تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

پیشبینی میشود بازی اندروید Animal Crossing در ماه مهر منتشر شود

پیشبینی میشود بازی اندروید Animal Crossing در ماه مهر منتشر شود

 برای آن چه که ارزش دارد، تقریبا هیچ چیز نیست، یک تحلیلگر پیش بینی کرده است که در این دسامبر حمل و نقل حیوانات از طریق تلفن همراه خارج خواهد شد.
انتقال حیوانات برای تلفن همراه از سال گذشته، در زمانی که Shigeru Miyamoto از شخص خود Rubicon توسط اعلام چندین پرونده نینتندو برای موبایل با این حال، تا به حال تاخیر دیده شده است، و در این مرحله هیچ کس واقعا نمی داند چه اتفاقی می افتد.
هیچ کس، به استثناء دیوید گیبسون، تحلیلگر Macquarie Capital Securities Securities، معتقد است که انتقال حیوانات به زودی در ماه دسامبر 2017 به تلفن همراه خواهد رسید. در این مرحله مشخص نیست که چه نسخه موبایل از Animal Crossing مانند خواهد بود، اما پیش از این، آیپد های نینتندو در تلفن همراه، مدل رایگان برای بازی را دریافت کرده اند.
Animal Crossing همه چیز در مورد خرید چیزهاست و سازگار تر است با Free- مدل بازی را از تقریبا هر IP دیگر که می توانیم آن را در نظر بگیریم، آماده کنیم تا بتوانیم به آقای گیبسون در پیش بینی خودمان بپیوندیم: این بازی رایگان خواهد بود.
هر کسی که با تجربه پیش بینی های تحلیلگر آشناست آنها واقعا آب زیادی ندارند، بنابراین شما نباید برای ماه دسامبر خیلی هیجان زده باشید. اما هنوز هم، خوب است که به یاد داشته باشید هر بار یک بار در حالی که حیوانات عبور تلفن همراه در حال آمدن است.



برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
[-Text3-]
.