تبلیغات

[-Text2-]

تبلیغات شما در سایت امین-اندروید

جهت سفارش تبلیغات در سایت امین-اندروید به آی دی تلگرامی:aminzpv@ پیام دهید و یا میتوانید به ایمیل aminmahdis[at]gmail[dat]com ایمیلی بزنید و از قیمت ها با خبر شوید. (با تبلیغات در سایت ما دیده شوید)-با کمترین هزینه<

دانلود بازی اندروید Hello Kitty Friends

دانلود بازی اندروید Hello Kitty Friends

دانلود بازی سبک پازلی - فکری - معمایی Hello Kitty Friends اندروید

این بازی برای اولین بار در ایران در سایت ما منتشر شد

سلام عرض میکنم خدمت تمامی کاربران امین-اندروید . امروز با عنوان بازی اندروید : Hello Kitty Friends در خدمت شما هستیم از استودیو بازی سازی : Firefly Studio که بسیار عناوین باحال و جذابی ساخته و همگی اونها هم معروف شدن که میشه به معروف ترین اون به عنوان بازی های Kitty توجه کرد .

جهانی معروف زن سبک و جلف و دوستان در یک بازی پازل! هیجان انگیز پازل ماجراجویی بازی با شخصیت های Sanrio زیبا! گرفتن دو یا بیشتر دوستان را مسدود و پاپ "اونا تا! بازی های متعدد دوستان با هم و آنها را تبدیل به بلوک های خاص! کاوش جهان سلام بچه گربه های دوستان با موانع زیبا در راه خود را! امروز چه باید بپوشند؟ جمع آوری انواع لباس برای دوستان. جذاب دوستان کمک خواهد کرد که شما بازی بازی! تزئین خانه خود و دعوت دوستان بیش از! پر خانه رویایی خود را با اقلام شایان ستایش! ترکیب و دوستان جدید! دیدار با یک دوست جدید با ترکیب سه دوستان! جمع آوری تمام دوستان خود را دوست داشتنی و تکمیل مجموعه خود را! دیدار سلام بچه گربه و دوستان در حال حاضر! ویژگی های کلیدی گرافیک لذت بخش و فوق العاده آسان برای بازی! این آسان و سرگرم کننده را به بازی اما دشوار است به استاد است. بسیاری از سطوح مختلف در دسترس است. دریافت پاداش های شگفت انگیز با کاوش در جهان سلام بچه گربه های دوستان! به اشتراک گذاری با دوستان از طریق قابلیت به اشتراک گذاری فیس بوک. موارد افزایش مانند فلش کوپید، اسباب بازی چکش، Mirrorballs، سحر و جادو عصاهای شعبده، ترقه، و بمب گیم پلی خود را لذت بخش تر می کند. چه حتی بهتر است که شما می توانید تمام این کاملا به صورت رایگان لذت ببرید! * گزینه های در برنامه خرید در دسترس هستند.

برای دانلود بازی اندروید hello Kitty Friends به ادامه مطلب بروید

ویژگی های بازی اندروید Hello Kitty Friends :

*گیم پلی جذاب و ساده

*محیط کاربری ساده

*حجم کم و مناسب

*بهینه سازی شده برای تمام دستگاه های اندروید

*سبک بسیار ساده

*سبک پازلی بودن

تصاویری از محیط بازی اندروید Hello Kitty Friends :

 

 

 

تریلر بازی اندروید Hello Kitty Friends :

 

 

بخش دانلود نرم افزار نــرم افزار اندرویدی





آموزش نصب بازی اندروید Hello Kitty Friends :
ابتدا فضایی برای نصب برنامه مشخص کنید
برنامه را نصب و استفاده کنید

 

جی جی گرافیک | مرجع کد و گرافیک

 



برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
[-Text3-]
.