تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

چگونه یک موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

چگونه یک موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

👈کد زیر را در موبایل خود وارد کنید
*#06#

👈یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش ظاهر می شود این شماره سریال مختص دستگاه شما است این شماره را یادداشت کنید .
👈 هنگامیکه موبایل شما دزدیده میشود، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید سپس آنها قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند !

👈حتی اگر دزدها  کارت را عوض کرده باشند تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد .

منبع کانال  android



برچسب ها : ,,,

کدام لپ تاپ برای ویرایش عکس بهتر است؟

کدام لپ تاپ برای ویرایش عکس بهتر است؟

 من نیاز به یک لپ تاپ جدید دارم من دارای مشخصات بالا اما توشیبا Portégé قدیمی است که به من خدمت کرده است، اما من شروع به یک دوره هنر و عکاسی مطالعه به طوری که نیاز به صفحه نمایش بالا (شاید صفحه نمایش لمسی) و قدرت پردازش بیشتر. آیا من باید مک بگیرم یا ویندوز یک گزینه خوب است؟ آیلین

جهت دریافت جواب به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

آیا Google یک تحدید ملی است؟

آیا Google یک تحدید ملی است؟

 این ایده که ممکن است گوگل به یک تهدید ملی تبدیل شود، چیزی است که من در هنگام خواندن ستون واشنگتن پست توسط Zephyr Teachout، که در حال حاضر استاد حقوق در دانشگاه Fordham است. (به عنوان یک یادداشت جانبی، Teachout به نظر می رسد یک نام ایده آل برای یک معلم است.)
او استدلال قانع کننده ای را انجام می دهد که گوگل به یک نقطه رسیده است که دیگر اجازه نمی دهد مخالفت خارج از شرکت - با این حال، با توجه به اخطار اخیر یک مهندس گوگل است که ممکن است در داخل شرکت نیز باشد.
ظاهرا گوگل برای سازماندهی مبارزه با انحصارها مالی را تأمین کرده است اما زمانی که این سازمان آن را اعلام کرد، گوگل گفته است که خاتمه گروه را هماهنگ کرده است. با توجه به این که به نظر می رسد که بسیاری از پول هایی که برای روزنامه نگاری به سر می برند، به گوگل می رسد و همچنین گوگل توسط اتحادیه اروپا به شدت رفتار می کند، که گوگل از توانایی چشمگیر آن برای کشتن مخالفت استفاده می کند مشکل است. محصولی از هفته آینده نزدیک خواهد شد: یک پوشش روکش چوب زیبا برای لپ تاپ، گوشی هوشمند، رایانه لوحی یا دستگاه بازی شما.

جهت خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

من باید برای خرید Iphone X - آیفون ایکس 1,000$ هزینه کنم؟

من باید برای خرید Iphone X - آیفون ایکس 1,000$ هزینه کنم؟

 اپل آیفون جدید اپل است پیشرفته ترین تلفن شرکت تا کنون ساخته شده است، اما این نیز گران قیمت ترین است.

با شروع قیمت 1،000، 1،000 پوند یا AU 1،579 دلار برای نسخه اولیه، این iPhone تازه طراحی شده است که بسته بندی شده با تمام انواع تکنولوژی جدید برای کاربر معمولی نیست. این یک محصول منحصر به فرد برای یک نوع خاص از مشتری است. اما واقعا ارزش دارد؟
در این نسخه از Ask مگی، من افکار من را ارائه می دهم
عزیزم مگی،
من در بازار برای گوشی های هوشمند جدید هستم و من کاملا پس از آیفون جدید X. من دلسوز از آنجایی که من آیفون فعلی خود را به یکی از بچه هایم اضافه می کنم، گوشی دیگری برای تجارت دارد. اما 1000 دلار به نظر می رسد پول زیادی برای خرج کردن دارد. آیا واقعا ارزشش را دارد؟

جهت خواندن بقیه مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید



برچسب ها : ,,,,,,

اطلاعاتی جدید درباره تبلت کاغذی

اطلاعاتی جدید درباره تبلت کاغذی

 در روز دوشنبه مجددا حمل و نقل را آغاز می کند که ممکن است بهترین توصیف آن را "غیر قابل تعویض" نامید - دستگاهی که اساسا یک کاغذ الکترونیکی است. این شرکت به سادگی تبلت کاغذی خود افتخار می کند و می گوید هیچ تبلتی دیگر دارای قابلیت های کمتری است. کاربران مجددا نمی توانند برنامه ها را نصب کنند، فیلم ها را ببینند یا عکس بگیرند آنچه آنها می توانند انجام دهند خواندن، نوشتن و طراحی بر روی یک سطح کاغذی است. اما خب این خبریست که همگان را شگفت زده کرده است . به چه دلیل به این تبلت می گویند تبلت کاغذی و اما قیمت این تبلت چند است . این تبلت در چه تاریخی به ایران می آید .

جهت خواندن خبر به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,,

ویژگی های جدید درنسخه 4.3تلگرام.

ویژگی های جدید درنسخه 4.3تلگرام.
📱نسخه جدید تلگرام منتشر شد!! ♻️ ویژگی‌های جدید در نسخه ۴.۳: 🔘 از این پس، گروه‌هایی که در آنها پیام‌های خوانده نشده، خطاب یا در پاسخ به شما وجود دارد، با یک علامت @ در لیست گفتگوها مشخص می‌شود. 🔘 با دکمه جدید @، بین پیام‌هایی که خطاب یا در پاسخ به شما است، جابجا شوید. 🔘 استیکرهای مورد علاقه‌تان را با یک ستاره علامت گذاری کنید، تا از طریق پنل جدید استیکرها، به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید. 🔘 در زمان ارجاع پیام‌ها، انگشتتان را روی گفتگوهای موجود در لیست مکالمات نگه دارید، تا بتوانید چند گیرنده را انتخاب کنید. 🔘 دوستان را با استفاده از یک رابط کاربری جدید و جذاب، به تلگرام دعوت کنید. 🔘 با استفاده از نشانگر جدید می‌توانید در هنگام تماس تلگرامی، قدرت سیگنال را مشاهده کنید. 🔘 کلید 'Show in chat'(نمایش در متن گفتگو) به گزینه‌های صفحهٔ نمایش تصویر، در بخش رسانه‌های به اشتراک گذاشته شده، افزوده گردیده است. 🔘 یک بستهٔ استیکرهای رسمی به گروه‌تان اضافه کنید تا همه کاربران بتوانند، بدون نیاز به اضافه کردن آن، در هنگام مکالمه در گروه شما، از آن استفاده کنند (صرفاً برای گروه‌های با بیش از ۱۰۰ عضو). 🔘 هنگام جستجو با استفاده از هش‌تگ، بین «این گفتگوی خاص» و «همه گفتگوها» جابجا شوید. 🔘 پخش مستقیم Twitch را با پخش کننده داخل برنامه (ازجمله در حالت تصویر در تصویر) تماشا کنید. ‌🔘 بهبودهای فراوان در طراحی و رابط کاربری. ‌🔘 مزیت ویژه: افزایش چشمگیر سرعت همزمان سازی، برای کاربران فعالی که هزاران پیام خوانده نشده دارند. 🎯بهترین مرجع اندرویدی و ios👇🏻 🎮 @GamesNews_123 📲

برچسب ها : ,,,,,

بیانیه رسمی اسنپ در رابطه با نسحه جدید

بیانیه رسمی اسنپ در رابطه با نسحه جدید
⁠⁣♨ ⁣پس از حذف برنامه‌های ایرانی از اپ استور، اسنپ نسخه وب اپلیکیشن خود را راه‌اندازی کرد! ⁣🌐 بیانیه رسمی اسنپ در رابطه با نسخه جدید این برنامه در ادامه آمده است: ⁣💬 ⁣طی هفته گذشته، نسخه‌های iOS و اندروید نرم‌افزار اسنپ از اپ استور اپل و گوگل‌پلی حذف شدند. این اتفاق برای بسیاری از نرم‌افزارهای پر مخاطب ایرانی رخ داد و ما را برآن داشت تا به سرعت راهکار جایگزینی را برای افرادی که به اپلیکیشن اسنپ دسترسی ندارند، فراهم سازیم. کاربران iOS، ویندوز فون،بلک‌بری و یا افرادی که به هر دلیل تلفن‌ همراه هوشمند خود را در اختیار ندارند می‌توانند از امکان جدید اسنپ استفاده کنند. ⁣💬 از امروز امکان بهره‌مندی از سرویس‌های اسنپ و درخواست خودرو و پیک از طریف محیط وب میسر شده است. شما می‌توانید با مراجعه به نشانی app.snapp.ir در اسنپ ثبت‌نام و درخواست خود را ثبت کنید. @Games_123

برچسب ها : ,,,,,

وزیر ارتباطات گیمرهای ناراضی از اینترنت را فرا خواند.

وزیر ارتباطات گیمرهای ناراضی از اینترنت را فرا خواند.

وزیر ارتباطات گیمرهای ناراضی از اینترنت را فرا خواند؛ کیفیت بازی آنلاین بهتر می‌شود (+ آپدیت) محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام از گیمرهایی که از کیفیت ارتباطات اینترنتی در بازی‌ها ناراضی هستند درخواست کرد تا اطلاعات بیشتری را در اختیار وزارت ارتباطات قرار بدهند تا موضوع پیگیری شود. دوستان از همه درخواست میشه که برید و زیر پست اخرشون نظر خودتون رو در مورد وضعیت بد اینترنت و پینگ بالا و فیلتر برخی برنامه های مربوط به بازی و غیره... نظر خودتون رو بنویسید تا شاید فرجی بشه یکم وضعیت ما گیمرا بهتر بشه از همه کسایی که کانال دارن خواهش میشه که با ذکر منبع یا بدون ذکر منبع این متن رو به اشتراک به گذارند https://www.instagram.com/p/BYaMH9RgEpH/ ❤️حتما تاکید کنید که origin رفع فیلتر بشه😐



برچسب ها : ,,,,,

دلایل داغ شدن گوشی موبایل

دلایل داغ شدن گوشی موبایل

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان مطلب : دلایل داغ شدن گوشی های موبایل اندروید در خدمت شما هستیم و درواقع هدف ما از ایجاد این مطلب آموزش به کاربران مصرف کنندگان اندرویدی هست که از بروز خیلی از حوادث جلوگیری بشه . جدیدا گوشی های موبایل زیادی بر اثر کارکشیدن زیاد به آتش کشیده شدند و حتی در بیمارستان های ایران آتش گرفتن سر و صورت هم مشاهده شده است . امیدوارم این مطلب بتونه به تمامی کاربران کمک کنه.

برای خواندن دلایل آتش گرفتن گوشی به ادامه مطلب بروید



برچسب ها : ,,,,

لیست گوشی های که به اندروید 8 ارتقاء پیدا میکنند

لیست گوشی های که به اندروید 8 ارتقاء پیدا میکنند

سلام به تمامی کاربران امین-اندروید.

لیست گوشی هایی که به اندروید 8 ارتقاء پیدا میکنن؛


 ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﻗﻄﻌﺎ ﺩﺭ ﻣﺎﻩﻫﺎﯼ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﮔﻮﺷﯽﻫﺎﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ؛ ﭘﺲ ﺍﮔﺮ ﻓﻌﻼ ﻧﺎﻡ ﮔﻮﺷﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﯾﺮ ﻧﻤﯽﺑﯿﻨﯿﺪ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﻣﯿﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﺪﻫﯿﺪ ﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﺳﺮ ﺑﺰﻧﯿﺪ ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﻫﺮ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺍﯾﻦ ﻓﻬﺮﺳﺖ ﺭﺍ ﺑﻪﺭﻭﺯ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﮐﺮﺩ .

ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ
Galaxy S8
Galaxy S8 Plus
Galaxy Note 8
Galaxy Note FE
Galaxy S7
Galaxy S7 edge
Galaxy A7/A5/A3 (2017)
Galaxy J7/J5 (2017)
Galaxy J7 Prime
Galaxy C9 Pro
Galaxy C7 Pro

 

ﻧﻮﮐﯿﺎ

Nokia 3
Nokia 6

Nokia 5
 

 

ﺳﻮﻧﯽ
Xperia XA1
Xperia XA1 Ultra
Xperia XZ Premium
Xperia XZs
Xperia L1
Xperia X Performance
Xperia XA Ultra
Xperia XZ
Xperia XA
Xperia X
 

 

ﺍﻝﺟﯽ
G6
G5
V20
Nexus 5X
ﺍﭺﺗﯽﺳﯽ
U11
U Ultra
U Play
10 evo
HTC 10
 

 

ﻣﻮﺗﻮﺭﻭﻻ
Moto G5
Moto G5 Plus
Moto G4
Moto G4 Plus
Moto Z2 Play
Moto Z
Moto Z Force
Moto Z Play
 

 

ﻫﻮﺁﻭﯼ
P10/P10 Plus/P10 Lite
Honor 9
Y7/Y7 Prime
Mate 9/Mate 9 Pro
Nova 2
Nova 2 Plus
P9/P9 Plus/P9 Lite
Nexus 6P
Honor8 lite
 

 

ﮔﻮﮔﻞ
Pixel
Pixel XL
ﻭﺍﻥﭘﻼﺱ
OnePlus 5
OnePlus 3/3T
 

 

ﺑﻠﮏﺑﺮﯼ
KEYone
 



برچسب ها : ,,,,,,,
تبلیغات
[-Text3-]
.