تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

آیا Google یک تحدید ملی است؟

آیا Google یک تحدید ملی است؟

 این ایده که ممکن است گوگل به یک تهدید ملی تبدیل شود، چیزی است که من در هنگام خواندن ستون واشنگتن پست توسط Zephyr Teachout، که در حال حاضر استاد حقوق در دانشگاه Fordham است. (به عنوان یک یادداشت جانبی، Teachout به نظر می رسد یک نام ایده آل برای یک معلم است.)
او استدلال قانع کننده ای را انجام می دهد که گوگل به یک نقطه رسیده است که دیگر اجازه نمی دهد مخالفت خارج از شرکت - با این حال، با توجه به اخطار اخیر یک مهندس گوگل است که ممکن است در داخل شرکت نیز باشد.
ظاهرا گوگل برای سازماندهی مبارزه با انحصارها مالی را تأمین کرده است اما زمانی که این سازمان آن را اعلام کرد، گوگل گفته است که خاتمه گروه را هماهنگ کرده است. با توجه به این که به نظر می رسد که بسیاری از پول هایی که برای روزنامه نگاری به سر می برند، به گوگل می رسد و همچنین گوگل توسط اتحادیه اروپا به شدت رفتار می کند، که گوگل از توانایی چشمگیر آن برای کشتن مخالفت استفاده می کند مشکل است. محصولی از هفته آینده نزدیک خواهد شد: یک پوشش روکش چوب زیبا برای لپ تاپ، گوشی هوشمند، رایانه لوحی یا دستگاه بازی شما.

جهت خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید

 گوگل در مقابل بازارهای باز
این نوع از من تعجب می کند که اغلب من این را در حال حاضر مشاهده می کنم. شرکت یک تلاش را در برابر رقیب بزرگ سرمایه گذاری می کند و سپس رشد می کند و می یابد که تلاش روی آن متمرکز شده است. در دهه 1990، خورشید، گوگل و اوراکل، اتحادیه اروپا را به شدت تحت فشار گذاشت تا پس از مایکروسافت موفق شود. خورشید در نهایت رفت اوراکل سعی کرد که این شرکت را خریداری کند، تنها برای پیدا کردن آن تحت کنترل دردناک توسط همان گروه بود.
گوگل به تازگی جریمه شده است، تقریبا به همان شیوه مایکروسافت، برای رفتار بد مشابه. شرکت ها اغلب به این نتیجه نمی رسند مگر اینکه شما سیاستمداران را خریداری کنید، یک سازمان سیاسی آزاد است که به آنها بپردازد، چه سازمان هایی می خواهند با رقبایشان انجام دهند. بعضی از این افراد احتمالا باید اصطلاح قدیمی «آنچه که در اطراف اتفاق می افتد» یاد بگیرند - و استفاده از یک آژانس دولتی تقریبا همیشه یک شمشیر دو طرفه است.
در این مورد، به نظر می رسد که گوگل بودجه بازارهای باز برای حمایت از آن پس از رقبای بزرگ - احتمالا مایکروسافت، اما می توانست آمازون نیز باشد یا هر دو. با این حال، زمانی که اتحادیه اروپا آن را جریمه کرد، سازمان هایی که بر توقف شرکت هایی چون گوگل از سوء استفاده از قدرت انحصاری خود متمرکز شده بودند، گوگل را بیرون کشیدند. سپس، طبق این ستون، گوگل همه را اخراج کرد.
در حال حاضر رئیس جمهور نیویورک این داستان را محکوم کرد و ادعا کرد که سرپرست این سازمان اخراج شد زیرا او باز و یا کالج نبود. با این حال، با وجود این که در طرف دیگر این نوع فعالیت قرار گرفته است، اغلب زبان است که زمانی استفاده می شود که یک محقق، زمانی که تحت تأثیر یک نهاد عمده تامین مالی قرار می گیرد، برای رد شدن از خطوط، اخراج می شود. در مورد خودم، من استعفا دادم اما زمان بندی به تنهایی بسیار مشکوک بود.

 تهدیدهای واقعی "Now Teachout" برخی از نکات عالی را به گوگل متوقف می کند، اما من فکر نمی کنم این مشکل بزرگ باشد. ما اکنون شاهد یک سوء استفاده از قدرت هستیم - ابتدا با روابط سنگین گوگل با دولت اوباما، سپس با اتحادیه اروپا، و اخیرا با حرکت به حذف گروهی که علیه قدرت خود سخن گفته، در حال حاضر از اخلاق خطرناک Google استفاده می کنیم. یکی از جنجالی ترین اتهامات این است که نتایج جستجو را به نفع هیلاری کلینتون تغییر داد (به نظر نمی رسید که خیلی کمک کرده باشد).
به هر حال، من برای "رسوایی اریک اسمیت" از هر دو "بینگ" و "گوگل" جستجو کردم نتایج مشابهی متضاد. این پسر واقعا به اطراف می آید، پیشنهاد می کند که گوگل هم اکنون این کار را انجام نمی دهد، حداقل برای او، یا واقعا رئیس آن را دوست ندارد (یا شاید گوگل به آن رفتار افتخار می کند، که واقعا در مورد آن صحبت می کند اخلاق).
منابع مالی گوگل تقریبا بی نظیر هستند. این کنترل بیشتر آنچه را که می بینید و می شنوید در وب است، آن را به عنوان یک پادشاه بالقوه در گذشته برجسته شده است، و ظاهرا بودجه گروه هایی که در غیر این صورت ممکن است علیه آن سخن بگوید - و در حداقل در این مثال ممکن است اطمینان حاصل شود که هرکسی که ممکن است رفتار بد خود را پر کند، بیکار می شود.

 بسته شدن: قدرت فاسد، قدرت مطلق کاملا متلاشی می شود
وقتی یک شرکت مانند گوگل نوعی قدرت Google را به دست می آورد، به طور معمول خراب می شود. یک لیست قابل توجه از شرکت هایی که شکسته شده، بسته شده و یا به شدت جریمه شده اند تا آنها را به رفتار پس از رسیدن به کسری از قدرت که گوگل در حال حاضر وجود دارد. من فکر می کنم هر دو جذاب و فوق العاده خطرناک است که شرکت هایی که در ابتدا ظاهرا می خواهند قدرت انحصاری دیگری را از بین ببرند و سپس از پیروزی خود برای ایجاد یک مشکل بزرگتر استفاده کنند.
یک تفکر نهایی: اگر شما برای رسوایی "Trump" بینگ و گوگل، شما تفاوت خواهید دید. هر دو نتایج بسیار منفی نشان می دهد، همانطور که انتظار می رفت، اما در صفحه اول جستجوی بینگ چند داستان مثبت وجود دارد، در حالی که Google هیچ کدام از آن ها را ندارد. (اگر این خودتان را امتحان کنید، هیچ فاکس نیوز و بسیاری از مادر جونز را در گوگل مشاهده نخواهید کرد، در حالی که شما کمی فاکس و مادر جونز را در بینگ می بینید، به نظر می رسد تن بیشتر متعادل است)
ما در زمان های خطرناک زندگی می کنیم به طور فزاینده، اطلاعاتی که ما دریافت می کنیم، توسط دیگران سرپرستی می شود و اگر دیگران همچنان به سمت بدی حرکت می کنند، ما در نهایت به طور کامل پیچیده خواهیم شد. هوم ... با توجه به جهان به عنوان آن است، ممکن است نیاز به اصلاح کلمه "در نهایت". گوگل ممکن است تهدید ملی باشد یا شاید هم اکنون آن را داشته باشد.

 من دوست دارم یک همکارم را داشته باشم، بنابراین در رویداد AMD هفته گذشته من Surface Laptop خود را به شکل شگفت انگیزی کشیدم. لپ تاپ من خیلی متفاوت از خود بود و من شروع به داستان زیر کرد: من گفتم: "شما می دانید مردمی Surface یک لپ تاپ مخصوص بیل را تشکیل می دهند و این بار تصمیم گرفتند از چوب استفاده کنند، اما بیل واقعا دوست ندارد چوب، بنابراین آنها از من خواسته بودند اگر من آن را می خواستم، و البته من گفت: "بله." پس پس از تکان دادن نظرات حسادت، من آمد خالص و به آنها گفت که من استفاده از توست برای ایجاد روکش روکش برای لپ تاپ من، و این واقعا اتفاق افتاده است.

 من نگران کمی در مورد چوب، اما آلومینیوم نرم است و من مراقبت سخت افزاری از سخت افزار من، بنابراین این چیز هنوز هم به نظر می رسد مانند زمانی که من برای اولین بار نصب پوشش چوب. در حال حاضر لپ تاپ ای که بسیار متفاوت از دیگران است بسیار متفاوت است و چیزی است که Toast برای بسیاری از لپ تاپ های بزرگ ارائه می دهد، از جمله اپل.
من شخصا، من ترجیح می دهم یک چیزی بالاتر از فناوری پیشرفته، مانند فیبر کربن، اما در حال حاضر ارائه در انواع جنگل هستند و آنها فقط به لپ تاپ ها اعمال نمی شود. شما می توانید آنها را برای گوشی های هوشمند بالا، ایکس باکس و پلی استیشن 4 دریافت کنید.
هزینه آن در حدود 70 دلار برای لپ تاپ، 34 دلار برای پایین و 24 دلار اگر بخواهید در داخل انجام دهید (من نمی خواهم، با توجه به اینکه چگونه خیلی سفت و محکم بر روی مچ دست قرار می گیرید). شما خودتان روکش می کنید و باید مراقب باشید که قطعات به صورت صحیح درست شوند. سخت نیست، اما یک دست پایدار به یک تن کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که قطعات را قبل از نصب قرار دهید - در غیر این صورت، شما ممکن است آنها را به سمت بالا قرار دهید. بنابراین، برای حدود 100 دلار، من یک نسخه سفارشی از لپ تاپ من دریافت کردم و یک شوخی بر روی همتایان من کشیدم. در نتیجه، روکش توست محصول من از هفته است.

منبع:سایت آمریکایی تکنولوژی جهان (ترجمه شده توسط گوگل ترنسلیت)



برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
[-Text3-]
.