تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

تعویض رنگ حرفه‌ای در فتوشاپ

تعویض رنگ حرفه‌ای در فتوشاپ

قرار است تا در این دوره چگونگی تغییر رنگ برای هرچیزی اعم از رنگ لباس، رنگ مو، رنگ گل، گیاهان و هرچیزی دیگری را بیاموزید. این تغییر رنگ بدون عوض شدن حالت عکس انجام می‌شود. به‌طور مثال اگر بخواهید رنگ لباس را عوض کنید اما هیچ چیزی از لباس تغییر نکند (حتی حالت چین و چروک لباس‌ها) می‌توانید از این آموزش استفاده کنید. همه این‌ها در نرم‌افزار فتوشاپ که یکی از بهترین محیط‌های ویرایش عکس است انجام می‌شد

                            



صفر تا صد درگاه پرداخت اینترنتی

صفر تا صد درگاه پرداخت اینترنتی

در این دوره قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه یک درگاه پرداخت اینترنتی بسازید و آن را روی سایت خود قرار دهید.

این محتوای آموزشی صفر تا صد ساخت یک درگاه پرداخت اینترنتی را به شما آموزش می‌دهد؛ به صورتی که پس از پایان این دوره مهارت کافی برای ساخت درگاه پرداخت اینترنتی و نحوه قرار دادن آن روی سایت خود را خواهید داشت.

این روش که از سریع‌ترین روش‌های درگاه پرداخت اینترنتی است، می‌تواند در کمترین زمان ممکن اطلاعاتتان را تایید کرده و درگاه شما را برای عملیات پرداخت آماده کند.

                                



برچسب ها : ,

سریع ترین روش رتوش

سریع ترین روش رتوش

روتوش کردن بیشتر برای پرتره‌ها به منظور زیباتر کردن صورت انجام می‌شود. البته روتوش گستردگی بسیار بزرگتری دارد اما عموم افراد برای زیباتر کردن چهره‌های داخل عکس‌ها از رتوش استفاده می‌کنند. در این آموزش ما سریع‌ترین شیوه روتوش تصویر را در نرم‌افزار فتوشاپ به شما آموزش می‌دهیم.

لینک دانلود



آموزش فتوشاپ :ساخت تصویر دارای خطایدید

آموزش فتوشاپ :ساخت تصویر دارای خطایدید

 

در این آموزش فتوشاپ  برای شما تهیه شده است به شما نشان می دهیم

که چگونه بااستفاده از فتوشاپ و ترکیب تصاویر یک تصویر دارای خطای دید درست کنید 

لینک دانلود 

  

 

 



تبلیغات
[-Text3-]
.