تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید CANE - Chapter 1: Ghosts

دانلود بازی اندروید CANE - Chapter 1: Ghosts

دانلود بازی ترسناک اندروید CANE - Chapter 1 : Ghosts - کین - فصل 1 - روح ها

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی جذاب از همه نوع سبک در خدمت شما هستیم با عنوان بازی : Cane - Chapter 1 : Ghost . اگر در متن خط بالایی مشاهده کنید نوشتم که از همه نوع سبک و اما از همه نوع سبک جزو چه چیز هایی است : ترسناک - دیتا دار - معمایی - فکری - پازلی - نقش آفرینی یا همون RPG .  به چشم خصوصی Isla Cane و همسرش Kasper Pike در ماجراهای خود در کل شهر Blackstone پیوست. پس از بمب گذاری سرزنش سر Inn Case Isla و Kasper نیاز به پول برای پرداخت بدهی های خود دارند. خوشبختانه دولت فقط یک پاداش بزرگ را برای یک جنایتکار معرفی کرد که نمیتواند آن را بپذیرد. هدف: گای هفنر. جنایات: قتل و جنایت بزرگ. Isla و Kasper تنها نیستند - نیمی از شهر به دنبال Hafner و با رقابت این تپه Isla نیاز به استفاده از دانش از گذشته شنی خود را برای پیدا کردن او را قبل از هر کس دیگری ...
کاوش در صحنه جنایت درخواست اطلاعات در اطراف شهر و صحبت با کارآگاهان رقیب برای حل پرونده. با افراد و اشیاء با کشیدن در اطراف صفحه و دست زدن به آنها در دنیای بازی، تعامل برقرار کنید. صدها خط از گفت و گو به طور کامل ابراز نمره تاریک و جاز در یک سفر مبتنی بر داستان است.

جهت دانلود بازی اندروید Cane - Chapter 1 : Ghosts به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon

دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon

دانلود بازی RPG نقش آفرینی Lionheart: Dark Moon

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

برای اجرای بازی به اتصال اینترنت نیازمندید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی محشر با عنوان : Lionheart: Dark Moon در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : emerald city games هست .  بلند کردن و بازی با نام تجاری جدید RPG موبایل با گرافیک خیره کننده و انیمیشن! ارتش قدرتمند خود را از قهرمانان از طیف گسترده ای از شخصیت های شگفت انگیز و جانوران ساخت! مبارزه با جنگ های استراتژیک و داستان محوری به عنوان جمع آوری حیوانات خانگی، سنگهای قیمتی و معجون ها برای شکست دادن صدای زمزمه ها و راندن تاریکی!
بازگشت به جهان زیبا، جذاب و خطرناک شیرین قلب در تاریک ماه
هر قهرمان داستان خود را
همه آنها را جمع آوری کنید و قدرت خود را از سر راه خود به پیروزی بردارید!
The Vaultkeeper افتاده است و تاریکی دوباره باز می گردد. زمان برای نوه های خود، تیموتی و ناتالیا، برای راه اندازی یک سفر حماسی برای جمع آوری کلید و قهرمانان افسانه ای آزاد برای پیوستن به شما در جنگ است. بازگشت به جهان در مواجهه با Tactics Lionheart و کشف موارد جدید، از جنگل های عرفانی از خرابکاران تا ماسه های پر از Ibrim. بر روی کارفرمایان ترسناک مانند Koscha Deathless و قورباغه ی وحشتناک نگاه کنید، زیرا شما مبارزه می کنید نه تنها برای زنده ماندن، بلکه برای نجات بسیار ساختگی جهان!

جهت دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Lord of Dark +مود

دانلود بازی اندروید Lord of Dark +مود

دانلود بازی RPG - نقش آفرینی اندروید Lord of Dark

طبق توضیحات سازنده بازی قابلیت آنلاین هم دارد (بازی تست نشده است)

#درخواستی یکی از کاربران سایت و کانال تلگرامی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Lord of Dark در خدمت شما هستیم . این بازی درخواست یکی از کاربران سایت ما و کانال تلگرامی سایت ما هست و ما هم سریعا به درخواست ایشون پاسخ دادیم . بازی Lord of Dark یک بازی نقش آفرینی RPG هست از استودیو بازی سازی اندروید : Gu Xinlie که تخصص خیلی ویژه ای در سبک ساخت بازی های Role Playing Games یا همان نقش آفرینی داره . بازی حجم خوبی داره و زیاد پرحجم نیست و معمولا روی تمامی دستگاه های اندروید اجرا میشه . فقط یه عذرخواهی به شما بدهکار هستیم چون این بازی رو ما اصلا تست نکردیم و نکته دیگه این هست که اگر بازی مشکلی چیزی داشت یا روی گوشیتون اجرا شد حتما در قسمت نظر ها اعلام بکنید تا کاربران دیگه هم با خیال راحت و آسودگی بتونند این بازی رو تست و انجام بدهند. پروردگار تاریک جدیدترین اقدام MMORPG است. با موتور Unity 3D، بازیکنان می توانند به 5 فیوند مختلف، نایب رئیس ها و مین ها در حالت داستان تبدیل شوند، مراحل را برای خزندگان مطلوب در حالت Inferno، مبارزه با بازیکنان از سراسر جهان در Arena و Soul Reap، یا تیم با همکاران خود در موارد چند نفره.جهان از هرج و مرج پس از تجاوز به شیطانهای زیرزمینی، در هرج و مرج است. و تنها امید برای بازگرداندن صلح و نظم، در یک کریستال خون قرار دارد که قدرت باستانی فیند را نشان می دهد. کریستال خون را بردارید، قدرت را درون خود بگذارید و به عضلات، برای عدالت و یا بد تبدیل شوید. قهرمانان، دود کردن و رفتن بخور تیره خود را تغذیه!

جهت دانلود بازی اندروید Lord of Dark به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید 1.20 Medieval Life - زندگی در قرون وسطی

دانلود بازی اندروید 1.20 Medieval Life - زندگی در قرون وسطی

دانلود بازی اندروید به سبک شبیه سازی شده - RPG نقش آفرینی Medieval Life

این نسخه برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد Medieval Life 1.20

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Medieval Life - زندگی در قرون وسطی در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : AlphaQuest Game Studio هست . این بازی بسیار محبوب هست . حتی در ایران هم طرفداران خاص خودشو داره . همونطور که در بالا عرض کردم و مشاهده کردید این بازی سبک نقش آفرینی - شبیه سازی شده - RPG - Simulation داره . خب ترکیبی از چند سبک چی دیگه میتونه از این بهتر باشه . قطعا بازی گرافیک خوبی هم داره و امیدوار هستم بتونید با این بازی اوقات بیهوده خودتون رو پر کنید .  ماجراجویی جدید شروع می شود از همان سازندگان زندگی موفق دریایی، ما در حال حاضر: زندگی قرون وسطی! تجربه منحصر به فرد سرمایه داران و RPG با موضوع قرون وسطی محبوب! شما می توانید قلعه های ارزشمند پادشاهان و ملکه ها را خریداری کنید، و داخلی خانه خود را با مبلمان برای همه سلیقه ها سفارشی کنید. چرخه روز و شب را تحت تاثیر قرار دادن مناظر و شکار مشاهده کنید. سفر در سراسر جهان و سعی کنید به دنبال همه موجودات افسانه ای برای ایجاد ثروت.

جهت دانلود بازی اندروید Medieval Life 1.20 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Torchlight Mobile

دانلود بازی اندروید Torchlight Mobile

دانلود بازی آنلاین اندروید Torchlight Mobile

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد | بازی آنلاین است | دیتا با خود بازی دانلود می شود

برنده جوایز مسابقات: "بهترین MMO بازی موبایل" در E3 2015 - US
"بهترین بازی موبایل" بررسی شده توسط ComputerBild.de در Gamescom 2015 - آلمان
"بازی موبایل / قرص بهترین" در اتصال بازی 2015 - فرانسه

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون خوب باشه . امروز مفتخر بودیم برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید بازی Torchlight Mobile رو واستون به اشتراک بگذاریم . سازنده این بازی با نام (استودیو بازی ساز) GAMOTA INC ثبت شده است ولی برخی می گویند سازنده این بازی از سازندگان شرکت بازی سازی Blizzard بوده . شرکت Blizzard خلق کننده بازی هایی معروفی همچون: WORLD OF WARCRAFT - OVERWATCH - WARCRAFT و اثر های فراوانی دیگر بوده است . این بازی سبک RPG - نقش آفرینی داره و واقعا کیفیتی خیلی خیلی فوق العاده ای دارد . امیدوارم از داستان و جذابیت این بازی لذت ببرید . این بازی از انیمیشن های فوق العاده با کیفیت و پویایی هم استفاده کرده است و برای هرچه بهتر شدن این بازی کمکی بسیار ارزنده ای میکند و برای پیشرفت بازی بسیار دخیل است .  Torchlight توسط Runic Mobile Game شناخته شده به عنوان یک سبک اکشن ARPG سبک RPG در جهان RPG، پدر سری بازی های افسانه ای I و II Torchlight در کامپیوتر است. این پروژه توسط Max Schaefer اجرا می شود - یک معاون پیشین معاون Blizzard North، نویسنده بازی های کلاسیک Diablo است.
نقاشی های مینیاتوری، Torchlight Mobile، مجسمه سازی جهان را با گرافیک سه بعدی پر از تیز، نگه می دارد تمام گیاه سبک GMO با توجه به سبک اروپایی ذاتا اما احساسات پنهان کمی م مینوچلی و پر از مرموز ضربه کنجکاوی است که عناوین گرا است. Torchlight Mobile با 4 کاراکتر و چگونگی ساخت یک شخصیت متنوع باید Torchlight Mobile را به بهترین بازیگرها برساند. مانند Torchlight Mobile، Torchlight Mobile متکی به بررسی و تسخیر جنازه های مختلف است. هر بازی روی صفحه نمایش واقعا دشوار و چالش برانگیز است زیرا همیشه به نظر می رسد رئیس سخت است. برای شکست آنها، بازیکنان باید با کلاس های شخصیت های مختلف همکاری کنند و قصد دارند برای مبارزه با آن ها برنامه ریزی کنند. به تنهایی، سیستم حیوان خانگی در بازی نیز بسیار سرگرم کننده است برای بازیکنان بیشتر به عنوان بهترین همراه.
اضافه کردن یک عنصر خاص را نمی توان نادیده گرفت به منظور ایجاد تفاوت برای Torchlight موبایل: بازیکنان می توانند زنجیره مهارت خود را برای ایجاد بسیاری از اثرات متفاوتی را در آسیب ایجاد می کند. این به این معنی است که بازیکنان سبک خود را از Torchlight Mobile ایجاد می کنند.
مطابقت با انتظارات از بازیگران ویتنام، Torchlight Gamota Mobile به طور انحصاری در بازار ویتنام منتشر شد، امیدوار است که gamers تجربه منحصر به فرد و بهترین.

جهت دانلود بازی اندروید Torchlight Mobile به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Cat Quest

دانلود بازی اندروید Cat Quest

بازی برنده جوایز فراوانی از کشور های مختلفی شده است

دانلود بازی اندروید RPG - نقش آفرینی CAT QUEST

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندرودی : Cat Quest در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : The GentleBros . این بازی سبک نقش آفرینی داره و کمی هم در این بازی از اکشن - Action استفاده شده است . بازی گیم پلی نسبتا خوبی داره و اگر چند بار بازی کنید به سبکش آشنا میشید و از این بازی کاملا لذت میبرید و این رو هم اضافه کنم ما یکی از اولین منتشر کننده های این بازی بودیم و امیدوارم همین طور روزانه به پیشرفت خودمون ادامه بدیم و به علاوه این که شما هم از سایت ما حمایت بکنید . با تشکر .  پرش به یک ماجراجویی بزرگ از اژدها، سحر و جادو و گربه ها در کتک زدن Drakoth شر و خواهر گره خورده خود را! کاوش نقشه عظیم عظیم فالینارد، زندگی ریسک و اندام را به سیاه چال ها برای غارت حماسی کشانده و یک نخ را به یک کاراکتر خزنده از شخصیت ها در یک تجمع از مأموریت های جانبی تحمیل می کند.

بازی دارای جوایز بسیار زیادی شده است که نام میبریم:

"نمایشگاه Tokyo Game 2016 Indie"
"نمایشگاه یونایتد 2016"
"نمایشگاه جایزه جوایز 2017" Casual Connect 2017 "بهترین بازی موبایل در سال 2017"
"مبارزه با گربه Quest به طور کامل در زمان واقعی اتفاق می افتد و درخشان است سادگی آن. " - Kotaku

جهت دانلود بازی اندروید Cat Quest به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Vault Raider - roguelike dungeon crawler

دانلود بازی اندروید Vault Raider - roguelike dungeon crawler

دانلود بازی اکشن - پازلی اندروید Vault Raider - roguelike dungeon crawler

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Vault Raider - Roguelike Dungeon Crawler . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Dreamwalk Studios .  صدای ریدر یک کلاسیک گاه به گاه کلاسیک گاه به گاه مبتنی بر کاشی است، یک انگشت، زمان کشتن قاچاقچی سیاه چال!
به عنوان یک کوتوله، زمان می آید زمانی که شما باید برای شروع یک ماجراجویی و ترک شهر خود را در جستجوی طلا، شکوه .. و غذا. این یک سنت قدیمی است که چندین سال پیش تاسیس شده است: کسی که بیشترین طلا را به ارمغان می آورد، باید به عنوان دزد دریایی نهایی شناخته شود. در معرض غارهای تاریک و سیاه چال ها برای گرفتن تمام ثروت، اما فراموش نکنید که شکم خود را پر کنید. سواحل گنج را باز کنید تا طلا را غارت کنید، اسلحه های اسرار آمیز، معجون ها و ابزارهایی برای کمک به شما در رسیدن به سطوح عمیق تر، پر از هیولا های شریرانه و غارت بهتر.
این بازی فانتزی آزاد سیاه چال بهترین مناسب برای طرفداران: خزنده ها سیاه چال، RPG های گاه به گاه، RPG پازل، سیاه چال های خوش طعن، سیاه چال 2، mintedungeon minutequest، بازی های فانتزی rougelike / roguelite و بازی های رایگان ماجراجویی.

جهت دانلود بازی اندروید Vault Raider به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Frenzy Hero

دانلود بازی اندروید Frenzy Hero

دانلود بازی اندروید RPG - نقش آفرینی Frenzy hero

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

ممکن است بازی دیتا دار باشد (با خودش بازی دانلود شود) و بازی اینترنتی باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Frenzy Hero در خدمت شما هستیم . بازی نقش آفرینی و سه بعدی - 3D و کمی هم که نه خیلی اکشن - Action . بازی از استودیو بازی سازی : Flygames.Mobi هست . من از همینجا یک عذرخواهی به شما بدهکار هستم به دلیل این که بازی تست نشده و کاربران سردرگم شده اند . چون تست نکردیم نمیدانیم که این بازی آنلاین هست یا اینکه آفلاین . به هر حال حین نصب کردن اون متوجه خواهید شد. Frenzy Hero یک بازی RPG اقدام 3D است که شما می توانید تیم افسانه ای خود را از یک لژیون از قهرمانان ساخت و این چالش را. ترکیبات بی شماری برای PVP Arena، PVE Dungeons، محاکمات قهرمانانه، کارفرمایان جهانی، Huntts Bounty و Raids Guild. کاملا یک ماجراجویی است که نباید از دست بدهید.

برای دانلود بازی اندروید Frenzy Hero به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Chrono Clash - قبیله چرونو

دانلود بازی اندروید Chrono Clash - قبیله چرونو

دانلود بازی اندروید نقش آفرینی Chrono Clash - قبلیه چرونو

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

ممکن است بازی برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز داشته باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Chrono Clash در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی مشهور : Gamenami . فقط همون اول بگم این بازی از یکی از بازی های آسیایی در جهان هست که دقیق نمیدونم از کدوم کشور ولی 100% - صد در صد از کشور هایی همچون : چین - چین تایپه - هنگ کنگ - کره جنوبی - کره شمالی و دیگر کشور هایی که شبیه به زبان نوشتاری اونها دارند . داستان:
به عنوان جنگ عجایب باستانی همچنان به خشم، شهرت و ثروت وجود دارد؛ به خصوص برای یک گروه از مزدوران مانند شما.
رهبری یک تیم خود را در تماس های مختلف و نظارت بر تاکتیک های خود را. مدیریت منابع، باز کردن کلاس های جدید شغلی و پیدا کردن آثار قدرتمند برای تبدیل شدن به مشهور از طریق زمین Tevalles
بازی:
Chrono Clash تاکتیک RPG با یک سیستم مبتنی بر نوبه خود منحصر به فرد است که از زمان به عنوان یک منبع استفاده می کند. مهارت های قدرتمندی ممکن است آسیب بیشتری را متحمل شوند، اما برای بازپس گیری از باز شدن کاربر برای حمله بهبود می یابند.

برای دانلود بازی اندروید Chrono Clash به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی نقش آفرینی Sonny اندروید

دانلود بازی نقش آفرینی Sonny اندروید

دانلود بازی آنلاین RPG اندروید SONNY - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن به اتصال همیشگی اینترنت نیازمندید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : SONNY در خدمت شما هستیم. این بازی از استودیو بازی سازی : Armor Games هست سبک بازی نقش آفرینی - RPG و آنلاین هست و زبان رسمی بازی EGNLISH - انگلیسی هست.بازی در تاریخ 9 شهریور 1396 منتشر شد اما ما بازهم با افتخار پس از 2 ساعت گذشتن از تاریخ انتشار این بازی رو برای شما قرار دادیم. در واقع بازی سبک خیلی خاص و داستان خاصی داره . اسم شخصیت بازی SONNY هست . سنی از قاتلانی هست که ذهنشان دست نخورده است اما خاطراتی را از دست داده است . این بازی شما را به یک ماجراجویی بسیار عظیم و برای کشف حقیقت در دنیای RPG - نقش آفرینی دعوت میکند. سونی در عصری زندگی میکند که آخرالزمان نام برده میشود و برای مبارزات خود به یک نقشه و یک استراتژی خاصی نیاز دارید. بازی درحالی که به سادگی شروع میشود اما در هر مرحله گیم پلی به سرعت درحال افزایش عمق و پیچیدگی میشود و کار را برای او سخت میکند. در واقع در هر مرحله تکنیک جدید و مهارت های جدیدی یاد میگیرید که به گیم پلی هم ربط پیدا میکند. قدرت ها و جادو هایی نظیر : سونی را با سستی هایی مانند سایه یا آتش بکشید تا توانایی هایی های جدیدی را به دست آورد و با قهرمانان همراه شوید تا در سرزمین های اشغالی نبرد داشته باشید. شما میتوانید این بازی را به صورت رایگان از سایت ما دانلود نمایید.

برای دانلود بازی اندروید SONNY به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Quantum Siege

دانلود بازی اندروید Quantum Siege

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد - دانلود بازی آنلاین Quantum Siege اندروید

بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن به اینترنت نیازمندید

دیتا بازی با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 470 مگابایت دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : دانلود بازی اندروید Quantum Siege در خدمت شما هستیم. این بازی از استودیو بازی سازی : Armada InterActive هست که در 4 روز پیش این بازی رو منتشر کرد و خوشبختانه باز هم برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید این بازی منتشر شد.بازی داستان بسیار عالی دارد و میتوان گفت بهترین بازی جاه طلب و اوج جاه طلبانه است . امکانات متعددی داره این بازی به طور مثال و نمونه : باید در زمان سفر کنید یا این که امکانات PVP - که به مبارزه دو بازیکن معروف هست میتوان نام برد. بازی از امکان 3d - سه بعدی ساخته شده که این روز ها در اوج تکنولوژی هستیم و الان بازی های 3 بعدی بسیار بسیار روی بورس بازی سازان هست. بازی واقعا ارزش دانلود کردن داره. شما در این بازی نقش یک رهبر و راهبرد و ناجی بالقوه زمین رو دارید که باید از بشریت محافظ کنید . بازی سبک نقش آفرینی - RPG داره و معمولا این بازی ها بازی های آنلاین هستند که در این بازی هم بازی آنلاین است و برای اجرای اون به اتصال اینترنت به هنگام اجرای بازی نیازمندید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی Gods Wars 4: Arise of War God اندروید

دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی Gods Wars 4: Arise of War God اندروید

دانلود بازی اندروید Gods war 4 - برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

بازی آنلاین است و برای اجرای بازی به اینترنت نیاز مندید(هنگام بازی اینترنت روشن باشد)

کسب امتیاز 4.4 از 5.0 و حدود 500  هزار دانلود در گوگل پل از استودیو بازی سازی:YCG GAME

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه. امروز با عنوان بازی آنلاین - نقش آفرینی Gods War 4 در خدمت شما هستیم.این بازی در  این ماه در گوگل پلی و مارکت های دیگر منتشر شد و توانست آمار بسیار عالی : 4.4 از 5.0 نمره و حدود 100 هزار تا 500 هزار دانلود را کسب کند. بازی آنلاین هست و ایرانی های زیادی در این بازی هستند . پس احساس تنهایی نمیکنید. اگر نمیدونید بازی های RPG چی هستند توضیح میدم: مخفف role playing game رو میگند. و معمولا در 90% مواقع این بازی ها آنلاین هستند و بدون اینترنت نمیتونید بازی کنید. در واقع به فارسی به این بازی ها بازی های نقش آفرینی هم میگویند. یعنی شما باید در این بازی ها ایفای نقش کنید و خودتون رو اثبات کنید و در رتبه های برتر قرار بگیرید. بازی از استودیو بازی سازی YCG GAMES هست که این بازی تجربه های اولش نیست و طبق گفته سازنده شکست های متعدد و فراوانی در انتشار بازی ها داشته است و این اولین تجربه حرفه ای این تیم بازی سازی هست.داستان بازی داستان خیلی طولانی هست و در این متن گنجایش نوشتن ندارد . معمولا تمامی بازی های نقش آفرینی از متن های طولانی و داستان های طولانی استفاده میکنند که باعث جذابیت بازی خواهد شد.

برای دانلود بازی اندروید GODS WARS 4: Arise of War God به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی نقش آفرینی جنگ آشپزها - Chef Wars اندروید

دانلود بازی نقش آفرینی جنگ آشپزها - Chef Wars اندروید
دانلود بازی اندروید Chef Wars - برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید - اولین بازی سبک RPG - نقش آفرینی آشپزی

بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن نیاز به اتصال اینترنت دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید به سبک نقش آفرینی - RPG با عنوان: Chef Wars - جنگ آشپز ها در خدمت شما هستیم و ضمن این که این بازی از استودیو بازی سازی : MindCake Games هست . این بازی اولین بازی در جهان به سبک آشپزی در سبک نقش آفرینی یا همان RPG هست . این بازی در این مدت کم کاربران بسیار زیادی به خودش جلب کرده و برای این که ما اولین سایت در ایران بودیم که این بازی رو منتشر کردیم به همین دلیل فکر نمیکنم اصلا ایرانی در این بازی وجود داشته باشه و شما باید از همین امروز با اشتراک گذاشتن این بازی از سایت امین-اندروید توجه ها رو به این بازی جلب کنید. نگاهی کوتاه به داستان و سبک بازی : رستورانتو درست کن . سرآشپز - خدمت کار - پیشخدمت و همه و همه رو استخدام کن تا معروف بشی . باید خودتو بین این همه رستوران و آشپز بکشی بالا و مشتریات زیاد بشن تا درآمد بیشتری کسب کنی.  همه ی شهر های جهان رو به تسلط خودت در بیار تا غذاهایی که از شهر های مختلف جهان جمع کردی مخلوطی از بهترین غذاها بشه.......

برای دانلود بازی اندروید Chef Wars به ادامه طلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

Dragon Blaze 4.3.2-دانلود بازی آنلاین اندروید شعله اژدها+تریلر رسمی بازی

Dragon Blaze 4.3.2-دانلود بازی آنلاین اندروید شعله اژدها+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد ||| ویژه

این بازی در گوگل پلی:امتیاز 4.5/5.0 را کسب کرده و حدود 10 میلیون بار دانلود در سراسر جهان داشته است

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.امروز هم با بازی مهیب و هیجان انگیز:Dragon Blaze 4.3.2-دانلود رایگان بازی اندروید شعله اژدها و به علاوه تریلر رسمی این بازی در خدمت شما هستیم.این بازی جزو پرطرفدار ترین بازی های اندروید در جهان است.برای همین ما سعی کردیم اخبار این بازی را دنبال کنیم و برای همین اولین نفر در ایران بودیم که این نسخه از بازی را یعنی:Dragon Blaze 4.0.2 را برای اولین بار در ایران منتشر کردیم.سبک این بازی RPG است و بازی آنلاین است.در این بازی شما می بایست با کمک متحدان خود:دشمنان را نابود کرده و به هدف جهانیان برسید.در این بازی ایرانیان فراوان بازی میکنند.شرکت سازنده این بازی:شرکت نام آشنای بازیسازی GAMEVL است که آثاری مانند همچون بازی منتشر کرده است.همانطور که از اسم RPG معروف است یعنی نقش آفرینی و بازی های نقش آفرینی-RPG اندروید در جهان بیشترین طرفدار را دارد و شما میبینید که برترین بازی ها از بین بازی های نقش آفرینی انتخاب میشود.در این بازی شما باید قدرت و اطلاعات خود را بالا ببرید تا به جنگ با غول آخر بپردازید.و بتوانید رتبه در جهان بازی کسب کنید.شما میتوانید این بازی را به طور رایگان از سایت ما دانلود بکنید.با تشکر

این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد.مصادف با:17 ژوان(Jaunary 17) و 28 دی ماه--------برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

Dark Sword 2.0.1+Mod-دانلود بازی اندروید شمشیر سیاه+تریلر رسمی بازی+نسخه مود شده

Dark Sword 2.0.1+Mod-دانلود بازی اندروید شمشیر سیاه+تریلر رسمی بازی+نسخه مود شده

بازی قابلیت آنـــــلــــاین بازی کردن و آفـــــلــــاین بازی کردن را دارا است.(لذت ببرید)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون بسیار عالی باشه.امروز با عنوان بازی:Dark Sword 2.0.1+Mod-دانلود بازی اندروید شمشیر سیاه+تریلر رسمی بازی Dark Sword- و نسخه مود شده(بی نهایت) این بازی در خدمت شما کاربران عزیز امین-اندروید در خدمت شما هستیم.بازی در سبک RPG-نقش آفرینی است و قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد.همه خاطرات بد را به یاد داریم.شب است و در دروازه بسته است.تیره اژدها به دروازه خورشید بسته شده است و تمامی نور ها از بین رفته است.همه ی موجودات جهان تاریک زنده شده اند و برای تسخیر جهان آماده هستند.درد ابدی است.شخصی وجود دارد که در تاریکی زندگی میکند و برای نجات مردم تلاش میکند.جهان نور را از چشم خود بسته و به فراموشی سپرده است.عملیات های تاریک کم کم آغاز میشود.این بازی یک سبک بسیار معروف در بازی های موبایلی دارد یعنی:RPG-نقش آفرینی.شما میتوانید خودتان را به غول های هر مرحله برسانید و آن منطقه را از تسخیر دشمن در بیاورید.دشمن سیاه و تاریک است و با شمشیر سیاه خود میتوانید آن را نابود کرده و کشته.در این بازی شما میتوانید با کشتن غول های بازی(BOSS) آیتم(وسیله-لباس-اسلحه)قوی تر بگیرید و اسلحه هایتان را ارتقاء(Upgrade)کنید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید و از این بازی زیبا لذت ببرید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی نقش آفرینی افسانه نه دم - Legend of Nine Tails اندروید

دانلود بازی نقش آفرینی افسانه نه دم - Legend of Nine Tails اندروید

دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی Legend OF Nine Tails اندروید

برای اجرای این بازی به اتصال همیشگی اینترنت نیاز دارید

بازی Legend OF Nine Tails برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید Legend OF Nine Tails در خدمت شما هستیم.این بازی آنلاین هست و در سبک نقش آفرینی تولید شده و از استودیو بازی سازی : MingYan Zhang هست که اسمی شبیه به استودیو بازی سازی های چشم بادامی شرق آسیا هست. شرح کوتاهی از بازی اندروید Legend OF Nine Tails : بازی Legend OF Nine Tails یک بازی 3 بعدی و به سبک MMO هست که رابطه خوبی با سبک نقش آفرینی داره . تقریبا میشه گفت بازی داستان عاشقانه محور داره و شما میتونید در بازی حتی مراسم عروسی هم برگذار کنید! این بازی در گوگل پلی تا این لحظه یعنی 22 مردادماه امتیاز 4.5 از 5/0 نمره را کسب کرده و بین 100 هزار تا 500 هزار دانلودی داشته و جالب اینجاست که این بازی معروف تا به امروز در سایت های ایرانی معرفی نشده بود تا این که امروز سایت امین-اندروید با افتخار این بازی رو منتشر کرد. بخش های زیاد و متنوعی بازی داره از PVP گرفته تا PVE که معمولا در بازی های آنلاین MMO - RPG - نقش آفرینی سبک PVP همیشه طرفداران خاص خود بیشتر رو داشته. چون اگر کسی بخواد PVE بازی کنه پیشنهاد میشه بره یک بازی آفلاین انجام بده تا این که یک بازی آنلاین رو ......

برای دانلود بازی آنلاین - نقش آفرینی اندروید Legend Of Nine Tails به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اکشن Warhammer 40,000:Carnage اندروید

دانلود بازی اکشن Warhammer 40,000:Carnage اندروید

دانلود بازی آنلاین اندروید Warhammer 40,000:Carnage

این بازی آنلاین بوده و برای اتصال همیشگی به بازی به اتصال همیشگی اینترنت نیاز مندید + این که دیتای بازی برای هدر نرفتن حجم و احتمال این که خرابی پیش بیاید با خود بازی دانلود میشود.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون خوب باشه. امروز با عنوان بازی آنلاین اندروید Warhammer 40,000:Carnage درخدمت شما هستیم  . این بازی از کمپانی roadhuse game هست که موفق ترین بازی این شرکت همین بازی هست که با میلیون ها دانلود در سراسر جهان که حدود: 1میلیون است مواجه شده است. شرح بازی: با دشمنان فرازمینی بجنگید و با خدایان و نیمه خدایان به رقابت و جنگ بپردازید. وضعیت موجود جهان اصلا جالب نیست.جهان به قهرمان های زیادی نیاز دارد . یکی از آن ها شما هستید. بازی از فضاهای بسیار جالبی ساخته شده است که قدرت اصلی این بازی قدرت Lighting - رعد و برق هست که قطعا حین بازی از فضای اون لذت میبرید.

برای دانلود بازی اندروید Warhammer 40,000:Carnage به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی آنلاین Heroes Guardian - نگهبانان قهرمان اندروید

دانلود بازی آنلاین Heroes Guardian - نگهبانان قهرمان اندروید

با افتخار برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید این بازی منتشر و معرفی شد.

دانلود بازی اندروید نقش آفرینی-آنلاین HEROES GUARDIAN - نگهبانان قهرمان اندروید

برای اجرای همیشگی این بازی به اتصال همیشگی اینترنت نیاز دارید.

سلام عرض میکنم خدمت تمتی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی

Heroes Guardian درخدمتتون هستیم. این بازی آنلاین هست و برای اجرای همیشگی اون به اتصال

همیشگی اینترنت نیاز دارید.این بازی کاری از شرکت بازی سازی:Fun Oxide Co هست.این بازی سبک

RPG-نقش آفرینی داره.توضیحاتی درباره بازی و داستانش:شما به عنوان یک قهرمان مهارت های بسیار زیاد

و عرفانی دارید.آیا شما برای یک نبرد حماسی و تاریخی آماده هستید؟.جنگ را شروع کنید و دشمنان را نابود

کنید.شما سلاح های بسیار قوی دارید . سلاح هایی که استراتژیک دشمن را برهم میریزد.سرنوشت هرکس

در دست خود است و سرنوشت جهان در دست شما.شما باید پروردگار و خدایان باستان را از خواب بیدار

کنید و جهنمی که دشمنان چه در بهشت و چه در جایگاه خود درست کرده اند را نابود بسازید.جهان

vanolade دیگر جهان سابق نیست و دیگر موجودات انسانیانش فرد سابق نیستند. جن ها و ارواح ها انسان

هارا به تسلط خود درآورده اند............

برای دانلود بازی اندروید Heroes Guardian به ادامه مطب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی آنلاین Vainglory 2.6.1 اندروید

دانلود بازی آنلاین Vainglory 2.6.1 اندروید

                    دانلود بازی Vainglory 2.6.1 "خودستایی" اندروید

         بازی آنلاین بوده و برای اجرای همیشگی آن به اتصال اینترنت نیاز دارید

بازی حدود 2.6 گیگ فضای خالی میخواهد و دیتای بازی چیزی حدود 2 گیگ است که با خود بازی دانلود میشود(برای دانلود دیتا با اینترنت متصل وارد بازی شوید)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی آنلاین-نقش آفرینی-استراتژیک VAinglory 2.6.1 درخدمت شما هستیم.این بازی از کمپانی Super Evil MegaCorp هست که در گوگل پلی چیزی بالغ بر 500 میلیون دانلود داشته است. این بازی از بالا نمایش داده میشود و دارای کیفیت خارق العاده ای هست.همه گیمر ها تحلیل هایی از این بازی داشتند که نظر اکثر آنها این است که:این بازی شباهت بسیار بسیار فراوانی به عنوان بازی Dota2 دارد. و به همین دلیل است که توانسته موفقیت فراوانی در عرصه بازی های اندرویدی و بازی های استراتژیک-نقش آفرینی داشته باشد. این بازی همانند بازی های کمپانی Blizzard از دو بخش PVP-PVE درست شده است که PVP به معنی PLAYERS VS PLAYERS است و PVE  به معنی PLAYERS VS COMPUTER هست که با دوستان خود در بخش PVE میتوانید به جنگ غول ها و دشمنان اهریمنی بروید. ولی در بخش PVP که به معنی PLAYERS VS PLAYERS هست . همانطور که از اسمش معلوم است یعنی بازیکن رو در روی بازیکن که برای هردو بخش PVP-PVE بخش های مختلفی درست شده است مثلا در PVE بخش raid هست که با دوستانتان به جنگ غول ها و باس ها میروید و در بخش PVP بخشی به نام آرنا وجود دارد که 1v1-2v2-3v3 و بالاتر به جنگ با دشمنان خود میروید که معمولا بخش PLAYERS VS PLAYERS همیشه در اکثر بازی های آنلاین به خصوص WORLD OF WARCRAFT طرفدار بیشتری داشته است.........

برای دانلود بازی اندروید VAINGLORY به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود بازی خدای جنگ : سلسله ی کوه الیمپوس اندروید – God of war: Chains of Olympus 1.0.1

دانلود بازی خدای جنگ : سلسله ی کوه الیمپوس اندروید – God of war: Chains of Olympus 1.0.1

God of war: Chains of Olympus 1.0.1 –

دانلود بازی خدای جنگ : سلسله ی کوه الیمپوس اندروید

یک بازی در سبک اکشن برای کاربران امین-اندروید

به دلیل علاقه شدید شما به مجموعه بازی های GOD OF WAR و استقبال شما این نسخه هم قرار داده شد

گاد آف وار - نام یک بازی جذاب و جدید در سبک اکشن میباشد که ما امروز در امین-اندروید مطابق درخواست های فراوان شما این بازی را برای شما کاربران اندرویدی به عنوان اولین سایت فارسی زبان را داریم. در این بازی اندروید یک لشکر بزرگی از کریتوس بی رحم در انتظاز شما است .در این بازی یک ادم دلیر در تمامی نبرد ها مقابل ارتش  Percian مبارزه میکند .شما در این بازی به همراه قهرمان اصلی بازی که اسطوره ای از یونان باستان است به تمام قسمت های خطرناک و کشنده میروید و مبارزه خواهید کرد . مبارزه خونین، شمشیر درخشان، گرافیک باور نکردنی و داستان حماسی و...همه و همه برای شما در این بازی تهیه دیده شده است .اگر از طرفداران بازی های اکشن هستید بی شک  بازی خدای جنگ : سلسله ی کوه الیمپوس میتواند یک بازی جذاب و مهیج برای شما باشد.                                                      
 

هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت کاملا رایگان درسایت امین-اندروید دانلود کنید

جهت دانلود نسخه دیگر این بازی با نام God OF WAR 2016 کلیک کنید.



برچسب ها : ,,,,,,

Knight Lord-دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی-اکشن شوالیه های قهرمان+تریلر رسمی بازی

Knight Lord-دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی-اکشن شوالیه های قهرمان+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد ||| ویژه

                                            بازی آنلاین است و همیشه به اینترنت نیاز دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران سایت امین-اندروید.امیدوارم هرجا که هستید حالتون عالی باشه و لبتون خندون باشه.امروز با عنوان بازی:Knight Lord-دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی-اکشن شوالیه های قهرمان+تریلر رسمی این بازی در خدمت شما هستیم.این بازی یک بازی نقش آفرینی-آنلاین-اکشن است که از شرکت بازی سازی GAO GAMES است.در این بازی نقش آفرینی که سبکش در اندروید بسیار زیاد است.شما نقش یک شوالیه قهرمان را دارید و باید جهان را آن طور که شما میخواهید پیش ببرید. شما به طور غیر مستقیم با تانک (الکی مثلا) به جنگ دشمنان نابودگر میروید.حماسه این بازی در 11 فصل 110 مرحله ای انجام میشود که تقریبا میتوان گفت بازی نا تمام شدنی است. و وقتی به مرحله 110 برسید بازی تازه شروع میشود!!!.(فکرشو بکن ناموسا). یعنی با یک بازی اعتیادآورنده رو به رو هستید به علاوه ی این که بازی نا تمام شدنی است. شما با یک تشکیل نظام حزبی میتوانید به یک بازی بسیار عالی دست یابید که هر بازی را این خصوصیت دارا نمیباشد. شما در این بازی بر خلاف بازی های دیگر باید تاکتیک بسیار قوی برای پیروز شدن داشته باشید.بازی بسیار بسیار عالی است و از اکشن خارق العاده ای دارا است و میتواند جزو بهترین بازی های سبک RPG-نقش آفرینی باشد.برای دانلود این بازی و اطلاعات بیشتر در مورد این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد.مصادف با 25ژوان-Jaunary و 5 بهمن ماه 1395



برچسب ها : ,,,,,,,,,

The Wolf Multiplayer RPG-دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی گرگ

The Wolf Multiplayer RPG-دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی گرگ

بنام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ایرانی امین-اندروید منتشر شد ||| ویژه

این بازی آمار دقیق دانلودی ندارد و امتیاز 4.7/5.0 را در جهان کسب کرده است.

سلام عرض میکنم به تمامی کاربران همیشگی و همراه امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید زیر سایه خداوند خالق هنر باشید. امروز با عنوان بازی:The Wolf Multiplayer RPG-دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی گرگ. که یک بازی بسیار زیبا است در خدمت شما هستیم. خب عکس هارو وقتی مشاهده کنید میفهمید با چه بازی زیبایی رو به رو هستید. این بازی دو روز قبل یعنی 29 دی ماه مصادف با jaunary 18 منتشر شد که ما با سرعت زیاد این بازی را در اختیار کاربران ایرانی گذاشتیم.سازنده این بازی,شرکت: Swift Apps LTD هست که بازی هایی مانند این رو ساخته که سبک RPG-نقش آفرینی دارند و 3 بعدی هستند-3D. و دارای گرافیک اچ دی HD هستند. در این بازی نقش آفرینی شما گرگ خود را ساخته و وارد دنیای جدیدی میشوید. در این بازی شبیه سازی شده آنلاین شما نقش گرگی را دارید که به دنبال غذا هست و .... و شما باید به دست خودتان این گرگ را هدایت کنید. در واقع میتوان گفت که این بازی میتواند برای کودکان یک نوعی از بازی های آموزشی باشد. میپرسید چرا؟ جواب این است:چون شما رفتار گرگ را میشناسید و میفهمید گرگ چه وقت خطرناک است و چه وقت باید ازش دور باشیم.وقتی شما این بازی را انجام دهید خود به خود اطلاعاتی به دست می آورید و این هم باز هم نکته مثبتیست در بازی که میتواند به کمک شما بیاید. این بازی سبک PVP را داراست یعنی بازیکن در مقابل بازیکن Player VS Player. شما میتوانید گله گرگ خود را بسازید و به حمله حیوانات اهلی بپردازید. این بازی و سبکش طرفداران بسیار زیادی دارد شما هم از دست ندهید. و برای دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

این بازی برای اولین بار در ایران در تاریخ 20 ژانویه-Jaunary 20 و به تاریخ ایران 1 بهمن ماه 1395 در سایت امین-اندروید منتشر شد.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,

Knights Fall-دانلود بازی آنلاین اکشن اندروید سقوط شوالیه ها

Knights Fall-دانلود بازی آنلاین اکشن اندروید سقوط شوالیه ها

بنام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد ||| ویژه

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید . امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی:Knights Fall-دانلود بازی آنلاین اکشن اندروید سقوط شوالیه ها. که برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد.که این بازی توسط شرکت:Carbon Eyed.inc ساخته شده است.این بازی کمی سعی کرده است که به زمان های گذشته برود.که بیشترین آن به زمان باستانی است.این بازی کنترلش ساده است.کارفرمایان قدرتمند به مردم ظلم میکنند و در شکل غول ظاهر می شوند.شرکت بازیسازی سعی کرده است که سناریو بازی هیچوقت تمام نشود و بیشتر در حالت پاییز بازی انجام میشود.شما باید در این بازی سعی کنید که قهرمانان را جمع آوری کرده و به جنگ با ظالمان بروید.این بازی در سبک آنلاین یکی از پرخاطره ترین بازی ها خواهد بود و من و شما میدانیم که اگر این بازی گسترش پیدا کند قطعا بازی بسیار هیجان انگیزی خواهد بود.در این بازی باید سعی کنید که وسایل و ابزار جنگ خود را ارتقائ دهید تا بتوانید بهترین جنگ را ارائه کنید تا در میادین جنگ پیروز بشوید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.و با نظر های ارزشمندتان به ما انرژی بدهید.

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد.

تاریخ انتشار این بازی:17 ژوان -jaunary 17 -

27 دی ماه (27 Day)



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی آنلاین اندروید Dynasty Warriors: Unleashed -رزمندگان آزاد+تریلر رسمی بازی

دانلود بازی آنلاین اندروید  Dynasty Warriors: Unleashed -رزمندگان آزاد+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر و معرفی شد ||| ویژه

بنام خدای جان و خرد... سلام به تــمامی کــاربران امـــیـــــن انــــدرویـــــد امروز هم با یک پست بسیار ویـــــــــژه در خـــدمــــت شـــما هستیم با عنوان بازی Dynasty Warriors:Unleashed که در سبک یک بازی PVP(PLAYER VS PLAYER) در خدمت شما هستیم که این بازی آنلاین هست و یک بازی پرطرفدار از نظر کارشناسان بازی سازی جهان خواهد بود.این بازی سبک بازی هایی نظیر:XENWORK-VAIN GLORY و غیر هست. در واقع سبکی بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های سیستم عامل های گوشی های هوشمند هست که در این چند سال طرفداران بسیار بسیار زیادی را جذب کرده است.این بازی در سال 2017 برای کنسول هایی نظیرPC مــــنـــــــتــــــــشـــــر شــــــد. که باز هم میگویم در سبک کامپیوتر میتوان به بازی WARCRAFT-DOTA 2 اشاره کرد که شباهت به سزایی با آنها دارد و این هم یک نکته مثبت است.این بازی آنــــلـــایـــن است و همیشه نیاز به اتصال اینترنت دارد.در این بازی سبک استراتژیک قاطی شده است که شاید برای خیلی ها پرطرفدار باشد و همان اصطلاح قدیمی آیتم بستن را به کار ببریم.

ایــــن بــــازی در تـــــاریــــخ 13 ژوان-JAUNARY-مـــــصـــــادفـــــ با 24 دی ماه برای اولین بار در سایت امــــــــیـــــــــن انــــــــــدرویــــــــــد مــــــــــنــــــــتـــــــــشــــــــر شـــــــــد

برای دانلود به ادامه مـــــــــــــــــــــــــــطـــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــب بــــــــــــــــــــــرویــــــــــــــــــــــد



برچسب ها : ,,,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.