تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

نقد و بررسی نسخه ویندوز 41148

نقد و بررسی نسخه ویندوز 41148

یک اثر دو بعدی در سبک 41148، ‌قطعا برای اندروید مخاطب بیشتری‌ جذب می کند. هنگامی که راه غلط را پیش ببرد،‌ با نقدهای منفی مواجه خواهد شد.

با یک مثال شروع‌ می کنیم :
اکتیویژن،‌ خالق سری‌ Call of Duty در سال های اول و با انتشار نسخه های مختلف از این بازی مخاطبان بسیاری را جذب کرد. اما در سال های اخیر می بینیم که این عنوان تنها به اندازه یک دستگاه پولساز برای اکتیویژن اهمیت دارد.

💰هرساله با انتشار یک نسخه یا DLC هایی با قیمت یک بازی کامل، بی سر و ته تر از قبلی به بازار می آید و مخاطبان خود را از دست می دهد.
این رویه برای 41148،‌ از نسخه کامل شروع شد. فروش حتی راهنمای بازی که در خیلی از سایت ها یافت می شود و طراحی های هنری‌ که تعداد انگشت شماری بیشتر نیستند. و اکنون با نسخه ویندوز؛ نسخه ای که حتی اشکالات نسخه اندروید نیز هنوز در آن یافت می شود، با قیمت ۵۰۰۰ تومان و زحمت یک خروجی خشک و خالی به فروش می رسد. حتی تکسچرها و بافت های بازی نیز پیشرفتی نداشته اند.

🔝قطعا 41148 اثری متفاوت و ماندگار است، اما برای درآمدزایی به چیزی بیش از نسخه ویندوز بدون پیشرفت و آیتم های بی استفاده نیاز دارد.

منبع کانال تلگرام: FGSFANS@



برچسب ها : ,,,,,,

معرفی بازی ایرانی پلیس بزرگراه

معرفی بازی ایرانی پلیس بزرگراه

پلیس بزرگراه یکی از باکیفیت‌ترین پروژه‌های ماشین سواری پلیسی ساخت ایران است. کاربر در بازی پلیس بزرگراه بعنوان یک مامور پلیس ایفای نقش می‌کند و به دستگیری خودروهایی که در داخل بزرگراه‌های تهران هستند و تخلف کرده‌اند می‌پردازد.

محل ماموریت‌های پلیس بزرگراه در (بزرگراه یادگار امام، نیایش، چمران، همت، حکیم و شیخ فضل الله نوری) خواهد بود. تمامی بزرگراه‌ها به صورت کاملا شبیه‌سازی شده طراحی و ساخته شده‌اند.

هوش مصنوعی خودروهای فراری در بزرگراه‌ها بسیار قدرتمند و متنوع طراحی شده اند که باعث می‌شوند بازیکنان با تعقیب و گریزی بی مثال روبرو شوند.

درخواست گشت هوایی (هلی کوپتر پلیس، مسدود کردن جاده توسط پلیس های کمکی و ...) از جمله امکانات بسیار متنوع پروژه پلیس بزرگراه هستند.

بازی پلیس بزرگراه بالای 30 ساعت گیم پلی خواهد داشت.

بخش شبکه آنلاین اینترنتی با انتخاب بیش از 25 مدل از خودروهای روز دنیا در گروه فراری ها و بیش از 15 مدل خودروهای روز دنیا در گروه پلیس منتظر شما دوستداران تغقیب و گریز هستند. در بخش شبکه گروه پلیس به تعقیب و متوقف ساختن گروه خودروهای متخلف می پردازد. آماده نمایشی از تغقیب و گریزهای بسیار هیجان انگیز باشید.

خلاصه در پلیس بزرگراه شما به یک چالش 100 مرحله ایی بسیار هیجان انگیز دعوت می شوید.



برچسب ها : ,,,,,

معرفی بازی ایرانی گرشاسپ

معرفی بازی ایرانی گرشاسپ

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید. امروز با عنوان مطلب : معرفی و بررسی ابعاد و ویژگی های بازی ایرانی گرشاسپ در خدمت شما هستیم . این بازی یک بازی کاملا وطنی هست و موقع انتشار اون تا به حال توانسته طرفداران  بسیار زیادی جذب کنه. منبع این بررسی از کانال بسیار خوب mjm GAME هست که نمیدونیم منبع اونا چیه خلاصه از همینجا از این کانال خوب تشکر میکنیم. درواقع یکی از منبع تغذیه های ما همین کانال که اسمشو بردم هست. امیدوارم تا آخر این مطلب رو بخونید. بازی گرشاسپ به بازی خدای جنگ - GOD OF WAR ایرانی معروف هست . زیرا توانسته است که نکاتی ریز را از بازی کپی کند یا اینکه الهام گیری داشته باشد . خیلی ها معتقدند حتی این عنوان اگر کمی روش کار بشود پتانسیل این را دارد که بتواند حتی از عنوان معروف جهانی بازی خدای جنگ - GOD OF WAR سبقت هم بگیرد . اما بازار بازی های ایرانی آنقدر خراب است که معلوم نیست فردا چه اتفاقی بیفتد..........

برای خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

نقد و بررسی بازی ایرانی ارتش فرازمینی

نقد و بررسی بازی ایرانی ارتش فرازمینی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با نقد و بررسی عنوان بازی : ارتش فرازمینی درخدمت شما هستیم. ارتش فرازمینی یک بازی 100% وطنی هست ولی این 100% فقط به خاطر اینه که ایرانی ها ساختن . بازی بسیار ضعف داره و ما نمیدونیم چرا در سال 2013 جایزه گرفته و با این که استیم تحریم هست این بازی به راحتی داره به فروش میره و اینجاست که دست های پشت پرده رو میشه که آیا به استیم پول داده؟ یا استیم - Steam عاشق چشم و ابروی این بازی بوده که این بازی رو منتشر کرده . خب شاید بگید که منتشر کنه چه اشکالی داره ولی باید بگم که ما تحریم هستیم و ......

برای خواندن نقد و بررسی به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

نقد و بررسی بازی ایرانی سلحشوران اندروید

نقد و بررسی بازی ایرانی سلحشوران اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید. امروز با بررسی و نقد بازی ایرانی اندروید سلحشوران در خدمت شما هستیم. بازی سلحشوران برای سیستم عامل های اندروید طراحی شده و فکر میکنم برای سیستم عامل آی او اس هم طراحی شده . بازی سبک مبارزه ای داره و میشه گفت بازی Dummy هست یعنی شما نقش بسیار زیادی در جنگیدن ندارید بلکه بازی شانسیه. امروز میخوایم به نکات مثبت و منفی این بازی بپردازیم تا ببینیم این بازی چه معیار هایی برای ارزش داشتن بازی و نداشتن بازی دارد. و این رو هم بگم که منبع این نقد و بررسی مال ما نیست و از یکی از کانال های خوب تلگرامی به نام MJM GAMEs کپی کردیم و نویسنده این نقد و بررسی سید ایمان احمدیان هستند که امیدوارم هرکجا که هستند بابت این نقد و بررسی زیبایی که داشتند از ایشون تشکر بکینم. امیدوارم بتونیم شما را با این پست ها راضی نگه داریم.

برای خواندن نقد و بررسی بازی اندروید سلحشوران به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

معرفی بازی ایرانی هفت خان رستم

معرفی بازی ایرانی هفت خان رستم

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با معرفی و بررسی بازی ایرانی هفت خان رستم در خدمت شما هستیم.این بازی یکی از بازی های محبوب ایرانی ها است که در چند ماه اخیر توانسته در مارکت هایی مانند کافه بازار رتبه و نمرات خوبی از کاربران خود دریافت بکند و فکر میکنم که این بازی حتی جوایزی هم از جنشواره های گوناگون دریافت کرده است . سبک بازی عادی است و گیم پلی هم عادی است و چیزی که توانسته کاربران زیادی را به خود حذب کند فقط و فقط حس میهن پرستی و دیالوگ های فارسی است که در این بازی وجود دارد. در واقع میتوان گفت کل بازی به همین دلیل است که پیشرفت کرده است و دلیلی جز این ندارد. در این مطلب سعی کردیم بررسی به بخش های مختلف بازی مانند : گیم پلی - داستان و .... نگاهی بندازیم تا شما را با این بازی ایرانی بیشتر آشنا کنیم.

برای خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,

معرفی بازی ایرانی SHadow Racer اندروید

معرفی بازی ایرانی SHadow Racer اندروید

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با بررسی و معرفی بازی اندروید Shadow Racer در خدمت شما هستیم همانطور که میدانید بازی SHadow Racer بازی ایرانی است از استودیو بازی سازی : نواگیمز که توانسته در مارکت های مختلف ایرانی مخصوصا کافه بازار خودی نشان بدهد و موفقیت ها و درآمد های خوبی در این راه کسب کرده است. در این مطلب قصد داریم شما را با نکات ریز و درشت این بازی بیشتر آشنا بکنیم. تا آشنایی بهتر و درک بهتری از این بازی داشته باشید.امیدوارم بتوانیم منظور و مقصود خود را به شما کاربران عزیز برسانیم. لطفا از بازی هایی که لیاقت حمایت دارند حمایت بکنید.با تشکر

برای خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.