تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی Puzzle Fighter اندروید

دانلود بازی Puzzle Fighter اندروید

دانلود بازی اندروید Puzzle Fighter

برای اولین بار در ایران

 تجربه عمل پازل جنگنده مانند قبل از هرگز. جمع آوری یک تیم از شخصیت های افسانه ای از رایانه های مورد علاقه Capcom. چالش بازیکنان به هیجان جنگ های در زمان واقعی. کشف ده ها تن از توانایی های استراتژیک. ساخت و تخریب جواهرات برای رها کردن combos حماسی. پازل مبارزه با راه خود را به بالا از رهبر جهانی!
تیم خود را با یک شخصیت اصلی و دو پشتیبانی، با هر یک از نقاط قوت و مزایای خود. ریو، کن و یا Chun-Li خیابان جنگنده را مجبور کنید تا X مگا مرد، Morrigan Darkstalkers یا فرانک غرب را از طریق Dead Rising ببرید. یک لیست در حال رشد از شخصیت های مشهور Capcom در مراحل افسانه ای از Street Fighter، Darkstalkers، Okami و غیره رقابت می کنند. آماده شدن برای یک دنیای بی نظیر از انفجاری بازی سنگ قبر خرد کردن در بازی نهایی مبارزه با پازل!

جهت دانلود بازی به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید West Gangs - تبهکاران غربی

دانلود بازی اندروید West Gangs - تبهکاران غربی

دانلود بازی تیراندازی اندروید West Gangs - باند غربی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : West Gangs در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید: CHOU ENTERTAINMENT هست . بازی اکشن هست و کاملا سبک غربی داره و خیلی هم سبک تیراندازی داره . بازی از اون سبک هاست که اگر به سبک های تیراندازی علاقه داشته باشید خیلی واستون جذاب و مهیج هست . نکته قابل توجه در این بازی این است که باید برای خود تیم درست کنید و جزو قوی ترین تبهکاران شهر بشوید و با باند های تبهکاری دیگر دوئل ( Duel ) کنید و یکی از این گروه ها برنده نبرد ها باشد . شما میتوانید با کشتن تبهکار های دیگر از باندهای دیگر درآمد کسب کنید . با این درآمد هایی که کسب کردید میتوانید اسلحه های جدیدتری از فروشگاه ها تهیه و خرید کنید و ازشان استفاده بکنید . نکته قابل توجه دیگر در بازی این است که : در بین سالن ها و کوچه ها و بیابان ها میتوانید یک منطقه را برای دوئل خود با دیگران انتخاب بکنید .  انتخاب بزرگی، استخدام بازیکنان دیگر در باند خودتان، و شکست دادن دیگر افراد غیر قانونی از طریق دوئل سریع.
کسب درآمد و صعود از نردبان برای تبدیل شدن به قاچاقچی ترین مورد از هفته و کسب درآمد منحصر به فرد.
خنک کننده در سالن و انتخاب در میان مجموعه ای کامل از سلاح ها، سرقت ها، تفنگ ساچمهای، تفنگ برای مطابقت با سبک بازی شما.
از لحاظ فجیع تر، فضیلت بالاتر بر روی سر شماست! فقط بهترین اسلحه های جنگی زنده ماندن و راه خود را از طریق شهرت غرب قدیم راه می اندازند. اما بازیکنان می توانند انتخاب کنند که شما را در باند خود استخدام کنند و برای سهیم شدن در باند خود هزینه کنند

جهت دانلود بازی اندروید West Gangs به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Street Combat 2: Fatal Fighting - مبارزه مرگبار

دانلود بازی اندروید Street Combat 2: Fatal Fighting - مبارزه مرگبار

دانلود بازی مبارزه ای اندروید Street Combat 2 : Fatal Fighting

پیشنهادی سایت امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Street Combat 2 : Fatal Fighting در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید :HSGAME STUDIO CN هست . که فکر میکنم به خاطر اون CN آخرش یک استودیو چینی بازی سازی باشه . دقیق نمیدونم. آسان نیست که یک برنده در یک پیروزی وحشیانه باشد. اما حالا، آیا شما آماده هستید که تمام دشمنان مقابل شما را شکست داده و شکست دهید؟ در مواجهه با حملات مستمر مرگبار مخالفان، شما باید سلاح های خود را انتخاب کنید تا این گانگستر ها و خائنانی را به درس های تیزهوشان بسپارید. پیش بینی شده مبارزه بازی اکشن "مبارزه خیابانی 2: مبارزه مرگبار" را می توان به صورت رایگان دانلود کنید! جنگ های گوی خود را با سلاح های ویرانگر و مهارت های پر زرق و برق آغاز کنید.
"مبارزه خیابانی 2: مبارزه مرگبار" عاقبت "مبارزه خیابانی: جنگ کونگ فو" است. ما سطوح پرطرفدارتری با صحنه های جدید و بازی جدید اضافه کرده ایم که باعث می شود تا شما از این بازی اکشن فوق العاده بسیار لذت ببرید. شما شرکا و تله های مختلف را پیدا خواهید کرد و حتی می توانید از یک ماشین برای حمله به دشمنان خود استفاده کنید. فقط این جهان را کشف کنید و بسیاری از بازی های هیجان انگیز تر را پیدا خواهید کرد
شما ریو هستید، مردی که تمام عمرش پر از پاتو و داستان است. به خاطر بدهی پدرت به زندان افتاده اید. و حامله ها پس از جمله، خواهرش را مورد آزار و اذيت قرار دادند و باعث مرگ او شدند. حالا شما باید سلاح خود را بکشید و از مشت های خود استفاده کنید تا این گانگستر ها را بکشند! شروع انتقام خود را در حال حاضر!
شخصیت های فوق العاده، گرافیک خیره کننده، سلاح های سرد، گیم پلی بسیار جذاب، "مبارزه با خیابان 2: مبارزه با مرگبار" به ارمغان می آورد تجربه مبارزه بی سابقه ای برای شما! بهترین ضربه، ضربه زدن و ضربه زدن به دشمنان خود را با قدرت ویرانگر! تنها بهترین جنگنده می تواند ضرب و شتم و خراب کردن دشمنان خود را برای تبدیل شدن به نجات دهنده نهایی! کمپاهای بی پایان، حملات مرگبار پیوسته و نبرد هیجان انگیز شما را متوقف خواهد کرد تا بازی این بازی را متوقف کنید. شما باید با تعداد زیادی از دشمنان با حملات دزدان دریایی مرگبار مبارزه کنید. تنها یک بازمانده بین شما و مخالفان شما وجود خواهد داشت! در مواجهه با دشمنان مختلف با سبک های مختلف مبارزه از جمله تکواندو، موی تای، کونگ فو، بوکس، شما باید تمام این گانگستر ها و خائنانی را شکست داده و سر و صدا کنید! ارتقا قدرت حمله و قدرت دفاعی شما و یا باز کردن سلاح های ویرانگر جدید با سکه هایی که از هر جنگی دریافت کرده اید. در "مبارزه خیابانی 2: مبارزه مرگبار" شما همچنین می توانید خود را در اتاق تمرین آموزش دهید. شما می توانید گانگستر های بی پایان و خائنانی را شکست دهید و بکشید تا سکه ها و جوایز دیگر را کسب کنید! در حال حاضر، تبدیل شدن به قوی ترین جنگنده و کشتن تمام این گانگستر ها و خائنانی! با کنترل های ساده شما می توانید stunts شگفت انگیز و ضربات برای شکستن مخالفان خود را به طور ناگهانی شکست
اگر شما دوست دارید بازی و یا بازی اکشن، شما نمی توانید از دست ندهید بازی فانتزی آزاد بازی مبارزه با مبارزه آزاد است. "مبارزه خیابانی 2: مبارزه با مرگ" می تواند خاطرات دوران کودکی خود را از بازی بازیابی کند. طرفداران بازی در هنگام برخورد با گانگسترهای بی پایان و خائنانی تجربه ای برای مبارزه با پمپاژ خون خواهند داشت! لذت بردن از استفاده از قدرت ویرانگر و مهارت های خود را برای شکست دادن و سر و صدا کردن تمام مخالفان خود را به صورت کشنده!

جهت دانلود بازی اندروید Street Combat 2: Fatal Fighting به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Animelee - مبارزه بین حیوانات

دانلود بازی اندروید Animelee - مبارزه بین حیوانات

دانلود بازی اندروید مبارزه ای و اکشن Animelee - مبارزه بین حیوانات

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی امکان آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Animelee در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Sungrand هست . بازی در سبک مبارزاتی هست و حقیقتا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست . نکته قابل توجه این هست که : به طور مثال مبارزه بین دولفین و کروکودیل هست و این که مبارزه بین آن ها در آب انجام میشود .  اگر شما نمیتوانید مبارزه با بازی را به اندازه کافی دریافت کنید، سعی کنید کمی وحشی شوید! در Animelee، شما حق دارید که تسلیم شوید. می خواهید سریع بروید؟ برو روباه رفتن برای همه قدرت خارج؟ کروک شما را پوشانده است آیا می خواهید با رفلکس و مهارت به جای دکمه فشرده برنده شوید؟ جنگ می تواند یک نزاع تازگی بین حیوانات با سرعت بالا باشد یا یک بازی استراتژی میان استراتژی های آهسته و سنگین که می تواند در عرض چند ثانیه به پایان برسد. ببینید اگر شما می توانید اقدام شدید و combos بی پایان از Animelee رسیدگی کنید.
Tense، جنگ های ناگهانی لانه در انتظار شما.

جهت دانلود بازی اندروید Animelee به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Chrono Clash - قبیله چرونو

دانلود بازی اندروید Chrono Clash - قبیله چرونو

دانلود بازی اندروید نقش آفرینی Chrono Clash - قبلیه چرونو

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

ممکن است بازی برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز داشته باشد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Chrono Clash در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی مشهور : Gamenami . فقط همون اول بگم این بازی از یکی از بازی های آسیایی در جهان هست که دقیق نمیدونم از کدوم کشور ولی 100% - صد در صد از کشور هایی همچون : چین - چین تایپه - هنگ کنگ - کره جنوبی - کره شمالی و دیگر کشور هایی که شبیه به زبان نوشتاری اونها دارند . داستان:
به عنوان جنگ عجایب باستانی همچنان به خشم، شهرت و ثروت وجود دارد؛ به خصوص برای یک گروه از مزدوران مانند شما.
رهبری یک تیم خود را در تماس های مختلف و نظارت بر تاکتیک های خود را. مدیریت منابع، باز کردن کلاس های جدید شغلی و پیدا کردن آثار قدرتمند برای تبدیل شدن به مشهور از طریق زمین Tevalles
بازی:
Chrono Clash تاکتیک RPG با یک سیستم مبتنی بر نوبه خود منحصر به فرد است که از زمان به عنوان یک منبع استفاده می کند. مهارت های قدرتمندی ممکن است آسیب بیشتری را متحمل شوند، اما برای بازپس گیری از باز شدن کاربر برای حمله بهبود می یابند.

برای دانلود بازی اندروید Chrono Clash به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی مبارزه ای اندروید 8Bit Fighters

دانلود بازی مبارزه ای اندروید 8Bit Fighters

دانلود بازی سبک پیکسلی - مبارزه ای اندروید 8bit Fighters

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکن خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : 8 bit fighers در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Zax ma . این بازی مبارزه ای است و به صورت 2 بعدی ساخته شده است و این بازی اگر اشتباهo نکنم پیکسل - pixel هست که در دنیای گیم بسیار طرفدار داره . امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید . شما را با ترجمه سایت گوگل همراه میکنم :

این بازی ترکیبی از عناصر بازی مانند میراث سمت اسکرول و 2D بازی های مبارزه. تصور کنید شما می توانید حرکت و combos را شیک تمام 2D بازی مبارزه در یک بازی اسکرول سمت کلاسیک را انجام دهد. بنابراین در حال حاضر دانلود کنید و مبارزان 8 بیتی است. با اسکرول سمت مراحل کلاسیک، مهارت های مبارزه بسیار جذاب و تن از بازیها، دشمنان غنی و دعوا رئیس ارضای هر پرنیان هاردکور. ویژگی ها - بیش از 20 مرحله مختلف در انتظار chanllenge خود را! - 8 شخصیت قابل پخش همراه با حرکت های مختلف منحصر به فرد و تکنولوژی! - ارتقا شخصیت خود را با حرکت های جدید و تکنیک های باز کردن قفل آنها! - دسته کوچک موسیقی جاز زنجیره قابل ویرایش و حرکت های خاص فراهم می کند امکانات بی نهایت! - آسان به کارشناسی کارشناسی ارشد سیستم های حمله که مناسب هر دو مبتدی و بازی مبارزه استادان! منتظر چی هستی؟ شود 8 بیتی! به یک جنگنده! الان بازی کن! ______________________________________________ 8 بیت Fithers رایگان برای دانلود و بازی است. با این حال، لطفا اطلاع داد که برنامه همچنین اجازه می دهد به شما برای خرید ارز مجازی (به نام "کریستال")، که همچنین می تواند توسط جمع آوری آنها در صحنه به دست آورد. برنامه اجازه می دهد تا به شما برای انتقال کریستال برای باز کردن توانایی که شما در بازی کمک کند. زبانهای پشتیبانی شده: انگلیسی و چینی این بازی ممکن است آگهی های شخص ثالث که شما را به یک سایت شخص ثالث تغییر مسیر خواهد شد. لطفا به من بازخورد برای ساخت بهبود به این بازی. زبانهای پشتیبانی شده: انگلیسی و چینی این بازی ممکن است آگهی های شخص ثالث که شما را به یک سایت شخص ثالث تغییر مسیر خواهد شد. لطفا به من بازخورد برای ساخت بهبود به این بازی. زبانهای پشتیبانی شده: انگلیسی و چینی این بازی ممکن است آگهی های شخص ثالث که شما را به یک سایت شخص ثالث تغییر مسیر خواهد شد. لطفا به من بازخورد برای ساخت بهبود به این بازی.

برای دانلود بازی اندروید bit fighters به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 FPS 2.7.2a + مود

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 FPS 2.7.2a + مود

دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 v2.7.2a

این بازی به شدت پیشنهاد میشود (حتما دانلود کنید)

بعضی از مراحل بازی نیازمند اینترنت است و بازی قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای ایران هستید حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید : Modern Combat 5 در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی مشهور و بسیار جهانی و بزرگ : Gameloft. همون اول کار میریم سراغ سبک بازی: بازی سبک FPS داره یا به قول معروف و همگانی FPS. خیلی ها این بازی رو حتی با مجموعه بازی های call of duty مقایسه میکنند.بدون شک این بازی بهترین بازی اندرویدی در سبک FPS-SHOOT هست . این بازی میلیون ها طرفدار در سرتاسر جهان داره و در مارکت گوگل پلی : امتیاز 4.8 از 5.0 نمره را کسب کرده است و حدود 100 ها میلیون دانلود داشته است که یکی از پردانلود ترین و بهترین بازی های جهان (در گوشی های موبایل) هست.بازی بسیار گرافیک چشم نوازی داره و همانطور که عرض کردم بعضی چیز هاش کپی CALL OF DUTY هست ولی قطعا به بازی call of duty نمیرسه . به چند دلیل : زیرا این بازی برای گوشی موبایل ساخته شده است و گوشی موبایل قدرتش هنوز به اون قدری نرسیده که بخواد با کامپیوتر رقابت کنه و دلیل دیگش هم موتور بازی سازی هست و تا اونجایی که میدونم CALL OF DUTY موتور خاص و مخصوص خودش رو داره و خودش موتور رو ساخته و موتور گیم انجین اختصاصی هست و اگه اسمشو درست نام ببرم فک میکنم اسمش: Foreskan باشه حالا دقیقا یادم نمیاد و حضور ذهنی ندارم.> "کنترل شارپ، گرافیک چشمگیر" - Pocket GamerStep به عنوان آخرین قسط در بهترین سری FPS بار دیگر برای بازی تیرانداز بار دیگر! یک جوخه ایجاد کنید، دوستان خود را اضافه کنید و مهارت های فردی و تیم خود را در برابر جوخه های دیگر در جنگ چند نفره پویا تست کنید. سپس به یک دنیای در معرض هرج و مرج گام بردارید و راه خود را از یک موقعیت دشوار پس از دیگری بیرون بیاورید تا معشوقتان را کشف کنید که سعی دارند جهان را به شلاق تبدیل کنند. مبارزه مدرن 5 از کنترلر بازی HID پشتیبانی می کند. Moga Pro همچنین در حالت B (حالت HID) پشتیبانی می شود.

برای دانلود بازی اندروید Modern Combat 5 به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Ninja Assassin: Shadow Fight

دانلود بازی اندروید Ninja Assassin: Shadow Fight

دانلود بازی اندروید Ninja Assasin:Shadow Fight - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Ninja Assasin : Shadow Fight در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Little Fox Games . این بازی در تاریخ 9 شهریور 1396 در جهان منتشر شد و باز هم با افتخار برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این بازی را منتشر کردیم.بازی به معنی نینجای قاتل : مبارز سیاه است . بازی به سبک اکشن - پلتفرمی هست .  ممکن است که ویژگی های این بازی بسیار ساده باشند ولی در کمال تعجب بسیار این ویژگی ها اعتیاد آور میباشند. این بازی به شما لحظات هیجانی و تجربه غیرمنتظره ای را ارائه میدهد. شما میتوانید توانایی های خود را با استفاده از طلاها و سنگ های جمع آوری شده در مبارزه با دشمنان خود و طبیعت ارتقاء بدهید تا در مراحل بالای بازی به مشکل نخورید و آهنگ خود را با بازی هماهنگ بکنید. شما باید از تله ها حرکت کنید تا تمام دشمنانی که قصد کشتن شما را دارند متوقف کنید. بازی بسیار سخت است و شما میتوانید خود را به یک استاد حرفه ای تبدیل نمایید. بازی مراحل بسیار زیادی دارد که درباره آن در ادامه مطلب صحبت خواهیم کرد.شما میتوانید این بازی را به صورت رایگان از سایت پرطرفدار امین-اندروید دانلود کنید.

برای دانلود بازی اندروید Ninja Assasin : Shadow Fight به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی آنلاین COntra City اندروید

دانلود بازی آنلاین COntra City اندروید

دانلود بازی اندروید آنلاین CONTRA CITY ONLINE - برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

بازی آنلاین میباشد و برای اینکه به طور همیشگی این بازی را اجرا کنید به اینترنت نیاز دارید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : CONTRA CITY ONLINE در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Edkon Games GMBH که در تاریخ 9 شهریور 1396 برای اولین بار در ایران این بازی در سایت ما منتشر شد. بازی آنلاین هست و برای اجرای همیشگی آن به اینترنت نیاز دارید. بازی به سبک FPS هست یا همون بازی های تیر اندازی و یکی از بهترین ویژگی هاش رو میشه ویژگی : رقابت در سرتاسر جهان با دوستان خود نام برد . در این بازی انواع لباس هایی رو که دوست دارید میتونید انتخاب بکنید و یکی دیگر از ویژگی هاش این هست که میتونید شخصیت خودتون رو انتخاب کنید به طور مثال : میتونید شخصیت هایی نظیر : کماندو - گانگستر - نظامی - رپر - دوچرخه سوار و ده ها نوع دیگر که در به روزرسانی های جدید اضافه میشوند یا در خود بازی وجود دارند . در واقع وظیفه شما در این بازی این هست که : باید خودتون رو رئیس شهر بکنید به معنی دیگر : شما باید قدرت رو در دست بگیرید (اون هم با زور و بازو). وسایل تجهیزاتی بسیار زیادی وجود داره مانند : انواع سلاح های مدرن مانند : کتانا - اژدهای کویر - AK47 یا همون کلاشینکف - پرتاب موشک. در این بازی میتونید مانند تمامی بازی های استراتژیک آنلاین قبیله و یا همون اتحاد خود را ایجاد کنید و با بقیه به رقابت بپردازید.

برای دانلود بازی اندروید Contra City Online به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید 1.6.0 Blazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter Strike

دانلود بازی اندروید 1.6.0 Blazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter Strike

دانلود بازی اندروید Blazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter Strike

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد . به زودی شاهد سودجویی سایت های ایرانی هستیم!

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی اندروید اکشن Blazing Sniper در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Happy Fish . این بازی آفلاین است و به شما میتوانیم قول بدهیم بازی به زودی غولی در سراسر جهان خواهد شد. و ما توانستیم که این بازی را برای اولین بار در ایران و پس از گوگل پلی این بازی را منتشر کنیم. چون شما لایق بهترین ها هستید! . امیدوارم که بتوانیم در آینده رابطه بهتری با کاربران سایتمان بر قرار بکنیم.این بازی داستان بسیار عالی دارد و نکته ای که بسیار برای کاربران اهمیت دارد این است که بازی در یک مکان فقط اتفاق نمی افتد بلکه در مکان هایی به مانند: رشته کوه های بلند - جنگل هایی با خاک های حاصل خیر - دریای مدیترانه و ... بازی به نحوی که عالی هست اصلا زبان ما قاصر از تعریف از جزیات بازی هست . در واقع به شما قول میدهیم که از دانلود این بازی ناراحت و اندوهگین نمیشوید و بلکه هزاران بار هزاران بار مارا ستایش خواهید کرد!!!

برای دانلود بازی اندروید  به ادامه مطلب برویدBlazing Sniper - Elite Killer Shoot Hunter Strike

توجه توجه! شما لایق بهترین ها هستید!



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Mortal Kombat X 1.13.0+دیتا+نسخه مود(بی نهایت)+گیم پلی(تریلر)-برای تمامی پردازنده ها

دانلود بازی اندروید Mortal Kombat X 1.13.0+دیتا+نسخه مود(بی نهایت)+گیم پلی(تریلر)-برای تمامی پردازنده ها

بنام الله ||| ما جزو اولین سایت هایی بودیم که این نسخه را ارائه کردیم ||| درخواستی

درخواستی دوست عزیز امیر حسین (عضو کانال تلگرامی) telegram.me/amin_androidx

سلام امروز یک بازی پیشنهادی بسیار بسیار عالی قرار دادیم به نام Mortal Kombat X Version 1.13.0 که تا امروز که من این پست رو واستون قرار دادم آخرین نسخه (نسخه نهایی تا به امروز) است.این بازی بسیار هیجان انگیز هست که تا کنون در گوگلی پلی استور(فروشگاه گوگل پلی) :  حدود 50 میلیون دانلود داشته است و امتیاز 4.5/5 را داشته است. که این خود یک آمار بسیار بزرگی است که همه را جذب میکند که دانلود کنند. من امروز به شما این بازی را پیشنهاد میدهم و به شما می گویم اگر این بازی را دانلود نکنید 100% ضرر کردید و از تکنولوژی روز اندروید عقب مانده اید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,

دانلود بازی Real Steel HD 1.37.6+MOD+Data اندروید+نسخه بی نهایت بازی+تریلر رسمی بازی

دانلود بازی Real Steel HD 1.37.6+MOD+Data اندروید+نسخه بی نهایت بازی+تریلر رسمی بازی

دانلود بازی اندروید Real Steel HD V1.37.6+MOD+DATA+نسخه بی نهایت+دیتا+تریلر رسمی بازی

بنام الله ||| این نسخه از بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما قرار گرفت ||| ویژه

کسب امتیاز 4.2 از 5.0 نمره و حدود 500 هزار دانلود در سراسر جهان

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون هرکجا که باشید عالی باشه.امروز با عنوان بازی:دانلود بازی Real Steed HD برای اندروید در خدمتتون هستیم.این بازی یک بازی پرطرفدار از شرکت هست.RBE هست.که این بازی فیلمش منتشر شده بود در سال 2011 که با استقبال جهانی مردم روبه رو شد و برای همین شرکت این فیلم تصمیم گرفت که بازی این فیلم پرطرفدار رو هم منتشر کنه که بازهم در بازیش بسیار نمره ی خوبی کسب کرد.داستان بازی از این قرار است:قهرمانان به دنیا می آیند ولی از جهان نمیروند.این قهرمانان رباتانی هستند که برای نجات بشریت ساخته شده اند.مبارزه ای انجام دهید با ربات های شرور تا جهان در آرامش کامل باشد.زئوس(پادشاه ربات جهانیان) بسیار بد است و شما وظیفه دارید رئیس شرور خودرا از بین برده و بازهم جهانی پاک و با صلح و آرامش بسازید.این بازی ممکن است که جنگی بین ربات ها باشد ولی از سبک های بوکس هم استفاده شده است و برای همین است که این بازی برای گوشی های اندروید جذاب است.من زیاد تایپ نمیکنم و دوست دارم شما به ادامه مطلب بروید و از این بازی لذت بخش لذت کافی را برده و درآخر از نظرات خوبتان مارا آگاه سازید.



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی طنز Fundoshi اندروید

دانلود بازی طنز Fundoshi اندروید

برای اولین بار در جهان و ایران فقط و فقط در سایت امین-اندروید

دانلود بازی مبارزه ای - طنز Fundoshi برای اندروید

اگر سراغ بازی های بامزه هستید این بازی به شما پیشنهاد میشود

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با یک بازی خاص به نام Fundoshi در خدمت شما هستیم. این بازی سبک مبارزه ای و خنده دار و طنز داره که هنگام بازی از خنده میمیرید!این بازی به تازگی منتشر شده و ما مفتخر بودیم بعد از گوگل پلی برای اولین بار در ایران و جهان در سایت امین-اندروید این بازی رو منتشر کنیم.بازی از شرکت نام نا آشنای Lioyd Kelijzer هست که فکر میکنم جزو کمپانی های آسیای شرقی باشه چون سبک بازی و شخصیت بازی که در تصویر بازی مشاهده میکنید یک آدم چاق و چشم بادامی هست.بازی توضیحات زیادی به خاطر این که تازه منتشر شده نداره و فقط حین بازی کردن به امکانات بازی پی میبرید و متوجه آن خواهید شد.

برای دانلود بازی اندروید Fundoshi به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی بامبوی سامورایی - Samurai Bamboo اندروید

دانلود بازی بامبوی سامورایی - Samurai Bamboo اندروید

این بازی برای اولین بار در ایران و جهان در سایت امین-اندروید منتشر شد

دانلود بازی اندروید سامورایی بامبو - Samurai Bamboo

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی Samurai Bamboo در خدمت شما هستیم.فقط اول پست بگم که چون برای اولین بار در جهان بعد از گوگل پلی ما این بازی رو قرار دادیم زیاد نمیتونیم توضیحاتی درباره بازی برای شما ارائه کنیم.این بازی به تازگی در گوگل پلی دانلود شد و دانلودی بین 1000 تا 5000 داره که امتیاز متوسطی گرفته و قابل اجرا بر روی اندروید های 2.3 و بالاتر هست این بازی زیبا . درواقع میشه گفت که بازی Samurai Bamboo یک بازی چالش برانگیز هست ولی پیشنهاد ما این نیست که این بازی رو دانلود کنید! به دلیل این که این بازی به تازگی منتشر شده و ممکنه مشکلاتی مانند : تیک و خراب بودن مراحل داشته باشه.

برای دانلود بازی اندروید Samurai Bamboo به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی نبر سایه ها 3 - Shadow Fight 3 اندروید

دانلود بازی نبر سایه ها 3 - Shadow Fight 3 اندروید

دانلود بازی اندروید Shadow Fight 3 - نبر سایه ها

با بیش از 40 میلیون دانلود و استفاده کننده در سراسر جهان

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی SHadow Fight 3 درخدمتتون هستیم . این بازی از کمپانی بازی سازی Nekki هست که نسخه ی قبلی این بازی که نسخه دوم بود رو در سایت قرار دادیم و با استقبال خوبی مواجه شد.شرح بازی:هویت شما پنهان است و کسی شما را میشناسد و نه شما کسی را !!!!.برای حق کشور خود به میدان بروید و خائنان مرز و بوم کشور خود را نابود سازید و دوباره کشوری پر از شادی و نشاط بسازید. دشمنان برای خود قلمروی مخصوص دارند در دل غار ها و کوهستان ها و جنگ های سرسبر چین.اینجاست که همه یک صدا به دنبال قهرمان قصه ی بی فرجام اند. در اینجا شما به مبارزه می پردازید و دشمنان بد را نابود میسازید و سلاح ها و فنون خود و مهارت خود را چشم گیر به افزایش می برید. بله همه ی مردم شهر یک صدا صدا میزنند:جنگ جوی سایه !!!!.

برای دانلود بازی Shadow Fight 3 - نبرد سایه ها 3 به ادامه مطلب بروید.

 



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی کشتی کج شیدایی شیر - WWE Tap Mania اندروید

دانلود بازی کشتی کج شیدایی شیر - WWE Tap Mania اندروید

دانلود بازی اندروید کشتی کج 2017 - wwe tap mania

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی WWE Tap Mania درخدمتتون هستیم که سازنده اون شرکت بازی سازی Sega America هست(شرکت سگا - آمریکایی).این بازی در سال 2017 منتشر شد که توی همین سایت خیلی ها با بازی کشتی کج 2017 که گذاشته بودیم مشکل داشتن و برای همین سعی کردیم این نسخه از بازی کشتی کج رو بزاریم تا جبرانی باشه برای نسخه قبلی.شرح بازی:قهرمان خود را بسازید یا انتخاب کنید. فنون جدید را یاد بگیرید و به رینگ مسابقات بروید و حریفان قدر خود را شکست دهید.شیدایی شیر!.خودتان را بین تمامی ستارگان محبوب کنید و ابرقهرمان مسابقات WWE بشوید و قدرت خود را چند برابر کنید.کارت های ابرستاره های خود را جمع کنید و یک تیمی قوی متشکل از ستاره های مسابقات WWE تشکیل دهید.

برای دانلود بازی کشتی کج اندروید wwe tap mania به ادامه مطلب بروید.



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی Shadowfight2 1.9.29 برای اندروید

دانلود بازی Shadowfight2  1.9.29 برای اندروید

                                دانلود آخرین نسخه Shadowfight2 برای اندروید             

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران سایت امین اندروید .  امروز با بازی جذاب Shadowfight2 در خدمت شما هستیم ! این بازی در سبک خودش محشره و متفاوته و به شدت پیشنهاد میکنیم تجربش کنید ! یکی از بازی های جذاب کمپانی Nekki . تا این لحظه این بازی حدود       100,000,000 نصب داشته که آماری فوق العاده به حساب میاد . این بازی دارای دو بخش آفلاین و آنلاینه که بخش آنلاینش بسیار جذابه و شما میتوانید با رقیبان از سراسر جهان به رقابت بپردازید . 

برای دانلود این بازی جذاب به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.