تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) +دیتا

دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) +دیتا

دانلود بازی اکشن اندروید Modern Combat Versus - مدرن کامبت 6

با قابلیت آنلاین بازی کردن

Modern Combat در مقابل یکی از بهترین تیراندازی های آندروید و بازی اکشن Gameloft است. این بازی برای دستگاه های تلفن همراه اندروید طراحی شده است. اگر شما طرفدار بازی تیراندازی آنلاین و بازی اکشن هستید، این بازی برای شما مناسب است.  هنگامی که شما شروع به بازی کنید، ابتدا عامل خود را انتخاب کنید و به عنوان دروس آموزشی داده شده بر روی صفحه نمایش به جلو بروید. نقش شما در کار و نه استاد و استاد با تیم خود در زمینه نبرد. هنگامی که شما بازی می کنید، باید به یاد داشته باشید که مهاجمان "اسلحه" N را اجرا می کنند و مخفی کردن تروریست ها برای پشتیبانی و مدافعان، عامل هر نوع سبک جنگی هستند. در نقطه شروع مبارزه مدرن در مقابل شما باید از مراحل مشخصی که ابتدا جدید شروع می شود مطلع شوید و از لیگ نقره شروع کنید و اینکه چگونه این بازی را تحت تاثیر قرار می دهد، سبک بازی، لیگ نقره ای برای بازیکنان جدید ایجاد شده است، زیرا این امر به شما اجازه می دهد که در برابر بازیکنان دیگر از سراسر جهان به چالش بپردازید، بهتر است در رقابت های لیگ برتر بازی کنید، زیرا آنها با امتیازات برنده شده و امتیاز، بالاترین و بیشتر شما در جنگ ها به دست می آورید، لیگ برتر شما تبدیل خواهد شد و این به شما این امکان را می دهد که در برابر بازیکنان بسیار پیشرفته و پیشرفته بازی کنید، در هیچ زمان سخت تر و سخت تر می شود، بنابراین باید در نظر بگیرید مبارزه مدرن در مقابل تقلب، از الماس ها برای اعمال ارتقا و بهبود شخصیت مبارزه خود استفاده کنید. به FPS آنلاین رایگان و سرگرم کننده بروید که عصر جدیدی از بازی های تیرانداز را تعریف می کند.
نماینده خود را انتخاب کنید، نقش خود را تسلط داشته و در میدان جنگ با تیم خود تسلط پیدا کنید. از مأموریت های مهاجم "N" و قاتلان پنهانی به طرفداران و مدافعان تیم، یک نماینده برای هر سبک جنگی وجود دارد. سه عامل مختلف برای شما وجود دارد که بتوانید یک فرم را انتخاب کنید، هر کدام از آنها یک سطح و منافع و منافع منحصر به فرد در یک زمان داشته باشد، و این همان چیزی است که شما باید برای بهبود و ارتقاء آن در آینده با آن کار کنید. مبارزه مدرن در مقابل هک کردن شما باید خیلی طولانی تر در زمان بسیار محدود شود و تنها زمانی اتفاق می افتد که شما الماس کافی نداشته باشید.
حرکت در کنار UI بازی و نحوه بازی به نظر می رسد از داخل، بنابراین شما را شگفت زده نخواهد کرد هنگامی که نبرد شروع می شود، اولین چیزی که در اطراف مکان حرکت می کند و این می تواند با استفاده از جوی استیک در گوشه سمت چپ انجام شود، آن را به جهت دلخواه حرکت دهید تا شخصیت بطور فوری پیگیری شود، آتش زدن به اهداف می تواند به راحتی انجام شود با دکمه آتش در گوشه سمت راست فقط اطمینان حاصل کنید که هدف مورد نظر شما با همان جوی استیک است که برای حرکت در اطراف استفاده می شود و هنگامی که شما به طرف مقابل می روید، روی دکمه آتش کلیک کنید تا گلوله ها را آزاد کنید خارج از لوله سلاح.

جهت دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Etherlords: Heroes and Dragons

دانلود بازی اندروید Etherlords: Heroes and Dragons

دانلود بازی استراتژیک اندروید Etherlord: Heroes And Dragons

سلام خدمت تمامی کاربران . امروز با بازی Etherlord: Heroes And Dungeons از استودیو : Nival در خدمت شما هستیم .  خودتان را در Etherlords، یک جهان فانتزی شگفت انگیز که در آن Vitals، Kinets و Chaots در یک مقابله مرگبار برای منابع حیاتی و حیاتی جهان قفل شده اند، غوطه ور کنید. دشمنان خود را درهم بشکنید، موجودات خود را جمع آوری و تکامل دهید، و استراتژی های جدیدی را برای غلبه بر درگیری های PvP و مسابقات روزانه کشف کنید. Etherlords رایگان است و شما می توانید هر چیزی در بازی به صورت رایگان، اما برخی از موارد را می توان با پول واقعی خریداری شده است. خوش بگذرد! STORY
جهان ها توسط حوادث بزرگ ویران شده اند و اکنون تحت سلطه الهه هرج و مرج رنج می برند. ماموریت شما این است که جهان را بازسازی کنید و صلح و شادی را برای آنها به ارمغان بیاورید. هر جهان توسط یک رئیس منحصر به فرد ادعا می شود و شما باید آنها را یک به یک برای تکمیل مبارزات خود را شکست دهید.
نکته: تنظیم استراتژی خود را برای هر رئیس برای مقابله با توانایی های منحصر به فرد خود.
ساختار
ارتش شما بسیار ارزشمند است. بیش از 200 هیولا برای خرد کردن، از گرگها به اژدها، جادوگر به پادشاه عقرب، Manticores، Gryphons، و حتی Colossus!
ارتقاء ارتش شگفت انگیز خود را با متحدان نادر، برتر و حتی افسانه ای به ارمغان بیاورید و آنها را به مبارزه با دشمنان خود برسانید.
نکته: استفاده از یک زادگاه فرانسوی برای به دست آوردن موجودات بیشتری از ماموریت ها
ارتقا ارتقاء ارتش خود را با ادغام نیروها. بهترین جنگجو را انتخاب کنید و نیروهای خود را تغذیه کنید، که خود را برای ارتقاء انتخابی خود قربانی کنید. هر سطح اتر هزینه خواهد کرد. فراموش نکنید که جنگجویانتان را با دنیا که تازه ایجاد کرده اید افزایش دهید - این باعث می شود که شما یک بیهوده غیرفعال که در نبرد کمک می کند.
نکته: دوستان را اضافه کنید تا شانس خود را برای بدست آوردن فیوژن عالی افزایش دهید.
استراتژی:
حتی اگر دشمن شما داشته باشد یک ارتش بسیار قوی تر، استراتژی های زیادی وجود دارد که می تواند شما را نبرد کند. قبل از شروع جنگ، رزمندگان را از مجموعه خود انتخاب کنید که به شما در مقابله با توانایی های حریف کمک می کند. از Glyph استفاده کنید که ظاهرا آسیب شما را افزایش می دهد. و Crystal Wrath کمک بسیار بزرگی است حتی در مواجهه با سخت ترین مسائل. تنها محدودیت تخیل شما است!
بخش آنلاین:
مخالفان خود را در عرصه برای مبارزه با صعود به سطح بالا بکشید! رقابت برای بالاترین نمره برای گرفتن اتر و استراحت تقویت کننده های آرنا در مسابقات PvP. رویداد ها
چالش ها هر روز در انتظار شما هستند - جنون اژدها، تنها با گرگ ها، Inferno، Gryphon Hunt - و این فقط چند مورد است که به شما کمک می کند اتر اضافی و اضافه کردن منحصر به فرد
به یاد داشته باشید: به دنبال برنامه در صفحه فیس بوک ما
گرافیک:
این بازی بر روی موتور Unity ساخته شده است، بنابراین شما فانتزی ماجراجویانه جهان فانتزی ما را شامل جنگ با جلوه های بصری بصری، گرافیک HD و کار دوربین عالی Etherlords توسط Nvidia و Unity نمایش داده شد و برای گرافیک برجسته نامزد شد.

جهت دانلود بازی به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon

دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon

دانلود بازی RPG نقش آفرینی Lionheart: Dark Moon

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

برای اجرای بازی به اتصال اینترنت نیازمندید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی محشر با عنوان : Lionheart: Dark Moon در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : emerald city games هست .  بلند کردن و بازی با نام تجاری جدید RPG موبایل با گرافیک خیره کننده و انیمیشن! ارتش قدرتمند خود را از قهرمانان از طیف گسترده ای از شخصیت های شگفت انگیز و جانوران ساخت! مبارزه با جنگ های استراتژیک و داستان محوری به عنوان جمع آوری حیوانات خانگی، سنگهای قیمتی و معجون ها برای شکست دادن صدای زمزمه ها و راندن تاریکی!
بازگشت به جهان زیبا، جذاب و خطرناک شیرین قلب در تاریک ماه
هر قهرمان داستان خود را
همه آنها را جمع آوری کنید و قدرت خود را از سر راه خود به پیروزی بردارید!
The Vaultkeeper افتاده است و تاریکی دوباره باز می گردد. زمان برای نوه های خود، تیموتی و ناتالیا، برای راه اندازی یک سفر حماسی برای جمع آوری کلید و قهرمانان افسانه ای آزاد برای پیوستن به شما در جنگ است. بازگشت به جهان در مواجهه با Tactics Lionheart و کشف موارد جدید، از جنگل های عرفانی از خرابکاران تا ماسه های پر از Ibrim. بر روی کارفرمایان ترسناک مانند Koscha Deathless و قورباغه ی وحشتناک نگاه کنید، زیرا شما مبارزه می کنید نه تنها برای زنده ماندن، بلکه برای نجات بسیار ساختگی جهان!

جهت دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی آنلاین اندروید Spirit Run: Multiplayer Battle

دانلود بازی آنلاین اندروید Spirit Run: Multiplayer Battle

دانلود بازی آنلاین اندروید Spirit Run: Multiplayer Battle

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

با قابلیت آنلاین بازی کردن

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Spirit Run: Multiplayer Battle در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : RetroStyle Games هست . بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد یعنی یک بازی ران - RUN برای اولین بار درجهان هست یه جورایی .  پیوستن به مسابقات دراماتیک جهان در جهان اجرای روحیه
مبارزه و پیروزی حماسه در زمان واقعی مسابقه، به دست آوردن روح دوستان و دشمنان خود را
کمک به فرزندان خود را - برای دفاع از معبد آزتک از آخرالزمان
مراقب باشید، گول زدن کشتن مار ها، پرش از تله های خطرناک فرار کنید، از fireballs فرار کنید - مهارت های خود را به ما نشان دهید!
از قدرت های قدرتمند و جادوگرهای خنده دار برای رقابت با دیگر بازیکنان استفاده کنید.

جهت دانلود بازی اندروید Spirit Run: Multiplayer Battle به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Lord of Dark +مود

دانلود بازی اندروید Lord of Dark +مود

دانلود بازی RPG - نقش آفرینی اندروید Lord of Dark

طبق توضیحات سازنده بازی قابلیت آنلاین هم دارد (بازی تست نشده است)

#درخواستی یکی از کاربران سایت و کانال تلگرامی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Lord of Dark در خدمت شما هستیم . این بازی درخواست یکی از کاربران سایت ما و کانال تلگرامی سایت ما هست و ما هم سریعا به درخواست ایشون پاسخ دادیم . بازی Lord of Dark یک بازی نقش آفرینی RPG هست از استودیو بازی سازی اندروید : Gu Xinlie که تخصص خیلی ویژه ای در سبک ساخت بازی های Role Playing Games یا همان نقش آفرینی داره . بازی حجم خوبی داره و زیاد پرحجم نیست و معمولا روی تمامی دستگاه های اندروید اجرا میشه . فقط یه عذرخواهی به شما بدهکار هستیم چون این بازی رو ما اصلا تست نکردیم و نکته دیگه این هست که اگر بازی مشکلی چیزی داشت یا روی گوشیتون اجرا شد حتما در قسمت نظر ها اعلام بکنید تا کاربران دیگه هم با خیال راحت و آسودگی بتونند این بازی رو تست و انجام بدهند. پروردگار تاریک جدیدترین اقدام MMORPG است. با موتور Unity 3D، بازیکنان می توانند به 5 فیوند مختلف، نایب رئیس ها و مین ها در حالت داستان تبدیل شوند، مراحل را برای خزندگان مطلوب در حالت Inferno، مبارزه با بازیکنان از سراسر جهان در Arena و Soul Reap، یا تیم با همکاران خود در موارد چند نفره.جهان از هرج و مرج پس از تجاوز به شیطانهای زیرزمینی، در هرج و مرج است. و تنها امید برای بازگرداندن صلح و نظم، در یک کریستال خون قرار دارد که قدرت باستانی فیند را نشان می دهد. کریستال خون را بردارید، قدرت را درون خود بگذارید و به عضلات، برای عدالت و یا بد تبدیل شوید. قهرمانان، دود کردن و رفتن بخور تیره خود را تغذیه!

جهت دانلود بازی اندروید Lord of Dark به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Torchlight Mobile

دانلود بازی اندروید Torchlight Mobile

دانلود بازی آنلاین اندروید Torchlight Mobile

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد | بازی آنلاین است | دیتا با خود بازی دانلود می شود

برنده جوایز مسابقات: "بهترین MMO بازی موبایل" در E3 2015 - US
"بهترین بازی موبایل" بررسی شده توسط ComputerBild.de در Gamescom 2015 - آلمان
"بازی موبایل / قرص بهترین" در اتصال بازی 2015 - فرانسه

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون خوب باشه . امروز مفتخر بودیم برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید بازی Torchlight Mobile رو واستون به اشتراک بگذاریم . سازنده این بازی با نام (استودیو بازی ساز) GAMOTA INC ثبت شده است ولی برخی می گویند سازنده این بازی از سازندگان شرکت بازی سازی Blizzard بوده . شرکت Blizzard خلق کننده بازی هایی معروفی همچون: WORLD OF WARCRAFT - OVERWATCH - WARCRAFT و اثر های فراوانی دیگر بوده است . این بازی سبک RPG - نقش آفرینی داره و واقعا کیفیتی خیلی خیلی فوق العاده ای دارد . امیدوارم از داستان و جذابیت این بازی لذت ببرید . این بازی از انیمیشن های فوق العاده با کیفیت و پویایی هم استفاده کرده است و برای هرچه بهتر شدن این بازی کمکی بسیار ارزنده ای میکند و برای پیشرفت بازی بسیار دخیل است .  Torchlight توسط Runic Mobile Game شناخته شده به عنوان یک سبک اکشن ARPG سبک RPG در جهان RPG، پدر سری بازی های افسانه ای I و II Torchlight در کامپیوتر است. این پروژه توسط Max Schaefer اجرا می شود - یک معاون پیشین معاون Blizzard North، نویسنده بازی های کلاسیک Diablo است.
نقاشی های مینیاتوری، Torchlight Mobile، مجسمه سازی جهان را با گرافیک سه بعدی پر از تیز، نگه می دارد تمام گیاه سبک GMO با توجه به سبک اروپایی ذاتا اما احساسات پنهان کمی م مینوچلی و پر از مرموز ضربه کنجکاوی است که عناوین گرا است. Torchlight Mobile با 4 کاراکتر و چگونگی ساخت یک شخصیت متنوع باید Torchlight Mobile را به بهترین بازیگرها برساند. مانند Torchlight Mobile، Torchlight Mobile متکی به بررسی و تسخیر جنازه های مختلف است. هر بازی روی صفحه نمایش واقعا دشوار و چالش برانگیز است زیرا همیشه به نظر می رسد رئیس سخت است. برای شکست آنها، بازیکنان باید با کلاس های شخصیت های مختلف همکاری کنند و قصد دارند برای مبارزه با آن ها برنامه ریزی کنند. به تنهایی، سیستم حیوان خانگی در بازی نیز بسیار سرگرم کننده است برای بازیکنان بیشتر به عنوان بهترین همراه.
اضافه کردن یک عنصر خاص را نمی توان نادیده گرفت به منظور ایجاد تفاوت برای Torchlight موبایل: بازیکنان می توانند زنجیره مهارت خود را برای ایجاد بسیاری از اثرات متفاوتی را در آسیب ایجاد می کند. این به این معنی است که بازیکنان سبک خود را از Torchlight Mobile ایجاد می کنند.
مطابقت با انتظارات از بازیگران ویتنام، Torchlight Gamota Mobile به طور انحصاری در بازار ویتنام منتشر شد، امیدوار است که gamers تجربه منحصر به فرد و بهترین.

جهت دانلود بازی اندروید Torchlight Mobile به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید War in Pocket

دانلود بازی اندروید War in Pocket

دانلود بازی استراتژیک اندروید War in Pocket

پیشنهادی سایت امین-اندروید

با قابلیت آنلاین بازی کردن

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون علی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : War in Pocket در خدمت شما هستیم . از استودیو بازی سازی اندروید : EFUN COMPANY LIMITED که انصافا تونسته توی این چند وقت همرو مجذوب خودش بکنه . همونطور که در بالا اشاره کردیم بازی استراتژیک هست یا به قول معروف Tower Defense یا همون دفاعی . یه جورایی در اصل بازی های دفاعی سبکشون متفاوت هست اما خب ما بازی های استراتژیک و دفاعی را یکی میدونیم . این بازی گیم پلی فوق العاده جذابی داره . سبک MMO داره و قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارا هست.در این بازی شما وظیفه دارید یک پایگاه بسازید و سرباز های خود را ارتقاء دهید و آموزش بهشون بدید . چیزی که بیشتر کاربر ها رو تونسته به خودش جذب کنه نوع شخصیت ها در درون بازی هست . به طور مثال شما میبینید چه کودکانه و جذاب هستند و خیلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.  بوم در جنگ جهانی در آخرین بازی استراتژی MMO از جنگ مدرن - جنگ در پاکت پی سی!
ایجاد پایگاه، توسعه استراتژی زمان واقعی و سربازان نخبگان خود را در برابر دشمنان در میدان جنگ است. آیا آماده برای فتح جهان هستی؟ بهترین دفاع حمله است! در حال حاضر با میلیونها بازیکن از سراسر جهان به مبارزه با دشمنان در جنگهای هوشمند تبدیل شوید و تبدیل به افسانه ای شوید.
در طول آزمایش بتا بسته، ما از همه بازیکنان دعوت می کنیم تا دست خود را در جنگ در پاکت پیگیری کنند و ما را مطلع سازند آنها فکر میکنند. در طول بتا هیچ NDA وجود ندارد و ما دوست داریم همه چیز درباره پیروزی های حماسی خود را بشنویم و تصاویر و ویدیوهایی را که تجربیات شما را با بازی به اشتراک می گذارند ببینیم. لطفا توجه داشته باشید که جنگ در جیب هنوز در حال توسعه است، و آنچه که در آزمایش بتا مشاهده می کنید و بازی نمی کند، لزوما نماینده آنچه در بازی نهایی انتظار دارید.

جهت دانلود بازی اندروید War In Pocket به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی محبوب اندروید 8 ball Pool - بیلیارد آنلاین

یکی از محبوب ترین بازی های جهان و بهترین بازی بلیارد جهان

بازی قابلیت آنلاین بازی کردن را دارا است

نسخه مود شده و مگامود قرار داده شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : 8 Ball Pool در خدمت شما هستیم . همون طور که میدونید این بازی یکی از پردانلود ترین و محبوب ترین بازی ها در جهان هست . مخصوصا بهترین بازی بیلیارد در جهان هم هست . این بازی از استودیو بازی سازی : MiniClip هست که تخصصش انتشار بازی هایی به زبان انگلیسی هست . بازی در مارکت گوگل پلی: امتیاز 4.5 از 5.0 را کرده است و نکته قابل توجه این است که حدود 1 میلیارد دانلود داشته است و از این بین 11 میلیون نفر رای داده اند. بازی سه بعدی - 3 بعدی هست و همین باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی شده است که امروزه جزو محبوب ترین بازی ها در جهان میباشد.
8 Ball Pool یک بازی استخر برای آندروید است که به شما امکان می دهد تا در سراسر جهان از طریق اینترنت در بازی های مبتنی بر نوبت بازی کنید تا ببینید چه کسی بهترین است.
بازی در 8 Ball Pool بسیار شبیه به هر یک از دیگر است بازی استخر از انگشت خود برای هدایت نشانه استفاده می کنید و آن را به جلو بکشید تا توپ را در مسیری که می خواهید قرار دهید. از آنجا، باید تلاش کنید و حریف خود را با پیروی از قوانینی که از جیب اول ساخته شده است، بکشید - توپهای راه راه یا جامد را بکشید.
هنگامی که شما برنده بازی می شوید، سکه ها را برنده خواهید شد. شما می توانید از آن سکه های خارج از بازی برای خرید ارتقاء مختلف برای نشانه خود استفاده کنید. در ابتدا، آن خواهد بود چوب ساده است، اما به زودی شما می توانید چیزهای جدید اضافه کنید تا سبک واقعی خود را به مسابقه یو پی اس اضافه کنید.
8 Ball Pool یک بازی استخر با گیم پلی جامد است، جایی که می توانید در برابر دوستان فیس بوک خود بازی کنید یا تصادفی مخالفان در اینترنت. این بازی دارای گرافیک عالی و خوبی است.

جهت دانلود آخرین نسخه بازی اندروید 8 ball Pool به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید EarthKeeper2

دانلود بازی اندروید EarthKeeper2

دانلود بازی اندروید فکری - معمایی - پازلی EarthKeeper2

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی آنلاین است و برای اجرای آن به اینترنت نیاز دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید:EarthKeeper2 در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : RawHand Studio هست.بازی در سبک فکری یا همان معمایی و یا همان پازلی Puzzle خارجی هست .  داستان از مقررات تلاش برای نجات زمین از بیگانگان.این تیم با کلاه، دانش آموزان، مردان حقوق، ماهیگیران، otaku و مردان کسب و کار ساخته شده است. نام زلزلهزده!بازی در حال حاضر، بازگشته بازی دفاع زمین ویرانگر. سبک خاصی بازی ندارم و خیلی پیشنهاد نمیشه چون بازی خیلی سبک خاصی داره و هرکسی نمیتونه این بازی رو انجام بده و اگر مطمعن هستید که علاقه مند به تجربه و بازی کردن بازی های خیلی خاص هستید با سبکی متفاوت این بازی رو دانلود بکنید و ازش لذت ببرید.

جهت دانلود بازی اندروید EarthKeeper2 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Hoard Lord

دانلود بازی اندروید Hoard Lord

دانلود بازی اندروید فکری Hoard Lord

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی آنلاین است و برای اجرای آن به اینترنت نیاز دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Hoard Lord در خدمت شما هستیم که در سبک فکری - معمایی - یا به قول معروف پازلی هست . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Second Place Games .  این برنامه هنوز فعالانه توسعه یافته است! گیم پلی 99٪ کامل است اما ما با استفاده از ورودی کاربر می توانیم بهترین بازی را به دست آوریم!
Hoard Lord یک بازی آنلاین با گرافیک وحشیانه و مبتنی بر امتیاز است که در آن شما در حال تلاش برای جلوگیری از تداخل در بازی خود هستید افزایش شمار ناخواسته، به طور مداوم از طبقه بالا از خانه دیوانه خود را در حال سقوط. کنترل های ساده و سریع platforming به شما اجازه می دهد تا راه رفتن، فشار، پرش، پرش فوق العاده، و راه خود را به بالای آشغال جمع آوری کنید، یا برای همیشه به دام افتاده تبدیل شوید!

جهت دانلود بازی اندروید آنلاین - معمایی - فکری - پازلی Hoard Lord به ادمه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Heyworks

دانلود بازی اندروید  Heyworks

دانلود بازی استراتژیک اندروید Heyworks

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Heyworks  . این بازی از استودیو بازی سازی : Heyworks هست که با اسم بازی هم اسم هست . این بازی در سبک استراتژیک است و به Tower defense هم معروف هستند . چون ما این بازی رو تست نکردیم مطمعن نیستیم که این بازی آنلاین هست یا نه و یا اینکه این بازی جزو دسته های دیتا دار هست یا نه . امیدوارم خودتون بازی کنید و به خوبی از این باز استفاده کنید و لذت ببرید. استخدام یک قطار خلبان سربازان را آموزش دهید و آنها را به جنگ برسانید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید (بازی Heyworks)



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید FishmarCat

دانلود بازی اندروید FishmarCat

دانلود بازی امتیازی اندروید FishMarcat

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Fishmarcat در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Studio Trapcard . این بازی یک بازی امتیازی است که در فضا رخ میدهد.  گربه ها و ماهی ها به سفر فضایی با هم رفتند!
ما دوست داریم شما را به یک بازیگر نقش 360 درجه بازی می کنیم! ماموریت شما این است که از FishmarCAT محافظت کنید و ملک گمشده قبیله خود را بازیابی کنید. سیارات با علفزار صلح آمیز، یخچال فریز شده، بیابان شنی و آتشفشانهای فوق العاده گرم در حال انتظار برای بررسی هستند.
برای دشمنان شدید در سفر خود نگران نباشید، شما 5 قهرمان قوی و 6 برج مختلف دارید. ماجراجویی و استراتژی را پیش از ما بررسی کنید ما باید یک سفر به FishmarCAT آغاز کنیم؟

برای دانلود بازی اندروید Fishmarcat به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی استراتژیک اندروید Codex of Victory - نشانه های پیروزی

دانلود بازی استراتژیک اندروید Codex of Victory - نشانه های پیروزی

دانلود بازی اندروید Codex of Victory - نشانه های پیروزی (سبک : استراتژیک)

برای اولین بار در ایران این بازی در سایت ما منتشر شد

تمامی مراحل بازی و غیره کاملا شبیه به نسخه کامپیوتر این بازی است

ممکن است بازی بخش آنلاین هم داشته باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید. امروز با عنوان بازی اندروید Codex of Victory در خدمت شما هستیم که در سبک بازی های Tower Defence هست یا همون استراتژیک که معروف تر و عامیانه تر هست . این بازی از استودیو بازی سازی : AKPUBLISH PTY LTD هست . که معمولا بازی های کامپیوتر رو تبدیل میکنه به نسخه های اندروید .
جامعه انسانی تقسیم شده است در یک طرف، روند طبیعی تکاملی انسان مختل شده است. آنچه که به عنوان تلاشی برای انطباق با شرایط خشن فضای بیرونی و سیارات خصمانه آغاز شد، منجر به ایجاد یک نژاد عجیب و غریب سایبورگ های غیرانسانی شد - Augments. Augments به وسیله تمایل به "آزاد کردن" انسان های عادی از محدودیت های بدن آنها به طور کامل ارگانیک، حمله به مقیاس کامل راه اندازی کرده اند. در حال حاضر ما باید از قلمرو خود دفاع کنیم و با هم مبارزه کنیم تا پادشاهی ما و تمام بشریت را نجات دهیم همانطور که می دانیم
Codex of Victory ویژگی مبارزاتی متحرک و تک نفره است که شما را با ساخت و فرماندهی ارتش سلام فن آوری از هواپیماهای بدون سرنشین، تانک ها و روبات ها. این کمپین ترکیبی هیجان انگیز از ساختمان پایه زمان واقعی، برنامه ریزی استراتژیک جهانی و مبارزه با نوبه خود را ارائه می دهد. مسافرت بین سیارات و قلمروها، تنها هدف شما این است که Augments را متوقف کنید. با الهام از کلاسیک ژانر استراتژیک، عنصر ساختمان پایه شامل افزایش کارایی زیرزمینی خود در زمان واقعی می شود. طرح های اتاق را جمع آوری کنید، کارخانه ها، مراکز تحقیقاتی، کارگاه ها، آزمایشگاه ها و دیگر امکانات را بسازید تا برای پیشبرد جنگ آماده شوید. نظارت جهانی تاکتیکی از نقشه سیاره ای شما می آید که در آن شما بلافاصله خواهید دید که جایی که ارتش شما باید مستقر شود. واحد و ارتقاء خود را انتخاب کنید، آنها را با استفاده از زمین به نفع خود به میدان جنگ اعزام کنید و مهارت های تاکتیکی خود را در هر ماموریت آزمایش کنید. همانطور که در جنگ های داستان اصلی و مأموریت های متفاوتی به صورت تصادفی تولید می کنید، شما به بیش از 25 واحد دسترسی خواهید داشت. هر نوع واحد به تنوع بی شمار، به لطف طیف گسترده ای از ارتقاء و افزودنی های ماژول ها می آید. بهترین های خود را بسازید و آنها را به آزمایش در برابر Augments های ورودی ببرید!

جهت دانلود بازی اندروید Codex of Victory به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Frenzy Hero

دانلود بازی اندروید Frenzy Hero

دانلود بازی اندروید RPG - نقش آفرینی Frenzy hero

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

ممکن است بازی دیتا دار باشد (با خودش بازی دانلود شود) و بازی اینترنتی باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Frenzy Hero در خدمت شما هستیم . بازی نقش آفرینی و سه بعدی - 3D و کمی هم که نه خیلی اکشن - Action . بازی از استودیو بازی سازی : Flygames.Mobi هست . من از همینجا یک عذرخواهی به شما بدهکار هستم به دلیل این که بازی تست نشده و کاربران سردرگم شده اند . چون تست نکردیم نمیدانیم که این بازی آنلاین هست یا اینکه آفلاین . به هر حال حین نصب کردن اون متوجه خواهید شد. Frenzy Hero یک بازی RPG اقدام 3D است که شما می توانید تیم افسانه ای خود را از یک لژیون از قهرمانان ساخت و این چالش را. ترکیبات بی شماری برای PVP Arena، PVE Dungeons، محاکمات قهرمانانه، کارفرمایان جهانی، Huntts Bounty و Raids Guild. کاملا یک ماجراجویی است که نباید از دست بدهید.

برای دانلود بازی اندروید Frenzy Hero به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Chrono Clash - قبیله چرونو

دانلود بازی اندروید Chrono Clash - قبیله چرونو

دانلود بازی اندروید نقش آفرینی Chrono Clash - قبلیه چرونو

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

ممکن است بازی برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز داشته باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Chrono Clash در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی مشهور : Gamenami . فقط همون اول بگم این بازی از یکی از بازی های آسیایی در جهان هست که دقیق نمیدونم از کدوم کشور ولی 100% - صد در صد از کشور هایی همچون : چین - چین تایپه - هنگ کنگ - کره جنوبی - کره شمالی و دیگر کشور هایی که شبیه به زبان نوشتاری اونها دارند . داستان:
به عنوان جنگ عجایب باستانی همچنان به خشم، شهرت و ثروت وجود دارد؛ به خصوص برای یک گروه از مزدوران مانند شما.
رهبری یک تیم خود را در تماس های مختلف و نظارت بر تاکتیک های خود را. مدیریت منابع، باز کردن کلاس های جدید شغلی و پیدا کردن آثار قدرتمند برای تبدیل شدن به مشهور از طریق زمین Tevalles
بازی:
Chrono Clash تاکتیک RPG با یک سیستم مبتنی بر نوبه خود منحصر به فرد است که از زمان به عنوان یک منبع استفاده می کند. مهارت های قدرتمندی ممکن است آسیب بیشتری را متحمل شوند، اما برای بازپس گیری از باز شدن کاربر برای حمله بهبود می یابند.

برای دانلود بازی اندروید Chrono Clash به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی استراتژیک اندروید Cairo's Tale

دانلود بازی استراتژیک اندروید Cairo's Tale

دانلود بازی اندروید Cairo's Tale به سبک استراتژیک

برای اولین بار در ایران این بازی در سایت ما منتشر شد

معمولا بازی های استراتژیک آنلاین هستند اما چون ما بازی را تست نکردیم اطلاع دقیقی نداریم

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امیدوارم حالتون عالی باشه امروز با عنوان بازی اندروید : cairo's Tale در خدمت شما هستیم . این بازی سبک استراتژیک داره و ممکنه بازی آنلاین باشه . بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Jump Game PTY LTD . یک سبک خاص داره و حس و حال جالبی رو به مخاطب بازی الغا میکنه . جادوگر جوان قاهره و تیم جذاب حیوانات خود را از گوسفند جادویی خود از انبوه گرگ های تند و زننده محافظت می کنند تا آنها را از بین ببرند. خوشبختانه، قصه قاهره شما را به تمام انواع راه هایی برای نگه داشتن گوسفند خود می دهد. ارتقا و تکامل قهرمانان خود را به طور کامل به حملات و توانایی های منحصر به فرد خود را بهینه سازی! قاعده قاهره با استفاده از سیستم عامل های برج متحرک و مسیرهای انشعابی به شما کمک می کند تا انعطاف پذیری بی سابقه ای برای شما فراهم آورید. و این همه با شکوه به لطف کامل 3D با موتور بازی زیبا Unreal تحقق یافته است. گیم پلی سریع و گویا بسیار پویا به این معنی است که هر ثانیه با اهمیت استراتژیک بارگذاری می شود. به تازگی، شما هیچگاه برج دفاعی این را دیده اید!
داستان قاهره: ClusterClucked در iOS و اندروید رایگان است. نهایتا در دفاع از استراتژی استراتژی اینجا است. آیا شما چیزی برای برنده شدن دارید؟

برای دانلود بازی اندروید Cairos'Tale به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Equilibre

دانلود بازی اندروید Equilibre

دانلود بازی فوق العاده اندروید Equilibre - این بازی به شدت پیشنهاد میشود!

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد - بازی قابلیت آنلاین هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی امتیازی و تعادلی : equilibre در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Oddix Games . بازی خیلی  خیلی سبک باحال و هیجان انگیز داره . بازی 2 بعدی هست و حتی میتونید با دوستانتون هم رقابت کنید . برای رقابت با دوستانتان کافیست که به حساب فیسبوک - Facebook خود متصل بشوید . در واقع این از اون بازی ها نیست که مثلا 2 تا خر با هم مسابقه بدن بلکه این بازی جوریه که رقابت سر امتیاز گرفتن با خر هست . بازی خیلی خیلی فوق العادست و سایت ما به شدت این بازی رو پیشنهاد میکنه . شما رو همراهی میکنیم با متن ترجمه شده توسط ابزار های ترجمه و دیکشنری :  اجازه ندهید که یک کیسه فقط به یک سقوط برسد
به تلفن چپ، راست یا تلفن خود بچرخید تا شمار کیسه ها را متعادل سازید
بیشتر از این که کیسه را در تعادل حفظ کنید، بیشتر نمره می دهید
با حساب فیس بوک خود وارد شوید تا با آن رقابت کنید دوستان شما.

برای دانلود بازی اندروید equilibre به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی کلش اف کلنز Clash OF Clans 9.105.10 اندروید

دانلود بازی کلش اف کلنز Clash OF Clans 9.105.10 اندروید

دانلود آخرین نسخه بازی اندروید Clash Of Clans 9.105.10

بازی آنلاین است و برای اجرای آن به اینترنت نیاز دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کابران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید clash of clans در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی super cell که در این 4-5 سال اخیر توانسته خود را یکی از برترین استودیو های جهان تبدیل کند . طبق گفته سازنده بازی این بازی در پروژه های قبلی با شکست های بسیار زیاد و متعددی رو به رو شده است ولی دست از تلاش نکشیده و به تلاش خود ادامه داده است . این بازی در مارکت بسیار معروف گوگل پلی : حدود 500 میلیون دانلود داشته است و امتیاز 4.8 از 5.0 نمره را کسب کرده است .
Clash of Clans یک بازی استراتژی و مدیریت در زمان واقعی است. شما باید روستایی را ایجاد کنید که در آن اعضای قبیله ای بی تفاوتی می توانند زندگی کنند. سپس شما باید آنها را به مأموریت های مختلف ارسال کنید تا شجاعت خود را با نابودی اردوگاه های دشمن ثابت کنید.
این بازی به دو مرحله کاملا متفاوت تقسیم شده است. در ابتدا، شما باید ساختارها را بسازید و شهروندان را استخدام کنید (بله، شما باید آنها را بپردازید)، در حالی که در مرحله دوم، شما در زمان واقعی می روید که می توانید مهارت های خود را نشان دهید.
این بازی ده نوع را ارائه می دهد از واحدهای مختلف است که شما می توانید با کسب تجربه و پول بهبود بخشد. شما همچنین می توانید تمام انواع سیستم های دفاع را برای شهر خود بسازید که بسیار مهم است اگر انتظار داشته باشید که حملات دشمن را که دیر یا زود برآورده می شوند، از بین ببرید.
Clash of Clans یک بازی استراتژی سرگرم کننده و مدیریتی با یک بازی گیم پلی است که جالب تر است از آن ممکن است صدایی باشد علاوه بر این، آن را کاملا رایگان و بهینه سازی شده برای دستگاه های آندروید است.
توسط آندروس لوپز
ستاره نزاع و جدال بازی جدید از سازندگان Clash of Clans است
Supercell، سازندگان محبوب Clash of Clans و Clash Royale، به عقب پرتاب شده اند با یک بمب کمی از اخبار. آنها در حال ساخت یک بازی ویدیویی جدید به نام ستارگان نزاع هستند. این شرکت قبلا چندین عنوان را تحت کمربند خود دارد، اما موفقیت Clash Royale آنها را در این خط ادامه داد - و بهتر نیست که این کار را با MOBA انجام دهیم.
ادامه مطلب
Clash of Clans به روز رسانی با بیشتر ویژگی های جدید از همیشه
با وجودی که Pixel Clash Royale کمی از لحاظ اهمیت خود را به سرقت رفته، Clash of Clans همچنان در آندروید مشهود است و Supercell می خواهد آن را حفظ کند. از این رو، آنها به تلاش برای رسیدن به یکی از مهمترین به روز رسانی های اخیر، رفته اند. Drumroll لطفا، و یک بخش بزرگ از تشویق برای خوش آمدید از Base Builder.
بیشتر بخوانید
در Clash of Clans در حالی که پرش از خرید برنامه در حال اجرا است
میلیون ها نفر در حال حاضر بازی Clash of Clans، یکی از آخرین بوم در هر دو iOS و Android. موفقیت این عنوان در این است که چگونه بازی استراتژیک کلاسیک را با حالت چند نفره ترکیب می کند که در حال حاضر تقاضای بالا در بین برنامه های دانلود برنامه است. به ذکر عناصر اجتماعی - که همیشه یک مزیت اضافه است. اما با این که بسیاری از بازیکنان روستاهای خود را در تمام اوقات بهبود می دهند، چگونه می توانید یک فضای را برای خودتان در میان بهترین ها بچینید؟
ادامه مطلب
 



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Dream League Soccer 2017 +مود

دانلود بازی اندروید Dream League Soccer 2017 +مود

دانلود بازی فوتبال Dream League Soccer 2017 اندروید

بازی Dream League Soccer 2017 قابلیت آنلاین و آفلاین بازی کردن را دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید Dream League Soccer 2017 در خدمت شما هستیم . یکی از برترین بازی های اندروید در جهان (به جرات) . بازی از استودیو بازی سازی firsttouchgames هست . این بازی قابلیت این رو داره که به صورت اینترنتی و بدون اینترنت هم بازی بکنید . بازی در گوگل پلی نمره 4.7 از 5.0 نمره را کسب کرده است و حدود 10 میلیون هم دانلود در سرتاسر جهان داشته است و نکته مثبت هم میشه به ایرانی های فراوانی که در این بازی وجود دارند هم اشاره کرد .  Dream League Soccer یک بازی فوتبال است که در آن شما تیم خود را به پیروزی هدایت می کنید، از ابتدای فروتنی در پایین یک لیگ تخیلی که در آن تیم های مختلف از سراسر اروپا رقابت می کنند شروع می شود.
هنگامی که بازی را شروع می کنید، باید نام تیم را انتخاب کنید، تجهیزات خود را طراحی کنید و یک کاپیتان را انتخاب کنید. پس از اتمام کار، می توانید در لیگ مقابل تیم های متضاد مختلف شروع به بازی کنید تا بتوانید پیروزی بیشتری کسب کنید.
در طول ماجراجویی شما همچنین می توانید جنبه های مختلف تیم خود را مدیریت کنید: بهبود استادیوم، استراتژی های جدید را امتحان کنید، علائم را ایجاد کنید و آمار را برای شروع شروع کنید. همه این مسابقات شما را تحت تاثیر قرار می دهد
اما سرگرم کننده واقعی هنگامی که شما وارد شبیه ساز بازی می شود شروع می شود. شما فقط سه دکمه داشته باشید: عبور، ساقه و مرکز، که بیش از اندازه به اندازه کافی برای لذت بردن از گیم پلی شگفت انگیز است. با استفاده از این گزینه ها، می توانید دیوارها را بکشید، عمیق عبور کنید، توپ را به سمت هدف بکشید، توپ را به سمت هدف هدایت کنید، توپ را در سرتاسر میدان بکشید، و غیره. با این سه دکمه می توانید فوتبال بازی کنید.
Dream League Soccer یک بازی فوتبال شگفت انگیز برای آندروید است. این یک گیم پلی سرگرم کننده، گرافیک خوب و یک تن از تیم ها و بازیکنان شناخته شده است.

برای دانلود بازی اندروید Dream Leauge Soccer 2017 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Football Empire

دانلود بازی اندروید Football Empire

دانلود بازی اندروید مدیریت فوتبال FOOTBALL EMPIRE

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

ممکن است برای اجرای بازی به اینترنت نیاز داشته باشید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : FOOTBALL EMPIRE در خدمت شما هستیم در سبک بازی های مدیریتی و آن هم مدیریت به سبک تیم فوتبال . این بازی از استودیو بازی سازی مشهور : DIGAMORE ENTERTAINMENT هست که بسیار آمار خوبی هم داره و در گوگل پلی امتیاز بسیار خوب 4.3 از 5.0 نمره را کسب کرده است و حدود 100 هزار دانلود داشته است و هر روز هم آمار زیر و رو کم و زیاد می شود .  بنابراین، در امپراطوری فوتبال، نه تنها شما را به نقش مدیر می گیرید، بلکه مسئول تمام قلمروهای باشگاه نیز هستید: فضای شهری محروم را به امپراتوری فوتبال بسیار خود تبدیل کنید و  بازیکنان خود را با بسیاری از موارد آموزشی تمرین کنید . در این بازی نسبتا آنلاین میتوانید با دوستان خود به رقابت بپردازید . بازی به شدت پیشنهاد می شود زیرا از گرافیک فوق العاده هم بهره مند است.

برای دانلود بازی اندروید مدیریت فوتبالی FOOTBaLL EMPIRE به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Dawn OF Titans 1.17.2

دانلود بازی اندروید Dawn OF Titans 1.17.2

دانلود بازی آنلاین استراتژیک Dawn OF Titans اندروید

بازی آنلاین میباشد و برای اجرای آن به اتصال اینترنت نیازمند میباشید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید. امروز با عنوان بازی اندروید : Dawn OF TITANS در خدمت شما هستیم که یکی از پرطرفدارترین و معروف ترین بازی های استراتژیک آنلاین در جهان میباشد. این بازی از استودیو بازی سازی : NaturalMotiongames ltd هست. این بازی در مارکت گوگل پلی : نمره 4.6 از 5.0 را کسب کرده است و حدود 1 میلیون تا 5 میلیون دانلود در سرتاسر جهان داشته است . بازی متناسب برای اندروید های 4.1 به بالاتر است و به علاوه اینکه مشخصات سنی بازی +12 سال درج شده است . یعنی متناسب برای افرادی که از 12 سال به بالا هستند است ولی متاسفانه این قانون سن گذاری در کشور ما اصلا رعایت نمیشود. شما در این بازی Dawn OF TITANS با یک بازی کاملا 3d مواجه هستید به این صورت که جنگ های شما از سبک های 3d استفاده شده است.  سحر از تیتان شما را به جنگ های 3D هدایت می کند، شما می توانید هزاران سرباز را در این بازی کنترل کنید. شما می توانید جنگ علیه بازیکنان دیگر داشته باشید و زمین های خود را اشغال کنید.
شما می توانید پادشاهی خود را، ارتش خود را داشته باشید و همچنین شما titans حماسی خود را بالا ببرید. یک ویژگی خوب در این بازی وجود دارد و چت در زمان واقعی با دوستان و دیگر بازیکنان وجود دارد.

برای دانلود بازی اندروید DAWN OF TITANS به ادامه مطلب بروید
 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید جنگ های صلیبی - StrongHold Kingdoms:Fedual Warfare 30.138.857

دانلود بازی اندروید جنگ های صلیبی - StrongHold Kingdoms:Fedual Warfare 30.138.857

دانلود بازی اندروید قلعه - جنگ صلیبی StrongHold Kingdoms

یکی از اولین منتشر کننده ها در ایران و جهان بودیم اما بنا بر دلایلی این بازی در تاریخ 11 اردیبهشت ماه سال 1396 منتشر شد (تاریخ انتشار:10 اردیبشهت)

بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد و سبک بازی MMOG است

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید. امروز واستون یک هدیه داریم  اونم عجب هدیه شگفت انگیزی . عنوان بازی جنگ های صلیبی یا به قول ایرانی قلعه امروز برای اندروید در جهان منتشر شد . خیلی از شما دوستان عزیز در گروه تلگرامی سایت و به صورت خصوصی حتی به بنده میگفتید و درخواست میکردید که بازی قلعه رو بزاریم . اما تا دیروز همچین عنوانی در جهان وجود نداشت. این بازی از استودیو بازی سازی بسیار مشهور و ثروتمند: Firefly Studios هست که سال های سال با عنوان بازی هایی که ساخته زندگی کردیم! بازی به سبک MMO هست . بازی هایی نظیر CLASH OF CLANS - WORLD OF WARCRAFT هم از این عنوان بهره مند هستند تا حدودی البته! این بازی در گوگل پلی : امتیاز 4.7 از 5.0 نمره را کسب کرده است و حدود 500 دانلود فقط تا به این لحظه داشته است . از شما خواهشمندیم که از ما حمایت های لازم را بکنید. فقط با درگیر شدن از نیروهای دشمن، گرفتن روستاها از «گرگ» و به دست آوردن رای در عرصه سیاسی می تواند بازیکنان امیدوار باشد که موفق شوند. Kingdoms Stronghold در یک دنیای بازی سریع و گام به گام طراحی شده برای تعداد زیادی از بازیکنان که در تلاش برای دستیابی به یک هدف مشترک کار می کنند. لطفا توجه داشته باشید: Kingdoms Stronghold یک بازی رایگان برای MMO است RTS، با این حال بازیکنان می توانند با استفاده از پول واقعی از طریق خرید برنامه های بازی، اقلام بازی را خریداری کنند. اگر نمیخواهید از این ویژگی استفاده کنید، می توانید برای خرید برنامه در دستگاه Android خود احراز هویت کنید و از یک تجربه کاملا رایگان برای بازی لذت ببرید. امپراطوری پادشاهی همچنین نیاز به اتصال به شبکه دارد. ما Kingdoms Stronghold را به عنوان اولین PvP کامل (پخش در برابر بازیکن) استراتژی MMO RTS برای دستگاه های تلفن همراه طراحی کردیم. به عنوان یک توسعه دهنده، ما برای سری اصلی Stronghold شناخته شده هستیم که می بیند که دوستانتان را محاصره کرده و با مخالفان AI مانند The Wolf جنگ می کنند. با پادشاهی، ما در حال گرفتن استقبال آنلاین، دادن بازیکنان به یک دنیای بازی قرون وسطی همهجانبه پر از بازیکنان واقعی، جنگ و اختلافات سیاسی است. Firefly یک توسعه دهنده مستقل کوچک با احترام زیادی برای بازیکنان ما است، بنابراین ما دوست داریم که افکار خود را در مورد پادشاهیان بشنوید! لطفا بازی را برای خودتان امتحان کنید (این بازی رایگان است) و یک پیام را با استفاده از یکی از پیوندهای اجتماعی به بالا به ما ارسال کنید.

برای دانلود بازی اندروید StrongHold Kingdoms 30.138.857 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 FPS 2.7.2a + مود

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 FPS 2.7.2a + مود

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 v2.7.2a

این بازی به شدت پیشنهاد میشود (حتما دانلود کنید)

بعضی از مراحل بازی نیازمند اینترنت است و بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای ایران هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید : Modern Combat 5 در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی مشهور و بسیار جهانی و بزرگ : Gameloft. همون اول کار میریم سراغ سبک بازی: بازی سبک FPS داره یا به قول معروف و همگانی FPS. خیلی ها این بازی رو حتی با مجموعه بازی های call of duty مقایسه میکنند.بدون شک این بازی بهترین بازی اندرویدی در سبک FPS-SHOOT هست . این بازی میلیون ها طرفدار در سرتاسر جهان داره و در مارکت گوگل پلی : امتیاز 4.8 از 5.0 نمره را کسب کرده است و حدود 100 ها میلیون دانلود داشته است که یکی از پردانلود ترین و بهترین بازی های جهان (در گوشی های موبایل) هست.بازی بسیار گرافیک چشم نوازی داره و همانطور که عرض کردم بعضی چیز هاش کپی CALL OF DUTY هست ولی قطعا به بازی call of duty نمیرسه . به چند دلیل : زیرا این بازی برای گوشی موبایل ساخته شده است و گوشی موبایل قدرتش هنوز به اون قدری نرسیده که بخواد با کامپیوتر رقابت کنه و دلیل دیگش هم موتور بازی سازی هست و تا اونجایی که میدونم CALL OF DUTY موتور خاص و مخصوص خودش رو داره و خودش موتور رو ساخته و موتور گیم انجین اختصاصی هست و اگه اسمشو درست نام ببرم فک میکنم اسمش: Foreskan باشه حالا دقیقا یادم نمیاد و حضور ذهنی ندارم.> "کنترل شارپ، گرافیک چشمگیر" - Pocket GamerStep به عنوان آخرین قسط در بهترین سری FPS بار دیگر برای بازی تیرانداز بار دیگر! یک جوخه ایجاد کنید، دوستان خود را اضافه کنید و مهارت های فردی و تیم خود را در برابر جوخه های دیگر در جنگ چند نفره پویا تست کنید. سپس به یک دنیای در معرض هرج و مرج گام بردارید و راه خود را از یک موقعیت دشوار پس از دیگری بیرون بیاورید تا معشوقتان را کشف کنید که سعی دارند جهان را به شلاق تبدیل کنند. مبارزه مدرن 5 از کنترلر بازی HID پشتیبانی می کند. Moga Pro همچنین در حالت B (حالت HID) پشتیبانی می شود.

برای دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Electro Pong

دانلود بازی اندروید Electro Pong

دانلود بازی اندروید Electro Pong - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی دارای قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد - قابلیت آفلاین هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Elctro Pong برای اولین بار در ایران از استودیو بازی سازی نام نا آشنای : Pinnatta INC در خدمت شما هستیم . بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد و ارزش یک بار بازی کردن هم دارد. جا داره از همینجا به علت بد ترجمه شدن متون عذرخواهی کنم(بنا به دلایلی تا 3 روز تایپ نمیکنم). لذت بردن از بازی های محبوب کلاسیک مورد علاقه همه، PONG به صورت رایگان
بازی با دوستان خود و نشان دادن آنها که رئیس در بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل شما می دانید و عشق، اما سریع تر و بهتر از همیشه قبل از! پیوستن به ما و رقابت در مدیران، تجربه حالت های جدید، کسب دستاوردها، و به دست آوردن حقوق bragging در میان دوستان خود! بازی سبک مسابقه ای یا همان آرکید هم دارد و امید است که لذت ببرید

برای دانلود بازی اندروید Electro Pong به ادامه مطلب بروید
 



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Noblemen:1896

دانلود بازی اندروید Noblemen:1896

دانلود بازی اندروید Noblemen:1896 - مردان نوبل 1896

این بازی به شدت پیشنهاد میشود - (این بازی جذاب را از دست ندهید)

دیتا با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 460 مگابایت دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید به سبک اکشن : مردان نوبل 1896 - Noblemen در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی مشهور : Mohican Lab هست . این بازی تا کنون در گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5.0 نمره را کسب کرده است و بنا بر دلایلی از تعداد دانلود این بازی بی خبر هستیم. بازی از سبک هایی بسیار هیجان انگیز است که اگر این بازی را از دست بدهید قطعا شما عقب افتاده هستید! به جرات میتوان گفت این بازی یک سبکی و نوآورانه میباشد. سال 1896 است و جنگ آغاز شده است ... به راستی، نیروهای امنیتی توسط قاتل سوار بریده می شوند. در فاصله، آتش بطری، به عنوان یک تانک Steam Tumber پمپ، آتش توپ خود را می کشد. تیم Gatling Gatling شما یک آتش سوزی را از بین می برد و یک تیم دشمن را مانند گندم بریده است. پشت سر شما هواپیمای کلاس بالادستی Frigate شما را قبل از رها کردن حلزون خود از حمایت از آتش اطمینان می بخشد. مواد غذایی
* واقعیت متداول منحصر به فرد 1896!
* مبارزه تیرانداز شدید - در مقیاس بزرگ مقابله!
* مبارزه با توپ، تفنگ، موشک، قایق، سواره نظام، قلعه، و بیشتر!
* کمپین نوآورانه - برنامه ریزی حملات خود را از بالا، سپس مبارزه و منجر به جنگ در این زمینه!
* مقیاس باور نکردنی - تماشا به عنوان قلعه انفجار میدان جنگ از راه دور، بالن هواپیما بالادست، و جنگ افزارهای آهن مجهز پشتیبانی از ارتش خود را از ساحل! * * "پرش در / پرش "گیم پلی - استاد هاردکور تیرانداز گیم پلی، و یا فعال کردن نبرد خودکار و تماشای مبارزه ها، بدون استرس!
* جمع آوری و استفاده از کارت های قدرتمند نبرد برای تغییر جزر و مد نبرد!
 

برای دانلود بازی اندروید Nobleman:1896 به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی نقش آفرینی Sonny اندروید

دانلود بازی نقش آفرینی Sonny اندروید

دانلود بازی آنلاین RPG اندروید SONNY - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن به اتصال همیشگی اینترنت نیازمندید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : SONNY در خدمت شما هستیم. این بازی از استودیو بازی سازی : Armor Games هست سبک بازی نقش آفرینی - RPG و آنلاین هست و زبان رسمی بازی EGNLISH - انگلیسی هست.بازی در تاریخ 9 شهریور 1396 منتشر شد اما ما بازهم با افتخار پس از 2 ساعت گذشتن از تاریخ انتشار این بازی رو برای شما قرار دادیم. در واقع بازی سبک خیلی خاص و داستان خاصی داره . اسم شخصیت بازی SONNY هست . سنی از قاتلانی هست که ذهنشان دست نخورده است اما خاطراتی را از دست داده است . این بازی شما را به یک ماجراجویی بسیار عظیم و برای کشف حقیقت در دنیای RPG - نقش آفرینی دعوت میکند. سونی در عصری زندگی میکند که آخرالزمان نام برده میشود و برای مبارزات خود به یک نقشه و یک استراتژی خاصی نیاز دارید. بازی درحالی که به سادگی شروع میشود اما در هر مرحله گیم پلی به سرعت درحال افزایش عمق و پیچیدگی میشود و کار را برای او سخت میکند. در واقع در هر مرحله تکنیک جدید و مهارت های جدیدی یاد میگیرید که به گیم پلی هم ربط پیدا میکند. قدرت ها و جادو هایی نظیر : سونی را با سستی هایی مانند سایه یا آتش بکشید تا توانایی هایی های جدیدی را به دست آورد و با قهرمانان همراه شوید تا در سرزمین های اشغالی نبرد داشته باشید. شما میتوانید این بازی را به صورت رایگان از سایت ما دانلود نمایید.

برای دانلود بازی اندروید SONNY به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی آنلاین COntra City اندروید

دانلود بازی آنلاین COntra City اندروید

دانلود بازی اندروید آنلاین CONTRA CITY ONLINE - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی آنلاین میباشد و برای اینکه به طور همیشگی این بازی را اجرا کنید به اینترنت نیاز دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : CONTRA CITY ONLINE در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Edkon Games GMBH که در تاریخ 9 شهریور 1396 برای اولین بار در ایران این بازی در سایت ما منتشر شد. بازی آنلاین هست و برای اجرای همیشگی آن به اینترنت نیاز دارید. بازی به سبک FPS هست یا همون بازی های تیر اندازی و یکی از بهترین ویژگی هاش رو میشه ویژگی : رقابت در سرتاسر جهان با دوستان خود نام برد . در این بازی انواع لباس هایی رو که دوست دارید میتونید انتخاب بکنید و یکی دیگر از ویژگی هاش این هست که میتونید شخصیت خودتون رو انتخاب کنید به طور مثال : میتونید شخصیت هایی نظیر : کماندو - گانگستر - نظامی - رپر - دوچرخه سوار و ده ها نوع دیگر که در به روزرسانی های جدید اضافه میشوند یا در خود بازی وجود دارند . در واقع وظیفه شما در این بازی این هست که : باید خودتون رو رئیس شهر بکنید به معنی دیگر : شما باید قدرت رو در دست بگیرید (اون هم با زور و بازو). وسایل تجهیزاتی بسیار زیادی وجود داره مانند : انواع سلاح های مدرن مانند : کتانا - اژدهای کویر - AK47 یا همون کلاشینکف - پرتاب موشک. در این بازی میتونید مانند تمامی بازی های استراتژیک آنلاین قبیله و یا همون اتحاد خود را ایجاد کنید و با بقیه به رقابت بپردازید.

برای دانلود بازی اندروید Contra City Online به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی نبرد بین نقاشان - Battle of Painters اندروید

دانلود بازی نبرد بین نقاشان - Battle of Painters اندروید

دانلود بازی اندروید آنلاین Battle of painters - بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن به اینترنت نیاز دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید:Battle of painters - بازی نبرد بین نقاشان اندروید در خدمت شما هستیم.اول هرچیز باید بهتون بگم بازی آنلاین هست و برای اجرای اون به اینترنت نیاز دارید. بازی از استودیو بازی سازی : Dio Alias Games هست. بازی در مارکت گوگل پلی : نمره 4.5 از 5.0 نمره را کسب کرده است و از 1میلیون تا 5 میلیون دانلود داشته است. قطعا بازی دارای جذابیت های خاصی هست و میتونه به روند رشد کودکان در مغزشان هم تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. این بازی سعی میکند که به شما حس هنرمند بودن را الغا بکند. به گفته سازنده بازی : این بازی جهت جلب توجه کودکان به هنر هست و اصل ساخته برای کودکان زیر 14 سال هست. البته باید این را هم بگوییم که باید یک بزرگتر کنار کودک باشد زیرا در این بازی از شما نقاشی هایی میخواهد که نکته مورد توجه و بد برای ایرانیان این است که واژه ها انگلیسی هستند و یک کودک 6-7 ساله نمیتواند این واژه هارا تشخصی بدهد. به طور مثال: از شما میخواهد DOG بکشید که به معنی سگ است . ابزار هایی را به شما میدهد تا شما نقاشی را کامل کنید و نمره بندی هم دارد و حتی رتبه جهانی هم دارد. در کل از نظر سایت ما این بازی یکی از بهترین بازی های آموزشی در جهان است.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی آنلاین Darts of Fury اندروید

دانلود بازی آنلاین Darts of Fury اندروید

دانلود بازی آنلاین اندروید Darts Of Fury - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

با قابلیت آنلاین بازی کردن(چند نفره) و آفلاین بازی کردن (بدون اینترنت)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان : دانلود بازی اندروید Darts Of Fury در خدمت شما هستیم . این بازی تازه امروز در جهان منتشر شد و خوشحالم که برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد. بازی از استودیو بازی سازی : Yakuto هست که اصلا استودیویی نام آشنایی نیست در کشور ما . این بازی از دو بخش آنلاین - آفلاین تشکیل شده که همونطور از اسمش معلومه Online اینترنتی و میتونید با کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید ولی بخش Offline اینترنت نیازی نداره و شما میتونید به طور کامپیوتری با سیستم بازی کنید. نیم نگاهی به داستان و امکانات بازی: بیایید دارت بازی! چالشی جدید برای هدف گیری دقیق. جوایز خود را در راه ارتقاء وسایل دارتی خود خرج کنید. روز خوبی نداشتی؟ اشکال نداره بیا دارت بازی و کل عصبانیت هاتو توی پرتاب دارت خالی کن.امیدوارم از این بازی زیبا هیجان انگیز لذت ببرید.

برای دانلود بازی اندروید Darts OF Fury به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Quantum Siege

دانلود بازی اندروید Quantum Siege

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد - دانلود بازی آنلاین Quantum Siege اندروید

بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن به اینترنت نیازمندید

دیتا بازی با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 470 مگابایت دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : دانلود بازی اندروید Quantum Siege در خدمت شما هستیم. این بازی از استودیو بازی سازی : Armada InterActive هست که در 4 روز پیش این بازی رو منتشر کرد و خوشبختانه باز هم برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید این بازی منتشر شد.بازی داستان بسیار عالی دارد و میتوان گفت بهترین بازی جاه طلب و اوج جاه طلبانه است . امکانات متعددی داره این بازی به طور مثال و نمونه : باید در زمان سفر کنید یا این که امکانات PVP - که به مبارزه دو بازیکن معروف هست میتوان نام برد. بازی از امکان 3d - سه بعدی ساخته شده که این روز ها در اوج تکنولوژی هستیم و الان بازی های 3 بعدی بسیار بسیار روی بورس بازی سازان هست. بازی واقعا ارزش دانلود کردن داره. شما در این بازی نقش یک رهبر و راهبرد و ناجی بالقوه زمین رو دارید که باید از بشریت محافظ کنید . بازی سبک نقش آفرینی - RPG داره و معمولا این بازی ها بازی های آنلاین هستند که در این بازی هم بازی آنلاین است و برای اجرای اون به اتصال اینترنت به هنگام اجرای بازی نیازمندید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی Gods Wars 4: Arise of War God اندروید

دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی Gods Wars 4: Arise of War God اندروید

دانلود بازی اندروید Gods war 4 - برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

بازی آنلاین است و برای اجرای بازی به اینترنت نیاز مندید(هنگام بازی اینترنت روشن باشد)

کسب امتیاز 4.4 از 5.0 و حدود 500  هزار دانلود در گوگل پل از استودیو بازی سازی:YCG GAME

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه. امروز با عنوان بازی آنلاین - نقش آفرینی Gods War 4 در خدمت شما هستیم.این بازی در  این ماه در گوگل پلی و مارکت های دیگر منتشر شد و توانست آمار بسیار عالی : 4.4 از 5.0 نمره و حدود 100 هزار تا 500 هزار دانلود را کسب کند. بازی آنلاین هست و ایرانی های زیادی در این بازی هستند . پس احساس تنهایی نمیکنید. اگر نمیدونید بازی های RPG چی هستند توضیح میدم: مخفف role playing game رو میگند. و معمولا در 90% مواقع این بازی ها آنلاین هستند و بدون اینترنت نمیتونید بازی کنید. در واقع به فارسی به این بازی ها بازی های نقش آفرینی هم میگویند. یعنی شما باید در این بازی ها ایفای نقش کنید و خودتون رو اثبات کنید و در رتبه های برتر قرار بگیرید. بازی از استودیو بازی سازی YCG GAMES هست که این بازی تجربه های اولش نیست و طبق گفته سازنده شکست های متعدد و فراوانی در انتشار بازی ها داشته است و این اولین تجربه حرفه ای این تیم بازی سازی هست.داستان بازی داستان خیلی طولانی هست و در این متن گنجایش نوشتن ندارد . معمولا تمامی بازی های نقش آفرینی از متن های طولانی و داستان های طولانی استفاده میکنند که باعث جذابیت بازی خواهد شد.

برای دانلود بازی اندروید GODS WARS 4: Arise of War God به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی نقش آفرینی جنگ آشپزها - Chef Wars اندروید

دانلود بازی نقش آفرینی جنگ آشپزها - Chef Wars اندروید
دانلود بازی اندروید Chef Wars - برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید - اولین بازی سبک RPG - نقش آفرینی آشپزی

بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن نیاز به اتصال اینترنت دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید به سبک نقش آفرینی - RPG با عنوان: Chef Wars - جنگ آشپز ها در خدمت شما هستیم و ضمن این که این بازی از استودیو بازی سازی : MindCake Games هست . این بازی اولین بازی در جهان به سبک آشپزی در سبک نقش آفرینی یا همان RPG هست . این بازی در این مدت کم کاربران بسیار زیادی به خودش جلب کرده و برای این که ما اولین سایت در ایران بودیم که این بازی رو منتشر کردیم به همین دلیل فکر نمیکنم اصلا ایرانی در این بازی وجود داشته باشه و شما باید از همین امروز با اشتراک گذاشتن این بازی از سایت امین-اندروید توجه ها رو به این بازی جلب کنید. نگاهی کوتاه به داستان و سبک بازی : رستورانتو درست کن . سرآشپز - خدمت کار - پیشخدمت و همه و همه رو استخدام کن تا معروف بشی . باید خودتو بین این همه رستوران و آشپز بکشی بالا و مشتریات زیاد بشن تا درآمد بیشتری کسب کنی.  همه ی شهر های جهان رو به تسلط خودت در بیار تا غذاهایی که از شهر های مختلف جهان جمع کردی مخلوطی از بهترین غذاها بشه.......

برای دانلود بازی اندروید Chef Wars به ادامه طلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اکشن Ninslash اندروید

دانلود بازی اکشن Ninslash اندروید

دانلود بازی اندروید سبک اکشن Ninslash - برای اولین بار در ایران و دومین بار در جهان

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید Ninslash درخدمت شما هستیم در سبک اکشن که طرفداران خودش رو داره. بازی کیفیت فانتزی داره و میشه گفت از کیفیت موسطی برخوردار هست . این بازی از استودیو بازی سازی نام نا آشنای : Pelya منتشر شده است و حدود 1000 تا 5000 دانلود داشته است و نمره ی 4.3 از 5.0 نمره را کسب کرده است که آمار خوبی رو با این بازی از خود به جای گذاشته است. بازی از هر نظر در شرایط خوبی هست و ضمن این که از دو بخش آنلاین و آفلاین تشکیل شده است و کاربران اگر اینترنت نداشته باشند میتوانند از طریق منو-Menu بازی با ربات سیستم بازی کنند ولی سطحش به سطح کاربران آنلاین نمیرسد. برخی معتقدند این بازی از دو سبک اکشن و آرکید برخوردار است ولی هنوز به نتیجه قطعی هیچ سایت خارجی نرسیده و دلیلش هم همین تنوعاتی که در بازی وجود دارد هست. امیدوارم با این بازی لحظاتی شما سرگرم بشید.

برای دانلود بازی اندروید NinSlash به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی آنلاین استراتزیک Demise Nations اندروید

دانلود بازی آنلاین استراتزیک Demise Nations اندروید

باز هم مثل همیشه برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید

دانلود بازی اندروید آنلاین - استراتژیک Demise Nations - رحلت سازمان ملل

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Demise Nations در خدمت شما هستیم . این بازی سبک استراتزیک داره و به تازگی منتشر شده و قابلیت آنلاین بازی کردن دارد. این بازی از استودیو بازی سازی : Noble master games هست که با این بازی در جهان سرو صدای زیادی به پا کرد. نگاهی کوچکی به داستان و شرح و سبک بازی داریم:امپراطوری رم ظهور میکند و به دنبال تخریب جهان مدرن است . در این بازی سعی شده سپاه : آمریکا - بریتانیا - رم به خوبی شبیه سازی بشود و در این امر از نظر بنده موفق هم بوده اند. شما میتوانید کلن (اتحاد) به مانند کلش آف کلنز ایجاد کنید و بتوانید نبرد هایی جالب را شکل بدهید. بازی از بالا نشان داده میشود به مانند کلش آو کلنز. در این بازی امکان مبارزه با هوش مصنوعی هم فراهم است.

برای دانلود بازی اندروید Demise Nations به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود مجموعه بازی های آفلاین - آنلاین Home Arcade اندروید

دانلود مجموعه بازی های آفلاین - آنلاین Home Arcade اندروید

برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

دانلود بازی اندروید Home Arcade (مجموعه بازی های آرکید سال 1980)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران کاربران امین-اندروید,امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید Home Arcade در خدمتتون هستیم که چندین بازی آنلاین و آفلاین پیکسلی - آرکید رو در خودش جا داده و یک نوستالژی عالی میتونه برای همه باشه.این بازی از کمپانی بازی سازی : Big Blue Bubble هست. که آثارش رو با بازی های Arcade - Pixel Art شروع کرده. در این بازی چندین بازی وجود داره که مطمئنم بعدتون نمیاد و ازش هم لذت ببرید. توجه برای کسایی که میخوان این بازی رو دانلود کنند : کسایی که دنبال نوستالژی هستند فقط از این بازی استفاده کنند و ممکن است به محض وارد شدن به بازی از بازی متنفر بشوید!!!!!!

برای دانلود بازی اندروید Home Arcade به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود Asphalt 8:Airborne 3.1.1c-آخرین نسخه بازی اندروید آسفالت 8+تریلر رسمی بازی

دانلود Asphalt 8:Airborne 3.1.1c-آخرین نسخه بازی اندروید آسفالت 8+تریلر رسمی بازی

به نام خدا.سلام عرض میکنم خدمت تمامی دوستان عزیز و همراهان همیشگی سایت امین-اندروید.امروز با بهترین بازی ماشینی جهان و یکی از بازی های برتر اندروید جهان در خدمت شما هستیم. با عنوان بازی:Asphalt 8:Airborne 3.1.1c-دنلود آخرین نسخه بازی اندروید آسفالت 8+تریلر رسمی بازی اندروید asphalt 8:Airborne 3.1.1c. خب همانطور که گفتم این بازی در بازی های ماشینی اندروید برترین و در بازی اندروید یکی از پرمخاطب ترین بازی های اندروید در جهان است.سازنده شرکت این بازی,شرکت معروف"GameLoft" است که اگر اهل بازی باشید با بازی های معروف آن آشنا هستید مانند:Gangsters vegas که جزو پرمخاطب ترین بازی های اندروید است.درسته که این نسخه از بازی در 26 دسامبر 2016 در جهان پخش شده است. ولی به دلیل درخواست مکرر کاربران عزیز مجبور شدیم این بازی را با تاخیر فراوان به دست شما دوستان عزیز به رایگان برسانیم. این بازی یک بازی ماشینی شبیه سازی شده به واقعیت است که از آن بازی ها است که وقتی بازی میکنید مانند این است که واقعا در حال رانندگی در جاده های آمریکا و لندن هستید!. گیم پلی این بازی حرف ندارد و اگر حرف میداشت اینقدر معروف نمی شد!!!.این بازی بخش آنلاین هم دارد و شما میتوانید دوستان خود را به چالش اتوموبیلرانی جهان بکشانید. دیتای این بازی با خود بازی دانلود میشود. پس لطفا سوال نشود.برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجع فرمایید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Dragon Blaze 4.3.2-دانلود بازی آنلاین اندروید شعله اژدها+تریلر رسمی بازی

Dragon Blaze 4.3.2-دانلود بازی آنلاین اندروید شعله اژدها+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد ||| ویژه

این بازی در گوگل پلی:امتیاز 4.5/5.0 را کسب کرده و حدود 10 میلیون بار دانلود در سراسر جهان داشته است

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.امروز هم با بازی مهیب و هیجان انگیز:Dragon Blaze 4.3.2-دانلود رایگان بازی اندروید شعله اژدها و به علاوه تریلر رسمی این بازی در خدمت شما هستیم.این بازی جزو پرطرفدار ترین بازی های اندروید در جهان است.برای همین ما سعی کردیم اخبار این بازی را دنبال کنیم و برای همین اولین نفر در ایران بودیم که این نسخه از بازی را یعنی:Dragon Blaze 4.0.2 را برای اولین بار در ایران منتشر کردیم.سبک این بازی RPG است و بازی آنلاین است.در این بازی شما می بایست با کمک متحدان خود:دشمنان را نابود کرده و به هدف جهانیان برسید.در این بازی ایرانیان فراوان بازی میکنند.شرکت سازنده این بازی:شرکت نام آشنای بازیسازی GAMEVL است که آثاری مانند همچون بازی منتشر کرده است.همانطور که از اسم RPG معروف است یعنی نقش آفرینی و بازی های نقش آفرینی-RPG اندروید در جهان بیشترین طرفدار را دارد و شما میبینید که برترین بازی ها از بین بازی های نقش آفرینی انتخاب میشود.در این بازی شما باید قدرت و اطلاعات خود را بالا ببرید تا به جنگ با غول آخر بپردازید.و بتوانید رتبه در جهان بازی کسب کنید.شما میتوانید این بازی را به طور رایگان از سایت ما دانلود بکنید.با تشکر

این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد.مصادف با:17 ژوان(Jaunary 17) و 28 دی ماه--------برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید جنگ بین کویین ها:افزایش اژدها Clash of Queens:Dragons Rise V 2.1.8+مود

دانلود بازی اندروید جنگ بین کویین ها:افزایش اژدها  Clash of Queens:Dragons Rise V 2.1.8+مود

بنام الله ||| این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید قرار داده شد ||| ویژه

                                 این بازی آنلاین است و همیشه به اتصال اینترنت نیاز است

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک پست متنوع در خدمتتون هستیم.بازی با عنوان:Clash Of Queens:Dragons Rise که یکی از پر مخاطب ترین بازی های جهان است.این بازی امتیاز خوبی در گوگلی پلی دریافت کرده و بیش از 50 میلیون دانلود و امتیاز 4.7/5.0 را کسب کرده است.این بازی شبیه به سبک کلش آف کلنز (Clash Of Clans) هست که تقریبا میتوان گفت تمامی کاربران بازی کلش آف کلنز(Clash of Clans) مهاجرت کرده اند به این بازی پرمخاطب.این بازی یکی از پرمخاطب ترین بازی های جهان است که نمره بیشتری نسبت به کلش آف کلنز کسب کرده است.این بازی برای سومین بار در جهان و برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید دات آی آر منتشر شد(این نسخه از بازی) که امیدوارم با استقبال خوبی برخوردار بشود.

این نسخه برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد-آپدیت 14 دسامبر(24 آذرماه)

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.smiley



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Jurassic World™ 1.15.5 -جهان عدالت(برای اولین بار در ایران)

دانلود بازی اندروید Jurassic World™ 1.15.5 -جهان عدالت(برای اولین بار در ایران)

به نام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران قرار گرفته است ||| ویژه

سلام. باز هم غوغایی جدید از امین-اندروید دات آی آر!طبق گفته های سازنده ی این بازی - بازی در نقش اکشن و استراتژیک است که بسیار عجیب است و سبک جدید نوین بازی های جهان به حساب میرود.این بازی تقریبا در سبک Clash Of Clans هست. ولی بهتر!فکرشو بکنید یک بازی اومده که همون روزه اول بالای 10 میلیون دانلود داشته............ یا الله!خب بهتره ز یاد پرحرفی نکنم بهتره برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی آسفالت نیترو-Asphalt Nitro 1.7.1g

دانلود بازی آسفالت نیترو-Asphalt Nitro 1.7.1g

                                                                      به نام خدا

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید و همراه کانال تلگرامی ما.امروز با یک بازی ماشینی معروف جهان و پرهیجان و به علاوه بر آن دارای یک حجم کم.این بازی در گوگل پلی بار ها دانلود شده.

بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی استور (فروشگاه گوگل پلی) ساخت شرکت گیملافت. با قابلیت اجرای آنلاین و دارای امتیاز بالای 4.5/5 نمره از بین 50 میلیون بار دانلود! (این پست به شما دوستان و کاربران عزیز سایت و کانال تلگرامی ما پیشنهاد میشود) این پست را ازدست ندهید و برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,

Dark Sword 2.0.1+Mod-دانلود بازی اندروید شمشیر سیاه+تریلر رسمی بازی+نسخه مود شده

Dark Sword 2.0.1+Mod-دانلود بازی اندروید شمشیر سیاه+تریلر رسمی بازی+نسخه مود شده

بازی قابلیت آنـــــلــــاین بازی کردن و آفـــــلــــاین بازی کردن را دارا است.(لذت ببرید)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون بسیار عالی باشه.امروز با عنوان بازی:Dark Sword 2.0.1+Mod-دانلود بازی اندروید شمشیر سیاه+تریلر رسمی بازی Dark Sword- و نسخه مود شده(بی نهایت) این بازی در خدمت شما کاربران عزیز امین-اندروید در خدمت شما هستیم.بازی در سبک RPG-نقش آفرینی است و قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد.همه خاطرات بد را به یاد داریم.شب است و در دروازه بسته است.تیره اژدها به دروازه خورشید بسته شده است و تمامی نور ها از بین رفته است.همه ی موجودات جهان تاریک زنده شده اند و برای تسخیر جهان آماده هستند.درد ابدی است.شخصی وجود دارد که در تاریکی زندگی میکند و برای نجات مردم تلاش میکند.جهان نور را از چشم خود بسته و به فراموشی سپرده است.عملیات های تاریک کم کم آغاز میشود.این بازی یک سبک بسیار معروف در بازی های موبایلی دارد یعنی:RPG-نقش آفرینی.شما میتوانید خودتان را به غول های هر مرحله برسانید و آن منطقه را از تسخیر دشمن در بیاورید.دشمن سیاه و تاریک است و با شمشیر سیاه خود میتوانید آن را نابود کرده و کشته.در این بازی شما میتوانید با کشتن غول های بازی(BOSS) آیتم(وسیله-لباس-اسلحه)قوی تر بگیرید و اسلحه هایتان را ارتقاء(Upgrade)کنید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید و از این بازی زیبا لذت ببرید.



برچسب ها : ,,,,,,,

Trial Xtreme 4 1.9.38+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتورسواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی

Trial Xtreme 4 1.9.38+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتورسواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| جزو اولین سایت هایی که این نسخه را منتشر کرد بودیم ||| ویژه

حدود 70 میلیون دانلود در سرتاسر جهان و امتیاز 4.2/5.0 و بازی امکان آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای ایران عزیز باشید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی Trial Xtreme 4 1.9.8+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتور سواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی در خدمت شما عزیزان هستیم.قطعا بازی تریال اکثترم-Trial Xtreme جزو پرطرفدارترین بازی های جهان است.مخصوصا در پلتفرم های اندروید.این بازی از زمانی که سیستم عامل اندروید شروع به کار کرد این بازی و شرکتش بازی سازی رو شروع کردند.درضمن شرکت این بازی شرکتی نیست جز شرکت معروف:Deemedya که متخصص ساخت بازی های مسابقه ای و Racing هست که طرفداران خودش رو داره.این بازی قطعا بهترین بازی مسابقه ای موتورسواری هست.دراین بازی مسابقه ای که بازی 2بعدی و 3 بعدی هست باید مسابقاتی را با حریفانتان در سرتاسر جهان انجام دهید.باید شما کسب پول کنید (پول نقد) در مسابقاتتان.هیچ بازی به سختی این بازی نخواهد بود و این رو هم لاذم به ذکر است که بگوییم به قول معروف:خــــــــیلی حــــــــال مـــــیده!.برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی نقش آفرینی افسانه نه دم - Legend of Nine Tails اندروید

دانلود بازی نقش آفرینی افسانه نه دم - Legend of Nine Tails اندروید

دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی Legend OF Nine Tails اندروید

برای اجرای این بازی به اتصال همیشگی اینترنت نیاز دارید

بازی Legend OF Nine Tails برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید Legend OF Nine Tails در خدمت شما هستیم.این بازی آنلاین هست و در سبک نقش آفرینی تولید شده و از استودیو بازی سازی : MingYan Zhang هست که اسمی شبیه به استودیو بازی سازی های چشم بادامی شرق آسیا هست. شرح کوتاهی از بازی اندروید Legend OF Nine Tails : بازی Legend OF Nine Tails یک بازی 3 بعدی و به سبک MMO هست که رابطه خوبی با سبک نقش آفرینی داره . تقریبا میشه گفت بازی داستان عاشقانه محور داره و شما میتونید در بازی حتی مراسم عروسی هم برگذار کنید! این بازی در گوگل پلی تا این لحظه یعنی 22 مردادماه امتیاز 4.5 از 5/0 نمره را کسب کرده و بین 100 هزار تا 500 هزار دانلودی داشته و جالب اینجاست که این بازی معروف تا به امروز در سایت های ایرانی معرفی نشده بود تا این که امروز سایت امین-اندروید با افتخار این بازی رو منتشر کرد. بخش های زیاد و متنوعی بازی داره از PVP گرفته تا PVE که معمولا در بازی های آنلاین MMO - RPG - نقش آفرینی سبک PVP همیشه طرفداران خاص خود بیشتر رو داشته. چون اگر کسی بخواد PVE بازی کنه پیشنهاد میشه بره یک بازی آفلاین انجام بده تا این که یک بازی آنلاین رو ......

برای دانلود بازی آنلاین - نقش آفرینی اندروید Legend Of Nine Tails به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی دوچرخه سواری Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه اندروید

دانلود بازی دوچرخه سواری Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه  اندروید

برای اولین بار در ایران و برای دومین بار در جهان میان تمامی سایت ها!!!!!!

بازی قابلیت آنلاین دارد و اگر شما مایل بودید میتوانید این بازی را به صورت آنلاین هم بازی کنید

دانلود بازی اندروید دوچرخه سواری تور فرانسه 2017 - Tour De France

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Tour De France 2017 - تور فرانسه دوچرخه سواری در خدمت شما هستیم.این بازی از کمپانی Playsoft هست که هر ساله این بازی رو منتشر میکنه. که پارسال Tour De France 2016 رو تولید و پخش کرد. خوشبختانه مفتخر بودیم برای اولین بار در ایران و برای دومین بار در جهان این بازی رو برای شما دوستان عزیز امین-اندروید به اشتراک بزاریم.این بازی از رو به رو نشون میده و 2 بعدی ولی شما میتونید حس دوچرخه سواری رو درک کنید و از این بازی لذت ببرید. این بازی زمین ها و Map های مختلفی داره برای مسابقه که از جمله میشه به سواحل غروب و جنگ های حاصل خیز اشاره کرد و نام برد.این بازی نسخه رسمی این مسابقات هست یعنی به سفارش فدراسیون دوچرخه سواری جهان که مرکزش فرانسه هست ساخته و تولید شده است.شما میتوانید با دانلود بازی اندروید Tour De France 2017 از امکانات این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی اندروید Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه به ادامه مطلب مراجعه بکنید.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اکشن Warhammer 40,000:Carnage اندروید

دانلود بازی اکشن Warhammer 40,000:Carnage اندروید

دانلود بازی آنلاین اندروید Warhammer 40,000:Carnage

این بازی آنلاین بوده و برای اتصال همیشگی به بازی به اتصال همیشگی اینترنت نیاز مندید + این که دیتای بازی برای هدر نرفتن حجم و احتمال این که خرابی پیش بیاید با خود بازی دانلود میشود.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون خوب باشه. امروز با عنوان بازی آنلاین اندروید Warhammer 40,000:Carnage درخدمت شما هستیم  . این بازی از کمپانی roadhuse game هست که موفق ترین بازی این شرکت همین بازی هست که با میلیون ها دانلود در سراسر جهان که حدود: 1میلیون است مواجه شده است. شرح بازی: با دشمنان فرازمینی بجنگید و با خدایان و نیمه خدایان به رقابت و جنگ بپردازید. وضعیت موجود جهان اصلا جالب نیست.جهان به قهرمان های زیادی نیاز دارد . یکی از آن ها شما هستید. بازی از فضاهای بسیار جالبی ساخته شده است که قدرت اصلی این بازی قدرت Lighting - رعد و برق هست که قطعا حین بازی از فضای اون لذت میبرید.

برای دانلود بازی اندروید Warhammer 40,000:Carnage به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود آخرین نسخه بازی فوق العاده Combat Squad اندروید

دانلود آخرین نسخه بازی فوق العاده Combat Squad اندروید

دانلود بازی اکشن - آنلاین جوخه انتحاری  Combat Squad اندروید

بازی آنلاین بوده و برای اجرای همیشگی آن به اتصال همیشگی اینترنت نیازمندید و ممکن است حین بازی موارد مورد نیاز بازی دانلود شوند!

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی Combat Squad که یک اثر کاملا فوق العاده از شرکت A-33 Studio هست در خدمت شما هستیم. این بازی یک بازی سوم شخص فوق العاده است که کمتر بازی با این کیفیت برای اندروید ساخته شده است.توضیحاتی درباره ی داستان بازی:حال وقت نبرد است. نبردی تاکتیکی با دشمنان.از فرماندهان سرپیچی نکنید و خودتان فرمانده ای جدید بسازید. در تاکتیک ها و استراتژی های مختلف خودتان تصمیم گیری بکنید و باعث شوید شما پیروز کننده ی جنگ بین دشمن خونین باشید.کنترل نبرد دشمن را در دستان خود بگیرید و نگذارید وارد حریم خصوصی مرز شما بشوند و با امکانات و اسلحه هایی که در دست دارید سیلی محمی به دشمنان خود بزنید!.................

برای دانلود بازی Combat Squad اندروید به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود بازی نبر سایه ها 3 - Shadow Fight 3 اندروید

دانلود بازی نبر سایه ها 3 - Shadow Fight 3 اندروید

دانلود بازی اندروید Shadow Fight 3 - نبر سایه ها

با بیش از 40 میلیون دانلود و استفاده کننده در سراسر جهان

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی SHadow Fight 3 درخدمتتون هستیم . این بازی از کمپانی بازی سازی Nekki هست که نسخه ی قبلی این بازی که نسخه دوم بود رو در سایت قرار دادیم و با استقبال خوبی مواجه شد.شرح بازی:هویت شما پنهان است و کسی شما را میشناسد و نه شما کسی را !!!!.برای حق کشور خود به میدان بروید و خائنان مرز و بوم کشور خود را نابود سازید و دوباره کشوری پر از شادی و نشاط بسازید. دشمنان برای خود قلمروی مخصوص دارند در دل غار ها و کوهستان ها و جنگ های سرسبر چین.اینجاست که همه یک صدا به دنبال قهرمان قصه ی بی فرجام اند. در اینجا شما به مبارزه می پردازید و دشمنان بد را نابود میسازید و سلاح ها و فنون خود و مهارت خود را چشم گیر به افزایش می برید. بله همه ی مردم شهر یک صدا صدا میزنند:جنگ جوی سایه !!!!.

برای دانلود بازی Shadow Fight 3 - نبرد سایه ها 3 به ادامه مطلب بروید.

 



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی آنلاین Heroes Guardian - نگهبانان قهرمان اندروید

دانلود بازی آنلاین Heroes Guardian - نگهبانان قهرمان اندروید

با افتخار برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید این بازی منتشر و معرفی شد.

دانلود بازی اندروید نقش آفرینی-آنلاین HEROES GUARDIAN - نگهبانان قهرمان اندروید

برای اجرای همیشگی این بازی به اتصال همیشگی اینترنت نیاز دارید.

سلام عرض میکنم خدمت تمتی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی

Heroes Guardian درخدمتتون هستیم. این بازی آنلاین هست و برای اجرای همیشگی اون به اتصال

همیشگی اینترنت نیاز دارید.این بازی کاری از شرکت بازی سازی:Fun Oxide Co هست.این بازی سبک

RPG-نقش آفرینی داره.توضیحاتی درباره بازی و داستانش:شما به عنوان یک قهرمان مهارت های بسیار زیاد

و عرفانی دارید.آیا شما برای یک نبرد حماسی و تاریخی آماده هستید؟.جنگ را شروع کنید و دشمنان را نابود

کنید.شما سلاح های بسیار قوی دارید . سلاح هایی که استراتژیک دشمن را برهم میریزد.سرنوشت هرکس

در دست خود است و سرنوشت جهان در دست شما.شما باید پروردگار و خدایان باستان را از خواب بیدار

کنید و جهنمی که دشمنان چه در بهشت و چه در جایگاه خود درست کرده اند را نابود بسازید.جهان

vanolade دیگر جهان سابق نیست و دیگر موجودات انسانیانش فرد سابق نیستند. جن ها و ارواح ها انسان

هارا به تسلط خود درآورده اند............

برای دانلود بازی اندروید Heroes Guardian به ادامه مطب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی SWAT Shooter اندروید

دانلود بازی SWAT Shooter اندروید

              برای اولین بار در ایران  میان سایت های ایرانی

              بازی قابلیت آفلاین (بدون اینترنت) و آنلاین (با اینترنت) را دارد

             دانلود بازی اندروید SWAT SHOOTER "تیرانداز های اسوات"

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی SWAT SHOOTER درخدمتتون هستیم.همون طور که در عکس میبینید این بازی شباهت بسیار زیادی به عنوان بازی COUNTER STRIKE داره. ولی کمپانی این بازی با کمپانی COUNTER STRIKE فرق داره و تولید کننده بازی SWAT Shooter شرکت:RAY3d هست.این شرکت بیشتر تو کار ساخت بازی های سوم شخص و تفنگی هست و هر دفعه تونسته در کارنامه ی خودش آثار با شکوهی رو به جا بگذاره. اثر SWAT SHOOTER بسیار محبوب شده و به خصوص بین گیمر های ایرانی.SWAT SHOOTER جوری طراحی شده که به جرات میتونیم بگیم مپ ها (نقشه ها) - تفنگ ها و کاراکتر ها (ادم های درون بازی) که تقلیدی از بازی counter strike هست خیلی بهتر از خود عنوان CS از آب در اومده و دلیل اصلیش هم به همین خاطر هست.خلاصه بازی SWAT SHOOTER از اون عناوین بازی هاست که به شدت میتونیم به شما دوستان عزیز همیشگی امین-اندروید پیشنهاد کنیم.

برای دانلود بازی SWAT SHOOTER به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی آنلاین Vainglory 2.6.1 اندروید

دانلود بازی آنلاین Vainglory 2.6.1 اندروید

                    دانلود بازی Vainglory 2.6.1 "خودستایی" اندروید

         بازی آنلاین بوده و برای اجرای همیشگی آن به اتصال اینترنت نیاز دارید

بازی حدود 2.6 گیگ فضای خالی میخواهد و دیتای بازی چیزی حدود 2 گیگ است که با خود بازی دانلود میشود(برای دانلود دیتا با اینترنت متصل وارد بازی شوید)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی آنلاین-نقش آفرینی-استراتژیک VAinglory 2.6.1 درخدمت شما هستیم.این بازی از کمپانی Super Evil MegaCorp هست که در گوگل پلی چیزی بالغ بر 500 میلیون دانلود داشته است. این بازی از بالا نمایش داده میشود و دارای کیفیت خارق العاده ای هست.همه گیمر ها تحلیل هایی از این بازی داشتند که نظر اکثر آنها این است که:این بازی شباهت بسیار بسیار فراوانی به عنوان بازی Dota2 دارد. و به همین دلیل است که توانسته موفقیت فراوانی در عرصه بازی های اندرویدی و بازی های استراتژیک-نقش آفرینی داشته باشد. این بازی همانند بازی های کمپانی Blizzard از دو بخش PVP-PVE درست شده است که PVP به معنی PLAYERS VS PLAYERS است و PVE  به معنی PLAYERS VS COMPUTER هست که با دوستان خود در بخش PVE میتوانید به جنگ غول ها و دشمنان اهریمنی بروید. ولی در بخش PVP که به معنی PLAYERS VS PLAYERS هست . همانطور که از اسمش معلوم است یعنی بازیکن رو در روی بازیکن که برای هردو بخش PVP-PVE بخش های مختلفی درست شده است مثلا در PVE بخش raid هست که با دوستانتان به جنگ غول ها و باس ها میروید و در بخش PVP بخشی به نام آرنا وجود دارد که 1v1-2v2-3v3 و بالاتر به جنگ با دشمنان خود میروید که معمولا بخش PLAYERS VS PLAYERS همیشه در اکثر بازی های آنلاین به خصوص WORLD OF WARCRAFT طرفدار بیشتری داشته است.........

برای دانلود بازی اندروید VAINGLORY به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
.