تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی ترسناک اندروید Insomnia 6

دانلود بازی ترسناک اندروید Insomnia 6

دانلود بازی ترسناک و فکری و معمایی اندروید Insomnia 6 | برای اولین بار در ایران

 احساس وحشت در جهان ایجاد شده توسط ذهن خود را. شما باید بدون دلسردی از دیدن شما فرار کنید.
در این مراسم، ما به سال 2004 رفتیم، تروریسم در پارک جاذبه حل می شود. پیدا کردن راه خارج از کابوس و جلوگیری از سقوط به جنون.
ساخت اشیاء و دستکاری آنها برای پیشبرد داستان بازی. اشیائی که می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید، کم نور می شود.
در این نسخه ما یک سیستم جدیدی از جنبش و دوربین های پویای بیشتری اضافه می کنیم.
در هر زمان با وارد کردن موجودی زبان اسپانیایی، انگلیسی، روسی یا پرتغالی را انتخاب کنید. زمان را انتخاب کنید. HD یا حالت مشاهده معمولی را برای عملکرد ترمینال خود در هر زمان با وارد کردن موجودی انتخاب کنید. شما می توانید دارو را از فروشگاه، مشاهده تبلیغات یا خرید آن در فروشگاه دریافت کنید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید CANE - Chapter 1: Ghosts

دانلود بازی اندروید CANE - Chapter 1: Ghosts

دانلود بازی ترسناک اندروید CANE - Chapter 1 : Ghosts - کین - فصل 1 - روح ها

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی جذاب از همه نوع سبک در خدمت شما هستیم با عنوان بازی : Cane - Chapter 1 : Ghost . اگر در متن خط بالایی مشاهده کنید نوشتم که از همه نوع سبک و اما از همه نوع سبک جزو چه چیز هایی است : ترسناک - دیتا دار - معمایی - فکری - پازلی - نقش آفرینی یا همون RPG .  به چشم خصوصی Isla Cane و همسرش Kasper Pike در ماجراهای خود در کل شهر Blackstone پیوست. پس از بمب گذاری سرزنش سر Inn Case Isla و Kasper نیاز به پول برای پرداخت بدهی های خود دارند. خوشبختانه دولت فقط یک پاداش بزرگ را برای یک جنایتکار معرفی کرد که نمیتواند آن را بپذیرد. هدف: گای هفنر. جنایات: قتل و جنایت بزرگ. Isla و Kasper تنها نیستند - نیمی از شهر به دنبال Hafner و با رقابت این تپه Isla نیاز به استفاده از دانش از گذشته شنی خود را برای پیدا کردن او را قبل از هر کس دیگری ...
کاوش در صحنه جنایت درخواست اطلاعات در اطراف شهر و صحبت با کارآگاهان رقیب برای حل پرونده. با افراد و اشیاء با کشیدن در اطراف صفحه و دست زدن به آنها در دنیای بازی، تعامل برقرار کنید. صدها خط از گفت و گو به طور کامل ابراز نمره تاریک و جاز در یک سفر مبتنی بر داستان است.

جهت دانلود بازی اندروید Cane - Chapter 1 : Ghosts به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Justice League VR: Join the League

دانلود بازی اندروید Justice League VR: Join the League

دانلود بازی ترسناک اندروید Justice League VR: JOIN THE LEAGUE

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Justice league VR:JOIN THE LEAGUE در خدمت شما هستیم . این بازی زیبا از استودیو بازی سازی اندروید : Warner De Bros هست اگر اشتباه نکنم که یکی از استعداد های معروف در جهان است .  در لیگ عدالت VR: به لیگ - Gillette Edition، شما BATMAN هستید. بتمن باید با ایمان خود به بشریت بازگردانده شده و با الهام از عمل خودکامه سوپرمن، به سرعت برای پیدا کردن و استخدام یک تیم متاهومان برای جلوگیری از تهدید تازه بیدار بماند. شرکت در شبیه سازی کاملا شبیه سازی برای تست توانایی های جدید و بهبود Batmobile و اعضای آینده لیگ: Wonder Woman، Aquaman، The Flash و Cyborg. شما نمی توانید دنیا را به تنهایی ذخیره کنید. پیوستن به لیگ!

جهت دانلود بازی اندروید Justice League VR : JOIN THE LEAGUE به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Hospital eScape - Total Horror فرار از بیمارستان ترسناک

دانلود بازی اندروید Hospital eScape - Total Horror فرار از بیمارستان ترسناک

دانلود بازی ترسناک Hospital eScape - Total Horror اندروید

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد
توجه توجه : (بازی بسیار ترسناک است و برای درک حس بهتر ترس از هدست (هندزفری استفاده کنید)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Hospital Escape - Total Horror که در سبک ترسناک است از استودیو بازی سازی اندروید : Seven Bulls امیدوارم هرچه بهتر حس ترس را درک نمایید .  توجه: ما توصیه می کنیم که بازی را با هدست انجام دهید.
با توجه به گرافیک فوق العاده بالا، ترس بیمارستان تنها از دستگاه های High End پشتیبانی می کند.
Total Horror به سختی انجام می شود، ما تمرین را برای به حداکثر رساندن تجربه ترسناک نیافتیم.

جهت دانلود بازی اندروید Hospital eScape - Total Horror



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Danse Macabre: Ominous Obsession

دانلود بازی اندروید Danse Macabre: Ominous Obsession

دانلود بازی اندروید Danse Macabre:Ominous Obession

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Danse Macabre:Ominous Obession . این بازی در سبک ماجراجویی هست و شما وظیفه دارید که پی به کشفیات مرموز خانه ببرید. و اینکه این بازی از استودیو بازی سازی معروف و محبوب اندروید : Big Fish Games . امیدوارم که لذت کافی را ببرید. دوست عزیز عزیزم، ماریا آینده ای روشن در پیش رویش در صنعت فیلم دارد، اما چیزی که وحشتناک اتفاق می افتد درست همانطور است که او در کشتی به آمریکا می رود. یک بیگانه از هیچ جا بیرون می آید و ماریا را ربوده و او را قبل از اینکه به چشم شما برسد دور می کند. آیا می توانید به نجات بیایید و بهترین دوستت را قبل از اینکه دیر شود؟ پیدا کردن در این ماجراجویی هیجان انگیز شیء پنهان است که مطمئنا شما را در انگشتان دست خود را نگه دارید!

برای دانلود بازی اندروید Danse Macbare:Ominous Obession به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی ماجراجویی اندروید Darkroom Mansion

دانلود بازی ماجراجویی اندروید Darkroom Mansion

دانلود بازی اندروید به سبک ماجراجویی - ترسناک - هیجان انگیز darkroom manison

برای اولین بار در ایران بازی Darkroom manison در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Darkroom Manison در خدمت شما هستیم در سبک های مختلفی همچون : ترسناک - 2 بعدی - هیجان انگیز - ماجراجویی . از استودیو بازی سازی : The Finish Museum Of Photography . این عنوان بازی به شدت پیشنهاد میشه چون معمولا کمتر بازی وجود داره که از چندین سبک در بازی خود استفاده بکنه . معنی اسم استودیو تا اونجایی که میدونم : به یک موزه عکاسی در فنلاند ربط داره که فعلا اطلاعات دقیقی نمیتونیم به شما بدیم .  وقت آن است که به یک ماجراجویی عالی در عمارت Darkroom بروید! کاوش، رمزگشایی را پیدا کنید، کمک های نورانی پیدا کنید و یاد بگیرید که اتاق Darkroom و تمام تجهیزات آن را بکار ببرید! عمارت Darkroom توسط موزه عکاسی فنلاند، تنها بازی کامل همراه با یک موزه عکاسی به ارمغان آورده است! باور نکردنی! این فقط ساعت ها و ساعت ها سرگرم کننده نیست، بلکه یک راه هیجان انگیز برای یادگیری عکاسی آنالوگ و هنر عکاسی فنلاند است. مشکلات و یا فقط می خواهید به ما بگویید که چگونه بزرگ بازی است؟ با ما در فیس بوک تماس بگیرید یا توسط موزه در هلسینکی فنلاند و آخرین نمایشگاه دریافت کنید.

برای دانلود بازی اندروید DarkRoom Manison به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی ترسناک

دانلود بازی ترسناک

برای اولین بار در ایران میان تمامی سایت های ایرانی این بازی در سایت امین-اندروید منتشر میشود

     دانلود بازی اندروید (ترسناک-ماجراجویی) قاتل شیطان "EVIL KILLER"

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی ترسناک و ماجراجویی به نام قاتل شیطان "EVIL KILLER" در خدمت شما هستیم. شرح بازی بدین صورت است:یک هیجان یک ترس و یک کشف راز!!. در این روستای دور افتاده و بی سکنه چی میگذرد؟انگار دیگران زندگی میکنند(منظور ارواح).هیچکس در اینجا زندگی نمیکند.ماموریت شما این است که شهر را دوباره مانند قبل بکنید و ارواح خبیث را به بیرون از این شهر قدیم الاباد برانید.شما باید به راز های این شهر پی ببرید. در این راه 2 چیز سر راهتان قرار میگیرد: 1-کشته شدن و از یاد رفتن و 2-آباد کردن شهر و .... . اما این پایان ماجرا نیست و هیچکس حرف شما را از وجود این که در این شهر دیگرانی وجود دارند باور نمیکنند!.اما باید تلاشتان را بکنید و از این شهر فرار کنید. اما هربار با مانعی جدید روبه رو می شوید.حتی در این شهر چراغی روشن دیده نمیشود.چراق قوه ها خود به خود خاموش میشوند و موریانه ای دیده نمیشود و فقط عنکبوت و سوسک ... راز اینها چیست؟!!! پس خود را آماده ی یک سفر طولانی و دراز بکنید . زیرا فقط شما و دیگران در اینجا وجود خواهید داشت!. اثر بازی EVIL KILLER-قاتل شیطان از شرکت بازی سازی: Splinter entertainment است. شرکتی که چندین اثرش در این سایت پیدا میشود و برای دانلود آماده است. این بازی یک ویژگی 3 بعدی دارد و هنگام بازی با ترس ها و موزیک های وحشتناکی رو به رو میشوید. پس اگر شما هم سرتان برای این ماجراجویی ها درد میکند. صبر نکنید و سریع به ادامه مطلب بروید.

برای دانلود بازی بسیار ترسناک قاتل شیطان "EVIL KILLER" به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی ایرانی 41148:3 برای اندروید

دانلود بازی ایرانی 41148:3 برای اندروید

          مجموعه بازی 41148 جزو پرافتخار ترین بازی های ایرانی است.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی:41148:3 در خدمتتون هستیم.همونطور که دیدین ما نسخه های 1 و 2 این بازی رو هم در سایتمون قرار دادیم و با استقبال خوبی برخورد شد و ما تصمیم گرتفیم نسخه سوم این بازی که مثل نسخه های 1 و 2 رایگان بود قرار بدیم در سایتمون.لاذم به ذکر است که بگوییم:از قرار دادن نسخه 4 این بازی معذوریم(به دلیل این که نسخه چهارم این بازی در مارکت های ایرانی مانند بازار با قیمت 3,000 هزار تومان به فروش میرسد).نیم نگاهی به داستان و جزئیات بازی:در اپیزود سوم بازی یعنی 41148:3 (همین نسخه) شما پس از کشتن هیولای غول اپیزود دوم کلیدی را پیدا میکنید با نام آپارتمان 133.سینا شک دارد که این کلید برای چه است و وقتی آدرس آن خانه را پیدا میکند مدارکی پیدا میکند که انگار خیلی چیز ها به او مربوط میشود و او فرد مهمی است و آیا او عضو سازمان 41148 است یا عضو سازمان آن معبدی که در اپیزود اول مشاهده کردید.این اپیزود تفاوت بسیار زیادی با اپیزود های قبلی خود دارد چون سینا فردی اکشن خواهد شد و بازی سبک خون آلودی را به خود می گیرد.آیا به نظر شما این پایان راه است؟آیا سینا فردی خطرناک و بد است؟! همه همه(نیمی از آن) در این اپیزود قابل مشاهده است. برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,

دانلود بازی ایرانی 41148:2 برای اندروید

دانلود بازی ایرانی 41148:2 برای اندروید

مجموعه بازی های 41148 جزو پرافتخار ترین بازی های ایرانی است.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی 41148:2 در خدمت شما هستیم.همانطور که میدانید این بازی جزو پرطرفدار ترین یا حتی پرطرفدار ترین بازی تاریخ ایران بوده است و قصد دارد این بازی راهی مارکت های خارجی مانند:گوگل پلی بشود.همانطور که دیدین در پست قبلی 41148:1 رو گذاشتیم و به دلیل درخواست فراوان قسمت دوم این بازی رو هم برای شما کاربران عزیز امین-اندروید فراهم کرده ایم.نیم نگاهی به داستان و جزئیات بازی 41148:2:سینا تنتا فردی بود که حافظه ی خود را از دست داده است(در اپیزود اول این بازی مشاهده کردید).وقتی در آن معبد خورشیدی غولی به او حمله کرد سریعا از آن ساختمان فرار کرد. و کلیدی به دست آورد.کلید مال ساختمانی بود که انگار خانه ی اوست.شما باید در اپیزود دوم این بازی سینا را همراهی کنید تا به راز آن معبد ترسناک پی ببرد.باید حواستان باشد چون در بازی سختی ها و دشواری های فراوانی منتظر شما است.برای دانلود بازی 41148:2 به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود بازی ایرانی 41148:1 برای اندروید

دانلود بازی ایرانی 41148:1 برای اندروید

این بازی جزو پرافتخار ترین بازی های ایرانی در مارکت های اندرویدی ایرانی است.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی اندروید 41148:1 در خدمتتون هستیم.این بازی یک بازی کاملا وطنی هست که ساخته ی آقای مهدی فنائی بازی ساز مشهور است.اگر برای اولین بار این بازی را میبینید پیشنهاد ما به شما این است که حتما این بازی ایرانی را دانلود کنید.نیم نگاهی به داستان و جزئیات بازی:داستان بازی در 41148:1 اینجور اتفاق می افته:اول بازی که شروع میشود مردی با یک سنگ تیزی زنی را می کشد و ناگهان از خواب می پرد و خودش را در یک جای عجیب میبیند.چیزی که بیشتر او را آزار می دهد این است که:او هیچی از گذشته ی خود به یاد نمی آورد و شما باید در این بازی به او کمک کنید که به راز های آن معبد ترسناک پی ببرد.بازی سبکی ترسناک در خود گنجانده است که طرفداران زیادی دارد.این بازی ممکن است که در اپیزود اولش یعنی 41148:1 کمی زود به پایان برسد اما حتما برای شما جالب است و این بازی شما را جذب میکند که 2 اپیزود بعدی را که رایگان است دانلود کنید و داستان را کشف کنید.(در ضمن این بازی اپیزود چهارمش یعنی 41148:4 به مبلغ 3,000 تومان در مارکت های اندرویدی مانند کافه بازار به فروش میرسد.برای حمایت از این بازی و بازی ساز ایرانی پیشنهاد میشود خریده شود!.)

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجع کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود بازی آنلاین Z City برای اندروید

دانلود بازی آنلاین Z City برای اندروید

بنام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد ||| ویژه

دانلود بازی اندروید Z City -شهر زامبی ها "برای اولین بار در ایران در سایت ما"

این بازی قابلیت بازی به صورت:آفلاین و آنلاین را دارا است-Offline&Online

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای این سرزمین پهناور باشین حالتون عالی باشه و همیشه ی خدا خوب باشید!.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی اندروید Z City - شهر زامبی ها در خدمتتون هستیم که برای اولین بار در ایران مفتخر بودیم که این بازی را برای شما دوستان عزیز پخش کنیم.امیدوارم از این کارما لذت برده باشین.نیم نگاهی به داستان و جزئیات بازی:زامبی ها اینجا-زامبی ها آنجا. زامبی ها همه جا!.وقت آن رسیده که انتقام خون آلود را بگیرید.زامبی ها کل جهان را تسخیر کرده اند و انسانی زنده نمانده است.به جزء تعداد محدودی از انسان ها.اگر انسان هایی که زنده مانده اند زامبی هارا شکست دهند قطعا انسان های دیگر دوباره به زندگی عادیشان می پردازند.پناهگاه خود را به بهترین حالت ممکن بسازید و از تجهیزات امنیتی استفاده کنید و از وسایل قوی برای رو به رو شدن با زامبی ها استفاده نمایید.گاهی ممکن است زامبی ها به شما حمله کنند و باید از پناهگاه خود دفاع کنید.شما هم میتوانید به زامبی های خشن حمله کنید و آن ها را از رو به روی راه بردارید.!.بازی یک سبک جالب و دوست داشتنی استراتژی را دارد و میدانم که شما از این سبک بسیار خوشتان می آید.(بازی در سبک بازی کلش آف کلنز است-Clash Of Clans).برای دانلود این بازی زیبا و مهیج و دریافت اطلاعات بیشتر از این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بازی Z City برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد.

در تاریخ:11 فبریه مصادف با: 23 بهمن ماه 1395



برچسب ها : ,,,,,,,,

Zombie Bane-دانلود بازی آنلاین اندروید قاتل زامبی ها+تریلر رسمی بازی(بخشی از بازی)

Zombie Bane-دانلود بازی آنلاین اندروید قاتل زامبی ها+تریلر رسمی بازی(بخشی از بازی)

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد ||| ویژه

کسب امتیاز 3.8/5.0 و حدود 50,000هزار دانلود در سراسر جهان

اجرای آفلاین بازی ||||||||||| برای اجرای بازی به اتصال اینترنت نیاز دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون بسیار عالی باشه.امروز با عنوان بازی آنلاین:Zombie Bane-دانلود بازی آنلاین اندروید قاتل زامبی ها+تریلر رسمی بازی(بخشی از بازی) در خدمت شما کاربران فهیم امین-اندروید هستیم.این بازی یک بازی اکشن و آنلاین است که سازنده آن شرکت بازی سازی:MiniGame-Warhammer است که معمولا بازی هایی با گرافیک متوسط رو به پایین میسازد(همانند این بازی که میبینید).در این بازی شما سعی دارید زامبی های مخرج جهان را نابود کرده و آن هارا کشته و اثری از آن ها بر روی کره ی زمین باقی نماند.این زامبی ها ویرانگر هستند و شهر ها و حتی جهان در حال تسخیر زامبی ها است و دیگر جایی برای زندگی انسان ها نمانده است.انسان های بسیار زیادی مرده اند و فقط عده ی بسیار کمی وجود دارند.اگر همینطور پیش برود دیگر موجودی به نام انسان در جهان هستی وجود ندارد.همان عده ی بسیار کم با کمک هم خانه های زامبی ها و خود زامبی ها و شهر هایی که زامبی ها بنا کرده اند را از بین میبرند.این بازی یک بازی آنلاین است و قابلیت آفلاین بازی کردن هم درد.بازی سبک بازی های سه بعدی-3D است یعنی با این که بازی از بالای سر آدمک ها و شخصیت ها نشان داده میشود ولی تیراندازی در این بازی به صورت 3 بعدی-3D اتفاق می افتد.زامبی ها آدم هارا کشته و آن هارا شبیه خود درست کرده اند و تحت سلطه خود قرار داده اند و آنهارا زنده کرده اند و مثل خودشان موجودات کثیفی........ برای دانلود و اطلاعات بیشتر بازی به ادامه مطلب بروید.

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد. مصادف با تاریخ:29 ژانویه و 10 بهمن ماه 1395



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Z Buster-زامبی شکن(برای اولین بار در ایران)

دانلود بازی اندروید Z Buster-زامبی شکن(برای اولین بار در ایران)

بنام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما قرار گرفت ||| ویژه

سلام به تمامی کاربران عزیز امین-اندروید.امروز بازی با عنوان Z Buster که به معنی زامبی کش یا زامبی شکن هست قرار دادیم. اگر شماهم دنبال یک بازی هیجان انگیز-زامبی کش-ترسناک هستید. بهتون پیشنهاد میکنم این بازی رو حتما حتما انجام بدید.البته این بازی از نظر اکشن بودن هم نمره کمی کسب نکرده. و این رو هم اضافه کنم ما برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید قرار گرفت.

دوست ندارم زیاد وقت ارزشمندتون رو بگیرم پس سریع میریم سر اصل مطلب. این بازی دارای گرافیک خارقالعاده ای هست که یک بازی کم نظیر معروف شده است. چون در آن سبک اکشن-زامبی-ترسناک و همه جوره قرار گرفته است.امیدوارم از این بازی کمال رضایت را داشته باشید و با نظر های ارزشمندتون مارو امیدوار برای ادامه کار و ادامه حیاط امین-اندروید زنده تگه بدارید. برای دانلود به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.