تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید Marvin The Cube - ماروین مکعبی

دانلود بازی اندروید Marvin The Cube - ماروین مکعبی

دانلود بازی فکری و معمایی اندروید Marvin The Cube

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Marvin The Cube در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : MJ BROS هست که چندین بازی از این استودیو مشهور و نام آشنای جهانی گذاشتیم . نکته جالب و قابل توجه این هست که تمامی بازی های این استودیو رو ما برای اولین بار در ایران و حتی خاورمیانه در سایت امین-اندروید منتشر کردیم و حقیقتا خیلی هم از از این بازی ها حمایت کردند و لذت بردند. دیدار با ماروین، یک مکعب کوچک به دنبال جای خود در جهان است.کمک به او برای حل پازل مواجه شده و پیدا کردن نگاه کامل!لذت بردن از گیم پلی اصلی، تکمیل شده.توسط موسیقی دلپذیر و گرافیک زیبا.از بند باز کردن مکعب داخلی خود!

جهت دانلود بازی اندروید Marvin The Cube به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

هفته نامه بازی | 8 عنوان بازی جدید اندروید که باید این هفته حتما بازی کنید

هفته نامه بازی | 8 عنوان بازی جدید اندروید که باید این هفته حتما بازی کنید

هفته نامه بازی (1) | 8 عنوان بازی جدیدی که باید این هفته حتما بازی کنید

 امروز یکشنبه است. با توجه به آمار رسمی شما احتمالا هیچ برنامه ای برای حضور در کلیسا امروز ندارید، این بدین معنی است که شما در پایان خوشحالی هستید.
این همان جایی است که ما با هشت توصیه توصیه می کنیم تا شما را تا دوشنبه تحریک کند.
این که آیا شما در خلق و خوی برای استراتژی عمیق یا بازی کم عمق، برش لبه گرافیک و یا مگاپیکسل یکپارچهسازی با سیستمعامل خیره کننده، چیزی برای شما در این هفته جمع آوری وجود دارد.

جهت خواندن به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Fidget Hand Spinner

دانلود بازی اندروید Fidget Hand Spinner

دانلود بازی اندروید Fidget Hand Spinner

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : Fidget HAnd Spinner در خدمت هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : ZijayRate . بازی اصلا سبک مشخصی را دارا نیست و اصلا بازی تست نشده است و اصلا بازی پیشنهادی سایت امین-اندروید نیست. بهترین درمان برای انرژی بیش از حد!
Finger Spinner دست شما کمک می کند تا شما را به استراحت و از بین بردن تنش تنها با چند چرخش ساده
متوقف کردن ناخن گزش، قلم twirling و یا صرف صدها دلار بر روی اسباب بازی گران قیمه گران
در اینجا، شما می توانید spinners مختلف را به صورت رایگان امتحان کنید و چرخش آنها را تا زمانی که شما می خواهید!
بیشتر spinner ها اضافه خواهد شد بنابراین برای به روز رسانی آینده باشید!

جهت دانلود بازی اندروید Fidget Hand Spinner به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

معرفی گوشی موبایل LG V30 | دوربین فوق العاده و ویژگی های صوتی

معرفی گوشی موبایل LG V30 | دوربین فوق العاده و ویژگی های صوتی

سلام امروز با معرفی گوشی موبایل LG V30 - ال جی وی 30 در خدمت شما هستیم . همانطور که میدونید بعضی از کارشناس ها LG V30 رو با گوشی جدید شرکت اپل Iphone X مقایسه میکنند . خب این کار درست نیست و هر گوشی ویژگی های خاص و کاربری خودش رو داره . مثل این که گوشی موبایل LG V30 خیلی در قسمت دوربین و ویژگی های صوتی حرفه ای ظاهر شده و میشه گفت کلیدی ترین بخش LG V30 میتونه دوربین فیلم برداری و عکس برداریش باشه و ویژگی های صوتی . گوشی LG - الجی در نسخه های پیشین خودش از نظر باتری مشکل داشته که امیدواریم این معضل بزرگ برای تمامی طرفداران LG - ال جی حل شده باشه . خبر خوب دیگر این هست که گوشی LG V30 گوشی بسیار خوبی برای تمامی گیمر ها هست . پس اگر شما هم گیمر هستید و به بازی کردن علاقه دارید این عنوان رو از دست ندهید.

جهت خواندن مطلب به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Lord of Dark +مود

دانلود بازی اندروید Lord of Dark +مود

دانلود بازی RPG - نقش آفرینی اندروید Lord of Dark

طبق توضیحات سازنده بازی قابلیت آنلاین هم دارد (بازی تست نشده است)

#درخواستی یکی از کاربران سایت و کانال تلگرامی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید Lord of Dark در خدمت شما هستیم . این بازی درخواست یکی از کاربران سایت ما و کانال تلگرامی سایت ما هست و ما هم سریعا به درخواست ایشون پاسخ دادیم . بازی Lord of Dark یک بازی نقش آفرینی RPG هست از استودیو بازی سازی اندروید : Gu Xinlie که تخصص خیلی ویژه ای در سبک ساخت بازی های Role Playing Games یا همان نقش آفرینی داره . بازی حجم خوبی داره و زیاد پرحجم نیست و معمولا روی تمامی دستگاه های اندروید اجرا میشه . فقط یه عذرخواهی به شما بدهکار هستیم چون این بازی رو ما اصلا تست نکردیم و نکته دیگه این هست که اگر بازی مشکلی چیزی داشت یا روی گوشیتون اجرا شد حتما در قسمت نظر ها اعلام بکنید تا کاربران دیگه هم با خیال راحت و آسودگی بتونند این بازی رو تست و انجام بدهند. پروردگار تاریک جدیدترین اقدام MMORPG است. با موتور Unity 3D، بازیکنان می توانند به 5 فیوند مختلف، نایب رئیس ها و مین ها در حالت داستان تبدیل شوند، مراحل را برای خزندگان مطلوب در حالت Inferno، مبارزه با بازیکنان از سراسر جهان در Arena و Soul Reap، یا تیم با همکاران خود در موارد چند نفره.جهان از هرج و مرج پس از تجاوز به شیطانهای زیرزمینی، در هرج و مرج است. و تنها امید برای بازگرداندن صلح و نظم، در یک کریستال خون قرار دارد که قدرت باستانی فیند را نشان می دهد. کریستال خون را بردارید، قدرت را درون خود بگذارید و به عضلات، برای عدالت و یا بد تبدیل شوید. قهرمانان، دود کردن و رفتن بخور تیره خود را تغذیه!

جهت دانلود بازی اندروید Lord of Dark به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

چرا اپیزود دیگری از 41148 ساخته نشد

چرا اپیزود دیگری از 41148 ساخته نشد

چرا اپیزود دیگری از 41148 ساخته نشد ؟!
✅ #اختصاصی FGSFans

اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، می بینیم که بحث های زیادی درباره رایگان دانلود کردن بازی های پولی وجود داشته است. از کسانی که با سن کم اجازه خرید بازی های پولی را ندارند، تا آدم های "مثلا" عاقلی که به خودشان زحمت ۲ یا ۳ هزارتومان ناقابل که یک صدم پول زیادی که صرف بازی های خارجی می کنند، نمی شود. اگر نمی توانید بازی ای را بخرید، رایگان هم دانلود نکنید ! بالاخره زمانی می رسد که توانایی خرید بازی را پیدا می کنید. مطمئنا حمایت از بازی های ایرانی و مخصوصا نمونه های خوب آن ها،‌ می تواند باعث پیشرفت صنعت گیم ایران بشود و بلکه بتوانیم تا سال های آینده در دنیا نیز سربلند باشیم.

41148، اثری متفاوت از مهدی فنائی بود که متاسفانه توسط خیلی ها حمایت نشد. تعداد بسیار زیادی بازی را رایگان دانلود کردند و از ضرر سازنده،‌ لذت بردند. تعداد زیاد دانلودهای غیرقانونی را از بازدید بالای ۸۰۰ هزار تریلر اپیزود ۴ می توان فهمید.

💡اگر مردم کمی فکر می کردند که این بازی، حاصل زحمت ها و تلاش های یک فرد است،‌ شاید به همین راحتی آن را رایگان به اشتراک نمی گذاشتند و یا آن را رایگان دانلود نمی کردند.

🔚 41148 تمام شده، اما بهتر است کمی فکر کنیم تا اتفاقی که برای این بازی افتاد و به ضرر سازنده تمام شد، برای بازی های دیگری تکرار نشود. قطعا 41148 با حمایت می توانست گسترده تر و بهتر بشود.

منبع کانال تلگرامی: FGSFANS@



برچسب ها : ,,,,

دانلود بازی اندروید Radial-G:Racing Revolved

دانلود بازی اندروید Radial-G:Racing Revolved

دانلود بازی مسابقه ای اندروید Radial G:RACING REVOLVED

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه. امروز با عنوان بازی اندروید:RADIAL G:RACING REVOLVED در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Tammeka Ltd. این بازی به سبک مسابقه ای هست . شما باید فرمانبر یک سفینه فضایی باشید حالا نمیدونم دقیقا سفینه هست یا چیز دیگه . به هر حال بازی سبک مسابقه ای داره و شما باید سعی کنید در این مسابقات اول بشوید. آیا می توانید سریعترین بازی را در VR انجام دهید؟ جایزه منتقدان، Radial-G: مسابقه رولولد به روز دوری می آید.به کابین خلبان یک کشتی مسابقه مربوط به آینده بروید و مسیرهای ضد گرانش را به عنوان آغاز جنگ آغاز کنید. Radial-G در مسابقات مبارزه ای با حرکات کامل غوطه وری را ارائه می دهد که شامل چرخش ها، جهش ها، تقسیم و مسابقه منحصر به فرد منحصر به فرد است.

جهت دانلود بازی اندروید Radial-G:RACING REVOLVED به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

من باید برای خرید Iphone X - آیفون ایکس 1,000$ هزینه کنم؟

من باید برای خرید Iphone X - آیفون ایکس 1,000$ هزینه کنم؟

 اپل آیفون جدید اپل است پیشرفته ترین تلفن شرکت تا کنون ساخته شده است، اما این نیز گران قیمت ترین است.

با شروع قیمت 1،000، 1،000 پوند یا AU 1،579 دلار برای نسخه اولیه، این iPhone تازه طراحی شده است که بسته بندی شده با تمام انواع تکنولوژی جدید برای کاربر معمولی نیست. این یک محصول منحصر به فرد برای یک نوع خاص از مشتری است. اما واقعا ارزش دارد؟
در این نسخه از Ask مگی، من افکار من را ارائه می دهم
عزیزم مگی،
من در بازار برای گوشی های هوشمند جدید هستم و من کاملا پس از آیفون جدید X. من دلسوز از آنجایی که من آیفون فعلی خود را به یکی از بچه هایم اضافه می کنم، گوشی دیگری برای تجارت دارد. اما 1000 دلار به نظر می رسد پول زیادی برای خرج کردن دارد. آیا واقعا ارزشش را دارد؟

جهت خواندن بقیه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Relic Seeker: Hypogeum VR

دانلود بازی اندروید Relic Seeker: Hypogeum VR

دانلود بازی فکری اندروید Relic Seeker: Hypogeum Vr

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید فکری : Relic Seeker: Hypogeum Vr در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید:Massive Wheel .  باستان شناس لوئیس دیاکون شروع به تحقیق درباره یک معبد باستانی به درخواست موسسه خاص می کند. همانطور که وی در این سایت تحقیق می کند، او می آموزد که داستان هایی که در آن حکاکی شده اند، مربوط به بیگانگان است که در دوران باستان از زمین بازدید کردند. لوئیس باید پازل ها را در راه خودش حل کند، و همانطور که او عمیق در زیر زمین می رود، به اسرار حتی بزرگتر نزدیک تر می شود. شما مانند لوئیس ویرانه های باستانی را کشف می کنید و اسرارهایی را که از فضای بیرون آمده اند، کشف کنید.
Relic Seeker : Hypogeum یک بازی ماجراجویی پازل 3D است که در آن شما می توانید آزادانه از طریق فضاهای مختلف حرکت، حل پازل، و پیدا کردن سرنخ های مخفی.
این بازی اجرا شده است به طوری که شما می توانید پازل با لمس کردن و یا حرکت شیء به طور مستقیم با استفاده از کنترل حرکت ارائه شده توسط دیوانه
بازی به طور عمده از سه فصل تشکیل شده است، و شما می توانید برای هر فصل در VR لذت برانگیز با شکوه و زیبا لذت ببرید. اکنون، سفر خود را به گذشته دور ببرید.

جهت دانلود بازی اندروید Relic Seeker: Hypogeum VR به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

نقد و بررسی گوشی موبایل Sumsung Galaxy Note8

نقد و بررسی گوشی موبایل Sumsung Galaxy Note8

 توجه داشته باشید که ما اصلا به این نقد و بررسی نمره ای نمیدهیم

مقدمه
Note8 در اینجا است و ما نمیتوانیم کمک کنیم اما احساس تنش رو به افزایش، به ویژه در اروپا، جایی که این اولین دستگاه یادداشت برای رسیدن به رسمیت شناختن در دو سال است. این زمان بسیار اندک بوده است، بنابراین تعداد زیادی در Galaxy Note8 سوار می شوند.
به گفته ی شما، ممکن است متوجه شده باشید که سامسونگ در حال حاضر این دستگاه PR را نچشیده است و به جای آن سرعت کروز را بالا می برد.

جهت خواندن این نقد و بررسی به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

اطلاعاتی جدید درباره تبلت کاغذی

اطلاعاتی جدید درباره تبلت کاغذی

 در روز دوشنبه مجددا حمل و نقل را آغاز می کند که ممکن است بهترین توصیف آن را "غیر قابل تعویض" نامید - دستگاهی که اساسا یک کاغذ الکترونیکی است. این شرکت به سادگی تبلت کاغذی خود افتخار می کند و می گوید هیچ تبلتی دیگر دارای قابلیت های کمتری است. کاربران مجددا نمی توانند برنامه ها را نصب کنند، فیلم ها را ببینند یا عکس بگیرند آنچه آنها می توانند انجام دهند خواندن، نوشتن و طراحی بر روی یک سطح کاغذی است. اما خب این خبریست که همگان را شگفت زده کرده است . به چه دلیل به این تبلت می گویند تبلت کاغذی و اما قیمت این تبلت چند است . این تبلت در چه تاریخی به ایران می آید .

جهت خواندن خبر به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید West Gangs - تبهکاران غربی

دانلود بازی اندروید West Gangs - تبهکاران غربی

دانلود بازی تیراندازی اندروید West Gangs - باند غربی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با عنوان بازی اندروید : West Gangs در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید: CHOU ENTERTAINMENT هست . بازی اکشن هست و کاملا سبک غربی داره و خیلی هم سبک تیراندازی داره . بازی از اون سبک هاست که اگر به سبک های تیراندازی علاقه داشته باشید خیلی واستون جذاب و مهیج هست . نکته قابل توجه در این بازی این است که باید برای خود تیم درست کنید و جزو قوی ترین تبهکاران شهر بشوید و با باند های تبهکاری دیگر دوئل ( Duel ) کنید و یکی از این گروه ها برنده نبرد ها باشد . شما میتوانید با کشتن تبهکار های دیگر از باندهای دیگر درآمد کسب کنید . با این درآمد هایی که کسب کردید میتوانید اسلحه های جدیدتری از فروشگاه ها تهیه و خرید کنید و ازشان استفاده بکنید . نکته قابل توجه دیگر در بازی این است که : در بین سالن ها و کوچه ها و بیابان ها میتوانید یک منطقه را برای دوئل خود با دیگران انتخاب بکنید .  انتخاب بزرگی، استخدام بازیکنان دیگر در باند خودتان، و شکست دادن دیگر افراد غیر قانونی از طریق دوئل سریع.
کسب درآمد و صعود از نردبان برای تبدیل شدن به قاچاقچی ترین مورد از هفته و کسب درآمد منحصر به فرد.
خنک کننده در سالن و انتخاب در میان مجموعه ای کامل از سلاح ها، سرقت ها، تفنگ ساچمهای، تفنگ برای مطابقت با سبک بازی شما.
از لحاظ فجیع تر، فضیلت بالاتر بر روی سر شماست! فقط بهترین اسلحه های جنگی زنده ماندن و راه خود را از طریق شهرت غرب قدیم راه می اندازند. اما بازیکنان می توانند انتخاب کنند که شما را در باند خود استخدام کنند و برای سهیم شدن در باند خود هزینه کنند

جهت دانلود بازی اندروید West Gangs به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Uri: The Sprout of Lotus Creek

دانلود بازی اندروید  Uri: The Sprout of Lotus Creek

دانلود بازی فکری و ماجراجویی اندروید Uri: The Sprout of Lotus Creek

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید: Uri: The Sprout of Lotus Creek در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : CMGE GROUP LIMITED . این بازی به فارسی به معنی : اوری:جوانه لوتوس کریک هست . این بازی در سبک ماجراجویی و فکری و معمایی هست و بازی 2 بعدی هست .  منتشر شده توسط بازی های فوق العاده
مقدمه
طراحی شده توسط DreamTree Games (استودیو بازی های Indie در مالزی)
آیا تا به حال رویایی که شما تنها کسی هستید که می تواند جهان را نجات دهد؟ شما ممکن است در رویای خود احساس گرسنگی و تنهایی کنید؛ با این حال، مأموریت ویژه شما را قدرتمند و با اعتماد به نفس می کند تا حرکت کند.
یک داستان راجع به سفر مرموز اوری را نشان می دهد. پس از اوری نشانه هایی از ناجی دریافت می کند، ماجراجویی را به تنهایی شروع می کند؛ با حل انواع پازل ها، اجتناب از خطرات، Uri سرانجام موجب صرفه جویی در جهان می شود.
این بازی شما را به یک سرزمین عجایب پریان تبدیل می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماموریت را انجام دهید: جهان را نجات دهید. این بازی ترکیبی از ماجراجویی، پارکور و حل پازل است که به شما احساس شدید اما لذت بخش است. اگر شما آماده هستید، بیایید ببینید که تا چه حد شما می توانید در این سفر قابل تحسین باشید
 

جهت دانلود بازی اندروید Uri: The Sprout of Lotus Creek به ادامه مطلب بروید

 



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Street Combat 2: Fatal Fighting - مبارزه مرگبار

دانلود بازی اندروید Street Combat 2: Fatal Fighting - مبارزه مرگبار

دانلود بازی مبارزه ای اندروید Street Combat 2 : Fatal Fighting

پیشنهادی سایت امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Street Combat 2 : Fatal Fighting در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید :HSGAME STUDIO CN هست . که فکر میکنم به خاطر اون CN آخرش یک استودیو چینی بازی سازی باشه . دقیق نمیدونم. آسان نیست که یک برنده در یک پیروزی وحشیانه باشد. اما حالا، آیا شما آماده هستید که تمام دشمنان مقابل شما را شکست داده و شکست دهید؟ در مواجهه با حملات مستمر مرگبار مخالفان، شما باید سلاح های خود را انتخاب کنید تا این گانگستر ها و خائنانی را به درس های تیزهوشان بسپارید. پیش بینی شده مبارزه بازی اکشن "مبارزه خیابانی 2: مبارزه مرگبار" را می توان به صورت رایگان دانلود کنید! جنگ های گوی خود را با سلاح های ویرانگر و مهارت های پر زرق و برق آغاز کنید.
"مبارزه خیابانی 2: مبارزه مرگبار" عاقبت "مبارزه خیابانی: جنگ کونگ فو" است. ما سطوح پرطرفدارتری با صحنه های جدید و بازی جدید اضافه کرده ایم که باعث می شود تا شما از این بازی اکشن فوق العاده بسیار لذت ببرید. شما شرکا و تله های مختلف را پیدا خواهید کرد و حتی می توانید از یک ماشین برای حمله به دشمنان خود استفاده کنید. فقط این جهان را کشف کنید و بسیاری از بازی های هیجان انگیز تر را پیدا خواهید کرد
شما ریو هستید، مردی که تمام عمرش پر از پاتو و داستان است. به خاطر بدهی پدرت به زندان افتاده اید. و حامله ها پس از جمله، خواهرش را مورد آزار و اذيت قرار دادند و باعث مرگ او شدند. حالا شما باید سلاح خود را بکشید و از مشت های خود استفاده کنید تا این گانگستر ها را بکشند! شروع انتقام خود را در حال حاضر!
شخصیت های فوق العاده، گرافیک خیره کننده، سلاح های سرد، گیم پلی بسیار جذاب، "مبارزه با خیابان 2: مبارزه با مرگبار" به ارمغان می آورد تجربه مبارزه بی سابقه ای برای شما! بهترین ضربه، ضربه زدن و ضربه زدن به دشمنان خود را با قدرت ویرانگر! تنها بهترین جنگنده می تواند ضرب و شتم و خراب کردن دشمنان خود را برای تبدیل شدن به نجات دهنده نهایی! کمپاهای بی پایان، حملات مرگبار پیوسته و نبرد هیجان انگیز شما را متوقف خواهد کرد تا بازی این بازی را متوقف کنید. شما باید با تعداد زیادی از دشمنان با حملات دزدان دریایی مرگبار مبارزه کنید. تنها یک بازمانده بین شما و مخالفان شما وجود خواهد داشت! در مواجهه با دشمنان مختلف با سبک های مختلف مبارزه از جمله تکواندو، موی تای، کونگ فو، بوکس، شما باید تمام این گانگستر ها و خائنانی را شکست داده و سر و صدا کنید! ارتقا قدرت حمله و قدرت دفاعی شما و یا باز کردن سلاح های ویرانگر جدید با سکه هایی که از هر جنگی دریافت کرده اید. در "مبارزه خیابانی 2: مبارزه مرگبار" شما همچنین می توانید خود را در اتاق تمرین آموزش دهید. شما می توانید گانگستر های بی پایان و خائنانی را شکست دهید و بکشید تا سکه ها و جوایز دیگر را کسب کنید! در حال حاضر، تبدیل شدن به قوی ترین جنگنده و کشتن تمام این گانگستر ها و خائنانی! با کنترل های ساده شما می توانید stunts شگفت انگیز و ضربات برای شکستن مخالفان خود را به طور ناگهانی شکست
اگر شما دوست دارید بازی و یا بازی اکشن، شما نمی توانید از دست ندهید بازی فانتزی آزاد بازی مبارزه با مبارزه آزاد است. "مبارزه خیابانی 2: مبارزه با مرگ" می تواند خاطرات دوران کودکی خود را از بازی بازیابی کند. طرفداران بازی در هنگام برخورد با گانگسترهای بی پایان و خائنانی تجربه ای برای مبارزه با پمپاژ خون خواهند داشت! لذت بردن از استفاده از قدرت ویرانگر و مهارت های خود را برای شکست دادن و سر و صدا کردن تمام مخالفان خود را به صورت کشنده!

جهت دانلود بازی اندروید Street Combat 2: Fatal Fighting به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Desire Path - مسیر دلیری

دانلود بازی اندروید Desire Path - مسیر دلیری

دانلود بازی اکشن و فکری اندروید Desire Path - مسیر دلیران

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : desire path در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Nanovation هست . یک استودیو متفکر با بازی هایی مخصوص کاربران متفکر و باهوش . شاید  در لحظه اول به عنوان بازی که به نام اکشن نوشته شده است بخندید . اما خب این بازی تلفیقی از سبک های اکشن و فکری هست . اکشن خاصی در بازی داره ولی %70 بازی بر پایه فکر و تفکر پایه گذاری شده است . مطمعن هستم شما هم میتونید مراحل سخت و نفس گیر این بازی رو رد کنید .  "مسیر دلخواه نشان دهنده کوتاه ترین یا آسان ترین مسیر حرکت بین مبدا و مقصد است".راهنمای مکعب خود را تا آنجا که می توانید بروید، در حالی که اجتناب از تله ها و موانع دیوانه مانند سنبله، buzzsaws، لیزر و بیشتر، در مسیر خود ادامه دهید! فعال کردن سوئیچ ها و خودتان کلون خود را برای جمع آوری دو برابر مقدار جواهرات!

جهت دانلود بازی اندروید Desire Path به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید The Myth Seekers: The legacy of Vulcan - اسطوره سازان:میراث ولکان

دانلود بازی اندروید The Myth Seekers: The legacy of Vulcan - اسطوره سازان:میراث ولکان

دانلود بازی فکری اندروید The Myth Seekers: The Legacy of Vulcan

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : The Myth Seekers: The Legacy of Vulcan در خدمت شما هستیم . این بازی به فارسی معنی : اسطوره سازان:میراث ولکان رو میده . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Artifex Mundi هست . این بازی خیلی فکری و ماجراجویی هست که از این دسته در سایت ما زیاد پیدا میشه . چون میدونم خیلی علاقه مند به این سبک بازی های فکری و رمز آلود هستید این بازی رو براتون توی سایت قرار دادم . امیدوارم بتونید رازهای مخفی و ترسناک این بازی رو کشف بکنید. ماجراجویی عجیب و غریب ناخوشایند پنهان از سازندگان انیگماتیسم و ​​گریم اسطوره! همانطور که دهه 1920 نزدیک به هم می شود، تنش های سیاسی در ايتاليا بالاست. هنگامی که یکی از اعضای سازمان اسرار آمیز اسرار آمیز مخفی گم شد، شما برای کشف حقیقت دعوت می شوید. آیا شما می توانید چکش Vulcan را قبل از ویرانی توسط خدایان باستانی آزاد کنید؟ کاوش مکان های زیبا در سراسر اتریش مدرن و حل پازل به چالش کشیدن به عنوان شما با دشمن مرگبار از اسطوره جستجوکنان!
خرید یک بار - لذت بردن از بی پایان!
باز کردن بازی به آن را برای همیشه لطفا برای! شما بازی به عنوان آملیا، متخصص درخشان در اساطیر رومی و یک دارایی جدید از آژانس فروش اسطوره. وظیفه شما این است برای ادامه تحقیق در مورد عامل دیگری که اخیرا در شرایط اسرار آمیز ناپدید شده است. اولین سفارش کسب و کار این است که Codex ویزوویو را پیدا کنید و با یک عامل ایتالیایی به نام لورنزو ارتباط برقرار کنید. با هم شما نیاز به پیگیری کردن مصنوعی قدرتمند به نام چکش Vulcan. زمان ذات است، زیرا نیروهای شیطانی نیز به دنبال سرنوشت هستند. در طی این ماجراجویی خیره کننده، شما در سراسر ایتالیا سفر خواهید کرد، حل پازل های بی شماری و دنبال سرنخ هایی در صحنه های شیء پنهان. حقیقت را در پشت نابودی Pompeii یاد بگیرید و در برابر دشمنان آژانس مبارزه کنید تا بتوانید از یک فاجعه دیگر جلوگیری کنید!

جهت دانلود بازی اندروید The Myth Seekers: The Legacy of Vulcan به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

نقد و بررسی | آیا گوشی موبایل LG G6 به درد گیمر ها میخورد

نقد و بررسی | آیا گوشی موبایل LG G6 به درد گیمر ها میخورد

 با همه ی مخاطبان ما علاقه مندان به بازی های آندرویید، ما تصمیم گرفتیم نگاهی سریع به LG G6 جدید داشته باشیم و آن را مناسب برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای. ما نگاهی به سرعت، ساخت، و در همه جا برای خوانندگان DroidGamer و نیازهای بازی خواهیم داشت.
سرعت اول. در حالی که Qualcomm Snapdragon 821 در بالای خط نیست، هنوز هم یک چیپست خوب و ثابت است.
Geekbench گزارش می دهد که LG G6 دارای 1761 تک هسته و 4151 نمره چند هسته ای است که آن را در حال حاضر در موقعیت دو برای تک و در بالای 10 برای چند هسته با توجه به [Geekbench Browser]. به اندازه کافی به اندازه کافی سریع برای هر بازی خارج از آن و با سرعت برای نسل بعدی یا دو سال دیگر است.
به علاوه با Android 7.0 پیش نصب شده، این یکی از تنها گوشی های به روز است.
در حالی که G6 نمی کند ' نمایشگر بی نهایت سامسونگ S8 دارای صفحه نمایش بسیار خوبی است و بدون فضای کم مصرف در زیر لبه های منحنی. به علاوه داشتن یک قاب در هنگام استفاده از تلفن در حالت پرتره، چیزی برای نگهداشتن روی آن می دهد.
جورجیا گل عقبی شبیه G8 است (عجیب است که تصمیمات طراحی بعد از یک لحظه بر می گردد؟)
در کل کیفیت ساخت عالی است ، تلفن احساس خوبی در دست دارد و همچنین به نظر می رسد. مهمترین چیزهایی که باید توجه داشته باشید: حافظه 4 گیگابایتی، شارژ سریع USB-C (بزرگ)، جک هدفون، اسلات کارت MicroSD و دوربینهای دوگانه در پشت (نرمال و گسترده). در اینجا چند نگرانی وجود دارد، اما چیزی که بیش از همه نگران آن نیست. به طور کلی این یک دستگاه روزانه بزرگ و یک دستگاه بازی عالی است. اولین مسئله کوچک قرار دادن خواننده قدرت / اثر انگشت است. این در موقعیتی است که بیشتر گوشی جدید آن را قرار داده است، حدود 1/4 تا 1/3 از پایین به بالا پشت.
مسئله این است که اگر شما در حال بازی یک بازی در حالت افقی است که در آن هر یک از انگشت اشاره یا انگشت میانی استراحت می کند. اگر بیش از حد سخت گیر باشد دستگاه را خاموش می کند. من این را دو بار تجربه کرده ام و این چیزی است که باید برای مدت زمان طولانی استفاده شود و مورد استفاده قرار گیرد.
نگرانی دیگر نمایش است. با این که نسبت ابعاد غیر استاندارد 18: 9، برخی از بازی ها به دنبال کشیدن یا رها کردن برخی از طول های طولانی خود در هنگام بازی در حالت تمام صفحه قطع می شوند.
خوشبختانه LG دارای تنظیمات پوسته پوسته شدن برنامه برای تنظیم این، در هر برنامه. بنابراین اگر این بازی به اندازه کافی هوشمندانه برای انطباق با ابعاد صفحه نباشد، می توان آن را به 16: 9 استاندارد برای تنظیم مسائل صفحه نمایش تنظیم کرد. نکته ای که در این مورد این است این است که میله های سیاه و سفید در بالا و پایین هنگامی که این تنظیم شده است.
باید بگویم که من همیشه طرفدار گوشی های LG بودم. آنها پیشرفته ترین در هر چیزی نیستند و یا فروشندگان برتر نیستند، اما همیشه دستگاه های بسیار خوب و جامد هستند. G6 هیچ استثنایی از آن قوانین نیست. LG G6 یک دستگاه فوق العاده برای علاقهمندان به بازی است اما با سخت افزار و نرم افزار تا به امروز و گوشی با وضوح عالی. من به شدت آن را توصیه می کنم.

نمره های زیر از 10 نمره محاسبه می شوند

 

امتیاز نهایی گوشی LG G6 : کسب 8 نمره از 10 نمره شد - به این صورت این گوشی برای گیم عالی است

 

صفحه نمایش نمره 9 از 10 نمره
ویژگی ها نمره 7 از 10 نمره
صدا نمره 9 از 10 نمره
کارایی نمره 8 از 10 نمره
عمر باتری نمره 8 از 10 نمره

 

ارزش نمره 6 از 10 نمره
امتياز نهايي نمره 8 از 10 نمره


برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید Viking Hunters - شکارچیان وایکینگ

دانلود بازی اندروید Viking Hunters - شکارچیان وایکینگ

دانلود بازی اکشن اندروید Viking Hunters - شکارچیان وایکینگ

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با عنوان بازی اندروید : Viking Hunters - شکارچیان وایکینگ در خدمت شما هستیم . از استودیو نام آشنای : AppSoluteGames .  حشرات و خراش ها به باران تبدیل شده اند، غبار به جزایر قطبی عقب مانده است، این بار یک بار دیگر شکار می شود.
آماده سازی کشتی، تیراندازی خدمه. نبرد حماسی خواهد بود زیرا ما خدایان را در کنارمان داریم. هیولاهای غول پیکر از اعماق ظاهر می شوند تا تغذیه کنند، هرچند که عمیق در زیر امواج قرار می گیرند، قدرت و حیله گویی آنها بسیار مهیج است. ما گنجینه های ارزشمند خود را می گیریم و یا به زیبایی سقوط می دهیم.
مانند بسیاری از ما قبل از ما تلاش خواهیم کرد تا هیولاهای افسانه ای غریب را پیدا کنیم و به عنوان قهرمانان بازگردیم ... با این حال ممکن است کمی تمرین انجام شود.

جهت دانلود بازی اندروید Viking Hunters - شکارچیان وایکینگ به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

دانلود بازی اندروید 1.20 Medieval Life - زندگی در قرون وسطی

دانلود بازی اندروید 1.20 Medieval Life - زندگی در قرون وسطی

دانلود بازی اندروید به سبک شبیه سازی شده - RPG نقش آفرینی Medieval Life

این نسخه برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد Medieval Life 1.20

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Medieval Life - زندگی در قرون وسطی در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : AlphaQuest Game Studio هست . این بازی بسیار محبوب هست . حتی در ایران هم طرفداران خاص خودشو داره . همونطور که در بالا عرض کردم و مشاهده کردید این بازی سبک نقش آفرینی - شبیه سازی شده - RPG - Simulation داره . خب ترکیبی از چند سبک چی دیگه میتونه از این بهتر باشه . قطعا بازی گرافیک خوبی هم داره و امیدوار هستم بتونید با این بازی اوقات بیهوده خودتون رو پر کنید .  ماجراجویی جدید شروع می شود از همان سازندگان زندگی موفق دریایی، ما در حال حاضر: زندگی قرون وسطی! تجربه منحصر به فرد سرمایه داران و RPG با موضوع قرون وسطی محبوب! شما می توانید قلعه های ارزشمند پادشاهان و ملکه ها را خریداری کنید، و داخلی خانه خود را با مبلمان برای همه سلیقه ها سفارشی کنید. چرخه روز و شب را تحت تاثیر قرار دادن مناظر و شکار مشاهده کنید. سفر در سراسر جهان و سعی کنید به دنبال همه موجودات افسانه ای برای ایجاد ثروت.

جهت دانلود بازی اندروید Medieval Life 1.20 به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Torchlight Mobile

دانلود بازی اندروید Torchlight Mobile

دانلود بازی آنلاین اندروید Torchlight Mobile

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد | بازی آنلاین است | دیتا با خود بازی دانلود می شود

برنده جوایز مسابقات: "بهترین MMO بازی موبایل" در E3 2015 - US
"بهترین بازی موبایل" بررسی شده توسط ComputerBild.de در Gamescom 2015 - آلمان
"بازی موبایل / قرص بهترین" در اتصال بازی 2015 - فرانسه

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون خوب باشه . امروز مفتخر بودیم برای اولین بار در ایران در سایت امین-اندروید بازی Torchlight Mobile رو واستون به اشتراک بگذاریم . سازنده این بازی با نام (استودیو بازی ساز) GAMOTA INC ثبت شده است ولی برخی می گویند سازنده این بازی از سازندگان شرکت بازی سازی Blizzard بوده . شرکت Blizzard خلق کننده بازی هایی معروفی همچون: WORLD OF WARCRAFT - OVERWATCH - WARCRAFT و اثر های فراوانی دیگر بوده است . این بازی سبک RPG - نقش آفرینی داره و واقعا کیفیتی خیلی خیلی فوق العاده ای دارد . امیدوارم از داستان و جذابیت این بازی لذت ببرید . این بازی از انیمیشن های فوق العاده با کیفیت و پویایی هم استفاده کرده است و برای هرچه بهتر شدن این بازی کمکی بسیار ارزنده ای میکند و برای پیشرفت بازی بسیار دخیل است .  Torchlight توسط Runic Mobile Game شناخته شده به عنوان یک سبک اکشن ARPG سبک RPG در جهان RPG، پدر سری بازی های افسانه ای I و II Torchlight در کامپیوتر است. این پروژه توسط Max Schaefer اجرا می شود - یک معاون پیشین معاون Blizzard North، نویسنده بازی های کلاسیک Diablo است.
نقاشی های مینیاتوری، Torchlight Mobile، مجسمه سازی جهان را با گرافیک سه بعدی پر از تیز، نگه می دارد تمام گیاه سبک GMO با توجه به سبک اروپایی ذاتا اما احساسات پنهان کمی م مینوچلی و پر از مرموز ضربه کنجکاوی است که عناوین گرا است. Torchlight Mobile با 4 کاراکتر و چگونگی ساخت یک شخصیت متنوع باید Torchlight Mobile را به بهترین بازیگرها برساند. مانند Torchlight Mobile، Torchlight Mobile متکی به بررسی و تسخیر جنازه های مختلف است. هر بازی روی صفحه نمایش واقعا دشوار و چالش برانگیز است زیرا همیشه به نظر می رسد رئیس سخت است. برای شکست آنها، بازیکنان باید با کلاس های شخصیت های مختلف همکاری کنند و قصد دارند برای مبارزه با آن ها برنامه ریزی کنند. به تنهایی، سیستم حیوان خانگی در بازی نیز بسیار سرگرم کننده است برای بازیکنان بیشتر به عنوان بهترین همراه.
اضافه کردن یک عنصر خاص را نمی توان نادیده گرفت به منظور ایجاد تفاوت برای Torchlight موبایل: بازیکنان می توانند زنجیره مهارت خود را برای ایجاد بسیاری از اثرات متفاوتی را در آسیب ایجاد می کند. این به این معنی است که بازیکنان سبک خود را از Torchlight Mobile ایجاد می کنند.
مطابقت با انتظارات از بازیگران ویتنام، Torchlight Gamota Mobile به طور انحصاری در بازار ویتنام منتشر شد، امیدوار است که gamers تجربه منحصر به فرد و بهترین.

جهت دانلود بازی اندروید Torchlight Mobile به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Sonic Forces: Speed Battle

دانلود بازی اندروید Sonic Forces: Speed Battle

دانلود بازی ران - Run اندروید Sonic Forces: Speed Battle

پیشنهادی سایت امین-اندروید

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه.امروز با بازی Sonic Forces: SPeed Battle در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی SEGA که قطعا و حتما باهاش خاطرات فراوانی دارید . همون طور که میدونید سازنده این بازی همون سازنده کنسول قدیمی بازی SEGA هست و منتشر کننده بازی های قدیمی هست . قطعا شما هم سونیک اثری متفاوت رو در جهان رو به یاد می آورید . همون بازی که سالهاست در خاطرات پیر و جوان باقی مانده است . این دفعه این بازی با سبک ران یا همان RUn دویدنی در خدمت شما هست مثل بازی SUbwayr Surf .  فورا مسابقه و رقابت با بازیکنان واقعی از سراسر جهان است. با حداکثر سرعت دویدن، خرد کردن و مبارزه با راه خود را از طریق مخالفان واقعی در جنگ های چهار بازیکن در زمان واقعی است. جمع آوری و استفاده از سلاح ها در مسابقه و رها کردن آنها برای به دست آوردن لبه برای پیروزی!
رقابت به عنوان صوتی خارپشت، دم، امی، قلاب، سایه و بیشتر! باز کردن و ارتقاء شخصیت ها و سلاح های جدید برای ساختن تیم نهایی.

جهت دانلود بازی اندروید Sonic Forces: Speed Battle به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید June's Journey - Hidden Object

دانلود بازی اندروید June's Journey - Hidden Object

دانلود بازی فکری اندروید June's Journey - Hidden Object - شیء مخفی

این بازی برای اولین بار در ایران این نسخه از بازی در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : June's Journey - Hidden Object در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی اندروید : Wooga . این بازی سبک فکری داره و خیلی خیلی رمز آلود هست . بازی جذابی هست و طی داستان باید جلو برید که همینش یک نکته مثب هست . بازی خیلی محبوب هست و در خیلی از سایت های اندرویدی جهان مخصوصا ایرانی وجود داره که خیلی هم تونسته کاربر به سمت خودش جذب کنه . دقیق نمیدونم اما داستان بازی اینجوری هست که یک زنی به نام جون میخواد یک سفری بره و توی این سفر به رازهایی مشکوک و رمزآلودی پی ببره و طی این سفر اتفاقات بسیار مخوفی رخ میده که شما باید جون رو هدایت کنید و با کمک فکرتون مراحل سخت و نفس گیر رو رد کنید . این بازی از اون بازی هاست که خیلی رو اعصاب بعضی ها است . امیدوارم اگر به اعصابتون مسلط هستید این بازی رو انجام بدید .  یک بازی پنهان برای دوستداران داستان در همه جا
کشف سفر جون، بازی جدید پنهان هدف از سازندگان از مروارید خطر. پیدا کردن سرنخ پنهان و حل پازل هیجان انگیز در سراسر مکان های زیبا است که شما را به سمت راست قلب رمز و راز قرعه کشی!
در هر نوبت، صحنه های دست کشیده زیبا و بازیگران شخصیت های پر زرق و برق در انتظار شما در یک بازی داستان گلوباتویی است. از قلب 1920s آمریکا به سبک کامل پاریس و فراتر از آن، لذت بردن از داستان بر خلاف آنچه که شما قبلا دیده ام.
با هر فصل جدید، شما را به یک دنیای رمز و راز هیجان انگیز و هیجان انگیز در یک داستان غرق شما در سرتاسر جهان.
از استرسهای زندگی بردارید و به یک بازی رمز و راز مانند دیگران نفوذ کنید.

جهت دانلود بازی اندروید June's Journey - Hidden Object به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Merge Soldiers - ادغام سربازان

دانلود بازی اندروید Merge Soldiers - ادغام سربازان

دانلود بازی پازلی اندروید Merge Soldiers - ادغام سربازان

بازی در سبک 2048

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Merge Soldiers در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی محبوب اندرویدی : Cat Studios . این بازی در سبک پازلی هست . بازی های پازلی فقط فقط به پازل ختم نمیشوند . بلکه میتوان بازی های فکری و معمایی رو هم به بازی های پازلی ربط داد . از زبان سازنده : این بازی بسیار شباهت زیادی به بازی محبوب و معروف 2048 دارد و فقط چند اسپرایت و گرافیک آن متفاوت است و با فرق اینکه داستان بازی کلا فرق دارد و نکته قابل توجه بازی Merge Soldiers این است که : این بازی دارای داستان است و کمتر بازی پازلی یا کارتی در جهان وجود دارد که پیرو خط داستان باشد و داستان محور باشد . دقیقا این همان بازی است که شما به دنبالش هستید و خسته کننده نیست و جذابیت دارد . کیفیت بازی خوب است و قابل تشخیص است و به درد کودکانتن میخورد و فقط باید نظاره گر بازی کودکانتان باشید و به آن ها کمک بکنید برای پیشرفت مغزشان. فشار ارتش هیولا، قلعه در معرض خطر است، به عنوان یک سرباز می تواند شما را برجسته محاصره تنگ؟
2048 مانند بازی پازل که در آن شما می توانید سربازان را به آنها در ماتریس ادغام آنها را، و سپس آنها را به حمله به دشمن دستور داد.
به سادگی کشاورز و شمشیر را برای ایجاد یک سرباز قدرتمند تر بکشید و سربازان همان می توانند به یک سلاح سطح بالا ادغام شوند.
اگر فضای قابل جابجایی وجود ندارد، مهم نیست، شما می توانید از مهارت های مختلف برای باز کردن استفاده کنید.
هنگامی که ترکیب کامل، شکستن، ضرب و شتم هیولاها، و گرفتن انواع تصاویر هیولا.
شما می توانید به سخت تر به چالش کشیدن، باز کردن اسلحه های بیشتر بیشتر.

جهت دانلود بازی اندروید Merge Soldiers به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Recharge RC

دانلود بازی اندروید Recharge RC

دانلود بازی مسابقه ای ماشین اندروید ReCharge RC

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید: Recharge RC در خدمت شما هستیم . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : Hondoune Games . بازی از بالا نمایش داده خواهد شد و گیم پلی متفاوتی داره و خیلی پیشنهاد نمیشه . وسیله نقلیه خود را سفارشی کنید، آهنگ های نژاد بسیار خود را ایجاد کنید، آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و دوستان خود را با تابلوی چند نفره و ناهمزمان چند نژاد تطبیق دهید!
راه خود را به ReCharge RC هدایت کنید! با استفاده از سفارشی سازی وسیله نقلیه بی حد و حصر، به اشتراک گذاری آهنگ آنلاین با یک فروشگاه در حال رشد، مدیران آنلاین آنلاین برای هر مسیر، حتی کسانی که شما ایجاد می کنید، و چند نفره ناهمگام اجازه می دهد شما را به مسابقه روح هر ورودی رهبران! لذت بردن از فیزیک واقع بینانه که خطوط بین بازی و شبیه سازی را خنثی می کند و اجازه می دهد تا روبرت ها و جانبازان به طور یکسان شادی را تجربه کنند که مسابقه RC است!

جهت دانلود بازی اندروید Recharge RC به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید War in Pocket

دانلود بازی اندروید War in Pocket

دانلود بازی استراتژیک اندروید War in Pocket

پیشنهادی سایت امین-اندروید

با قابلیت آنلاین بازی کردن

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون علی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : War in Pocket در خدمت شما هستیم . از استودیو بازی سازی اندروید : EFUN COMPANY LIMITED که انصافا تونسته توی این چند وقت همرو مجذوب خودش بکنه . همونطور که در بالا اشاره کردیم بازی استراتژیک هست یا به قول معروف Tower Defense یا همون دفاعی . یه جورایی در اصل بازی های دفاعی سبکشون متفاوت هست اما خب ما بازی های استراتژیک و دفاعی را یکی میدونیم . این بازی گیم پلی فوق العاده جذابی داره . سبک MMO داره و قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارا هست.در این بازی شما وظیفه دارید یک پایگاه بسازید و سرباز های خود را ارتقاء دهید و آموزش بهشون بدید . چیزی که بیشتر کاربر ها رو تونسته به خودش جذب کنه نوع شخصیت ها در درون بازی هست . به طور مثال شما میبینید چه کودکانه و جذاب هستند و خیلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.  بوم در جنگ جهانی در آخرین بازی استراتژی MMO از جنگ مدرن - جنگ در پاکت پی سی!
ایجاد پایگاه، توسعه استراتژی زمان واقعی و سربازان نخبگان خود را در برابر دشمنان در میدان جنگ است. آیا آماده برای فتح جهان هستی؟ بهترین دفاع حمله است! در حال حاضر با میلیونها بازیکن از سراسر جهان به مبارزه با دشمنان در جنگهای هوشمند تبدیل شوید و تبدیل به افسانه ای شوید.
در طول آزمایش بتا بسته، ما از همه بازیکنان دعوت می کنیم تا دست خود را در جنگ در پاکت پیگیری کنند و ما را مطلع سازند آنها فکر میکنند. در طول بتا هیچ NDA وجود ندارد و ما دوست داریم همه چیز درباره پیروزی های حماسی خود را بشنویم و تصاویر و ویدیوهایی را که تجربیات شما را با بازی به اشتراک می گذارند ببینیم. لطفا توجه داشته باشید که جنگ در جیب هنوز در حال توسعه است، و آنچه که در آزمایش بتا مشاهده می کنید و بازی نمی کند، لزوما نماینده آنچه در بازی نهایی انتظار دارید.

جهت دانلود بازی اندروید War In Pocket به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید Drant

دانلود بازی اندروید Drant

دانلود بازی اندروید به سبک اکشن Drant

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Drant از استودیو بازی سازی اندروید : TenTakel Aerobic در خدمت شما هستیم . بازی اکشن هست ولی نه اون اکشنی که فکرشو میکنید . درواقع یه جورایی هم سبک ماریو یا همان قارچ خور خودمون هست و نکته دیگر این هست که بازی سبک پلتفرمر داره که طرفداران کمی هم نداره ولی خب توی ایران طرفداران چندانی نداره .  یک اژدها کوچک توسط سنگ گلیم سنگ بزرگ فرو ریخت. آیا می توانید به او کمک کنید تا از آن خارج شود؟ بعد از این چه خواهد شد؟ در Drant بیایید!
در این بازی اکشن چالش انگیز شما باید از طریق سطوح مختلف بدون لمس هر چیزی پرواز کنید. هدف این است که پرونده ها را تنظیم کنید، سکه ها را جمع آوری کنید تا شخصیت های جدید را باز کنید و اسرار بسیاری را بیابید. سفر اژدها را از طریق فیلم های کوتاه بین دنیاهای مختلف دنبال کنید.

جهت دانلود بازی اندروید Drant به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

نقد و بررسی نسخه ویندوز 41148

نقد و بررسی نسخه ویندوز 41148

یک اثر دو بعدی در سبک 41148، ‌قطعا برای اندروید مخاطب بیشتری‌ جذب می کند. هنگامی که راه غلط را پیش ببرد،‌ با نقدهای منفی مواجه خواهد شد.

با یک مثال شروع‌ می کنیم :
اکتیویژن،‌ خالق سری‌ Call of Duty در سال های اول و با انتشار نسخه های مختلف از این بازی مخاطبان بسیاری را جذب کرد. اما در سال های اخیر می بینیم که این عنوان تنها به اندازه یک دستگاه پولساز برای اکتیویژن اهمیت دارد.

💰هرساله با انتشار یک نسخه یا DLC هایی با قیمت یک بازی کامل، بی سر و ته تر از قبلی به بازار می آید و مخاطبان خود را از دست می دهد.
این رویه برای 41148،‌ از نسخه کامل شروع شد. فروش حتی راهنمای بازی که در خیلی از سایت ها یافت می شود و طراحی های هنری‌ که تعداد انگشت شماری بیشتر نیستند. و اکنون با نسخه ویندوز؛ نسخه ای که حتی اشکالات نسخه اندروید نیز هنوز در آن یافت می شود، با قیمت ۵۰۰۰ تومان و زحمت یک خروجی خشک و خالی به فروش می رسد. حتی تکسچرها و بافت های بازی نیز پیشرفتی نداشته اند.

🔝قطعا 41148 اثری متفاوت و ماندگار است، اما برای درآمدزایی به چیزی بیش از نسخه ویندوز بدون پیشرفت و آیتم های بی استفاده نیاز دارد.

منبع کانال تلگرام: FGSFANS@



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی محبوب اندروید 8 ball Pool - بیلیارد آنلاین

یکی از محبوب ترین بازی های جهان و بهترین بازی بلیارد جهان

بازی قابلیت آنلاین بازی کردن را دارا است

نسخه مود شده و مگامود قرار داده شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : 8 Ball Pool در خدمت شما هستیم . همون طور که میدونید این بازی یکی از پردانلود ترین و محبوب ترین بازی ها در جهان هست . مخصوصا بهترین بازی بیلیارد در جهان هم هست . این بازی از استودیو بازی سازی : MiniClip هست که تخصصش انتشار بازی هایی به زبان انگلیسی هست . بازی در مارکت گوگل پلی: امتیاز 4.5 از 5.0 را کرده است و نکته قابل توجه این است که حدود 1 میلیارد دانلود داشته است و از این بین 11 میلیون نفر رای داده اند. بازی سه بعدی - 3 بعدی هست و همین باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی شده است که امروزه جزو محبوب ترین بازی ها در جهان میباشد.
8 Ball Pool یک بازی استخر برای آندروید است که به شما امکان می دهد تا در سراسر جهان از طریق اینترنت در بازی های مبتنی بر نوبت بازی کنید تا ببینید چه کسی بهترین است.
بازی در 8 Ball Pool بسیار شبیه به هر یک از دیگر است بازی استخر از انگشت خود برای هدایت نشانه استفاده می کنید و آن را به جلو بکشید تا توپ را در مسیری که می خواهید قرار دهید. از آنجا، باید تلاش کنید و حریف خود را با پیروی از قوانینی که از جیب اول ساخته شده است، بکشید - توپهای راه راه یا جامد را بکشید.
هنگامی که شما برنده بازی می شوید، سکه ها را برنده خواهید شد. شما می توانید از آن سکه های خارج از بازی برای خرید ارتقاء مختلف برای نشانه خود استفاده کنید. در ابتدا، آن خواهد بود چوب ساده است، اما به زودی شما می توانید چیزهای جدید اضافه کنید تا سبک واقعی خود را به مسابقه یو پی اس اضافه کنید.
8 Ball Pool یک بازی استخر با گیم پلی جامد است، جایی که می توانید در برابر دوستان فیس بوک خود بازی کنید یا تصادفی مخالفان در اینترنت. این بازی دارای گرافیک عالی و خوبی است.

جهت دانلود آخرین نسخه بازی اندروید 8 ball Pool به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,,,

دانلود بازی اندروید Cat Bird - گربه پرنده

دانلود بازی اندروید Cat Bird - گربه پرنده

دانلود بازی اندروید فکری CAT BIRD - گربه پرنده

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : Cat Bird در خدمت شما هستیم . از استودیو بازی سازی اندروید : Raiyumi . بازی سبک فکری و پازلی و معمایی داره و اصلا گرافیک مطلوبی نداره و همان طور در 2 پست قبلی اعلام کردم این سبک از بازی ها فقط طرفداران این سبک میتونند گرافیکش رو تحمل کنند و ازش لذت ببرند . قطعا این بازی پیشنهادی سایت امین-اندروید نمیباشد. گربه پرنده - سفر شایان ستایش در سراسر جهان.کمک به گربه پرنده در ماجراجویی پلت فرم مبارزه با چالش خود را در یک تلاش حماسی برای بازگشت به خانه.از طریق جهان منحصر به فرد شناور در سراسر چاله، تله، دشمنان، و تیغه دیدم. مراقب نگهبانان قدرتمند باشید که راه خود را مسدود می کنند.به سفر خود برسید و مرغ خود را باز کنید!

جهت دانلود بازی اندروید CAT BIRD به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,,

دانلود بازی اندروید War Lord

دانلود بازی اندروید War Lord

دانلود بازی اندروید اکشن WAR LORD

برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : WAR LORD - جنگ سالار . این بازی از استودیو بازی سازی اندروید : HawksGames هست که فکر میکنم این بازی در گوشه های سایت ما نمایان باشه و قابل رویت باشد .  زمان آن برای انجام اقدامات و انجام کارهای خوب برای مردم است. مبارزه با تروریسم را در بازی اول شخص با محیط واقعی وارد کنید. چرخش و مبارزه برای صلح و رفاه. با گرافیک زیبا، کنترل آسان و گیم پلی صاف، نخستین شخص بزرگ بازی را با سطوح مختلف بازی می کند. شجاعت ایستادن، مبارزه با تروریست ها و نجات جان دیگر فعالان عرصه های دستگیر شده توسط تروریست ها را تجربه کنید. سپس دنده و بازی نهایی اول شخص تیراندازی بازی با بسیاری از تیراندازی ها برابری میکند.

جهت دانلود بازی اندروید WAR LORD به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
ليست صفحات
تعداد صفحات : 11
.