تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

نقد و بررسی بازی The House of Da Vinci - به دنبال کد

نقد و بررسی بازی  The House of Da Vinci - به دنبال کد

نقد و بررسی بازی اندروید خارجی The House of Da Vinci - به دنبال رمزگشایی

نقد و بررسی شده توسط تیم امین-اندروید | اختصاصی

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امروز با نقد و بررسی بازی خارجی محبوب The House of Da Vinci در خدمت شما هستیم . لئوناردو داوینچی ممکن است بزرگترین هنرمند، مخترع و کلاهبردارهای جهان است که تا به حال شناخته شده است، اما او دارای برخی از مسائل مربوط به نام تجاری جدی است.
با توجه به ظاهر بی نهایت در فرهنگ پاپ به عنوان مخترع مزاحم آرکه ای تیپ، به علاوه یک namecheck تاسف در عنوان یکی از پرطرفدارترین رمانهایی که تا کنون نوشته شده است، کلمات "داوینچی" بیشتر احتمال دارد که انتظاراتشان کمتر از افزایش آنها باشد.
خوشبختانه، مجلس داوینچی بسیار بهتر از آن چیزی است که نسبتا نامعقول است. این گیج جادویی که بسیار جلا داده می شود بیش از کمی الهام از تلفن همراه Megahit اتاق، اما جای خود را در کنار کلاسیک Fireproof به لطف برخی از طراحی پازل تخیلی و نمایش کشویی بالا کسب می کند.

جهت خواندن بقیه نقد و بررسی بازی خارجی The House of Da Vinci به ادامه مطلب بروید

کد گشایی کنید:

 شما به عنوان شاگرد مورد علاقه داوینچی بازی می کنید. در ابتدای بازی، یک نگهبان که در خارج از محوطه استاد شما ایستاده است، به شما یک اسکرول می دهد.
این شما را به هر دو داستان (لئوناردو در حال کار بر روی یک اختراع جدید خطرناک و به پنهان کردن) و به کنترل، که می بینید که نه تنها روی اسکرول در دست پیامرسان ضربه بزنید تا آن را بازیابی کنید، بلکه کشیدن نوار روی کاغذ و خارج کردن آن در موجودی خود را انجام دهید. این یک بازی بسیار لمسی است.
در طول هشت فصل آینده شما باید از طریق اتاق های کارشناسی ارشد خود و فراتر از آن با حل پازل های مکانیکی پیچیده که به طور خاص بر اساس داودینگی حاشیه خود داوینچی کار می کنید، کمک کنید.
کمک به شما دو دستگاه است: Oculi Infinitum که به شما امکان دیدن سطوح را می دهد و Oculi Tempus که به شما اجازه می دهد تا کمی از زمان ها را بررسی کنید، برای دیدن آنچه که بر روی یک قطعه کاغذ نوشته شده است قبل از اینکه آن را سوزانده شود، یا جایی که داوینچی برای رسیدن به یک پنهان ورود.

گیج کننده و فکری:

 پازل فوق العاده پیچیده هستند و راه حل هایی که در داخل راه حل های موجود در محلول قرار می گیرند. راه حل هایی که در داخل محلول قرار می گیرند.
همانطور که به خودتان در مورد چگونگی استخراج کلیدی از مخفیگاه خود تبریک می گویید، یاد می گیرید که هنوز باید آن را با چیز دیگری ترکیب کنید آن را کارآمد و هنگامی که شما این چیز را پیدا کرده اید و قفل کلید را در قفل قرار داده اید، یک پازل دیگر ظاهر می شود.
اتاق ها می توانند یک ساعت یا بیشتر به پایان برسند (بسته به اینکه چقدر هوشمند هستند)، به این معنی که House of Da Vinci یک پیشنهاد بسیار مهم در لحظه بازی است.
با مهربانی، آن را نیز شامل بسیاری از انواع. در حالی که بسیاری از پازل شامل پیدا کردن اشیاء و چیزهای کشویی در اطراف برای کشف، باز کردن، و یا تنظیم مجدد قطعات پازل مکانیکی، گاهی اوقات با استفاده از یکی از Oculi خود را، گیم پلی بازی های دیگر نیز وجود دارد، مانند یک استراتژی مینی سبک Galcon -گیم که در آن شما باید جهان را فتح کنید.

خانه داوینچی را خوب بگردید و نگاه کنید :

 از لحاظ طراحی و ارائه پازل، مجلس داوینچی دچار اشتباه است. گرافیک بسیار پیچیده و هیجان انگیز است و موسیقی دوره و جلوه های صوتی واقع گرایانه به شما در حفظ جهان کمک می کند.
همچنین یک سیستم اشاره ای عالی وجود دارد که به شما امکان می دهد تا نکات فزاینده ای را برای زمانبندی، شارژ اساس.
چند عدد کوچک وجود دارد. کنترل های روی یک صفحه نمایش 5.7 اینچی می تواند به صورت پراکنده باشد، هرچند بعد از مدتی برای آنها حس می کنید، و شرم آور است که ممکن است با برخی از اشیاء پس زمینه ارتباط برقرار نکنیم، زندگی بیشتر.
گاهی اوقات کشف می شود و ممکن است از دست برود. شما با کشیدن بخشی از اتاق به سمت پازل با زدن روی آن، می توانید با پازل کنار بیایید و این باعث می شود که صفحه نمایش به صورت تصادفی به صورت تصادفی اتفاق بیفتد، زیرا همیشه در مورد چیزی که ارزش دیدن دارد، آشکار نیست. با این حال، این ها بسیار مبهم اند، و شما می توانید خانه مجلس داوینچی را از گوگل پلی دانلود کنید.

توجه داشته باشید نمره های زیر از 10 نمره می باشند.

گرافیک : 9 از 10

گیم پلی : 9.2 از 10

نوآوری و ایده : 8.7 از 10

ارزش : 9.1 از 10

نمره نهایی : 9 از 10 نمره

 

جهت دانلود بازی The House of Davinci از گوگل پلی کلیک کنید



برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
[-Text3-]
.