تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

ساخت بازی جدید از گروه بازی سازی سایت امین-اندروید

ساخت بازی جدید از گروه بازی سازی سایت  امین-اندروید

            انتشار احتمالی بازی جدید از گروه بازی سازی سایت امین-اندروید      

                    هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این بازی نمیتوانیم به شما بدهیم

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید.امیدوارم هرکجای این جهان هستید حالتون عالی باشه.همون طور که میبینید از عنوان این مطلب قراره که ما دومین اپلیکیشن گروهمون(گروه تک نفره) رو بسازیم و این اولین بازی ما خواهد بود.اولین نرم افزار ما با عنوان سیستم عامل ها در مارکت مایکت انتشار شد و با استقبال خوبی مواجه شد.
توضیحات مفصل در باره تاریخ انتشار و جزیات و داستان بازی:این بازی با عنوان جنگ سیستم عامل ها به زودی برای سیستم عامل اندروید(ممکن است برای سیستم عامل های دیگر هم انتشار شود) ساخته خواهد شد.موضوع این بازی درباره ی جنگ بین سیستم عامل های:اندروید و آی او اس است و شما در نقش یک قهرمان هستید و آن قهرمان اندروید است. ساخت این بازی به زودی تمام خواهد شد و سبک پلتفرمی (مانند بازی قارچ خور) خواهد داشت.موتور این بازی کانستراکت 2 است که از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و در مقایسه با موتور بازی سازی گیم میکر چند برابر قدرتمند تر است.ما سعی میکنیم این بازی را وقتی تمام کنیم و برای انتشار قرار دهیم که هیچ گونه باگ و اشکالی نداشته باشد و شما بتوانید به راحتی این بازی را انجام دهید.به احتمال زیاد بازی رایگان خواهد بود. و  باز هم تاکید میکنم که این بازی تاریخ انتشار دقیقی نخواهد داشت (فعلا) چون ما میخواهیم این بازی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.
به محض این که ساخت این بازی تمام شود اول از همه بازی را در سایت قرار میدهیم و بعد برای مارکت ها میفرستیم.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
[-Text3-]
.