تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید War in Pocket

دانلود بازی اندروید War in Pocket

دانلود بازی استراتژیک اندروید War in Pocket

پیشنهادی سایت امین-اندروید

با قابلیت آنلاین بازی کردن

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون علی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : War in Pocket در خدمت شما هستیم . از استودیو بازی سازی اندروید : EFUN COMPANY LIMITED که انصافا تونسته توی این چند وقت همرو مجذوب خودش بکنه . همونطور که در بالا اشاره کردیم بازی استراتژیک هست یا به قول معروف Tower Defense یا همون دفاعی . یه جورایی در اصل بازی های دفاعی سبکشون متفاوت هست اما خب ما بازی های استراتژیک و دفاعی را یکی میدونیم . این بازی گیم پلی فوق العاده جذابی داره . سبک MMO داره و قابلیت آنلاین بازی کردن هم دارا هست.در این بازی شما وظیفه دارید یک پایگاه بسازید و سرباز های خود را ارتقاء دهید و آموزش بهشون بدید . چیزی که بیشتر کاربر ها رو تونسته به خودش جذب کنه نوع شخصیت ها در درون بازی هست . به طور مثال شما میبینید چه کودکانه و جذاب هستند و خیلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.  بوم در جنگ جهانی در آخرین بازی استراتژی MMO از جنگ مدرن - جنگ در پاکت پی سی!
ایجاد پایگاه، توسعه استراتژی زمان واقعی و سربازان نخبگان خود را در برابر دشمنان در میدان جنگ است. آیا آماده برای فتح جهان هستی؟ بهترین دفاع حمله است! در حال حاضر با میلیونها بازیکن از سراسر جهان به مبارزه با دشمنان در جنگهای هوشمند تبدیل شوید و تبدیل به افسانه ای شوید.
در طول آزمایش بتا بسته، ما از همه بازیکنان دعوت می کنیم تا دست خود را در جنگ در پاکت پیگیری کنند و ما را مطلع سازند آنها فکر میکنند. در طول بتا هیچ NDA وجود ندارد و ما دوست داریم همه چیز درباره پیروزی های حماسی خود را بشنویم و تصاویر و ویدیوهایی را که تجربیات شما را با بازی به اشتراک می گذارند ببینیم. لطفا توجه داشته باشید که جنگ در جیب هنوز در حال توسعه است، و آنچه که در آزمایش بتا مشاهده می کنید و بازی نمی کند، لزوما نماینده آنچه در بازی نهایی انتظار دارید.

جهت دانلود بازی اندروید War In Pocket به ادامه مطلب بروید

ویژگی های بازی اندروید War in Pocket :

- حجم کم و فوق العاده

- امکان آنلاین بازی کردن

- نداشتن دیتا بازی

- استراتژیک بودن بازی

- دفاعی بودن بازی

- MMO بودن بازی

- گیم پلی جدید و نوآورانه

 لطفا توجه داشته باشید:
- حساب CBT می تواند برای دسترسی به بازی هنگامی که آن را به طور رسمی آنلاین استفاده می شود
- تمام اطلاعات شخصیت و موارد در پایان CBT حذف خواهد شد و به خدمات رسمی آنلاین نیست
- مقدار بازیکنانی که در طول CBT شارژ می شوند، 200٪ بازگشت، هنگامی که بازی رسما آنلاین است.

تصاویری از محیط بازی اندروید WAR IN POCKET :

 

 

 

تریلر رسمی بازی اندروید War in Pocket در کانال آپاراتی سایت ما :

 

 

 

بخش دانلود نرم افزار نــرم افزار اندرویدی





آموزش نصب بازی اندروید War in Pocket :
ابتدا فضایی برای نصب برنامه مشخص کنید
برنامه را نصب و استفاده کنید

 

جی جی گرافیک | مرجع کد و گرافیک

 



برچسب ها : ,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
[-Text3-]
.