تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود نرم افزار آلارم Alarm Clock Xtreme Free

دانلود نرم افزار آلارم Alarm Clock Xtreme Free

به نام الله ||| این نسخه از نرم افزار برای اولین بار در ایران قرار گرفت ||| ویژه

سلام.امروز نرم افزار آلارم رو گذاشتیم. که کاربردی ترین نرم افزار جهان هست. در این پست توضیح زیادی نمیتونم بدم و همینجا لینک دانلود رو میزارم :)

اگر سوالی چیزی بود شما میتوانید به کانال تلگرامی من یا پی وی من در تلگرام بیاین یا بهم ایمیل بدین یا هم در همین پست نظر بدید.! همین.

 

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود فیسبوک اندروید-نسخه نهایی (آپدیت 18 آذر ماه)-(برای اولین بار در ایران)

دانلود فیسبوک اندروید-نسخه نهایی (آپدیت 18 آذر ماه)-(برای اولین بار در ایران)

به نام الله |||  به روزرسانی که برای اولین بار در سایت ما قرار گرفت ||| ویژه

سلام . خوش آمدین. این پست رو ایجاد کردم تا دوباره قدرت تیممون رو به رخ بکشم. درسته که ما هنوز که هنوزه تا امروز 18 آذر ماه رتبه الکسا نداریم. ولی خودمون رو داریم نشون میدیم و اولین پست هارو در ایران قرار میدهیم تا بگیم که فقط سایت Farsroid نیست که بلده اولین بازی ها و نرم افزار هارو در ایران قرار بده! ما اینیم داش! خب بگذریم. این نرم افزار رو که همه میشناسند پرطرفدار ترین نرم افزار جهان که حدود 4-3 میلیارد ممبر (عضو) دارد. پیشنهاد ما این است که دانلود کنید :)

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی آسفالت نیترو-Asphalt Nitro 1.7.1g

دانلود بازی آسفالت نیترو-Asphalt Nitro 1.7.1g

                                                                      به نام خدا

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید و همراه کانال تلگرامی ما.امروز با یک بازی ماشینی معروف جهان و پرهیجان و به علاوه بر آن دارای یک حجم کم.این بازی در گوگل پلی بار ها دانلود شده.

بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی استور (فروشگاه گوگل پلی) ساخت شرکت گیملافت. با قابلیت اجرای آنلاین و دارای امتیاز بالای 4.5/5 نمره از بین 50 میلیون بار دانلود! (این پست به شما دوستان و کاربران عزیز سایت و کانال تلگرامی ما پیشنهاد میشود) این پست را ازدست ندهید و برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 



برچسب ها : ,,,,,,,,,,

نرم افزار ویرایش فیلمVideoShow Pro – Video Editor v7.5.5 نسخه نهایی

نرم افزار ویرایش فیلمVideoShow Pro – Video Editor v7.5.5 نسخه نهایی

برای اولین بار در ایران--------           به نام خدا           ----------         آپدیت نهایی (به روزرسانی آخر)  ---------

سلام خدمت تمامی کاربران عزیز امین-اندروید.امروز نرم افزار اندروید ویرایش فیلم رو براتون آماده کردیم. این نرم افزار رتبه بالایی در گوگل پلی استور داره و خوشبختانه آمار خوبی هم داره این نرم افزار بیش از 100 میلیون بار دانلود شده در سراسر جهان. زیرا این نرم افزار دارای یک محیط کار بردی فوق العاده جذاب هست که میدونم اگه شماهم استفاده کنید با این نرم افزار حال کنید. فقط کافیه استفاده کنید.این پست در کانال تلگرامی ما هم قرار گرفت: Amin_androidx@

برای دانلود به ادامه مطلب بروید. (نظر یادتون نره)



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود نرم افزار انتقال فایل اندروید-Shareit 3.9.60

دانلود نرم افزار انتقال فایل اندروید-Shareit 3.9.60

به نام خدا. سلام کاربران عزیز امین-اندروید باز هم جزو جدید ترین منتشر کننده های فایل اندروید بودیم. این آخرین نسخه ایجاد شده از فایل قوی شیر ایت (Share it) است که بعد از 4 روز ما هم شکر خدا این مطلب رو گذاشتیم . و امیدوارم از این مطلب رضایت کافی را داشته . باشید. طبق ادعاهای سازنده این نرم افزار پرسرعت ترین نرم افزار در زمینه انتقال فایل بین افراد است. زیاد توضیح نمیدم برین ادامه ی مطلب و دانلود کنید..برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,

Metal Squad 4.0.3+MOD-دانلود بازی اندروید سرباز فلز+تریلر رسمی بازی

Metal Squad 4.0.3+MOD-دانلود بازی اندروید سرباز فلز+تریلر رسمی بازی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه و شاد و خرم باشید.امروز با عنوان بازی:Metal Squad 4.0.3+MOD-دانلود بازی اندروید سرباز فلز+تریلر رسمی بازی در خدمتتون هستیم.سازنده این بازی شرکت معروف: Sora Game است که حتما برای دهه 60 و 70 های بازی باز بسیار نام آشناست.حتما آن هایی که گوشی های موبایل با سیستم عامل جاوا و سگا یا پلی استیشن 1 داشتند نام این بازی را فراموش نخواهند کرد. این بازی جزو معروف ترین بازی های جهان شده بود در زمان خودش(در زمان پلی استیشن 1 - سگا - گوشی های موبایل با سیستم عامل جاوا). یک بازی به سبک اکشن است که با تیراندازی در آن آمیخته شده است. این بازی حدود 5 میلیون دانلود و امتیاز 4.3/5.0 را در گوگل پلی استور کسب کرده است. سرباز کوچکی در دنیا وجود دارد که میخواهد عدالت را با جواب دشمنان انجام دهد. و آن جواب چیست؟جواب آن است که : دشمنان را بکشید و از بین ببرید. شما در این بازی موظف هستید که به رئیس آخر بازی (شرور جهان) برسید و اورا از بین ببرید و جهان را به صلح دعوت کند و با کشتن رئیس بد جهان<جهان در آرامش قرار میگیرد. این سرباز مقام سرجوخه(جوخه) را دارد و همینطور در مراحل بعدی باید پیشرفت کنید و سلاح های خودرا به پیشرفت برسانید و به هرچه راحت تر از قبل دشمن را از پای در بیاورید. این بازی دارای اکشن خوبی است و سن نیاز برای این بازی +12 سال است. برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,

Dark Sword 2.0.1+Mod-دانلود بازی اندروید شمشیر سیاه+تریلر رسمی بازی+نسخه مود شده

Dark Sword 2.0.1+Mod-دانلود بازی اندروید شمشیر سیاه+تریلر رسمی بازی+نسخه مود شده

بازی قابلیت آنـــــلــــاین بازی کردن و آفـــــلــــاین بازی کردن را دارا است.(لذت ببرید)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون بسیار عالی باشه.امروز با عنوان بازی:Dark Sword 2.0.1+Mod-دانلود بازی اندروید شمشیر سیاه+تریلر رسمی بازی Dark Sword- و نسخه مود شده(بی نهایت) این بازی در خدمت شما کاربران عزیز امین-اندروید در خدمت شما هستیم.بازی در سبک RPG-نقش آفرینی است و قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد.همه خاطرات بد را به یاد داریم.شب است و در دروازه بسته است.تیره اژدها به دروازه خورشید بسته شده است و تمامی نور ها از بین رفته است.همه ی موجودات جهان تاریک زنده شده اند و برای تسخیر جهان آماده هستند.درد ابدی است.شخصی وجود دارد که در تاریکی زندگی میکند و برای نجات مردم تلاش میکند.جهان نور را از چشم خود بسته و به فراموشی سپرده است.عملیات های تاریک کم کم آغاز میشود.این بازی یک سبک بسیار معروف در بازی های موبایلی دارد یعنی:RPG-نقش آفرینی.شما میتوانید خودتان را به غول های هر مرحله برسانید و آن منطقه را از تسخیر دشمن در بیاورید.دشمن سیاه و تاریک است و با شمشیر سیاه خود میتوانید آن را نابود کرده و کشته.در این بازی شما میتوانید با کشتن غول های بازی(BOSS) آیتم(وسیله-لباس-اسلحه)قوی تر بگیرید و اسلحه هایتان را ارتقاء(Upgrade)کنید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید و از این بازی زیبا لذت ببرید.



برچسب ها : ,,,,,,,

Trial Xtreme 4 1.9.38+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتورسواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی

Trial Xtreme 4 1.9.38+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتورسواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| جزو اولین سایت هایی که این نسخه را منتشر کرد بودیم ||| ویژه

حدود 70 میلیون دانلود در سرتاسر جهان و امتیاز 4.2/5.0 و بازی امکان آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای ایران عزیز باشید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی Trial Xtreme 4 1.9.8+MOD+DATA-دانلود بازی اندروید موتور سواری+دیتا+مود+تریلر رسمی بازی در خدمت شما عزیزان هستیم.قطعا بازی تریال اکثترم-Trial Xtreme جزو پرطرفدارترین بازی های جهان است.مخصوصا در پلتفرم های اندروید.این بازی از زمانی که سیستم عامل اندروید شروع به کار کرد این بازی و شرکتش بازی سازی رو شروع کردند.درضمن شرکت این بازی شرکتی نیست جز شرکت معروف:Deemedya که متخصص ساخت بازی های مسابقه ای و Racing هست که طرفداران خودش رو داره.این بازی قطعا بهترین بازی مسابقه ای موتورسواری هست.دراین بازی مسابقه ای که بازی 2بعدی و 3 بعدی هست باید مسابقاتی را با حریفانتان در سرتاسر جهان انجام دهید.باید شما کسب پول کنید (پول نقد) در مسابقاتتان.هیچ بازی به سختی این بازی نخواهد بود و این رو هم لاذم به ذکر است که بگوییم به قول معروف:خــــــــیلی حــــــــال مـــــیده!.برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود نرم افزار اندروید تلگرام Telegram 4.2.2

دانلود نرم افزار اندروید تلگرام Telegram 4.2.2

telegram

تلگرام برترین و محبوب ترین مسنجر برای ایرانیان است که در طی مدت انتشار خود بازخود بالایی داشته است.با این پیامرسان میتوانید گروه های چند هزار نفره بسازید ،بی نهایت پیام رد و بدل کنید ،و براحتی از دوستان و مخاطبان خود متن،فیلم،عکس،گیف (gif) و استیکر دریافت کنید. شما میتوانید از  کانال ها و ربات ها استفاده کنید!!! کانال های بسیار زیادی در تلگرام موجود میباشد که روزانه مطالب سرگرم کننده ای برای شما ارسال میکنند وجود دارد که شما میتوانید در آن ها عضو شوید و روزانه مطالب را دریافت کنید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی Real Steel HD 1.37.6+MOD+Data اندروید+نسخه بی نهایت بازی+تریلر رسمی بازی

دانلود بازی Real Steel HD 1.37.6+MOD+Data اندروید+نسخه بی نهایت بازی+تریلر رسمی بازی

دانلود بازی اندروید Real Steel HD V1.37.6+MOD+DATA+نسخه بی نهایت+دیتا+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما قرار گرفت ||| ویژه

کسب امتیاز 4.2 از 5.0 نمره و حدود 500 هزار دانلود در سراسر جهان

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون هرکجا که باشید عالی باشه.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی Real Steed HD برای اندروید در خدمتتون هستیم.این بازی یک بازی پرطرفدار از شرکت هست.RBE هست.که این بازی فیلمش منتشر شده بود در سال 2011 که با استقبال جهانی مردم روبه رو شد و برای همین شرکت این فیلم تصمیم گرفت که بازی این فیلم پرطرفدار رو هم منتشر کنه که بازهم در بازیش بسیار نمره ی خوبی کسب کرد.داستان بازی از این قرار است:قهرمانان به دنیا می آیند ولی از جهان نمیروند.این قهرمانان رباتانی هستند که برای نجات بشریت ساخته شده اند.مبارزه ای انجام دهید با ربات های شرور تا جهان در آرامش کامل باشد.زئوس(پادشاه ربات جهانیان) بسیار بد است و شما وظیفه دارید رئیس شرور خودرا از بین برده و بازهم جهانی پاک و با صلح و آرامش بسازید.این بازی ممکن است که جنگی بین ربات ها باشد ولی از سبک های بوکس هم استفاده شده است و برای همین است که این بازی برای گوشی های اندروید جذاب است.من زیاد تایپ نمیکنم و دوست دارم شما به ادامه مطلب بروید و از این بازی لذت بخش لذت کافی را برده و درآخر از نظرات خوبتان مارا آگاه سازید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود Gangstar Vegas v3.2.1c – بازی گانگستر وگاس اندروید (آفلاین)

 دانلود Gangstar Vegas v3.2.1c – بازی گانگستر وگاس اندروید (آفلاین)

بنام الله ||| ما جزو اولین کسانی بودیم که بروزرسانی(آپدیت) را قرار دادیم ||| ویژه

باسلام خدمت تمامی کاربران محترم و عزیز ارزشمند سایت امین-اندروید امروز بازی به سبک جی تی آی (GTA) با عنوان گنگستر وگاس(GangStar Vegas) که از شرکت بزرگ گیملافت(GameLoft) پدید آمده است. اگر امین-اندروید را قبول دارید ما این بازی را جزو بازی های پیشنهادی سایت قرار دادیم.من خودم به شخصه عاشق بازی هایی هستم که در شهر دوربزنیم و مردم را داغان کنیم!!! و دقیقا این بازی همانچیزی است که دنبالش هستیند و هستم!!!

برای اطلاعات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی شبیه سازی شده بقاء در زیر آب -Subwater Survival اندروید

دانلود بازی شبیه سازی شده بقاء در زیر آب -Subwater Survival اندروید

برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید این بازی منتشر شد

دانلود بازی اندروید شبیه سازی شده Subwater Survival - بقاء در زیر آب

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید. امیدوارم حالتون عالی باشه امروز با عنوان بازی اندروید subwater survival درخدمت شما هستیم از شرکت بازی سازی TGP. این بازی در سال 2017 در مارکت های جهانی منتشر شد که با افتخار در ایران برای اولین بار در سایت ما منتشر شد. بازی سبک شبیه سازی شده دارد که به simulator معروف است. شرح و  داستان بازی : هواپیمای شما در یک جهانی جدید و اقیانوسی عجیب به نام Subnautica سقوط میکند و شما باید برای زنده ماندن به زیر آب برید و تجهیزات لازم را که به زیر دریا رفته است بردارید. باید حواستان باشد که گرفتار موجودات زیر آب نشوید و باید برای زنده ماندن از امکانات زیر آب استفاده کنید. به طور مثال : پیدا کردن چراغ قوه برای برای اکتشافات درون جنگل - اکسیژن برای رفتن به زیر آب! هرچه تجهیزات بیشتری پیدا کنید قطعا میتوانید به عمق های پایین تر بروید و مهلت زنده ماندنتان را بیشتر کنید. شما در این حین باید اکسیژن خود را مدیریت کنید که مبادا اتفاقی که نباید بیفتد, بیفتد!!!!

برای دانلود بازی اندروید Subwater Survival به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی نقش آفرینی افسانه نه دم - Legend of Nine Tails اندروید

دانلود بازی نقش آفرینی افسانه نه دم - Legend of Nine Tails اندروید

دانلود بازی آنلاین نقش آفرینی Legend OF Nine Tails اندروید

برای اجرای این بازی به اتصال همیشگی اینترنت نیاز دارید

بازی Legend OF Nine Tails برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید Legend OF Nine Tails در خدمت شما هستیم.این بازی آنلاین هست و در سبک نقش آفرینی تولید شده و از استودیو بازی سازی : MingYan Zhang هست که اسمی شبیه به استودیو بازی سازی های چشم بادامی شرق آسیا هست. شرح کوتاهی از بازی اندروید Legend OF Nine Tails : بازی Legend OF Nine Tails یک بازی 3 بعدی و به سبک MMO هست که رابطه خوبی با سبک نقش آفرینی داره . تقریبا میشه گفت بازی داستان عاشقانه محور داره و شما میتونید در بازی حتی مراسم عروسی هم برگذار کنید! این بازی در گوگل پلی تا این لحظه یعنی 22 مردادماه امتیاز 4.5 از 5/0 نمره را کسب کرده و بین 100 هزار تا 500 هزار دانلودی داشته و جالب اینجاست که این بازی معروف تا به امروز در سایت های ایرانی معرفی نشده بود تا این که امروز سایت امین-اندروید با افتخار این بازی رو منتشر کرد. بخش های زیاد و متنوعی بازی داره از PVP گرفته تا PVE که معمولا در بازی های آنلاین MMO - RPG - نقش آفرینی سبک PVP همیشه طرفداران خاص خود بیشتر رو داشته. چون اگر کسی بخواد PVE بازی کنه پیشنهاد میشه بره یک بازی آفلاین انجام بده تا این که یک بازی آنلاین رو ......

برای دانلود بازی آنلاین - نقش آفرینی اندروید Legend Of Nine Tails به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی ضد ترامپ - Jrump اندروید

دانلود بازی ضد ترامپ - Jrump اندروید

برای اولین بار در ایران و جهان فقط و فقط در سایت امین-اندروید

دانلود بازی اندروید Jrump به سبک بازی های Jumping

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی Jrump که محوریت اصلیش روی ضد ترامپ بودن میچرخه در خدمت شما هستیم! این بازی از استودیو بازی سازی OddBoy & AppArcanum هست . در این بازی سعی شده با سبک ساده ای که داره گرافیک کاریکاتوری و فوق العاده استفاده بشه و اصل موضوع این بازی مسخره کردن ایده ها و اقدامات ترامپ هست به طور مثال : ساخت دیوار مکزیک بدون هزینه آمریکا - ساخت جهانی نو در سیارات - متوقف کردن تعهدات آب و هوایی پاریس و خیلی از موضوعات دیگر. بازی گرافیکش خیلی جالبه و پیشنهاد میکنم که حتما دانلود کنید این بازی رو . در واقع شما در این بازی نقش دونالد ترامپ رئیس جمهور حال حاضر آمریکا رو دارید که چند شخصیت جالب در بازی داره مثل ترامپ بچه و یا ترامپ پیر زن و ...... در این بازی با پرید بر روی چیز های مورد علاقه ی خود میتوانید به رکورد دست یابید و برای دوستانتان در سرتاسر جهان به اشتراک بگذارید.

برای دانلود بازی اندروید Jrump به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

عکس هایی از بازی ایرانی سمر برای اندروید

عکس هایی از بازی ایرانی سمر برای اندروید

این بازی به زودی در مارکت های ایرانی منتشر میشود

عکس های از بازی:

 

 

امیدوارم که پس از انتشار این بازی حمایت های لازم رو بکنید laugh(در صورت انتشار بازی در سایت قرار داده میشه )

ما با سازنده بازی در ارتباط هستیم و جهت تماس با توسعه دهنده کافیست نظرتون رو در این پست بزارید و ما به اطلاع ایشون برسونیمsurprise



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی طنز Fundoshi اندروید

دانلود بازی طنز Fundoshi اندروید

برای اولین بار در جهان و ایران فقط و فقط در سایت امین-اندروید

دانلود بازی مبارزه ای - طنز Fundoshi برای اندروید

اگر سراغ بازی های بامزه هستید این بازی به شما پیشنهاد میشود

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با یک بازی خاص به نام Fundoshi در خدمت شما هستیم. این بازی سبک مبارزه ای و خنده دار و طنز داره که هنگام بازی از خنده میمیرید!این بازی به تازگی منتشر شده و ما مفتخر بودیم بعد از گوگل پلی برای اولین بار در ایران و جهان در سایت امین-اندروید این بازی رو منتشر کنیم.بازی از شرکت نام نا آشنای Lioyd Kelijzer هست که فکر میکنم جزو کمپانی های آسیای شرقی باشه چون سبک بازی و شخصیت بازی که در تصویر بازی مشاهده میکنید یک آدم چاق و چشم بادامی هست.بازی توضیحات زیادی به خاطر این که تازه منتشر شده نداره و فقط حین بازی کردن به امکانات بازی پی میبرید و متوجه آن خواهید شد.

برای دانلود بازی اندروید Fundoshi به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی بامبوی سامورایی - Samurai Bamboo اندروید

دانلود بازی بامبوی سامورایی - Samurai Bamboo اندروید

این بازی برای اولین بار در ایران و جهان در سایت امین-اندروید منتشر شد

دانلود بازی اندروید سامورایی بامبو - Samurai Bamboo

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی Samurai Bamboo در خدمت شما هستیم.فقط اول پست بگم که چون برای اولین بار در جهان بعد از گوگل پلی ما این بازی رو قرار دادیم زیاد نمیتونیم توضیحاتی درباره بازی برای شما ارائه کنیم.این بازی به تازگی در گوگل پلی دانلود شد و دانلودی بین 1000 تا 5000 داره که امتیاز متوسطی گرفته و قابل اجرا بر روی اندروید های 2.3 و بالاتر هست این بازی زیبا . درواقع میشه گفت که بازی Samurai Bamboo یک بازی چالش برانگیز هست ولی پیشنهاد ما این نیست که این بازی رو دانلود کنید! به دلیل این که این بازی به تازگی منتشر شده و ممکنه مشکلاتی مانند : تیک و خراب بودن مراحل داشته باشه.

برای دانلود بازی اندروید Samurai Bamboo به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی ماجراجویی دکستر 2 - Dexter 2 اندروید

دانلود بازی ماجراجویی دکستر 2 - Dexter 2 اندروید

دانلود بازی اندروید ماجراجویی Dexter 2 - برگرفته از سری فیلم های دکستر

دیتای بازی با خود بازی دانلود میشود که حجمی حدود 164 مگابایت دارد

برای اجرای این بازی حد اقل به RAM +512 نیازمند است

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی مهیج و ماجراجویی Dexter 2 درخدمت شما هستیم.این بازی از استودیو بازی سازی : Ecko Code هست . بازی دکستر برگرفته شده از سری فیلم های Dexter هست که در قرن 19 تا 20 طرفداران بی شماری داشت.شرح کوتاهی درباره بازی Dexter 2 اندروید: شما در نقش پلیس هستید.برای آرامش شهر خود دست به کارهای خطرناکی میزنید.در این راه ممکن است کشته شوید.بازی دارای عناصر کاراگاهی و ماجراجویی هست که این نوع بازی ها در نوع خودش دارای طرفدار های زیادی است.مراحل این بازی سعی شده با شبیه سازی کامل و 100% انجام بشه و تمامی مراحل این بازی و حتی شخصیت های بازی شبیه سازی کامل به فیلم معروف Dexter 2 هست.در واقع اگر شما مجموعه فیلم های Dexter2 رو دیده باشید رد کردن و انجام دادن مراحل برای شما کار سخت و دشواری نخواهد بود.این بازی دارای گرافیک بسیار بسیار عالی هستش که میتونیم برای توضیح راحت تر گرافیک اون رو با عنوان بازی Maxpayne اندروید مقایسه کنیم و حتی سبک و قرن و ساختار بازی ها در یک سال اتفاق می افته که در نوع خودش نکته جالبی هست.اگر علاقه مند به بازی های ماجراجویی و جناحی و پلیسی هستید امین-اندروید به شما پیشنهاد میکنه که عنوان بازی Dexter 2 اندروید رو از دست ندهید.
 

برای دانلود بازی اندروید Dexter 2 به ادامه مطلب بروید.

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی دوچرخه سواری Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه اندروید

دانلود بازی دوچرخه سواری Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه  اندروید

برای اولین بار در ایران و برای دومین بار در جهان میان تمامی سایت ها!!!!!!

بازی قابلیت آنلاین دارد و اگر شما مایل بودید میتوانید این بازی را به صورت آنلاین هم بازی کنید

دانلود بازی اندروید دوچرخه سواری تور فرانسه 2017 - Tour De France

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Tour De France 2017 - تور فرانسه دوچرخه سواری در خدمت شما هستیم.این بازی از کمپانی Playsoft هست که هر ساله این بازی رو منتشر میکنه. که پارسال Tour De France 2016 رو تولید و پخش کرد. خوشبختانه مفتخر بودیم برای اولین بار در ایران و برای دومین بار در جهان این بازی رو برای شما دوستان عزیز امین-اندروید به اشتراک بزاریم.این بازی از رو به رو نشون میده و 2 بعدی ولی شما میتونید حس دوچرخه سواری رو درک کنید و از این بازی لذت ببرید. این بازی زمین ها و Map های مختلفی داره برای مسابقه که از جمله میشه به سواحل غروب و جنگ های حاصل خیز اشاره کرد و نام برد.این بازی نسخه رسمی این مسابقات هست یعنی به سفارش فدراسیون دوچرخه سواری جهان که مرکزش فرانسه هست ساخته و تولید شده است.شما میتوانید با دانلود بازی اندروید Tour De France 2017 از امکانات این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی اندروید Tour De France 2017 - تور دوچرخه سواری فرانسه به ادامه مطلب مراجعه بکنید.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی Skate Universe اندروید

دانلود بازی Skate Universe اندروید

دانلود بازی اندروید Skate Universe - اسکیت جهانی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی Skate Universe در سبک run از کمپانی بازی سازی Chuck E درخدمت شما هستیم.این بازی شباهت کمی به بازی Subwayr داره که از عرضه شدن اندروید این سبک بسیار طرفدار داره. بازی داستان خاصی نداره و فقط شما شخصیت یک موش دارید که بسیار بازیگوش است و باید از موانع با اسکیت خود بپرید و بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنید. در این بازی شما میتوانید با امکاناتی که به دست آورید تججهیزات جدیدی مهیا بکنید و آماده ی دویدن دیگری باشید.پیشنهاد میکنیم که این بازی را دانلود کنید.

برای دانلود بازی اندروید Skate Universe به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اکشن Warhammer 40,000:Carnage اندروید

دانلود بازی اکشن Warhammer 40,000:Carnage اندروید

دانلود بازی آنلاین اندروید Warhammer 40,000:Carnage

این بازی آنلاین بوده و برای اتصال همیشگی به بازی به اتصال همیشگی اینترنت نیاز مندید + این که دیتای بازی برای هدر نرفتن حجم و احتمال این که خرابی پیش بیاید با خود بازی دانلود میشود.

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون خوب باشه. امروز با عنوان بازی آنلاین اندروید Warhammer 40,000:Carnage درخدمت شما هستیم  . این بازی از کمپانی roadhuse game هست که موفق ترین بازی این شرکت همین بازی هست که با میلیون ها دانلود در سراسر جهان که حدود: 1میلیون است مواجه شده است. شرح بازی: با دشمنان فرازمینی بجنگید و با خدایان و نیمه خدایان به رقابت و جنگ بپردازید. وضعیت موجود جهان اصلا جالب نیست.جهان به قهرمان های زیادی نیاز دارد . یکی از آن ها شما هستید. بازی از فضاهای بسیار جالبی ساخته شده است که قدرت اصلی این بازی قدرت Lighting - رعد و برق هست که قطعا حین بازی از فضای اون لذت میبرید.

برای دانلود بازی اندروید Warhammer 40,000:Carnage به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی حجاب - Hijab اندروید

دانلود بازی حجاب - Hijab اندروید

دانلود بازی آموزشی و فرهنگی حجاب - hijab اندروید

برای اولین بار در ایران میان تمامی سایت های ایرانی - در سایت امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی فرهنگی و اسلامی با عنوان Hijab - حجاب در خدمت شما هستیم.امیدواریم که تونسته باشیم با قرار دادن این بازی به افزایش و بالابردن سطح فرهنگ کمک شایانی کرده باشیم.این بازی از شرکت بازی سازی اسلامی : The Wali Games هست که فعلا همین یک بازی رو ساختند که تقریبا میتوان گفت با استقبال خوبی مواجه شده است. نیم نگاهی به شرح بازی: بازی حجاب یک بازی فرهنگی است که شما میتوانید با انتخاب لباس های مناسب مانند: گردنبد - کیف - کفش - پیراهن و ... لباس خود را آراسته کنید و بهترین نمره را کسب کنید. از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به قسمت Gallery آن توجه کرد که نکته جالبش اینه که هرموقع از شخصیتتون خوشتون اومد میتونید شخصیت خودتون رو توی گالریتون ذخیره کنید و حتی شما میتونید شخصیت خودتون رو در صفحه های مجازی مثل : FAceBook به اشتراک بگذارید.

برای دانلود بازی حجاب - hijab اندروید به ادامه مطلب بروید.

 



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود آخرین نسخه بازی فوق العاده Combat Squad اندروید

دانلود آخرین نسخه بازی فوق العاده Combat Squad اندروید

دانلود بازی اکشن - آنلاین جوخه انتحاری  Combat Squad اندروید

بازی آنلاین بوده و برای اجرای همیشگی آن به اتصال همیشگی اینترنت نیازمندید و ممکن است حین بازی موارد مورد نیاز بازی دانلود شوند!

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی Combat Squad که یک اثر کاملا فوق العاده از شرکت A-33 Studio هست در خدمت شما هستیم. این بازی یک بازی سوم شخص فوق العاده است که کمتر بازی با این کیفیت برای اندروید ساخته شده است.توضیحاتی درباره ی داستان بازی:حال وقت نبرد است. نبردی تاکتیکی با دشمنان.از فرماندهان سرپیچی نکنید و خودتان فرمانده ای جدید بسازید. در تاکتیک ها و استراتژی های مختلف خودتان تصمیم گیری بکنید و باعث شوید شما پیروز کننده ی جنگ بین دشمن خونین باشید.کنترل نبرد دشمن را در دستان خود بگیرید و نگذارید وارد حریم خصوصی مرز شما بشوند و با امکانات و اسلحه هایی که در دست دارید سیلی محمی به دشمنان خود بزنید!.................

برای دانلود بازی Combat Squad اندروید به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود بازی نبر سایه ها 3 - Shadow Fight 3 اندروید

دانلود بازی نبر سایه ها 3 - Shadow Fight 3 اندروید

دانلود بازی اندروید Shadow Fight 3 - نبر سایه ها

با بیش از 40 میلیون دانلود و استفاده کننده در سراسر جهان

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی SHadow Fight 3 درخدمتتون هستیم . این بازی از کمپانی بازی سازی Nekki هست که نسخه ی قبلی این بازی که نسخه دوم بود رو در سایت قرار دادیم و با استقبال خوبی مواجه شد.شرح بازی:هویت شما پنهان است و کسی شما را میشناسد و نه شما کسی را !!!!.برای حق کشور خود به میدان بروید و خائنان مرز و بوم کشور خود را نابود سازید و دوباره کشوری پر از شادی و نشاط بسازید. دشمنان برای خود قلمروی مخصوص دارند در دل غار ها و کوهستان ها و جنگ های سرسبر چین.اینجاست که همه یک صدا به دنبال قهرمان قصه ی بی فرجام اند. در اینجا شما به مبارزه می پردازید و دشمنان بد را نابود میسازید و سلاح ها و فنون خود و مهارت خود را چشم گیر به افزایش می برید. بله همه ی مردم شهر یک صدا صدا میزنند:جنگ جوی سایه !!!!.

برای دانلود بازی Shadow Fight 3 - نبرد سایه ها 3 به ادامه مطلب بروید.

 



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی کشتی کج شیدایی شیر - WWE Tap Mania اندروید

دانلود بازی کشتی کج شیدایی شیر - WWE Tap Mania اندروید

دانلود بازی اندروید کشتی کج 2017 - wwe tap mania

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی WWE Tap Mania درخدمتتون هستیم که سازنده اون شرکت بازی سازی Sega America هست(شرکت سگا - آمریکایی).این بازی در سال 2017 منتشر شد که توی همین سایت خیلی ها با بازی کشتی کج 2017 که گذاشته بودیم مشکل داشتن و برای همین سعی کردیم این نسخه از بازی کشتی کج رو بزاریم تا جبرانی باشه برای نسخه قبلی.شرح بازی:قهرمان خود را بسازید یا انتخاب کنید. فنون جدید را یاد بگیرید و به رینگ مسابقات بروید و حریفان قدر خود را شکست دهید.شیدایی شیر!.خودتان را بین تمامی ستارگان محبوب کنید و ابرقهرمان مسابقات WWE بشوید و قدرت خود را چند برابر کنید.کارت های ابرستاره های خود را جمع کنید و یک تیمی قوی متشکل از ستاره های مسابقات WWE تشکیل دهید.

برای دانلود بازی کشتی کج اندروید wwe tap mania به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی آنلاین Heroes Guardian - نگهبانان قهرمان اندروید

دانلود بازی آنلاین Heroes Guardian - نگهبانان قهرمان اندروید

با افتخار برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید این بازی منتشر و معرفی شد.

دانلود بازی اندروید نقش آفرینی-آنلاین HEROES GUARDIAN - نگهبانان قهرمان اندروید

برای اجرای همیشگی این بازی به اتصال همیشگی اینترنت نیاز دارید.

سلام عرض میکنم خدمت تمتی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی

Heroes Guardian درخدمتتون هستیم. این بازی آنلاین هست و برای اجرای همیشگی اون به اتصال

همیشگی اینترنت نیاز دارید.این بازی کاری از شرکت بازی سازی:Fun Oxide Co هست.این بازی سبک

RPG-نقش آفرینی داره.توضیحاتی درباره بازی و داستانش:شما به عنوان یک قهرمان مهارت های بسیار زیاد

و عرفانی دارید.آیا شما برای یک نبرد حماسی و تاریخی آماده هستید؟.جنگ را شروع کنید و دشمنان را نابود

کنید.شما سلاح های بسیار قوی دارید . سلاح هایی که استراتژیک دشمن را برهم میریزد.سرنوشت هرکس

در دست خود است و سرنوشت جهان در دست شما.شما باید پروردگار و خدایان باستان را از خواب بیدار

کنید و جهنمی که دشمنان چه در بهشت و چه در جایگاه خود درست کرده اند را نابود بسازید.جهان

vanolade دیگر جهان سابق نیست و دیگر موجودات انسانیانش فرد سابق نیستند. جن ها و ارواح ها انسان

هارا به تسلط خود درآورده اند............

برای دانلود بازی اندروید Heroes Guardian به ادامه مطب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی ترسناک

دانلود بازی ترسناک

برای اولین بار در ایران میان تمامی سایت های ایرانی این بازی در سایت امین-اندروید منتشر میشود

     دانلود بازی اندروید (ترسناک-ماجراجویی) قاتل شیطان "EVIL KILLER"

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با یک بازی ترسناک و ماجراجویی به نام قاتل شیطان "EVIL KILLER" در خدمت شما هستیم. شرح بازی بدین صورت است:یک هیجان یک ترس و یک کشف راز!!. در این روستای دور افتاده و بی سکنه چی میگذرد؟انگار دیگران زندگی میکنند(منظور ارواح).هیچکس در اینجا زندگی نمیکند.ماموریت شما این است که شهر را دوباره مانند قبل بکنید و ارواح خبیث را به بیرون از این شهر قدیم الاباد برانید.شما باید به راز های این شهر پی ببرید. در این راه 2 چیز سر راهتان قرار میگیرد: 1-کشته شدن و از یاد رفتن و 2-آباد کردن شهر و .... . اما این پایان ماجرا نیست و هیچکس حرف شما را از وجود این که در این شهر دیگرانی وجود دارند باور نمیکنند!.اما باید تلاشتان را بکنید و از این شهر فرار کنید. اما هربار با مانعی جدید روبه رو می شوید.حتی در این شهر چراغی روشن دیده نمیشود.چراق قوه ها خود به خود خاموش میشوند و موریانه ای دیده نمیشود و فقط عنکبوت و سوسک ... راز اینها چیست؟!!! پس خود را آماده ی یک سفر طولانی و دراز بکنید . زیرا فقط شما و دیگران در اینجا وجود خواهید داشت!. اثر بازی EVIL KILLER-قاتل شیطان از شرکت بازی سازی: Splinter entertainment است. شرکتی که چندین اثرش در این سایت پیدا میشود و برای دانلود آماده است. این بازی یک ویژگی 3 بعدی دارد و هنگام بازی با ترس ها و موزیک های وحشتناکی رو به رو میشوید. پس اگر شما هم سرتان برای این ماجراجویی ها درد میکند. صبر نکنید و سریع به ادامه مطلب بروید.

برای دانلود بازی بسیار ترسناک قاتل شیطان "EVIL KILLER" به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی SWAT Shooter اندروید

دانلود بازی SWAT Shooter اندروید

              برای اولین بار در ایران  میان سایت های ایرانی

              بازی قابلیت آفلاین (بدون اینترنت) و آنلاین (با اینترنت) را دارد

             دانلود بازی اندروید SWAT SHOOTER "تیرانداز های اسوات"

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی SWAT SHOOTER درخدمتتون هستیم.همون طور که در عکس میبینید این بازی شباهت بسیار زیادی به عنوان بازی COUNTER STRIKE داره. ولی کمپانی این بازی با کمپانی COUNTER STRIKE فرق داره و تولید کننده بازی SWAT Shooter شرکت:RAY3d هست.این شرکت بیشتر تو کار ساخت بازی های سوم شخص و تفنگی هست و هر دفعه تونسته در کارنامه ی خودش آثار با شکوهی رو به جا بگذاره. اثر SWAT SHOOTER بسیار محبوب شده و به خصوص بین گیمر های ایرانی.SWAT SHOOTER جوری طراحی شده که به جرات میتونیم بگیم مپ ها (نقشه ها) - تفنگ ها و کاراکتر ها (ادم های درون بازی) که تقلیدی از بازی counter strike هست خیلی بهتر از خود عنوان CS از آب در اومده و دلیل اصلیش هم به همین خاطر هست.خلاصه بازی SWAT SHOOTER از اون عناوین بازی هاست که به شدت میتونیم به شما دوستان عزیز همیشگی امین-اندروید پیشنهاد کنیم.

برای دانلود بازی SWAT SHOOTER به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی آنلاین Vainglory 2.6.1 اندروید

دانلود بازی آنلاین Vainglory 2.6.1 اندروید

                    دانلود بازی Vainglory 2.6.1 "خودستایی" اندروید

         بازی آنلاین بوده و برای اجرای همیشگی آن به اتصال اینترنت نیاز دارید

بازی حدود 2.6 گیگ فضای خالی میخواهد و دیتای بازی چیزی حدود 2 گیگ است که با خود بازی دانلود میشود(برای دانلود دیتا با اینترنت متصل وارد بازی شوید)

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی آنلاین-نقش آفرینی-استراتژیک VAinglory 2.6.1 درخدمت شما هستیم.این بازی از کمپانی Super Evil MegaCorp هست که در گوگل پلی چیزی بالغ بر 500 میلیون دانلود داشته است. این بازی از بالا نمایش داده میشود و دارای کیفیت خارق العاده ای هست.همه گیمر ها تحلیل هایی از این بازی داشتند که نظر اکثر آنها این است که:این بازی شباهت بسیار بسیار فراوانی به عنوان بازی Dota2 دارد. و به همین دلیل است که توانسته موفقیت فراوانی در عرصه بازی های اندرویدی و بازی های استراتژیک-نقش آفرینی داشته باشد. این بازی همانند بازی های کمپانی Blizzard از دو بخش PVP-PVE درست شده است که PVP به معنی PLAYERS VS PLAYERS است و PVE  به معنی PLAYERS VS COMPUTER هست که با دوستان خود در بخش PVE میتوانید به جنگ غول ها و دشمنان اهریمنی بروید. ولی در بخش PVP که به معنی PLAYERS VS PLAYERS هست . همانطور که از اسمش معلوم است یعنی بازیکن رو در روی بازیکن که برای هردو بخش PVP-PVE بخش های مختلفی درست شده است مثلا در PVE بخش raid هست که با دوستانتان به جنگ غول ها و باس ها میروید و در بخش PVP بخشی به نام آرنا وجود دارد که 1v1-2v2-3v3 و بالاتر به جنگ با دشمنان خود میروید که معمولا بخش PLAYERS VS PLAYERS همیشه در اکثر بازی های آنلاین به خصوص WORLD OF WARCRAFT طرفدار بیشتری داشته است.........

برای دانلود بازی اندروید VAINGLORY به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود فیلترشکن Hotspot Shield VPN 5.1.4 اندروید

دانلود فیلترشکن Hotspot Shield VPN 5.1.4 اندروید

دانلود فیلتر شکن هات اسپات شیلد "HOTSPOT SHIELD VPN 5.1.4" اندروید

قابل استفاده برای بازی هایی که تحریم هستیم و سایت هایی که فیلتر هستند!

پیشنهادی سایت امین-اندروید _ (بابت سرعت بالای فیلتر شکن )

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجا که باشید حالتون خوب باشه. امروز با عنوان نرم افزار فیلتر شکن HOTSPOT SHIELD VPN 5.1.4 درخدمت شما هستیم.که این فیلتر شکن از سالیان دور (از وقتی که اینترنت اختراع شد) وجود داشته که کمپانی اون هم Anchorfree Gmbh هست.این کمپانی قدیمی ترین کمپانی فیلتر شکن جهان هست و پرسرعت ترین فیلتر شکن هم چه برای بازی هایی که تحریم هستیم و سایت هایی که فیلتر شدند پیشنهادی HOTSPOT SHIELD هست.

برای دانلود فیلتر شکن به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
ليست صفحات
تعداد صفحات : 11
.