تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود نرم افزار اندروید آموزش مراحل بازی GTA SAN ANDREAS GUIDE

دانلود نرم افزار اندروید آموزش مراحل بازی GTA SAN ANDREAS GUIDE

آموزش بازی جی تی آی 5 GTA SAN ANDREAS اندروید

 راهنمای GTA San Andreas به دوستانتان که نمی دانند و یا قادر به بازی از GTA سان آندریاس نیستند. در حالی که بازی های دیگر سعی می کنند تا حد امکان واقعی باشند، این یکی بر روی سفر شما تأکید می کند این یک راهنما برای کمک به شما در بازی آسان تر است. ** اطلاعیه حقوقی **: این راهنمای برای نمره! قهرمان فقط برای کمک به مردم بازی این بازی عالی در نظر گرفته شده است. تمام شخصیت ها، مکان ها، تصاویر و محتوای بازی ویدئویی صاحب مربوطه می باشند و استفاده از این راهنمای بازی در دستورالعمل های استفاده منصفانه قرار می گیرد. اگر شما نقض حق نسخه برداری یا علامت تجاری را که در دستورالعمل "استفاده منصفانه" سپس با ما تماس بگیرید به طور خاص ویژگی های برنامه: - تمام کدهای شناخته شده برای GTA سان آندریاس - بازی - تخم مرغ عید پاک - نسخه های GTA San AndreasFeatures: - گرافیک HD بافت

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود نرم افزار اندروید Game Hacker - هک بازی

دانلود نرم افزار اندروید Game Hacker - هک بازی

دانلود نرم افزار هک بازی ها - Game Hacker

با این نرم افزار به سادگی بازی های خود را هک کنید

در صورت چینی بودن بازی زبان را از طریق نرم افزار به انگلیسی تغییر دهید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک نرم افزار بعد از چندین روز در خدمت شما هستیم . عنوان نرم افزار : Game Hacker - هک کننده بازی هست . این نرم افزار از استودیو : متاسفانه نام سازنده رو نمیتونیم بگیم چون به صورت چینی اسمش هست و ما ... .
بازی هکر یک برنامه است که شما را در بازی های ویدئویی بسیار عالی تقلب می کند. با گیم پلی بسیار ساده تر از آنچه که در ابتدا ممکن است پیش بینی کنید، همه چیز که برای شروع نیاز دارید، بازی سریع بازی هر انتخابی است و نمره را بدست می آورید. هنگامی که نمره خود را علامت گذاری کرده اید، بازی هکر را از طریق بازی که شما فقط بازی کرده اید باز کنید و شماره را برای نمره خود تایپ کنید. فقط چند ثانیه شما متوجه خواهید شد که هر تعدادی که تایپ میکنید به نظر نمیرسد برای این بازی به نظر نمیرسد، البته میتوانید آن شماره را در هر زمان خاص تغییر دهید.
بازی هکر یکی از آن برنامههایی است که میتواند مفید باشد برای موارد خاص، اما نوع کلی لذت می برد از بازی های ویدئویی. در نهایت در پایان روز، نقطه تقلب چیست؟ به خودتان این سوال را بپرسید: با گرفتن یک نمره جعلی که شما واقعا با آن بازی نمیکنید، چه چیزی بدست می آورید؟
توسط Erika Okumura
برنامه ها برای دست زدن به بازی های آندروید در حال افزایش
تقلب همیشه بد است، ما می دانیم، اما در در مورد بازی این تمرین از لحاظ ظاهری ثابت است و بعضی از هک ها قانونی تر از دیگران است. چند سال پیش، روند بزرگ Cheat Engine for Windows، یک ابزار است که کد را در بازی های در حال اجرا وارد می کند تا به شما اجازه می دهد بازی های آنها را انجام دهید. همان چیزی که در Android ساخته شده است با برنامه هایی است که به شما اجازه می دهد بازی های خود را تغییر دهید. GameGuardian، Game Killer و Game Hacker یکی از محبوب ترین ها برای این اهداف هستند. ساده ترین و قدرتمند ترین بازی Modifier.Free و بدون تبلیغات! ساخته شده توسط SBman از چاین! SBgameHacker آسان ترین است برای استفاده از اندیشه تغییرات مصنوعی (هیچ کس). خوب، کوچک، سریع، سبز، رایگان، بدون تبلیغات. نرم افزار برای تغییر بازی با تغییر داده های حافظه از بازی در حال اجرا، پول، خون، نمره، غرفه، و تعدادی از ارزش های پارامتر. ساده و عملی، مانند چگونگی تغییر، نحوه تغییر بازی شما به عکس ها تماس بگیرید 【امکانات】 دقت جستجو: ارزش بازی هایی را که می بینید را جستجو کنید، اکثریت موارد عملی را جستجو کنید؛ جستجوی فازی: به یک خاص وارد نشوید داده های بازی یک عدد صحیح نیست، شما نمی توانید مستقیما اطلاعات را جستجو کنید، متعلق به یک جستجوی فازی، فیلتر کردن داده ها: به تعیین اندازه دامنه داده ها و بهبود بهره وری؛ مشاهده آموزش: تغییر در ساخته شده در 3 مجموعه از نمونه های آموزش کلاسیک، در همان زمان وب سایت رسمی بیسکویت نیز آموزش با بازی های بیشتر را تغییر دهید 【توجه داشته باشید】 بازی تغییر نیاز به استفاده عادی از گوشی ROOT! ☆ پشتیبانی از انگلیسی، چینی، چینی سنتی. من اینجا هستم: . من سعی کردم به بهترین کار را برای کاربران انگلیسی و سنتی چینی، لطفا به من پنج ستاره، نرم افزار رایگان و بدون تبلیغات، پنج ستاره در قدرت من و تنها برداشت، شما را دوست دارم!

جهت دانلود نرم افزار اندروید GAme Hacker به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود نرم افزار اندروید TubeMate - دانلود ویدئوهای یوتیوب

دانلود نرم افزار اندروید TubeMate - دانلود ویدئوهای یوتیوب

به راحتی از یوتیوب دانلود بکنید

دانلود نرم افزار اندروید Tubemate Youtube Downloader

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با نرم افزار اندروید Tubemate در خدمت شما هستیم .  TubeMate YouTube دانلود نرم افزار برای دانلود فیلم ها از یوتیوب به طور مستقیم بر روی تلفن همراه خود را، به لطف که شما می توانید تمام فیلم های مورد علاقه خود را در حافظه SD خود را ذخیره کرده و تماشا هر زمان که شما می خواهید.
با استفاده از این برنامه به عنوان ساده به دسترسی به ویدئو از طریق "مرورگر" که در برنامه خود یکپارچه می شود، علاقه مند است. از آنجا، به سادگی فلش سبز که در پایین صفحه قرار دارد را فشار دهید.
در آن لحظه میتوانید انتخاب کنید چه کیفیتی را میخواهید که ویدیوی خود را دانلود کنید، به طور معمول با گزینههای مختلف قطعنامه سازگار با ترمینالهای مختلف Android سازگار با این برنامه . بسته به فرمت دانلود شما انتخاب می کنید، ممکن است برای پخش فایل های خود به یک برنامه اضافی نیاز داشته باشید.
فیلم های دانلود شده به طور پیش فرض کارت ذخیره سازی خود را ارسال می کنند، اما شما می توانید آنها را به راحتی در اختیار شما قرار دهید، اگر ترجیح می دهید آنها را ذخیره کنید مکان های جداگانه TubeMate YouTube Downloader بسیار آسان است برای استفاده از ابزار دانلود ویدئو که اصلی ترفند دقیقا آن است: شما می توانید هر فیلم در ثانیه دانلود کنید.
توسط Erika Okumura
بهترین گزینه برای تبدیل فیلم های یوتیوب به MP3
نوشتن روی دیوار است یکی از محبوب ترین صفحات برای دانلود آهنگ از کاتالوگ YouTube در فرمت MP3 است. یک سال پیش YouTube-mp3 برای نقض حق نسخه برداری شکایت شد و توسط یک کنگلومر ضبط شده توسط انجمن صنعت ضبط آمریکا مورد تقاضا قرار گرفت. این مورد با صاحب سایت فیلیپ ماتزنز موافقت کرده است که به پرداخت یک ویزا خصوصی بپردازد. با توجه به توقف خاموش شدن سایت خود، این لیست بهترین گزینه ها برای تبدیل ویدیوهای یوتیوب به آهنگ های صوتی را با هم ترکیب کرده ایم.

برای دانلود نرم افزار اندروید Tubemate به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,

دانلود نرم افزار انتقال فایل اندروید-Shareit 3.9.60

دانلود نرم افزار انتقال فایل اندروید-Shareit 3.9.60

به نام خدا. سلام کاربران عزیز امین-اندروید باز هم جزو جدید ترین منتشر کننده های فایل اندروید بودیم. این آخرین نسخه ایجاد شده از فایل قوی شیر ایت (Share it) است که بعد از 4 روز ما هم شکر خدا این مطلب رو گذاشتیم . و امیدوارم از این مطلب رضایت کافی را داشته . باشید. طبق ادعاهای سازنده این نرم افزار پرسرعت ترین نرم افزار در زمینه انتقال فایل بین افراد است. زیاد توضیح نمیدم برین ادامه ی مطلب و دانلود کنید..برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود فیلترشکن Hotspot Shield VPN 5.1.4 اندروید

دانلود فیلترشکن Hotspot Shield VPN 5.1.4 اندروید

دانلود فیلتر شکن هات اسپات شیلد "HOTSPOT SHIELD VPN 5.1.4" اندروید

قابل استفاده برای بازی هایی که تحریم هستیم و سایت هایی که فیلتر هستند!

پیشنهادی سایت امین-اندروید _ (بابت سرعت بالای فیلتر شکن )

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون خوب باشه. امروز با عنوان نرم افزار فیلتر شکن HOTSPOT SHIELD VPN 5.1.4 درخدمت شما هستیم.که این فیلتر شکن از سالیان دور (از وقتی که اینترنت اختراع شد) وجود داشته که کمپانی اون هم Anchorfree Gmbh هست.این کمپانی قدیمی ترین کمپانی فیلتر شکن جهان هست و پرسرعت ترین فیلتر شکن هم چه برای بازی هایی که تحریم هستیم و سایت هایی که فیلتر شدند پیشنهادی HOTSPOT SHIELD هست.

برای دانلود فیلتر شکن به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود نرم افزار کاربردی اندروید

دانلود نرم افزار کاربردی اندروید

دانلود نرم افزار کاربردی-آموزش اندروید "سیستم عامل ها" از تیم امین-اندروید

بنام الله ||| بررسی و لینک دانلود برای اولین بار در ایران در سایت ما ||| ویژه-حمایتی

اولین آثار تیم امین-اندروید(این نرم افزار توسط سایت ما ساخته شده است) با کمک JoApp

برای حمایت از سایت ما لطفا در مایکت(Myket)به ما پنج ستاره بدهید.

جهت قرار گرفتن در مارکت های جدید(فروشگاه های نرم افزار مثل بازار) در همین پست قرار داده میشه

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با نرم افزاری که خودمون ساختیم در خدمتتون هستیم.این نرم افزار اسمش است سیستم عامل ها.تیم امین-اندروید سعی بر این داشته که این نرم افزار رو جوری طراحی کنه که با سیستم عامل های معروف جهان آشنا بشید.در این نرم افزار توجه بسیار زیادی به سیستم عامل هایی همچون:جاوا-اندروید-آی او اس شده است.البته در این نرم افزار آموزش های فراوانی وجود داره که میدونم پس از استفاده از اون مورد قبول شما است.در این نرم افزار سعی داشتیم که بخش های مهمی که برای شما سوال هست پاسخ بدیم.به طور مثال در بخش اندروید ما بخش هایی مانند:برترین بازی های اندروید,تاریخچه اندروید و .... قرار دادیم. شما میتونید با دانلود این نرم افزار با حجم کم بتونید لذت ببرید و اطلاعات خودتون درباره ی سیستم عامل هایی که وجود داره ببرید بالا.امیدوارم لذت ببرید برای دانلود و کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لطفا برای حمایت از سایت ما این نرم افزار را دانلود کنید و در مارکت هایی که این نرم افزار وجود داره امتیاز 5 ستاره بدین. با تشکر

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,

BusyBox Pro V54-دانلود نرم افزار اندروید بیزیباکس برای روت کردن گوشی

BusyBox Pro V54-دانلود نرم افزار اندروید بیزیباکس برای روت کردن گوشی

بنام الله ||| ما اولین سایت در ایران بودیم که این نسخه را قرار دادیم ||| ویژه

دریافت امتیاز 5.0/5.0 در سراسر جهان از جمله گوگل پلی و بیش از 15 میلیون دانلود.surprise

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید,امروز با یک پست به خصوص و ویژه در خدمت شما هستیم . با عنوان نرم افزار Busybox Pro V54-بیزی باکس پرو نسخه 54 که حدود 15 میلیون دانلود شده در سراسر جهان و جزو پرطرفدار ترین نرم افزار ها و برنامه های اندرویدی در جهان است. و امروزه برنامه های بسیار زیادی هستند که نیاز به دستکاری کردن دارند که به اصطلاح به آنها میگویند به روت کردن نیاز است_Root-و تمام بازی و اکثر نرم افزار هایی از جمله هک وای فای که معتبر ترین آنها از جمله:AndroDumper هست نیاز به یک ویرایش برای اجرای بهتر آن نیاز دارد"درواقع نیاز 100% برای آن نیاز به یک روت کردن است.ولی شما نیمدانید که گوشی شما روت است یا نه . یا اگر روت نیست چه کار هایی باید انجام بدهید و باید چگونه از روت بودن دستگان اندرویدی خود کمال استفاده و بهره را ببرید.امین-اندروید از شما میخواهد که اگر درباره Root بودن گوشی خود اطلاعاتی ندارید"توصیه میشود که از این نرم افزار استفاده نکنید تا از عوارض بد آن در گوشی شما جلوگیری شود "

این نسخه برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد - مصادف با 15 ژوان-26 دی ماه(Jaunary) و برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید و دانلود نمایید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.