تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی ترسناک اندروید Insomnia 6

دانلود بازی ترسناک اندروید Insomnia 6

دانلود بازی ترسناک و فکری و معمایی اندروید Insomnia 6 | برای اولین بار در ایران

 احساس وحشت در جهان ایجاد شده توسط ذهن خود را. شما باید بدون دلسردی از دیدن شما فرار کنید.
در این مراسم، ما به سال 2004 رفتیم، تروریسم در پارک جاذبه حل می شود. پیدا کردن راه خارج از کابوس و جلوگیری از سقوط به جنون.
ساخت اشیاء و دستکاری آنها برای پیشبرد داستان بازی. اشیائی که می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید، کم نور می شود.
در این نسخه ما یک سیستم جدیدی از جنبش و دوربین های پویای بیشتری اضافه می کنیم.
در هر زمان با وارد کردن موجودی زبان اسپانیایی، انگلیسی، روسی یا پرتغالی را انتخاب کنید. زمان را انتخاب کنید. HD یا حالت مشاهده معمولی را برای عملکرد ترمینال خود در هر زمان با وارد کردن موجودی انتخاب کنید. شما می توانید دارو را از فروشگاه، مشاهده تبلیغات یا خرید آن در فروشگاه دریافت کنید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی ماجراجویی اندروید The Path Above

دانلود بازی ماجراجویی اندروید The Path Above

دانلود بازی فکری و معمایی اندروید The Path Above

 در این اقدام جدید بازی پازل 3D، هر صحنه یک دخمه پرپیچ و خم، پیچ و خم پیچیده از ساختمان ها، پاساژ ها، رمپ ها، پله ها، ظروف، جرثقیل ها .....
در ارتباط با هر شی برای صعود، پرش، استفاده از آن در مختلف محل، کشف راه های عبور، برای جلوگیری از خطرات، پیدا کردن راه درست و تکمیل وظایف خود.
هر سطح یک رشته منطق و پازل های فیزیکی است
با این حال، عبور همیشه منحصر به فرد نیست. گاهی اوقات گزینه دوم نیز وجود دارد ....
امیدوارم از این نوع جدید پازل لذت ببرید.

جهت دانلود این بازی جذاب و مهیج به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) +دیتا

دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) +دیتا

دانلود بازی اکشن اندروید Modern Combat Versus - مدرن کامبت 6

با قابلیت آنلاین بازی کردن

Modern Combat در مقابل یکی از بهترین تیراندازی های آندروید و بازی اکشن Gameloft است. این بازی برای دستگاه های تلفن همراه اندروید طراحی شده است. اگر شما طرفدار بازی تیراندازی آنلاین و بازی اکشن هستید، این بازی برای شما مناسب است.  هنگامی که شما شروع به بازی کنید، ابتدا عامل خود را انتخاب کنید و به عنوان دروس آموزشی داده شده بر روی صفحه نمایش به جلو بروید. نقش شما در کار و نه استاد و استاد با تیم خود در زمینه نبرد. هنگامی که شما بازی می کنید، باید به یاد داشته باشید که مهاجمان "اسلحه" N را اجرا می کنند و مخفی کردن تروریست ها برای پشتیبانی و مدافعان، عامل هر نوع سبک جنگی هستند. در نقطه شروع مبارزه مدرن در مقابل شما باید از مراحل مشخصی که ابتدا جدید شروع می شود مطلع شوید و از لیگ نقره شروع کنید و اینکه چگونه این بازی را تحت تاثیر قرار می دهد، سبک بازی، لیگ نقره ای برای بازیکنان جدید ایجاد شده است، زیرا این امر به شما اجازه می دهد که در برابر بازیکنان دیگر از سراسر جهان به چالش بپردازید، بهتر است در رقابت های لیگ برتر بازی کنید، زیرا آنها با امتیازات برنده شده و امتیاز، بالاترین و بیشتر شما در جنگ ها به دست می آورید، لیگ برتر شما تبدیل خواهد شد و این به شما این امکان را می دهد که در برابر بازیکنان بسیار پیشرفته و پیشرفته بازی کنید، در هیچ زمان سخت تر و سخت تر می شود، بنابراین باید در نظر بگیرید مبارزه مدرن در مقابل تقلب، از الماس ها برای اعمال ارتقا و بهبود شخصیت مبارزه خود استفاده کنید. به FPS آنلاین رایگان و سرگرم کننده بروید که عصر جدیدی از بازی های تیرانداز را تعریف می کند.
نماینده خود را انتخاب کنید، نقش خود را تسلط داشته و در میدان جنگ با تیم خود تسلط پیدا کنید. از مأموریت های مهاجم "N" و قاتلان پنهانی به طرفداران و مدافعان تیم، یک نماینده برای هر سبک جنگی وجود دارد. سه عامل مختلف برای شما وجود دارد که بتوانید یک فرم را انتخاب کنید، هر کدام از آنها یک سطح و منافع و منافع منحصر به فرد در یک زمان داشته باشد، و این همان چیزی است که شما باید برای بهبود و ارتقاء آن در آینده با آن کار کنید. مبارزه مدرن در مقابل هک کردن شما باید خیلی طولانی تر در زمان بسیار محدود شود و تنها زمانی اتفاق می افتد که شما الماس کافی نداشته باشید.
حرکت در کنار UI بازی و نحوه بازی به نظر می رسد از داخل، بنابراین شما را شگفت زده نخواهد کرد هنگامی که نبرد شروع می شود، اولین چیزی که در اطراف مکان حرکت می کند و این می تواند با استفاده از جوی استیک در گوشه سمت چپ انجام شود، آن را به جهت دلخواه حرکت دهید تا شخصیت بطور فوری پیگیری شود، آتش زدن به اهداف می تواند به راحتی انجام شود با دکمه آتش در گوشه سمت راست فقط اطمینان حاصل کنید که هدف مورد نظر شما با همان جوی استیک است که برای حرکت در اطراف استفاده می شود و هنگامی که شما به طرف مقابل می روید، روی دکمه آتش کلیک کنید تا گلوله ها را آزاد کنید خارج از لوله سلاح.

جهت دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اکشن اندروید Radiation City

دانلود بازی اکشن اندروید Radiation City

دانلود بازی اکشن Radiation City برای اندروید

پیشنهادی سایت امین-اندروید

سلام خدمت تمامی کاربران . امروز با یک بازی مهیج و اکشن با عنوان Radiation City در خدمت شما هستیم . این بازی از گروه بازی سازی Atypical Games هست .  خوش آمدید به دنیای تابش شهر که در آن یک ماجراجویی زنده ماندن بزرگ در انتظار شماست! چهل سال پس از حادثه ناگوار نیروگاه هسته ای چرنوبیل، سرنوشت شما را به ناحیه شهر پرپایه ای که به دقت مجددا پرورش داده شده است به ارمغان می آورد. کشف داستان شگفت انگیز، کشف رمز و راز و تلاش برای نجات یکی از عزیزان شما.
این یک کار آسان نیست. این یک منطقه بزرگ جهان باز است که با خطرات و ناهنجاری ها پر شده است. شکارچیان گرسنه و موجودات انسانی، همه آنها بخشی از شما را می خواهند. عناصر همراه با تابش و پدیده غیر قابل توضیح، محیطی زیبا و دوست داشتنی را جایی که نباید باشد را ایجاد کنید. با این حال، اینجا هستید.
برای منابع داخل هر ساختمان و به خصوص نشانه های پریپیت: پلیسسیا، مرکز فرهنگی، سینما پرومتئوس، استخر شنا و تمام ساختمان های مسکونی رها شده را رها کنید. صنایع دستی و ابزار خود را انتخاب عاقلانه. کشف و استفاده از اردوگاه ها برای ایمن گذراندن شب. تجهیزات، سلاح و وسایل نقلیه شما ممکن است پیدا کنید و استفاده کنید تنها دوستان شما.
موفق باشید!



برچسب ها : ,,,

دانلود بازی اندروید CANE - Chapter 1: Ghosts

دانلود بازی اندروید CANE - Chapter 1: Ghosts

دانلود بازی ترسناک اندروید CANE - Chapter 1 : Ghosts - کین - فصل 1 - روح ها

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی جذاب از همه نوع سبک در خدمت شما هستیم با عنوان بازی : Cane - Chapter 1 : Ghost . اگر در متن خط بالایی مشاهده کنید نوشتم که از همه نوع سبک و اما از همه نوع سبک جزو چه چیز هایی است : ترسناک - دیتا دار - معمایی - فکری - پازلی - نقش آفرینی یا همون RPG .  به چشم خصوصی Isla Cane و همسرش Kasper Pike در ماجراهای خود در کل شهر Blackstone پیوست. پس از بمب گذاری سرزنش سر Inn Case Isla و Kasper نیاز به پول برای پرداخت بدهی های خود دارند. خوشبختانه دولت فقط یک پاداش بزرگ را برای یک جنایتکار معرفی کرد که نمیتواند آن را بپذیرد. هدف: گای هفنر. جنایات: قتل و جنایت بزرگ. Isla و Kasper تنها نیستند - نیمی از شهر به دنبال Hafner و با رقابت این تپه Isla نیاز به استفاده از دانش از گذشته شنی خود را برای پیدا کردن او را قبل از هر کس دیگری ...
کاوش در صحنه جنایت درخواست اطلاعات در اطراف شهر و صحبت با کارآگاهان رقیب برای حل پرونده. با افراد و اشیاء با کشیدن در اطراف صفحه و دست زدن به آنها در دنیای بازی، تعامل برقرار کنید. صدها خط از گفت و گو به طور کامل ابراز نمره تاریک و جاز در یک سفر مبتنی بر داستان است.

جهت دانلود بازی اندروید Cane - Chapter 1 : Ghosts به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Wizard King

دانلود بازی اندروید Wizard King

دانلود بازی استراتژیک اندروید Wizard King - جادوگر بزرگ

جزو اولین منتشر کننده ها در ایران

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Wizard King در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی محبوب و مشهور : Maru_Games . بازی در سبک استراتژیک - Stratugey و دفاعی - Tower Defense هست که معمولا سبک دفاعی رو سایت های دیگر هم در بسته بندی استراتژیک قرار میدهند زیرا فرق چندانی با هم ندارند و هرجا نامی از بازی دفاعی باشد قطعا اسم استراتژیک هم در آن میدرخشد . کمی بپردازیم به جزیات و امکانات بازی : در داستان اولیه آمده است که : شما را اول در بازی خوش آمد میگویند و عنوان اینکه آیا شما جادوگران آمادگی یک سفر پر ماجرا و پر داستان را دارید؟. شما در یک سرزمینی جادوگرانه بسیار وحشتناک زندگی میکنید و در این اطراف سرزمینی به نام : نوردیا - Nordia وجود دارد . مسافران و کشاورزانی به آنجا سفر کرده اند ولی اما به یک مشکل بسیار عجیب خورده اند و آن هم این است که جادوگران پلید آن ها را میکشند و وسایلشان را به غارت میبرند . البته باید این را هم اضافه بکنید که شما در نقش جادوگر بد نیستید و شما فقط وظیفه تان کمک به مردم شهر است . آیا شما نگران این هستید که در مبارزات شکست بخورید ؟ آیا نگران این هستید که با قوی تر از خودتان به مبارزه بپردازید ؟ اصلا نگران نباشید زیرا با هر بار مبارزه کردن غنایم بسیار زیادی به دست می آورید و میتوانید سلاح ها و جادو های خود را ارتقاء دهید . لازم به ذکر است که بگویم : این بازی برای ارتقاء از سبک کارتی یا همان TCCG بهره مند شده است . فقط این را یادتان باشد شاید اسمتان زیاد جالب نباشد اما وظیفه اصلی شما کمک به مرد Nordia - نوریا هست پس لطفا جادوی خود را در راه بد استفاده نکنید!

جهت دانلود بازی اندروید Wizard King به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon

دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon

دانلود بازی RPG نقش آفرینی Lionheart: Dark Moon

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

برای اجرای بازی به اتصال اینترنت نیازمندید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی محشر با عنوان : Lionheart: Dark Moon در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : emerald city games هست .  بلند کردن و بازی با نام تجاری جدید RPG موبایل با گرافیک خیره کننده و انیمیشن! ارتش قدرتمند خود را از قهرمانان از طیف گسترده ای از شخصیت های شگفت انگیز و جانوران ساخت! مبارزه با جنگ های استراتژیک و داستان محوری به عنوان جمع آوری حیوانات خانگی، سنگهای قیمتی و معجون ها برای شکست دادن صدای زمزمه ها و راندن تاریکی!
بازگشت به جهان زیبا، جذاب و خطرناک شیرین قلب در تاریک ماه
هر قهرمان داستان خود را
همه آنها را جمع آوری کنید و قدرت خود را از سر راه خود به پیروزی بردارید!
The Vaultkeeper افتاده است و تاریکی دوباره باز می گردد. زمان برای نوه های خود، تیموتی و ناتالیا، برای راه اندازی یک سفر حماسی برای جمع آوری کلید و قهرمانان افسانه ای آزاد برای پیوستن به شما در جنگ است. بازگشت به جهان در مواجهه با Tactics Lionheart و کشف موارد جدید، از جنگل های عرفانی از خرابکاران تا ماسه های پر از Ibrim. بر روی کارفرمایان ترسناک مانند Koscha Deathless و قورباغه ی وحشتناک نگاه کنید، زیرا شما مبارزه می کنید نه تنها برای زنده ماندن، بلکه برای نجات بسیار ساختگی جهان!

جهت دانلود بازی اندروید Lionheart: Dark Moon به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL 2.1.0 + مود

دانلود بازی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL 2.1.0 + مود

دانلود بازی ورزشی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL

این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید skilltwins football در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : HELLO THERE AP . این بازی در مارکت محبوب گوگل پلی : کمتر از 5 دانلود داشته و امتیاز 5.0 از 5.0 نمره را کسب کرده است که امری طبیعی برای اینگونه بازی ها میباشد .  بازی SKILLTWINS FOOTBALL GAME 2 در نهایت در اینجا وجود دارد! در حال حاضر با بیش از 10.000 سطح!
پس از نزدیک به 10 میلیون دانلود از بازی اصلی، با هزاران بررسی 5 ستاره، موفقیت بین المللی در نهایت می شود عاقبت.
بازی به عنوان مشهور جهان Duot Freestyle "SkillTwins" یوسف یعقوب، بهترین تماشاگر در سراسر جهان به عنوان هدف شما برای رسیدن به 10 میلیون طرفدار و کسب غنای حماسی است.
ShowTime!
بازی بیش از 10.000 سطح به عنوان شما سفر جهان
استفاده از زمان و خلاقیت برای مدیریت موانع به چالش کشیدن و مهارت از مخالفان. شما اهداف باور نکردنی و اهداف مشخص را در سطوح شگفت انگیز تری کچشب به عنوان مکان های شگفت انگیز مشاهده می کنید؛
ایالات متحده آمریکا، چین، استرالیا، مالزی، مصر، ایتالیا، ژاپن، آفریقای جنوبی، انگلستان، هندوستان و بسیاری دیگر!
SKILLTWINS SKILLTWINS WITH MOCAP TECHNOLOGY
قفل کردن و انجام 25 مهارت منحصر به فرد مانند دوقلوهای انجام شده - ثبت شده در یک استودیوی Motion Capture با Jakob Josef برای گرفتن احساس واقعی و واقعی SkillTwins
کشف جاده از مهارت های مهارت
به دانستن Jakob جوزف برای واقعی، به عنوان شما باز کردن قفل درست داستان ها و فیلم های منحصر به فرد از زندگی SkillTwins
سفارشی کردن مهارت های با موارد CRAZY
تغییر مدل مو، لباس، لوازم جانبی، footballs، مخالفان بیشتر! SkillTwins یک قایق در حالی که مهارت می پوشند؟ یا کلاه کوسه را حمل کنی؟ با یک کلبه طلایی مطمئن!
سبک های شخصی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید. به راحتی می توانید اهداف مهارت های حماسی خود را ثبت کنید و نشان دهید که همه چیز را می دانید که باید شماره ی یک باشد.
بلند کردن صدای موسیقی EPIC
لذت بردن از موسیقی متن عالی در بازی، و یا در حزب و یا هر کجا که شما از طریق Spotify می خواهید!
دانلود کنید و تبدیل شدن به بهترین معلم در جهان! آن را نشان می دهد!

جهت دانلود بازی اندروید SKILLTWINS FOOTBALL به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید True Skate 1.4.31 + مود

دانلود بازی اندروید True Skate 1.4.31 + مود

دانلود بازی ورزشی اندروید True Skate 1.4.31 + نسخه مود شده

اولین منتشر کننده این نسخه از بازی در سایت ما

بازی با قیمت$2.63 دلار در مارکت گوگل پلی فروخته می شود

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : True Skate در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : True Axis هست . نکته مثبت این بازی در مارکت گوگل پلی این است : کسب امتیاز 4.5 از 5.0 نمره و حدود 1 میلیون تا 5 میلیون دانلود .  اسکیت بورد معتبر ترین بازی است.توسط اسکیت بازان در سراسر جهان دوست داشتنی است. بهتر است پس از آن fingerboarding.توجه: اسکیت واقعی واقعی با یک پارک اسکیت بورد و حاوی مطالب اضافی تنها با خرید در برنامه در دسترس است. زیر را ببینید. بازی انصافا دارای گیم پلی فوق العاده ای هست و طرفداران بسیار زیادی در ایران داره . این بازی همونطور که در آمار گوگل پلی مشاهده کردید و اعلام کردم حقیقتا دارای آمار بسیار عالی هست و اینکه امتیاز 4.5 از 5.0 را از بین حدود 114 هزار نظر و رای کسب کرده است .

جهت دانلود بازی اندروید True Skate به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Hoodrip Skateboarding

دانلود بازی اندروید Hoodrip Skateboarding

دانلود بازی بدون دیتا اندروید Hoodrip Skateboarding

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم که حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Hoodrip Skateboarding در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Arcticplay Studios . بازی حجم خیلی کمی داره و این خودش میتونه یک پارامتر مثبتی برای بازی باشه . از دیگر امکانات بازی میشه به این که کسی روی اسکیت سوار نیست اشاره کرد . جالب اینجاست که کنترل ساده بازی و یک اسکیت خالی چقدر میتونه جذب و مهیج باشه . یعنی شما باید یک اسکیت بدون سرنشین رو حمل کنید و خنده دار تر و جالب تر این هست که باهاش میتونید انواع حرکات تکنیکی رو به معرض نمایش بزارید . بازی امتیازی هست و خیابان ها بسیار با کیفیت غیر قابل توجهی شبیه سازی شده اند و این خودش میتونه یک تکته منفی داشته باشه . وقتی ما این بازی رو تست و انجام دادیم حقیقتش با محلات بسیار غمگین و شب آلود مواجه شدیم و باز هم این یکی خودش میتونه توی بازی کردن شما اثرات منفی بزاره .

جهت دانلود بازی اندروید Hoodrip Skateboarding به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید GUNCAT

دانلود بازی اندروید GUNCAT

دانلود بازی تیراندازی اندروید GUNCAT

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون مثل همیشه عالی باشه . امروز با عنوان بازی GUNCAT در سبک تفنگی یا همان تیراندازی در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Shorbreak Studios S.C .  گرفتن سلاح، حذف همه پرندگان مزاحم و افزایش نمره تا زمانی که مهمات اجرا می شود! مطمئن شوید که پرنده ها را حمل می کنید و یا اسلحه های بهتر را برای به دست آوردن تجربه تیراندازی خریداری می کنید
مهم نیست چه چیزی - کلاغ های سیاه و یا دیگران را نگرفتید KA-BOOM !!!
سیستم Combo به بازیکنان ماهر احترام می گذارد دقت 100٪ عالی ترین امتیاز را تضمین می کند.

جهت دانلود بازی اندروید GUNCAT به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Speed Gods - خدایان سرعت

دانلود بازی اندروید Speed Gods - خدایان سرعت

دانلود بازی ماشینی اندروید Speed Gods - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : خدایان سرعت - Speed Gods در خدمت شما هستیم در سبک بازی های ترافیکی . لازم به ذکر است که بگیم این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : IM3 GAMING inc .  خداحافظی بازیکنان را به دنیای اتومبیل های سریع و حتی شهرهای سریعتر انتقال می دهد. خدایان سرعت به بازیکنان اجازه می دهند از طریق یک جهان که مونتانا فرانسه را با عشق خود به هنر دوست دارد. شغل های رنگی خلاقانه، شهر های بی نظیر و فریم ورک های فرانسوی فریم را برای این بازی هیجان انگیز که حواس خود را می گیرد، تنظیم می کند. این بازی سریع ء تنظیم می شود که بزرگترین نسخه ما در مقیاس بزرگ است.

جهت دانلود بازی اندروید Speed Gods به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی فوق العاده اندروید NOUKK

دانلود بازی فوق العاده اندروید NOUKK

دانلود بازی ماجراجویی اندروید NOUKK

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : NOUKK در خدمت شما هستیم . از استودیو بازی سازی اندروید : KOSHIOSHI .  NOUKK یک بازی پلت فریبنده ای است که با عشق و اشتیاق فراوان برای جزئیات ساخته شده است.
NOUKK، شکارچی کوچک سعی دارد عشق زندگی خود و بقیه قبیله اش را که توسط آدم ربایان مورد حمله قرار گرفته اند و گروگان گرفته اند .
او در یک سفر خطرناک تلاش می کند و تمام آنها را ذخیره می کند. در طول مسیر او بسیاری از خطرات و چالش های هیجان انگیز را گذراند.

جهت دانلود بازی اندروید NOUKK به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید BUNNY RUSH 3D

دانلود بازی اندروید BUNNY RUSH 3D

دانلود بازی RUN ران اندروید BUNNY RUSH 3D

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : BUNNY RUSH 3D در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : 9Splay . این بازی در سبک 3بعدی و البته در سبک ران = RUN هست یا همون دوییدنی خودمون .  "چی؟ Boss Evil اسیر دوستان ما!! 」جستجو برای تمام قطعات گم شده هواپیما برای ذخیره دوستان خود را از رئیس شیطان. دونده منحصر به فرد 3D با ویژگی های اجتماعی غنی، با دوستان و کاربران در سراسر جهان رقابت می کند! بازی در هر زمان، در هر نقطه
【داستان】
در سال 2520 میلادی، یک گروه از bunnies از سیاره Metoo شروع به یک ماجراجویی فضایی. متأسفانه آنها توسط رئیس شیطان مورد حمله قرار گرفتند و دوستشان «آلیس» دستگیر شد. رئیس شیطان به سمت یک سیاره به نام زمین حرکت کرد، و به همین ترتیب ماجراجویی پرندگان بی نهایت به نوبه خود غیر منتظره بود!

جهت دانلود بازی اندروید BUNNY RUSH 3D به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Faily Skater

دانلود بازی اندروید Faily Skater

دانلود بازی ورزشی اسکیت اندروید Faily Skater

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Faily Skater در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Spunge GAmes Pty Ltd . این بازی واقعا سبک فوق العاده ای داره و شما در یک اسکیت سوار ایفای نقش میکنید . بازی دارای گرافیک فوق العاده عالی و قابل قبولی هست . خب قطعا شما میتونید در این بازی ابزار اسکیت خودتون رو ارتقاء بدید و از خودتون امتیاز ها و رکورد های جدیدی به جای بگذارید .  در این بازی فیزیکی مبتنی بر فیلی در فیلیج ماجراجویی خود به عنوان فیلمی از شهر سان فرانسیس فایلی دست بکشید. در این بازی مبتنی بر فیزیک، باید یک شهر بی پایان که پر از موانع خطرناک و خنده دار از جمله خیابان های شلوغ، کوچه و خیابان ها، پارک ها، ساختمان ها و پشت بام ها در نتیجه Faily سرگرم کننده و تقریبا ناپایدار و بهترین از همه نهایی CRASHES.

جهت دانلود بازی اندروید Faily Skater به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Secret Files 2: Puritas Cordis

دانلود بازی اندروید Secret Files 2: Puritas Cordis

دانلود بازی فکری و معمایی اندروید Secret Files 2: Puritas Cordis

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

 ما توصیه می کنیم بازی بر روی دستگاه های با 1 گیگابایت رم و یا بیشتر اجرا شود. لطفا سطح جزئیات گرافیکی را در منوی گزینه در صفحه عنوان تنظیم کنید اگر برنامه به درستی کار نکند و یا قبل از شروع بازی برای پاک کردن حافظه، دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید.

 فایل های مخفی 2: Puritas Cordis نیاز به حداقل Android 4.1 (Jelly Bean) و بالاتر دارد و بر روی دستگاه هایی با RAM 1 گیگابایت یا بیشتر اجرا می شود. به عنوان یک برنامه کامل حق بیمه، خرید اولیه دسترسی به تمامی محتوا و ویژگی ها را فراهم می کند - هیچ قسمت مالیاتی یا سایر IAP ها وجود ندارد.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Secret Files 2:Puritas Cordis در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Animation Arts Creative Gmbh هست. [بازی کامل! هیچ EPISODES! فایل های مخفی 2: Puritas Cordis: نینا و مکس بازگشت به صفحه لمسی در پیگیری مجموعه سری فایل های مخفی. عاقبت طولانی پیش بینی نخستین خود را در فروشگاه Play جشن می گیرد و به طور کلی به روز رسانی می شود. نسخه موبایل همراه با گرافیک HD جدید، معماهای بهبود یافته، صدای اضافی و انیمیشن های جدید است!] فوران آتشفشانی، زمین لرزه ها، سونامی ... جهان در آستانه فاجعه است. آیا آنها تصادفات تصادفی هستند، نتایج تغییرات آب و هوایی و یا جهان در مورد پایان دادن به؟ همانطور که نینا Kalenkow و حداکثر متوجه می شوند که تمام این وقایع توسط یک پیامبر قرون وسطایی پیش بینی شده اند، آنها عمیقا به این اسرارها کشیده می شوند. نینا و ماکس باید در سراسر جهان سفر کنند، زیرا معلوم است که فاجعه جهانی در راه است. آیا اسناد طولانیمدت را در پاریس می توان از تحقیقات خود حذف کرد یا آیا این راه حل در یک مجتمع معبد اندونزیایی یافت می شود؟ و راز تاریک جامعه Puritas Cordis چیست؟ مسابقه دراماتیک با زمان شروع می شود.

جهت دانلود بازی اندروید Secret Files 2: Puritas Cordis به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید The Deep: Sea of Shadows

دانلود بازی اندروید The Deep: Sea of Shadows

دانلود بازی اکشن اندروید The Deep: Sea of Shadows

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید The Deep: SEa of Shadows در خدمت شما هستیم در سبکی کاملا متفاوت ولی به نام اکشن . بازی خب اون اکشنی که فکر میکنید نیست یعنی اون اکشنی نیست که شما فقط در ذهنیتتون پاشیدن خون روی دیوار یا ... را دارا باشد . این بازی از استودیو بازی سازی مشهور و محبوب و کلان اندرویدی : DHX MEDIA INTERACTIVE هست .  یک جوهر تاریک مرموز، عمق اقیانوس را خفه می کند و موجوداتی را که در آن زندگی می کنند، فاسد می کنند، و نکتون ها به کمک شما نیاز دارند تا رمز و راز را از بین ببرند! در اولین بازی ماجراجویی اکشن بر اساس مجموعه تلویزیونی متحرک The Deep به عنوان مورچه و Fontaine به عنوان Aronnax خلبان خود بازی می کنید و سپس در کت و شلوار Knight عمیق تر می شوید. همانطور که شما کشف، شما خرابه های غرق شده روبرو می شوند و اسرار گمشده Lemuria را پیدا کنید! باز کردن توانایی های جدید قدرتمند برای شوالیه، و استفاده از آنها برای شکست نیروهای تاریک در محل کار!.ضربه تند وشدید زدن برای حرکت و استفاده از اسکنر خود را برای تحقیق در زندگی دریایی و امکان مصنوعات لمورایی. از توانایی های شوالیه های خود برای درمان سیلیف خراب شده استفاده کنید و نور و صلح را به عمق اقیانوس بازگردانید.

جهت دانلود بازی اندروید The Deep: Sea of Shadows به ادامه مطلب مراجعه کنید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Lord of Dark +مود

دانلود بازی اندروید Lord of Dark +مود

دانلود بازی RPG - نقش آفرینی اندروید Lord of Dark

طبق توضیحات سازنده بازی قابلیت آنلاین هم دارد (بازی تست نشده است)

#درخواستی یکی از کاربران سایت و کانال تلگرامی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Lord of Dark در خدمت شما هستیم . این بازی درخواست یکی از کاربران سایت ما و کانال تلگرامی سایت ما هست و ما هم سریعا به درخواست ایشون پاسخ دادیم . بازی Lord of Dark یک بازی نقش آفرینی RPG هست از استودیو بازی سازی اندروید : Gu Xinlie که تخصص خیلی ویژه ای در سبک ساخت بازی های Role Playing Games یا همان نقش آفرینی داره . بازی حجم خوبی داره و زیاد پرحجم نیست و معمولا روی تمامی دستگاه های اندروید اجرا میشه . فقط یه عذرخواهی به شما بدهکار هستیم چون این بازی رو ما اصلا تست نکردیم و نکته دیگه این هست که اگر بازی مشکلی چیزی داشت یا روی گوشیتون اجرا شد حتما در قسمت نظر ها اعلام بکنید تا کاربران دیگه هم با خیال راحت و آسودگی بتونند این بازی رو تست و انجام بدهند. پروردگار تاریک جدیدترین اقدام MMORPG است. با موتور Unity 3D، بازیکنان می توانند به 5 فیوند مختلف، نایب رئیس ها و مین ها در حالت داستان تبدیل شوند، مراحل را برای خزندگان مطلوب در حالت Inferno، مبارزه با بازیکنان از سراسر جهان در Arena و Soul Reap، یا تیم با همکاران خود در موارد چند نفره.جهان از هرج و مرج پس از تجاوز به شیطانهای زیرزمینی، در هرج و مرج است. و تنها امید برای بازگرداندن صلح و نظم، در یک کریستال خون قرار دارد که قدرت باستانی فیند را نشان می دهد. کریستال خون را بردارید، قدرت را درون خود بگذارید و به عضلات، برای عدالت و یا بد تبدیل شوید. قهرمانان، دود کردن و رفتن بخور تیره خود را تغذیه!

جهت دانلود بازی اندروید Lord of Dark به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Radial-G:Racing Revolved

دانلود بازی اندروید Radial-G:Racing Revolved

دانلود بازی مسابقه ای اندروید Radial G:RACING REVOLVED

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه. امروز با عنوان بازی اندروید:RADIAL G:RACING REVOLVED در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Tammeka Ltd. این بازی به سبک مسابقه ای هست . شما باید فرمانبر یک سفینه فضایی باشید حالا نمیدونم دقیقا سفینه هست یا چیز دیگه . به هر حال بازی سبک مسابقه ای داره و شما باید سعی کنید در این مسابقات اول بشوید. آیا می توانید سریعترین بازی را در VR انجام دهید؟ جایزه منتقدان، Radial-G: مسابقه رولولد به روز دوری می آید.به کابین خلبان یک کشتی مسابقه مربوط به آینده بروید و مسیرهای ضد گرانش را به عنوان آغاز جنگ آغاز کنید. Radial-G در مسابقات مبارزه ای با حرکات کامل غوطه وری را ارائه می دهد که شامل چرخش ها، جهش ها، تقسیم و مسابقه منحصر به فرد منحصر به فرد است.

جهت دانلود بازی اندروید Radial-G:RACING REVOLVED به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Relic Seeker: Hypogeum VR

دانلود بازی اندروید Relic Seeker: Hypogeum VR

دانلود بازی فکری اندروید Relic Seeker: Hypogeum Vr

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید فکری : Relic Seeker: Hypogeum Vr در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید:Massive Wheel .  باستان شناس لوئیس دیاکون شروع به تحقیق درباره یک معبد باستانی به درخواست موسسه خاص می کند. همانطور که وی در این سایت تحقیق می کند، او می آموزد که داستان هایی که در آن حکاکی شده اند، مربوط به بیگانگان است که در دوران باستان از زمین بازدید کردند. لوئیس باید پازل ها را در راه خودش حل کند، و همانطور که او عمیق در زیر زمین می رود، به اسرار حتی بزرگتر نزدیک تر می شود. شما مانند لوئیس ویرانه های باستانی را کشف می کنید و اسرارهایی را که از فضای بیرون آمده اند، کشف کنید.
Relic Seeker : Hypogeum یک بازی ماجراجویی پازل 3D است که در آن شما می توانید آزادانه از طریق فضاهای مختلف حرکت، حل پازل، و پیدا کردن سرنخ های مخفی.
این بازی اجرا شده است به طوری که شما می توانید پازل با لمس کردن و یا حرکت شیء به طور مستقیم با استفاده از کنترل حرکت ارائه شده توسط دیوانه
بازی به طور عمده از سه فصل تشکیل شده است، و شما می توانید برای هر فصل در VR لذت برانگیز با شکوه و زیبا لذت ببرید. اکنون، سفر خود را به گذشته دور ببرید.

جهت دانلود بازی اندروید Relic Seeker: Hypogeum VR به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Desire Path - مسیر دلیری

دانلود بازی اندروید Desire Path - مسیر دلیری

دانلود بازی اکشن و فکری اندروید Desire Path - مسیر دلیران

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : desire path در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Nanovation هست . یک استودیو متفکر با بازی هایی مخصوص کاربران متفکر و باهوش . شاید  در لحظه اول به عنوان بازی که به نام اکشن نوشته شده است بخندید . اما خب این بازی تلفیقی از سبک های اکشن و فکری هست . اکشن خاصی در بازی داره ولی %70 بازی بر پایه فکر و تفکر پایه گذاری شده است . مطمعن هستم شما هم میتونید مراحل سخت و نفس گیر این بازی رو رد کنید .  "مسیر دلخواه نشان دهنده کوتاه ترین یا آسان ترین مسیر حرکت بین مبدا و مقصد است".راهنمای مکعب خود را تا آنجا که می توانید بروید، در حالی که اجتناب از تله ها و موانع دیوانه مانند سنبله، buzzsaws، لیزر و بیشتر، در مسیر خود ادامه دهید! فعال کردن سوئیچ ها و خودتان کلون خود را برای جمع آوری دو برابر مقدار جواهرات!

جهت دانلود بازی اندروید Desire Path به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید 1.20 Medieval Life - زندگی در قرون وسطی

دانلود بازی اندروید 1.20 Medieval Life - زندگی در قرون وسطی

دانلود بازی اندروید به سبک شبیه سازی شده - RPG نقش آفرینی Medieval Life

این نسخه برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد Medieval Life 1.20

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Medieval Life - زندگی در قرون وسطی در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : AlphaQuest Game Studio هست . این بازی بسیار محبوب هست . حتی در ایران هم طرفداران خاص خودشو داره . همونطور که در بالا عرض کردم و مشاهده کردید این بازی سبک نقش آفرینی - شبیه سازی شده - RPG - Simulation داره . خب ترکیبی از چند سبک چی دیگه میتونه از این بهتر باشه . قطعا بازی گرافیک خوبی هم داره و امیدوار هستم بتونید با این بازی اوقات بیهوده خودتون رو پر کنید .  ماجراجویی جدید شروع می شود از همان سازندگان زندگی موفق دریایی، ما در حال حاضر: زندگی قرون وسطی! تجربه منحصر به فرد سرمایه داران و RPG با موضوع قرون وسطی محبوب! شما می توانید قلعه های ارزشمند پادشاهان و ملکه ها را خریداری کنید، و داخلی خانه خود را با مبلمان برای همه سلیقه ها سفارشی کنید. چرخه روز و شب را تحت تاثیر قرار دادن مناظر و شکار مشاهده کنید. سفر در سراسر جهان و سعی کنید به دنبال همه موجودات افسانه ای برای ایجاد ثروت.

جهت دانلود بازی اندروید Medieval Life 1.20 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Torchlight Mobile

دانلود بازی اندروید Torchlight Mobile

دانلود بازی آنلاین اندروید Torchlight Mobile

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد | بازی آنلاین است | دیتا با خود بازی دانلود می شود

برنده جوایز مسابقات: "بهترین MMO بازی موبایل" در E3 2015 - US
"بهترین بازی موبایل" بررسی شده توسط ComputerBild.de در Gamescom 2015 - آلمان
"بازی موبایل / قرص بهترین" در اتصال بازی 2015 - فرانسه

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون خوب باشه . امروز مفتخر بودیم برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید بازی Torchlight Mobile رو واستون به اشتراک بگذاریم . سازنده این بازی با نام (استودیو بازی ساز) GAMOTA INC ثبت شده است ولی برخی می گویند سازنده این بازی از سازندگان شرکت بازی سازی Blizzard بوده . شرکت Blizzard خلق کننده بازی هایی معروفی همچون: WORLD OF WARCRAFT - OVERWATCH - WARCRAFT و اثر های فراوانی دیگر بوده است . این بازی سبک RPG - نقش آفرینی داره و واقعا کیفیتی خیلی خیلی فوق العاده ای دارد . امیدوارم از داستان و جذابیت این بازی لذت ببرید . این بازی از انیمیشن های فوق العاده با کیفیت و پویایی هم استفاده کرده است و برای هرچه بهتر شدن این بازی کمکی بسیار ارزنده ای میکند و برای پیشرفت بازی بسیار دخیل است .  Torchlight توسط Runic Mobile Game شناخته شده به عنوان یک سبک اکشن ARPG سبک RPG در جهان RPG، پدر سری بازی های افسانه ای I و II Torchlight در کامپیوتر است. این پروژه توسط Max Schaefer اجرا می شود - یک معاون پیشین معاون Blizzard North، نویسنده بازی های کلاسیک Diablo است.
نقاشی های مینیاتوری، Torchlight Mobile، مجسمه سازی جهان را با گرافیک سه بعدی پر از تیز، نگه می دارد تمام گیاه سبک GMO با توجه به سبک اروپایی ذاتا اما احساسات پنهان کمی م مینوچلی و پر از مرموز ضربه کنجکاوی است که عناوین گرا است. Torchlight Mobile با 4 کاراکتر و چگونگی ساخت یک شخصیت متنوع باید Torchlight Mobile را به بهترین بازیگرها برساند. مانند Torchlight Mobile، Torchlight Mobile متکی به بررسی و تسخیر جنازه های مختلف است. هر بازی روی صفحه نمایش واقعا دشوار و چالش برانگیز است زیرا همیشه به نظر می رسد رئیس سخت است. برای شکست آنها، بازیکنان باید با کلاس های شخصیت های مختلف همکاری کنند و قصد دارند برای مبارزه با آن ها برنامه ریزی کنند. به تنهایی، سیستم حیوان خانگی در بازی نیز بسیار سرگرم کننده است برای بازیکنان بیشتر به عنوان بهترین همراه.
اضافه کردن یک عنصر خاص را نمی توان نادیده گرفت به منظور ایجاد تفاوت برای Torchlight موبایل: بازیکنان می توانند زنجیره مهارت خود را برای ایجاد بسیاری از اثرات متفاوتی را در آسیب ایجاد می کند. این به این معنی است که بازیکنان سبک خود را از Torchlight Mobile ایجاد می کنند.
مطابقت با انتظارات از بازیگران ویتنام، Torchlight Gamota Mobile به طور انحصاری در بازار ویتنام منتشر شد، امیدوار است که gamers تجربه منحصر به فرد و بهترین.

جهت دانلود بازی اندروید Torchlight Mobile به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Sonic Forces: Speed Battle

دانلود بازی اندروید Sonic Forces: Speed Battle

دانلود بازی ران - Run اندروید Sonic Forces: Speed Battle

پیشنهادی سایت امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با بازی Sonic Forces: SPeed Battle در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی SEGA که قطعا و حتما باهاش خاطرات فراوانی دارید . همون طور که میدونید سازنده این بازی همون سازنده کنسول قدیمی بازی SEGA هست و منتشر کننده بازی های قدیمی هست . قطعا شما هم سونیک اثری متفاوت رو در جهان رو به یاد می آورید . همون بازی که سالهاست در خاطرات پیر و جوان باقی مانده است . این دفعه این بازی با سبک ران یا همان RUn دویدنی در خدمت شما هست مثل بازی SUbwayr Surf .  فورا مسابقه و رقابت با بازیکنان واقعی از سراسر جهان است. با حداکثر سرعت دویدن، خرد کردن و مبارزه با راه خود را از طریق مخالفان واقعی در جنگ های چهار بازیکن در زمان واقعی است. جمع آوری و استفاده از سلاح ها در مسابقه و رها کردن آنها برای به دست آوردن لبه برای پیروزی!
رقابت به عنوان صوتی خارپشت، دم، امی، قلاب، سایه و بیشتر! باز کردن و ارتقاء شخصیت ها و سلاح های جدید برای ساختن تیم نهایی.

جهت دانلود بازی اندروید Sonic Forces: Speed Battle به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Recharge RC

دانلود بازی اندروید Recharge RC

دانلود بازی مسابقه ای ماشین اندروید ReCharge RC

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید: Recharge RC در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Hondoune Games . بازی از بالا نمایش داده خواهد شد و گیم پلی متفاوتی داره و خیلی پیشنهاد نمیشه . وسیله نقلیه خود را سفارشی کنید، آهنگ های نژاد بسیار خود را ایجاد کنید، آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و دوستان خود را با تابلوی چند نفره و ناهمزمان چند نژاد تطبیق دهید!
راه خود را به ReCharge RC هدایت کنید! با استفاده از سفارشی سازی وسیله نقلیه بی حد و حصر، به اشتراک گذاری آهنگ آنلاین با یک فروشگاه در حال رشد، مدیران آنلاین آنلاین برای هر مسیر، حتی کسانی که شما ایجاد می کنید، و چند نفره ناهمگام اجازه می دهد شما را به مسابقه روح هر ورودی رهبران! لذت بردن از فیزیک واقع بینانه که خطوط بین بازی و شبیه سازی را خنثی می کند و اجازه می دهد تا روبرت ها و جانبازان به طور یکسان شادی را تجربه کنند که مسابقه RC است!

جهت دانلود بازی اندروید Recharge RC به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید War in Pocket

دانلود بازی اندروید War in Pocket

دانلود بازی استراتژیک اندروید War in Pocket

پیشنهادی سایت امین-اندروید

با قابلیت آنلاین بازی کردن

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون علی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : War in Pocket در خدمت شما هستیم . از استودیو بازی سازی اندروید : EFUN COMPANY LIMITED که انصافا تونسته توی این چند وقت همرو مجذوب خودش بکنه . همونطور که در بالا اشاره کردیم بازی استراتژیک هست یا به قول معروف Tower Defense یا همون دفاعی . یه جورایی در اصل بازی های دفاعی سبکشون متفاوت هست اما خب ما بازی های استراتژیک و دفاعی را یکی میدونیم . این بازی گیم پلی فوق العاده جذابی داره . سبک MMO داره و قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارا هست.در این بازی شما وظیفه دارید یک پایگاه بسازید و سرباز های خود را ارتقاء دهید و آموزش بهشون بدید . چیزی که بیشتر کاربر ها رو تونسته به خودش جذب کنه نوع شخصیت ها در درون بازی هست . به طور مثال شما میبینید چه کودکانه و جذاب هستند و خیلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.  بوم در جنگ جهانی در آخرین بازی استراتژی MMO از جنگ مدرن - جنگ در پاکت پی سی!
ایجاد پایگاه، توسعه استراتژی زمان واقعی و سربازان نخبگان خود را در برابر دشمنان در میدان جنگ است. آیا آماده برای فتح جهان هستی؟ بهترین دفاع حمله است! در حال حاضر با میلیونها بازیکن از سراسر جهان به مبارزه با دشمنان در جنگهای هوشمند تبدیل شوید و تبدیل به افسانه ای شوید.
در طول آزمایش بتا بسته، ما از همه بازیکنان دعوت می کنیم تا دست خود را در جنگ در پاکت پیگیری کنند و ما را مطلع سازند آنها فکر میکنند. در طول بتا هیچ NDA وجود ندارد و ما دوست داریم همه چیز درباره پیروزی های حماسی خود را بشنویم و تصاویر و ویدیوهایی را که تجربیات شما را با بازی به اشتراک می گذارند ببینیم. لطفا توجه داشته باشید که جنگ در جیب هنوز در حال توسعه است، و آنچه که در آزمایش بتا مشاهده می کنید و بازی نمی کند، لزوما نماینده آنچه در بازی نهایی انتظار دارید.

جهت دانلود بازی اندروید War In Pocket به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی محبوب اندروید 8 ball Pool - بیلیارد آنلاین

یکی از محبوب ترین بازی های جهان و بهترین بازی بلیارد جهان

بازی قابلیت آنلاین بازی کردن را دارا است

نسخه مود شده و مگامود قرار داده شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : 8 Ball Pool در خدمت شما هستیم . همون طور که میدونید این بازی یکی از پردانلود ترین و محبوب ترین بازی ها در جهان هست . مخصوصا بهترین بازی بیلیارد در جهان هم هست . این بازی از استودیو بازی سازی : MiniClip هست که تخصصش انتشار بازی هایی به زبان انگلیسی هست . بازی در مارکت گوگل پلی: امتیاز 4.5 از 5.0 را کرده است و نکته قابل توجه این است که حدود 1 میلیارد دانلود داشته است و از این بین 11 میلیون نفر رای داده اند. بازی سه بعدی - 3 بعدی هست و همین باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی شده است که امروزه جزو محبوب ترین بازی ها در جهان میباشد.
8 Ball Pool یک بازی استخر برای آندروید است که به شما امکان می دهد تا در سراسر جهان از طریق اینترنت در بازی های مبتنی بر نوبت بازی کنید تا ببینید چه کسی بهترین است.
بازی در 8 Ball Pool بسیار شبیه به هر یک از دیگر است بازی استخر از انگشت خود برای هدایت نشانه استفاده می کنید و آن را به جلو بکشید تا توپ را در مسیری که می خواهید قرار دهید. از آنجا، باید تلاش کنید و حریف خود را با پیروی از قوانینی که از جیب اول ساخته شده است، بکشید - توپهای راه راه یا جامد را بکشید.
هنگامی که شما برنده بازی می شوید، سکه ها را برنده خواهید شد. شما می توانید از آن سکه های خارج از بازی برای خرید ارتقاء مختلف برای نشانه خود استفاده کنید. در ابتدا، آن خواهد بود چوب ساده است، اما به زودی شما می توانید چیزهای جدید اضافه کنید تا سبک واقعی خود را به مسابقه یو پی اس اضافه کنید.
8 Ball Pool یک بازی استخر با گیم پلی جامد است، جایی که می توانید در برابر دوستان فیس بوک خود بازی کنید یا تصادفی مخالفان در اینترنت. این بازی دارای گرافیک عالی و خوبی است.

جهت دانلود آخرین نسخه بازی اندروید 8 ball Pool به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Animelee - مبارزه بین حیوانات

دانلود بازی اندروید Animelee - مبارزه بین حیوانات

دانلود بازی اندروید مبارزه ای و اکشن Animelee - مبارزه بین حیوانات

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی امکان آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Animelee در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Sungrand هست . بازی در سبک مبارزاتی هست و حقیقتا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست . نکته قابل توجه این هست که : به طور مثال مبارزه بین دولفین و کروکودیل هست و این که مبارزه بین آن ها در آب انجام میشود .  اگر شما نمیتوانید مبارزه با بازی را به اندازه کافی دریافت کنید، سعی کنید کمی وحشی شوید! در Animelee، شما حق دارید که تسلیم شوید. می خواهید سریع بروید؟ برو روباه رفتن برای همه قدرت خارج؟ کروک شما را پوشانده است آیا می خواهید با رفلکس و مهارت به جای دکمه فشرده برنده شوید؟ جنگ می تواند یک نزاع تازگی بین حیوانات با سرعت بالا باشد یا یک بازی استراتژی میان استراتژی های آهسته و سنگین که می تواند در عرض چند ثانیه به پایان برسد. ببینید اگر شما می توانید اقدام شدید و combos بی پایان از Animelee رسیدگی کنید.
Tense، جنگ های ناگهانی لانه در انتظار شما.

جهت دانلود بازی اندروید Animelee به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded

دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded

دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

این بازی به شدت فراوان پیشنهاد میشود

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه امروز با یک بازی عالی در خدمت شما هستیم با عنوان:red western dead reloaded از استودیو بازی سازی اندروید : ZULU . این بازی قطعا و حتما یکی از آن دسته بازی ها و سبک هایی می باشد که تمامی کاربران امین-اندروید و ایرانی گیمر به دنبال آن هستند . سبکی متفاوت با گیم پلی و گرافیکی جدید و نو آوری شده . شاید برخی با دیدن پوستر عکس و دیدن کلمه اکشن به یاد بازی Call OF Juarez - کال آف خوآرز بیفتند که بازی در بیابان های کالاهاری آمریکا اتفاق می افتاد و به سبک قدیمی آمریکا انجام می شد . همانطوری کی میخواستیم یعنی در آمریکا با آدم های وحشی و جنگجو!. سلام، گاوچران! به سالن خوش آمدید! غرب وحشی در انتظار شما است، پر از رمز و راز، ماجراهای و خطرات. دشمنان و دوستان، مشت زنی های مبارزه و عجله طلا داستان شما را خوشمزه تر خواهد کرد. این متنی که دیدید بخشی از داستان بازی بود . پس نتیجه میگیریم شما در نقش یک گاوچران یا همان وسترن های خودمان نقش ایفا میکنید . گیم پلی بازی همه را مجذوب خود کرده است . چیزی که بیشتر ما را خوشحال میکند این است که : این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد و ما مطمعن هستیم که این بازی در آینده ای نه چندان دور و یا شاید همین فردا این بازی به یکی از معروف ترین بازی های جهان شود . شاید هم جهان نه ولی در همین ایران خودمان بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

جهت دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Triple Agent - عامل سه گانه

دانلود بازی اندروید Triple Agent - عامل سه گانه

دانلود بازی اندروید فکری Triple Agent - عامل سه گانه

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Triple Agent در خدمت شما هستیم در سبک فکری و معمایی . از استودیو بازی سازی اندروید : Tasty Rook .  عامل سه گانه! یک بازی مهمانی پر از هویت های پنهان، backstabbing، bluffing و کسر است.
------ WHAT IT؟
عامل سه گانه! یک بازی حزب همراه در مورد فریب و جاسوسی برای 5 یا بیشتر بازیکن است. همه چیزهایی که لازم دارید بازی کنید یک دستگاه Android و چند دوست است. هر بازی 10 دقیقه ای از فریب، حیله و کسر است.
بازی پایه برای بازیکنان 5-7 پشتیبانی می کند و شامل 12 عملیات است که با هم ترکیب می شوند و با یکدیگر ترکیب می شوند تا هر دور یک تجربه کاملا متفاوت داشته باشند. از عامل سه گانه! دریافت عملیات بیشتر، سفارشی کردن بازی و بازی تا 9 نفر! شما همچنین می توانید حالت خاصی را باز کنید که در آن شما می توانید با نقش های مخفی بازی کنید: توانایی های ویژه که به طور تصادفی در شروع بازی به بازیکنان اختصاص داده شده است.
------ GAMEPLAY
هر بازیکن به طور مخفیانه به عنوان یک سرویس عامل یا عامل دو عامل ویروس. فقط عوامل ویروس می دانند که چه تیمی است. با این حال، همیشه VIRUS کمتر از عوامل سرویس برای شروع خواهد بود، بنابراین آنها نیاز به تبدیل عوامل سرویس را در برابر یکدیگر برای به دست آوردن.
عبور دستگاه در اطراف به عنوان رویدادهایی که می تواند اطلاعات را در مورد دیگر بازیکنان نشان می دهد، تغییر تیم خود را، یا به شما یک شرایط کاملا جدید پیروز می دهد. اطلاعات مخفیانه نشان داده شده است و هر بازیکن تا چه اندازه آنها را نشان می دهد. به عنوان عامل دو عامل ویروس، این فرصتی است که شما را در مورد دیگر بازیکنان شک می کند. به عنوان یک عامل خدمات، باید مراقب باشید که هیچ چیزی را که ممکن است ویروس در برابر شما استفاده کند نشان دهد. در پایان بازی، هر بازیکن می گوید که چه کسی به زندان می اندازد. اگر یک عامل دوگانه زندانی شود، سرویس برنده می شود. در غیر این صورت ویروس انجام می دهد.

جهت دانلود بازی اندروید فکری Triple Agent - عامل سه گانه به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Tiny Commandos - کماندوهای کوچک

دانلود بازی اندروید Tiny Commandos - کماندوهای کوچک

دانلود بازی اندروید Tiny Commandos - کماندوهای کوچک

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Tiny Commandos . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Tressor Game Studio .  کماندوهای کوچک یک بازی تیرانداز شخص ثالث برای آندروید است که در آن شما باید به مبارزه با انبوهی از بیگانگان در یک نبرد حماسی بپردازید. کهکشان در حال جنگ است و ما با یک حمله بیگانه رنج می بریم، ماجراهای زیادی را با سرباز حیوانات مورد علاقه خودمان زندگی می کنیم و به او کمک می کنیم که دنیا را نجات دهیم. آماده باشید تا از حمله بیگانه دفاع کنید و به سربازان حیوانات خود برسید میدان جنگ .

جهت دانلود بازی اندروید Tiny Commandos به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Army Antz - ارتش مورچه ها

دانلود بازی اندروید Army Antz - ارتش مورچه ها

دانلود بازی استراتژیک اندروید Army Antz - ارتش مورچه ها

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

متن فارسی - Persian Text :

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید: Army Antz در خدمت شما هستیم در سبک استراتژیک از استودیو بازی سازی اندروید : Digital World Studio . ساخت یک ارتش حماسی از Antz و آماده شدن برای مبارزه با نهایی در زمان واقعی بازی استراتژیک بسته بندی شده با 5 در 5 صحنه نبرد.
ماموریت شما این است که پیشرفت به سمت پایگاه دشمن، پرچم پایه خود را، برش حمایت خود و حمله به کوئینز لیر سربازان خود را تا زمانی که ملکه برداشته شود، رالی دهید

متن انگلیسی - English Text :

Build an epic army of Antz and GET READY to combat in the most ultimate real-time strategic action-packed game with 5 on 5 battle arena.
Your mission is to progress towards the enemy's base, take their base flag, cut their support and invade the Queens lair. Rally with your troops till the Queen is brought down.

جهت دانلود بازی اندروید Army Antz به ادامه مطلب بروید

For Download Android Game Army Antz click = ادامه مطلب

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Dear Leader - رهبر عزیز

دانلود بازی اندروید Dear Leader  - رهبر عزیز

دانلود بازی اکشن اندروید Dear Leader - رهبر عزیز

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Dear LEader در خدمت شما هستیم. از استودیو بازی سازی اندروید : Uglysoft . این بازی خیلی سبک جالبی داره بر اساس موشک سازی های : کره شمالی صورت گرفته و داستان روند جالبی داره روی زندگی رهبر کره شمالی. سال 2011 است. رپ در حال آمدن است و جهان ناامیدی - یک رویداد است که منجر به آخرالزمان شیطانی خواهد شد. از تمام مکان های روی زمین، شیاطین تصمیم گرفتند از کره شمالی وارد شوند. با وجود اینکه بقای انسانها در تعادل حل شده است، زمان آن فرا رسیده است که کرۀ شمالی کره شمالی را ترک کند - رهبر عزیز، کیم جونگ ایل و شاهزاده جونگ یون باید کوشش کامل نظامی خود را برای مبارزه با شیاطین از جهنم درگیر کند. آیا کره شمالی کماکان از حمله حمایت می کند؟ آیا 2012 وجود خواهد داشت؟

جهت دانلود بازی اندروید Dear Leader به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Las Vegas City Gangster

دانلود بازی اندروید Las Vegas City Gangster

دانلود بازی سبک GTA اندروید Las Vegas City Gangster

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

این بازی پیشنهاد سایت امین-اندروید می باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Las Vegas City Gangster در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید: Ping9 Games . بازی خیلی خیلی شباهت داره به مجموعه بازی های جی تی آی - GTA اندروید و GAngstar Vegas . درواقع این بازی رو یه جورایی پیشنهادی گذاشتیم توی سایت.مطمعن هستم از این بازی خشونت وار و اکشن و تیراندازی نهایت لذت رو میبرید و با کامنت ها - نظرها ی خوبتون ما رو شاد و خوشحال میکنید .  خوش آمدید به شهر گناه جهان ... لاس وگاس در کویر Mojave، که با انرژی، کازینو 24 ساعته و گانگستر ها در حال غرق شدن است !!!
پرطمطراق ترین بازی سال 2016 در شهر وگاس است. همه ما عاشق شهر گناه هستیم (خوب، این بیشتر رابطه عشق / نفرت است - قلب و روح ما را دوست دارد وگاس؛ کبد و حساب بانکی ما آن را تحقیر می کند). اما برای پل فرانک ما، وگاس بسیاری از خاطرات بد را ترک کرده است. او با انتقاد از مافیا و گانگستر های متعدد وگاس روبرو است.
داستان:
فرانک همواره وگاس را دوست داشت و همه کارهای تحویل پیتزا را انجام داد، او یک دوست دختر داشت که یک رقصنده باشگاه نوار در نوار نوار بالا بود. آنها در سعادت زندگی می کردند، تا زمانی که فرانک به پیکا به یک کارگردان مشهور ظاهرا مافیا فرستاد، چیزی را دید که او به آن توجه نکرده بود.
برای این دیدار فرانک مجبور به پرداخت هزینه شد. مافیا با تمام قدرت هایش به سراغ او آمد و دستانش را در آغوش پلیس فاسد به مدت 20 سال به فرانک فرستاد. دوست دخترش نیز به باشگاه نوار مافیا محدود شده بود.
5 سال بعد فرانک از زندان آزاد شده است، بنابراین این بازی سفر و انتقام یک مرد عادی در برابر مافیا و جرایم سازمان یافته است. مربی بالا در شهر است و می خواهد کسی را که در مسیر او ایستاده است پاک کند.

جهت دانلود بازی اندروید Las Vegas City Gangster به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Heyworks

دانلود بازی اندروید  Heyworks

دانلود بازی استراتژیک اندروید Heyworks

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Heyworks  . این بازی از استودیو بازی سازی : Heyworks هست که با اسم بازی هم اسم هست . این بازی در سبک استراتژیک است و به Tower defense هم معروف هستند . چون ما این بازی رو تست نکردیم مطمعن نیستیم که این بازی آنلاین هست یا نه و یا اینکه این بازی جزو دسته های دیتا دار هست یا نه . امیدوارم خودتون بازی کنید و به خوبی از این باز استفاده کنید و لذت ببرید. استخدام یک قطار خلبان سربازان را آموزش دهید و آنها را به جنگ برسانید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید (بازی Heyworks)



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Defense Technica

دانلود بازی اندروید Defense Technica

دانلود بازی استراتژیک اندروید Defense Technica

برای اجرای اول بازی نیاز به اینترنت دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی استراتژیک و دفاعی اندروید : Defense Technica در خدمت شما هستیم . از استودیو بازی سازی اندروید : Com2US .  3D برج دفاع 3D، Defence Technica! فکر می کنید دفاع برج را می دانید؟ تجربه دوباره یک نوع دفاع جدید با دفاع تکنیکا، گرافیک 3D خیره کننده و ویژگی های جدید مانند چرخش مسیر، ساخت برج، ارتقاء برج، و مجموعه کارت و ترکیب!
دفاع Technica نهایی 3D برج دفاع بازی! این ویژگی های پیشگامانه را بررسی کنید. این بازی بسیار پیشنهاد میشه زیرا کسانی که سبک بازی در استراتژیک و دفاعی رو دوست دارند . این یکی از برترین بازی های جهان و پردانلود ترین هست و این که امیدوارم از این بازی پرشور لذت ببرید

جهت دانلود بازی اندروید Defense Technica به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید India Vs Pakistan هندی ها مقابل پاکستانی ها

دانلود بازی اندروید India Vs Pakistan هندی ها مقابل پاکستانی ها

دانلود بازی ورزشی کریکت اندروید INDIA VS PAKISTAN

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : India Vs Pakistan در خدمت شما هستیم . همون طور که میدونید هندی ها و پاکستانی ها دشمنی دیرینه ای دارند مخصوصا در ورزشی کریکت که ورزش محبوب آن ها است .  آیا شما آماده هستید تا با بزرگترین رقابت های ورزشی در تمام دوران روبرو شوید؟ این هند مقابل پاکستان است - بازی با فشار بالا و هیستری متهم شده است! از سازندگان بازی های موفق مانند Power Cricket T20 و Champs World Cricket، یکی دیگر از بازی های آتشین - هند و پاکستان است.
در پاکستان در مسابقات حماسی از پاکستان استفاده کنید. انفجار چهار و شش نفره به غلبه بر مخالفان. هلیکوپتر محبوب و عکس های جرقه ای را برای کمک به هند به پیروزی بزرگ برسانید. نبرد رقبا نهایی در زمین های خانگی و تورهای بین المللی. برخی از مسابقات نمادین را با فیلترهای خاصی که شما را در زمان حمل می کنند را تحمل کنید. بت در هیجان ترین بازی ها از جمله جام جهانی در 4 دهه گذشته بازی کرد. ضربات برجسته ای را به دست آورید و تبدیل به یک افسانه در سراسر جهان شوید. پاکستان را به صورت رایگان از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

جهت دانلود بازی اندروید India Vs Pakistan به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Justice League VR: Join the League

دانلود بازی اندروید Justice League VR: Join the League

دانلود بازی ترسناک اندروید Justice League VR: JOIN THE LEAGUE

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Justice league VR:JOIN THE LEAGUE در خدمت شما هستیم . این بازی زیبا از استودیو بازی سازی اندروید : Warner De Bros هست اگر اشتباه نکنم که یکی از استعداد های معروف در جهان است .  در لیگ عدالت VR: به لیگ - Gillette Edition، شما BATMAN هستید. بتمن باید با ایمان خود به بشریت بازگردانده شده و با الهام از عمل خودکامه سوپرمن، به سرعت برای پیدا کردن و استخدام یک تیم متاهومان برای جلوگیری از تهدید تازه بیدار بماند. شرکت در شبیه سازی کاملا شبیه سازی برای تست توانایی های جدید و بهبود Batmobile و اعضای آینده لیگ: Wonder Woman، Aquaman، The Flash و Cyborg. شما نمی توانید دنیا را به تنهایی ذخیره کنید. پیوستن به لیگ!

جهت دانلود بازی اندروید Justice League VR : JOIN THE LEAGUE به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Hospital eScape - Total Horror فرار از بیمارستان ترسناک

دانلود بازی اندروید Hospital eScape - Total Horror فرار از بیمارستان ترسناک

دانلود بازی ترسناک Hospital eScape - Total Horror اندروید

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد
توجه توجه : (بازی بسیار ترسناک است و برای درک حس بهتر ترس از هدست (هندزفری استفاده کنید)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Hospital Escape - Total Horror که در سبک ترسناک است از استودیو بازی سازی اندروید : Seven Bulls امیدوارم هرچه بهتر حس ترس را درک نمایید .  توجه: ما توصیه می کنیم که بازی را با هدست انجام دهید.
با توجه به گرافیک فوق العاده بالا، ترس بیمارستان تنها از دستگاه های High End پشتیبانی می کند.
Total Horror به سختی انجام می شود، ما تمرین را برای به حداکثر رساندن تجربه ترسناک نیافتیم.

جهت دانلود بازی اندروید Hospital eScape - Total Horror



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی Grand Theft Auto III جی تی آی 3 اندروید +مود

دانلود بازی Grand Theft Auto III جی تی آی 3 اندروید +مود

دانلود بازی Grand Theft Auti III جی تی آی 3 اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : GTA 3 یا همون GTA LIBERTICITY در خدمت شما هستیم که خیلی عالیه و از استودیو بازی سازی : Rockstar Games هست.حماسه جسورانه ای است که همیشه برای بازی های باز در جهان تغییر کرده است.
به شهر Liberty خوش آمدید. جایی که همه چیز شروع شد
Rockstar Games جشن 10 سالگرد یکی از تاثیر گذارترین بازی های تمام وقت. The Grand Theft Auto III که به طور قابل ملاحظه ای تحسین برانگیز است، به دستگاه های تلفن همراه می آید و زندگی عالم تاریک و تاریک Liberty City را به همراه می آورد. Grand Theft Auto III با یک دنیای باز و گسترده و متنوع، شخصیت وحشی از هر پیاده روی زندگی و آزادی برای کاوش در اراده، جنایات تاریک، جذاب و بی رحمانه را در نوک انگشتان خود قرار می دهد.
با صدای ستاره ای بازیگر، Grand Theft Auto III این بازی است که ژانر جهان را برای یک نسل تعریف می کند.

جهت دانلود بازی اندروید GTA 3 - جی تی آی 3 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Boxing Combat - بکس 2017

دانلود بازی اندروید Boxing Combat - بکس 2017

دانلود بازی بکس 2017 اندروید - Boxing Combat

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Boxing Combat 2017 در خدمت شما هستیم . جدید ترین و باحال ترین بازی ورزشی در رشته بکسی که دیدید .  راه خود را به سمت بالا بکشید و تاج را ببرید، در این همه اقدامات، بوکس و عنوان رزمی اول شخص. شخصیت خود را انتخاب کنید و آنها را در برابر انواع مبارزان انتخاب کنید، هر کدام با سبک منحصر به فرد خود، حرکت و قدرت و یا سلاح های خاص. گام به حلقه و کار خود را تا رتبه بندی. آیا می توانید همه آنها را شکست دهید و قهرمان شوید؟ با قدرت های مختلف و سلاح های مختلف از انواع مختلف دشمنان چالش برانگیز - اگر شما بخواهید پیروزی خود را پس از قرار دادن مهارت های خود در آزمون در عرصه نهایی بوکس.

برای دانلود بازی اندروید Boxing Combat به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Master Rider

دانلود بازی اندروید Master Rider

دانلود بازی ماشینی اندروید Master Rider

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Master Rider در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : PlayPax Games هست . این بازی 2 بعدی هست و خیلی سبک جالبی داره و کمی هم در بازی از تصاویر و طراحی های Pixel - پیکسلی به کار گرفته شده است . بازی از نظر گرافیک در سطح متوسط و از نظر گیم پلی در سطح خوب یا این که خیلی خوب است . قطعا اگر شما این بازی را انجام بدهید پشیمان نخواهید شد .  شگفت انگیز بازی اعتیاد آور هیولا کامیون با گرافیک HD. از طریق تمام موانع برای رسیدن به سطح پایینی رانندگی کنید. با 100 چالش عالی. از آن لذت ببریدجلوگیری از تمام موانع در راه خود، کنترل کامیون هیولا خود را با فیزیک به دلیل کامیون به گزاف گویی، رانش و تایر به عنوان رانندگی واقعی! بازی خیلی توضیحات خاصی رو دارا نیست و امیدوارم که در این بازی لذت ببرید

جهت دانلود بازی اندروید Master Rider به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Kingsman: The Golden Circle Games

دانلود بازی اندروید Kingsman: The Golden Circle Games

دانلود بازی اندروید Kingsman: The Golden Cricle Games

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Kingsman: The Golden Cricle Games در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی :NHN PIXLECURB CORP . همانطور که میدانید عنوان : Kingsman: The Golden Cricle Games نام یکی از برترین فیلم های قرن حاضر است و طرفداران بی شماری را دارد .  به عنوان نماینده شاهزاده خانم استخدام شوید! شما باید با تکمیل شبیه سازی مجازی مرلین، آموزش های خود را منتقل کنید. گری به کفشهای تخم مرغ، هری، روکی، مرلین و بسیاری دیگر، هر کدام با سبک، مهارت ها و ابزارهای خود، و جهان را از تهدیدات پنهانی که درون آن درهم می شکند، گام بگذارید.
ثابت کنید که آنچه را که می خواهید واقعی کنید شاهزاده خانم در Kingsman: بازی دایره طلایی، زندگی می کنند از بزرگترین جنگ Kingman در یک بازی با نام تجاری جدید بازی پازل!

جهت دانلود بازی kingsman:The GOlden Cricle Games به ادامه مطلب بروید
 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Iron Shield - سپر آهنین

دانلود بازی اندروید Iron Shield - سپر آهنین

دانلود بازی سوم شخص تفنگی - تیراندازی اندروید Iron Shield - سپر آهنین

بازی Iron shield برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

این بازی پیشنهاد سایت امین-اندروید میباشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید Iron shield - سپر آهنین در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : IronGamesCom . بازی سبک سوم شخصی داره . تفنگی هست یا به قول معروف Shoot - یا FPS است . بازی از طرف سایت ما پیشنهاد میشه ضمن اینکه با افتخار برای اولین بار در ایران این بازی رو گذاشتیم و امید است که بتونید لحظات دلچست و پرحالی رو با این بازی سپری کنید .  سپر آهن - تیرانداز سوم شخص. غرق در دنیای هیجان انگیز عملیات مخفی نظامی. "آهن سپر" - سازمان جهانی مبارزه با شبکه های تروریستی "Tech". ماموریت شما - نابود کردن اشیاء استراتژیک "Tech" در سراسر جهان. شما این فرصت را دارید که به عنوان شخصیت های مختلف از عامل جنون گمراه کننده به مزدور عضلانی بازی کنید. پایگاه "تکنولوژی" را برای تولید سلاح، مواد مخدر، آموزش تروریستی و غیره از بین ببرد. در زرادخانه شما همه چیز از تپانچه ها تا پرتابگرهای موشک است. خود را در دنیای باز غرق کنید، سناریوهای بسیار زیادی را برای عبور از ماموریت از حادثه ویرانگر به حالت خفیف به ارمغان خواهد آورد.

جهت دانلود بازی اندروید Iron Shield به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Temple Run 2 1.39.3 - فرار از معبد 2

دانلود بازی اندروید Temple Run 2 1.39.3 - فرار از معبد 2

دانلود بازی اندروید Temple Run 2  - فرار از معبد

یکی از پرطرفدارترین بازی های اندروید در جهان

پیشنهادی سایت امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید Temple Run 2 در خدمت شما هستیم . اون هم با عنوان : دانلود آخرین نسخه بازی اندروید Temple run 2 که میشه نسخه Temple Run 2 1.39.3 که آپدیت هایی جدید اعمال شده . فعلا قصد نداریم نسخه مود شده رو بزاریم . میدونم همه شما با این بازی آشنایی دارید و 100% - صد در صد یک بار این بازی رو تجربه کردید و از اون لذت بردید . اما خب همیشه این بازی در حال آپدیت دادن جدید است و همیشه نسخه ی بعدی بهتر از نسخه ی قبلی است و این اثبات شده برای تمامی گیمر های این بازی است پس قطعا این نسخه از بازی که جدید ترینش هم هست با دیگر نسخه های قدیمی که بازی کردید زمین تا آسمان فرق داره و پیشنهاد میشه که این بازی جذاب رو دانلود کنید. Temple run 2 قسط بعدی در سری Endless Runner است. موفق ترین و محبوب ترین مجموعه در تاریخ (قسمت مشت بیش از 170 میلیون بار دانلود شد). این دقیقا فرمت اصلی را ارائه می دهد که مکانیک بازی بسیار شبیه آن است، در حالی که تعدادی افزونه جالب اضافه می کند.
از جمله ویژگی های جدید موجود در Temple Run 2 معرفی موانع و قدرت های جدید است، نگه داشتن بازیکن بیشتر به همه چیز هشدار که در اطراف آنها قرار دارد. علاوه بر این، شما می توانید هر زمان که بخواهید قدرت یواس بی را فعال کنید، علاوه بر این یک عنصر استراتژی اضافی را در ترکیب اضافه کنید.
یکی دیگر از توسعه های جالب در Temple Run 2 این است که اکنون هر کدام از شخصیت های زیادی که می توانید انتخاب کنید دارای خاصیت خاص خود هستند توانایی ها، به این معنی است که شما می توانید هر یک از آنها را به نوبه خود کارشناسی ... پس از آنها از قبل خریداری شده البته.
گرافیک نیز به طور قابل توجهی در مقایسه با قسط اول بهبود یافته است. نمایش بهتر شخصیت و مناظر جذاب تر و بافت فقط برخی از چیزهایی هستند که در نگاه اول قابل توجه است.
Temple Run 2 یک بازی واقعا سرگرم کننده است، جایی که شما می توانید ساعت ها و ساعت ها پریدن، لغزش و از بین بردن تمام موانع است که معترضان شجاع ما باید در جهت نجات جان خودشان از فرار استفاده کنند.
Temple Run 2 یک سطح جدید در جنگل می گیرد
این روزها کلمات دونده بی پایان کاملا مترادف Temple Run 2. هر دو این عاقبت و بازی اصلی زندگی می کنند تاریخ بازی های موبایل است و نباید فراموش شود، هرچند به سختی می توان گفت که گیم پلی ساده آنها امروز به همان اندازه سرگرم کننده است. این بازی تتمی برای گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی فقط سطح جدیدی را به دست آورد که به راحتی تغییر می کند: جنگل های از دست رفته، جنگل های بارانی با خطر.
ادامه مطلب
Temple Run 2 یک سطح جدید در جنگل می گیرد
این روزها کلمات دونده بی پایان، تقریبا مترادف Temple Run 2. هر دو این عاقبت و بازی اصلی، تاریخ زندگی بازی موبایل را زنده می کنند و نباید فراموش شوند، هرچند که سخت است که گیم پلی ساده آنها امروز به همان اندازه سرگرم کننده باشد . این بازی تتمی برای گوشی های هوشمند و تبلت ها فقط سطح جدیدی را به دست آورده است که به خوبی آن را تغییر می دهد: جنگل های از دست رفته، یک جنگل بارانی خطرناک است.

برای دانلود بازی اندروید Temple Run 2 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Chrono Clash - قبیله چرونو

دانلود بازی اندروید Chrono Clash - قبیله چرونو

دانلود بازی اندروید نقش آفرینی Chrono Clash - قبلیه چرونو

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

ممکن است بازی برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز داشته باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Chrono Clash در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی مشهور : Gamenami . فقط همون اول بگم این بازی از یکی از بازی های آسیایی در جهان هست که دقیق نمیدونم از کدوم کشور ولی 100% - صد در صد از کشور هایی همچون : چین - چین تایپه - هنگ کنگ - کره جنوبی - کره شمالی و دیگر کشور هایی که شبیه به زبان نوشتاری اونها دارند . داستان:
به عنوان جنگ عجایب باستانی همچنان به خشم، شهرت و ثروت وجود دارد؛ به خصوص برای یک گروه از مزدوران مانند شما.
رهبری یک تیم خود را در تماس های مختلف و نظارت بر تاکتیک های خود را. مدیریت منابع، باز کردن کلاس های جدید شغلی و پیدا کردن آثار قدرتمند برای تبدیل شدن به مشهور از طریق زمین Tevalles
بازی:
Chrono Clash تاکتیک RPG با یک سیستم مبتنی بر نوبه خود منحصر به فرد است که از زمان به عنوان یک منبع استفاده می کند. مهارت های قدرتمندی ممکن است آسیب بیشتری را متحمل شوند، اما برای بازپس گیری از باز شدن کاربر برای حمله بهبود می یابند.

برای دانلود بازی اندروید Chrono Clash به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی استراتژیک اندروید Cairo's Tale

دانلود بازی استراتژیک اندروید Cairo's Tale

دانلود بازی اندروید Cairo's Tale به سبک استراتژیک

برای اولین بار در ایران این بازی در سایت ما منتشر شد

معمولا بازی های استراتژیک آنلاین هستند اما چون ما بازی را تست نکردیم اطلاع دقیقی نداریم

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امیدوارم حالتون عالی باشه امروز با عنوان بازی اندروید : cairo's Tale در خدمت شما هستیم . این بازی سبک استراتژیک داره و ممکنه بازی آنلاین باشه . بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Jump Game PTY LTD . یک سبک خاص داره و حس و حال جالبی رو به مخاطب بازی الغا میکنه . جادوگر جوان قاهره و تیم جذاب حیوانات خود را از گوسفند جادویی خود از انبوه گرگ های تند و زننده محافظت می کنند تا آنها را از بین ببرند. خوشبختانه، قصه قاهره شما را به تمام انواع راه هایی برای نگه داشتن گوسفند خود می دهد. ارتقا و تکامل قهرمانان خود را به طور کامل به حملات و توانایی های منحصر به فرد خود را بهینه سازی! قاعده قاهره با استفاده از سیستم عامل های برج متحرک و مسیرهای انشعابی به شما کمک می کند تا انعطاف پذیری بی سابقه ای برای شما فراهم آورید. و این همه با شکوه به لطف کامل 3D با موتور بازی زیبا Unreal تحقق یافته است. گیم پلی سریع و گویا بسیار پویا به این معنی است که هر ثانیه با اهمیت استراتژیک بارگذاری می شود. به تازگی، شما هیچگاه برج دفاعی این را دیده اید!
داستان قاهره: ClusterClucked در iOS و اندروید رایگان است. نهایتا در دفاع از استراتژی استراتژی اینجا است. آیا شما چیزی برای برنده شدن دارید؟

برای دانلود بازی اندروید Cairos'Tale به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Flip Knife 3D - تلنگر چاقو

دانلود بازی اندروید Flip Knife 3D - تلنگر چاقو

دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده - آرکید - Arcade - امتیاز Flip Knife 3D

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Flip Knife 3D - تلنگر چاقو 3 بعدی در خدمت شما هستیم . این بازی زیبا و جذاب از استودیو بازی سازی : Rooster Games هست که طرفداران فراوانی هم داره . بازی از سبک 3d - سه بعدی بهره مند هست و همین امر باعث شده این بازی یکی از جذاب ترین بازی های شبیه سازی چاقو باشد . در ضمن این اولین و بهترین بازی چاقو در جهان برای سیستم عامل های اندروید است ! شاید برایتان خنده دار باشد ولی این واقعیت است ! . بازی گیم پلی داره که واقعا لذت تمامی نداره و حس عالی داره که پیشنهاد میکنم تجربش کنید . شما ره میگذارم با متن ترجمه شده :  آماده شدن برای یک بازی در سطح نشست سطح اعتیاد!
سعی کنید این شبیه ساز چاقو با حداکثر گرافیک و پویایی فیزیک.
ده ها نوع مختلف از چاقوهای انتظار شما. جمع آوری همه و چالش با دیگر بازیکنان
بازی نوع در انتظار شما. دسته کوچک موسیقی جاز و بازی. اکنون به بازی بپیوندید و شروع به بازی کنید

برای دانلود بازی اندروید Flip Knife 3D به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Lintrix

دانلود بازی اندروید Lintrix

دانلود بازی فکری - معمایی اندروید Lintrix

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

این بازی برنده بهترین بازی در روسیه شده است

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید Lintrix در خدمت شما هستیم . این بازی به تازگی منتشر شده از استودیو بازی سازی : Nekki . قطعا با استودیو Nekki آشنایی دارید . خلق کننده آثار های جهانی و عالی : Space Of War - Vector 1- Vector 2 و اگر هم اشتباه نکنم بازی Shadow Fight هم از همین استودیو هست . بازی پازلی و فکری هم حساب میشه . در واقع یک نوع پازلی ذهنی و چالش بر انگیز در نوع خودش داره .  Lintrix پازل عمل به چالش کشیدن است.
کشف یک دنیای جدید فوق العاده از Lintrix و علت علت وجود خود را. بلورهای نور به شما در مسیر پیچک خود کمک خواهد کرد.
با ایجاد موانع خود دفاع کنید، تاکتیک های جدیدی را برای رسیدن به نتایج بهتر، استفاده از قدرت کریستال های متنوع و نگه داشتن خط در برابر دشمنان به طور فزاینده قوی تقویت کنید. پیگیری راه های جدیدی که هیچ کس در ده ها تن از سطوح خم شدن ذهنش فکر نکرده است
یک موسیقی متنباز پر جنب و جوش و سبک بصری شگفت انگیز شما را در دنیای شگفت آور Lintrix غوطه ور خواهد کرد. کشف توانایی های جدید و غلبه بر چالش های نفس گیر در راه خود را. اجازه ندهید هیچ چیز شما را متوقف کند

برای دانلود بازی اندروید Lintrix به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی ماجراجویی اندروید Darkroom Mansion

دانلود بازی ماجراجویی اندروید Darkroom Mansion

دانلود بازی اندروید به سبک ماجراجویی - ترسناک - هیجان انگیز darkroom manison

برای اولین بار در ایران بازی Darkroom manison در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Darkroom Manison در خدمت شما هستیم در سبک های مختلفی همچون : ترسناک - 2 بعدی - هیجان انگیز - ماجراجویی . از استودیو بازی سازی : The Finish Museum Of Photography . این عنوان بازی به شدت پیشنهاد میشه چون معمولا کمتر بازی وجود داره که از چندین سبک در بازی خود استفاده بکنه . معنی اسم استودیو تا اونجایی که میدونم : به یک موزه عکاسی در فنلاند ربط داره که فعلا اطلاعات دقیقی نمیتونیم به شما بدیم .  وقت آن است که به یک ماجراجویی عالی در عمارت Darkroom بروید! کاوش، رمزگشایی را پیدا کنید، کمک های نورانی پیدا کنید و یاد بگیرید که اتاق Darkroom و تمام تجهیزات آن را بکار ببرید! عمارت Darkroom توسط موزه عکاسی فنلاند، تنها بازی کامل همراه با یک موزه عکاسی به ارمغان آورده است! باور نکردنی! این فقط ساعت ها و ساعت ها سرگرم کننده نیست، بلکه یک راه هیجان انگیز برای یادگیری عکاسی آنالوگ و هنر عکاسی فنلاند است. مشکلات و یا فقط می خواهید به ما بگویید که چگونه بزرگ بازی است؟ با ما در فیس بوک تماس بگیرید یا توسط موزه در هلسینکی فنلاند و آخرین نمایشگاه دریافت کنید.

برای دانلود بازی اندروید DarkRoom Manison به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
ليست صفحات
تعداد صفحات : 3
.