تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود نرم افزار اندروید TubeMate - دانلود ویدئوهای یوتیوب

دانلود نرم افزار اندروید TubeMate - دانلود ویدئوهای یوتیوب

به راحتی از یوتیوب دانلود بکنید

دانلود نرم افزار اندروید Tubemate Youtube Downloader

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با نرم افزار اندروید Tubemate در خدمت شما هستیم .  TubeMate YouTube دانلود نرم افزار برای دانلود فیلم ها از یوتیوب به طور مستقیم بر روی تلفن همراه خود را، به لطف که شما می توانید تمام فیلم های مورد علاقه خود را در حافظه SD خود را ذخیره کرده و تماشا هر زمان که شما می خواهید.
با استفاده از این برنامه به عنوان ساده به دسترسی به ویدئو از طریق "مرورگر" که در برنامه خود یکپارچه می شود، علاقه مند است. از آنجا، به سادگی فلش سبز که در پایین صفحه قرار دارد را فشار دهید.
در آن لحظه میتوانید انتخاب کنید چه کیفیتی را میخواهید که ویدیوی خود را دانلود کنید، به طور معمول با گزینههای مختلف قطعنامه سازگار با ترمینالهای مختلف Android سازگار با این برنامه . بسته به فرمت دانلود شما انتخاب می کنید، ممکن است برای پخش فایل های خود به یک برنامه اضافی نیاز داشته باشید.
فیلم های دانلود شده به طور پیش فرض کارت ذخیره سازی خود را ارسال می کنند، اما شما می توانید آنها را به راحتی در اختیار شما قرار دهید، اگر ترجیح می دهید آنها را ذخیره کنید مکان های جداگانه TubeMate YouTube Downloader بسیار آسان است برای استفاده از ابزار دانلود ویدئو که اصلی ترفند دقیقا آن است: شما می توانید هر فیلم در ثانیه دانلود کنید.
توسط Erika Okumura
بهترین گزینه برای تبدیل فیلم های یوتیوب به MP3
نوشتن روی دیوار است یکی از محبوب ترین صفحات برای دانلود آهنگ از کاتالوگ YouTube در فرمت MP3 است. یک سال پیش YouTube-mp3 برای نقض حق نسخه برداری شکایت شد و توسط یک کنگلومر ضبط شده توسط انجمن صنعت ضبط آمریکا مورد تقاضا قرار گرفت. این مورد با صاحب سایت فیلیپ ماتزنز موافقت کرده است که به پرداخت یک ویزا خصوصی بپردازد. با توجه به توقف خاموش شدن سایت خود، این لیست بهترین گزینه ها برای تبدیل ویدیوهای یوتیوب به آهنگ های صوتی را با هم ترکیب کرده ایم.

برای دانلود نرم افزار اندروید Tubemate به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,

نرم افزار ویرایش فیلمVideoShow Pro – Video Editor v7.5.5 نسخه نهایی

نرم افزار ویرایش فیلمVideoShow Pro – Video Editor v7.5.5 نسخه نهایی

برای اولین بار در ایران--------           به نام خدا           ----------         آپدیت نهایی (به روزرسانی آخر)  ---------

سلام خدمت تمامی کاربران عزیز امین-اندروید.امروز نرم افزار اندروید ویرایش فیلم رو براتون آماده کردیم. این نرم افزار رتبه بالایی در گوگل پلی استور داره و خوشبختانه آمار خوبی هم داره این نرم افزار بیش از 100 میلیون بار دانلود شده در سراسر جهان. زیرا این نرم افزار دارای یک محیط کار بردی فوق العاده جذاب هست که میدونم اگه شماهم استفاده کنید با این نرم افزار حال کنید. فقط کافیه استفاده کنید.این پست در کانال تلگرامی ما هم قرار گرفت: Amin_androidx@

برای دانلود به ادامه مطلب بروید. (نظر یادتون نره)



برچسب ها : ,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.