تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی آنلاین Darts of Fury اندروید

دانلود بازی آنلاین Darts of Fury اندروید

دانلود بازی آنلاین اندروید Darts Of Fury - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

با قابلیت آنلاین بازی کردن(چند نفره) و آفلاین بازی کردن (بدون اینترنت)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان : دانلود بازی اندروید Darts Of Fury در خدمت شما هستیم . این بازی تازه امروز در جهان منتشر شد و خوشحالم که برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد. بازی از استودیو بازی سازی : Yakuto هست که اصلا استودیویی نام آشنایی نیست در کشور ما . این بازی از دو بخش آنلاین - آفلاین تشکیل شده که همونطور از اسمش معلومه Online اینترنتی و میتونید با کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید ولی بخش Offline اینترنت نیازی نداره و شما میتونید به طور کامپیوتری با سیستم بازی کنید. نیم نگاهی به داستان و امکانات بازی: بیایید دارت بازی! چالشی جدید برای هدف گیری دقیق. جوایز خود را در راه ارتقاء وسایل دارتی خود خرج کنید. روز خوبی نداشتی؟ اشکال نداره بیا دارت بازی و کل عصبانیت هاتو توی پرتاب دارت خالی کن.امیدوارم از این بازی زیبا هیجان انگیز لذت ببرید.

برای دانلود بازی اندروید Darts OF Fury به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

انجمن امین-اندروید افتتاح شد

انجمن امین-اندروید افتتاح شد

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.

امروز ما انجمن گفت و گوی سایتمون رو راه اندازی کردیم تا اگر شما سوالی چیزی داشتید در اونجا مطرح کنید. به طور مثال اگر بازی کشتی کج نصب نمیشه از اونجا اقدام کنید تا دیگر دوستان با نظر هاشون به شما کمک کنند

جهت ثبت نام روی کلمه ی ثبت نام که در زیر نوشته شده است بزنید

ثبت نام در سایت

 

جهت ورود به انجمن گفت و گو کلیک کنید



نقد و بررسی بازی ایرانی ارتش فرازمینی

نقد و بررسی بازی ایرانی ارتش فرازمینی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با نقد و بررسی عنوان بازی : ارتش فرازمینی درخدمت شما هستیم. ارتش فرازمینی یک بازی 100% وطنی هست ولی این 100% فقط به خاطر اینه که ایرانی ها ساختن . بازی بسیار ضعف داره و ما نمیدونیم چرا در سال 2013 جایزه گرفته و با این که استیم تحریم هست این بازی به راحتی داره به فروش میره و اینجاست که دست های پشت پرده رو میشه که آیا به استیم پول داده؟ یا استیم - Steam عاشق چشم و ابروی این بازی بوده که این بازی رو منتشر کرده . خب شاید بگید که منتشر کنه چه اشکالی داره ولی باید بگم که ما تحریم هستیم و ......

برای خواندن نقد و بررسی به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

کپی بازی یا الهام گیری؟

کپی بازی یا الهام گیری؟

بعضی مواقع برخی از بازی ها باعث می شوند تا به فکر فرو برویم و یا از آنها الهام بگیریم. این الهام گیری می تواند ساخت و نوشتن یک داستان باشد، نقاشی و ساخت آثار هنری باشد و یا حتی می تواند پایه گذار یک بازی جدید و نو باشد!

یک بازی ساز مستقل کره ای با نام Yang Bing، دو سال پیش تریلری از عنوان Final Fantasy XV مشاهده کرد و این تریلر آنچنان برای او الهام بخش بود که باعث شد تا او به فکر ساخت یک بازی نو با الهام از عنوان Final Fantasy XV بیوفتد. این بازی جدید، Lost Soul Aside نام دارد و گفته شده است که برخی اِلمان های خود را از عناوین سری Ninja Gaiden نیز وام گرفته است. جالب است بدانید که تمام این پروژه، به صورت کامل توسط خود Yang Bing و تک نفره ساخته شده است! او در توییتر گفت:

“دو سال پیش تریلری از FFXV دیدم که به شدت مرا شگفت زده کرد. آن تریلر را به تمام دوستانم نشان دادم و به آنها گفتم که بازی ها حالا اینگونه هستند و چنین باکیفیت به نظر می رسند. در آن زمان که تریلر FFXV را دیدم، آرزو می کردم که روزی بتوانم عنوانی همانند آن بسازم و همین باعث شد تا FFXV به یک مدل و الگو برای من تبدیل شود.”

همانطور که از تصاویر و تریلر بازی که در ادامه قرار دارند، می توان دید که بازی تا حد بسیار زیادی از FFXV الهام گرفته است، اما Yang Bing اعلام کرد که قرار است تا از این پس، راه و روش خود را برای ساخت بازی در پیش بگیرد:

“باید بگویم که در آینده، طراحی بازی را تغییر خواهم داد و کاری خواهم کرد تا بازی منحصر به فرد تر به نظر بیاید. FFXV به من یاد داد تا چگونه راه بروم و چگونه قدم بردارم و حالا زمان آن رسیده است تا راه خودم را انتخاب کنم و پروژه را به روش خودم بسازم.”

این عنوان بسیار جذاب و خیره کننده به نظر می رسد و با درنظر گرفتن اینکه تمام چیزهایی که در بازی میبینیم، توسط یک نفر ساخته شده است، واقعا قابل ستایش می باشد. این عنوان توسط Unreal Engine 4 ساخته شده است و Yang Bing به خوبی از پس اِلمان های مختلف بازی، برآمده است. بازی ساز این پروژه، همچنین اعلام کرد که فعلا این عنوان بسیار جای کار داشته و تا مرحله ی نهایی، فاصله ی زیادی دارد. او همچنین اعلام کرد که پلتفرم های این بازی نیز، فعلا مشخص نمی باشند.



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Quantum Siege

دانلود بازی اندروید Quantum Siege

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد - دانلود بازی آنلاین Quantum Siege اندروید

بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن به اینترنت نیازمندید

دیتا بازی با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 470 مگابایت دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : دانلود بازی اندروید Quantum Siege در خدمت شما هستیم. این بازی از استودیو بازی سازی : Armada InterActive هست که در 4 روز پیش این بازی رو منتشر کرد و خوشبختانه باز هم برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید این بازی منتشر شد.بازی داستان بسیار عالی دارد و میتوان گفت بهترین بازی جاه طلب و اوج جاه طلبانه است . امکانات متعددی داره این بازی به طور مثال و نمونه : باید در زمان سفر کنید یا این که امکانات PVP - که به مبارزه دو بازیکن معروف هست میتوان نام برد. بازی از امکان 3d - سه بعدی ساخته شده که این روز ها در اوج تکنولوژی هستیم و الان بازی های 3 بعدی بسیار بسیار روی بورس بازی سازان هست. بازی واقعا ارزش دانلود کردن داره. شما در این بازی نقش یک رهبر و راهبرد و ناجی بالقوه زمین رو دارید که باید از بشریت محافظ کنید . بازی سبک نقش آفرینی - RPG داره و معمولا این بازی ها بازی های آنلاین هستند که در این بازی هم بازی آنلاین است و برای اجرای اون به اتصال اینترنت به هنگام اجرای بازی نیازمندید.



برچسب ها : ,,,,,,

نقد و بررسی بازی ایرانی سلحشوران اندروید

نقد و بررسی بازی ایرانی سلحشوران اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید. امروز با بررسی و نقد بازی ایرانی اندروید سلحشوران در خدمت شما هستیم. بازی سلحشوران برای سیستم عامل های اندروید طراحی شده و فکر میکنم برای سیستم عامل آی او اس هم طراحی شده . بازی سبک مبارزه ای داره و میشه گفت بازی Dummy هست یعنی شما نقش بسیار زیادی در جنگیدن ندارید بلکه بازی شانسیه. امروز میخوایم به نکات مثبت و منفی این بازی بپردازیم تا ببینیم این بازی چه معیار هایی برای ارزش داشتن بازی و نداشتن بازی دارد. و این رو هم بگم که منبع این نقد و بررسی مال ما نیست و از یکی از کانال های خوب تلگرامی به نام MJM GAMEs کپی کردیم و نویسنده این نقد و بررسی سید ایمان احمدیان هستند که امیدوارم هرکجا که هستند بابت این نقد و بررسی زیبایی که داشتند از ایشون تشکر بکینم. امیدوارم بتونیم شما را با این پست ها راضی نگه داریم.

برای خواندن نقد و بررسی بازی اندروید سلحشوران به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

معرفی ویژگی های گوشی موبایل Honor 8 Pro

معرفی ویژگی های گوشی موبایل Honor 8 Pro

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز خواستیم کمی پستمون خاص باشه و برای همین تصمیم گرفتیم که بررسی به گوشی موبایل HOnor 8 pro داشته باشیم. گوشی موبایلی که بدون سرو صدا وارد بازار شد و پر سرو صدا در بازار جایگاه خوبی کسب کرد . همه وقتی اسم گوشی های Huawei-هوآوی میاد یاد یک گوشی ارزون قیمت و به درد نخور میفتند ولی هوآوی-Huawei تونسته تموم ابهامات رو با سری گوشی های Honor رفع کنه و مشت سنگینی به تمامی منتقدانش بده.

برای خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

لیست گوشی های که به اندروید 8 ارتقاء پیدا میکنند

لیست گوشی های که به اندروید 8 ارتقاء پیدا میکنند

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.

لیست گوشی هایی که به اندروید 8 ارتقاء پیدا میکنن؛


 ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﻗﻄﻌﺎ ﺩﺭ ﻣﺎﻩﻫﺎﯼ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﮔﻮﺷﯽﻫﺎﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ؛ ﭘﺲ ﺍﮔﺮ ﻓﻌﻼ ﻧﺎﻡ ﮔﻮﺷﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﯾﺮ ﻧﻤﯽﺑﯿﻨﯿﺪ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﻣﯿﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﻫﯿﺪ ﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﺳﺮ ﺑﺰﻧﯿﺪ ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﻫﺮ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺍﯾﻦ ﻓﻬﺮﺳﺖ ﺭﺍ ﺑﻪﺭﻭﺯ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﮐﺮﺩ .

ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ
Galaxy S8
Galaxy S8 Plus
Galaxy Note 8
Galaxy Note FE
Galaxy S7
Galaxy S7 edge
Galaxy A7/A5/A3 (2017)
Galaxy J7/J5 (2017)
Galaxy J7 Prime
Galaxy C9 Pro
Galaxy C7 Pro

 

ﻧﻮﮐﯿﺎ

Nokia 3
Nokia 6

Nokia 5
 

 

ﺳﻮﻧﯽ
Xperia XA1
Xperia XA1 Ultra
Xperia XZ Premium
Xperia XZs
Xperia L1
Xperia X Performance
Xperia XA Ultra
Xperia XZ
Xperia XA
Xperia X
 

 

ﺍﻝﺟﯽ
G6
G5
V20
Nexus 5X
ﺍﭺﺗﯽﺳﯽ
U11
U Ultra
U Play
10 evo
HTC 10
 

 

ﻣﻮﺗﻮﺭﻭﻻ
Moto G5
Moto G5 Plus
Moto G4
Moto G4 Plus
Moto Z2 Play
Moto Z
Moto Z Force
Moto Z Play
 

 

ﻫﻮﺁﻭﯼ
P10/P10 Plus/P10 Lite
Honor 9
Y7/Y7 Prime
Mate 9/Mate 9 Pro
Nova 2
Nova 2 Plus
P9/P9 Plus/P9 Lite
Nexus 6P
Honor8 lite
 

 

ﮔﻮﮔﻞ
Pixel
Pixel XL
ﻭﺍﻥﭘﻼﺱ
OnePlus 5
OnePlus 3/3T
 

 

ﺑﻠﮏﺑﺮﯼ
KEYone
 



برچسب ها : ,,,,,,,

شروع به کار کمپین نه به بازی های ایرانی

شروع به کار کمپین نه به بازی های ایرانی

ما هیچ مشکلی با هیچ بازی سازی نداریم! این کمپین جهت پیشرفت کشور برای ساخت بازی های نوین ساخته شده است.لطفا برداشت بد نکنید!!! هدف اصلی این کمپین ریشه کن کردن بازی های کپی شده و بدون ایده و نوآوری هست!!!

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.شاید از خودتان سوال بکنید که چرا ما تا دیروز از بازی سازان حمایت میکردیم و حتی با بازی ساز های مختلفی مصاحبه کردیم! باید بگویم که : ما هم هنوز حمایت خود را از بازی های ایرانی اعلام مکینم! و این کمپین فقط و فقط برای حمایت از بازی سازان ایرانی است که مشکلات بازیشان در اینجا مطرح بشود. و یکی دیگر از این هدف ها این است برای ریشه کن کردن طعم بازی های عادی و بی کیفیت است. اگر دقت کرده باشید این روز ها در مارکت های مختلف بازی هایی به سبک پلتفرمی را مشاهده میکنیم که همه تقلید از بازی دیگر است و همینطور روزانه توقع ما از یک بازی ایرانی کمرنگ تر شده است . این کمپین از امروز کار خود را شروع خواهد کرد.

به ما بپیوندید:amin-android.ir

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید 1.6.0 Blazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter Strike

دانلود بازی اندروید 1.6.0 Blazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter Strike

دانلود بازی اندروید Blazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter Strike

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد . به زودی شاهد سودجویی سایت های ایرانی هستیم!

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی اندروید اکشن Blazing Sniper در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Happy Fish . این بازی آفلاین است و به شما میتوانیم قول بدهیم بازی به زودی غولی در سراسر جهان خواهد شد. و ما توانستیم که این بازی را برای اولین بار در ایران و پس از گوگل پلی این بازی را منتشر کنیم. چون شما لایق بهترین ها هستید! . امیدوارم که بتوانیم در آینده رابطه بهتری با کاربران سایتمان بر قرار بکنیم.این بازی داستان بسیار عالی دارد و نکته ای که بسیار برای کاربران اهمیت دارد این است که بازی در یک مکان فقط اتفاق نمی افتد بلکه در مکان هایی به مانند: رشته کوه های بلند - جنگل هایی با خاک های حاصل خیر - دریای مدیترانه و ... بازی به نحوی که عالی هست اصلا زبان ما قاصر از تعریف از جزیات بازی هست . در واقع به شما قول میدهیم که از دانلود این بازی ناراحت و اندوهگین نمیشوید و بلکه هزاران بار هزاران بار مارا ستایش خواهید کرد!!!

برای دانلود بازی اندروید  به ادامه مطلب برویدBlazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter Strike

توجه توجه! شما لایق بهترین ها هستید!



برچسب ها : ,,,,,,,

معرفی بازی ایرانی هفت خان رستم

معرفی بازی ایرانی هفت خان رستم

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با معرفی و بررسی بازی ایرانی هفت خان رستم در خدمت شما هستیم.این بازی یکی از بازی های محبوب ایرانی ها است که در چند ماه اخیر توانسته در مارکت هایی مانند کافه بازار رتبه و نمرات خوبی از کاربران خود دریافت بکند و فکر میکنم که این بازی حتی جوایزی هم از جنشواره های گوناگون دریافت کرده است . سبک بازی عادی است و گیم پلی هم عادی است و چیزی که توانسته کاربران زیادی را به خود حذب کند فقط و فقط حس میهن پرستی و دیالوگ های فارسی است که در این بازی وجود دارد. در واقع میتوان گفت کل بازی به همین دلیل است که پیشرفت کرده است و دلیلی جز این ندارد. در این مطلب سعی کردیم بررسی به بخش های مختلف بازی مانند : گیم پلی - داستان و .... نگاهی بندازیم تا شما را با این بازی ایرانی بیشتر آشنا کنیم.

برای خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

معرفی بازی ایرانی SHadow Racer اندروید

معرفی بازی ایرانی SHadow Racer اندروید

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با بررسی و معرفی بازی اندروید Shadow Racer در خدمت شما هستیم همانطور که میدانید بازی SHadow Racer بازی ایرانی است از استودیو بازی سازی : نواگیمز که توانسته در مارکت های مختلف ایرانی مخصوصا کافه بازار خودی نشان بدهد و موفقیت ها و درآمد های خوبی در این راه کسب کرده است. در این مطلب قصد داریم شما را با نکات ریز و درشت این بازی بیشتر آشنا بکنیم. تا آشنایی بهتر و درک بهتری از این بازی داشته باشید.امیدوارم بتوانیم منظور و مقصود خود را به شما کاربران عزیز برسانیم. لطفا از بازی هایی که لیاقت حمایت دارند حمایت بکنید.با تشکر

برای خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی Gods Wars 4: Arise of War God اندروید

دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی Gods Wars 4: Arise of War God اندروید

دانلود بازی اندروید Gods war 4 - برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

بازی آنلاین است و برای اجرای بازی به اینترنت نیاز مندید(هنگام بازی اینترنت روشن باشد)

کسب امتیاز 4.4 از 5.0 و حدود 500  هزار دانلود در گوگل پل از استودیو بازی سازی:YCG GAME

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه. امروز با عنوان بازی آنلاین - نقش آفرینی Gods War 4 در خدمت شما هستیم.این بازی در  این ماه در گوگل پلی و مارکت های دیگر منتشر شد و توانست آمار بسیار عالی : 4.4 از 5.0 نمره و حدود 100 هزار تا 500 هزار دانلود را کسب کند. بازی آنلاین هست و ایرانی های زیادی در این بازی هستند . پس احساس تنهایی نمیکنید. اگر نمیدونید بازی های RPG چی هستند توضیح میدم: مخفف role playing game رو میگند. و معمولا در 90% مواقع این بازی ها آنلاین هستند و بدون اینترنت نمیتونید بازی کنید. در واقع به فارسی به این بازی ها بازی های نقش آفرینی هم میگویند. یعنی شما باید در این بازی ها ایفای نقش کنید و خودتون رو اثبات کنید و در رتبه های برتر قرار بگیرید. بازی از استودیو بازی سازی YCG GAMES هست که این بازی تجربه های اولش نیست و طبق گفته سازنده شکست های متعدد و فراوانی در انتشار بازی ها داشته است و این اولین تجربه حرفه ای این تیم بازی سازی هست.داستان بازی داستان خیلی طولانی هست و در این متن گنجایش نوشتن ندارد . معمولا تمامی بازی های نقش آفرینی از متن های طولانی و داستان های طولانی استفاده میکنند که باعث جذابیت بازی خواهد شد.

برای دانلود بازی اندروید GODS WARS 4: Arise of War God به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

تریلر بازی ایرانی سمر برای اندروید(قسمت2)

تریلر بازی ایرانی سمر برای اندروید(قسمت2)

طی هفته های آتی این بازی منتشر خواهد شد.

تریلر دوم بازی ایرانی سمر برای اندروید:

 

 

توضیحات در کانال آقای نیما بالامنش:خبر :

۱- ساخت بازی سمر چند روز قبل به اتمام رسیده,  ولی بدلیل یک مشکل در کامپیوتر من, انتشار بازی عقب خواهد افتاد.  (شاید چند روز و یا یک هفته )

۲- آخرین تریلر از بازی سمر امشب در کانال منتشر میشود!

صداپیشگان این بازی:نیما بالامنش-ضحی عفری-سید امیرحسین حسینی



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود بازی نقش آفرینی جنگ آشپزها - Chef Wars اندروید

دانلود بازی نقش آفرینی جنگ آشپزها - Chef Wars اندروید
دانلود بازی اندروید Chef Wars - برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید - اولین بازی سبک RPG - نقش آفرینی آشپزی

بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن نیاز به اتصال اینترنت دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید به سبک نقش آفرینی - RPG با عنوان: Chef Wars - جنگ آشپز ها در خدمت شما هستیم و ضمن این که این بازی از استودیو بازی سازی : MindCake Games هست . این بازی اولین بازی در جهان به سبک آشپزی در سبک نقش آفرینی یا همان RPG هست . این بازی در این مدت کم کاربران بسیار زیادی به خودش جلب کرده و برای این که ما اولین سایت در ایران بودیم که این بازی رو منتشر کردیم به همین دلیل فکر نمیکنم اصلا ایرانی در این بازی وجود داشته باشه و شما باید از همین امروز با اشتراک گذاشتن این بازی از سایت امین-اندروید توجه ها رو به این بازی جلب کنید. نگاهی کوتاه به داستان و سبک بازی : رستورانتو درست کن . سرآشپز - خدمت کار - پیشخدمت و همه و همه رو استخدام کن تا معروف بشی . باید خودتو بین این همه رستوران و آشپز بکشی بالا و مشتریات زیاد بشن تا درآمد بیشتری کسب کنی.  همه ی شهر های جهان رو به تسلط خودت در بیار تا غذاهایی که از شهر های مختلف جهان جمع کردی مخلوطی از بهترین غذاها بشه.......

برای دانلود بازی اندروید Chef Wars به ادامه طلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اکشن Ninslash اندروید

دانلود بازی اکشن Ninslash اندروید

دانلود بازی اندروید سبک اکشن Ninslash - برای اولین بار در ایران و دومین بار در جهان

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید Ninslash درخدمت شما هستیم در سبک اکشن که طرفداران خودش رو داره. بازی کیفیت فانتزی داره و میشه گفت از کیفیت موسطی برخوردار هست . این بازی از استودیو بازی سازی نام نا آشنای : Pelya منتشر شده است و حدود 1000 تا 5000 دانلود داشته است و نمره ی 4.3 از 5.0 نمره را کسب کرده است که آمار خوبی رو با این بازی از خود به جای گذاشته است. بازی از هر نظر در شرایط خوبی هست و ضمن این که از دو بخش آنلاین و آفلاین تشکیل شده است و کاربران اگر اینترنت نداشته باشند میتوانند از طریق منو-Menu بازی با ربات سیستم بازی کنند ولی سطحش به سطح کاربران آنلاین نمیرسد. برخی معتقدند این بازی از دو سبک اکشن و آرکید برخوردار است ولی هنوز به نتیجه قطعی هیچ سایت خارجی نرسیده و دلیلش هم همین تنوعاتی که در بازی وجود دارد هست. امیدوارم با این بازی لحظاتی شما سرگرم بشید.

برای دانلود بازی اندروید NinSlash به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی فکری و پازلی Sheep Puzzle اندروید

دانلود بازی فکری و پازلی Sheep Puzzle اندروید

دانلود بازی اندروید فکری-پازلی-معمایی Sheep Puzzle

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی به سبک معمایی-فکری-پازلی Sheep Puzzle در خدمت شما هستیم.این بازی از استودیو بازی سازی : Fluke Entertainment منتشر  شده و با استقبال باور نکردنی مواجه شده است . یعنی حدود 50 هزار دانلود و کسب امتیاز 5.0 از 5.0 در گوگل پلی! قطعا این آمار میتواند شناسه ی خوبی برای دانلود این بازی هیجان انگیز باشد. نیم نگاهی به سبک و داستان بازی: بازی گیم پلی خیلی جالبی داره و میتونیم بگیم برای همه سن و سال عالیه . محیط از تصاویر پر زرق و برق استفاده شده و سعی شده که در این بازی از موزیک های ملایم هم استفاده بشه . کما اینکه موفق هم بوده. و داستان بازی و شرح اصلی بازی این هست که : همه ما شیرینی هارو دوست داریم مگه نه؟ اما باید توی خوردن شیرینی به صرفه و با اصراف انجام بدیم . گوسفند کوچولوی ما خیلی شیرینی میخوره و برای همین ما میخوایم بهش کمک بکنیم که این عادت غلط رو بزاره کنار و بتونه به صرفه شیرینی بخوره چون اگه زیاد بخوره واسه سلامتیش خطر داره و مشکلات جبران ناپذیری واسش پیش میاد! امیدوارم از این بازی مهیج لذت ببرید.

برای دانلود بازی اندروید Sheep Puzzle به ادامه مطلب بروید

 


برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی آرکید Undroid اندروید

دانلود بازی آرکید Undroid اندروید

دانلود بازی اندروید Undroid - برای اولین بار در ایران - قیمت در گوگل پلی:1یورو

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه. امروز با عنوان بازی به سبک آرکید undroid در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Jeti Games که این بازی را در گوگل پلی با قیمت 1 یورو گذاشتند و ما به رایگان برای شما این بازی رو گذاشتیم. این بازی امتیاز 4.0 از 5.0 رو گرفته و حدود 100 تا 500 دانلود داشته که با این قیمت حتما بازی خوبی بوده که این بازی قدیمی رو انقدر دانلود کردند. بازی های سبک آرکید خیلی جالبند و یک جورایی به یاد میاره خاطرات گذشته رو . این  بازی داستان خاصی نداره و شما فقط باید از مرز و بوم خود دفاع کنید. کیفیت خیلی بدی داره بازی ولی بازی بر اساس کیفیت پایه گذاری نشده و منظورم از کیفیت فقط و فقط گرافیک بازی هست که همیشه گرافیک نمیتونه بر سبک بازی غلبه کنه. بازی های آرکید سبکشون جوری هست که کیفیت حرف آخرم در گیم پلی بازی نمیزنه!. پس خودتون رو درگیر کیفیت و داستان بازی نکنید و مهم اینه که سبک بازی های آرکید میتونه شمارا ساعت ها سرگرم بکنه و زندگی یادتون بره. خخخ . :| . خب امیدوارم از این بازی مهیج لذت ببرید .

برای دانلود بازی اندروید Undroid به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی دختر عالم - Science Girl اندروید

دانلود بازی دختر عالم - Science Girl اندروید

دانلود بازی دخترانه اندروید Science Girl - برای اولین بار در ایران در سایت ما

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون  عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید science girl - دختر عالم در خدمت شما هستیم. این یک بازی دخترانه هست ولی پیشنهاد میشه چه دختر یا چه پسر این بازی جذاب و مهیج رو انجام بدند. این بازی از استودیو بازی سازی : Tablale هست که همیشه بازی های کودکانه و به خصوص دخترانه رو در فضای مجازی منتشر میکنه. جالبه که بدونید این بازی در گوگل پلی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و حدود 5 میلیون دانلود داشته است که امتیاز متوسط رو به پایین 3.7 از 5.0 نمره را کسب کرده است به دلیل این که این بازی با این همه دانلود مواجه شده است تصمیم گرفتیم ما هم برای اولین بار در ایران میان وب سایت ها (به جز مارکت ها ) این بازی رو برای شما دوستان عزیز به اشتراک بگذاریم. سبک بازی اسم خاصی نداره فقط میتونم بگم سبک بازی پو - POU هست ولی کمی پیشرفته تر و جذاب تر و مهیج تر و با گرافیک قابل قبول تر!!!. و در این بازی میتوانید تغییرات خود را در جهان و فیسبوک به اشتراک بگذارید. پیشنهاد سایت امین-اندروید این است که این بازی را از دست ندهید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی موتور و ماشین سواری Jil Jung Juk اندروید

دانلود بازی موتور و ماشین سواری Jil Jung Juk اندروید

دانلود بازی اندروید Jil Jung Jok - سبک بازی : موتور سواری  در خیابان ها - اکشن

برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

این بازی بر اساس فیلم Jil Jung Jok و سه شخصیت Jil - Jung - Jok ساخته شده است (محصول کشور هند)
سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه امروز با عنوان بازی اندروید:Jul Jung Jok در خدمت شما هستیم که سبکی موتور سواری در خیابان ها و اکشن را با خود دارد.این بازی از استودیو CMGT هست . بازی محصول کشور هند هست و به دلیل علاقه زیاد مردم هندوستان به فیلم Jil Jung Jok این بازی ساخته شد و در سال 2016 فیلم Jil Jung Jok پرفروش ترین و پرمخاطب ترین فیلم هندوستان شد. بازی سبک جالبی داره و گیم پلی بسیار بسیار عالی داره و میدونم که حین بازی بسیار لذت میبرید. در این بازی خلاقانه امکانات خلاقانه ای هم وجود دارد و به طور مثال: هنگام رانندگی موتور میتوانید تیر اندازی کنید. در بازی با سکه هایی که به دست می آورید میتوانید اسلحه های خود را تقویت و وسیله نقلیه خود را ارتقاء و عوض کنید و یکی از نکته های مثبت بازی همین است که همیشه آپدیت دارد و هیچوقت بازی تمامی ندارد.

برای دانلود بازی اندروید Jil Jung JUk به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی آنلاین استراتزیک Demise Nations اندروید

دانلود بازی آنلاین استراتزیک Demise Nations اندروید

باز هم مثل همیشه برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید

دانلود بازی اندروید آنلاین - استراتژیک Demise Nations - رحلت سازمان ملل

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Demise Nations در خدمت شما هستیم . این بازی سبک استراتزیک داره و به تازگی منتشر شده و قابلیت آنلاین بازی کردن دارد. این بازی از استودیو بازی سازی : Noble master games هست که با این بازی در جهان سرو صدای زیادی به پا کرد. نگاهی کوچکی به داستان و شرح و سبک بازی داریم:امپراطوری رم ظهور میکند و به دنبال تخریب جهان مدرن است . در این بازی سعی شده سپاه : آمریکا - بریتانیا - رم به خوبی شبیه سازی بشود و در این امر از نظر بنده موفق هم بوده اند. شما میتوانید کلن (اتحاد) به مانند کلش آف کلنز ایجاد کنید و بتوانید نبرد هایی جالب را شکل بدهید. بازی از بالا نشان داده میشود به مانند کلش آو کلنز. در این بازی امکان مبارزه با هوش مصنوعی هم فراهم است.

برای دانلود بازی اندروید Demise Nations به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود مجموعه بازی های آفلاین - آنلاین Home Arcade اندروید

دانلود مجموعه بازی های آفلاین - آنلاین Home Arcade اندروید

برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

دانلود بازی اندروید Home Arcade (مجموعه بازی های آرکید سال 1980)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران کاربران امین-اندروید,امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید Home Arcade در خدمتتون هستیم که چندین بازی آنلاین و آفلاین پیکسلی - آرکید رو در خودش جا داده و یک نوستالژی عالی میتونه برای همه باشه.این بازی از کمپانی بازی سازی : Big Blue Bubble هست. که آثارش رو با بازی های Arcade - Pixel Art شروع کرده. در این بازی چندین بازی وجود داره که مطمئنم بعدتون نمیاد و ازش هم لذت ببرید. توجه برای کسایی که میخوان این بازی رو دانلود کنند : کسایی که دنبال نوستالژی هستند فقط از این بازی استفاده کنند و ممکن است به محض وارد شدن به بازی از بازی متنفر بشوید!!!!!!

برای دانلود بازی اندروید Home Arcade به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,

Need for Speed No Limits v2.4.2+DATA+MOD-دانلود بازی اندروید نید فور اسپید+دیتا+تریلر رسمی بازی

Need for Speed No Limits v2.4.2+DATA+MOD-دانلود بازی اندروید نید فور اسپید+دیتا+تریلر رسمی بازی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران عزیز امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه و سرحال باشید.امروز با عنوان بازیNeed for Speed No Limits v2.4.2+DATA-دانلود بازی اندروید نید فور اسپید+دیتا+تریلر رسمی بازی در خدمتتون هستیم.این بازی تا کنون بالای 50 تا 100 میلیون دانلود داشته است. و یکی از آثار شرکت معروف EA است. بعضی ها فکر میکنند که Need For Speed برای Gameloft-گیملافت هست ولی اینطور نیست. بعضی از قسمت هارا گیملافت و بعضی هارا EA می سازد.این بازی یکی از پرطرفدار ترین بازی های اندروید در جهان است.درست است که حجم کم تری نسبت به Asphalt 8 دارد ولی از نظر کیفیت با او رقابت شدید و تنگنایی دارد.بازی دارای گیمپلی جالب و فوق العاده ای است و کیفیتش هم بسیار بسیار عالی است. از نظر من این بازی را از دست ندهید. بازی بخش Online(Multiplayer)-آنلاین-چند نفره دارد. بازی بر روی گوشی های کیفیت پایین اجرا نخواهد شد.لطفا سوال نفرمایید.این بازی یکی از پروژه های موفق EA است که در جهان محبوبیت خاصی دارد. سری بازی های Need for speed و ASphalt رقابت شدیدی باهم دارند. همین رقابت باعث این شده است که هر سری از بازی پیشرفت بهتری نسبت به بازی قبل خود داشته است.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید و بعد از نظرهای گرمتان از ما حمایت کنید.

اگر علاقه مند به سری بازی های ماشینی هستید (در این سبک) بازی Asphalt 8:Airborne که در سایت ما قرار دارد را از دست ندهید.(برای دانلود Asphalt 8:airborne) کلیک کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود Asphalt 8:Airborne 3.1.1c-آخرین نسخه بازی اندروید آسفالت 8+تریلر رسمی بازی

دانلود Asphalt 8:Airborne 3.1.1c-آخرین نسخه بازی اندروید آسفالت 8+تریلر رسمی بازی

به نام خدا.سلام عرض میکنم خدمت تمامی دوستان عزیز و همراهان همیشگی سایت امین-اندروید.امروز با بهترین بازی ماشینی جهان و یکی از بازی های برتر اندروید جهان در خدمت شما هستیم. با عنوان بازی:Asphalt 8:Airborne 3.1.1c-دنلود آخرین نسخه بازی اندروید آسفالت 8+تریلر رسمی بازی اندروید asphalt 8:Airborne 3.1.1c. خب همانطور که گفتم این بازی در بازی های ماشینی اندروید برترین و در بازی اندروید یکی از پرمخاطب ترین بازی های اندروید در جهان است.سازنده شرکت این بازی,شرکت معروف"GameLoft" است که اگر اهل بازی باشید با بازی های معروف آن آشنا هستید مانند:Gangsters vegas که جزو پرمخاطب ترین بازی های اندروید است.درسته که این نسخه از بازی در 26 دسامبر 2016 در جهان پخش شده است. ولی به دلیل درخواست مکرر کاربران عزیز مجبور شدیم این بازی را با تاخیر فراوان به دست شما دوستان عزیز به رایگان برسانیم. این بازی یک بازی ماشینی شبیه سازی شده به واقعیت است که از آن بازی ها است که وقتی بازی میکنید مانند این است که واقعا در حال رانندگی در جاده های آمریکا و لندن هستید!. گیم پلی این بازی حرف ندارد و اگر حرف میداشت اینقدر معروف نمی شد!!!.این بازی بخش آنلاین هم دارد و شما میتوانید دوستان خود را به چالش اتوموبیلرانی جهان بکشانید. دیتای این بازی با خود بازی دانلود میشود. پس لطفا سوال نشود.برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجع فرمایید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,

دانلود Dubsmash V2.24.0-نرم افزار اندروید دابسمش 2.24.0

دانلود Dubsmash V2.24.0-نرم افزار اندروید دابسمش 2.24.0

به نام خدا.سلام عرض میکنم به تمامی کاربران عزیز و ارزشمند امین-اندروید.امیدوارم هرکجای این مرز و بوم هستید حالتون عالی باشه و سلامت باشید.امروز با عنوان نرم افزار اندروید:Dubsmash V2.21.1-دانلود نرم افزار اندروید دابسمش 2.21.1 در خدمتتون هستیم که این نسخه در تاریخ 21 ژانویه سال 2017 منتشر شد که ماهم با عملکردی نسبتا مناسب این نرم افزار رو به رایگان برای تمامی کاربران امین-اندروید منتشر کردیم.همانطور که میدونید نرم افزار DUbsmash در جهان بسیار معروف است و صد ها میلیون بار در جهان دانلود شده است.در لغت فارسی DUbsmash به معنی دوبله ی پرسروصدا است.فکر نکنم کسی این نرم افزار پرطرفدار رو نشناسه.یه توضیح کوچیکی میدم واستون در باره این نرم افزار پرطرفدار در سراسر جهان:این نرم افزار یک نوع دوبله فان (سرگرم کننده و طنز) به شمار میاد.شما میتونید فیلم هاتون رو صداشو قطع کنید. و روش دوبله می کنید.از نظر کاربران جهان و ایرانی معروف ترین دابسمش متعلق است به دابسمشی که روی گزارش بازی فوتبال دو تیم ملی : ایران و استرالیا هست که حتی این دابسمش به کشور های غربی هم کشیده شده است.همون جمله ی گل . گل . گل . گل برای..... خب بهتر است سرتون رو درد نیارم و برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,

Dragon Blaze 4.3.2-دانلود بازی آنلاین اندروید شعله اژدها+تریلر رسمی بازی

Dragon Blaze 4.3.2-دانلود بازی آنلاین اندروید شعله اژدها+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد ||| ویژه

این بازی در گوگل پلی:امتیاز 4.5/5.0 را کسب کرده و حدود 10 میلیون بار دانلود در سراسر جهان داشته است

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.امروز هم با بازی مهیب و هیجان انگیز:Dragon Blaze 4.3.2-دانلود رایگان بازی اندروید شعله اژدها و به علاوه تریلر رسمی این بازی در خدمت شما هستیم.این بازی جزو پرطرفدار ترین بازی های اندروید در جهان است.برای همین ما سعی کردیم اخبار این بازی را دنبال کنیم و برای همین اولین نفر در ایران بودیم که این نسخه از بازی را یعنی:Dragon Blaze 4.0.2 را برای اولین بار در ایران منتشر کردیم.سبک این بازی RPG است و بازی آنلاین است.در این بازی شما می بایست با کمک متحدان خود:دشمنان را نابود کرده و به هدف جهانیان برسید.در این بازی ایرانیان فراوان بازی میکنند.شرکت سازنده این بازی:شرکت نام آشنای بازیسازی GAMEVL است که آثاری مانند همچون بازی منتشر کرده است.همانطور که از اسم RPG معروف است یعنی نقش آفرینی و بازی های نقش آفرینی-RPG اندروید در جهان بیشترین طرفدار را دارد و شما میبینید که برترین بازی ها از بین بازی های نقش آفرینی انتخاب میشود.در این بازی شما باید قدرت و اطلاعات خود را بالا ببرید تا به جنگ با غول آخر بپردازید.و بتوانید رتبه در جهان بازی کسب کنید.شما میتوانید این بازی را به طور رایگان از سایت ما دانلود بکنید.با تشکر

این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد.مصادف با:17 ژوان(Jaunary 17) و 28 دی ماه--------برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید جنگ بین کویین ها:افزایش اژدها Clash of Queens:Dragons Rise V 2.1.8+مود

دانلود بازی اندروید جنگ بین کویین ها:افزایش اژدها  Clash of Queens:Dragons Rise V 2.1.8+مود

بنام الله ||| این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید قرار داده شد ||| ویژه

                                 این بازی آنلاین است و همیشه به اتصال اینترنت نیاز است

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک پست متنوع در خدمتتون هستیم.بازی با عنوان:Clash Of Queens:Dragons Rise که یکی از پر مخاطب ترین بازی های جهان است.این بازی امتیاز خوبی در گوگلی پلی دریافت کرده و بیش از 50 میلیون دانلود و امتیاز 4.7/5.0 را کسب کرده است.این بازی شبیه به سبک کلش آف کلنز (Clash Of Clans) هست که تقریبا میتوان گفت تمامی کاربران بازی کلش آف کلنز(Clash of Clans) مهاجرت کرده اند به این بازی پرمخاطب.این بازی یکی از پرمخاطب ترین بازی های جهان است که نمره بیشتری نسبت به کلش آف کلنز کسب کرده است.این بازی برای سومین بار در جهان و برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید دات آی آر منتشر شد(این نسخه از بازی) که امیدوارم با استقبال خوبی برخوردار بشود.

این نسخه برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد-آپدیت 14 دسامبر(24 آذرماه)

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.smiley



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود نسخه نهایی گوگل کروم اندروید- Chrome Browser v60.0.3112.97

دانلود نسخه نهایی گوگل کروم اندروید- Chrome Browser v60.0.3112.97

بنام الله ||| جزو اولین کسانی بودیم که آپدیت(بروزرسانی) این نسخه را قرار دادیم ||| ویژه

سلام.امروز مرورگر گوگل کروم رو واستون قرار دادم که یکی از بهترین مرورگر های جهان است. چه در پ PC و چه در پ Android. البته امروز ما واستون نسخه اندرویدی شو قرار دادیم به نام

 

 

 

 



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Mortal Kombat X 1.13.0+دیتا+نسخه مود(بی نهایت)+گیم پلی(تریلر)-برای تمامی پردازنده ها

دانلود بازی اندروید Mortal Kombat X 1.13.0+دیتا+نسخه مود(بی نهایت)+گیم پلی(تریلر)-برای تمامی پردازنده ها

بنام الله ||| ما جزو اولین سایت هایی بودیم که این نسخه را ارائه کردیم ||| درخواستی

درخواستی دوست عزیز امیر حسین (عضو کانال تلگرامی) telegram.me/amin_androidx

سلام امروز یک بازی پیشنهادی بسیار بسیار عالی قرار دادیم به نام Mortal Kombat X Version 1.13.0 که تا امروز که من این پست رو واستون قرار دادم آخرین نسخه (نسخه نهایی تا به امروز) است.این بازی بسیار هیجان انگیز هست که تا کنون در گوگلی پلی استور(فروشگاه گوگل پلی) :  حدود 50 میلیون دانلود داشته است و امتیاز 4.5/5 را داشته است. که این خود یک آمار بسیار بزرگی است که همه را جذب میکند که دانلود کنند. من امروز به شما این بازی را پیشنهاد میدهم و به شما می گویم اگر این بازی را دانلود نکنید 100% ضرر کردید و از تکنولوژی روز اندروید عقب مانده اید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Jurassic World™ 1.15.5 -جهان عدالت(برای اولین بار در ایران)

دانلود بازی اندروید Jurassic World™ 1.15.5 -جهان عدالت(برای اولین بار در ایران)

به نام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران قرار گرفته است ||| ویژه

سلام. باز هم غوغایی جدید از امین-اندروید دات آی آر!طبق گفته های سازنده ی این بازی - بازی در نقش اکشن و استراتژیک است که بسیار عجیب است و سبک جدید نوین بازی های جهان به حساب میرود.این بازی تقریبا در سبک Clash Of Clans هست. ولی بهتر!فکرشو بکنید یک بازی اومده که همون روزه اول بالای 10 میلیون دانلود داشته............ یا الله!خب بهتره ز یاد پرحرفی نکنم بهتره برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
ليست صفحات
تعداد صفحات : 11
.