تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود نرم افزار اندروید Snapchat 10.16.1.0

دانلود نرم افزار اندروید Snapchat 10.16.1.0

دانلود نرم افزار اندروید شبکه اجتماعی Snapchat

سلام عرض میکنم به تمام کاربران امین اندروید .  امروز با نرم افزار Snapchat در خدمت شما هستیم . این نرم افزار از استدیو snapchat است .  Snapchat یک برنامه کاربردی است که از طریق آن شما می توانید با دوستان خود با استفاده از تنها عکس هایی که می توانید چند ثانیه قبل از اینکه آنها را برای همیشه از بین ببرید، بدون ردیابی هر یک از گوشی های خود را ببینید.
روش کار نرم افزار بسیار ساده است: ، اگر می خواهید متن را به تصویر اضافه کنید، مقدار زمانی که تصویر برای آن در دسترس است را انتخاب کنید و آن را به هر کسی که می خواهید ارسال کنید. این آسان است.
برای اینکه گیرنده تصویر را به عنوان یک اندازه امنیتی ببیند، همچنین باید برنامه را نصب کند. اگر آنها یک عکس از تصویر بگیرند، شما یک اعلان دریافت خواهید کرد، به طوری که می توانید بدانید که آیا تصویر شما را ارسال کرده یا نه.
هدف اصلی Snapchat، همانطور که ممکن است حدس بزنید، عکس ها را ارسال می کند به تعداد کمی از مخاطبین. چرا؟ از آنجا که، در این روش، گیرنده می تواند تصویر را ببیند اما قادر نخواهد بود آن را حفظ کند. یا اگر آنها سعی می کنند عکس بگیرند، شما هنوز هم می دانید
Snapchat یک برنامه مفید برای برقراری ارتباط با دوستان خود به سرعت، به آسانی و بصری است. در انتهای روز، چرا که شما می توانید با یک تصویر واحد خود را با استفاده از یک عکس به اندازه کافی متن ارسال کنید؟
Snapchat تلاش می کند تا شکاف را با Instagram با ویژگی های جدید بسازد
ظاهر Instagram Stories جهان را به شدت تکان داد شبکه های اجتماعی. یک برنامه به طور خاص آسیب جدی را متحمل شده است: Snapchat کاربران را از هر لحظه ای که خونریزی می کند، از بین می برد، زیرا اینستاگرام نوآوری را انجام داده است که باعث شد Snapchat فراتر از برنامه محتوا ناپدید شود. Snapchat فقط تلاش خود را برای رد شدن از چندین نوآوری انجام داده است که امیدوار است بتواند فاصله بین خود و رقبای خود را از بین ببرد.
بیشتر بخوانید
Snapchat با یک موتور جستجوی جدید Stories به روز رسانی می شود
محبوبیت Snapchat با گذشت زمان، بطور کمی کاهش یافته است، عمدتا به دلیل اختصاص ویژگی های آن توسط شبکه های اجتماعی دیگر - هرچند UI آزار دهنده برنامه هم به آن اهمیت نداده است. آنها در حال کار بر روی به روز رسانی برنامه برای یک خوب در حالی که فقط اعلام کرد یک ویژگی جدید است که به خوبی می تواند آن را یک نفس از زندگی جدید: یک موتور جستجوی جدید برای داستان های عمومی.

فیس بوک مسنجر در حال حاضر فیلتر و ماسک برای عکس های شما
اگر یک برنامه وجود دارد اضافه کردن در ویژگی های جدید تا یین یانگ - این فیس بوک مسنجر است. نه چندان دور، ما نگاهی به ویژگی های بازی های جدید بازی های فکری کردیم، و ما دوباره با آن اخبار جدیدی راجع به پیشرفت هایی که قطعا برخی از سران را به خود جلب می کنند، نگاه می کنیم. ویژگی های دوربین جدید در برنامه عبارتند از فیلترها، ماسک ها و زنگ ها و سوت ها برای اضافه کردن به عکس های شما. در حال حاضر، آن را کاملا آشنا نیست، آیا آن را؟ << شگفت انگیز >>

 

برای دانلود نرم افزار Snapchat به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی PES 2017 1.1.1 اندروید

دانلود بازی PES 2017 1.1.1 اندروید

                                     دانلود بازی فوتبال اندروید

 دانلود بازی اندروید PES 2017 1.1.1 برای اندروید(آخرین نسخه جهانی)

                                پیشنهادی سایت امین-اندروید

بازی PES 2017 آنلاین است و برای اجرای همیشگی آن به اتصال اینترنت نیاز دارید

و دیتای بازی با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 1 گیگ و 200 مگابایت یا

کمتر دارد.(دانلود تیم ها - گزارشگر - لیگ ها و امکانات مختلف بازی در دیتا )

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید. امیدوارم هرکجا که هستید حالتون خوب باشه.امروز با عنوان بازی PES 2017 برای اندروید درخدمت شما هستیم. همونطور که میدونید این بازی یکی از پرطرفدار ترین بازی های جهان چه در اندروید و چه در کامپیوتر هست. و کمتر کسی هست که تا به حال اسم این بازی رو نشنیده باشه!. این بازی در گوگل پلی در بازی های ورزشی و فوتبالی در رتبه های نخست قرار دارد. امسال همه انتظار داشتند که اول سال 2017 بازی Pes 2017 سریع منتشر بشه برای اندروید ولی Konami کمی لفت داد و بازی کمی دیرتر به بازار گرم بازی های جهانی خودشو رسوند. ولی اونها دلیل این کارو اضافه کردن امکانات زیاد به بازی از جمله:شبیه سازی بهتر بازیکنان-اضافه شدن 12 لیگ معتبر جهان (یا حتی بیشتر) و اضافه کردن گزارشگر میتوان نام برد. و دیگر دلایلش هم رفع برخی باگ ها هنگام انجام بازی میتوان نام برد. این بازی بخش های مختلف و بسیار زیادی مانند نقل و انتقالات و .... داره که هنگام بازی کردن میتوانید اون ها رو هم ببینید.

برای دانلود بازی Pes 2017 اندروید به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی Shadowfight2 1.9.29 برای اندروید

دانلود بازی Shadowfight2  1.9.29 برای اندروید

                                دانلود آخرین نسخه Shadowfight2 برای اندروید             

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران سایت امین اندروید .  امروز با بازی جذاب Shadowfight2 در خدمت شما هستیم ! این بازی در سبک خودش محشره و متفاوته و به شدت پیشنهاد میکنیم تجربش کنید ! یکی از بازی های جذاب کمپانی Nekki . تا این لحظه این بازی حدود       100,000,000 نصب داشته که آماری فوق العاده به حساب میاد . این بازی دارای دو بخش آفلاین و آنلاینه که بخش آنلاینش بسیار جذابه و شما میتوانید با رقیبان از سراسر جهان به رقابت بپردازید . 

برای دانلود این بازی جذاب به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.