تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

BusyBox Pro V54-دانلود نرم افزار اندروید بیزیباکس برای روت کردن گوشی

BusyBox Pro V54-دانلود نرم افزار اندروید بیزیباکس برای روت کردن گوشی

بنام الله ||| ما اولین سایت در ایران بودیم که این نسخه را قرار دادیم ||| ویژه

دریافت امتیاز 5.0/5.0 در سراسر جهان از جمله گوگل پلی و بیش از 15 میلیون دانلود.surprise

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید,امروز با یک پست به خصوص و ویژه در خدمت شما هستیم . با عنوان نرم افزار Busybox Pro V54-بیزی باکس پرو نسخه 54 که حدود 15 میلیون دانلود شده در سراسر جهان و جزو پرطرفدار ترین نرم افزار ها و برنامه های اندرویدی در جهان است. و امروزه برنامه های بسیار زیادی هستند که نیاز به دستکاری کردن دارند که به اصطلاح به آنها میگویند به روت کردن نیاز است_Root-و تمام بازی و اکثر نرم افزار هایی از جمله هک وای فای که معتبر ترین آنها از جمله:AndroDumper هست نیاز به یک ویرایش برای اجرای بهتر آن نیاز دارد"درواقع نیاز 100% برای آن نیاز به یک روت کردن است.ولی شما نیمدانید که گوشی شما روت است یا نه . یا اگر روت نیست چه کار هایی باید انجام بدهید و باید چگونه از روت بودن دستگان اندرویدی خود کمال استفاده و بهره را ببرید.امین-اندروید از شما میخواهد که اگر درباره Root بودن گوشی خود اطلاعاتی ندارید"توصیه میشود که از این نرم افزار استفاده نکنید تا از عوارض بد آن در گوشی شما جلوگیری شود "

این نسخه برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد - مصادف با 15 ژوان-26 دی ماه(Jaunary) و برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید و دانلود نمایید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.