تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

آپدیت BLOODRCHIDبرای بازیRAINBOW SIX SIEGE

آپدیت BLOODRCHIDبرای بازیRAINBOW SIX SIEGE
سلام دوستان MØBÎÑ هستم🔰 امروز از میخوام براتون از آپدیت جدید که خوب دیگه خیلی معروف شده صحبت کنم! آپدیت BLOOD ORCHID برای بازی RAINBOW SIX SIEGE‼️ توی این آپدیت هزاران patch note وجود داره ولی من بهترین و مهمترین هاش رو انتخاب کردم😎 اولین تصحیحی که توی بازی اتفاق می‌افته اینه که اگر به حریف نگا میکنید ولی خوب هدف نگرفته باشید اون علامت مثبت توی تصویر شما دیگه قرمز نمیشه! پس دیگه تنها راه شما برای فهمیدن محل حریف از طریق چشم های شما هست پس فکر کنم هویج به درد رینبو باز ها بخوره🥕🥕🥕🥕 دومین تصحیح که نظر من رو جلب کرد اینه که bandit و jager دیگه هیچ گونه دسترسی به هدف های ACOG رو ندارن! و خبر بد برای bandit اینه که اگر hibana بتونه x kairos های خودش رو قبل از اینکه bandit دیوار رو برقی کنه بزاره،چون از قبل فعال بودن دیگه bandit نمیتونه اون رو از بین ببره☹️ پس دیگه نمیشه بازی bandit رو کرد! دلیل این کار خیلی معلومه! شرکت ubisoft خواسته که ورود به داخل objective ها برای حمله ها ساده تر بشه چون اگر بخوایم حقیقت رو بگیم باید دو الی سه تا اپراتور رو فقط برای باز کردن مثلا garage تو مپ chalet انتخاب کرد حتی اگر چیزی با اونا بلد نباشیم! پس این کار هم ساده تر شده💥🔥 این تصحیح خیلی از مردن رو خوشحال میکنه و خیلی ها رو شدیدا ناراحت! میدونید که فقط هشت تا bared wire میتونن ورود به objective رو از اون جهت تقریبا یک کابوس کنن؟ خوب الان دیگه bared wire ها بجای 50% از بین بردن سرعت فقط 45% از سرعت شما رو میگیرن و فقط با 2 تا ضربه شکسته میشن😱😱😳😳 دیگه اونقدر هم غیر ممکن نیست که بخوایم از یک راهرو که 8 تا bared wire توش هست رد بشین👍😁 این تصحیح کوچیکه ولی خیلی ها منتظرش بودن! وقتی از قسمت ساختمان defence به عنوان دفاعی بیرون بیاید دیگه اطراف صفحه حالت زرد یا سبز تیره نمیگیره و خیلی راحت تر میش حریف رو تشخیص داد! البته کلمه You have been detected وسط صفحه همیشه خواهد بود ولی خوب دیگه حالت ادرار به خود نمیگیره😁 تصحیح بعدی این هست که دیگه تنها راه ممکن برای تشخیص ID حریف اینه که اونا رو مستقیم spot کنیم! هیچ راه دیگه ای نداره! شاید بگید که خوب اشکال نداره خودمون به هم دیگه میگیم ولی خوب چقدر یادشون میمونه؟ ما ها که یادمون میره چراغ ها رو روشن کنیم چجوری یادمون بمونه حریف چه شخصیتی هست؟برای همین از این patch note اصلا خوشحال نیستم☹️ --------------------------------- فعلا فقط این تصحیح ها رو جالب پیدا کردم و امیدوارم راضی باشید🔰 #Rainbow_six @Games_tube

برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Cluckles'Adventure

دانلود بازی اندروید Cluckles'Adventure

دانلود بازی اکشن اندروید Cluckles'Adventure

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید:Cluckles'Adventure در خدمت شما هستیم.این بازی از استودیو بازی سازی اندروید Little Adventures . بازی در سبک اکشن هست ولی کیفیت خیلی بدی داره . این جوری که میگم منظورم این هست که اگر کسایی که با بازی های پیکسلی آشنایی ندارند یا اینکه اصلا علاقه ای به این سبک ندارند اصلا ارزش تست کردن نداره . فقط و فقط این بازی برای کاربران بازی های پیکسلی - Pixle Game ساخته شده است .  در آخرین بروزرسانی، بازي Drop Down بطور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است، به این ترتیب Cluckles به آسان تر از طریق سیستم عامل ها می تواند از بین برود. رفتار کشیدن پایین برای کشف سطوح مفید است، مخصوصا هنگام جستجو برای مناطق مخفی.
- رفتار لغزش پایین تنظیم شده است که حساس تر باشد.
- یک صفحه نمایش منو آموزشی اضافه شده است تا بهتر توضیح دهید که استفاده از drop-down استفاده شده، در واقع در تنظیمات> کنترل.
من بسیار مشتاق شنیدن هر بازخوردی که ممکن است در مورد رفتار لغزش پایین داشته باشید. اگر احساس کردید، لطفا به من یک ایمیل بفرستید و به من بگوئید که آیا شما فکر میکنید رفتار قطره ای بهتر است یا هنوز هم نیاز به کار دارد (از منوی اصلی در بازی به «اعتبارات> دکمه ایمیل» بروید).

جهت دانلود بازی اندروید Cluckles'Adventure به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

معرفی بازی استراتژیک STEAMPOWER 1830

معرفی بازی استراتژیک STEAMPOWER 1830

 انقلاب صنعتی ممكن است به نظر نرسد كه موضوع بسیار هیجان انگیز است، اما مسیر تاریخ را تغییر داد. بدون آن احتمالا کمونیسم، جنگ جهانی دوم یا گوگل نبوده است.
SteamPower 1830 به شما امکان می دهد تا در طبقه ی پایین انقلاب صنعتی قرار بگیرد و شما را یکی از مهم ترین افرادی که تا به حال داشته زندگی می کرد. بد برای یک دانلود رایگان نیست!

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Animelee - مبارزه بین حیوانات

دانلود بازی اندروید Animelee - مبارزه بین حیوانات

دانلود بازی اندروید مبارزه ای و اکشن Animelee - مبارزه بین حیوانات

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی امکان آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Animelee در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Sungrand هست . بازی در سبک مبارزاتی هست و حقیقتا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست . نکته قابل توجه این هست که : به طور مثال مبارزه بین دولفین و کروکودیل هست و این که مبارزه بین آن ها در آب انجام میشود .  اگر شما نمیتوانید مبارزه با بازی را به اندازه کافی دریافت کنید، سعی کنید کمی وحشی شوید! در Animelee، شما حق دارید که تسلیم شوید. می خواهید سریع بروید؟ برو روباه رفتن برای همه قدرت خارج؟ کروک شما را پوشانده است آیا می خواهید با رفلکس و مهارت به جای دکمه فشرده برنده شوید؟ جنگ می تواند یک نزاع تازگی بین حیوانات با سرعت بالا باشد یا یک بازی استراتژی میان استراتژی های آهسته و سنگین که می تواند در عرض چند ثانیه به پایان برسد. ببینید اگر شما می توانید اقدام شدید و combos بی پایان از Animelee رسیدگی کنید.
Tense، جنگ های ناگهانی لانه در انتظار شما.

جهت دانلود بازی اندروید Animelee به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

تاریخ انتشار بازی Into The Dead 2 + تریلر

تاریخ انتشار بازی Into The Dead 2 + تریلر

 Pikpok's To The Dead 2 در تاریخ 13 اکتبر، در زمان زیادی برای هالووین، Google Play را پخش خواهد کرد.
اولین در داخل مرده شما را به طور اتوماتیک به طور مرتب به یک زامبی خزنده حمله می کند، گوشی خود را به سمت چپ و راست ببرید تا بین آنها بیندازید تا جائی که امکان داشته باشد. این بسیار خوب بود.
به مرده 2 به نظر می رسد یک امر بسیار دقیق، با روایت قوی تر، سطوح دست ساز و گیم پلی عمیق تر. به هر حال این اعلامیه مطبوعاتی است. و رفتن توسط تریلر این اشتباه نیست. یک دختر متمایز مبتنی بر تراژدی در کشور موسیقی جنجالی وجود دارد که ما سخاوتمندانه می گویند "به احترام" به پیاده روی مرده، و این گسترش به گیم پلی، که ظاهرا دارای "پایان چند".
هر چند، از جمله گیم پلی متفاوت، طیف وسیعی از سلاح های قدرتمند، همراهان سگ و رویدادهای روزانه. برای همه که از TWD از لحاظ سبک استفاده می کند، هنوز یک بازی اکشن است - و خیلی خوب است که ما انتظار داریم.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید EarthKeeper2

دانلود بازی اندروید EarthKeeper2

دانلود بازی اندروید فکری - معمایی - پازلی EarthKeeper2

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی آنلاین است و برای اجرای آن به اینترنت نیاز دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید:EarthKeeper2 در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : RawHand Studio هست.بازی در سبک فکری یا همان معمایی و یا همان پازلی Puzzle خارجی هست .  داستان از مقررات تلاش برای نجات زمین از بیگانگان.این تیم با کلاه، دانش آموزان، مردان حقوق، ماهیگیران، otaku و مردان کسب و کار ساخته شده است. نام زلزلهزده!بازی در حال حاضر، بازگشته بازی دفاع زمین ویرانگر. سبک خاصی بازی ندارم و خیلی پیشنهاد نمیشه چون بازی خیلی سبک خاصی داره و هرکسی نمیتونه این بازی رو انجام بده و اگر مطمعن هستید که علاقه مند به تجربه و بازی کردن بازی های خیلی خاص هستید با سبکی متفاوت این بازی رو دانلود بکنید و ازش لذت ببرید.

جهت دانلود بازی اندروید EarthKeeper2 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Cat Quest

دانلود بازی اندروید Cat Quest

بازی برنده جوایز فراوانی از کشور های مختلفی شده است

دانلود بازی اندروید RPG - نقش آفرینی CAT QUEST

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندرودی : Cat Quest در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : The GentleBros . این بازی سبک نقش آفرینی داره و کمی هم در این بازی از اکشن - Action استفاده شده است . بازی گیم پلی نسبتا خوبی داره و اگر چند بار بازی کنید به سبکش آشنا میشید و از این بازی کاملا لذت میبرید و این رو هم اضافه کنم ما یکی از اولین منتشر کننده های این بازی بودیم و امیدوارم همین طور روزانه به پیشرفت خودمون ادامه بدیم و به علاوه این که شما هم از سایت ما حمایت بکنید . با تشکر .  پرش به یک ماجراجویی بزرگ از اژدها، سحر و جادو و گربه ها در کتک زدن Drakoth شر و خواهر گره خورده خود را! کاوش نقشه عظیم عظیم فالینارد، زندگی ریسک و اندام را به سیاه چال ها برای غارت حماسی کشانده و یک نخ را به یک کاراکتر خزنده از شخصیت ها در یک تجمع از مأموریت های جانبی تحمیل می کند.

بازی دارای جوایز بسیار زیادی شده است که نام میبریم:

"نمایشگاه Tokyo Game 2016 Indie"
"نمایشگاه یونایتد 2016"
"نمایشگاه جایزه جوایز 2017" Casual Connect 2017 "بهترین بازی موبایل در سال 2017"
"مبارزه با گربه Quest به طور کامل در زمان واقعی اتفاق می افتد و درخشان است سادگی آن. " - Kotaku

جهت دانلود بازی اندروید Cat Quest به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded

دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded

دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

این بازی به شدت فراوان پیشنهاد میشود

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه امروز با یک بازی عالی در خدمت شما هستیم با عنوان:red western dead reloaded از استودیو بازی سازی اندروید : ZULU . این بازی قطعا و حتما یکی از آن دسته بازی ها و سبک هایی می باشد که تمامی کاربران امین-اندروید و ایرانی گیمر به دنبال آن هستند . سبکی متفاوت با گیم پلی و گرافیکی جدید و نو آوری شده . شاید برخی با دیدن پوستر عکس و دیدن کلمه اکشن به یاد بازی Call OF Juarez - کال آف خوآرز بیفتند که بازی در بیابان های کالاهاری آمریکا اتفاق می افتاد و به سبک قدیمی آمریکا انجام می شد . همانطوری کی میخواستیم یعنی در آمریکا با آدم های وحشی و جنگجو!. سلام، گاوچران! به سالن خوش آمدید! غرب وحشی در انتظار شما است، پر از رمز و راز، ماجراهای و خطرات. دشمنان و دوستان، مشت زنی های مبارزه و عجله طلا داستان شما را خوشمزه تر خواهد کرد. این متنی که دیدید بخشی از داستان بازی بود . پس نتیجه میگیریم شما در نقش یک گاوچران یا همان وسترن های خودمان نقش ایفا میکنید . گیم پلی بازی همه را مجذوب خود کرده است . چیزی که بیشتر ما را خوشحال میکند این است که : این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد و ما مطمعن هستیم که این بازی در آینده ای نه چندان دور و یا شاید همین فردا این بازی به یکی از معروف ترین بازی های جهان شود . شاید هم جهان نه ولی در همین ایران خودمان بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

جهت دانلود بازی اندروید Red Western Dead Reloaded به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

نگاهی به مراحل بازی نهنگ آبی

نگاهی به مراحل بازی نهنگ آبی
مراحل بازی نهنگ آبی هر روز یک مرحله 1. با یک تیغه روی دستت F57 بنویس و عکسش را به ادمین بفرست! 2. ساعت 4:20 صبح بیدار شو و به فیلم های روانپریشانه و خیلی ترسناک که ادمین بازی برات تعیین می‌کند، نگاه بکن! 3. بازوی خودت را به موازات سیاهرگ، 3 بار، نه چندان عمیق، ببر و عکسش را به ادمین بفرست! 4. روی یک کاغذ عکس نهنگ کشیده و به ادمین بفرست! 5. اگر آماده ای و شجاعت یک نهنگ شدن را داری روی پای خودت با تیغه Yes بنویس. اگر نداری؛ بعنوان تنبیه چندین جای خودت را ببر! 6. مرحله ی سری! ( کشف رمز یا حل معما ) 7. روی دستت با تیغه f40 بنویس و به ادمین بفرست. 8. در قسمت استاتوس اپ VKontakte خودت بنویس " من یک نهنگ هستم " 9. باید بر ترس خودت غلبه کنی! 10. ساعت 4:20 صبح بیدار شو و برو به بام خانه! ( هر چه مرتفع تر بهتر ) 11. روی دستت با یک تیغه، یک نهنگ بکش! ( انجام این کار نشانه ی وفاداری تو به چالش نهنگ آبیست ) 12. تمام روز را به تماشای فیلم های روانپریشانه و بسیار ترسناک بگذران! 13 به موسیقی هایی که ادمین میفرستد، گوش کن! 14. لب خودت را ببر! 15. یک سوزن را چندین بار در دستت فرو ببر! 16. به خودت آسیب بزن. خودت را مریض بکن! 17. به مرتفع ترین بام اطراف برو و چن دقیقه ای را در لبه ی بام آنجا بگذران! 18. به کنار پلی برو دقایقی را در لبه ی آن بگذران! 19. سعی کن از روی یک جرثقیل، بپری! 20. ادمین، وفاداری تو را چک خواهد کرد 21. با یک نهنگ دیگر ( داوطلب چالش یا ادمین ( حامی ) دیگر ) از طریق Skype مکالمه بکن! 22. به پشت بام رفته و پاهایت را از بام آویزان بکن! 23. مرحله ی دیگری را با رمز سپری کن! 24. مرحله ی سری! ( حل معما یا کشف رمز ) 25. با یک نهنگ ملاقات بکن! 26. ادمین تاریخ مرگ تو را خواهد گفت و تو باید بپذیری! 27. ساعت 4:20 صبح بیدار شو و به نزدیک ترین راه آهن برو! 28. تمام طول روز را با کسی حرف نزن! 29. عهد بکن که تو یک نهنگ هستی!! 30 تا 49. هر روز ساعت 4:20 صبح بیدار شو و ویدئو ها و فیلم های ترسناک ببین و به موسیقی که ادمین تعیین کرده گوش بده و هر روز یک بریدگی در بدنت ایجاد کن و با یک نهنگ حرف بزن! 50. با پریدن از یک جای بلند، زندگی ات را تمام کن! و در انتها داوطلب نگون بخت ناچار به انجام فرمان 50 ام است. چرا که وظایف و مراحل قبل تر تاثیرات شدید روحی بر وی گذاشته و او را برای انجام هر چه راحت تر خودکشی، آماده کرده اند. توجه کنید نسخه اصلی بازی کلا حذف شده از همه ی سایت ها و تنها نسخه دمو وجود داره پخش کنید

برچسب ها : ,,,,,

ویژگی های جدید درنسخه 4.3تلگرام.

ویژگی های جدید درنسخه 4.3تلگرام.
📱نسخه جدید تلگرام منتشر شد!! ♻️ ویژگی‌های جدید در نسخه ۴.۳: 🔘 از این پس، گروه‌هایی که در آنها پیام‌های خوانده نشده، خطاب یا در پاسخ به شما وجود دارد، با یک علامت @ در لیست گفتگوها مشخص می‌شود. 🔘 با دکمه جدید @، بین پیام‌هایی که خطاب یا در پاسخ به شما است، جابجا شوید. 🔘 استیکرهای مورد علاقه‌تان را با یک ستاره علامت گذاری کنید، تا از طریق پنل جدید استیکرها، به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید. 🔘 در زمان ارجاع پیام‌ها، انگشتتان را روی گفتگوهای موجود در لیست مکالمات نگه دارید، تا بتوانید چند گیرنده را انتخاب کنید. 🔘 دوستان را با استفاده از یک رابط کاربری جدید و جذاب، به تلگرام دعوت کنید. 🔘 با استفاده از نشانگر جدید می‌توانید در هنگام تماس تلگرامی، قدرت سیگنال را مشاهده کنید. 🔘 کلید 'Show in chat'(نمایش در متن گفتگو) به گزینه‌های صفحهٔ نمایش تصویر، در بخش رسانه‌های به اشتراک گذاشته شده، افزوده گردیده است. 🔘 یک بستهٔ استیکرهای رسمی به گروه‌تان اضافه کنید تا همه کاربران بتوانند، بدون نیاز به اضافه کردن آن، در هنگام مکالمه در گروه شما، از آن استفاده کنند (صرفاً برای گروه‌های با بیش از ۱۰۰ عضو). 🔘 هنگام جستجو با استفاده از هش‌تگ، بین «این گفتگوی خاص» و «همه گفتگوها» جابجا شوید. 🔘 پخش مستقیم Twitch را با پخش کننده داخل برنامه (ازجمله در حالت تصویر در تصویر) تماشا کنید. ‌🔘 بهبودهای فراوان در طراحی و رابط کاربری. ‌🔘 مزیت ویژه: افزایش چشمگیر سرعت همزمان سازی، برای کاربران فعالی که هزاران پیام خوانده نشده دارند. 🎯بهترین مرجع اندرویدی و ios👇🏻 🎮 @GamesNews_123 📲

برچسب ها : ,,,,,

نقد کننده یا خراب کننده؟

نقد کننده یا خراب کننده؟

یک عده ی خیلی کمی بودن که با بازی سازان ایرانی مشکل داشتن که خودشون رو گیمر می دونستن
کلا شاید 4 نفر بودن
کانال زدن و تا می تونستن به گیم ایرانی توهین کردند
تا که فهمیدن نظرسنجی هاشون همش به مشکل برمیخوره و ضایع میشن
نتونستن همه رو ضدگیم ایران کنن و کانال رو پاک کردن
ایران 22 میلیون گیمر داره
گیمر هایی که از خیلی چیزا گذشتن تا بازی کنند
از تکلیف مدرسه که زود می نوشتن و واسش کتک می خوردن تا بازی کنند
از تحریم ها که میپیچوندنش و بازی می کردن
از دیسکی که خراب بود و باید کلی میزدنش تا باز بشه و سی دی بازی رو داخلش قرار بدن
از اینکه سیستم نداشتن میرفتن کار می کردن تا تو گیم نت بازی کنن
از کرک های خراب
گرافیک کم
رم کم
از خیلی چیزا
از اینکه زبان همیشه انگلیسی بود از داستان هیچی نمی فهمیدن فقط میدونستن یک نفر بده و یک نفر خوب
مطمئنم که یک گیمر ایرانی خوشحال میشه که بازی سازی ایرانی پیشرفت کنه
که حداقل یکبار کامل داستان بازیو بفهمه
حالا اگه بخوان بازی بسازن خو کولاک می کنند
به سوسول های خارجی نمیگن گیمر
اونا تو بازی هیچی نیستن
برای ایرانی ها pro gamer هم کمه
مطمئنم یک عده بی فرهنگ و بیگانه پرست نمی تونم pro gamer ایرانی رو طرف خودشون بکشن
درود به شرف 22 میلیون گیمر های ایرانی  که گول بیگانه پرست هارو نمی خورن

  1. منبع:کانال IRGAME

  2. لینک کانال:IRGAME_TEL@

  3. جهت عضویت در کانال IRGAME_TEL کلیک کنید



برچسب ها : ,,,

دانلود بازی اندروید Triple Agent - عامل سه گانه

دانلود بازی اندروید Triple Agent - عامل سه گانه

دانلود بازی اندروید فکری Triple Agent - عامل سه گانه

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Triple Agent در خدمت شما هستیم در سبک فکری و معمایی . از استودیو بازی سازی اندروید : Tasty Rook .  عامل سه گانه! یک بازی مهمانی پر از هویت های پنهان، backstabbing، bluffing و کسر است.
------ WHAT IT؟
عامل سه گانه! یک بازی حزب همراه در مورد فریب و جاسوسی برای 5 یا بیشتر بازیکن است. همه چیزهایی که لازم دارید بازی کنید یک دستگاه Android و چند دوست است. هر بازی 10 دقیقه ای از فریب، حیله و کسر است.
بازی پایه برای بازیکنان 5-7 پشتیبانی می کند و شامل 12 عملیات است که با هم ترکیب می شوند و با یکدیگر ترکیب می شوند تا هر دور یک تجربه کاملا متفاوت داشته باشند. از عامل سه گانه! دریافت عملیات بیشتر، سفارشی کردن بازی و بازی تا 9 نفر! شما همچنین می توانید حالت خاصی را باز کنید که در آن شما می توانید با نقش های مخفی بازی کنید: توانایی های ویژه که به طور تصادفی در شروع بازی به بازیکنان اختصاص داده شده است.
------ GAMEPLAY
هر بازیکن به طور مخفیانه به عنوان یک سرویس عامل یا عامل دو عامل ویروس. فقط عوامل ویروس می دانند که چه تیمی است. با این حال، همیشه VIRUS کمتر از عوامل سرویس برای شروع خواهد بود، بنابراین آنها نیاز به تبدیل عوامل سرویس را در برابر یکدیگر برای به دست آوردن.
عبور دستگاه در اطراف به عنوان رویدادهایی که می تواند اطلاعات را در مورد دیگر بازیکنان نشان می دهد، تغییر تیم خود را، یا به شما یک شرایط کاملا جدید پیروز می دهد. اطلاعات مخفیانه نشان داده شده است و هر بازیکن تا چه اندازه آنها را نشان می دهد. به عنوان عامل دو عامل ویروس، این فرصتی است که شما را در مورد دیگر بازیکنان شک می کند. به عنوان یک عامل خدمات، باید مراقب باشید که هیچ چیزی را که ممکن است ویروس در برابر شما استفاده کند نشان دهد. در پایان بازی، هر بازیکن می گوید که چه کسی به زندان می اندازد. اگر یک عامل دوگانه زندانی شود، سرویس برنده می شود. در غیر این صورت ویروس انجام می دهد.

جهت دانلود بازی اندروید فکری Triple Agent - عامل سه گانه به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Tiny Commandos - کماندوهای کوچک

دانلود بازی اندروید Tiny Commandos - کماندوهای کوچک

دانلود بازی اندروید Tiny Commandos - کماندوهای کوچک

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Tiny Commandos . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Tressor Game Studio .  کماندوهای کوچک یک بازی تیرانداز شخص ثالث برای آندروید است که در آن شما باید به مبارزه با انبوهی از بیگانگان در یک نبرد حماسی بپردازید. کهکشان در حال جنگ است و ما با یک حمله بیگانه رنج می بریم، ماجراهای زیادی را با سرباز حیوانات مورد علاقه خودمان زندگی می کنیم و به او کمک می کنیم که دنیا را نجات دهیم. آماده باشید تا از حمله بیگانه دفاع کنید و به سربازان حیوانات خود برسید میدان جنگ .

جهت دانلود بازی اندروید Tiny Commandos به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Gun Simulator

دانلود بازی اندروید Gun Simulator

دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده Gun Simulator - شبیه سازی شده تفنگ

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید: Gun Simulator در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Words Mobile .  Gun Simulator ارائه می دهد نزدیکترین تجربه شما می توانید به هیجان واقعی بودن در محدوده تیراندازی! این بازی یک بازی شبیه سازی تفنگ 3D فوق العاده واقع بینانه در Google Play است. سلاح های مورد علاقه خود را از موجودی تپانچه، تفنگ ساچمهای، تفنگ تک تیرانداز و شمشیربازی بردارید. بیا و تجربه تیراندازی نهایی در محدوده های داخلی و خارجی در Gun Simulator! این که آیا شما تازه به ورزش های تیراندازی یا تیرانداز تیراندازی می پردازید، می توانید هیجان تیراندازی انواع اسلحه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را تجربه کنید.
تصور کنید که هیجان زدگی های شلیک شده از جانب مورد علاقه ارتش آمریکا یا ضربه زدن به یک چشم گاو با یک تپانچه کلاسیک، Gun Simulator احساس واقعی خود را از اینکه چطور یک اتاق را فقط با کشیدن ماشه روشن می کند، فراهم می کند.

جهت دانلود بازی اندروید Gun Simulator به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

بیانیه رسمی اسنپ در رابطه با نسحه جدید

بیانیه رسمی اسنپ در رابطه با نسحه جدید
⁠⁣♨ ⁣پس از حذف برنامه‌های ایرانی از اپ استور، اسنپ نسخه وب اپلیکیشن خود را راه‌اندازی کرد! ⁣🌐 بیانیه رسمی اسنپ در رابطه با نسخه جدید این برنامه در ادامه آمده است: ⁣💬 ⁣طی هفته گذشته، نسخه‌های iOS و اندروید نرم‌افزار اسنپ از اپ استور اپل و گوگل‌پلی حذف شدند. این اتفاق برای بسیاری از نرم‌افزارهای پر مخاطب ایرانی رخ داد و ما را برآن داشت تا به سرعت راهکار جایگزینی را برای افرادی که به اپلیکیشن اسنپ دسترسی ندارند، فراهم سازیم. کاربران iOS، ویندوز فون،بلک‌بری و یا افرادی که به هر دلیل تلفن‌ همراه هوشمند خود را در اختیار ندارند می‌توانند از امکان جدید اسنپ استفاده کنند. ⁣💬 از امروز امکان بهره‌مندی از سرویس‌های اسنپ و درخواست خودرو و پیک از طریف محیط وب میسر شده است. شما می‌توانید با مراجعه به نشانی app.snapp.ir در اسنپ ثبت‌نام و درخواست خود را ثبت کنید. @Games_123

برچسب ها : ,,,,,

وزیر ارتباطات گیمرهای ناراضی از اینترنت را فرا خواند.

وزیر ارتباطات گیمرهای ناراضی از اینترنت را فرا خواند.

وزیر ارتباطات گیمرهای ناراضی از اینترنت را فرا خواند؛ کیفیت بازی آنلاین بهتر می‌شود (+ آپدیت) محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام از گیمرهایی که از کیفیت ارتباطات اینترنتی در بازی‌ها ناراضی هستند درخواست کرد تا اطلاعات بیشتری را در اختیار وزارت ارتباطات قرار بدهند تا موضوع پیگیری شود. دوستان از همه درخواست میشه که برید و زیر پست اخرشون نظر خودتون رو در مورد وضعیت بد اینترنت و پینگ بالا و فیلتر برخی برنامه های مربوط به بازی و غیره... نظر خودتون رو بنویسید تا شاید فرجی بشه یکم وضعیت ما گیمرا بهتر بشه از همه کسایی که کانال دارن خواهش میشه که با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع این متن رو به اشتراک به گذارند https://www.instagram.com/p/BYaMH9RgEpH/ ❤️حتما تاکید کنید که origin رفع فیلتر بشه😐



برچسب ها : ,,,,,

اخبار بازی کلش آف کلنز

اخبار بازی کلش آف کلنز
در مطلب از سوپرسل نوشته که این بازی در مرحله ازمایش قرار دارد و نسخه بتا و آزمایشی هست. بازی کامل که برای اندروید و آی او اس و ویندوز می آید و شباهت زیادی به بازی امروزی نخواهد داشت زیرا قسمت های بسیار مهمی از این بازی هنوز باز نشده است و تعداد طرفداران برای این که در هر زمان بتواند شش نفر را جمع کند به اندازه کافی نیست. پیش بینی ها نشان میدهد که در صورت جهانی شدن این بازی ، کلش رویال ورشکست می شود و سوپرسل به دنبال راهی هست که بازی بتواند در آمد های کلش رویالی که دیگر مرده است را جبران کند. بازی کامل و اصلی کریسمس برای آی او اس و اندروید و ویندوز می آید. #brawl_stars ____________ @Games_123

برچسب ها : ,,,,,

بازی اندروید Thimbleweed Park در تاریخ 3 اکتبر منتشر میشود

بازی اندروید Thimbleweed Park در تاریخ 3 اکتبر منتشر میشود

متن فارسی - Persian Text :

 جدیدترین ماجراجویی راون گیلبرت، Thimbleweed Park، قطعا در تاریخ 3 اکتبر به اندروید می آید. سازندگان خود را تایید کردند که فقط دیروز!
این الهام از کلاسیک 's 90 platformers می شود. در نقاط مختلف در ماجراجویی، شما کنترل پنج نفر را که هیچ چیز مشترک ندارند کنترل می کنید.
Park Thimbleweed قطعا در تاریخ 3 اکتبر در آندروید راه اندازی خواهد شد.
به دلایلی، هر چند در پارک Thimbleweed هر چند به پایان می رسد. Unthangling چرا و آنچه اتفاق افتاده به شهر هدف از ماجراجویی است.
اوه، و شما بازدید از یک دسته از مکان های عجیب و غریب مانند یک هتل خالی از سکنه، سیرک رها شده، و یک کارخانه بالش سوخته است. حتی یک مرد مرده در زیر یک پیکسل قرار دارد. عجیب و غریب.
بنابراین شما کار خود را برش برای شما پس از آن. اگر میخواهید بیشتر بیاموزید، پیش بروید و از سایت رسمی دیدن کنید. یا، شما می توانید تریلر را در بالا تماشا کنید و منتظر صبر و تحمل آن برای رسیدن به Android باشید.

متن انگلیسی - English Text :

Ron Gilbert’s latest adventure creation, Thimbleweed Park, is definitely coming to Android on October 3rd. The creators themselves confirmed that just yesterday!

It takes inspiration from classic ’90s platformers. At varying points in the adventure, you take control of five people who have nothing in common.

Thimbleweed Park will definitely launch on Android on October 3rd

For some reason, they all end up in Thimbleweed Park though. Untangling why and what happened to the town is the aim of your adventure.

Oh, and you’ll visit a bunch of weird locations like a haunted hotel, abandoned circus, and a burnt-out pillow factory. There’s even a dead man pixelating under a bridge. Weird.

So you’ve got your work cut out for you then. If you want to learn more, go ahead and visit the official site. Or, you can watch the trailer above and wait patiently for it to arrive on Android.

منبع:DroidGamers.com


برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Army Antz - ارتش مورچه ها

دانلود بازی اندروید Army Antz - ارتش مورچه ها

دانلود بازی استراتژیک اندروید Army Antz - ارتش مورچه ها

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

متن فارسی - Persian Text :

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید: Army Antz در خدمت شما هستیم در سبک استراتژیک از استودیو بازی سازی اندروید : Digital World Studio . ساخت یک ارتش حماسی از Antz و آماده شدن برای مبارزه با نهایی در زمان واقعی بازی استراتژیک بسته بندی شده با 5 در 5 صحنه نبرد.
ماموریت شما این است که پیشرفت به سمت پایگاه دشمن، پرچم پایه خود را، برش حمایت خود و حمله به کوئینز لیر سربازان خود را تا زمانی که ملکه برداشته شود، رالی دهید

متن انگلیسی - English Text :

Build an epic army of Antz and GET READY to combat in the most ultimate real-time strategic action-packed game with 5 on 5 battle arena.
Your mission is to progress towards the enemy's base, take their base flag, cut their support and invade the Queens lair. Rally with your troops till the Queen is brought down.

جهت دانلود بازی اندروید Army Antz به ادامه مطلب بروید

For Download Android Game Army Antz click = ادامه مطلب

 



برچسب ها : ,,,,,

این هفته %80 تخفیف امکانات بازی Deus Ex Go

این هفته %80 تخفیف امکانات بازی Deus Ex Go

متن فارسی خبر:

 Deus Ex GO GO Launcher EX Enhancer Square Enix در هفته جاری 80٪ تخفیف دارد. این تنها 10c / 10p است، مگر اینکه شما قبلا آن را داشته باشید، شما واقعا هیچ بهانه ای نیست که آن را دریافت کنید.
به طور جدی. این یکی از بهترین سازندگان است که در حال حاضر در آندروید موجود است، و بخشی از فراز و نشیب Deus سابق Square Enix است. این بدان معنی است که ابزارها، سایبرپانک و بازیهای رزمی هنرهای رزمی است.
هر سطح شما را برای رسیدن به یک نقطه خاص بر روی یک سطح مبتنی بر شبکه سوق می دهد. شما باید از تله ها، دشمنان و سایر موانع جلوگیری کنید.
Deus Ex GO در این هفته در Android به فروش می رسد 80٪. با این حال، شما چند تا آستین خود را ترفنده می کنید. درست مثل بازی های اصلی در حق رای دادن، شما باید دسته ای از ابزارهای مختلف برای استفاده از کمک به شما در اطراف.
که شامل هک برای مجدد برق و استفاده از مخفی مخفی. ما نمی خواهیم همه آنها را برای شما از بین ببریم، پس این بازی را برای یافتن بیشتر پیدا کنید.
اینجا یک پیوند دستی برای Deus Ex GO در Google Play است. این 10c / 10p است که به طور کامل به ارزش یک خرید است.

متن انگلیسی خبر:

Square Enix’s puzzler Deus Ex GO is on sale for 80% off on Android this week. That’s a mere 10c/10p so unless you’ve already got it, you really have no excuse not to get it.

Seriously. It’s one of the finest puzzlers currently available on Android, and part of Square Enix’s Deus Ex franchise. That means gadgets, cyberpunk, and martial arts beatdowns.

Each level challenges you to reach a certain point on a grid-based level. You’ll have to avoid traps, enemies, and other obstacles along the way.

Deus Ex GO is on sale at 80% off this week on Android

However, you do have a few tricks up your sleeve. Just like in the core games in the franchise, you’ve got a bunch of different gadgets to use to help you get around.

That includes hacking to reroute electricity and using a stealth cloak. We don’t want to spoil all of them for you though, so grab the game to find out more.

Here’s a handy link for Deus Ex GO on Google Play. It’s 10c/10p so completely worth a purchase.

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Dear Leader - رهبر عزیز

دانلود بازی اندروید Dear Leader  - رهبر عزیز

دانلود بازی اکشن اندروید Dear Leader - رهبر عزیز

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Dear LEader در خدمت شما هستیم. از استودیو بازی سازی اندروید : Uglysoft . این بازی خیلی سبک جالبی داره بر اساس موشک سازی های : کره شمالی صورت گرفته و داستان روند جالبی داره روی زندگی رهبر کره شمالی. سال 2011 است. رپ در حال آمدن است و جهان ناامیدی - یک رویداد است که منجر به آخرالزمان شیطانی خواهد شد. از تمام مکان های روی زمین، شیاطین تصمیم گرفتند از کره شمالی وارد شوند. با وجود اینکه بقای انسانها در تعادل حل شده است، زمان آن فرا رسیده است که کرۀ شمالی کره شمالی را ترک کند - رهبر عزیز، کیم جونگ ایل و شاهزاده جونگ یون باید کوشش کامل نظامی خود را برای مبارزه با شیاطین از جهنم درگیر کند. آیا کره شمالی کماکان از حمله حمایت می کند؟ آیا 2012 وجود خواهد داشت؟

جهت دانلود بازی اندروید Dear Leader به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Cat On A Diet - گربه در رژیم غذایی

دانلود بازی اندروید Cat On A Diet - گربه در رژیم غذایی

دانلود بازی اندروید فکری Cat On A Diet - گربه در رژیم غذایی

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Cat On A Diet در خدمت شما هستیم در سبک معمایی - فکری - پازلی . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : NAWIA GAMES هست .  نرم، کرکی، و کمی در سمت چاک دار - pussy pussycat دکتر مئو نمی تواند متوقف کردن خوردن کوکی ها خوشمزه و نیاز به کمک خود را به دست آوردن دست نخورده کمر خود را در بیشتر! در حالی که صاحبش خواب می بیند، به آشپزخانه سرازیر می شود و به این کاسه کوکی ارزشمند می خورد. گربه ای که در آن کوکی خورده است، جیغ کشیدن را انجام می دهد. کشیدن و رانندگی کردن در قفس های چوبی، باز کردن پیچ ها، کنترل آهنربا های قوی و انفجار اورانیوم بسیار فرار - هر چیزی برای رسیدن به آن کوکی ها!
دست که تغذیه می شود؟ چه صاحبان پنهان از شما؟ پیدا کردن به عنوان این سفر کت و شلوار کت و شلوار برای لباس های شیرین او را به اتاق زیر شیروانی و پایین را به آزمایشگاه مخفی می شود
اسنک شاد!
همه مخلوط در هر سطح و صرف آنها را در قدرت های جدید، کلاه، ماسک و حتی بیشتر همکاران کویته.

جهت دانلود بازی اندروید Cat On A Diet به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Hoard Lord

دانلود بازی اندروید Hoard Lord

دانلود بازی اندروید فکری Hoard Lord

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی آنلاین است و برای اجرای آن به اینترنت نیاز دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Hoard Lord در خدمت شما هستیم که در سبک فکری - معمایی - یا به قول معروف پازلی هست . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Second Place Games .  این برنامه هنوز فعالانه توسعه یافته است! گیم پلی 99٪ کامل است اما ما با استفاده از ورودی کاربر می توانیم بهترین بازی را به دست آوریم!
Hoard Lord یک بازی آنلاین با گرافیک وحشیانه و مبتنی بر امتیاز است که در آن شما در حال تلاش برای جلوگیری از تداخل در بازی خود هستید افزایش شمار ناخواسته، به طور مداوم از طبقه بالا از خانه دیوانه خود را در حال سقوط. کنترل های ساده و سریع platforming به شما اجازه می دهد تا راه رفتن، فشار، پرش، پرش فوق العاده، و راه خود را به بالای آشغال جمع آوری کنید، یا برای همیشه به دام افتاده تبدیل شوید!

جهت دانلود بازی اندروید آنلاین - معمایی - فکری - پازلی Hoard Lord به ادمه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

ویژگی واخبار آپدیت بازیRainbow six siege

ویژگی واخبار آپدیت بازیRainbow six siege

سلام دوستان عزیز😎 دوباره JJ هستم و با اخبار جالبی درباره آپدیت جدید بازی Rainbow Six siege اومدم! خوب اولین چیز مهم اینه که آای glaz دو تا buff خیلی خوب میگیره (البته به نظر من) اولین buff این هست که glaz میتونه hatch ها رو با سه تیر از snipe خودش باز کنه! تبریک میگم دیگه لازم نیست کل مپ رو دور بزنید!😕 یوبی سافت خیلی احمقه که این رو از اول نگذاشت 😐 دومین buff آقای glaz اینه که دیگه میتونه توی پنجره های مپ plane سوراخ ایجاد کنه! این کار برای هر دو تیم بهتر شده! خوب فرض کنیم تو توی attack ولی glaz نیستی! و مثلا میخوای از یکی از راهرو های plane از بیرون محافظت کنی! به glaz میگی که برات چندتا سوراخ بسازه بعد دیگه میشه thug life 😎 ----------------| ولی خوب این کار میتونه باعث ضرر شدید برای تیم attack باشه! فرض کنید شما خواستی ی سوراخ بزرگ واسه دوستت درست کنی ولی خوب دوست تو خیلی از این چیزا اسکل تره که همون جا رو بگیره طرف ول میکنه بعد آقای DOC بیاد از اون سوراخ همه کسایی که ببینه رو هد شات کنه😕 یکی دیگه از چیزایی که دیدم و نظرم رو جلب کرد اینه که میشه یک تله قتل تمام درست کرد! به دو شخصیت LUSION و FROST نیازمند هستین فراست تله خودش رو میزاره و بعد پشت سر تله یک تیغ LUSION بزارید! دقت داشته باشید که دستگاه LUSION نباید قبل یا همزمان با تله فراست فعال بشه! بلکه باید بعد از INJURE شدن دشمن فعال بشه! اینطوری دشمن اول INJURE میشه و بعد توسط تیغ LUSION کشته میشه! میدونم که همش دارم با حروف انگلیسی بزرگ مینویسم باور کنید میدونم ولی خوب مطلب رو جدی تر میکنه😂😂😂 یکی دیگه از کار هایی که میتونید انجام بدید ساخت یک COMBO با شخصیت های YING و FUZE با همه! خوب همونطوری که میدونیم دستگاه YING مثل دستگاه FUZE کار میکنه و تنها اختلافش اینه که ماله YING کور میکنه! فرض کنید JAGER توی تیم حریف هست! اول یک دستگاه YING رو به دیوار وصل کنید و بعد فعال کنید!اینطوری تموم دستگاه های JAGER تیر تموم میکنه بعد یک CLUSTER CHARGE مله FUZE رو در کنار دستگاه YING قرار بدین و بعد هر دو رو با هم فعال کنید! در این حالت دشمن کور میشه و درجا کشته میشه ! اگر هم کشته نشه شما میتونید بعد از فعال کردن دستگاه برید داخل و همه رو داغون کنید😜 خوشتون اومد؟👍 تمامی ایده های خودتون رو به @junglejuice2015 بفرستین چون من خیلی خوشحال میشم که ایده های شما رو بشنوم ☺️ و همیشه ما رو به دوستان خود معرفی کنید⬇️ @Games_tube این مطلب درباره بازی #Rainbow6_Siege See ya later😎



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Las Vegas City Gangster

دانلود بازی اندروید Las Vegas City Gangster

دانلود بازی سبک GTA اندروید Las Vegas City Gangster

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

این بازی پیشنهاد سایت امین-اندروید می باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Las Vegas City Gangster در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید: Ping9 Games . بازی خیلی خیلی شباهت داره به مجموعه بازی های جی تی آی - GTA اندروید و GAngstar Vegas . درواقع این بازی رو یه جورایی پیشنهادی گذاشتیم توی سایت.مطمعن هستم از این بازی خشونت وار و اکشن و تیراندازی نهایت لذت رو میبرید و با کامنت ها - نظرها ی خوبتون ما رو شاد و خوشحال میکنید .  خوش آمدید به شهر گناه جهان ... لاس وگاس در کویر Mojave، که با انرژی، کازینو 24 ساعته و گانگستر ها در حال غرق شدن است !!!
پرطمطراق ترین بازی سال 2016 در شهر وگاس است. همه ما عاشق شهر گناه هستیم (خوب، این بیشتر رابطه عشق / نفرت است - قلب و روح ما را دوست دارد وگاس؛ کبد و حساب بانکی ما آن را تحقیر می کند). اما برای پل فرانک ما، وگاس بسیاری از خاطرات بد را ترک کرده است. او با انتقاد از مافیا و گانگستر های متعدد وگاس روبرو است.
داستان:
فرانک همواره وگاس را دوست داشت و همه کارهای تحویل پیتزا را انجام داد، او یک دوست دختر داشت که یک رقصنده باشگاه نوار در نوار نوار بالا بود. آنها در سعادت زندگی می کردند، تا زمانی که فرانک به پیکا به یک کارگردان مشهور ظاهرا مافیا فرستاد، چیزی را دید که او به آن توجه نکرده بود.
برای این دیدار فرانک مجبور به پرداخت هزینه شد. مافیا با تمام قدرت هایش به سراغ او آمد و دستانش را در آغوش پلیس فاسد به مدت 20 سال به فرانک فرستاد. دوست دخترش نیز به باشگاه نوار مافیا محدود شده بود.
5 سال بعد فرانک از زندان آزاد شده است، بنابراین این بازی سفر و انتقام یک مرد عادی در برابر مافیا و جرایم سازمان یافته است. مربی بالا در شهر است و می خواهد کسی را که در مسیر او ایستاده است پاک کند.

جهت دانلود بازی اندروید Las Vegas City Gangster به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Heyworks

دانلود بازی اندروید  Heyworks

دانلود بازی استراتژیک اندروید Heyworks

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Heyworks  . این بازی از استودیو بازی سازی : Heyworks هست که با اسم بازی هم اسم هست . این بازی در سبک استراتژیک است و به Tower defense هم معروف هستند . چون ما این بازی رو تست نکردیم مطمعن نیستیم که این بازی آنلاین هست یا نه و یا اینکه این بازی جزو دسته های دیتا دار هست یا نه . امیدوارم خودتون بازی کنید و به خوبی از این باز استفاده کنید و لذت ببرید. استخدام یک قطار خلبان سربازان را آموزش دهید و آنها را به جنگ برسانید.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید (بازی Heyworks)



برچسب ها : ,,,,

بازی Football Manager Mobile 2018 در تاریخ 10 نوامبر منتشر میشود (آذر)

بازی Football Manager Mobile 2018 در تاریخ 10 نوامبر منتشر میشود (آذر)

 امروز Sega امروز اعلام کرد که آخرین قطعه تلفن همراه مدیر فوتبال 2018 در تاریخ 10 نوامبر عرضه خواهد شد. این همان روزی است که بر روی کامپیوتر اجرا می شود، که بسیار جذاب است.
دو روزنامه در اندروید راه اندازی خواهد شد. موبایل در تمام دستگاه های موجود در دسترس خواهد بود در حالی که لمسی به طور انحصاری برای تبلت های با کیفیت بالا استفاده می شود. ما مطمئن هستیم که دستگاه های آن چه در بازی خواهند بود.
Football Manager Mobile and Touch 2018 در تاریخ 10 نوامبر راه اندازی خواهند شد.
هر دو نسخه نسخه پشتی، نسخه سریعتری از مدیر فوتبال 2018 را برای زمانی که در حال حرکت هستند فراهم می کند. لمس ویژگی های همان موتور 3D به عنوان نسخه PC، در حالی که موبایل بسیار ساده تر است.
برای کسب اطلاعات بیشتر، سر به سمت سایت رسمی. با این حال، انتظار میرود برای کسانی که علاقمند به بازی کردن آن هستند، کمی صبر کنید، زیرا تا 10 نوامبر آن را در اندروید نخواهیم دید.



برچسب ها : ,,,,,

نقد و بررسی بازی The House of Da Vinci - به دنبال کد

نقد و بررسی بازی  The House of Da Vinci - به دنبال کد

نقد و بررسی بازی اندروید خارجی The House of Da Vinci - به دنبال رمزگشایی

نقد و بررسی شده توسط تیم امین-اندروید | اختصاصی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با نقد و بررسی بازی خارجی محبوب The House of Da Vinci در خدمت شما هستیم . لئوناردو داوینچی ممکن است بزرگترین هنرمند، مخترع و کلاهبردارهای جهان است که تا به حال شناخته شده است، اما او دارای برخی از مسائل مربوط به نام تجاری جدی است.
با توجه به ظاهر بی نهایت در فرهنگ پاپ به عنوان مخترع مزاحم آرکه ای تیپ، به علاوه یک namecheck تاسف در عنوان یکی از پرطرفدارترین رمانهایی که تا کنون نوشته شده است، کلمات "داوینچی" بیشتر احتمال دارد که انتظاراتشان کمتر از افزایش آنها باشد.
خوشبختانه، مجلس داوینچی بسیار بهتر از آن چیزی است که نسبتا نامعقول است. این گیج جادویی که بسیار جلا داده می شود بیش از کمی الهام از تلفن همراه Megahit اتاق، اما جای خود را در کنار کلاسیک Fireproof به لطف برخی از طراحی پازل تخیلی و نمایش کشویی بالا کسب می کند.

جهت خواندن بقیه نقد و بررسی بازی خارجی The House of Da Vinci به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Defense Technica

دانلود بازی اندروید Defense Technica

دانلود بازی استراتژیک اندروید Defense Technica

برای اجرای اول بازی نیاز به اینترنت دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی استراتژیک و دفاعی اندروید : Defense Technica در خدمت شما هستیم . از استودیو بازی سازی اندروید : Com2US .  3D برج دفاع 3D، Defence Technica! فکر می کنید دفاع برج را می دانید؟ تجربه دوباره یک نوع دفاع جدید با دفاع تکنیکا، گرافیک 3D خیره کننده و ویژگی های جدید مانند چرخش مسیر، ساخت برج، ارتقاء برج، و مجموعه کارت و ترکیب!
دفاع Technica نهایی 3D برج دفاع بازی! این ویژگی های پیشگامانه را بررسی کنید. این بازی بسیار پیشنهاد میشه زیرا کسانی که سبک بازی در استراتژیک و دفاعی رو دوست دارند . این یکی از برترین بازی های جهان و پردانلود ترین هست و این که امیدوارم از این بازی پرشور لذت ببرید

جهت دانلود بازی اندروید Defense Technica به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Vault Raider - roguelike dungeon crawler

دانلود بازی اندروید Vault Raider - roguelike dungeon crawler

دانلود بازی اکشن - پازلی اندروید Vault Raider - roguelike dungeon crawler

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Vault Raider - Roguelike Dungeon Crawler . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Dreamwalk Studios .  صدای ریدر یک کلاسیک گاه به گاه کلاسیک گاه به گاه مبتنی بر کاشی است، یک انگشت، زمان کشتن قاچاقچی سیاه چال!
به عنوان یک کوتوله، زمان می آید زمانی که شما باید برای شروع یک ماجراجویی و ترک شهر خود را در جستجوی طلا، شکوه .. و غذا. این یک سنت قدیمی است که چندین سال پیش تاسیس شده است: کسی که بیشترین طلا را به ارمغان می آورد، باید به عنوان دزد دریایی نهایی شناخته شود. در معرض غارهای تاریک و سیاه چال ها برای گرفتن تمام ثروت، اما فراموش نکنید که شکم خود را پر کنید. سواحل گنج را باز کنید تا طلا را غارت کنید، اسلحه های اسرار آمیز، معجون ها و ابزارهایی برای کمک به شما در رسیدن به سطوح عمیق تر، پر از هیولا های شریرانه و غارت بهتر.
این بازی فانتزی آزاد سیاه چال بهترین مناسب برای طرفداران: خزنده ها سیاه چال، RPG های گاه به گاه، RPG پازل، سیاه چال های خوش طعن، سیاه چال 2، mintedungeon minutequest، بازی های فانتزی rougelike / roguelite و بازی های رایگان ماجراجویی.

جهت دانلود بازی اندروید Vault Raider به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
ليست صفحات
تعداد صفحات : 11
.