تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

من باید برای خرید Iphone X - آیفون ایکس 1,000$ هزینه کنم؟

من باید برای خرید Iphone X - آیفون ایکس 1,000$ هزینه کنم؟

 اپل آیفون جدید اپل است پیشرفته ترین تلفن شرکت تا کنون ساخته شده است، اما این نیز گران قیمت ترین است.

با شروع قیمت 1،000، 1،000 پوند یا AU 1،579 دلار برای نسخه اولیه، این iPhone تازه طراحی شده است که بسته بندی شده با تمام انواع تکنولوژی جدید برای کاربر معمولی نیست. این یک محصول منحصر به فرد برای یک نوع خاص از مشتری است. اما واقعا ارزش دارد؟
در این نسخه از Ask مگی، من افکار من را ارائه می دهم
عزیزم مگی،
من در بازار برای گوشی های هوشمند جدید هستم و من کاملا پس از آیفون جدید X. من دلسوز از آنجایی که من آیفون فعلی خود را به یکی از بچه هایم اضافه می کنم، گوشی دیگری برای تجارت دارد. اما 1000 دلار به نظر می رسد پول زیادی برای خرج کردن دارد. آیا واقعا ارزشش را دارد؟

جهت خواندن بقیه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید



برچسب ها : ,,,,,,

نقد و بررسی گوشی موبایل Sumsung Galaxy Note8

نقد و بررسی گوشی موبایل Sumsung Galaxy Note8

 توجه داشته باشید که ما اصلا به این نقد و بررسی نمره ای نمیدهیم

مقدمه
Note8 در اینجا است و ما نمیتوانیم کمک کنیم اما احساس تنش رو به افزایش، به ویژه در اروپا، جایی که این اولین دستگاه یادداشت برای رسیدن به رسمیت شناختن در دو سال است. این زمان بسیار اندک بوده است، بنابراین تعداد زیادی در Galaxy Note8 سوار می شوند.
به گفته ی شما، ممکن است متوجه شده باشید که سامسونگ در حال حاضر این دستگاه PR را نچشیده است و به جای آن سرعت کروز را بالا می برد.

جهت خواندن این نقد و بررسی به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

نقد و بررسی | آیا گوشی موبایل LG G6 به درد گیمر ها میخورد

نقد و بررسی | آیا گوشی موبایل LG G6 به درد گیمر ها میخورد

 با همه ی مخاطبان ما علاقه مندان به بازی های آندرویید، ما تصمیم گرفتیم نگاهی سریع به LG G6 جدید داشته باشیم و آن را مناسب برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای. ما نگاهی به سرعت، ساخت، و در همه جا برای خوانندگان DroidGamer و نیازهای بازی خواهیم داشت.
سرعت اول. در حالی که Qualcomm Snapdragon 821 در بالای خط نیست، هنوز هم یک چیپست خوب و ثابت است.
Geekbench گزارش می دهد که LG G6 دارای 1761 تک هسته و 4151 نمره چند هسته ای است که آن را در حال حاضر در موقعیت دو برای تک و در بالای 10 برای چند هسته با توجه به [Geekbench Browser]. به اندازه کافی به اندازه کافی سریع برای هر بازی خارج از آن و با سرعت برای نسل بعدی یا دو سال دیگر است.
به علاوه با Android 7.0 پیش نصب شده، این یکی از تنها گوشی های به روز است.
در حالی که G6 نمی کند ' نمایشگر بی نهایت سامسونگ S8 دارای صفحه نمایش بسیار خوبی است و بدون فضای کم مصرف در زیر لبه های منحنی. به علاوه داشتن یک قاب در هنگام استفاده از تلفن در حالت پرتره، چیزی برای نگهداشتن روی آن می دهد.
جورجیا گل عقبی شبیه G8 است (عجیب است که تصمیمات طراحی بعد از یک لحظه بر می گردد؟)
در کل کیفیت ساخت عالی است ، تلفن احساس خوبی در دست دارد و همچنین به نظر می رسد. مهمترین چیزهایی که باید توجه داشته باشید: حافظه 4 گیگابایتی، شارژ سریع USB-C (بزرگ)، جک هدفون، اسلات کارت MicroSD و دوربینهای دوگانه در پشت (نرمال و گسترده). در اینجا چند نگرانی وجود دارد، اما چیزی که بیش از همه نگران آن نیست. به طور کلی این یک دستگاه روزانه بزرگ و یک دستگاه بازی عالی است. اولین مسئله کوچک قرار دادن خواننده قدرت / اثر انگشت است. این در موقعیتی است که بیشتر گوشی جدید آن را قرار داده است، حدود 1/4 تا 1/3 از پایین به بالا پشت.
مسئله این است که اگر شما در حال بازی یک بازی در حالت افقی است که در آن هر یک از انگشت اشاره یا انگشت میانی استراحت می کند. اگر بیش از حد سخت گیر باشد دستگاه را خاموش می کند. من این را دو بار تجربه کرده ام و این چیزی است که باید برای مدت زمان طولانی استفاده شود و مورد استفاده قرار گیرد.
نگرانی دیگر نمایش است. با این که نسبت ابعاد غیر استاندارد 18: 9، برخی از بازی ها به دنبال کشیدن یا رها کردن برخی از طول های طولانی خود در هنگام بازی در حالت تمام صفحه قطع می شوند.
خوشبختانه LG دارای تنظیمات پوسته پوسته شدن برنامه برای تنظیم این، در هر برنامه. بنابراین اگر این بازی به اندازه کافی هوشمندانه برای انطباق با ابعاد صفحه نباشد، می توان آن را به 16: 9 استاندارد برای تنظیم مسائل صفحه نمایش تنظیم کرد. نکته ای که در این مورد این است این است که میله های سیاه و سفید در بالا و پایین هنگامی که این تنظیم شده است.
باید بگویم که من همیشه طرفدار گوشی های LG بودم. آنها پیشرفته ترین در هر چیزی نیستند و یا فروشندگان برتر نیستند، اما همیشه دستگاه های بسیار خوب و جامد هستند. G6 هیچ استثنایی از آن قوانین نیست. LG G6 یک دستگاه فوق العاده برای علاقهمندان به بازی است اما با سخت افزار و نرم افزار تا به امروز و گوشی با وضوح عالی. من به شدت آن را توصیه می کنم.

نمره های زیر از 10 نمره محاسبه می شوند

 

امتیاز نهایی گوشی LG G6 : کسب 8 نمره از 10 نمره شد - به این صورت این گوشی برای گیم عالی است

 

صفحه نمایش نمره 9 از 10 نمره
ویژگی ها نمره 7 از 10 نمره
صدا نمره 9 از 10 نمره
کارایی نمره 8 از 10 نمره
عمر باتری نمره 8 از 10 نمره

 

ارزش نمره 6 از 10 نمره
امتياز نهايي نمره 8 از 10 نمره


برچسب ها : ,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.