تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) +دیتا

دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) +دیتا

دانلود بازی اکشن اندروید Modern Combat Versus - مدرن کامبت 6

با قابلیت آنلاین بازی کردن

Modern Combat در مقابل یکی از بهترین تیراندازی های آندروید و بازی اکشن Gameloft است. این بازی برای دستگاه های تلفن همراه اندروید طراحی شده است. اگر شما طرفدار بازی تیراندازی آنلاین و بازی اکشن هستید، این بازی برای شما مناسب است.  هنگامی که شما شروع به بازی کنید، ابتدا عامل خود را انتخاب کنید و به عنوان دروس آموزشی داده شده بر روی صفحه نمایش به جلو بروید. نقش شما در کار و نه استاد و استاد با تیم خود در زمینه نبرد. هنگامی که شما بازی می کنید، باید به یاد داشته باشید که مهاجمان "اسلحه" N را اجرا می کنند و مخفی کردن تروریست ها برای پشتیبانی و مدافعان، عامل هر نوع سبک جنگی هستند. در نقطه شروع مبارزه مدرن در مقابل شما باید از مراحل مشخصی که ابتدا جدید شروع می شود مطلع شوید و از لیگ نقره شروع کنید و اینکه چگونه این بازی را تحت تاثیر قرار می دهد، سبک بازی، لیگ نقره ای برای بازیکنان جدید ایجاد شده است، زیرا این امر به شما اجازه می دهد که در برابر بازیکنان دیگر از سراسر جهان به چالش بپردازید، بهتر است در رقابت های لیگ برتر بازی کنید، زیرا آنها با امتیازات برنده شده و امتیاز، بالاترین و بیشتر شما در جنگ ها به دست می آورید، لیگ برتر شما تبدیل خواهد شد و این به شما این امکان را می دهد که در برابر بازیکنان بسیار پیشرفته و پیشرفته بازی کنید، در هیچ زمان سخت تر و سخت تر می شود، بنابراین باید در نظر بگیرید مبارزه مدرن در مقابل تقلب، از الماس ها برای اعمال ارتقا و بهبود شخصیت مبارزه خود استفاده کنید. به FPS آنلاین رایگان و سرگرم کننده بروید که عصر جدیدی از بازی های تیرانداز را تعریف می کند.
نماینده خود را انتخاب کنید، نقش خود را تسلط داشته و در میدان جنگ با تیم خود تسلط پیدا کنید. از مأموریت های مهاجم "N" و قاتلان پنهانی به طرفداران و مدافعان تیم، یک نماینده برای هر سبک جنگی وجود دارد. سه عامل مختلف برای شما وجود دارد که بتوانید یک فرم را انتخاب کنید، هر کدام از آنها یک سطح و منافع و منافع منحصر به فرد در یک زمان داشته باشد، و این همان چیزی است که شما باید برای بهبود و ارتقاء آن در آینده با آن کار کنید. مبارزه مدرن در مقابل هک کردن شما باید خیلی طولانی تر در زمان بسیار محدود شود و تنها زمانی اتفاق می افتد که شما الماس کافی نداشته باشید.
حرکت در کنار UI بازی و نحوه بازی به نظر می رسد از داخل، بنابراین شما را شگفت زده نخواهد کرد هنگامی که نبرد شروع می شود، اولین چیزی که در اطراف مکان حرکت می کند و این می تواند با استفاده از جوی استیک در گوشه سمت چپ انجام شود، آن را به جهت دلخواه حرکت دهید تا شخصیت بطور فوری پیگیری شود، آتش زدن به اهداف می تواند به راحتی انجام شود با دکمه آتش در گوشه سمت راست فقط اطمینان حاصل کنید که هدف مورد نظر شما با همان جوی استیک است که برای حرکت در اطراف استفاده می شود و هنگامی که شما به طرف مقابل می روید، روی دکمه آتش کلیک کنید تا گلوله ها را آزاد کنید خارج از لوله سلاح.

جهت دانلود بازی اندروید Modern Combat Versus(6) به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید GUNCAT

دانلود بازی اندروید GUNCAT

دانلود بازی تیراندازی اندروید GUNCAT

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون مثل همیشه عالی باشه . امروز با عنوان بازی GUNCAT در سبک تفنگی یا همان تیراندازی در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Shorbreak Studios S.C .  گرفتن سلاح، حذف همه پرندگان مزاحم و افزایش نمره تا زمانی که مهمات اجرا می شود! مطمئن شوید که پرنده ها را حمل می کنید و یا اسلحه های بهتر را برای به دست آوردن تجربه تیراندازی خریداری می کنید
مهم نیست چه چیزی - کلاغ های سیاه و یا دیگران را نگرفتید KA-BOOM !!!
سیستم Combo به بازیکنان ماهر احترام می گذارد دقت 100٪ عالی ترین امتیاز را تضمین می کند.

جهت دانلود بازی اندروید GUNCAT به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید West Gangs - تبهکاران غربی

دانلود بازی اندروید West Gangs - تبهکاران غربی

دانلود بازی تیراندازی اندروید West Gangs - باند غربی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : West Gangs در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید: CHOU ENTERTAINMENT هست . بازی اکشن هست و کاملا سبک غربی داره و خیلی هم سبک تیراندازی داره . بازی از اون سبک هاست که اگر به سبک های تیراندازی علاقه داشته باشید خیلی واستون جذاب و مهیج هست . نکته قابل توجه در این بازی این است که باید برای خود تیم درست کنید و جزو قوی ترین تبهکاران شهر بشوید و با باند های تبهکاری دیگر دوئل ( Duel ) کنید و یکی از این گروه ها برنده نبرد ها باشد . شما میتوانید با کشتن تبهکار های دیگر از باندهای دیگر درآمد کسب کنید . با این درآمد هایی که کسب کردید میتوانید اسلحه های جدیدتری از فروشگاه ها تهیه و خرید کنید و ازشان استفاده بکنید . نکته قابل توجه دیگر در بازی این است که : در بین سالن ها و کوچه ها و بیابان ها میتوانید یک منطقه را برای دوئل خود با دیگران انتخاب بکنید .  انتخاب بزرگی، استخدام بازیکنان دیگر در باند خودتان، و شکست دادن دیگر افراد غیر قانونی از طریق دوئل سریع.
کسب درآمد و صعود از نردبان برای تبدیل شدن به قاچاقچی ترین مورد از هفته و کسب درآمد منحصر به فرد.
خنک کننده در سالن و انتخاب در میان مجموعه ای کامل از سلاح ها، سرقت ها، تفنگ ساچمهای، تفنگ برای مطابقت با سبک بازی شما.
از لحاظ فجیع تر، فضیلت بالاتر بر روی سر شماست! فقط بهترین اسلحه های جنگی زنده ماندن و راه خود را از طریق شهرت غرب قدیم راه می اندازند. اما بازیکنان می توانند انتخاب کنند که شما را در باند خود استخدام کنند و برای سهیم شدن در باند خود هزینه کنند

جهت دانلود بازی اندروید West Gangs به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید War Lord

دانلود بازی اندروید War Lord

دانلود بازی اندروید اکشن WAR LORD

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : WAR LORD - جنگ سالار . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : HawksGames هست که فکر میکنم این بازی در گوشه های سایت ما نمایان باشه و قابل رویت باشد .  زمان آن برای انجام اقدامات و انجام کارهای خوب برای مردم است. مبارزه با تروریسم را در بازی اول شخص با محیط واقعی وارد کنید. چرخش و مبارزه برای صلح و رفاه. با گرافیک زیبا، کنترل آسان و گیم پلی صاف، نخستین شخص بزرگ بازی را با سطوح مختلف بازی می کند. شجاعت ایستادن، مبارزه با تروریست ها و نجات جان دیگر فعالان عرصه های دستگیر شده توسط تروریست ها را تجربه کنید. سپس دنده و بازی نهایی اول شخص تیراندازی بازی با بسیاری از تیراندازی ها برابری میکند.

جهت دانلود بازی اندروید WAR LORD به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded

دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded

دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

این بازی به شدت فراوان پیشنهاد میشود

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه امروز با یک بازی عالی در خدمت شما هستیم با عنوان:red western dead reloaded از استودیو بازی سازی اندروید : ZULU . این بازی قطعا و حتما یکی از آن دسته بازی ها و سبک هایی می باشد که تمامی کاربران امین-اندروید و ایرانی گیمر به دنبال آن هستند . سبکی متفاوت با گیم پلی و گرافیکی جدید و نو آوری شده . شاید برخی با دیدن پوستر عکس و دیدن کلمه اکشن به یاد بازی Call OF Juarez - کال آف خوآرز بیفتند که بازی در بیابان های کالاهاری آمریکا اتفاق می افتاد و به سبک قدیمی آمریکا انجام می شد . همانطوری کی میخواستیم یعنی در آمریکا با آدم های وحشی و جنگجو!. سلام، گاوچران! به سالن خوش آمدید! غرب وحشی در انتظار شما است، پر از رمز و راز، ماجراهای و خطرات. دشمنان و دوستان، مشت زنی های مبارزه و عجله طلا داستان شما را خوشمزه تر خواهد کرد. این متنی که دیدید بخشی از داستان بازی بود . پس نتیجه میگیریم شما در نقش یک گاوچران یا همان وسترن های خودمان نقش ایفا میکنید . گیم پلی بازی همه را مجذوب خود کرده است . چیزی که بیشتر ما را خوشحال میکند این است که : این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد و ما مطمعن هستیم که این بازی در آینده ای نه چندان دور و یا شاید همین فردا این بازی به یکی از معروف ترین بازی های جهان شود . شاید هم جهان نه ولی در همین ایران خودمان بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

جهت دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Tiny Commandos - کماندوهای کوچک

دانلود بازی اندروید Tiny Commandos - کماندوهای کوچک

دانلود بازی اندروید Tiny Commandos - کماندوهای کوچک

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Tiny Commandos . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Tressor Game Studio .  کماندوهای کوچک یک بازی تیرانداز شخص ثالث برای آندروید است که در آن شما باید به مبارزه با انبوهی از بیگانگان در یک نبرد حماسی بپردازید. کهکشان در حال جنگ است و ما با یک حمله بیگانه رنج می بریم، ماجراهای زیادی را با سرباز حیوانات مورد علاقه خودمان زندگی می کنیم و به او کمک می کنیم که دنیا را نجات دهیم. آماده باشید تا از حمله بیگانه دفاع کنید و به سربازان حیوانات خود برسید میدان جنگ .

جهت دانلود بازی اندروید Tiny Commandos به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Gun Simulator

دانلود بازی اندروید Gun Simulator

دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده Gun Simulator - شبیه سازی شده تفنگ

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید: Gun Simulator در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Words Mobile .  Gun Simulator ارائه می دهد نزدیکترین تجربه شما می توانید به هیجان واقعی بودن در محدوده تیراندازی! این بازی یک بازی شبیه سازی تفنگ 3D فوق العاده واقع بینانه در Google Play است. سلاح های مورد علاقه خود را از موجودی تپانچه، تفنگ ساچمهای، تفنگ تک تیرانداز و شمشیربازی بردارید. بیا و تجربه تیراندازی نهایی در محدوده های داخلی و خارجی در Gun Simulator! این که آیا شما تازه به ورزش های تیراندازی یا تیرانداز تیراندازی می پردازید، می توانید هیجان تیراندازی انواع اسلحه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را تجربه کنید.
تصور کنید که هیجان زدگی های شلیک شده از جانب مورد علاقه ارتش آمریکا یا ضربه زدن به یک چشم گاو با یک تپانچه کلاسیک، Gun Simulator احساس واقعی خود را از اینکه چطور یک اتاق را فقط با کشیدن ماشه روشن می کند، فراهم می کند.

جهت دانلود بازی اندروید Gun Simulator به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Las Vegas City Gangster

دانلود بازی اندروید Las Vegas City Gangster

دانلود بازی سبک GTA اندروید Las Vegas City Gangster

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

این بازی پیشنهاد سایت امین-اندروید می باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Las Vegas City Gangster در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید: Ping9 Games . بازی خیلی خیلی شباهت داره به مجموعه بازی های جی تی آی - GTA اندروید و GAngstar Vegas . درواقع این بازی رو یه جورایی پیشنهادی گذاشتیم توی سایت.مطمعن هستم از این بازی خشونت وار و اکشن و تیراندازی نهایت لذت رو میبرید و با کامنت ها - نظرها ی خوبتون ما رو شاد و خوشحال میکنید .  خوش آمدید به شهر گناه جهان ... لاس وگاس در کویر Mojave، که با انرژی، کازینو 24 ساعته و گانگستر ها در حال غرق شدن است !!!
پرطمطراق ترین بازی سال 2016 در شهر وگاس است. همه ما عاشق شهر گناه هستیم (خوب، این بیشتر رابطه عشق / نفرت است - قلب و روح ما را دوست دارد وگاس؛ کبد و حساب بانکی ما آن را تحقیر می کند). اما برای پل فرانک ما، وگاس بسیاری از خاطرات بد را ترک کرده است. او با انتقاد از مافیا و گانگستر های متعدد وگاس روبرو است.
داستان:
فرانک همواره وگاس را دوست داشت و همه کارهای تحویل پیتزا را انجام داد، او یک دوست دختر داشت که یک رقصنده باشگاه نوار در نوار نوار بالا بود. آنها در سعادت زندگی می کردند، تا زمانی که فرانک به پیکا به یک کارگردان مشهور ظاهرا مافیا فرستاد، چیزی را دید که او به آن توجه نکرده بود.
برای این دیدار فرانک مجبور به پرداخت هزینه شد. مافیا با تمام قدرت هایش به سراغ او آمد و دستانش را در آغوش پلیس فاسد به مدت 20 سال به فرانک فرستاد. دوست دخترش نیز به باشگاه نوار مافیا محدود شده بود.
5 سال بعد فرانک از زندان آزاد شده است، بنابراین این بازی سفر و انتقام یک مرد عادی در برابر مافیا و جرایم سازمان یافته است. مربی بالا در شهر است و می خواهد کسی را که در مسیر او ایستاده است پاک کند.

جهت دانلود بازی اندروید Las Vegas City Gangster به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Iron Shield - سپر آهنین

دانلود بازی اندروید Iron Shield - سپر آهنین

دانلود بازی سوم شخص تفنگی - تیراندازی اندروید Iron Shield - سپر آهنین

بازی Iron shield برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

این بازی پیشنهاد سایت امین-اندروید میباشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید Iron shield - سپر آهنین در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : IronGamesCom . بازی سبک سوم شخصی داره . تفنگی هست یا به قول معروف Shoot - یا FPS است . بازی از طرف سایت ما پیشنهاد میشه ضمن اینکه با افتخار برای اولین بار در ایران این بازی رو گذاشتیم و امید است که بتونید لحظات دلچست و پرحالی رو با این بازی سپری کنید .  سپر آهن - تیرانداز سوم شخص. غرق در دنیای هیجان انگیز عملیات مخفی نظامی. "آهن سپر" - سازمان جهانی مبارزه با شبکه های تروریستی "Tech". ماموریت شما - نابود کردن اشیاء استراتژیک "Tech" در سراسر جهان. شما این فرصت را دارید که به عنوان شخصیت های مختلف از عامل جنون گمراه کننده به مزدور عضلانی بازی کنید. پایگاه "تکنولوژی" را برای تولید سلاح، مواد مخدر، آموزش تروریستی و غیره از بین ببرد. در زرادخانه شما همه چیز از تپانچه ها تا پرتابگرهای موشک است. خود را در دنیای باز غرق کنید، سناریوهای بسیار زیادی را برای عبور از ماموریت از حادثه ویرانگر به حالت خفیف به ارمغان خواهد آورد.

جهت دانلود بازی اندروید Iron Shield به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 FPS 2.7.2a + مود

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 FPS 2.7.2a + مود

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 v2.7.2a

این بازی به شدت پیشنهاد میشود (حتما دانلود کنید)

بعضی از مراحل بازی نیازمند اینترنت است و بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای ایران هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید : Modern Combat 5 در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی مشهور و بسیار جهانی و بزرگ : Gameloft. همون اول کار میریم سراغ سبک بازی: بازی سبک FPS داره یا به قول معروف و همگانی FPS. خیلی ها این بازی رو حتی با مجموعه بازی های call of duty مقایسه میکنند.بدون شک این بازی بهترین بازی اندرویدی در سبک FPS-SHOOT هست . این بازی میلیون ها طرفدار در سرتاسر جهان داره و در مارکت گوگل پلی : امتیاز 4.8 از 5.0 نمره را کسب کرده است و حدود 100 ها میلیون دانلود داشته است که یکی از پردانلود ترین و بهترین بازی های جهان (در گوشی های موبایل) هست.بازی بسیار گرافیک چشم نوازی داره و همانطور که عرض کردم بعضی چیز هاش کپی CALL OF DUTY هست ولی قطعا به بازی call of duty نمیرسه . به چند دلیل : زیرا این بازی برای گوشی موبایل ساخته شده است و گوشی موبایل قدرتش هنوز به اون قدری نرسیده که بخواد با کامپیوتر رقابت کنه و دلیل دیگش هم موتور بازی سازی هست و تا اونجایی که میدونم CALL OF DUTY موتور خاص و مخصوص خودش رو داره و خودش موتور رو ساخته و موتور گیم انجین اختصاصی هست و اگه اسمشو درست نام ببرم فک میکنم اسمش: Foreskan باشه حالا دقیقا یادم نمیاد و حضور ذهنی ندارم.> "کنترل شارپ، گرافیک چشمگیر" - Pocket GamerStep به عنوان آخرین قسط در بهترین سری FPS بار دیگر برای بازی تیرانداز بار دیگر! یک جوخه ایجاد کنید، دوستان خود را اضافه کنید و مهارت های فردی و تیم خود را در برابر جوخه های دیگر در جنگ چند نفره پویا تست کنید. سپس به یک دنیای در معرض هرج و مرج گام بردارید و راه خود را از یک موقعیت دشوار پس از دیگری بیرون بیاورید تا معشوقتان را کشف کنید که سعی دارند جهان را به شلاق تبدیل کنند. مبارزه مدرن 5 از کنترلر بازی HID پشتیبانی می کند. Moga Pro همچنین در حالت B (حالت HID) پشتیبانی می شود.

برای دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.