تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود تم اندروید"Neon Gold Theme Go Launcher"تم طلایی

دانلود تم اندروید

                دانلود تم اندروید"Neon Gold Theme Go LAuncher" تم طلایی جذاب

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه.امروز پس از ماه ها بالاخره یک تمی رو منتشر کردیم.چون دیدیم همش که بازی نمیشه.این تم قابلیت های بسیار زیادی داره و رنگ براق طلایی هم داره.این تم به دلیل موفق بودن در کارش این تم رو به 58 زبان زنده ی دنیا ساخته و ترجمه کرده که با افتخار نام زبان فارسی هم بین این 58 زبان وجود دارد.این ترم طراحی بسیار عالی داره که طراحیش خیلی خیلی اچ دی-HD هست.این تم سعی کرده که خودشو از تم های دیگه جداکنه و منو های جدید و عالی از آب در بیاد از کارش.شما اگه دوست نداشته باشید پس زمینه این تم گرافیکی HD-اچ دی رو میتونید به راحتی اون رو تغییر بدین.

برای دانلود تم و دیدن تصاویری بیشتر از این تم به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود تم قطرات آب اندروید- Water Drops GOLauncher Theme

دانلود تم قطرات آب اندروید- Water Drops GOLauncher Theme

به نام خدا سلام.

بدون هیچ مقدمه ای امروزمیگم که تمی رو قرار دادیم که همانند ذرات معلق آب هست ولی تفاوتش این هست که این ذرات زیبا از گل محمدی درست شده اند و همین بیشتر باعث این شده است که یک تم یا حتی یک قطره آب جالب به نظر من و حتی شما کاربران عزیز به نظر بیاید.این تم حجم بسیار بسیار  کمی دانلود میکند و بستتون یا اینترنت وای ف ای اتون رو هک نمیکنه!خلاصه همه چیرو توضیح دادم...برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود تم سیاه و سفید آیفون برای اندروید

دانلود تم سیاه و سفید آیفون برای اندروید

به نام خدا.

امروز تیم امین-اندروید تمی زیبا برای سیستم عامل های اندروید قرار داده است که بسیار زیبا است. این تم شبیه سازی گوشی های اپل (آیفون) است که بسیار تنوع رنگی دارد.امیدوارم از این مطلب هم خوشتون بیاد
 و بپسندید. این تم تا کنون در سایت معروف تم اندروید (سایت جهانی تم) امتیاز 4.5/5 را از آن خود کرده است. و جزو بهترین هاست.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.