تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید Rolling Mouse - Hamster Clicker

دانلود بازی اندروید Rolling Mouse - Hamster Clicker

دانلود بازی امتیازی اندروید Rolling Mouse - Hamster Clicker

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Rolling Mouse - Hamster Clicker در خدمت شما هستیم در سبک امتیازی . از استودیو بازی سازی اندروید : FUNgry .  ★ شرح مختصری از نورد ماوس ★
[دوستان هامستر مختلف]
جمع آوری 12 حیوانات. ماوس خانه، موش پاندا، سنجاب، roborovskii، هامستر طلایی، موش، همستر کوتوله، خوکچه دریایی، جوجه تیغی، جوجه تیغی، سنجاب پرواز و دوستان خرگوش به شما پیوستند. بیشتر حیواناتی که جمع می کنید، بیشتر برق تولید می کنید.
[ تولید برق]
- ضربه بزنید: با ضربه زدن روی صفحه، برق را ایجاد کنید. بهره وری شیر افزایش می یابد زمانی که سطح treadwheel افزایش می یابد. - حیوانات: میزان تولید انرژی در هر ثانیه زمانی که سطح حیوان بالا می رود.
- شغل نیمه وقت: در دسترس از سطح حیوانی 50. سود شما افزایش می یابد با افزایش تعداد بار شما یک شغل نیمه وقت.
- زمین نقطه عطف: قیمت از زمان خرید آن به آرامی افزایش می یابد و شما می توانید با فروش آن سود حاصل کنید.

جهت دانلود بازی اندروید Rolling Mouse - Hamster Clicker به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Bob The Robber 4

دانلود بازی اندروید Bob The Robber 4

دانلود بازی معمایی - فکری اندروید Bob The Robber 4

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : BOB THE ROBBER 4 که از استودیو بازی سازی اندروید : kizzi game هست . این بازی سبک پازلی و معمایی داره و خیلی فکری و شمارو به یک چالش جدید اضافه میکنه و لذت بخش است. برای اقدام آماده باشید! Bob The Robber 4 یک پازل ماجراجویی کاملا جدید است که از زمین تا بهترین کارها بر روی گوشی یا رایانه لوحی شما ساخته شده است.
نگیرید
این بار شما باید گنج را زیر گارد محافظ سرقت کنید و سپس فرار کنید در زمان استفاده از مهارت های خفا خود را! این همه چالش جدید مطمئنا طرفداران را خوشحال می کند!

جهت دانلود بازی اندروید Bob The Robber 4 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Hovercrash

دانلود بازی اندروید Hovercrash

دانلود بازی مسابقه ای اندروید HoverCrash

بازی HoverCrash برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون خیلی خوب باشه . امروز باعنوان بازی اندروید:Hovercrash در خدمت شما هستیم که به سبک مسابقه ای ساخته شده است . این بازی شما را میتواند از خیلی خستگی ها نجات دهد . در کل نسب به حجمی که داره ما پیشنهاد میکنیم چون فقط 30 مگابایت حجم داره . در ضمن این بازی اثریست از استودیو بازی سازی اندروید : Kiemura Ltd .  کشتی ضد گرانسی با سرعت بالا خود را انتخاب کنید و (یا در واقع شناور) جاده شوید! دوج موانع عجیب و غریب و خطرناک به عنوان شما سعی می کنید برای زنده ماندن تا زمانی که ممکن است. و هنگامی که اصول اولیه را یاد می گیرید، انگشت خود را از روی صفحه نمایش بیرون بکشید و ضریب ضریب نمره خود را حتی سریعتر افزایش دهید.
گرافیک خیره کننده، موسیقی متن فیلم EDM با انرژی و کنترل ساده یک انگشت، Hovercrash یک تجربه منحصر به فرد تعقیب نمره بالا است. Hovercrash یک مسابقه سرعت، حداقل بازی با هیجان، تونل و توربو است!
"بازی سریع و گاهی اوقات خسته کننده از dodging، بافی، و فشار دادن شانس خود را"
- جایزه برنده جایزه جیبی

برای دانلود بازی اندروید HoverCrash به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Hello Kitty Friends

دانلود بازی اندروید Hello Kitty Friends

دانلود بازی سبک پازلی - فکری - معمایی Hello Kitty Friends اندروید

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Hello Kitty Friends در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Firefly Studio که بسیار عناوین باحال و جذابی ساخته و همگی اونها هم معروف شدن که میشه به معروف ترین اون به عنوان بازی های Kitty توجه کرد .

جهانی معروف زن سبک و جلف و دوستان در یک بازی پازل! هیجان انگیز پازل ماجراجویی بازی با شخصیت های Sanrio زیبا! گرفتن دو یا بیشتر دوستان را مسدود و پاپ "اونا تا! بازی های متعدد دوستان با هم و آنها را تبدیل به بلوک های خاص! کاوش جهان سلام بچه گربه های دوستان با موانع زیبا در راه خود را! امروز چه باید بپوشند؟ جمع آوری انواع لباس برای دوستان. جذاب دوستان کمک خواهد کرد که شما بازی بازی! تزئین خانه خود و دعوت دوستان بیش از! پر خانه رویایی خود را با اقلام شایان ستایش! ترکیب و دوستان جدید! دیدار با یک دوست جدید با ترکیب سه دوستان! جمع آوری تمام دوستان خود را دوست داشتنی و تکمیل مجموعه خود را! دیدار سلام بچه گربه و دوستان در حال حاضر! ویژگی های کلیدی گرافیک لذت بخش و فوق العاده آسان برای بازی! این آسان و سرگرم کننده را به بازی اما دشوار است به استاد است. بسیاری از سطوح مختلف در دسترس است. دریافت پاداش های شگفت انگیز با کاوش در جهان سلام بچه گربه های دوستان! به اشتراک گذاری با دوستان از طریق قابلیت به اشتراک گذاری فیس بوک. موارد افزایش مانند فلش کوپید، اسباب بازی چکش، Mirrorballs، سحر و جادو عصاهای شعبده، ترقه، و بمب گیم پلی خود را لذت بخش تر می کند. چه حتی بهتر است که شما می توانید تمام این کاملا به صورت رایگان لذت ببرید! * گزینه های در برنامه خرید در دسترس هستند.

برای دانلود بازی اندروید hello Kitty Friends به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید The Egg

دانلود بازی اندروید The Egg

برای اولین بار در ایران این بازی بازی در سایت ما (امین-اندروید) منتشر شد

دانلود بازی اندروید به سبک آرکید - The Egg

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : The Egg در خدمت شما هستیم که معادل فارسی اسم بازی چندین معنا میده . مانند : با تخم مرغ - همراه تخم مرغ و چندین معنی دیگر . این بازی از استودیو بازی سازی : Play C هست که اسمش برای کاربران ایرانی اصلا آشنا نیست . بازی حجم نسبتا متوسطی داره یعنی 85 مگابایت و سبک آرکید داره که بازی های آرکید به بازی های مسابقه ای هم معروف هستند . این بازی روی گوشی هایی که اندروید 4.1 یا بالاتر دارند قابل اجرا هست وگرنه روی اندروید های پایین تر ممکن هست که به مشکلاتی به مانند : بیرون پریدن از بازی و کند بودن بازی یا همون لگ داشته باشه .  در تخم مرغ، شغل شما این است که برای کمک به پری های دوستانه یک تخم مرغ جادویی به قلعه که در آن زندگی می کنند را دریافت کنید. یک کار به ظاهر آسان است، اما قلعه در بالای بلندترین درخت در پادشاهی است که در آن آتشفشان فعال در فوران مستقیم است.
اجازه ندهید که این فرض کودکانه شما را احمق فرض نکنید، Egg ارائه می دهد گیم پلی شدید برای گرفتن حتی بازیکنان با تجربه شکستن عرق مهارت و بهره وری در بیش از 50 سطح که شما برای غلبه بر تخم مرغ با ارزش خود دارید، دست به دست می شود. پرش از لانه به لانه در سفر خود را به بالای درخت، انتخاب فقط لحظه مناسب برای حرکت. به یاد داشته باشید که چگونه هر لانه حرکت می کند، سرعت آن و فاصله بین آنها.
با گرافیک باور نکردنی، یک موسیقی متناسب با تنظیمات فانتزی و گیم پلی آن به همان اندازه سرگرم کننده است که به چالش کشیدن است. تخم مرغ بازی کامل آندروید است برای هر زمان که شما می خواهید برای کشتن برخی از زمان.

برای دانلود بازی اندروید THE EGG به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی نبرد بین نقاشان - Battle of Painters اندروید

دانلود بازی نبرد بین نقاشان - Battle of Painters اندروید

دانلود بازی اندروید آنلاین Battle of painters - بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن به اینترنت نیاز دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید:Battle of painters - بازی نبرد بین نقاشان اندروید در خدمت شما هستیم.اول هرچیز باید بهتون بگم بازی آنلاین هست و برای اجرای اون به اینترنت نیاز دارید. بازی از استودیو بازی سازی : Dio Alias Games هست. بازی در مارکت گوگل پلی : نمره 4.5 از 5.0 نمره را کسب کرده است و از 1میلیون تا 5 میلیون دانلود داشته است. قطعا بازی دارای جذابیت های خاصی هست و میتونه به روند رشد کودکان در مغزشان هم تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. این بازی سعی میکند که به شما حس هنرمند بودن را الغا بکند. به گفته سازنده بازی : این بازی جهت جلب توجه کودکان به هنر هست و اصل ساخته برای کودکان زیر 14 سال هست. البته باید این را هم بگوییم که باید یک بزرگتر کنار کودک باشد زیرا در این بازی از شما نقاشی هایی میخواهد که نکته مورد توجه و بد برای ایرانیان این است که واژه ها انگلیسی هستند و یک کودک 6-7 ساله نمیتواند این واژه هارا تشخصی بدهد. به طور مثال: از شما میخواهد DOG بکشید که به معنی سگ است . ابزار هایی را به شما میدهد تا شما نقاشی را کامل کنید و نمره بندی هم دارد و حتی رتبه جهانی هم دارد. در کل از نظر سایت ما این بازی یکی از بهترین بازی های آموزشی در جهان است.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Jelly Match

دانلود بازی اندروید Jelly Match

دانلود بازی اندروید Jelly Match - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان : دانلود بازی اندروید Jelly MAtch در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Fluke Entertainment که دیگر بازی هایشان در سایت ما موجود است.این بازی در گوگل پلی نمره : 4.9 از 5.0 را کسب کرده است و حدود 50 هزار دانلود داشته است.

 جمع آوری ژله خنده دار با ما! بازی فوق العاده سرد 3 بازی با ماجراهای شگفت انگیز و پری دریایی خنده دار، جایی که شما باید برای جمع آوری پری دریایی از 3 یا بیشتر قطعه! تبدیل شدن به قهرمان مسابقه 3 بازی پازل با پری دریایی جویدن. در این بازی شما مارمالاد، آب نبات، شکلات، ژله، شکر و شیرینی های دیگر را خواهید یافت. بیا و بازی با پری دریایی زیبا و باهوش در یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز است. پری دریایی لبخند می زند و چشم ها را باز می کند تا به لمس یا کلیک برسند، با آنها سرگرم کننده خواهند بود! برو برای پری دریایی به ماجراجویی، ثابت کنید که شما استاد از پازل سه در یک ردیف! کاوش دنیای شگفت انگیز شیرینی ها، تمام آب نبات مارمالادک و شخصیت های دیگر را بسته و جوایز فوق العاده ای دریافت کنید! گرافیک متحرک زرق و برق دار، موسیقی پس زمینه آرامش بخش و با صدای حباب های پشت سرهم - یک بازی درخشان می تواند هر کسی را فریب دهد. شما 200 سطح 22 مکان های رنگارنگ پیدا خواهید کرد که تنوع جهان آب نبات را نشان می دهد. اگر دوست دارید بازی ها در ژانر سه در یک ردیف، پس شما قدردانی و این بازی! بازی خوشمزه 3 پازل بازی بزرگ چشم پری دریایی فرصت های هیجان انگیز است، بیش از حد شیرین و بسیار خوشمزه است مشکلات آبدار بی پایان بسیاری از سطوح روشن و آبدار اجازه ندهید که شما خسته شوید! با دوستان بازی کنید تا comboChat را با دوستان خود در گروه های ما آشفته کنید، بحث کنید که چه بهتر است که یک دسته کوچک را بسازید، که بمب ها را جمع آوری می کنید و بهتر است در نقاطی که به دست آورده اید، خرید کنید. لذت بردن از پازل سه در یک ردیف، شما می توانید: ► بازی با پری دریایی های خنده دار، که چهره های خندان و یا در پاسخ به لمس ساخت؛ ► جمع آوری پری دریایی و شیرینی های مختلف، انتخاب آنها را در یک سری از 3 قطعه از همان رنگ؛ ► برای شکستن بلوک و افزایش امتیاز با کمک فوق العاده تقویت کننده ها مانند بمب ژل، اسپری بارانی آرام آرام، موشک سه گانه، خالص رنگارنگ، آب نبات و غیره؛ ► بازی های مینی بازی ها را هر روز برای دریافت پاداش به صورت سکه و اسکناس ها ► رقابت با دوستان و مقایسه تعداد امتیاز در رتبه ngs؛ ► کشف بیش از 200 سطح در 22 مکان؛ ► گوش دادن به موسیقی شاد و لذت بردن از رنگ های روشن. چگونه به بازی: تلفن صفحه نمایش لمسی، و خطوط را در بر می گیرد بین پری دریایی از همان رنگ، خط را می توان در هر جهت. هر چه بیشتر شما یک بار مارملاادک را جمع آوری کنید، بیشتر ترکیب ها و امتیازات بیشتر! اگر شما این بازی را دوست داشتید، فراموش نکنید که یک نظر را ترک کنید؛)



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی فکری و پازلی Sheep Puzzle اندروید

دانلود بازی فکری و پازلی Sheep Puzzle اندروید

دانلود بازی اندروید فکری-پازلی-معمایی Sheep Puzzle

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی به سبک معمایی-فکری-پازلی Sheep Puzzle در خدمت شما هستیم.این بازی از استودیو بازی سازی : Fluke Entertainment منتشر  شده و با استقبال باور نکردنی مواجه شده است . یعنی حدود 50 هزار دانلود و کسب امتیاز 5.0 از 5.0 در گوگل پلی! قطعا این آمار میتواند شناسه ی خوبی برای دانلود این بازی هیجان انگیز باشد. نیم نگاهی به سبک و داستان بازی: بازی گیم پلی خیلی جالبی داره و میتونیم بگیم برای همه سن و سال عالیه . محیط از تصاویر پر زرق و برق استفاده شده و سعی شده که در این بازی از موزیک های ملایم هم استفاده بشه . کما اینکه موفق هم بوده. و داستان بازی و شرح اصلی بازی این هست که : همه ما شیرینی هارو دوست داریم مگه نه؟ اما باید توی خوردن شیرینی به صرفه و با اصراف انجام بدیم . گوسفند کوچولوی ما خیلی شیرینی میخوره و برای همین ما میخوایم بهش کمک بکنیم که این عادت غلط رو بزاره کنار و بتونه به صرفه شیرینی بخوره چون اگه زیاد بخوره واسه سلامتیش خطر داره و مشکلات جبران ناپذیری واسش پیش میاد! امیدوارم از این بازی مهیج لذت ببرید.

برای دانلود بازی اندروید Sheep Puzzle به ادامه مطلب بروید

 


برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی دختر عالم - Science Girl اندروید

دانلود بازی دختر عالم - Science Girl اندروید

دانلود بازی دخترانه اندروید Science Girl - برای اولین بار در ایران در سایت ما

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون  عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید science girl - دختر عالم در خدمت شما هستیم. این یک بازی دخترانه هست ولی پیشنهاد میشه چه دختر یا چه پسر این بازی جذاب و مهیج رو انجام بدند. این بازی از استودیو بازی سازی : Tablale هست که همیشه بازی های کودکانه و به خصوص دخترانه رو در فضای مجازی منتشر میکنه. جالبه که بدونید این بازی در گوگل پلی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و حدود 5 میلیون دانلود داشته است که امتیاز متوسط رو به پایین 3.7 از 5.0 نمره را کسب کرده است به دلیل این که این بازی با این همه دانلود مواجه شده است تصمیم گرفتیم ما هم برای اولین بار در ایران میان وب سایت ها (به جز مارکت ها ) این بازی رو برای شما دوستان عزیز به اشتراک بگذاریم. سبک بازی اسم خاصی نداره فقط میتونم بگم سبک بازی پو - POU هست ولی کمی پیشرفته تر و جذاب تر و مهیج تر و با گرافیک قابل قبول تر!!!. و در این بازی میتوانید تغییرات خود را در جهان و فیسبوک به اشتراک بگذارید. پیشنهاد سایت امین-اندروید این است که این بازی را از دست ندهید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود مجموعه بازی های آفلاین - آنلاین Home Arcade اندروید

دانلود مجموعه بازی های آفلاین - آنلاین Home Arcade اندروید

برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

دانلود بازی اندروید Home Arcade (مجموعه بازی های آرکید سال 1980)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران کاربران امین-اندروید,امیدوارم هرکجا که هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید Home Arcade در خدمتتون هستیم که چندین بازی آنلاین و آفلاین پیکسلی - آرکید رو در خودش جا داده و یک نوستالژی عالی میتونه برای همه باشه.این بازی از کمپانی بازی سازی : Big Blue Bubble هست. که آثارش رو با بازی های Arcade - Pixel Art شروع کرده. در این بازی چندین بازی وجود داره که مطمئنم بعدتون نمیاد و ازش هم لذت ببرید. توجه برای کسایی که میخوان این بازی رو دانلود کنند : کسایی که دنبال نوستالژی هستند فقط از این بازی استفاده کنند و ممکن است به محض وارد شدن به بازی از بازی متنفر بشوید!!!!!!

برای دانلود بازی اندروید Home Arcade به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی طنز Fundoshi اندروید

دانلود بازی طنز Fundoshi اندروید

برای اولین بار در جهان و ایران فقط و فقط در سایت امین-اندروید

دانلود بازی مبارزه ای - طنز Fundoshi برای اندروید

اگر سراغ بازی های بامزه هستید این بازی به شما پیشنهاد میشود

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با یک بازی خاص به نام Fundoshi در خدمت شما هستیم. این بازی سبک مبارزه ای و خنده دار و طنز داره که هنگام بازی از خنده میمیرید!این بازی به تازگی منتشر شده و ما مفتخر بودیم بعد از گوگل پلی برای اولین بار در ایران و جهان در سایت امین-اندروید این بازی رو منتشر کنیم.بازی از شرکت نام نا آشنای Lioyd Kelijzer هست که فکر میکنم جزو کمپانی های آسیای شرقی باشه چون سبک بازی و شخصیت بازی که در تصویر بازی مشاهده میکنید یک آدم چاق و چشم بادامی هست.بازی توضیحات زیادی به خاطر این که تازه منتشر شده نداره و فقط حین بازی کردن به امکانات بازی پی میبرید و متوجه آن خواهید شد.

برای دانلود بازی اندروید Fundoshi به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی بامبوی سامورایی - Samurai Bamboo اندروید

دانلود بازی بامبوی سامورایی - Samurai Bamboo اندروید

این بازی برای اولین بار در ایران و جهان در سایت امین-اندروید منتشر شد

دانلود بازی اندروید سامورایی بامبو - Samurai Bamboo

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی Samurai Bamboo در خدمت شما هستیم.فقط اول پست بگم که چون برای اولین بار در جهان بعد از گوگل پلی ما این بازی رو قرار دادیم زیاد نمیتونیم توضیحاتی درباره بازی برای شما ارائه کنیم.این بازی به تازگی در گوگل پلی دانلود شد و دانلودی بین 1000 تا 5000 داره که امتیاز متوسطی گرفته و قابل اجرا بر روی اندروید های 2.3 و بالاتر هست این بازی زیبا . درواقع میشه گفت که بازی Samurai Bamboo یک بازی چالش برانگیز هست ولی پیشنهاد ما این نیست که این بازی رو دانلود کنید! به دلیل این که این بازی به تازگی منتشر شده و ممکنه مشکلاتی مانند : تیک و خراب بودن مراحل داشته باشه.

برای دانلود بازی اندروید Samurai Bamboo به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی حجاب - Hijab اندروید

دانلود بازی حجاب - Hijab اندروید

دانلود بازی آموزشی و فرهنگی حجاب - hijab اندروید

برای اولین بار در ایران میان تمامی سایت های ایرانی - در سایت امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی فرهنگی و اسلامی با عنوان Hijab - حجاب در خدمت شما هستیم.امیدواریم که تونسته باشیم با قرار دادن این بازی به افزایش و بالابردن سطح فرهنگ کمک شایانی کرده باشیم.این بازی از شرکت بازی سازی اسلامی : The Wali Games هست که فعلا همین یک بازی رو ساختند که تقریبا میتوان گفت با استقبال خوبی مواجه شده است. نیم نگاهی به شرح بازی: بازی حجاب یک بازی فرهنگی است که شما میتوانید با انتخاب لباس های مناسب مانند: گردنبد - کیف - کفش - پیراهن و ... لباس خود را آراسته کنید و بهترین نمره را کسب کنید. از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به قسمت Gallery آن توجه کرد که نکته جالبش اینه که هرموقع از شخصیتتون خوشتون اومد میتونید شخصیت خودتون رو توی گالریتون ذخیره کنید و حتی شما میتونید شخصیت خودتون رو در صفحه های مجازی مثل : FAceBook به اشتراک بگذارید.

برای دانلود بازی حجاب - hijab اندروید به ادامه مطلب بروید.

 



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی ایرانی مهدیار برای اندروید

دانلود بازی ایرانی مهدیار برای اندروید

                  دانلود بازی اندروید مهدیار (بازی ایرانی از گروه مصاف)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید امیدوارم هرکجا که باشین حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی ایرانی:دانلود بازی اندروید مهدیار در خدمتتون هستیم.این بازی یک بازی وطنی و ایرانی هست که برای پلتفرم های سیستم عامل اندروید ساخته شده است که طرفداران بسیار بسیار زیادی دارد.سازنده این بازی:شرکت مصاف هست و ژانر این بازی:سبک زندگی و ماجراجویی-ماجرایی است که به تازگی اپیزود اول آن منتشر شده است.بازی برای سنین 7+ سال بسیار مناسب است.نیم نگاهی به جزئیات و داستان بازی:مهدیار یک پسر بچه ای است که همه از او راضی هستند ولی کمی در کارهایش بی نظم است و شما باید در این بازی که انجام می دهید او را هدایت کنید و مشکل او را حل کنید.مهدیار هر روز به مدرسه می رود و با اتفاقات جالبی رو به رو میشود. خانه ی آن ها در فاصله کم شهر قرار دارد و بسیار جایی که زندگی میکنند زیبا است و سرسبز است.مهدیار باید در کارهای خانه مانند:آشپزی-درست کردن کیک و غیره به مادر خود کمک کند.مهدیار یک بازی ماجراجویی است که در مراحل اولیه بازی شما باید کمی ذهنتان را به تحرک بیندازید تا مساله های نه چندان پیچیده بازی را حل کنید.این بازی یک بازی پیشنهادی ما به شما است که میدانیم اگر این بازی را تجربه کنید حتما عاشق این بازی وطنی خواهید شد.

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,

My Hospital-دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده بیمارستان من+تریلر رسمی بازی

My Hospital-دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده بیمارستان من+تریلر رسمی بازی

 

بنام الله ||| ما اولین سایت در ایران بودیم که این بازی را منتشر کردیم ||| ویژه

حدود 50,000 هزار دانلود و امتیاز 3.7/5.0 در گوگل پلی استور(آمار نه چندان خوب)                   بازی آنلاین بوده و همیشه به اینترنت نیاز دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران عزیز امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون بسیار بسیار عالی باشه.امروز با عنوان بازی:My Hospital-دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده بیمارستان من+تریلر رسمی بازی. در خدمتتون هستیم.سازنده این بازی شرکت:Cherrypick است که محدودیت نه چندان زیادی داره و در این بازی نتوانسته است محبوبیت خودرا زیاد کند و امتیاز بسیار کم 3.7/5.0 را کسب کرده است.این بازی مانند این است که شما واقعا مدیر یک بیمارستان هستید و برای خدمت به مردم امکاناتی را برای بیماران آن بیمارستان فراهم میکنید.در واقع بازی سبکی مدیریتی زمان را در خود گنجانده است که بازهم با آمار نه چندان خوب این بازی میتوان گفت که: بازی باز هم طرفدار های به خصوص خود را دارد.بازی از نظر خود من:بسیار جذاب و جذب کننده است و وقت از دست رفته معلومتان نمیشود و برای افراد بیکار در خانه بسیار عالی است. این بازی میتواند کمک خوبی به کودکان هم بکند چون میتوانند از بچگی با شغل پرستاری-پزشکی و غیره آشنا شوند و یک نکته+ مثبت هم در این بازی همین است که عرض کردم خدمتتان.اگر در بیمارستانتان لوله ای خراب شد باید تعمییرش کنید و اگر کودکان به بازی نیاز داشتند برایشان جایگاه های تفریحی درست کنید.من سعی میکنم زیاد حرف نزنم و با شما دوستان عزیز و گرامی در ادامه مطلب همراه باشم.برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد.در تاریخ 8 بهمن ماه 1395 و 27 jaunary

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,

Orphan-دانلود بازی فکری اندروید یتیم(بی پدر و مادر)

Orphan-دانلود بازی فکری اندروید یتیم(بی پدر و مادر)

بنام الله ||| این بازی برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد ||| ویژه

حدود 5,000 دانلود در گوگل پلی و کسب امتیاز 4.5/5.0 در جهان

سلام به تمامی کاربران عزیز و همیشگی امین-اندروید.امروز با عنوان بازی Orphan-دانلود بازی فکری اندروید یتیم (بی پدر و مادر) که مدت زیادی نیست که این بازی در جهان منتشر شده است. و مانند همیشه اولین سایتی بودیم که این بازی را برای کاربران ایرانی به رایـــــگــــان مــــنــــتــــشــــر کـــــردیــــم.اگر شما به یک بازی زیر خاکی ولی جذاب نیاز دارید و دوست دارید دقایقی را صرفش کنید,پیشنهاد ما بازی Orphan است.این بازی ممکن است که گرافیک قابل قبولی نداشته باشد و گرافیکش همانند سگا-Sega باشد.ولی این بازی ها با این گرافیک جزو پرطرفدار ترین بازی های جهان هستند و مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است.شما در این بازی نقش یک کودک یتیم هستید که باید دست به سرقت و دزدی بزنید. و باید همیشه حواستان باشد که گرفتار پلیسان نشوید. و اگر گرفتار آن ها بشوید شما را به یک سلول تبعید می کنند. و هدف از دزدی این است که شما از گرسنگی درحال مردن هستید و باید به فکر راه و چاره باشید که تنها راه و چاره دزدی است.این بازی دارای تصویر بندی جذاب و موسیقی کلاسیک است که ممکن است برای جوانان امروزی یاد آور خاطرات موسیقی غربی سال:1959 تا 1990 باشد که این هم برای کاربران اروپایی و غربی یک نکته مثبت است و خواهد بود. بــــــــــرای دانــــــــــــــلود به ادامــــــــــــه مـــــــــطلب بــــــروید.

این بازی در 29 دی ماه مصادف با 18 ژوان-18 jaunary برای اولین بار در ایران و آسیا منتشر شد.(در سایت امین-اندروید)



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Bang Bang Tennis-بنگ بنگ تنیس+تریلر رسمی بازی (برای اولین بار در ایران و جهان)

دانلود بازی اندروید Bang Bang Tennis-بنگ بنگ تنیس+تریلر رسمی بازی (برای اولین بار در ایران و جهان)

بنام الله ||| ما اولین سایت در ایران و جهان بودیم که این بازی را قرار دادیم ||| ویژه

تا کنون 3 بار دانلود شده از طریق گوگل پلی و امتیاز 5.0/5.0 را کسب کره است.شما میتوانید جزو اولین ها باشید.:)

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با یک بازی تقریبا کودکانه ولی متناسب سن 3 تا 1میلیون سال درخدمت شما هستیم.چـــــرا؟؟؟!!!به دلیل این که این بازی از بس جالب و طنز واستون خواهد بود که سنو سال نخواهد شناخت. این بازی دارای گرافیک جالبی هست.این بازی را 12 زبان زنـــــده دنیا از جمله:هلندی-ایتالیایی-هندی-چینی ساده-چینی سنتی-اندونزی-پرتغالی-ژاپنی-اسپانیایی-روسی-انگلیسی-آلمانی-فرانسوی. این بازی به دلیل این که این 12 کشور (با زبان چینی ساده یا چین تایپه 13 کشور) در تنیس(بدمینتون) جهان مشهور هستند ترجمه و ساخته شده است.در این بازی شما میتوانید 30 شخصیت را بازکرده و به صورت آنلاین (MultiPlayer) و یا به صـــورت تک نفره(Single Player) انجام دهید

این بازی در ساعت 5:28 غروب در 23 دی مـــــاه (ژوان -january) برای اولین بار در ایران و جهان در سایت امین-اندروید منتشر شد . برای اطلاعات بیشتر و دانلود به ادامـــــه مـــــطــــــلـــــبــــــ بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید داستان قلعه-Castle Story: Winter 1.6.0.6s57g

دانلود بازی اندروید داستان قلعه-Castle Story: Winter 1.6.0.6s57g

بنام الله ||| ما اولین سایتی بودیم که در ایران این نسخه را قرار دادیم ||| ویژه

سلام خدمت تمامی کاربران ارزشمند امین-اندروید. امیدوارم حالتون خوب باشه. امروز با یک بازی کودکانه مشهور در جهان در خدمت شما هستیم . سازنده این بازی کمپانی معروف"STORM8 STUDIOS" است.

این شرکت در کار بازی های کودکانه با کیفیت بالا است که تا به حال توانسته میلیون ها کاربر با بازی های خود جذب کند. این بازی دارای مراحل و انیمیشن های بسیار جذابی است که حتی یک مرد 40 ساله جذب این بازی خواهد شد{این رو من به شما رسما قول خواهم داد} این بازی هم اکنون در گوگل پلی قابل مشاهده و دانلود است و حدود 1 میلیون دانلود داشته است و امتیاز 4.2/5.0 را از آن خود کرده است.این بازی پیشنهاد ما نیست چون یک بازی کودکانه است. و اگر شما کسی هستید که متاهل هستید میتوانید این بازی را  برای فرزندان دلبندتان دانلود و برای آن ها نصب و ساعت ها سرگرمشان کنید.

به روزرسانی 12 دسامبر(22 آذر ماه)

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.