تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی اندروید 8 Ball Pool - بیلیارد آنلاین + مود

دانلود بازی محبوب اندروید 8 ball Pool - بیلیارد آنلاین

یکی از محبوب ترین بازی های جهان و بهترین بازی بلیارد جهان

بازی قابلیت آنلاین بازی کردن را دارا است

نسخه مود شده و مگامود قرار داده شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم حالتون عالی باشه . امروز با عنوان بازی اندروید : 8 Ball Pool در خدمت شما هستیم . همون طور که میدونید این بازی یکی از پردانلود ترین و محبوب ترین بازی ها در جهان هست . مخصوصا بهترین بازی بیلیارد در جهان هم هست . این بازی از استودیو بازی سازی : MiniClip هست که تخصصش انتشار بازی هایی به زبان انگلیسی هست . بازی در مارکت گوگل پلی: امتیاز 4.5 از 5.0 را کرده است و نکته قابل توجه این است که حدود 1 میلیارد دانلود داشته است و از این بین 11 میلیون نفر رای داده اند. بازی سه بعدی - 3 بعدی هست و همین باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی شده است که امروزه جزو محبوب ترین بازی ها در جهان میباشد.
8 Ball Pool یک بازی استخر برای آندروید است که به شما امکان می دهد تا در سراسر جهان از طریق اینترنت در بازی های مبتنی بر نوبت بازی کنید تا ببینید چه کسی بهترین است.
بازی در 8 Ball Pool بسیار شبیه به هر یک از دیگر است بازی استخر از انگشت خود برای هدایت نشانه استفاده می کنید و آن را به جلو بکشید تا توپ را در مسیری که می خواهید قرار دهید. از آنجا، باید تلاش کنید و حریف خود را با پیروی از قوانینی که از جیب اول ساخته شده است، بکشید - توپهای راه راه یا جامد را بکشید.
هنگامی که شما برنده بازی می شوید، سکه ها را برنده خواهید شد. شما می توانید از آن سکه های خارج از بازی برای خرید ارتقاء مختلف برای نشانه خود استفاده کنید. در ابتدا، آن خواهد بود چوب ساده است، اما به زودی شما می توانید چیزهای جدید اضافه کنید تا سبک واقعی خود را به مسابقه یو پی اس اضافه کنید.
8 Ball Pool یک بازی استخر با گیم پلی جامد است، جایی که می توانید در برابر دوستان فیس بوک خود بازی کنید یا تصادفی مخالفان در اینترنت. این بازی دارای گرافیک عالی و خوبی است.

جهت دانلود آخرین نسخه بازی اندروید 8 ball Pool به ادامه مطلب بروید

ویژگی های بازی اندروید 8 ball Pool :

 مسابقات 1-ON-1 یا 8 تورنمنت پخش کننده
مهارت های خود را در عرصه تمرینات، در مسابقات 1-Vs-1 در جهان بگنجانید، یا در تورنمنت ها برای کسب جایزه و نشانه های منحصر به فرد، بازی کنید
PLAY FOR MONEY BALLS AND ITEMS EXCLUSIVE
نشانه و جدول خود را سفارشی کنید! در هر مسابقه بازی 1-vs-1 شما بازی می کنید، Pool Coins در معرض خطر قرار خواهد گرفت - مسابقه را برنده شوید و سکه ها شما باشند. شما می توانید از این برای ورود به مسابقات رتبه بالاتر با سهام بزرگتر و یا خرید آیتم های جدید در فروشگاه استخر استفاده کنید.
دوستان خود را حل کنید
بازی کردن دوستان آسان است: وارد شوید با حساب کاربری Miniclip یا فیس بوک خود و شما قادر خواهید بود دوستان خود را به طور مستقیم از بازی به چالش بکشید. چالش دوستان در هر زمان و هر کجا و نشان دادن مهارت های خود را
LEVEL UP
8 سیستم توپ توپ استخر به این معنی است که شما همیشه با یک چالش مواجه است. مسابقات بازی کنید تا رتبه بندی خود را افزایش دهید و به مکان های مسابقه ای منحصر بفرد دسترسی پیدا کنید، جایی که در برابر بهترین بازیکنان استخر بازی می کنید.

 

تصاویری از محیط بازی اندروید 8 ball Pool :

 

 

 

 

بخش دانلود نرم افزار نــرم افزار اندرویدی

رمز فایل : www.apkhouse.com





آموزش نصب بازی اندروید 8 ball Pool :
ابتدا فضایی برای نصب برنامه مشخص کنید
برنامه را نصب و استفاده کنید

 

جی جی گرافیک | مرجع کد و گرافیک

 



برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
[-Text3-]
.