود را به چالش اتوموبیلرانی جهان بکشانید. دیتای این بازی با خود بازی دانلود میشود. پس لطفا سوال نشود.برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجع فرمایید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,

دانلود بازی آسفالت نیترو-Asphalt Nitro 1.7.1g

دانلود بازی آسفالت نیترو-Asphalt Nitro 1.7.1g

                                                                      به نام خدا

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید و همراه کانال تلگرامی ما.امروز با یک بازی ماشینی معروف جهان و پرهیجان و به علاوه بر آن دارای یک حجم کم.این بازی در گوگل پلی بار ها دانلود شده.

بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی استور (فروشگاه گوگل پلی) ساخت شرکت گیملافت. با قابلیت اجرای آنلاین و دارای امتیاز بالای 4.5/5 نمره از بین 50 میلیون بار دانلود! (این پست به شما دوستان و کاربران عزیز سایت و کانال تلگرامی ما پیشنهاد میشود) این پست را ازدست ندهید و برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,

Trial Xtreme 4 1.9.38+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتورسواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی

Trial Xtreme 4 1.9.38+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتورسواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| جزو اولین سایت هایی که این نسخه را منتشر کرد بودیم ||| ویژه

حدود 70 میلیون دانلود در سرتاسر جهان و امتیاز 4.2/5.0 و بازی امکان آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای ایران عزیز باشید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی Trial Xtreme 4 1.9.8+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتور سواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی در خدمت شما عزیزان هستیم.قطعا بازی تریال اکثترم-Trial Xtreme جزو پرطرفدارترین بازی های جهان است.مخصوصا در پلتفرم های اندروید.این بازی از زمانی که سیستم عامل اندروید شروع به کار کرد این بازی و شرکتش بازی سازی رو شروع کردند.درضمن شرکت این بازی شرکتی نیست جز شرکت معروف:Deemedya که متخصص ساخت بازی های مسابقه ای و Racing هست که طرفداران خودش رو داره.این بازی قطعا بهترین بازی مسابقه ای موتورسواری هست.دراین بازی مسابقه ای که بازی 2بعدی و 3 بعدی هست باید مسابقاتی را با حریفانتان در سرتاسر جهان انجام دهید.باید شما کسب پول کنید (پول نقد) در مسابقاتتان.هیچ بازی به سختی این بازی نخواهد بود و این رو هم لاذم به ذکر است که بگوییم به قول معروف:خــــــــیلی حــــــــال مـــــیده!.برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی دوچرخه سواری Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه اندروید

دانلود بازی دوچرخه سواری Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه  اندروید

برای اولین بار در ایران و برای دومین بار در جهان میان تمامی سایت ها!!!!!!

بازی قابلیت آنلاین دارد و اگر شما مایل بودید میتوانید این بازی را به صورت آنلاین هم بازی کنید

دانلود بازی اندروید دوچرخه سواری تور فرانسه 2017 - Tour De France

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Tour De France 2017 - تور فرانسه دوچرخه سواری در خدمت شما هستیم.این بازی از کمپانی Playsoft هست که هر ساله این بازی رو منتشر میکنه. که پارسال Tour De France 2016 رو تولید و پخش کرد. خوشبختانه مفتخر بودیم برای اولین بار در ایران و برای دومین بار در جهان این بازی رو برای شما دوستان عزیز امین-اندروید به اشتراک بزاریم.این بازی از رو به رو نشون میده و 2 بعدی ولی شما میتونید حس دوچرخه سواری رو درک کنید و از این بازی لذت ببرید. این بازی زمین ها و Map های مختلفی داره برای مسابقه که از جمله میشه به سواحل غروب و جنگ های حاصل خیز اشاره کرد و نام برد.این بازی نسخه رسمی این مسابقات هست یعنی به سفارش فدراسیون دوچرخه سواری جهان که مرکزش فرانسه هست ساخته و تولید شده است.شما میتوانید با دانلود بازی اندروید Tour De France 2017 از امکانات این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی اندروید Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه به ادامه مطلب مراجعه بکنید.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی کشتی کج شیدایی شیر - WWE Tap Mania اندروید

دانلود بازی کشتی کج شیدایی شیر - WWE Tap Mania اندروید

دانلود بازی اندروید کشتی کج 2017 - wwe tap mania

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی WWE Tap Mania درخدمتتون هستیم که سازنده اون شرکت بازی سازی Sega America هست(شرکت سگا - آمریکایی).این بازی در سال 2017 منتشر شد که توی همین سایت خیلی ها با بازی کشتی کج 2017 که گذاشته بودیم مشکل داشتن و برای همین سعی کردیم این نسخه از بازی کشتی کج رو بزاریم تا جبرانی باشه برای نسخه قبلی.شرح بازی:قهرمان خود را بسازید یا انتخاب کنید. فنون جدید را یاد بگیرید و به رینگ مسابقات بروید و حریفان قدر خود را شکست دهید.شیدایی شیر!.خودتان را بین تمامی ستارگان محبوب کنید و ابرقهرمان مسابقات WWE بشوید و قدرت خود را چند برابر کنید.کارت های ابرستاره های خود را جمع کنید و یک تیمی قوی متشکل از ستاره های مسابقات WWE تشکیل دهید.

برای دانلود بازی کشتی کج اندروید wwe tap mania به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,

Robot Race-دانلود بازی اندروید مسابقه ربات ها+تریلر رسمی(بخشی از گیمپلی)

Robot Race-دانلود بازی اندروید مسابقه ربات ها+تریلر رسمی(بخشی از گیمپلی)

بنام الله ||| ما اولین سایت در ایران بودیم که این بازی را منتشر کردیم ||| ویژه

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه و سرتون سلامت باشه و لبتون هم خندون.امروز با عنوان بازی:ROBOT Race-دانلود بازی اندروید مسابقه ربات ها+تریلر رسمی(البته گیم پلی باهاش قاطی هست). این بازی اثری از شرکت نام نا آشنای : Easley-dunn Production

است.در این بازی مانند بازی های نام آشنای:Subwayr surf و mEssi Runner-Cristiano ronaldo runner شما موظف هستید فقط بدوید.!درواقع سبکی جدید و مسابقه ای در بازی های اندروید است.در این بازی کسی شمارا دنبال نخواهد کرد.بلکه شما باید باهم مسابقه بدهید و اول بشوید.مانند تمامی بازی های مسابقه ای.بازی درصد% کمی اکشن هم دارد. و اکشن آن در خریدن وسایل است که برای نابودکردن ربات ها استفاده میشود.هر ربات ویژگی خاصی دارد.به طور مثال:رباتی میتواند به صورت هواپیما مسابقه را دنبال کند و یا رباتی به صورت یک ماشین دونده مسابقه را دنبال کند که هردوی آن ها نیز جذاب خواهد بود.البته داستان کوچکی بخواهیم برای آن وصف کنیم این است که:چشم همه انسان ها به ربات های آخر زمان است و به کمک آن ها نیاز دارند.پس برای دانلود به ادامه مطلب بروید و از این بازی زیبا کمال لذت را ببرید.

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد.مصادف با:26ژوان و 7 بهمن ماه 1395




برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Bang Bang Tennis-بنگ بنگ تنیس+تریلر رسمی بازی (برای اولین بار در ایران و جهان)

دانلود بازی اندروید Bang Bang Tennis-بنگ بنگ تنیس+تریلر رسمی بازی (برای اولین بار در ایران و جهان)

بنام الله ||| ما اولین سایت در ایران و جهان بودیم که این بازی را قرار دادیم ||| ویژه

تا کنون 3 بار دانلود شده از طریق گوگل پلی و امتیاز 5.0/5.0 را کسب کره است.شما میتوانید جزو اولین ها باشید.:)

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با یک بازی تقریبا کودکانه ولی متناسب سن 3 تا 1میلیون سال درخدمت شما هستیم.چـــــرا؟؟؟!!!به دلیل این که این بازی از بس جالب و طنز واستون خواهد بود که سنو سال نخواهد شناخت. این بازی دارای گرافیک جالبی هست.این بازی را 12 زبان زنـــــده دنیا از جمله:هلندی-ایتالیایی-هندی-چینی ساده-چینی سنتی-اندونزی-پرتغالی-ژاپنی-اسپانیایی-روسی-انگلیسی-آلمانی-فرانسوی. این بازی به دلیل این که این 12 کشور (با زبان چینی ساده یا چین تایپه 13 کشور) در تنیس(بدمینتون) جهان مشهور هستند ترجمه و ساخته شده است.در این بازی شما میتوانید 30 شخصیت را بازکرده و به صورت آنلاین (MultiPlayer) و یا به صـــورت تک نفره(Single Player) انجام دهید

این بازی در ساعت 5:28 غروب در 23 دی مـــــاه (ژوان -january) برای اولین بار در ایران و جهان در سایت امین-اندروید منتشر شد . برای اطلاعات بیشتر و دانلود به ادامـــــه مـــــطــــــلـــــبــــــ بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید کشتی کج 3بعدی-Wrestling Revolution+مود

دانلود بازی اندروید کشتی کج 3بعدی-Wrestling Revolution+مود

بنام الله ||| این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید قرار داده شد ||| ویژه

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه و همیشه ی خدا سرحال باشید.امروز با بازی با عنوان:Wrestling Revolution 3d درخدمت شما هستیم که ساخت شرکت نام آشنا:MdCkie هست.این بازی بسیار جذاب هست . به گرافیک فانتزی این بازی دقت نکنید چون این بازی فانتزی بودنش شمارو گول میزنه و بسیار شمارا سرحال کرد.در این بازی 100 ها نوع مسابقه مختلف  وجود دارد که شمارا به وجد خواهد روی آورد.این بازی یکی از بهترین بازی های جهان به شمار میرود.اگر شماهم مانند من علاقه مند به این بازی ها هستید به شما پیشنهاد نمیکنم . تاکید میکنم که این بازی را دانلود و از این بازی لذت ببرید و برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.خب زیاد پرحرفی نمیکنم.

این نسخه از بازی در تاریخ:14 دسامبر(24 آذرماه) برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید قرار گرفت. (||| قابل توجه سایت های ایرانی |||) !!!

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

اگر علاقه مند به بازی های کشتی کج هستید . حتما بازی کشتی کج wwe 2017 را از سایت ما دانلود کنید.(برای دانلود کلیک کنید)



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.