تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید Drant

دانلود بازی اندروید Drant

دانلود بازی اندروید به سبک اکشن Drant

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Drant از استودیو بازی سازی اندروید : TenTakel Aerobic در خدمت شما هستیم . بازی اکشن هست ولی نه اون اکشنی که فکرشو میکنید . درواقع یه جورایی هم سبک ماریو یا همان قارچ خور خودمون هست و نکته دیگر این هست که بازی سبک پلتفرمر داره که طرفداران کمی هم نداره ولی خب توی ایران طرفداران چندانی نداره .  یک اژدها کوچک توسط سنگ گلیم سنگ بزرگ فرو ریخت. آیا می توانید به او کمک کنید تا از آن خارج شود؟ بعد از این چه خواهد شد؟ در Drant بیایید!
در این بازی اکشن چالش انگیز شما باید از طریق سطوح مختلف بدون لمس هر چیزی پرواز کنید. هدف این است که پرونده ها را تنظیم کنید، سکه ها را جمع آوری کنید تا شخصیت های جدید را باز کنید و اسرار بسیاری را بیابید. سفر اژدها را از طریق فیلم های کوتاه بین دنیاهای مختلف دنبال کنید.

جهت دانلود بازی اندروید Drant به ادامه مطلب بروید

ویژگی های بازی اندروید Drant :

 ★ مختلف جهان منحصر به فرد
★ 40 سطح و آنهایی که بیشتر مخفی
شخصیت های مختلف با سبک بازی خود را
★ آسان برای یادگیری اما سخت به استاد
★ مخلوطی از هنر 2D و 3D برای ایجاد تصاویری جذاب
★ درون فروشگاه و بسیاری از دستاوردهای

تصاویری از محیط بازی اندروید Drant :

 

 

 

 

 



برچسب ها : ,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
[-Text3-]
.