تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

بازی AKA TO BLUE ممکن است همان بازی باشد که شما میخواهید

بازی AKA TO BLUE ممکن است همان بازی باشد که شما میخواهید

 این یک هفته جامع برای انتشار بازی های جدید، با Middle Earth است: سایه جنگ، مبارزه مدرن مبارزه و بلیط برای سوار: اولین سفر همه در Google Play است. با این حال، AKA به آبی ممکن است فقط هیجان انگیز از بسیاری است.
AKA به آبی تیرانداز گلوله ای جهنمی در روحیه غار غرور - و در حال حاضر موجود نیست - تیراندازان گلوله جهنم مانند Dodonpachi و Espgaluda.
که معنی آن است که توقف غیر صفحه نمایش آتش بازی رنگارنگ از گلوله و baddies، همه در مد انیمه معمولا نفس ارائه شده است.
"آیا گول زدن نیست، بمب!" فریاد می زند گوگل توضیحات بازی، در اشاره به این واقعیت است که شما می توانید خود را لغو حملات دشمنان با بمب های خود را برای به دست آوردن نمرات بالا و سرعت بار شارژ خود را افزایش می دهد.
برنامه نویس Hiroyuki Kimura وعده یک کاربر مبتدی، حرفه ای، صدای خواننده گیتار، از طریق پنج مرحله به چالش کشیدن. ما چه می خواهیم بحث کنیم؟
شما ممکن است بخواهید منتظر بررسی قبل از غوطه ور شدن باشید، با این حال، چون AKA به Blue هزینه 7.49 پوند نسبتا شدید دارد. اینجا را دانلود کنید



برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
[-Text3-]
.